Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002011-01-04 21:13:52 // 10590
A 156-om 20ezer alatt fogyaszt mondjuk max 2 decit, így 182 ezerrel a háta mögött. Nincs alapom feltételezni, hogy az a 46 köbcenti plussz a 2,0-nál ennyire megdobná az olajfogyasztást :-)
A bömbiről meg épp a múltkor akartak itt meggyőzni, hogy jókor jót lépett. Az infód után újra kérdem: Biztos?
ALFI1562011-01-04 21:12:30 // 10589
Fizeti a cég nem?Hagy kopjon.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-04 21:09:15 // 10588
azért majt legyen nálad 2L WRPure mindig a csomagtartóban :) a BMW-nél is 30e km a periódus csak 9L olaj kell bele :P
Piritu - 1.000.0002011-01-04 21:08:28 // 10587
Az 1,9 is kipörög, csak a gumit szeretném minél tovább használni, így is évente elfogy egy garnitúra :-))
DrB2011-01-04 21:07:24 // 10586
Hú, akkor még lehet, húzom egy évig a cserét. :D
ALFI1562011-01-04 21:07:16 // 10585
Ott voltam.Láttam.Nem hagyom ott.
Piritu - 1.000.0002011-01-04 21:07:00 // 10584
Amit a gyár ír, azt tettem eddig is és ezt fogom tenni ezután is. Nem hiszem, hogy légből kapott dolgokat irkálnak.
Azt meg hogy jobbat tenne a motorral, ha sűrűbben cserélném az olajat elhiszem, de MINEK? Az 1,9 a gyári előírásokkal elmegy mondjuk 350-400 ezret bontás nélkül (szervitesektől infó). Hány autós megy annyit a Vassal? Még én se. Akik jelenleg érdeklődnek utána 5-15 ezreket fognak menni vele még évente, tehát van még a 156-omnak 10-15 éve vissza a motorgenerális. Megéri beleöntögetni kétszer-háromszor annyi olajat? Mennyivel lehetne tovább használni a kisebb motorkopás miatt? Kell, hogy ennél is tovább tartson?

Amúgy megnéztem még egyszer a használatit, a 35 ezerre a karbantartási ciklust mondja. DE ha a kocsi jelez, az olajat sűrűbben kell cseréltetni. Tehát lehet, hogy az olajcsere sose lesz 35ezer és nem függ össze a szervizeléssel.
ALFI1562011-01-04 21:06:47 // 10583
2500 volt a szervóolaj.
'''''2011-01-04 21:06:08 // 10582
Kezdésnek kicseréltetem az olajat.Remélem elmúlik a morgás.
DrB2011-01-04 21:06:00 // 10581
Kösz a tippet, úgy sincs kedvem utánajárni megint, melyik márkák mely típusai engedélyezettek Németországban...
Csöri2011-01-04 21:05:51 // 10580
Láttad vagy mondták?
A 4 éves fékfolyadék az már tutti problémás.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-04 21:04:23 // 10579
ha gyárit akarsz az TRW....én maradok a Textar-nál :P
ALFI1562011-01-04 21:04:08 // 10578
Connect 4 éves.Most mikor voltam szervízen van valami fékfolyadék mérőjük.Bemérték azt mondták teljessen jó.
DrB2011-01-04 21:04:08 // 10577
Az autó most volt négy éves, lehet, nem várom meg vele az öt évet, ha anyagilag nem nagy tétel, hanem a fékbetét cserével egyben megejtem a szervóolaj cserét is.

Hűtőfolyadék és fékfolyadék csere megvolt már.
Csöri2011-01-04 21:02:49 // 10575
:-)
Én gyárit tennék bele.
ALFI1562011-01-04 21:02:21 // 10574
Enyémnek volt minimális hangja.Csere óta teljessen kuss!
DrB2011-01-04 21:01:40 // 10573
Amikor az első féktárcsákat és betéteket cseréltettem, eléggé utánajártam a dolognak, így lettek Brembo tárcsák és EBC Yellowstuff betétek. Hátulra most csak betétek kellenek, ezt mondta a szerelő, a tárcsák maradhatnak. Jó hátra a gyári betét is vagy érdemes ide is más gyártótól venni? Ha igen, ki mit ajánl?
Csöri2011-01-04 21:01:36 // 10572
Ez nehéz ügy. Erre nincs igazán leírás. A hütőfolyadék 3 év, fékfolyadék 2 év. Ha 5 évente lecseréled a szervo olajat azzal bajt nem csinálsz.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-04 20:59:43 // 10570
inkább kormánymű lesz...sajnos típusbetegség ...berozsdásodik aztán meg kuka :(((
DrB2011-01-04 20:59:05 // 10569
Úgy is esedékes a hátó fékbetétek cseréje, akkor ezt is megejtem.
DrB2011-01-04 20:58:26 // 10568
Kösz! :) És szervóolajat?
'''''2011-01-04 20:58:15 // 10567
A kormányszervóm kezd furcsán morogni.Egy sima olajcserével javul?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-04 20:58:01 // 10566
én cseréltem mikor megvettem...Dextron III kell bele kb 15 perces meló
Csöri2011-01-04 20:57:31 // 10565
Jó teszed. A váltóolajat meg kuplung cserekor általában elég cserélni.
DrB2011-01-04 20:56:49 // 10564
Szervóolajat cseréltettél már? Mekkora meló ill. anyagiakban mit jelent? Van valami ajánlás, mennyi km után illik szervóolajat cseréltetni? 90 km van most a vasban.
Sandree802011-01-04 20:55:10 // 10563
Én is próbálgattam még tavaly, és amikor a kipörgésgátló be van kapcsolva, a kerék elforoghat, csak a fordulatszámot maximalizálja (visszavesz a motor teljesítményből), közben a sárga lámpa villog a műszerfalon.
Egyszer nagyobb hóban dombnak felfelé, kipörgésgátlóval szenvedtem, majd kikapcsolás után, sokkal könnyebben elindultam, igaz, hogy magasabb volt a fordulatszám, de az segített :)
'''''2011-01-04 20:55:05 // 10562
A 2.0jtdm nem pörög ki száraz úton?:-)Ha már az idén nem lesz fagy.akkor valamelyik talin kipörgetheted az enyémet!Az mindig kipörög!
ALFI1562011-01-04 20:54:15 // 10560
És te hogy fogod cseréltetni?Betartod?
Piritu - 1.000.0002011-01-04 20:52:08 // 10559
Az enyém 35-öt ír mindegyikre, 2009 áprilisi kiadású a könyv a legvégén lévő dátum alapján.
ALFI1562011-01-04 20:51:40 // 10558
Arra azt mondják nem kell.Ameddig a váltó elmegy addig az olaj is.De én az 56-nál lecseréltem szerintem ennél is le fogom.Ártani biztos nem árt.A szervóolajat viszont cseréltesd.
DrB2011-01-04 20:50:56 // 10557
Az előírt olaj csereperiódus 2.4-nél is, ahogy tudom, 30 e km. Én nem várom meg, 15 ezrenként cserélek.
Piritu - 1.000.0002011-01-04 20:49:46 // 10556
Pontosan :-)
DrB2011-01-04 20:49:46 // 10555
Váltóolajra legutóbb rákérdeztem a szerviemben, azt mondták, azt nem kell cserélni. ErHard?
Piritu - 1.000.0002011-01-04 20:48:57 // 10554
Akkor előveszem a Pókot is, csak száraz idő is legyen :-))
'''''2011-01-04 20:48:50 // 10553
Az olajat én is inkább az idő miatt cseréltem.De mi van a váltóolajjal?
ALFI1562011-01-04 20:48:38 // 10552
30-at ír a könyv.Legalább is a 2.4-nél.1.9-nél menniyt ír?
DrB2011-01-04 20:48:13 // 10551
ABS esetén is előbb blokkolnia kell e keréknek, hogy bekapcsoljon, nem?
Piritu - 1.000.0002011-01-04 20:47:35 // 10550
Valamennyi hagyja pörögni,mert különben nem tudja észrevenni, hogy pörög :-)
DrB2011-01-04 20:46:41 // 10549
Ahogy tudom, a kipörgésgátló a váltó alatti gomb egyszeri rövid megnyomásával kapcsolható ki. Ha ugyanezt a gombot hosszan tartjuk nyomva, akkor az ESP is kikapcsolható. Mindkét esetben üzenet jelzi ezt a középső kijelzőn.
'''''2011-01-04 20:46:15 // 10547
Nekem is ezt csinálta,csak én azt hittem,hogy ez akkor kapcsol be,ha ki van kapcsolva a kipörgésgátló.Nyomkodom azt a hülye gombot,de fogalmam nincs mikor mit csinál.
Piritu - 1.000.0002011-01-04 20:45:50 // 10546
Viszont a gyár 24 hónap után is cserét javasol a kormosoknál, tehát nem maradhat 4 évig :-))
ALFI1562011-01-04 20:44:19 // 10545
Hétvégére 10fokot mond.
Piritu - 1.000.0002011-01-04 20:43:26 // 10544
"ha nincs kipörgésgátlóra kapcsolva" ezt nem értem, csak ki tudod kapcsolni. Indításkor automatikusan bekapcsol.
Amúgy a 156-nál igen, ki lehet kapcsolni, a 159-es helyzetről meg legkésőbb hétfőn tudok nyilatkozni (addig talán lesz csúszós út) :-))
ALFI1562011-01-04 20:43:25 // 10543
Csak azt nem értem,hogy cseréltél te háromszor olajat.Illetve minek.Nem is mész csak évi 2500kilómétert.
ALFI1562011-01-04 20:41:29 // 10542
Nekem is ugyan ez a szitu volt.Álltam volna be a garázsba de a nagy hó miatt nem tudtam.Egyfolytába kipörgött.Ezek szerint kipörög az.
'''''2011-01-04 20:41:05 // 10541
De hülye vagy!!!Most esett le,hogy szívatsz!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak