GTPeti2010-12-08 21:37:20 // 9931
	Bierrakete lesz meglátjátok. B)
	
ALFI1562010-12-08 21:36:43 // 9930
	Szar vizes gázolaj befagyott a szűrőbe.Szűrőcsere,kútváltás és nincs több ilyen gond.
	
Piritu - 1.000.0002010-12-08 21:36:35 // 9929
	Valamit csak ki kellett találni, hogy másikat vehessen, ennél jobb nem jutott eszébe :-)))
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-08 21:35:43 // 9928
	két gyerek meg a kutya? :D
	
Tibe2010-12-08 21:34:07 // 9927
	LooL... :))))
	
Stef2010-12-08 21:33:56 // 9926
	Pár hete még arról győzködtetek, hogy a 159 SW családi vas... :)
	
Piritu - 1.000.0002010-12-08 21:32:52 // 9925
	akit a mozdony füstje megcsapot... :-DDD
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-08 21:28:12 // 9924
	csak dejzelt veszek :D
	
Tibe2010-12-08 21:27:07 // 9923
	Én tudom mit veszel, egy 3.2-es Brerát és egy Honda crv, vagy frv-t családinak :)))
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-08 21:21:53 // 9922
	Alfa lesz :) de lesz egy családi autó is ami nem Alfa lesz mivel olyat nem csinál....
	
GTPeti2010-12-08 20:50:06 // 9921
	Tekintve, hogy a 2.4-es 159 SW az Alfa jelenlegi kínálatának* legjobb autója (bocs), van egy olyan érzésem, hogy nem Alfa lesz.
(*: Vagy legalábbis a "legjobb" beszerezhető Alfa. Remélem legalább ebben a topicban nem lesz ebből vita. ;)
	
(*: Vagy legalábbis a "legjobb" beszerezhető Alfa. Remélem legalább ebben a topicban nem lesz ebből vita. ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-08 20:47:34 // 9920
	két lehetőség van :)
	
GTPeti2010-12-08 20:41:41 // 9919
	Kiváncsi leszek, mi lesz a következő... B)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-08 20:22:39 // 9918
	legalább megkímélt állapotban vannak :P
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-08 20:17:30 // 9917
	elegem van az itthoni szarozásokból külföldi rendszámú autót szeretnék :P Amúgy ezzel semmi bajom csak nem családi vas ezért úgy döntöttem a következő csak rólam meg az autóról fog szólni :P
	
GTPeti2010-12-08 19:45:08 // 9916
	Nem lehet azt mondani, hogy túl hosszú időt vannak nálad a vasak. :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-08 15:23:31 // 9915
	az hát egy 1.0TT SuperBszó ami 180Ló és 2.8L-et eszik :P
	
Bilux2010-12-08 14:19:09 // 9914
	Mi lesz helyette? Skoda Superb 1,2 TFSI ? :D
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-08 13:55:31 // 9913
	el
	
Bilux2010-12-08 12:48:06 // 9912
	
	
Balázs156SW2010-12-08 10:46:03 // 9911
	Kiváncsian várom a történeted. Vagy marad az 500-as fityó?
	
GTPeti2010-12-07 20:01:56 // 9910
	A CTEK-ben az a jó, hogy maradhatnak fenn az akksisaruk. Semmi bajt nem okoz. Ez nem mondható el a töltők döntő részéről. (Pl. Absaar vagy Bosch töltők by OBIósanteszkó.)
	
'''''2010-12-07 19:47:25 // 9909
	Ma nem írta ki az izzítást, megjárattam kicsit,de holnap megy a töltőre.Az a baj,hogy a sok plusz cucc is szívja az aksit.A kipufogómba meg már nem sok minden rakódhat le mert már majdnem végig üres.Tavasszal ki akarom a végdobokat is szedni.Kíváncsi leszek,hogy változik meg a hangja.
	
Piritu - 1.000.0002010-12-07 19:01:10 // 9908
	Nekem már sikerült túllépnem ezen a töltögessük az akut gondolaton. 
Igaz nem egyedül, hanem egy Cartárs tanácsára.
Vettem egy ilyet, pontosabban az XS3600-at.
Mindig rajta lehet az akksin, ráadásul a szulfátosodást is megelőzi/visszafordítja. Sokkal tovább tart, mint a "sima" töltés vagy használat mellett.
A nyár végén kidobásra volt ítélve a fűnyírótrakesz akkuja, mert már másnap meg se nyekkent vele az indítómotor. 4 nap elég volt és újra tartja a töltést.
Most felváltva lóg rajta a Spider akkujával. Megkereste az árát :-)
	
Igaz nem egyedül, hanem egy Cartárs tanácsára.
Vettem egy ilyet, pontosabban az XS3600-at.
Mindig rajta lehet az akksin, ráadásul a szulfátosodást is megelőzi/visszafordítja. Sokkal tovább tart, mint a "sima" töltés vagy használat mellett.
A nyár végén kidobásra volt ítélve a fűnyírótrakesz akkuja, mert már másnap meg se nyekkent vele az indítómotor. 4 nap elég volt és újra tartja a töltést.
Most felváltva lóg rajta a Spider akkujával. Megkereste az árát :-)
Arno1662010-12-07 18:56:39 // 9907
	Sziasztok!
Elkészült az alkönyvtár kezelésre is képes 2.6.0-as firmware az LLK-A08-as Loudlink CD-tár emulátorokhoz!
Mostantól közel 10000 Mp3-at lehet praktikusan
rendszerezni! (99 album x 99 track)
Illetve támogatja a "talk over" funkciót mellyel az AUX-ba csatlakoztatott GPS hangját rákeveri a zenére ha kívánjuk.
Loudlink LLK-A08 firmware V2.6.0
A.
	
Elkészült az alkönyvtár kezelésre is képes 2.6.0-as firmware az LLK-A08-as Loudlink CD-tár emulátorokhoz!
Mostantól közel 10000 Mp3-at lehet praktikusan
rendszerezni! (99 album x 99 track)
Illetve támogatja a "talk over" funkciót mellyel az AUX-ba csatlakoztatott GPS hangját rákeveri a zenére ha kívánjuk.
Loudlink LLK-A08 firmware V2.6.0
A.
Piritu - 1.000.0002010-12-07 18:43:50 // 9906
	Munkatársam vett egy félig OFF-ost, pont annyit költött rá két hónap alatt, amennyivel olcsóbb volt :-(
	
ALFI1562010-12-07 09:24:27 // 9905
	Annak se.Sokba kerül.Nem hiába félnek megvenni olyan kocsit (bankos) ami sokat állt.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-07 09:22:25 // 9904
	meg a gumiknak sem jó az állás meg semminek...max a pénztárcának :)
	
ALFI1562010-12-07 09:19:39 // 9903
	Meg mindennek árt.Azt mondják a kipufógóba is ami van pára az lecsapodik,kikezdi,kirosdásodik,belefagy.A motornak se jó ha sokat áll meg a klímát pár hetente egyébként is át kell járatni.
	
Don Gombóc2010-12-07 09:13:03 // 9902
	Ha garázsban áll akkor nem ártana feltenni töltőre az akksit és egy amperrel tölteni egy napon át. Ezt megismételheted egy két havonta. Amúgy a jó akksira is jellemző hogy lemerül a nagy hidegben, ha az ember csak egy két kilométert ugrál vele néha, Az indítási áramfelvétele akkora hogy ennyi mozgás alatt nem töltődik vissza csak a töredéke annak amit felvett. Ráadásul a köcsög autógyártók az akksi beszállítókkal összejátszva szinte minden esetben teljesítmény alatti akksival adják a kocsikat, hagy vegye a paraszt. Megjáratni sem árt a kocsit néha mert egy tél alatt a levegőrendszer pontosabban a szívó oldali levegő rész rendesen betud párásodni. Azt érdemes kijáratni.
	
Don Gombóc2010-12-07 08:58:54 // 9901
	A hagyományos adagolós és porlasztócsúcsos dízeleknél a legveszélyesebb, mert ha tiszta vizet fecskendez be a csúcsoknál megszűnik a kenés és felhorzsolódik felspénesedik a csúcsban a tű és ott ahol van beragad, aztán behugyozik a porlasztó és jön a szép fehér füst. Ha nagy a gebasz az adagoló elemeket is tönkre teheti.
	
ALFI1562010-12-07 08:54:53 // 9900
	Akkor tavasszal már lehet,hogy kulcsal kell kinyitnod.Nem lessz benne annyi szufla se,hogy a központit kinyitsa.
	
ALFI1562010-12-07 08:50:59 // 9899
	Nem csak a 2.4-be hanem az 1.9-be is az kell a részecskeszűrő végett.Neked is az kell bele.Figyelj majd oda,hogy mit tesznek bele.
	
GTPeti2010-12-06 21:22:46 // 9898
	Ez egy abszolút hibás feltételezés. Már írtam régebben, hogy a generátort mondjuk 120A-s max. terhelésre tervezik és egy dízel bikázásakor 300Amper, vagy még több is simán folyhat. Ez a diódahíd és a fesszab. tönkremenetelét okozhatja. Nem játék.
(Egy hibás diódahíd pedig csúnya dolgokat tud csinálni...)
Egy kivétel van, amikor járó motornál érdemes bikázni: ha nem vagy biztos benne, hogy a bikázás útán elég szufla lesz a donor autó beindításához.
	
(Egy hibás diódahíd pedig csúnya dolgokat tud csinálni...)
Egy kivétel van, amikor járó motornál érdemes bikázni: ha nem vagy biztos benne, hogy a bikázás útán elég szufla lesz a donor autó beindításához.
Piritu - 1.000.0002010-12-06 21:07:50 // 9897
	Most értem végére a használati utasításnak. Egész érdekes dolgok vannak benne, pl:
- a rádió 4x40 Wattos, de a hangszórót csak 30-nak definiálja (ennek ugye füst lenne a vége, de ha az ember tudja, hogy egy kommersz autórádió ténylegesen 10W körül tud, akkor nyugodtan használható)
- 2,4mjet-re még mindig ás olajat ír, abba 5W40 WR kell, többibe 5W30 WR P.E. (nem kellett volna már átírni?)
:-)
	
- a rádió 4x40 Wattos, de a hangszórót csak 30-nak definiálja (ennek ugye füst lenne a vége, de ha az ember tudja, hogy egy kommersz autórádió ténylegesen 10W körül tud, akkor nyugodtan használható)
- 2,4mjet-re még mindig ás olajat ír, abba 5W40 WR kell, többibe 5W30 WR P.E. (nem kellett volna már átírni?)
:-)
'''''2010-12-06 20:55:30 // 9896
	Csak kb 2500km-jött ki.Az aksit tényleg tavaszra hagyom,ha kifekszik.A haverok mindig mondják,hogy ők szívesen pörgetnék bele a kilométert.A 166-omat ketten azért nem vették meg mert nem hitték el a km-et.Hét évesen 55000km volt benne úgy,hogy 20000km-el vettem.
	
ALFI1562010-12-06 20:48:48 // 9895
	Akkor aksit majd tavasszal cserélsz.Tudom keveset mész vele meg szinte nem is használod.Ahogy mondtad évi 3000km.-et mész vele.De azt mondják az állás se jó a kocsinak.
	
'''''2010-12-06 20:41:15 // 9894
	Legalább nem tudják ellopni! :)
	
ALFI1562010-12-06 20:36:43 // 9893
	De tavasszal se fog indulni.Kuka az aksid.
	
'''''2010-12-06 20:35:54 // 9892
	Igazából a garázsban fog állni tavaszig.Nincs téli gumim.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-06 20:30:33 // 9891
	majd 1x nem indul...aztán vége a szokásnak :)
	
'''''2010-12-06 20:27:55 // 9890
	Tavaly ugyan ezt csinálta,de kihúztam ideáig.Gondoltam folytatom ezt a szokást.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-06 20:16:51 // 9889
	jah én is így tudtam..
	
ALFI1562010-12-06 20:14:16 // 9888
	Te vagy a szakmabéli.Én ha bikázok járatom.Gondolván addig is tölt a generátor.
	
GTPeti2010-12-06 20:11:57 // 9887
	Azt tudnám, miért kell, hogy járjon a másik autó motorja. NE járjon!
Ne szivasd a másik autó generátorát, az nem arra van tervezve.
(Attól, hogy jár a másik autó motorja még nem lesznek jobbak az "indítási képességei". Ez egy téves beidegződés.)
	
Ne szivasd a másik autó generátorát, az nem arra van tervezve.
(Attól, hogy jár a másik autó motorja még nem lesznek jobbak az "indítási képességei". Ez egy téves beidegződés.)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-12-06 19:47:09 // 9886
	semmi mert az akku rövid ideig izzít aztán ha beindul a generátor termeli az áramot ami nálad pislog az az hogy az izzító gyertya nem képes utánizzításra....tehát az akkud is kuka ha alig teker meg valamelyik izzító gyertyád is...minimum 1
	
ALFI1562010-12-06 18:36:57 // 9885
	Próbálj meg úgy indítani,hogy rábikázól járó motrú autóról akkor mindjárt kiderül.De úgy bikázz rá,hogy mikor rárakjátok a bikakábelt 5-10 percig hadjad hagy töltse kicsit.
	
Vikking 3112010-12-06 18:32:04 // 9884
	(Tudtommal csak 2.2 Selespeedhez volt)
	
'''''2010-12-06 18:27:30 // 9883
	Van összefüggés a gyönge aksi és az izzító gyertyák között?Ma épp-hogy elindult és utána bejelezte az izzítást.Kiírta,hogy az izzítás nem működik,vagy valami ilyesmit.Az eredeti aksi van még benne és elég gyenge.Ha leveszem a sarut hetekig,megbolondul az elektronika?Tapasztalat?
	
.....2010-12-06 18:00:29 // 9882
	
	
Online tag
0
		Vendég0
388
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
