BadBoy2007-02-26 12:56:37 // 3181
	Nagyon komoly!!!!! Gyönyörű az autó, de mikor lehet már rendelni, mert SKban hiába rendeld meg, nem tudják megmondani mikor érkezik az autó. :(((
	
BadBoy2007-02-26 12:55:44 // 3180
	Meg a monster, az ám az igazi design undor! :))
	
mesa2007-02-26 12:51:32 // 3179
	
	
Kompressz úr2007-02-25 22:34:16 // 3178
	Nem látod a dájnamiklájnt? Az ám a sportos! :-DDDD
	
Tom122007-02-25 11:59:56 // 3176
	"(Én is abbafejeztem az off-t ezzel - ennyit nem érdemel a téma, főleg nem ebben a topicban. :)) )"
Akkor úgy vagy vele, mint én.:-))
	
Grando2007-02-25 11:47:48 // 3175
	
	
Tom122007-02-25 11:25:43 // 3173
	
	
Grando2007-02-25 11:15:35 // 3172
	A seat most is, és a jövőben is a vw-konszern "sportos" márkája lesz. A kommunikációban legalábbis. A brosúráikban is - a standard cuccok mellett - chip tuningot, meg hasonló sportos cuccokat hirdetnek mindig. A család barátja szerep a skodáé meg a vw-é inkább. Úgyhogy a marketingstratégia nemigen változik ezzel kapcsolatban. :)
	
Bckk2007-02-25 10:47:30 // 3171
	de 159 és Brera meg szinte testvérek,
egy remek designmester keze alól került ki mindkettő és valjuk be, gyönyörűek
	
Tom122007-02-24 22:49:21 // 3170
	Így nehéz lesz... Mostanában inkább, mint családi barátot állítják be. Szerintem az ibizán kívül annyira egyformák már /Altea, Altea XL, Leon, Toledo/, hogy ember legyen a talpán, aki meg tudja kapásból külömböztetni őket. /Mióta W. Da Silva onnan is lelépett/ Azért egy Alfát nem lehet összetéveszteni semmivel.:-) - csak elölről egy kicsit a Brerát, meg a 159-et.:-)
	
kando.2007-02-24 22:43:12 // 3169
	Persze, de a reklámokkal a bizonytalan vevőkkel igyekeznek ezt elhitetni, hogy legalább annyira erős és sportos mint egy Subaru és olyan szép mint az Alfa...
	
Kompressz úr2007-02-24 22:38:43 // 3168
	Maradjunk annyiban, hogy a VW konszern szeretné elhitetni a Seatról, hogy van annyira sportos mint egy Alfa, ami azért erősen izzadságszagú...
	
Tom122007-02-24 10:31:04 // 3167
	Nekem úgy rémlik, mintha a "sejat hátsó lámpáit" láttam volna valami skiccen, még mikor Walter Da Silva az Alfánál volt /a 156 tervezésekor - valami film is volt róla/, engem azért "nem rázott meg" anyira a hasonlóság. A Seaté /Ibiza/ inkább egy mozdonyéra hasonlít. Szerintem, mikor Walter összepakolt Alfáéknál , ezeket a skicceket is felkapta, aztán mikor kipakolt az új munkahelyén, átnézték a cuccokat és azt mondták, hogy: "Dejóóó és még csak meg sem vádolhatnak, hogy utánoztunk..."/legalább ezt nem...   ...részben:-)/
	
Bckk2007-02-22 10:44:44 // 3166
	fazon lehet hamarabb volt, de a sejatosok a különálló lámpákra, alakjára hivatkoznak, mégpedig a körökre, ami a 159nél el van "meccve", és sajnos ezért annyira ugrándoznak. de ezt a cikkből is ki lehet olvasni
	
Kompressz úr2007-02-21 23:29:17 // 3165
	Alfa előbb volt mint fócvágen... :)
	
BadBoy2007-02-21 23:15:15 // 3164
	Seat lett Alfás, miután a főtervező átvándorolt az Alfatól a Seathoz. De ez nagyon nagy baj, mert a hülye németautósok, azt állitják, hogy az ALFA másolt.
Egy hülye mejom megkérdezte tőlem, hogy az Alfa miért másolta le a Leont??? Erre egyszerű válasz volt:
Te egy ökör vagy! És matekból is tuti megbuktál! :)) 
Erre kérdeztem tőle:
Mi volt előbb 2000 vagy 2005? Erre azt mondja 2000. Monddom neki, akkor mi a kérdés? AZóta a fosvágenről sem beszél! :))
	
Tedi2007-02-21 20:47:23 // 3163
	Nem lehet hogy a seat kicsit Alfás? Szerintem a 156-on előbb volt ilyen fazonú lámpa...
Pontosan :) Najó, ebbe az egy pontjába bele lehet kötni :) De az általad is idézett mondat asszem ellensúlyoz :)
	
Kalex2007-02-21 20:45:07 // 3162
	"Nem szimplán sportos, hanem sportosan elegáns, ránézésre ott a helye a Mercedesek, a BMW-k, Audik és Saabok világában, bár azokban együttvéve sincs ennyi érzelem és elegancia."
NO COMMENT
"A külsőbe szinte lehetetlen lenne belekötni, hacsak nem a hátsó lámpába, ami kicsit úgy néz ki, mint egy SEAT Ibizáé."
Nem lehet hogy a seat kicsit Alfás? Szerintem a 156-on előbb volt ilyen fazonú lámpa...
	
Tedi2007-02-21 20:30:53 // 3161
	Látom nem volt még szal, belinkelem. :)
159 3.2 Q4 teszt a vezess.hu-n
Szerintem nagyon korrekt, bár nem túl hosszú írás.
	
BadBoy2007-02-19 23:23:31 // 3160
	Nálunk nincs az az alsó konzol, ha megnézed a képeket, hanem ráfekszik az autó első ütközőjének az ivére, igy nem áll ki egyáltalán.
	
BadBoy2007-02-19 23:22:08 // 3159
	Második ránézésre meg már le sem akarod venni! :)))))
	
Kompressz úr2007-02-19 23:20:41 // 3158
	Majd tavasszal.
Eredetileg a lemezrendszámot nem "simán" rátették az elejére, hanem egy műanyag konzolt szereltek fel, az meg "szépen" elállt az elejétől. Eléggé megtörte az elejének az ívét.
	
Halesz2007-02-19 23:19:20 // 3157
	Szerintem ilyennek kell lenni egy profi dísztárcsának. Elsőre meg sem mondja az ember, hogy nem alufelni!
	
BadBoy2007-02-19 23:13:25 // 3156
	Képekkel nem bővit az oldaladat? Meg akartam nézni az új rendszámot, de nincs! Dobj fel pár új képet! :)
A gokart után én is fogok feltenni pár újat, az tuti! :)
	
BadBoy2007-02-19 23:12:08 // 3155
	Hát mi is alig várjuk, hogy a nyárigumival felkerüljenek a szép alufelnik! :) 
Nálunk matrica rendszám nem létezik, és nem is létezett, azért be kell érni azzal ami van! :)))
De szerintem a hagyományos sem annyira rossz, hogy nem lehetne kibirni!
	
Kompressz úr2007-02-19 23:09:30 // 3154
	Nem is, már várom az igazi tavaszt. Ráadásul elöl már matrica rendszám van, az nem csúfítja úgy el.
	
BadBoy2007-02-19 23:05:22 // 3153
	Nagyon jó! De mondjuk nyári gyúnyája is ez lenne, akkor már nem tetszene! :)
	
Kompressz úr2007-02-19 22:58:57 // 3152
	
	
BadBoy2007-02-19 22:57:58 // 3151
	Igen, ebben igazad van!
De nekünk meg a nélkül tetszik nagyon. A szürke autóhoz pont jól megy, de a feketén már nem lenne szép! :)
	
Kompressz úr2007-02-19 22:55:18 // 3150
	Gyári dísztárcsa :)
Szerintem egy kilencmilliós autó megérdemel 25.000 Ft-ot dísztárcsákra.
	
BadBoy2007-02-19 22:51:00 // 3149
	Alfás! :))
És a miénk?? EGyszerű, fekete fém felni! :))
	
Kompressz úr2007-02-19 22:48:51 // 3148
	
	
BadBoy2007-02-19 22:25:50 // 3147
	Hát az nem nagyon sok!
Nézd meg az oldalam, hogy nekünk már mennyi van! :DD
Pedig te kb 5 hónappal korábban vetted az autót. :)
	
Bckk2007-02-19 20:42:00 // 3146
	gratulálok, csak igy tovább
	
Kompressz úr2007-02-19 20:15:43 // 3145
	Cartársak!
Ma tettem a tízezredik kilométert az autóba.
	
Bckk2007-02-17 10:14:33 // 3144
	az alfa Q4 rendszere torsen C rendszer, három difivel.
az erőelosztás szükségtol fuggoen 62:38 v. forditva, v. ezek közt.
tapasztalat: minden esetben az erő 60 százaléka érződik a kocsin, mindamellett hogy lassabbnak érződik a kocsi de mégis megy mint az állat.
tavaly a brno-i versenypáján összevetve késleltettt indulást a 147gta alig tapasztalt sofőre és egy 3,2 v6 brera 4x4 szintén alig tapasztalt sofőre mellett, hogy egyenesekben szarrá lett verve a 260LE-s brera a 147 gta-val, mig kanyarokban a szerzett előnyt a brera majdnem hogy behozta, sőt.
sokkal nagyon stabilitast tud produkálni a 4x4 és láthatóan nagyobb biztonsággal szedte a kanyarokat.
ugyanez a rendszer van ugye a 159ben is, szval hasonlo a helyzet azzal is.
bár kérdés hol lehet kihasználni ezt. 
mig az ember alapvetően sikságon lakik és éves szinten egy-egy alkalommal kerul dimbes-dombos vidékre, un.hegymászásra adja a fejét, addig teljesen felesleges verda. igazat adok Consiglieri-nek, hogy a kategória legjobb alváza teljességgel elegendő a mindennapos használatra, mig nincs szükség esetlegesen a hegyoldalban felépült vityillonk napi szintű megközelitésére télen, hoban és sárba, ...
inkább mondanám hogy az vevők körében trend-é vált a 4x4, igy beteges módon keresik, de az árakat figyelembe véve és a jelenlegi motorpalettát nem a legeladottabb. hogy a 3,2 V6 159be 4x4 rendszer került alapjáraton, érthető, mivel az előző modelleknél sok kritika érte a márkát, hogy miért azt a hatalmas erőt csak az első kerekre vitték át, hogy igy a kocsi gyorsuláskor nehezebben irányitható. tény, hogy a Q4 rendszer ezt nagyban kiküszöböli. 
csak ajánlani tudom mindenkinek, hogy egyszer tegye probára és kellemesen meg fog lepődni, de persze érdekek középpontja kell hogy legyen, mert a 159et én ugy szeretem első kerék meghajtással mint a nélkül.
egyszerűen egy tökéletes autó, amit az olaszok büszkén mutogathatnak, mert akár egy kategóriaval feljebb is simán megállná a helyét
igy van Consiglieri???
/bocs a hosszu dumáért/
	
vipex2007-02-16 15:01:16 // 3143
	Consigliere
A 159 4x4 allando osszkerekhajtasu tehat nem alapvetoen fronthajtasu mint sok mas 4x4 nek nevezett hajtas radasul a nyomatek 60 szazaleka alapesetben mindig hatra kerul, ami extrem esetben lehet 80 is. Szerintem aki vezetett mar allando osszkerekhajtasu autot ( magam reszerul egy nagyon rovid 159 volt ill. egy nagyobb tavon egy A6 Q ill Mercedes ML  ) az nagyon erzi a kulonbseget. Igen nagyobb a sulya es nagyobb hajtasi veszteseg de ezert kell nagyobb motor :-) egyebkent alapveto hasznalatra a fronthajtast valasztanek hatsokerek helyett de allando osszkerek asszem az ami a legjobb
	
nick2007-02-16 14:58:12 // 3142
	Lehet, hogy igazatok van, és teljesen szükségtelen, meg drága is a 4x4. Új autó vásárlás előtt hajlamos az ember, hogy kicsit elszálljon; mindenből nagyobb, jobb kell teljesen feleslegesen. 
Bár ez az egész vásárlás nálam inkább érzelmi, mint racionális döntés. Kösz az infókat - spóroltatok nekem..
	
Kompressz úr2007-02-16 14:32:34 // 3141
	Szerintem az igazán extrém helyzetektől eltekintve, utcai használat esetén a 4x4 szükségtelen.
Tekintve, hogy a torsen c-vel sem lesz alapvetően hátsókerék meghajtású az alfa, marad a fronthajtásos alap, így ezért sem érdemes pénzt áldozni.
Az plusz biztonsági tartalék pedig, amit a 4x4 ad, igencsak ritka esetekben jöhet jól. Nem beszélve arról, hogy a 159 rendelkezik mindenféle hátsókerékmeghajtás és 4x4 nélkül a kategória legjobb futóművével, akkor meg mezei autósként minek.
Amit Sanyi mond, plusz súlyban és fogyasztásban.
	
Bckk2007-02-16 13:34:51 // 3140
	nagy valoszinuséggel igen. bár nézd, a CW már nincs, igy gyárotszalag uresedés megtortént, simán az elso darabok gyártása torténhet hamarabb is, hogy még a szezon ideje elott elég kocsi legyen. ha aktuális lesz, nekunk tuti fog kelleni rendelnunk és még a nyár elott
eleve hogy septemberrel legyen auto a kiallitásra
	
BadBoy2007-02-16 13:04:58 // 3139
	És a plusz kilokat! :( Ami még a fogyit is felnyomja, és a dinamikát is rontja :(, de lehet ezek az autók, már a könnyitett verziók lesznek, és a nyári leállás után jönnek. Nedm lehet ez?
	
Bckk2007-02-16 13:03:29 // 3138
	a 2,4LE-s most is drága. nem még akkor ha belemegy a Q4, az minimálisan 100ezer SK /700 ezer FT/ jelent plusszkoltségben
	
Bckk2007-02-16 13:01:03 // 3137
	érdemes várni, mert lesz. de még a TI sem jelent meg hivatalosan. legalabbis nalunk.
Q4 meg kell hogy legyen mivel a 156 CW gyartasa leallt, igy johet a 159 CW
	
BadBoy2007-02-16 12:53:10 // 3136
	Vagy túl lassan irok!!! :D
	
BadBoy2007-02-16 12:51:25 // 3135
	Igen, már hallottam én is róla, de hogy mikortól lehet rendelni Bckkt kell megkérdezni, mert ő az aldó.
Érdemes e rá várni? Attól függ, hogy szerinted fontos e vagy sem. NEm biztos, hogy meg fogja érni a felárat a két hátsó hajtott kerék. Nekm nem kellen, és még ott van a plusz súly. Ami rontani fog a dinamikán, hiába lesz +10LE, mert azt mondta Bckk, hogy azok a 2.4JTDm-ek 210LE-sek lesznek.
	
Zool2007-02-15 21:46:50 // 3134
	Ezek az akciók addigra lejárnak. Egyébbként elég jók az árak amúgy is, igaz itt 15% az Áfa, és nincs regadó. Viszont a Flottaűrak is jók. Vagy ha esetleg diplomata lennél...
	
Kompressz úr2007-02-15 21:39:52 // 3133
	Mert túl sok prezentációt tartasz :)))
	
nick2007-02-15 21:18:35 // 3132
	Köszi megnézem, nincs kizárva egy külföldi vásárlás sem; de csak kb két hónap múlva lesz rá keretem.. sajnos
	
Online tag
1
		Vendég1
377
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 







