Fórum >> Típusok >> 159

Dömpi (il dottore)2013-01-11 21:32:01 // 29090
tényleg...ezt benéztem :(
Dömpi (il dottore)2013-01-11 21:31:26 // 29089
Köszönöm, hogy utánanéztél!
Dömpi (il dottore)2013-01-11 21:30:19 // 29088
ennyiért inkább aftermarket, ami jobb is.
Piritu - 1.000.0002013-01-11 21:29:25 // 29087
"Keine Fehlermeldung am Bordcomputer " - végül is igazat ír, vagy a comp figyeli a belső lámpákat is? :-O
'''''2013-01-11 21:23:12 // 29086
Üdv közöttünk! :-)
Dömpi (il dottore)2013-01-11 21:20:24 // 29085
LED belsőtér megvilágítás hibakód nélkül?
Piritu - 1.000.0002013-01-11 17:53:21 // 29084
Üdv a klubban és gratula a kocsihoz! :-)
St.Tomi2013-01-11 17:33:07 // 29083
Sziasztok!
Az új korszak nálam is elérkezett!
Egy hete sikerült végre megvennem Az Autómat!
Imádom! 1.9 JTDM 16V. Van benne bőr meg navi meg sok-sok minden!
Amíg nem sikerül egymást alaposan megismernünk az új Alfámmal,addig majd visszaolvasom a topicot a hasznos információkért,de előre is köszönöm a válaszaitokat az esetleges naívnak tűnő kérdésekre!
Ha szebb idő lesz,csinálok szebb és pláne tisztább képeket!
Üdvözlet
Tomi
Shadin2013-01-11 16:12:28 // 29082
Nem olcsó ennyiért találni az eBay-en is:

Hi
LCD cost 180 usd
Mechanism cost 150usd


Best Regards
David
SUNE-TECH( iPhone)

SUNE TECHNOLOGY CO.,LTD.
Add:No.9,Lane606,Anping Rd,Tainan city 70849,Taiwan
Tel:+88662292246
www.sune-tech.com
Liquid2013-01-10 21:01:58 // 29081
nekem zsír új AeroTiwn van és csendben teszi a dolgát, de a régi is csendes volt, csak otthagyott némi vizet
Dömpi (il dottore)2013-01-10 20:55:29 // 29080
Ne haragudj, nem akarlak hülyének nézni, de esetleg nem lehet, hogy fordítva lett feltéve?
Mikor én vettem a kocsit, valahogy megfordíthatták a kereskedésben, mert ugyanezt csinálta. Mire rájöttem, hogy fordítva van, már tiszta ideg voltam.
'''''2013-01-10 20:51:02 // 29079
Nekem is hangos a lapát de még az eredeti 2006-os. :-)
Piritu - 1.000.0002013-01-10 20:35:29 // 29078
Nálam a gyári lapátok hangtalanul siklanak.
stukker19872013-01-10 20:28:48 // 29077
Srácok!

Nálatok milyen az ablaktörlő "hangja"? Ha nem full vizes a szélvédő nálam a frissen cserélt ablaktörlőlapát is hangosan "nyiszorog" törlés közben. Anno azt hittem hogy a lapát elhasználódása miatt van,de nemrégiben cseréltem és ezzel is ugyanaz.
Már marhára idegesít mert szélvédőmosás után is van 1-2 utótörlés,gondolom a lefolyó maradék eltávolítására,de nálam sajnos ekkor is ordenáré hangot ad ki....
Tozo2013-01-10 18:48:30 // 29076
Még akár át is tudjuk rakni egy próbára, hogy megy-e navis fejegységgel :-)!
Tozo2013-01-10 18:42:52 // 29075
Szia,
hidd el, hogy megéri a 36ezret :-)! A2DP BT szabványt tud, kihangosító, kormányról vezérelhetőség a gyári fejegységen keresztül, szerintem kiváló hangminőség, IPOD csatlakozási lehetőség akinek igénye van rá, 2,5" külső HDD-ét is rá lehet rakni.
Ahogy mondtam, szívesen megmutatom élőben is :-)!
Ha nincs kihangosítód, már érdemes megvenni szerintem!
Üdv Zoli
mizooo2013-01-10 18:27:10 // 29074
Már 3X elolvastam :) Akkor figyelek majd mindig rá, de főleg hidegen mekkora gázt tolok neki!
Piritu - 1.000.0002013-01-10 18:07:24 // 29073
Anno két nap után ezeket írtam a tapasztalataimról :-)
Alfonis2013-01-10 18:07:21 // 29072
overboost? az a turbo nyomás? hát az nekem is fel tud menni addig ha jól odalépek neki :)
Piritu - 1.000.0002013-01-10 18:06:23 // 29071
Gratula!
Tényleg más világ a 159, mint a többi. (Ezért nem értem, hogy miért kellett levenni a jelzőt a topik címéről - de ez más kérdés)
A nyomásmérőt simán ki lehet akasztani. Kell a levegő, hogy ne kormoljon.
A 156-al szemben pont ezt szeretem benne, hogy van műszer. Hidegen lehet figyelni. Meggyőződésem, hogy nekem anno a 156-nál emiatt szállt el a turbó. (A box miatt hamarabb emelte meg a turbónyomást a vezérlés.)
mizooo2013-01-10 18:00:51 // 29070
Sziasztok, már 2 napja hajtom a vasat! Eddig nem írtam, próbáltam összeszedni a gondolataimat. Azt hiszem újra szerelmes vagyok! Ennél tökéletesebb autó nem is létezhet. Teljesen kész vagyok tőle. Ha akarom 5.7 átlaggal jövök haza a melóhelyről, de ha előzni kell majdnem kiütöm az előttem levőt, még szoknom kell a gyorsulását :D... Az amúgy normális, hogy az overboost 1.5 bar? Nem sok? Reggel mikor kigyorsítok óvatosan hidegen csak nagyon pici gázt szabad nyomnom, hogy 0.8 bar fölé ne menjen a turbónyomás.

üdv!
Alfonis2013-01-10 17:55:11 // 29069
Az én jószágom is mentes volt mindenféle parkolási segítségtől így szereltem is bele. Súlyos 7 E ft ér. :) Ezüst szívű elég jól beleolvad. Az a ragasztószalagos amiből nem látszik semmi arról én is csak rosszat hallottam így maradt a szenzoros. ! szenzor van hátul.

Vezetékest tettem bele, és csak hangjelzést ad. Bőven elég a hang kijelző mind ronda egyik sem fog illeni az 'első világhoz' és + 1 kábel.

beszerelést leírom röviden (hátha érdekel)
Szenzorok helyeinek kifúrása. Előtte néztem képeket h a gyári hol helyezkedik el. Oda fúrogattam én is kb. Adnak hozzá pont akkora fúrót így a méretet elrontani nem lehet. Jobb hátsó lámpa kivétele. 3 db anyát kell leszedni elég egyszerű. Kábelek befűzése a legnehezebb. Egy régi alu kábellal csináltam. Türelem kell hozzá meg türelem meg türelem... :D a vezetékek ott mennek be ahol az izzót lehet alatta. lámpa egyszerűen vissza a kábelek megfeszítése után. A parkradar belső egységét ott helyzetem el ahol az izzókat lehet cserélni alatta van egy másik kis műanyag amit le lehet pattintani. Na oda felragasztottam. A hangszóró is ott van simán hallható visszaburkolt állapotban is :)
az elektromosságot pedig a tolatólámpáról kapja. A tolatólámpa a felnyíló csomagtartó részen van így annak a kábelét le kell követni ahol bemegy a "plafonba" hátul egy kisebb mennyezeti idomot le kell szedni. És én ott forrasztottam össze. + ott van egy test is.
Mindent összeraktam. Hibátlanul működik :) Napi szinten parkolok két autó közé tolatva így elég nagy hasznát veszem :)
ha részletesebben érdekel valakit akkor írjon tudok képeket küldeni meg segíteni. Én spec erről nem találtam itt infót úgyh magamnak kellett kitaposni az utat :D
Dömpi (il dottore)2013-01-10 17:53:26 // 29068
Összegezve az eddigieket: ha a gyári fejegység kiszedése/tisztítása nem vezet eredményre -> elmegyek aftermarket irányba, vélhetőleg a Piritu által ajánlott Pio lesz a befutó.
Piritu - 1.000.0002013-01-10 17:37:53 // 29067
Bakker, mit lehetne építeni ennyi pénzből! :-O
Piritu - 1.000.0002013-01-10 17:36:36 // 29066
Így van. A 156-ból úgy adtam el a rádiót, hogy a beszereléskor derült ki, hogy nem megy benne a CD. Sose használtam a 150e km alatt, kissé beporosodott.
Most is van egy 8GB-os SD és egy 4GB-os stick. Kb félévente frissítem a tartalmukat.
Piritu - 1.000.0002013-01-10 17:34:36 // 29065
"maradok a CD,DVD fiikai adathordozóknál" - Hmm, nekem eddig nagyságrendekkel több CD/DVD halt meg, mint USB :-(
(Volt olyan CD-m, amit a nyári nagy Spider túrára írtam ki, 10 nap után hazafelé már nem ment.)
Piritu - 1.000.0002013-01-10 17:31:32 // 29064
CONTRA:
- Kissé kényelmetlen lesz a kezelése.
-"Fogadhat, elutasíthat, vagy várakoztathat hívást a gyári autórádió gombjai segítségével." erre azért kíváncsi lennék. A rádió CD-tárat vezérel, abban nincs telefonhívás opció.
- Marad a gyári hangminőség. Bármilyen fej óriási javulást hozna egy kicsivel több pénzért.
- Az aftermarketes fejen van LINE kimenet, ha később mégis a fejlesztés mellett döntesz.
- Akárhogy nézzük ez egy kényszermegoldás. Toldozás, foltozás.
Piritu - 1.000.0002013-01-10 16:44:09 // 29063
"A Gateway Lite BT MkII a Lite 3-hoz hasonlóan egy virtuális CD tárként működik és a CD meghajtós gyári autórádiók egy 6 lemezes CD tárként látják." - ebből arra következtetek, hogy a CD-tár helyére.
Piritu - 1.000.0002013-01-10 16:39:16 // 29062
Pont ezért javasoltam a pio-t. Annál már egy dobozban van minden.
kormányillesztő szerintem mindig kell, mert autónként más a kód, amit le kell fordítani a rádió nyelvére.
Én már vettem egyet, innentől csak a rádió felőli csatlakozót kell cserélni az adott rádióhoz. (Mondjuk most nem használom, mert a Blau rádióm nem távvezérelhető. Van rajta távvezérlő bemenet, csak nem kezd semmit a jellel.)
Piritu - 1.000.0002013-01-10 16:35:31 // 29061
kérdés ugye az ár. Amelyik videót tud, tuti más árkategória.
Dömpi (il dottore)2013-01-10 16:15:07 // 29060
Azt vágtam, hogy mi ez, csak én nem tudok vele mit kezdeni, mert nics amit rádughatnék a "2 kerek dugóra". Azt is venni kéne...ha meg már pénzt adok ki valamire, akkor meggondolandó egy hosszabb távú befektetés.
Liquid2013-01-10 16:13:15 // 29059
ezidáig még nem romlott el, mondjuk konkrétan azt ami a kocsiban van relatíve ritkán birizgálom, de otthon használok pl. a TV-hez kettőt, azok sokat vannak dugdosva, de semmi bajuk. USB-s Mobilrack-em viszont halt már el kettő is.
Dömpi (il dottore)2013-01-10 16:12:36 // 29057
nekem van 5 (!) éves pendrive-om, és már milliószo használtam
.......................2013-01-10 16:05:59 // 29056
neked sosem romlott el Pedrive od?
nekem 10 bedugás után beszart a Pendrive mindíg
Liquid2013-01-10 15:58:41 // 29055
őszintén szólva nem próbáltam :) csak USB-vel használtam, a 156-ban meg nem is volt CD csak SD+USB
Shadin2013-01-10 15:47:35 // 29054
meg ilyet is lehet a bagóért vett törött LCD-s navihoz:

link...

megkérdezem őket, hogy mennyibe fáj...
Shadin2013-01-10 15:45:12 // 29053
Az egy interface ami egyik fele bemegy a gyári fej fenekébe a 2 kerek dugóra meg be lehet dugni külső akármilyen lejátszót.

vagy ilyen is van:

link...
Dömpi (il dottore)2013-01-10 15:31:04 // 29052
Világos. Csakhogy nálam úgy néz ki, hogy annyi neki...innentől kezdve valamit kezdeni kell.
Egy új gyári fejegység árához (1 152 000 Ft !!!) képest az aftermarketes cucc ára minden kiegészítőjével együtt is eltörpül.

Minden esetre, először is a gyárit kiszedem, kitakarítom, visszarakom, azután meglátjuk...
Dömpi (il dottore)2013-01-10 15:27:56 // 29051
akkor viszont a teló miatt mégiscsak jobb az aftermarketes fejegység
Dömpi (il dottore)2013-01-10 15:26:49 // 29050
ezzel mit tudok kezdeni?
.......................2013-01-10 15:19:00 // 29049
neked müködik még?
Coolby2013-01-10 15:08:38 // 29048
nálam annyi a különbség, hogy igény lenne, de ilyen ár/érték arányú fejlesztési lehetőségek és nekem meglévő, hálisten működő gyári rendszerrel oda jutok, hogy nem lesz...
Liquid2013-01-10 14:58:57 // 29047
amíg működik a nagyon sérülékeny és instabil optikai olvasó...:)
.......................2013-01-10 14:57:30 // 29046
èrdekes igények vannak,nekem eszembe sem jutna kidobni a gyári Connect Navit

én nem érzem ,hogy Bluetyúk ra szükségem lenne,hisz van benne Sim kártyás teló
USB ra sincs szükségem,nem kell az ideg ,hogy behal a Pendrive,és az adatok meg mennek a levesbe,
maradok a CD,DVD fiikai adathordozóknál
Coolby2013-01-10 14:37:54 // 29044
ez a kütyü a gyári egység cd-tár bemenetére kapcsolódik, ez telefonról csak adatot vesz le, kihangosítóként nem fog működni...

egyébként teljesen egyértelmű, hogy minden PRO egy frankó aftermarketes fejegység esetében, csak kérdés, hogy ez a végén mennyiből áll össze (minden kiegészítővel, kábellel, kerettel, beszereléssel együtt) és ennyit ténylegesen megér-e mondjuk egy működő gyári rendszerhez képest...
GTPeti2013-01-10 14:27:41 // 29043
Még annyit, hogy SOKKAL jobb egy olyan fej, ami alapból tud minden extrát, mint USB, BT, stb., mint ilyen speciális (egyébként nem olcsó) modulokkal játszani, mint a lenti Dension. Sosem lesz az az integráltsági fok, sem hangban, sem kezelésben, mint az első megoldásnál.
GTPeti2013-01-10 14:26:04 // 29042
Ha a dizájnt meg tudod szokni, sokkal jobb megoldás egy minőségi aftermarket megoldás, mint a gyárid... Hangban is lesz egy minőségi ugrás. (Persze h.minőségversenyeket nem fogsz még nyerni, de egy ilyen Pio-ból nincs annyira minden kispórolva, mint egy gyáriból.)
Dömpi (il dottore)2013-01-10 14:20:47 // 29041
Nekem eddig ez tűnik a legoptimálisabb megoldásnak:
PRO
- nem bukom a gyári nagyképernyős kijelzőt (marad a gyári állapot)
- ezáltal a fedélzeti comp. adatainak kijelzése nem korlátozódik a műszarfalra
- iPod-om van (végre újra használhatom)
- nem kell CD-re írkálni a zenéket
- lesz@rhatom, hogy a CD-olvasófej halódik (merthogy nem kell)
- nem kell tovább feltöltőkártyás SIM-kártyát a kocsi fejegységében tartanom, mert összelőhetem a gyári fejegységet a saját telefonommal blutooth-on keresztül
- továbbra is működnek a multikormány gombjai minden külön kütyü/illesztődoboz nélkül, ami kellene más 1 vagy 2DIN-es fejegységhez
- árban így összességében ez a legjobb
CONTRA
- így elsőre semmi

A fentiekkel kapcsolatban javítsatok ki ha valamiben tévedtem!

Az általad küldött linken lévő leírásból csak az nem derült ki számomra, hogy ezt hogyan lehet csatlakoztatni a gyári fejegységhez. Vagy csak én voltam felületes?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak