Fórum >> Típusok >> 159

Bckk2006-12-20 12:24:51 // 2609
most leszakad a fejem a bologatástol. ahogy mondja Sanyi, vigyáznak rá mintha a szemuk fénye volna, sot, szerintem az is. odaadással voltak eddig mindeg kocsijuk iránt. és a 159 most meg igazán megkap mindent.
BadBoy2006-12-20 12:13:40 // 2608
Már mi sem szarakodunk. Most már megyünk vele mi is, úgy ahogy a csövön kifér. Az elején nem akartuk kergetni, kopjon be, igy csináltuk eddig az összes autónkal, és bevált. Olajat egyik sem ette. Azt hittük, hogy ez eszi, de beszéltem a srácokkal a szervizből, és azt mondták, hogy nem is volt tele olajjal, és ha nincs elég olajnyomás akkor jelezheti, hogy kevesebb az olaj.
Kompressz úr2006-12-20 12:04:07 // 2607
Az első 2000 km alatt én sem györörtem a gépet, de azért utána a(z) (német, khm) autópályána az utazó tempó nálam 160 körül van :)
BadBoy2006-12-20 12:01:39 // 2606
Igen, 120!!! Csak már egy hónapja megvan a 1O ezredik, ha megnézed az adatlapomat. 1O hetet kellett kibirni, de az meg nem volt sok idő :DD
Kompressz úr2006-12-20 11:59:53 // 2605
Mennyiii? 120nál gyorsabban még nem mentetek vele???? :) Ezt, hogy bírtátok ki? :)))
BadBoy2006-12-20 11:23:19 // 2604
Én aannak vélem, mert elég kemény kritikát irsz kérdezés nélkül, hogy tudnád a hátteret. Sajnos!!!!! Bckktól meg kérdezhetsz, arról hogy használjuk az autót, kevés ilyen tulajdonossuk van aki igy használja az autót mint mi. 1O ezer KM-ig, 12O-mál többel nem ment az autó, ez meg a másik.
BadBoy2006-12-20 11:20:32 // 2603
Szerintem ilyen gyorsan ne mondj véleményt, kitől kéne, és kitől nem kéne autó, mert szerintem ha beleolvastál volna a 147 topicba, a 147 eladása előtt, akkor más véleményed lenne, de nekem ez igy is jó. A 159 pedig nem hiszem, hogy egyhamar el lesz adva, mert az enyém marad, ha lecseréljük.
BadBoy2006-12-20 11:18:21 // 2602
Én az autó motrát nem nyirom halálra, mert amig a viz nincs optimális hőmérsékleten, avagy 9O fokon, addig nem hajtom. Addig csak 2OOO fordulat alatt váltok el, és 8O KM/H tempomaton fixálom, optimum hőmérsékletig. Addig még a teherautót is követem, ha kell 6O-nal. A turbóhűtés, nincs meg, de eddigi Turbós motrain, nem dobták be az unalmast, pedig beléjükgyúrtunk pár ezer KMet.
Bckk2006-12-20 10:29:34 // 2601
egyrészt kell hogy kiszellőzzön és lehüljön. élettartam szempontjából nagyon de nagyon tanácsos főleg egy erőltett menet után legyilkolja ha azonnal leállitod a motort
GEORGE2006-12-20 09:51:25 // 2600
1-2 percet írtam. 5-10 perc alatt már mást is lehet csinálni :-)))))))
Halesz2006-12-20 09:50:16 // 2599
Ja az 1 perc az kb mindig megvan :) azt hittem hogy ilyen 5-10 percekre gondolsz :D
Kompressz úr2006-12-20 09:41:20 // 2598
Egyetértek. Én a turbó élete mellett szavazok :)
GEORGE2006-12-20 09:39:19 // 2597
1 percet járatni nem nagy dolog. Még elpakolsz a kocsiban meg is van.
GEORGE2006-12-20 09:38:50 // 2596
ÁÁÁÁÁ a fenét .-D Így eleve nyomott áron veszem csak meg töled majd a gépet .-DDDDDD
Halesz2006-12-20 09:37:08 // 2595
Én az utolsó néhányszáz méteren már nem kenem neki, max 2000-es fordulat, aztán parkolásnál is várok egy ideig. A néhány perc viszont túlzás. 70 fok alatt sem nyomom 2000 felé a fordulatszámot. Gondos gazda vagyok? :D
GEORGE2006-12-20 09:23:47 // 2594
Okés. De abban megegyezhetünk, hogy kihütés nélkül leállitani egy turbot egyenlő a halálos itéletével.....
Kompressz úr2006-12-20 09:21:48 // 2593
Áááááá, ugyan, tanár bácsi :)))) Hálás köszönet az oktondi nebulók részéről. Tréfát félretéve, turbónyomás mérő nélkül is ez volt a "taktika" a 147esemmel is. Remélem Pester cartárs megerősíti, hogy az ex147esem nála sem akar szétesni motor és turbó ügyileg.
GEORGE2006-12-20 09:18:09 // 2592
Csak nehogy kioktatásnak véljék.........
Bckk2006-12-20 09:17:14 // 2591
hasznocs tanács sosem rossz.
Kompressz úr2006-12-20 09:07:48 // 2589
Inkább az utat nézem :)
GEORGE2006-12-20 09:04:42 // 2588
Akkor jól csinálod .-)
GEORGE2006-12-20 09:04:01 // 2587
Badboy :-)))))))))) ő sem nézi, és csak haver bolonditásra valónak tarja :-)))))
Kompressz úr2006-12-20 08:53:16 // 2586
Melyik az a másik ember? :)))
Kompressz úr2006-12-20 08:52:08 // 2585
De, ügyelek rá, nem nyomom neki hidegen, felváltok (ergo a nyomást sem nyomatom), kímélem. Igen, tanár bácsi, szoktam járatni leállítás előtt a motort :)))
GEORGE2006-12-20 00:51:49 // 2584
Na akkor már két embertől nem kéne a 159 JTDM :-))))) Ugyan is megbosszulja magát a turbo ha nem bánnak vele kellő figyelemmel.... :-(
GEORGE2006-12-20 00:48:10 // 2583
Te sem figyeled és ügyelsz rá, hogy még hideg a motor ne tötlsed meg a motor nyomással??? Hmmmmmmm..... Tényleg JTD-ek, és JTDM -ek, és MJET-ek ti járatjátok leállitás elött pár percig még a motort? Pedig kéne ám! Egy gondos gazda így cselekszik.......
GEORGE2006-12-20 00:45:40 // 2582
Akkor neked is 1,4-et nyom stabilban.....
GEORGE2006-12-20 00:44:44 // 2581
Tévedés barátom!! És elég baj ,hogy nem látod a hasznát!!! Főleg jó lenne ha a motor hideg üzeme mellett erősen figyelnéd a turbonyomás mérőt. És ha megmozdul akkor váltsál feljebb ne töltsed meg a motort nyomással míg hideg!! Max 0,2-t engedjél meg neki. Eléggé káros neki a nagy nyomás mikor még hideg!!! Ilyenkor lesz gátrepedéses a hengerfej többek közt! Én mikor megyek haza és letérek a főútról Paksnál, elkezdek "lopakodó" üzemmódra váltani. Az az, a lehető legkisebb turbonyomással hazaáig autózni. Evvel kihűtöm a turbot. Majd mikor beállok a parkolóba még 1-2 percet járatom a motort alapjáraton, hogy teljesen kihüljön a turbo. Most a Scudomról beszélek mielött valaki azt hinné, hogy a 146ti-t megturbósitottam. Gyárilag nincs benne turbonyomás mérő és épitettem be. Ezek fontos dolgok és igencsak megnövelik a motorod élet tartamát, nem beszélve a turbo élettartamáról. Szóval ne a barátaid elkápráztatására használd, hanem vedd komolyabban. Már ha jót akarsz a pénztárcádak meg az autódnak. inkább örülj neki, hogy neked gyárilag bent van.
Bckk2006-12-19 23:28:38 // 2580
van aki érzi és érezni szeretné, van aki szereti nézegetni is. nem olyan rossz dolog és gyilkosoknak jo tudni hogy mire való, mikor már halálra pörgetnék a dizelt és nem megy, odacsapni hogy te barom, nem látod hogy már nincs tovább. meg tanácsolom letesztelni dombos utón mit produkál a turbonyomás, csak nehogy az árokba hajtsatok ha az óramutatot figyelitek. nem hiába van ott :-)))
Kompressz úr2006-12-19 20:35:01 // 2579
Törjenek kerékbe, de még nem padlóztam le a 159et. Nekem legfeljebb 1.4ig ment fel a nyomás.
Kompressz úr2006-12-19 20:33:53 // 2578
Az a túrónyomásmérő, általában akkor szoktam nézegetni, ha autópályán tempomattal gyorsítok, máskor nem igazán.
BadBoy2006-12-19 20:24:30 // 2577
Ha hiszed ha nem, szerintem Paulus sem, de én sem nagyon figyelem. Embereknek mutogatni és dicsekedni vele jó, de több haszna szerintem nincs. Én vezetni szeretem a 159-et nem a turbónyomás mérőt nézegetni.
GEORGE2006-12-19 15:56:56 // 2576
Jajj már. Középen az utas felöl az első műszer mi neked?? Na az a turbonyomás mérő igaz? Szóval egyszer kimész egy nyugodtabb helyre s letaposod teljesen a gázpedált lehet ez 2.-ban 3.-ban mindegy. És megnézed milyen értékre áll be a mutató. És már tudni is fogod a turbonyomásodat :-))))
Halesz2006-12-19 13:46:46 // 2575
:)) Van egy felesleges JUK rendszámom, nem kell? :) Nagyon rá vagy gerjedve :D
Balage2006-12-19 13:45:59 // 2574
Mér', a JUK jobb lenne? :-PPP
Halesz2006-12-19 13:40:13 // 2573
Csak azt a csúnya rendszámtáblát kéne levenni az elejéről! :)
Kompressz úr2006-12-19 12:03:46 // 2572
Mittomén, nem vagyok én autószerelő :-))
Kompressz úr2006-12-19 12:02:42 // 2571
Neked elhiszem, hiszen van benne tapasztalatod :)))
TarP2006-12-19 08:42:35 // 2570
Ez teljesen rendben van designo-t tekintve! Fekete szín is illik, férfias, erőt sugárzó az egész. Felni is jó választás. Teccik.
GEORGE2006-12-19 08:36:38 // 2569
Szóval, az 1,9-ben mennyi a Turbo nyomás?
GEORGE2006-12-19 08:27:35 // 2568
Simán megoldható ez a fotó úgy is hogy magad vezetsz és fotózol. :-) Nem kell hozzá áthajolni a másik oldalra .-)
Kompressz úr2006-12-18 22:57:31 // 2567
Ilyenkor ki vezet? :)
GEORGE2006-12-18 22:32:51 // 2566
Ezt hogy érted? Hiszem padlógáznál maxon kéne nyomnia. Ha lepadlozod kileng 1,5-ig mint a 2,4-be mejd visszaszabályozza 1,4-re A Scudom is olyan, hogy padlónál kileng 1,4-ig majd vissza szabályozza 1,2-re és stabilba nyomja annyival míg el nem veszem a gázpedált....
GEORGE2006-12-18 22:30:39 // 2565
2,4 JTDM 20v 1,4 meg egy pici a max turbonyomása.




Természetesen nem azért van 1,6-ig skálázva mert annyi a max nyomás.
Kompressz úr2006-12-18 22:20:41 // 2564
Az enyémben padlógáznál sincs a maximális nypmás közelében a túrónyomás.
GEORGE2006-12-18 22:17:49 // 2563
Azért én kiváncsi lennék arra az igért + 40 lóra és + 80Nm-re...... Az is tuti, hogy lemérve hinném csak el. Sok módosítás kell ahhoz, hogy 40 lóval megemeljük a teljesítményt. Csak egy "power" dobozzal elérni ezt....háááát.....nem is tudommmm állitólag a turbonyomást nem emelkedik, ha viszont tényleg nem emelkedik akkor sima üzemanyag többletel nem lesz az 40 lóval erősebb...... A jövő évi 2,4 JTDM 20v már 210 lovas lesz gyárilag. Na ez jobban hihető. Nem kötözködés képen írom, hanem műszakilag kérdőjelezném meg a dolgot.
Kompressz úr2006-12-18 22:13:11 // 2562
Köszi. Hogyé' adták, ha nem vagyok indiszkrét?
tj2006-12-18 20:23:17 // 2561
Steinbauer tuning boxom van. Elméletileg 240LE meg 480nm. De még nem próbáltam ki.Majd tavasszal.
BadBoy2006-12-17 14:36:24 // 2560
Tényleg jó! Nekem csak az a tetőspoiler nem tetszik. A többi jó.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak