Fórum >> Típusok >> 159

Bckk2008-01-17 14:50:39 // 4609
bocsanat kozosseg, kar h interneten nem tudom megveregetni a pajtik vallat, meg jo hogy vannak internetes kozossegek altal szervezett talalkozok
Bckk2008-01-17 14:49:59 // 4608
a 159 meg csak kozelit hozza, vhol indulniuk kellett nemde
Bckk2008-01-17 14:48:13 // 4607
lassan belétek fáradok, nem fogom magyarazni tovabb amit ugyis hiaba
BeeGee2008-01-17 14:04:12 // 4606
Először azt hittem. :)
A cserébe kapott Y-ban is benzines fordszámérő volt. Illetve nem volt piros tartománya, tehát unisex :)
GEORGE2008-01-17 13:58:18 // 4605
Cgo koma.
Nézd már meg légyszi, hogy nálatok mi az ára a új
159 SW 2,4 JTDm 20V TI -nek 210 lovas 6 sebességes kézi váltóval
Köszi :-)
Cgo2008-01-17 13:50:43 // 4604
brutalis off


www.vwclub.sk
www.vwclub.cz
www.vw-club.de
www.vw-club.nl
www.vwclub.gr
...

es akkor ott vannak a bogarasok is, nagyon eros kozosseg!
Halesz2008-01-17 13:19:24 // 4603
Lehet hogy a Te GT-dben is költségcsökkentés címszóval volt benzines fordulatszámmérő! :)
BeeGee2008-01-17 12:37:36 // 4602
Ilyen megoldásokat először a loganban láttam költségcsökkentés címszóval.
Remélem itt még nem tartunk :)
BeeGee2008-01-17 12:35:04 // 4601
A FIAT meglepően jól áll a szakértők jóslatai, elvárásai szerint. Amit az elemzők sikeres lépésnek várnak az autóiparnak, abban szinte mindenhol ott van a FIAT valailyen szinten (északamerikai gyár - láthatáron lehet az új amerikai korszák, Orosz piacbetörés saját gyárral, kínai kapcsolatok kialakítása, CO2 verseny - ha a FIAT tartja az előirányzott terveit, akkor ő lesz a legtisztább európai gyár, úgy hogy ellen kell súlyoznia a maserati, ferrari modelleket is) Persze, ha bedőlnek, nincs visszaút. És ettől függelenül nem garantált az Alfa túlélése..
a2008-01-17 12:21:51 // 4600
új A4 = 4 ajtós A5
a2008-01-17 12:12:10 // 4599
Miért? Nekem a 166-ban gyárilag(!) benzines fordulatszámmérő van! Semmi gond nincs vele, csak 7000-ig van skálázva, és 6000-nél kezdődik a piros :)
a2008-01-17 12:10:38 // 4598
Igen láttam. A Golf-os szekció egyik vezetőjének a barátnője feleségem nagyon jó barátnője. Elég komoly rendezvényeik vannak nekik is.
Pl. minden évben rituális elvonulnak, és összeurópai szinten megszervezik a Wörthersee-Tour-t. Egész Európából összejönnek a fanatikusok Ausztriában, és egy 1 hetes jamboree-t tartanak.

Mikor is volt ilyen Alfáéknál?

Ne nézzünk már le másokat a szinte bárki által megvásárolható fennsőbbségünk teljes tudatában... Kezeljük a dolgokat a maguk helyén: a fanatizmus és a társaság nem autómárka függő.
a2008-01-17 12:07:21 // 4597
Mindegy. Szerinted nem elég tájékozott kereskedő, szerintem szívatás.
De a lényegen nem változtat: rossz szájízt hagy!
a2008-01-17 12:04:41 // 4596
A hivatalos gyártói import és első forgalomba helyezéshez nem kell műszaki vizsga. Épp ezen cirkuszolnak a nem hivatalos importőrök! (Sok dévú, hunyadi, stb... újonnan nem menne át különben a műszaki vizsgán!)
GEORGE2008-01-17 09:57:09 // 4595
Akkor miért vannak a műszakin az új autók?
a2008-01-17 09:07:23 // 4594
Az új autókat nem kell műszakizni vinni. Csak a papírokat kell odavinni. Ez így hivatalos.
Zool2008-01-16 23:41:21 // 4593
Szerintem semmi gond vele, csak nem az alfához kell mérni, hanem a 2000es A4hez, nagyot léptek előre. Ráadásul a beltérben is, amiben amúgy is nagynio erősek voltak. Persze nem az alapváltozatról beszélünk...
GEORGE2008-01-16 23:28:42 // 4592
Lemaradt, hogy a kocsit 3 max 4 évre veszem ill tartom meg.
nagy valószínűséggel nem fogok megvenni egy újjat bőven megteszi majd egy 2 éves példány belöle..nem éri meg annyit elbukni rajta....
GEORGE2008-01-16 23:27:14 // 4591
A JTTD 180 lovas lesz és 38X Nm... A 2,4 pedig 210 lovas és 400Nm.
no meg az 5 henger álltal nyújtott teljesen más hang "selymesebb" járáskúlturája miatt is van még keresnivalója a 159-ben!
Én az itt leírtakkal ellentétben 159-ben látom a következő autómat! De nekem mutathatnak akármilyen JTTD-t nem kell, csak ha nem 5 hengeres :-)
GEORGE2008-01-16 23:17:48 // 4590
Megnéztem a céghez érkezett pár A4-es....nem mondom hogy ronda egy szóval sem de én ugyan annak a savanyú német dizájnak tartom mint a többi fantáziátlan modeljüket...és szerintem az elsöző szériás A4-nek sokkal szebb arányosabb volt a hátulja is...itt az újjon nem jók a lámpa és a kaszni arányai...szerintem.
Zool2008-01-16 23:17:41 // 4589
Szerintem gazdaságossági okok. Ott van a JTTD. Szerintem kinyírná a 2.4est sok piacon, azt meg nem éri tovább fokozni, tehát kicsit a saját farkába harapna a márka. Az 1.6JTD már nem lesz 147esben, szerintem nem is érné meg az átalakítás. A V6 benya ugyabár bultka. Ahogy olvason az 1.8turbó fog előbb jönni, de a 159 nem kap semmit 2009ig...
Zool2008-01-16 23:15:28 // 4588
Ehelyett menekülés előre. Új modellek Fiat alapon, mondjuk ha a junior-149 páros sikeres lesz, az elegendő időt hagy a komoly kihívásokra (169, amit még elsem kezdtek fejlezsteni, SUV). Utóbbi kettő nélkül öngyilkosság az amcsi piac...
GEORGE2008-01-16 23:13:43 // 4587
Egy lista volt itt egy halom új motorról amiket a 159, Junior és egyébb Alfák kapnának meg!
Na azokkal lehetne mit kezdeni, de valamiért állitólag csak a MY2009-ben lesznek csak elérhetőek!
Nem értem én sem, hogy miért halogatják a dolgokat....
Zool2008-01-16 23:13:36 // 4586
Javaslom nézzetek meg egy jobb új A4est közelről. Veszélyes versenytárs lett, ha van olyan jó vezetni is, mint az A5 quattro, akkor oda kell figyelnie rá is az Alfának. Mondjuk ránéztem az árcédulára és megnyugodtam...
Kompressz úr2008-01-16 23:11:18 // 4585
Ahhoz először áldozni kellene a márkára. Új fejlesztések, széles modelpaletta, horribile dictu pl egy suv
GEORGE2008-01-16 23:11:11 // 4584
Egyetértek az A3 és az A4 nagyon messze van a prénium márkától!!
Zool2008-01-16 23:07:43 // 4583
Szerintem nagyon kéne már egy partner, mert így a 2.4JTD is ki fog halni... A V6 benzinest sem vesz senki. Még kipróbálni sem tudtam, ami itt nagy szó...

Én speciel együttműködés nélkül 15 évet adok a mercinek. Illetve 10et, ha sok olyan modellel jön ki, mint az R klasse. Jelenleg a Fiat nem áll roszzul, de a mostzani helyzet nem lesz fennratható, ha az Alfa nem tudja lényegesen növelni az eladásait.
Kompressz úr2008-01-16 23:05:25 // 4582
Az ódi nem prémium (legalább is az A3-A4), álruhás népautó.
Zool2008-01-16 23:05:07 // 4581
A bömö meg vajúdik, mert nem gyárt elég kisautót ahhoz, hogy a kis mocik fejlesztése rentábilis legyen. A mini és az egyes nem elég, a pözsó meg túl keveset adott a jelek szerint (1.6d emlékszünk még :) ).
Zool2008-01-16 23:02:14 // 4580
Nézd meg a mercit. Nincs rendes dzíelmotorja 2lityi alatt. Az ódi meg bő 5 éves lemaradással jön ki common rail dízellel (pedig milyen jó is lett a V6 TDI). Akkor már inkább legyen komoly muti a cég mögött. A volvi is a pözsó moci miatt nyert nálam. Nincs is jobb nála a kategóriában. Szegény Fiat meg nem keveset várt az 1.6 JTDvel, szerintem azért is, mert nincs kapacitás ami kitermeli a motor költségeit.
FoToS2008-01-16 22:58:48 // 4579
Az tuti,hogy amit az egyiktől átvesz beteszi a másikba is.
GEORGE2008-01-16 22:58:06 // 4578
na abból nehéz lesz újból makulátlan autót varázsolni....
Kompressz úr2008-01-16 22:55:35 // 4577
Tudod mi még a baj? A motor. Prémium autóba olyan motort tenni, amit tucatnyi nem prémiumba betesznek, az a prémium jelleget kérdőjelezi meg. Még akkor is, ha egyébként jó motorról van szó (de annyira nem jó, hogy a BMW-vel való versenyt kiállja).
Kompressz úr2008-01-16 22:32:31 // 4576
A Saab-ot még elviselem :)
Zool2008-01-16 22:30:11 // 4575
A C30-C70-S40 V50 Ford focus, az S80-V70-XC70 Ford galaxy/mondeo. És az S40 fényévekkel veri az S60ast, ami az utsóelőtti önálló Volvo. Úgy attam vissza a kulcsot a tesztvezetésről, hogy beszéljünk valami másról, mert az S60asnál a nyomott akciós ár sem érdekel. Az S80ast viszont nagyon jó volt vezetni ahoz képest hogy volvo, pont a fordos alapok miatt. Szerintem nem ártott a márkának a ford technológia...

Nekem semmi bajom a globalizációval, ha nem hülyén csinálják (pl GM Saab és Opel politkája)

Ha márkahű akarsz is maradni, lehet hogy mrs Paulusnak egy Punto alapú Junior jut osztályrészül :), te sem úszod meg...

Amúgy nem mernék fogadni rá, hogy nincs a 159esedben egy jó darab saab technológia, csak már nem verik nagy dobra
Kompressz úr2008-01-16 22:24:21 // 4574
Az S40 sose volt igazi Volvo, vagy álruhás Mitsubishi vagy Ford. Nálam egyik sem prémium márka.
Zool2008-01-16 22:23:08 // 4573
De a többségnél már elveszették itt a szüzességüket. Recsegés itt ott, nyikorgás a motortérből, ha picit visszaolvasol meglátod. Én sem égszíjszakadásra gondoltam. Semmi komoly, de ugyebár a "prémiumtól" mást vár az ember.
Ugyanúgy nem modnanám, hogy az S40 megbízhatatlan, de ha 2004 óta tÍpushiba a recsegő szék, nem igaz, hogy 2006ra még nem orvosolták a gyárban. Érdekes módon márkakereskedésnél a 20ezres szevíznél meg sikerült...
Kompressz úr2008-01-16 22:19:38 // 4572
Ha én 11 évi minimálbérnek megfelelő összegért veszek egy autót, akkor nem érdekel, hogy más autójának mi baja van, az enyém legyen hibátlan. Olyan nagy kérés ez? A feleennyibe se kerülő Stilomnak, amit ugyanezen cég gyártott, két és fél év alatt semmi hibája sem volt. Most akkor hogy is van ez?
Zool2008-01-16 22:19:13 // 4571
Másik koléga meg megkapta az ódiját bőrülés nélkül. Aztán utólag alkudozhatott (volna), hogy mennyit térítenek vissza. Elérulam,. jóval kevsebbet, mintha neki kell utólag kárpitoztatnia.. Én biztos nem engedtem volna el a töküket...

Harmadik vad sztori: a fullos szép (khhm) csili vili Vectra látványos bemutató (navitól a motors csomagtartóajtóig) de nem tudtuk beindítani. Bocsánatkérések, jöjjünk vissza délután, biztos aksi hiba :)
Csöri2008-01-16 22:19:02 // 4570
Tegnapelőtt a veszprémi Fiat-Alfa szervízben jártam. A szervízben bennt áll egy új Scudo olyan amivel Schumaher is horta a gyerekeket. Vadi uj kocsivolt, de ahogy kinézett....
Az egyik szerelő szerint mikor szedték le a tréleről hátulról telibe trfálta egy VW Tranyó és kiccé visszalökte a kamionra. A teteje a szélvédő fölött belapult, üveg ezer darabra repedt. A kocsi jobb hátulja, ahol az ütés érte szintén darabokban, ráadásul ugy meg tekerte a kasztnit, hogy az első ajtó becsukott állpotban is 5 centire kilógott. Na ezt kinek adják el........
GEORGE2008-01-16 22:17:01 // 4569
Azért a 159-ről nem lehet azt mondani hogy nem lenne megbizható, én nem állnak tizesével sem az utszélén mert megadják magukat...
Zool2008-01-16 22:13:47 // 4568
Nekem úgy tűnik, hogy a prémium dolog legkevésbé a megbízhatóságot jelenti, bármelyik márkról is legyen szó. Egyszerűen arról van szó, hogy az igényes de egyben bonyolult megoldások vonzzák a meghibásodást. Az alapvető külömbség, hogy itt pl a volvónál korektül elintézik, a második apró hibára is gond nélkül csereautót adnak (igaz vagy 30 kmre van a szervíz, a helyi szintén volvós konkurencia meg a sarkon). A sarkon lévő volót is áruló multival (autopolis) meg szívott eddig mindenki (1 volvós és 2 opeles sztorim is van).

Egyébbként a szintén sarkon lévő Alfa szerviz is profi csaptnak tűnik (ők kezdtek el maseratikat is árulni, de ők sem csikibege féle csili vili nagyüzlet), ők mindent módszeresen vezettek gépben, alpajában minden ügyem korrektül zajlott velük. De ezt nem merném állítani pl a korábban említett vigliottiról (olasz ismerősiem is csak röhögnak rajtuk).
GEORGE2008-01-16 22:07:42 // 4567
A másik dolog a szállitási sérült autók megjavítása, majd sérülésmentesen való árulása és eladása!
Milyen gerinctelen húzás már a részükről!
Én a pénzemért új és sérülésmentes autót akarok kapni!

Ha szállitási sérült mondja meg és legyen arányosan olcsóbb is!!
GEORGE2008-01-16 22:05:54 // 4566
A mergás sztori durva :-(((
GEORGE2008-01-16 21:59:18 // 4565
Itt senki sem mondta azt, hogy szar a 159-es csak te írtál ilyent! :-(
A 159-es jó autó, apró bosszantó hibácskákkal, amit nem mindenki tolerál az árcéduláján szereplő összeg miatt. És csak az miatt!
Ugyan is az ár és az érte nyutott minőség határozza meg az emberben, hogy az autót milyennek fogja értékelni.

Senki nem akar passatot venni helyette.
Egyetlen egy dologról van szó csak!
Magyarországon túlárazták a 159-et!
A FAM rossz politikát gyakorol jelenleg.
És azt is megemlitettük, hogy a környező országokban picit gazdagabb felszereltséggel olcsóbban lehet megvenni az új 159-et.

Enyyi és nem több, nem támadtunk téged csak leírtuk a valóságot.
Zool2008-01-16 21:58:26 // 4564
Mondjuk én is hümmögtem, amikor a 147est ablakmosósapka nélkül adták át. Pedig valahogy biztos feltöltötték. Anélkül nem is lehet, mert a sapka egyben vezeték is a tartályig, amit olaszopsan valószínűtlenül elrejtettek a motortérben (mondjuk az S40nél ez még jobban sikerült).

Nekem a nonpluszultra az, amikor egy koléga vadiúj Merga SLKját törötten adták át (eladó elsunnyogva, valami asszisztens sunnyogva, a sérülést picit eltkarva).
GEORGE2008-01-16 21:52:59 // 4563
Krisztián!
Elárulod mennyibe kerül most nálatok egy új 159 SW 2,4 JTDM 20V TI felszereltséggel?
6 fokozatú kézi váltóval???
Kompressz úr2008-01-16 21:50:51 // 4562
Rá gondoltam.
GEORGE2008-01-16 21:50:28 // 4561
BeeGee át is adták neki pár nappal rá vette észre .-)
GEORGE2008-01-16 21:45:51 // 4560
itt most nem azt firtatjuk, hogy az Alfások nem tartanak össze!
Összetartanak de nem a 159-es miatt.
Hanem a márka szeretete miatt...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak