Fórum >> Típusok >> 159

Poló2010-11-01 01:02:31 // 9072
A Porsche Lipcsében van, bocsi :)
Poló2010-11-01 00:59:09 // 9071
Csehországban több gyári is van ám, nem csak Skoda. Ott van a Porsche is, készülnek Audik meg VW-k is.
Csöri2010-11-01 00:43:43 // 9070
De pont te mondtad, hogy a csehek küldik vissza a legtöbb motort alakításra.:-)
Poló2010-10-31 23:21:44 // 9069
Pedig nálunk egy soron készülnek a motorok a Skodának, a VW-nek, az Audi-nak és a Seat-nak.
Hardy2010-10-31 23:17:35 // 9068
Még anno beszélgettem egy echte német emberrel akinek Skodája volt, Suberb. Megkérdeztem miért az miért nem Passat. Azt mondta: "A Skodát a Csehek rakják össze, egy részük autószerelő, és büszkék a márkára, a Passatot meg Török Jugoszláv meg mindenféle jöttment népség. Sokkal jobb a minősége, azért."
Bár a motort gondolom egy helyen gyártják, így nem értem igazán.
Csöri2010-10-31 21:29:49 // 9067
Nálunk itt a csoda taxik sdi, meg tdi motorokkal ugy mentek el 500Kt, hogy a köteleőzökön kívül nem kellett a motorhoz nyúlni.
De ezek skodák voltak. Valamiért ott jobb a minőség.:))ű

Van egy Sharonos emberünk 350-nél jár és ott már minden kopó dolog (generátor, szervo,klíma, turbó, kuplung) rég elment. Ugyanez Skotkodába bírja.
bilon2010-10-31 21:21:17 // 9066
jaja...fosvágen, de úgy néz ki, ez is olyan, hogy ki kell fogni :)
itt tényleg mindenki szereti ezeket.
de..ez is olyan, hogy olyat kell venni, ami tetszik, és reménykedni, hogy jó lesz.
ALFI1562010-10-31 21:19:54 // 9065
1.9TDI-re azért nem panaszkodnak.
Csöri2010-10-31 21:10:30 // 9064
Azért a vócwágen csoport tulajdonosai mifelénk eléggé köpökdnek az általad megnevezett tipusokra.
Szerintem szar az összes.:))
bilon2010-10-31 21:05:45 // 9063
én szívem szerint mazdát vennék. (premacy, mpv, mazda 5)
ha kinézetre akkor rönó scenic, vagy espace
de nekem meggyőző volt az alhambra (még féltem is benne, mert a tulaj nem éppen kímélte - az evangélikus lelkész újvárosban, de legalább isten vigyázott ránk :) )
és a környezetemben lévő alhambra-sharan-galaxy tulajok nem panaszkodnak nagy hibákra. mindegyik 115 lovas tdi motoros.

de az öcsém meg van elégedve az opel zafirával is.

mondjuk kérdés mire kell. Neked elég lenne egy SX4 is, abba is kényelmesen lehet beszállni, és abban fiat az 1,9 dízel :)

nekem valami nagyobb kell, és nem szempont a száguldás....a kutyák nem bírnák :D:D:D:D
ALFI1562010-10-31 20:51:48 // 9062
5 személyest nézek.Ha hátra vannak tólva az első ülések még akkor is simán elférek hátul még én is.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-31 20:48:43 // 9061
miért nem nézel VW Transman-t azokat dicsérik pedig PD...csak vissza van fojtva ...
Csöri2010-10-31 20:46:33 // 9060
Háát.
Én vezettem mindkettőt de a touran inkább 4 felnőtt 2gyerek mint 7 személyes. És akkor zéró csomagtér.
Nekem a Multipla a nyerő, egyrészt mert digó verda másrészt meg itt van a ház előtt.:)
ALFI1562010-10-31 20:37:13 // 9059
Az már tetszik.Kivülről.De annyiért inkább touran.
Csöri2010-10-31 20:33:44 // 9058
A sportos márkáknak nem igen van egyterűje. Az Audi és a BMW is csak SUV-ot gyárt. De nekik legalább az van.:)
ALFI1562010-10-31 20:31:23 // 9057
Program nélkül nem tudok mondani.De más márkának legalább van egyterüje.Szerintem az alfáéknak ezt a lépést már rég meg kellett volna tenni.
'''''2010-10-31 20:27:19 // 9056
Alfi,mondj egyterűben egy olyan márkát és motortípust ami úgy megy és csak annyit eszik mint a 2.4-es.A chippet ne is nézzük.Alap 0-100 8.4
ALFI1562010-10-31 20:19:21 // 9055
Menni nem fog úgy de az más feeling.Legalább nagy dög egyterü.Kényelmes a be-ki szállás.Rosszak a térdeim.Öregszem.Egyébként egy TDI mehet úgy mint az 59.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-31 17:33:22 // 9054
nálunk elég sok kettőstömegű meg kuplung fogy hozzájuk..ilyen nagy dögből benzines nem kéne...
Csöri2010-10-31 16:28:49 // 9053
Vegyél facelistest és az már nem csúnya.
Helykinálatba meg kényelembe veri az összes mai 7 személyest fostalicskát.:-)
Piritu - 1.000.0002010-10-31 16:19:43 // 9051
hsz.9045 :-)

Eddig arról beszélgettünk itt, hogy a 159 2,4-nek elmennek elmennek egyes autók a gyorsulási pályán. Ott a 0-100 játszik :-)
A rugalmasságot össze sem lehet hasonlítani.
Balázs156SW2010-10-31 16:18:47 // 9050
Én a helyedben élvezném az autómat még évekig, ha pedig eladnám vennék egy régi Alfa kabriót élvezkedni. Mindennap úgysem használod.
Balázs156SW2010-10-31 16:15:30 // 9049
Mi a f....nak Neked egyterű? Sok a gyerek, sok a rokon???
GEORGE2010-10-31 13:57:08 // 9048
hol tudom megnézni a videót?
GEORGE2010-10-31 13:56:41 // 9047
Amikor a 146ti-t kergettem akkor rugalmasságban sokkal jobbak voltak a 156 1,9 jtd 16V-k.
Akkor csak álmodhattam olyan teljesítményről, egyszerűen nem tudtam megelőzni, de még csak a tempójukat tartani sem egy-egy előzéskor.
0-100-ra biztosan jobb volt a 146Ti, de aztán utána nem.
A mindennapokban pedig nagyon ritkán van szükség a 0-100-ra való gyorsulásra.
Piritu - 1.000.0002010-10-31 13:47:19 // 9046
Akkor nézz utána, nem kell messze menni 156 :-)
A Spiderre igazad van rosszul emlékeztem, a könyve szerint 8,4
Megnézted a videót?
GEORGE2010-10-31 13:42:40 // 9045
Igaz Citrom 807, de belőlük találni, Ulysseéből és Phedrából ritka "holló" a V6

GEORGE2010-10-31 13:26:17 // 9044
Van belőle 3.0 V6 24V 204 paci 0-100-ra 10.2 és 205 Vmax!!! vegyél olyan motorral!

Amúgy meg nincs gond a HDi-vel.
Én 100ezer vettem és 2 év alatt majd 90ezret tettem bele a Scudo 2.0 HDI 16V-be, igen csak jó utazó sebességekkel, stb stb és nem volt gondom 20ezer alatt kb 0.5L olajfogyasztása volt ( Selénia WR )
Szóval én bátran ajánlom azt a motort Ulyssebe és Phedra-ba is.
GEORGE2010-10-31 13:21:26 // 9043
ezek inkább 0-90-95km/h -ra való gyorsulási adatok :-)
GEORGE2010-10-31 13:19:04 // 9042
A Lancia phedra vagy a Fiat Ulysse azért messze nem fog úgy menni mint a mostani 200 lovas verdád......
Piritu - 1.000.0002010-10-31 09:26:53 // 9041
emlékeim szerinte: a 185 TS vs 305 kormos Nm
ALFI1562010-10-31 06:55:59 // 9040
Ahogy mondod.Mind kettő 150ló.És nyomaték?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-30 20:44:54 // 9039
a pénztárcának jobb a dejzel ...amúgy ha nem számítana V6 vagy V8 esetleg turbóval kombinálva :D
Piritu - 1.000.0002010-10-30 20:15:28 // 9038
A hétköznapi használatban egyértelműen a kormos tűnik erősebbnek, mert azt az ember szinte állandóan a max nyomaték környékén használja. Viszont ha TS-t is a max nyomaték környékén tartjuk (4ezer), erősen partiban van. (mindkettő 150LE)
Az mondjuk ás kérdés, hogy mennyi üzemanyaggal mennek.
Piritu - 1.000.0002010-10-30 20:10:32 // 9037
rosszul emlékeztem az a 9,6 az 9,4 :-)
Katalógusadat, amit a saját méréseim megerősítettek.
0-100 versenyszámban - a gyári állapotban - tényleg jobb a 2,0TS, rugalmasságban már a kormos jobb
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-30 19:47:32 // 9036
nézegettem az 59-et ha az első kerék előrébb lenne csak 8cm-rel jobb lenne a forduló köre meg az utastér is ennyivel nagyobb lenne...hm..Multipla az kész kinézetre...régi TDI nem kell... a voyager tetszik csak amcsi :( bár ha alfa lesz akkor megvárom :D
ALFI1562010-10-30 19:41:19 // 9035
Hát ez az!Multipla meg csúnya de nem rossz.Lehet valami 1.9TDI lessz.Galaxy,sharan,alhambra ami szóba jöhet.Nagyon tetszik az s-max de kicsit félek ezektől az új konstrukcióktól.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-30 19:35:51 // 9034
én is nézegettem az egyterűt ...de milyet? Phedrát vennék de HDI motorral nem kell...nem is értem miért nem 2.0JTDM vagy 2.4JTD van benne :(
ALFI1562010-10-30 19:19:30 // 9033
Már megint az általad mért idők?Nehogy már azt mondjad jobban megy a 2.0TS mint az 1.9m-jet.
ALFI1562010-10-30 19:17:53 // 9032
Én mikor vettem az 59-et akkor egyterüt akartam venni mint ahogy Kru is tette.Gyözőtt ismét a szív nem az ész.Talán tanultam belőlle.Legközelebb már fasza nagy egyterü lessz.Ez se megy jobban hiába 200egynéhány ló.
Piritu - 1.000.0002010-10-30 19:17:32 // 9031
- 156 1,9SW 0-100 = 9.6 sec
- Pók 8,2 sec
csak ennyivel, a vége ugyanaz
ALFI1562010-10-30 19:16:00 // 9030
Miért jobb a pók?Az se megy jobban.
ALFI1562010-10-30 19:14:56 // 9029
Nekem 1.8-1.9 a töltőnyomásom.Így van.Semmit nem érezni belőlle. :(
Piritu - 1.000.0002010-10-30 19:10:36 // 9028
Tudtommal aBacar is autóspecifikus programot tartalmaz.
Nem akarom húzni, pont ezért adtam el a boxot is. Játszani ott a Pók, az helyből jobb :-)
1372010-10-30 19:01:01 // 9027
Rengeteg a korlátja ebben az autóban. Kuplung, váltó, egr, dpf, ráadásul a turbónyomás max. 1.55 barban van korlátozva az ecuban, és a wastegate fizikailag is ilyesmire van belőve. Úgy, hogy közben ennyire van ráállítva gyárilag is az autó.
Ha rányom az ember egy nagyobb railnyomást, járulékosan pár %al megnő a turbónyomás is, de ennél már enged a wastegate, stb. Én próbáltam, 220 volt padon tuning előtt, utána lett belőle 250, kábé lószart sem lehetett érezni normál használatban. Vissza is lett csináltatva.
ALFI1562010-10-30 18:29:03 // 9026
Így van ahogy mondod!De az picsa füst egy BMW-hez képest.Enyémen is nagyon minimáslis van rajta.Nem véletlen.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-30 18:12:34 // 9025
a 159 is húzható a 200 lovast simán fel lehet tornászni 230-240-re csak nem bírja a féltengely meg a kuplung meg a váltó sem ...
ALFI1562010-10-30 18:07:34 // 9024
Ezekbe a kocsikba a novitec jobb.Erre van benne a program.A backar az olyan,hogy minden kocsiba bele lehet tenni.Legyen alfa,ford,peugeot....stb.Amolyan univerzális box.Az igazi és az egészségesebb az íratás.ALFA159 szerintem menj vissza ahoz aki írta a programodat és mond neki,hogy tegyen rá még mert ez picsafüsz.Látom nagyon plussz lovat akarsz kicsikarni a szekérből.Hidd el ez nem az a kocsi ahol nagyon van többlet.Meg az egyéb alkatrész nem bírná.Ahogy Erhard is mondta ami húzható 535D BMW.Vagy vegyél egy 1.9TDI-t.Az is húzható 300lóig is.
ALFI1562010-10-30 18:01:33 // 9023
Az lehet.De a fogyasztás biztos csökken.Több teljesítmény jobban,könnyebben visza a kasztnit.Nekem a költségeknél láthatod a fogyasztást.Január óta írom mert én is kiváncsi vagyok rá.Nagybátyámnak touranja van.Ő Norvégiába jár vele.Amióta meg lett írva hosszútávon több mint 1L. jelent.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak