Fórum >> Típusok >> 159

Kalex2006-09-13 08:35:14 // 1952
Azért a digók ismerik ezt a dolgot, mert ha gyujtást adsz a 159-ben az első infó a müszeren, hogy mennyi az olajszint(diagrammon)...igy legaláb meglepetés nem érhet...
Kompressz úr2006-09-13 06:00:03 // 1951
Gratula, nem fogod megbánni :)
Cselentano2006-09-12 21:59:25 // 1950
alakul a 159-es tábor :-) tegnap szemeztem vele én is :-) készen lesz a ház akkor beállok én is a sorba egy 2,4 mJTD-ért (fullba) megszületett a döntés :-)
Zool2006-09-10 11:15:47 // 1949
Ja megvan az S40. 1 hónap alatt 8 ezer km-t mentem vele, nagyjából mexoktuk, bár még sírunk az asszonnyal, ha 159-est látunk az utcán (és itt kad is szép számmal). Talán majd 2 év múlva jöhet a 159, most nem fért bele a ktsvetésbe. A 147-est meg áruljuk, de ha nem adnak jó árat, lehet h megmarad az asszonynak.
Gabriel2006-09-09 14:51:03 // 1948
ez a "csepeg" ez olyan Tom12-s volt ő szokott ilyen frappánsakat írni :-)))))
BadBoy2006-09-09 14:43:50 // 1947
Annak az 1-2 cégnek, aki abból a raktárból száálit jól megy, meg annak aki kiadta az engedélyt a szállitásra, is "csepeg" egy pici.
Gabriel2006-09-09 14:35:28 // 1946
az tuti
BadBoy2006-09-09 14:23:31 // 1945
Nekünk is eszeget a szerviz intervallum alatt pár decit, de elhanyagolható. Az offos dizel autónk a vékony olajból is megevett 3 litert, a mostani vastagabból is eszeget :((((. 10 ezer km, és a minimumon volt :((((. Szerintem a 159 sem fogja zabálni az olajat.
BadBoy2006-09-09 14:19:40 // 1944
A logisztika néhány ember bankszámláján található meg.
BadBoy2006-09-09 14:18:58 // 1943
Csak az a gond, a pénzvisszaszerzéssel, hogy általában leasingre veszik meg az autókat, és a leasing társasággal nem nagyon tudsz fizikai kontaktusba kerülni :((((( De az emberek néha nagyon érdekesen viselkednek. Szerintem sokan dacból sem visznek magukkal szerelőt, mert ők nem mutatják meg másnak az autót.
Gabriel2006-09-09 13:09:27 // 1941
az volt benne először amikor megvettem, akkor még nem értettük miért
Tibe2006-09-09 11:34:16 // 1940
A benzines mocik jobban eszik az olajat mint a dízelek.
Kompressz úr2006-09-09 11:18:01 // 1939
A selespeeden nekem is ette az olajat, a JTD nagyon keveset, a 159et meg majd meglátjuk.
raga2006-09-09 10:54:51 // 1938
Selenia Racing -et próbáltad?
Gabriel2006-09-09 10:45:06 // 1937
nem és nem is 159, de attól a probléma még hasonló lehet
Tibe2006-09-09 10:41:41 // 1936
Neked nem dízeled van :)
Gabriel2006-09-09 10:31:19 // 1935
hát azért szakit vihetett volna magával ha már eccer kocsit vesz. Többszáz ezer SKK-t kiadni ami több millió HUF-nak felel meg ilyen felelőtlenül ... mondom én aki senkit nem tudott Besztercebányára vinni a vashoz, mert mindenki elfoglaltságra hivatkozva letojott - és magam hoztam meg a döntést - viseljem a következményeit, bár olyan sok bibi nincs vele
Gabriel2006-09-09 10:28:44 // 1934
jóhogy nem Párizson át jön ide az a vas. Há hol van itt logisztika? Berosálok
Gabriel2006-09-09 10:27:45 // 1933
Zool kolléga megvan a Volvó? Azaz döntöttél?
Gabriel2006-09-09 10:25:37 // 1932
Oke szuper :) Más haverom most vett offos Passat TDI-t és képzeljétek mit kapott az autója mellé amikor átvette? :))))) Egy flakon olajat azzal a szöveggel ha az autó az első EZER!!!??! km-en megenne 1 liter olajat akkor azzal semmi baj sincs töltsön utána :PPPPPP Komolyan mondom ha más mesélné nem hinném el. 2006-ban így átadni egy autót nagyon gáááz..... nekem a 147 könyvében is benne van ez, hogy sportos motor és fennáll az olajevés következménye - eszi is rendesen, szal olajcsere után bye bye Selénia valami vastagabb kell nem ilyen "vizecske"
Gabriel2006-09-09 10:17:08 // 1931
A szélvédő és az oldal ablak is anyagában zöldesre van színezve. A légkondis kocsikhoz alapban jár az olaszoknál, csak megemlítik hogy jobban elkápráztassanak. Igazából akkor látod ha egy nagy fehér csomagoló papírt raksz az üveg egyik oldalára, úgy szépen látod a színét. nekem a fotókon láccik, hogy az bezony zöldszerű
Don Gombóc2006-09-09 10:12:06 // 1930
Ez van. Nem tudom megérteni az embereket, talán szégyellik megnézetni a kocsit előtte egy független hozzáértővel? Majdnem mindenkinek van ilyen barátja akit elvihet egy ilyen autó átnézéséhez. Ha nem engedik meg akkor ott valami baj van, és jobb nem is foglalkozni velük. Különben meg aki így jár annak is meg van a módja hogy visszaszerezze a pénzét, még ha nem tiszta módszerekkel akkor is. Ezekkel nem is lehet másként beszélni.
BadBoy2006-09-09 10:03:45 // 1929
Ez a röhej, hogy a közép-európai raktárat áttették Lenyelországba, és most lelassult a szállitás. De nálunk a másik gond az Alfák körül, amirúl pont tegnap beszélgettünk annak okán, hogy Nyitrán autószalon van, de az Alfa nem képviseli magát, hanem Pozsonyban az egyik bevásárlóközpontban vannak az autók kiállitva. Érdeklődő van az autóra, de nincs olyan verzió ami áfavisszaigénylős, és az emberek máris a német autókhoz mennek. Nincs reklám, ami szintén gondot okoz. És nincs a márkának reklámja, az emberek nem is beszélnek róla. Itt a járásban még egy problémaforrás van, ami egy használtautó kereskedés. Ők halomra törött olasz autókat hoznak be, és sérülésmentes cimen adják el. Az emberek meg háborognak, hogy milyen szarok az olasz autók. Most a szalonban van egy utolsó dbok közül származó 156-os 749 ezer SKért. A bazárban pedig van egy 669 ezer SKs 156-os. Nyakam rámerem tenni, hogy azt hamarabb fogják eladni. De azzal lesz egy csomó probléma, ezzel meg nem volna, de a vevők nem gondolnak bele, hogy azt a különbséget ott fogják hagyni a szervizben rövid időn belül. Hallottam a márkaszervizes srácoktól egy olyan sztorit, hogy egy emberke bement a szervizbe, hogy ő vett egy sérülésmentes 166-ot a bazárban, de gond van vele. Megkérdezték hol vette, mondta a bazár nevét, a szervizesek majd le fordultak a röhögéstől a székről. Kimentek vele az autóhoz. Motorházat felnyitották, és megmutatták neki, hol volt kihegesztve. A motor a múszerfalig be volt csúszva. Az emberke meg elsápadt, hogy mit vett.
Don Gombóc2006-09-09 09:54:11 // 1928
Röhej ez, de a gyári alkatrész ellátás is úgy megy hogy előbb lengyelbe viszik, vagy ott van raktárban. A régiós leosztás így sikeredett. Ezt még annó a barom Holland csávó baszta el aki itt volt főnök a Fiat mo.-nál. Az idióta elképzelései miatt egy csomó Fiat kereskedés be is zárt. Csak későn rugták ki a sajtfejüt. :)
BadBoy2006-09-09 09:48:18 // 1927
Sajnos az autó már egy hete olaszországban áll, és várja, hogy átszállitsák lengyelországba. Onnét már hamarabb megérkezik a kereskedőhöz. Pont ezen nevettünk az eladó sráccal, hogy küldjem el az ő autósazállitójukat az autóért. Csak az a baj, hogy az import nem engedi nekik a saját autón való behozatalt. Nekik is jobb lenne, mert gyorsabb lenne a szállitás.
Don Gombóc2006-09-09 09:44:59 // 1926
Jattot a zsebükbe és hamarébb jön. :))
Don Gombóc2006-09-09 09:44:02 // 1925
Szerintem híg latyak egy dízelbe, és a hőtűrő képessége is gyengébb mint egy 10w-40 esé. Nekem a volt fityómba 10w-40 volt rakva rendszeresen és az a verda nem ette az olajat. Az 5w és 0w-ből bekarmolt 2lityit a két olajcser között érdekes módon. Be is fejeztem a próbát velük.
Zool2006-09-08 23:20:24 // 1924
Amatőr kérdés, de mi a baj az 5w30-cal? Csak mert épp ma töltötték fel a Volvóm ilyen olajjal (megkésett bejáratás utáni olajcsere). Egyébbként szerintem is az élmezőnyben vannak a JTD-k. Csendesebbek, mint a TDI-k, és az én JTD-m pl nem igényelt olajat olajcserék között. mint a Ford PSA dízel...
BadBoy2006-09-08 12:11:02 // 1923
Hát már szerencsére nem :)))) Már alig várjuk, hogy átvehessük. :)
Tibe2006-09-08 12:10:23 // 1922
Akkor már nem kell sokat várnod rá! :)
Tibe2006-09-08 12:09:44 // 1921
Vegyék meg a Fiat-tól és rakják rá az ő márkajelzésüket, mint ahogy sokan mások is teszik :))))) pl. Opel, Volvo, Suzuki stb....
BadBoy2006-09-08 12:05:45 // 1920
Ma voltam bennt a kereskedésben, az autónk már szombaton le volt gyártva. :)))))) Már csak meg kell érkezni :))))).
BadBoy2006-09-08 12:04:58 // 1919
Nekem a "sógorom" mondta, az audi eladó, hogy eladásnál szólnak a vevőnek, hogy ne legyen meglepődve, hogy az első olajcseréig az pdtdi dizel el fog nyelni 4,5L olajat. Ezt ők normálisnak tartják :)))). A 120 ezres cseréig pedig intervallumonként 2,5L olaj a norma. 120 ezertől a köv olajcseréig megint 4,5L az olajfogyasztás. Nevetséges.
admirális2006-09-08 12:03:44 // 1918
Ez végre helyes döntés lenne:).
TarP2006-09-08 09:24:09 // 1917
Épp most tervezik az átállást a VW/AUDI/Skoda/Seat-nél az MJET dieselekre. Egy, a fejlesztésen dolgzó mérnöktől tudom.
Tibe2006-09-07 21:48:14 // 1916
Na az se rossz :) Pedig az agyonmagasztalt japcse autókról ilyet nem is merne senki feltételezni sem :PP
Apacs2006-09-07 21:42:08 // 1915
Egyik barátom faterjának a zsír új Toyota Avensis D4D is benyelt 2000km alatt 1 lityi olajat. Pedig a Toyotáról senki sem gondolná még én sem, pedig ellenszenvel vagyok az összes japán autó iránt.
Kompressz úr2006-09-07 21:23:48 // 1914
Mert a jónép így is megveszi, hiszen népautó.
Tibe2006-09-07 21:20:54 // 1913
Amúgy a vócvágen féle TDI motorok már 5 éve is elavultnak számítottak nemtom miért nem cserélik már le valami normálisra..... én olyankor tudnék sírni amikor ismerőseim státuszautónak szimbolizálják a Passatot :)))
Kompressz úr2006-09-07 21:19:59 // 1912
Rosszul látod. Az ilyen csak az olasz maffia ármánykodása miatt lehet, egy német autó nem lehet rossz, olyan nincs. Egy olasz autó viszont default rossz. Nem?
Don Gombóc2006-09-07 21:17:30 // 1911
Barátom Passat pdtdi business 1,9 céges förmedvénye tavaly a horvátországi oda vissza kirándulós túrán, ami 2000km volt, két lityit evett az olajból, pedig csak 17 ezer km volt a verdában. nem beszélve arról hogy az olajat a szervízben adják neki és 5w30-as olajat. Dízelbe. Ez nem nóóórmális szerintem.
Tibe2006-09-07 21:14:59 // 1910
Nekem 10 ezernél volt az első olajcserém és addig nem evett annyi olajat a gép hogy a számítógép kijelezze a fogyást.... szal fullon volt az összes csík.
Kompressz úr2006-09-07 21:14:13 // 1909
A Legacy nagyon jó autó. Jól van összerakva, a kétliteres motor villanyautósan, de nem kirobbanó dinamikával mozgatja. Viszont úgy néz ki, ahogy kinéz és belül is elég siralmas szegényke, meg a felszereltsége sem üti meg a mércét.
Kompressz úr2006-09-07 21:13:02 // 1908
Egy német autónál ez természetes, egy olasz autónál viszont már mindenki hívná az autóbontót, hogy szállítsák el az ipari hulladékot. Ez kettős mérce.
Don Gombóc2006-09-07 21:08:47 // 1907
Az azért nem volt gyenge teszt amikor össze ereszteték az xc 70 es Volvóval. A Volvó félig ment fel a havas emelkedőn és visszacsúszott, a Subaru az felment. Aztán utánfutót akasztottak mögéjük a Subaru felhúzta a Volvó el sem indult felfelé. na az égő volt. :))
Tibe2006-09-07 21:05:46 // 1906
Oke szuper :) Más haverom most vett offos Passat TDI-t és képzeljétek mit kapott az autója mellé amikor átvette? :))))) Egy flakon olajat azzal a szöveggel ha az autó az első EZER!!!??! km-en megenne 1 liter olajat akkor azzal semmi baj sincs töltsön utána :PPPPPP Komolyan mondom ha más mesélné nem hinném el. 2006-ban így átadni egy autót nagyon gáááz.....
Kompressz úr2006-09-07 21:04:51 // 1905
Subary Legacy 2.0 jutott szegénynek :)
Kalex2006-09-07 21:04:15 // 1904
Joccakát!
Don Gombóc2006-09-07 21:03:21 // 1903
Jössz?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak