Fórum >> Típusok >> 159

ALFI1562011-01-11 13:31:51 // 10821
Szerintem meg a 7.7-es fogyasztás se rossz egy 200lovas kocsitól.Egy benzines 200-loas mennyit fogyasztana?
W.2011-01-11 13:28:27 // 10820
Ha nem kell szóljál, átveszem! :)
GTPeti2011-01-11 13:26:17 // 10819
Ha azt vesszük, hogy DPF nélkül ebből lejön legalább 0,5 liter, úgy nem is rossz.
Piritu - 1.000.0002011-01-11 13:25:47 // 10818
Keresdd a hsz-ed feletti hozzászólót a témában :-))
Piritu - 1.000.0002011-01-11 13:24:44 // 10817
Attól hogy nincs keret, még szigetelnie kell. Ott valami nem stimmel. A Pók-on sincs keret, mégsincs huzat és fütyülés 200 felett sem.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-11 13:10:03 // 10816
ma nyugisra vettem a figurát pálya 140 tempomat, város 50-60...7,7L a fogyi
Matta1562011-01-11 12:50:46 // 10815
Na meg az embléma, honnan vagyek rá előre emblémát, mert a Fiatnál csak a krómozott résszel akarják adni 16ezerért, az egy picit sok :(
Matta1562011-01-11 12:29:31 // 10814
Hahó, ha már dB akkor fejegység, hogy lehet kiszedni a 159-es ből a nagy navis egységet?
Jimmi T.2011-01-11 12:03:15 // 10813
Semmi gond csak egy jó sisak kell. Egy Schuberth ?
Sporter2011-01-11 11:50:10 // 10812
Kíváncsi lennék a GT-ben hány dB lenne....170 felett, a keret nélküli ajtók miatt majdnem olyan mintha lehúzott ablakkal mennék :D
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-11 08:19:09 // 10811
ebben is van valami tegnap mentem egy A8 3.0TDI kotróval elég fasza az a moci ...
Tibe2011-01-10 22:30:55 // 10810
Van benne anyag, örüljetek neki! :) Én most sem értek egyet azokkal akik szerint a 159 túl nehézre sikerült, inkább kevés az erős motor hozzá. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-10 21:11:24 // 10809
nem egy hangos autó az biztos :)
Piritu - 1.000.0002011-01-10 20:56:53 // 10808
Ma végeztem pár zajszint mérést a Párducban. Álló helyzetben, járó motornál a két ülés között, fejmagasságban 48-49 dBA-t mértem.
Menet közben 80-120 között gyakorlatilag állandó értéket, 52-53 dBA-t. Ezért nem érezni a sebességet, nem lesz hangosabb a sebesség növelésével a beltér.
Még méricskélek párat, kíváncsi vagyok a 156-hoz képest, objektíven mérve mennyire csendes.
Piritu - 1.000.0002011-01-10 20:35:27 // 10807
Holnap csinálok párat nappali fényben. A vakus képeken, amit a garázsban csináltam, szürke színű.
'''''2011-01-10 20:32:57 // 10806
Megnézném már a sötét tetőkárpitot.Raksz fel képet a belsőről?
Piritu - 1.000.0002011-01-10 19:12:54 // 10805
Nekem a tapadókorongos eddig nagyon bevált. Le se szokott esni, meg könnyű átrakni a másik kocsiba. Ezért gondoltam arra, hogy nem fixen kötöm be, hanem valahová alulra rakatok egy aljazatot.
Nem utolsó sorban a jó öreg mio720 nagyon hozzám nőtt, bár már a kamera nem műxik benne :-)
ALFI1562011-01-10 19:07:17 // 10804
Például.Csak akkor is az a fránya kábel.Ha én annyit mennék mint te biztos ilyenem lenne.Így az évi 12ezerrel jó a tapadókorongos megoldás is.
ALFI1562011-01-10 18:40:30 // 10801
Én középre teszem a navit.Nekem valahogy ott van szem elött faszán.Bal oldalt nem esik szemre.Valahogy fére kell nézzek úgy érzem.De nem valami jól néz ki a vezeték.Ráadásul az 59-be jó hosszan mert messze van a szivargyújtó a szélvédőtől.Én a helyedbe ha ennyit mennék feltennék egy fasza tartót középre a középkonzolra.Persze olyat amihez nem kell fúrni-faragni,szétbarmolni.
'''''2011-01-10 18:22:01 // 10800
A ledeket még én sem vettem észre a tükörben,pedig nekem elég sok van mindenfelé.Nekem is kerékjavítóm van meg kompresszor.Kerékjavítót már többször használtam krosszmotornál.Kisebb lukaknál jó,akár extrém igénybevételnél is.Most a pótkerék helyén van a füstgép.(Ha lerohadok,legalább füstjeleket tudok küldeni.)
Piritu - 1.000.0002011-01-10 16:37:48 // 10799
Mára már megtanultam kiszállni:-)) Kicsit nagyobbat kell lépni, mint a 156-nál. Ültetés semmiképp sem akarok, a magyar utak nem érdemlik meg. Elég ha a Spiderrel kell lesnem a huplikat (a szabad hasmagassága 7,5 centi).
A tükör éjszakai állásában azok a LED-eket látom, amelyikek a váltót világítják meg a belső lámpa mellől.
A rádió helyére tett navival az a bajom, hogy nem esik a látótérbe, nem szertek menet közben lelesegetni.

Az illatot tényleg elfelejtettem, az ++++++++++++
Még a garázsban is érezni :-))
W.2011-01-10 16:26:16 // 10798
Olvastam a blogodat a kezdeti tapasztalatokról. Szerintem ültesd meg a gépet, úgy nem keni össze a nadrágodat. Nálam bevált, bár én kicsit nyúlánkabb vagyok, ahogy nézem. :))
Nekem a visszapill.-ban nem tükröződik semmi, a műszerfal viszont nagyon zavaró tud lenni, főleg nyáron, erős napfénynél. A navi korrekt megoldására nem jobb kicserélni a középkonzolt valami 2 dines cuccra, mint az oszlophoz odafabrikálni valamit? A hifi részével egyet értek, úgy ahogy van szar sajnos. Ez nálam is updradelődik tavasszal. Nekem defekt szettel van, de valóban sok hely van mellette, úgy hogy nem teszek bele pótkereket. Rengeteg mindent be lehet oda pakolni!
Amit szerintem kifelejtettél és sok++++, az az ÚJAUTÓ ILLAT! :))
DrB2011-01-10 15:29:30 // 10797
A navi nekem is ott van, ez az utólagos csatlakozás nekem is megfordult már a fejemben, csak halogatom, de az alap kiépítés akkor sem szerencsés...
Piritu - 1.000.0002011-01-10 15:27:38 // 10796
Nekem mankókereket adtak. Gondolkodtam a defektjavítón, így előtte konzultáltam a gumisommal. Ő nem ajánlotta, mert
- csak bizonyos esetekben segít, nagy lyuknál, oldalfal sérülésnél nem,
- a benne lévő anyag durván mérgező, horror szerelni utána,
- figyelni kell a lötty szavatosságára,
- gyakorlatilag a "kezelt" gumit ki kell dobni, nem célszerű javítani.
Szóval maradtam a vészpótkeréknél.
Piritu - 1.000.0002011-01-10 15:23:43 // 10795
A navihoz - mivel azt a bal oldali A oszlop mellé teszem - csináltatok csatlakozást valahova oda a műszerfal aljára, vagy fixen beköttetem. Nem lehet esztétikusan elvezetnia jelenlegi aljazattól a drótot.
"Sima" lámpám van, semmi extra. A 156-hoz képest sokkal jobb, bár azon emberek közé tartozom, akik azzal is láttak :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-10 15:05:47 // 10794
az a baj ha felszakad a gumi és van nálad gumicsónak akkor max annak a felfújásához tudod hasznosítani a kompresszor kombót...amúgy ha szögbe mész akkor jó :)
BeeGee2011-01-10 14:55:58 // 10793
Nekem 156ban volt szett. Nem próbáltam, mert sosem lyuk miatt lett defektem, hanem kátyú miatt. Az ellen pedig nem használ.. :) Szerintem biztonságosabb pótkereket betenni.
DrB2011-01-10 14:42:14 // 10792
Jut eszembe. Melyikőtök kapott a vashoz pótkereket ill. ki kapott gyorsjavító szettet, vagy hogyis kell ezt a kompresszor - defektbetömő folyadék kombót hívni? Nekem az utóbbi van. Tapasztalat vele? Mennyire megbízható? Vagy érdemesebb pótkereket beszerezni?
DrB2011-01-10 14:39:40 // 10791
Piritu, gratula még egyszer a Párduchoz. Jó mutat ez a szedán feketében. ;)
Kiváncsian várom a további élménybeszámolóidat. Érdekes összevetni a sajátommal, csak pár megjegyzés:

- Pohártartó: mivel ott van a szivargyújtó, amin rendszeresen a naviként használt teló lóg, érdemben nem tudom használni. De annyi baj legyen! :)

- Pakolóhely: hát az tényleg kevés. De annyi baj legyen! :)

- Tükröződő műszerfal: ahogy Alfi156 is írta, tényleg csak frissen tisztított műszerfalnál zavaró, különben észre sem veszem.

- Zene: nekem Bose-val volt szerencsém venni, az szépen szól.

- Tompított fény: nem tudom, milyen lehet az '56-osban ill. milyen került most az '59-esedbe, de a mai napig nem vagyok vele igazán megelégedve. Nálad Xenon van? Mert nálam hagyományos halogén. Kb. egy évig emelt fényerejűnek marketingelt Philipsek voltak benne, amik egy hajszálnyival talán jobbak voltak a korábbi izzóknál. Egy hónapja Osramok kerültek bele, ezek már láthatóan jobban teszik a dolgukat, de nekem még mindig messze nem ideálisak. Gondolom, a Xenon az igazi megoldás.

- Belső tükörben tükröződő piros LED-ek: eddig sosem vettem észre, majd figyelem. :)
ALFI1562011-01-09 22:02:03 // 10790
Hát itt nagyobbat kell lépni kifelé mint az 56-ból.Én a csomagtartót lecsukom a belül található füllel és,hogy ne basszam össze én a jelnél szoktam lenyomni,hogy bekattanjon a zár.Ne várj olyan fogyasztást mint az 56-nak volt.Azonos autózásnál,vezetésnél 1L-ert számolj rá az 56-ra.
ALFI1562011-01-09 21:50:25 // 10789
74-es mint Erhardnak.A fogyasztás 5-ödikbe?Mert én 90-100-között nézegettem a jó múltkor ott pörgött 5-be 2000-ret.6-ba több volt a fogyasztás.Gondolom azért mert kisebb a fordulat és jobban erőlködik a motor.
Piritu - 1.000.0002011-01-09 21:16:40 // 10787
A fogyasztás nagyon érdekes. Többször próbáltam, a 8-ason vannak hosszú egyenesen, sík úton tempomat 100-nál, 5,4 és 7 liter közötti értékre áll be. Közben a turbónyomás 0,4-0,6.
Más, kicsit meglepődtem, hogy a motortérben 60 Ah-s akksit találtam. Nektek mekkora van benne?
'''''2011-01-09 21:12:01 // 10786
Nekem még küszöbtoldat is van.A lányom azóta vigyáz rá és ugorja át,amióta megígértem,hogy ha nagy lesz övé a verda.Egy kis motiváció mindenkinek kell.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-09 21:09:01 // 10785
no annál nekem szebben szól hogy most bármennyit is ki dobjak rá :)
Piritu - 1.000.0002011-01-09 21:07:24 // 10784
Vastagabb egy kicsit a küszöb, meg kell tanulni "nagyobbat" lépni kifelé. A Spider még rosszabb ebből a szempontból, mert a küszöb kb olyan magas, mint az ülés, ott mászni kell :-)
Piritu - 1.000.0002011-01-09 21:04:15 // 10783
"ezért jó a Bose az legalább szépen szól " - Nem akartam kidobni 260.000 Ft-ot rá.
Majd ha átkerült a cucc a 156-ból, akkor kell összehasonlítanunk a kettőt. (Bár a héten csak a hangszórók átszerelését tervezem, szerintem az is nagyot dob a helyzeten.)
Ismerősnek az OFF-ban gyári JBL rendszer van, addig dicsekedett vele, amíg beültettem az SW-be. Azóta csendben utazunk, ha beülök hozzá :-)
'''''2011-01-09 21:03:34 // 10782
1.Gyúrj egy kicsit.(Különben is,egyből nem szokás beadni a derekat!) 2.Bent áll a garázsban persze,hogy nem koszos a küszöb. :-)))
Piritu - 1.000.0002011-01-09 20:58:52 // 10781
A csomagtartó fogantyúját megtaláltam, de nem bírom annyira meglendíteni vele, hogy be is csukódjon. Lehet, hogy túl erős még a teleszkóp?
A156-nál tiszta lábbal tudok kiszállni :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-09 20:23:11 // 10780
én a kézifék kar alá teszem a tárcát :) annyit fűznék hozzá hogy ezért jó a Bose az legalább szépen szól :P
Erhard 242 (Pure Energy)2011-01-09 20:16:43 // 10779
szintén zenész :) bár közben lesz még egy kisebb Alfa nálam amíg nem jön a nagyvad:)
'''''2011-01-09 20:03:06 // 10778
Látom egész hétvégén autóztál!A csomagtartónak van belül felül fogantyúja,a fogyasztásméréssel várd meg a bejáratást,a küszöb másik autónál is koszos lesz,a műszerfal csak ha tiszta akkor tükröződik vissza,nekem az ajtó oldalában van a brifkóm,de szerintem neked túl vastag.Kóstolgatásnak ennyi. :-)
Piritu - 1.000.0002011-01-09 19:46:26 // 10777
Az első két nap tapasztalata.
Egyre jobban tetszik a Párduc :-)
zümi1662011-01-09 19:37:09 // 10776
Én is így vagyok vele, a segge telitalálat, az orra viszont eléggé szende lett. Hol az előd vadsága??
pityke2011-01-09 17:16:04 // 10775
az ablakkeret tiszta bmw....
Buksi2011-01-09 17:08:19 // 10774
Az eleje nem, viszont a hátulja tetszik! :-)
'''''2011-01-09 17:04:52 // 10773
Következő autómnak tervezem a 166 utódját,de ez nekem nem jön be.Láttam már egy-két ötletet róla ami szebb volt.
Szunyi2011-01-09 16:59:05 // 10772
Ez fincsi lesz!!! :-) GULIA!

A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak