Ferke2006-11-06 12:35:42 // 2270
Huha, ez ez a legutolsó egy elég komoly átok ám!:)))
Kalex2006-11-06 12:33:16 // 2269
Instabil lesz a kocsid, hiába minden autómatika!!
A 205 iz bazi széles fagyos latyakos úton.
Én a 147-re raktam fel 205-ös télit, félelmetes volt hidakon sz.r úton nyomvájúban (?ly) ... ezzel nem érdemes játszani 205 a gyári előírás!
Ez csak jótanács...
GEORGE2006-11-05 13:39:57 // 2268
A végén nagyon jól összefoglaltad :-DDDDDDDDDDD
BadBoy2006-11-05 13:30:58 // 2267
Mi a 205-re szavaztunk. Ezt ajánlották. Ezért ezt a méretet választottuk.
Kompressz úr2006-11-04 16:33:29 // 2266
205ös? Én 215ös teszek rá, Bridgestone.
tj2006-11-04 13:44:41 // 2265
Basszus. Ez szopás.
Bckk2006-11-04 13:41:12 // 2264
a felnik nem passzolnak.
a 159nek teljesen mások a méretei, ET, juktávolság, ...
max a gumikat tudod felhasznállni
tj2006-11-04 13:10:37 // 2263
Szerintetetek jó a régi 156osom 18"-os felnije a 159-re? Mert azt akarom befogni téli felninek...
BadBoy2006-11-04 11:35:55 // 2262
Na most jól összekeveredtem :)))))
BadBoy2006-11-04 11:35:29 // 2261
159-ben pont most válaszoltam :)))
BadBoy2006-11-04 11:35:04 // 2260
GoodYear UltraGrip7-est vettünk. Az Auto Motor und Sport tesztje alapján a legjobb gumi a 205-ös kategóriában.
Kompressz úr2006-11-03 22:37:18 // 2259
Télire te milyen gumit teszel az autóra?
Kompressz úr2006-11-03 22:25:12 // 2258
Igen, ezt már korábban észrevettem, Teddy meg is erősítette.
BadBoy2006-11-03 19:18:11 // 2257
Szerintem a sebesség-, és a fordulatszámmérő is a 159-ből van.
Kompressz úr2006-11-03 15:36:02 // 2256
Most néztem az italiaspeed.com-on a 8C fotóit, és szerintem a beltéri légbeömlői egy az egyben a 159-ből vannak. Akkor egy kicsit 8C a 159 is :))
Kompressz úr2006-10-27 09:50:34 // 2255
Az angol tesztekkel ne foglalkozz, mert a 3er BMW-t istenítik, más autó a prémium kategóriában szerintük nem létezik, plusz Angliában túl sokat ártott az AR imázsának az ottani szervizek hozzáállása.
Kompressz úr2006-10-27 09:49:17 // 2254
Egyetértek azzal a kivétellel, hogy a majrévas igenis kell, mert, ha elég bátor az ember, akkor hihetetlen kanyarsebességet is lehet biztonságosan produkálni az autóval :))))
Kompressz úr2006-10-27 09:49:16 // 2253
Egyetértek azzal a kivétellel, hogy a majrévas igenis kell, mert, ha elég bátor az ember, akkor hihetetlen kanyarsebességet is lehet biztonságosan produkálni az autóval :))))
Kalex2006-10-27 08:11:59 // 2252
Volt egypár Alfám de ilyen komoly nyikorgás komplexus soha nem mutatkozott!!!
Szerintem alapvetően az utak minősége befolyásolja, a futómű amortizációt...teljesen egyedi és szinte tipusfüggetlen...mondjuk egy Hummer tovább bírja az tuti.
Ami viszont tetszik, és bizonyító erejű: a múltkor ismerős ül az anyósülésen
(laikus) kérdezem szerinted mennyivel megyünk, erre ő 120-130...mindezt 200-nál az M1-en.
A sebesség totálisan érezhetetlen (egyenes úton, mert ugye a kanyar az centrifugálissan csavar) .Emmiatt már töbször olyan dolgokba száltam bele
amit mondjuk konfekcióautóval lehet hogy beszoptam volna.
Szerintem a majréléc ebben az autóban szükségtelen...:)))
uaz146ti (kispali kisebbik fia)2006-10-26 12:11:43 // 2251
Csőváz!
Nem tudtok véletlenül valami linket ami 159tesztre mutat (pölö: fifth gear meg illenek)???
Bckk2006-10-24 22:27:41 // 2249
irtam uzit a faladra. holnap lovok emailt neked ezzel kapcsolatban
Tibe2006-10-24 22:18:15 // 2248
Bckk bocsi hogy itt zargatlak de engem 147-re érdekelne olyan takaró vagy ponyva amit az új kocsikra húznak amielőtt átadnák. Mennyiért juthatnék egyhez? Tudnál ebben segíteni? Köszi előre is!
Bckk2006-10-24 22:14:58 // 2247
ki fizeti meg manapság a reklámot?
na jo, kapsz tolem legkozelebb vmi figyelmességet
Kompressz úr2006-10-24 22:14:06 // 2246
Azt a két szép szememért, a reklámért külön fizetség jár. :)
Bckk2006-10-24 22:13:55 // 2245
meg a soraid kozott olvasva 1 vérbeli jo Alfa 159-est potom áron :-)))
Bckk2006-10-24 22:13:18 // 2244
már kaptál 3 év ingyen szervizt 120ezer km-ig
Kompressz úr2006-10-24 20:40:46 // 2243
Mennyit is kapok ezért a gyártól? :)))))))))))
Bckk2006-10-24 19:37:00 // 2242
munkaban van minden.
majd vmit elkovetek, ugyanis meg van tiltva de azért nyálcsorgatás gyanánt vmit dobok fel
Cho Simba (TomQ4)2006-10-24 19:23:45 // 2241
Akkor csak egyet a hátuljáról, az elejére van tippem hogy fog kinézni :))))
BadBoy2006-10-24 19:19:51 // 2240
Én már nem akarom annyira magasztalni a 159-et még itt is, mert még elbizod magadat. És úgy is elmondtam már ezt jópárszor Neked személyesen :)
De majd holnap irok én is 147 vs. 159 tapasztalatokat. És véleményt :)
Bckk2006-10-24 19:17:49 // 2239
1 elado szavaibol sosem lesz annyira hiheto a dicséret, mint ha azt maga a kliens mondaná.
ez igen Paulus
tj2006-10-24 18:46:47 // 2238
Paulus! Köszi! Megnyugodtam!
Lacza2006-10-24 17:54:58 // 2237
"sújtson le rá a közösség átka és legyen Wazzup a barátja!!"
:DDDDDD
Ezzel egyet értek:))Asszem újabb mondás született:))
Bckk2006-10-24 17:11:52 // 2236
sajna meg van még tiltva, de idovel csak lehet majd.
nem szeretnék balhét belole.
Kompressz úr2006-10-24 14:17:35 // 2235
A 147eseimen csak és kizárólag a szilentek nyikorogtak, semmi más. Sajnos a futóművet nem a magyar útnak nevezett harckocsi akadályra tervezték.
A 156 karosszériájának merevsége tényleg nem az igazi, különösen mai szemmel, az SW hallhatóan (nyiszorog) csavarodik.
DE! A 159 esetében nem csak pr, hogy a legmerevebb karosszériája van az osztályában, hanem az is a valóságban is. Az összeszerelés minőségére sem lehet panasz, a kocsi ugyanannyira vagy jobban egyben van mint egy 3er BMW.
Néhány ergonómiai hibája azért van, de ez nem minőségi hanem az olaszos tervezés kérdése. Az Alfa az Alfa. Akinek az ergonómia kiemelt fontossággal bír az vegyen Toyotát és sújtson le rá a közösség átka és legyen Wazzup a barátja!!
tj2006-10-24 13:58:42 // 2234
Nekem a 156osom nyekereget-nyikorogot össze vissza már-már zavaróan. Persze azért szerettem azt is meg soha nem volt vele semmi gondom, csak az összeszerelés minősége nem volt az igazi...Remélem a 159-esnél már túlléptek az ilyen hibákon. Mert szerintem az mégiscsak vicces h egy 1-2 éves kocsinál nyikorog minden. És nem csak a 156osom hanem a 147eseim is ugyanazokat a hibákat produkálta...
Lacza2006-10-24 07:51:57 // 2232
Persze,sztem mindenkit érdekel:)
Kalex2006-10-24 07:48:14 // 2231
Akkor miért rendeltél 159 -et, ha nem bízol benne.
Én a 156 SW-t "törésteszteltem" hát az se volt gyenge!!
Az a kocsi ami nem mozdul egy mm-t sem legalább 2 tonna vasból van...vegyél tankot!:)))
Bckk2006-10-24 01:35:52 // 2230
vannak itt kivácsi emberek, hogy hogyan is fog kinézni a 159 Sportverzioja, a TI ???
van kb. 13képem rola
Bckk2006-10-24 01:34:27 // 2229
és ha 1 darab acélbol volna ???
elvégre Sanyiéké acélszürke
Kompressz úr2006-10-23 23:24:19 // 2228
Vasat csak azért nem írtam, mert még ráfognák, hogy rozsdásodik :)
tj2006-10-23 22:46:20 // 2227
Ok, ok!bocsi az isten káromlásért. csak azért mertem megkérdezni. mert nekem eddig mindegyik gépem zörgött és nagyon idegesített.És már adtam el ezért autót....:)
BadBoy2006-10-23 22:29:02 // 2226
Én a szine végett inkább egy nagy darab vasnák mondanám! :)
BadBoy2006-10-23 22:28:32 // 2225
Ezt nem mertem elsőnek beirni :)))))
BadBoy2006-10-23 22:28:05 // 2224
Helló! Üdv neked is itt a 159 szekcióban! Én a saját tapasztalataimat irom, és ezt azér emelem ki, mert nincs két egyforma olasz autó.
Nálunk nem zörög semmi, és a karosszéria nagyon merev. SZépen ül a kanyarban nagy sebességnél is, és meg sem billen. Ngayon jól össze van rakva.
Kompressz úr2006-10-23 22:27:51 // 2223
Olyan az autó, mintha egy darab sziklából faragták volna ki.
Kompressz úr2006-10-23 22:26:55 // 2222
Maga a kérdés, sőt a gondolat is sértő.
Válasz: nem nem nem nem nem nem nem nem :)
tj2006-10-23 22:18:51 // 2221
Sziasztok!Üdv minden 159es tulajnak! első kérdésem: ugye nem zörögnek a műanyagok és nem csavarodik a kasztni?
Online tag
3
Vendég3
509