Fórum >> Típusok >> 159

droberto2013-02-16 18:49:55 // 30927
No várj csak! A téli gummánál nem a zaj a legfontosabb tervezési szempont. Ott még fontosabb a víz kivezetése, meg ugye a lamellák szerkeze is teljesen más.
Télibe a ContiWinterContact TS8xx s V mintázatú. A V minta változása az évek során igen érdekes változáson ment keresztül. Míg a TS810 fél V volt a TS830 teljes V egy hosszanti bordával középen, addig a friss TS850-en már eltűnt a hosszanti horony és érdekesen egymásba fűződnek a bordák középen.
A Dunlop SP Winter Sport 4D is V-s és a Michelin Alpin A4 is az.
Piritu - 1.000.0002013-02-16 18:45:50 // 30926
Most, hogy erősen jegesek/havasak voltak az utak azon szórakoztam, hogy még ilyenkor is simán lehetett venni a kanyarokat a táblák által előírt sebességekkel bevenni. Akkor szárazon mi a ...-nak kell ott, abban a kanyarban pl. 60-al menni?
Piritu - 1.000.0002013-02-16 18:43:56 // 30925
Anno egy csomó autót méricskéltek, hogy elvágja-e az almát, vagy sem. Aztán arra jutottak, hogy a hülye userek helyett szabályt kell hozni. Kell egy ablakfelhúzó modul, oszt jól van :-P
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-16 18:42:16 // 30924
tényleg jó a futóműve az biztos, a faluban van egy 90 fokos kanyar kint a 30-as tábla az 59-cel simán 70-nel bevehető
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-16 18:39:49 // 30923
ülj be mellém megmutatom :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-16 18:38:23 // 30922
no de ezért van a becsípődés érzékelő...
Piritu - 1.000.0002013-02-16 18:36:58 // 30921
2007 körül egy EU rendelet betiltotta az automata felhúzást. A korábbi modellek tudják, az újabbak nem. Nagy hiszti volt, egy gyerek beszorult anno, akkor jött a rendelet. Pár hülye miatt szív mindenki.
Shadin2013-02-16 18:34:56 // 30920
Erősen hajlamos a kagylósodásra a gumisok szerint, bár én nem tudom hogy miért. Viszont azt tudom, hogy idényenként átcseréltetem a jobb és a bal oldaliakat és akkor jól futnak. Furi, de ez volt a 156-oson is és most az 59-en is. Jó a futómű beállításom :-)
Piritu - 1.000.0002013-02-16 18:34:50 // 30919
Pont ezért nem a gyártókról kell beszélni hanem a konkrét gumitípusról. Ha egy kategóriát hasonlítottak volna, nem ez lett volna az eredmény. ECO vs nem ECO olyan, mint az alma vs körte.
Mindettől függetlenül Matador utoljára a Trabimon volt, más autón sose lesz.
Piritu - 1.000.0002013-02-16 18:30:05 // 30918
Én azért elgondolkodnék, hogy MIÉRT dobták ki azokat a gummákat. Ha leszámolod a kereskedő használt, nagyjából becsülhető, hogy mennyit bukott az előző tulaj. Nagyon gazdagnak kell lennie, aki ennyit kidob az ablakon...
Piritu - 1.000.0002013-02-16 18:24:17 // 30917
Nemrégen dobtam ki ilyen gumikat. Isten óvja aki felteszi !
ALFI1562013-02-16 18:11:10 // 30916
Nem volt másfajta.De lehet autótipus vagy mérettől is függ.Miután le lett cserélve ismét csönd volt a kocsiba.
GTPeti2013-02-16 18:08:01 // 30915
Ha utánanézel, mindenhol azt írják, hogy "sehr leise", vagyis nagyon halk. Nem lehet, hogy k.csapágyas autón próbáltátok? Vagy másfajta gumi volt...
GTPeti2013-02-16 18:05:31 // 30914
A második garnitúra. Ennél halkabb gumit még nem hallottam. Gyakorlatilag nincs hangjuk...
ALFI1562013-02-16 18:04:33 // 30913
Volt neked fent ilyen?Én mentem olyan kocsival amin ez volt.Mintha kerékcsapágyas lett volna.
GTPeti2013-02-16 18:02:24 // 30912
"A V-mintázat sajátossága a magas gördülési zaj"
Ez nem így van. Lásd GoodYear Ultragrip. Abban van valami, hogy a legtöbb V-s gumi hangos, de valószínűleg a nem tökéletes átlapolódás okozza. Kiküszöbölhető. Ugyanakkor manapság más okokból nem annyira divatos már a V.
droberto2013-02-16 17:58:37 // 30911
A V-mintázat sajátossága a magas gördülési zaj, és a nagyobb -ellenállás. Cserébe kiváló az aquaplaningja. :)
droberto2013-02-16 17:54:57 // 30910
Az ABS-t természetesen fékezésre értettem. Egyébként piszkosul jó futóműve van. Ha sok neki a kanyarbejárati sebesség vagy hirtelen szeded alá az orrát tolja, ha elveszed a gázt akkor meg a fara indul meg. Nagy rádiuszú kanyarban nagy tempónál pedig sodródik mind a négy kerék.
Shadin2013-02-16 17:43:27 // 30909
Ha 4 kerékkel csúszol kifelé és nem a segge akar kitörni, nem fog az ABS működni :-) Ezt az egyébként komfortos Fulda Carat Progresso gumikkal simán tudtam produkálni nem extrám helyzetekben is. Ezt a "határt" GoodYear Eagle F1- el nem értem még el. Cserébe hangos :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-16 17:34:50 // 30908
öreguras tempónál nem is fog az ABS bekapcsolni majd ha 4 kerékkel csúszol kifelé akkor mondhatod el hogy a határon autóztál :)
ALFA75td2013-02-16 17:28:36 // 30907
Minden Alfást szerettettel várnak Écs Rábaring Juni 8
Bamako Roki Team
http://bamakorokiteam.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=70:elmenyautozas&catid=3:hirek-roviden&Itemid=18
droberto2013-02-16 17:26:26 // 30906
Nem szeretnék veled vitatkozni, de véleményem szerint igenis érezni, mint ahogyan azt is, hogy mikor kapcsol az ABS ugyanazon az útfelületen. Koknkrétan amikor felkerült az előző vasra a ContiPremiumContact2 ritka volt az a helyzet amikor az ABS bekapcsolt.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-16 17:20:53 // 30905
Te azért tartósan pályázol is az más tészta
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-16 17:19:49 // 30904
meg azért nálam a 220 lónál gondolhatod mit kap az első gumi ...
GTPeti2013-02-16 17:16:21 // 30903
Én sem megyek sokkal többet, mégis cserélgetem. :PPP
...persze lightos városozásnál van benne valami, hogy téli-only.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-16 17:16:06 // 30902
sosem fogod érezni a kanyarkülönbséget egy Kumho vs Conti között annál sokkal jobban félted az Alfádat :P
még ha rólam írnánk... de én sem vagyok Loeb maradjunk ennyiben :)
GTPeti2013-02-16 17:03:51 // 30900
"mivel megy heti 1000km-et felesleges cserélgetni"
Az Évi :) 52000km, ha jól számolom. :))
GTPeti2013-02-16 16:16:02 // 30899
Ha te újpárti vagy, akkor miért "+2"? A cartárs a használtak mellett érvelt. ;)
droberto2013-02-16 15:59:23 // 30898
2007-től már csak lefele működtethető az ekulcsal és hátul is csak lefele automata.
droberto2013-02-16 15:57:37 // 30897
Nem vagyunk egyformák. Te hosszirányú gyorsulást kedveled én pedig az oldalirányút. Amikor anno kispolszkim volt anno, azzal is kanyarban és fékúton pótoltam a teljesítményhiányt. Most már persze higgadtabb vagyok.
Az Alfával prémium gumival kanyarban még senki nem hagyott le. :) Múltkor az amúgy alacsony építésű SMART Roadsternek is megyűlt a baja a Contikkal. :)
Az meg, hogy ki mennyit megy ehhez vajmi kevés köze van.
droberto2013-02-16 15:51:37 // 30896
Tisztában vagyok vele. Ahogy te is linkelted az EU sem véletlenül e két (+ zaj) szempont szerint soroltatja be a gumikat. A két tulajdonság fordítottan arányos.
Ha olvastad volna a 30866-os hsz-omat, akkor nem írtad volna ezt le nekem, mert pont ugyanezt írtam. Kompromisszumos megoldás, hasonlóképp mint anno a All Weather gumik.
Egyébként tökéletesen ismerem a ContiEcoContact-ot. Szárazon jó erős közepes, nedvesen meg nulla vonóerő és fékút. Az 1.5 dCi Dacia MCV pörgeti vele a kerekit.
Ha nem veszel prémium gumit én megértem. Igazat adok, teljesen ésszerűek az érveid.
DE: Nem vagyunk egyformák. Nekem számít mert kanyarokban imádom az oldalgyorsulást. :))))
Shadin2013-02-16 15:36:51 // 30895
Jaja, Te írtad persze, csak nem figyeltem :-)
Liquid2013-02-16 15:08:02 // 30894
ez nem itthon :)
Ők Németországból szállítanak, ők a Delti amit az előbb írtam
Shadin2013-02-16 14:45:59 // 30893
Vagy nem jó...

Itthon
Shadin2013-02-16 14:39:08 // 30892
132e a 4db Falken ZE 914 - 225/50 R17 94W TL házhoz szállítva. Azért ez nem rossz.
Liquid2013-02-16 14:15:26 // 30891
jogos a félelmed, de azért vannak rendes webáruházak. Én pl. 2x rendeltem a Delti-től (gumik.com), minden rendben volt. Korrektek nagyon. Ők intézik a szállítást.
Liquid2013-02-16 13:57:27 // 30890
na igen, nem is szimpatizálok az ECO cuccokkal, ha jó a kopásállósága, meg túl csendes akkor gyanús.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-16 13:44:29 // 30889
bezáró gombbal fel kellene húznia legalább is nálam müxik
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-16 13:33:51 // 30888
úgy megy a "gumiháború" itt mint ha mindenki Suhamér vérmérséklettel közlekedne aztán valaki hetekig nem is használja az autóját akkor nem tök mind1 milyen gumit vesz rá? előbb fog elöregedni mint elkopni, az asszony autóján is téli gumi van egész évben mivel megy heti 1000km-et felesleges cserélgetni :D
.......................2013-02-16 13:27:33 // 30887
Most volt a Tv ben az 5.sebességen egy vizes gumiteszt ,
És a Matador JOBB fékúttal àllt meg mint a Conti!!
merrt a Conti ECO gumi ,üzemanyagtakarékos,így kevésbé tapad vizen
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-16 13:26:17 // 30886
sosem vennék gumit külföldről, még nagyon másik városból sem mi van ha szállszakadt lesz valamelyik, hogyan érvényesíted a garanciát? angliába kiküldeni egy gumit 10 rugó meg x hét mire elintéződik...
mizooo2013-02-16 13:24:22 // 30885
Előbb takarítottam ki az autót +elnyomtam benne egy klímatisztító spray-t is. Próbálgattam a távírányítóval történő ablak lehúzást, de fel nem húzza :( azt is lehet kapcsolni valahol, vagy biztonsági okokból nem húzza fel? Az egyik ajtón találtam egy matricát és mellette 2 elfordítható kapcsolót. A matricán az ablaküveg látható keresztbe húzva mintha becsípne valamit. Nem volt kedvem ma már többet szórakozni vele, majd legközelebb megpróbálom átkapcsolni.
ethanol2013-02-16 13:20:27 // 30884
http://www.camskill.co.uk/

Ezt a honlapot angol Alfás honlapon találtam, Magyarországra is szállítanak, és még így is versenyképes áraik vannak. Személyesen nem próbáltam, de esélyes.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-16 13:02:08 // 30883
+2 én is hasonló cipőben járok bár most hossz távra tervezek így új gumit fogok venni
Shadin2013-02-16 12:04:01 // 30882
+1
droberto2013-02-16 12:02:24 // 30881
Már olvastam. :)
droberto2013-02-16 12:01:38 // 30880
Jönnek igen, a Japóknak van mitől tartaniuk. Elektronikában most nagyon ott van Dél-Korea.
GTPeti2013-02-16 11:34:59 // 30879
klikk! (Pedig Michelin-fan vagyok.)
GTPeti2013-02-16 11:33:44 // 30878
A Kumho nem rossz márka. A Hankook pedig főleg nem! (Jönnek fel a koreaiak, mint a talajvíz...)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak