Liquid2016-02-01 22:42:38 //
77577
OFF

ON
Liquid2016-02-01 22:36:36 //
77576
mért kéne fizetni? :)
World of Tanks, letöltöd játszol, ha extrázni akarsz akkor lehet pénzért venni cuccot, te nem kell, Marci is tolja már egy ideje :)
live-ban nyomod?
Karácsony óta én is tankozom, akkor még lehetett ingyen Multiplayer-ezni, de már nem. Azért meg nem fizetek, hogy hetente egyszer van időm 2 órát játszani.
Apropó: egy Tigrisig vagy Párducig mennyit kell játszani? Most még csak egy Pz.Kpfw.II-m van :(
Liquid2016-02-01 22:29:30 //
77574
ti tudjátok :)
Liquid2016-02-01 22:26:47 //
77573
nemm :) szimplán nem tudok írni :) Tankozok, és közben gyorsan írogatok amikor épp várni kell :D
"Olyan ez mint a bonbon az asszonynak"...ja, csak az enyémnek alfát kellett venni, de újabban már a biciklialkatrészekre bukik :)
Nem kifejezetten e 2 tulajdonság miatt tankolunk szerintem. prémiumot :) Talán a jobb kenés meg a bizakodás, hogy ezzel talán jót teszünk a motornak. Olyan ez mint a bonbon az asszonynak :D Najoooo...talán mégse :)
látom telóról nyomod: "debibel", "és is" :)
(de útálom az érintőképernyőt...olyan kicsik azok a rohadt betűk, az ujjaim meg olyan nagyok)
Nálam inkább az állagmegóvás a cél. A kisfiamnak megígértem, hogy az Arkangyal lesz az első autója. A fiamnak tett ígéretem megtartása pedig minden pénzt megér nekem.
Liquid2016-02-01 22:16:55 //
77568
ez ilyen :) gondolj arra, hogy annyival kevesebb genya van rajta és annyival kevésbé sós az alja, már ezért megéri :) Szombaton és is kocsimostam, elképesztően összeszedi a mocskot az autópályán.
Liquid2016-02-01 22:15:06 //
77567
Tegyük fel hogy valóban hoz 3 lóerőt és 0.7 deibellel benzinesebb a hangja, megéri a literenkénti 30-50 nemtommennyi felárat? :)
Vasárnap kapott az Arkangyal egy jó kis fürdőt, mert már borzalmasan nézett ki, a ködös, nyálkás idő rendesen rányomta a lenyomatát.
Ma reggel kizárólag addig szötymörgött az eső, amíg beértem a melóba :(
Oké, ez legyen a legnagyobb gondom...
...DE AKKOR IS!
???
Robi, nekem igazán hihetsz! Van különbség! Nem is kevés.
Lehet, hogy a 150 LE+ box miatt -a 2.4 esetében meg a 210 paci miatt nem érezhető a teljesítménynövekedés a prémium nyál esetén, de a chippelt 8V simán megérzi...a chiptelen 8V pedig még jobban meg kell érezze.
Én folyamatosan prémiumot adok neki...volt néhány ismerős, aki az alapjáratot hallva megkérdezte: "Ez benzines, ugye?" :)
Ez szerintem attól függ, hogy hol pancsolják az üzemanyagot. Sajnos sok Shell kútnak híre van Budapesten, ilyen a Neszményi úti, ahol én tankoltam, a Tétényi úton, és Békásmegyeren a Szentendrei úton. Viszont az nem csalás, és nem ámítás az OMV prémiumtól valóban kopogásmentesebben jár a motor, összehasonlítva a normállal. Fogyasztásban viszont én sem vettem észre különbséget.
Lehet tényleg kéne egy három tankos kúra.
Felépülne egy nanotechnológiás bevonat.. áhh, nem tudok hinni ebben....
Nálad szerintem a Novitec is eltüntetheti a különbséget.
Liquid2016-02-01 21:49:49 //
77561
tudom, tapasztalom :)
az uralkodó szélirány is számít szerintem.
Odafele mindig legalább egy literrel több...
Az istennek se találom, de egyszer megmértem dB-mérővel a hangerőt sima nyállal, meg jobbikkal. Mérhető volt a különbség hangerőben.
Mint ahogy az új gumi is
mérhetően halkabban gurul. (Ezt bezzeg megtaláltam, a nyálas mérést nem blogoltam...)
Tankolás után mindig figyelem, de különbséget sosem hallottam. Se oda-se visszafele. Pedig próbáltam már mindhármat. :)
Lehet nem figyeltem kellően sokáig...
Hallottam már sokkal halkabban befecskendező 59-et OMW prémiummal, de az enyém szerintem fittyet hány rá. :(
Az osztrak az maximalisan placebo szerintem. Egyszeruen lejt az ut idaig, ennyi... Ok sokkal magasabban vannak mint mi, ez nem vicc :)
Anno a citroennel kezdtem használni. Sokan ott tévednek, hogy elmennek a kúthoz és tankolnak 1 adat vpudert, majd várják a csodát.
Szerintem valódi kulonbseget csak kb a 3. full tank utan lehet eszrevenni, de ez is erosen szubjektiv.
Fogyasztas nekem sem kevesebb vele, de 1x par eve volt 1 adag max-motion amivel a citrom pikacsu elment 1160 km-ert amire nem tudtam magyarazatot adni:) Elotte 950-1000 volt a legtobb.. Lehet csak sokat mentem folyamatosan 80-al :)
Liquid2016-02-01 21:42:06 //
77556
Sztem ez kb. hasonló placebo effekt, általánosítás, kinek mi tetszik, mint hogy az osztrák üzemanyag jobb, kevesebbet kér belőle az autó vagy az übermens anyagtól, jobban ugrik, kevesebbet fogyaszt satöbbi.
Én tankoltam már igen sokfele és egyik autónál se tapasztalta soha semmi rosszat. Max annyit hogy 98-ból az UNO többet kért, és a régi MAK-os kutaknál tankolva nőtt a fogyasztás.
Azt aláírom, hogy a hálózatokon belül egyes kutaknál lehetnek mókolások.
Pedig ezt megerosithetem, szerintem igenis van ilyen
Pedig a vépúderben (és szerintem a MOL jobbik gázolajában is) égéslassító adalék van, attól kopogás mentesebben kell, hogy járjon.
Fogyasztásban én se találtam különbséget.
Érdekes amiket írtok az üzemanyagokról.
Én ezek egyikénél sem tapasztaltam jobb teljesítményt, fogyasztást és csendesebb járást. Sem itt, sem az Ápriskánál sem a Tipónál. :(
Igen,de valszeg nem ugyanott tankolunk es szerintem ez tipikusan a kut uzemeltetojen mulik.
Amikor "raszoktam" nalam is elhalgattak, aztan 1x azt vettem eszre, hogy ujra hangjuk van...
Szoval nem globalisan,de Dunakeszin szerintem szar a shell, legalabbis erzesre semmi kulonbseg sincs a premium es a sima kozott
Ezzel egyet értek. Na jó....nem 20 ève de azért règóta használom a prémium gázolajukat. Az autó tényleg rugalmasabb, harapósabb vele mint az OMV prémiumával. Persze nem ezért tankolok prémiumot. Hozzá tenném...Egyikkel sincs semmi bajom :)
Nálam a Shell prémiumtól elhallgatnak a harkályok a motortérben. Sokkal simábban jár a motor mint a sima gázolajjal. (159 1,9; 159 2,0; Giu 2,0)
Húsz éve rendszeresen tankolom, még sose volt gondom tőle. (Sőt egyszer visszahozta a lovakat is a 156-ba.)
Hogy halljál mást is :-))
Haddel2016-02-01 21:14:54 //
77548
Perszepersze,meg a békanyál 😃😃
Pepecs munka, nem tudom van olyan aki vállalja. Túl sok idő, nem éri meg, inkább újrafújják.
Egyébként tartós, ha rendes autófestékkel van kivitelezve.
Bajom nekem sem volt vele de enis rosszat hallottam mostanaban rola...
En 1 ideje atalltam az omv-re, kicsit tesztelgetem a premiumukat.
Fogyasztasban kb ugyanaz de szep halk szeirntem. Shellnel allandoan csorogtek a szelepek, pedig az is permium volt mindig....
Ez vmi hosszabb folyamat ha jol ertem? Es tartos is? Vagy csak idoleges? Van olyan ember aki vallal ilyet? 1 hetre ott hanynam,csak tudjam, hogy jo is lesz...
miért 200e után építsünk be EGR-t, DPF-et? :D
"A benzinesnél ilyen nincs"
várjuk ki amíg lesz a benyásokban is 200ekm minimum
Lekopogom....nekem eddig semmi baj bem volt a Shell prémium dízelével. :)
Én csak azt hallom, hogy a Shellel majd mindenki szopik. Azok nem kapnak ellenőrzést?
Próba cseresznye. Ha nem szedi le úgy se, akkor meg kell próbálni vizesen becsiszolni.
Kavicsrafelverődést pedig csak elhalványítani tudod, ha feltöltöd a lyukakat színre kevert festékkel majd lakkal. Ezután pedig lecsiszolod a körvonalakat, majd jöhet a polír. :)
Áhh... csak a nyári gumi. ;)
Formailag abszolut stimmelhet a dolog :)
tirex2016-02-01 20:43:59 //
77537
Ajjajj, én shellnél tankoltam a kispözsóba ősz óta prémium téli dízelt, -15 ben úgy megállt mint a szög.
Abban igazad van, hogy a dejzel csak addig jó, míg minden rendben működik. Egymás után kezdődnek el a szopkodások a három betűsökkel. A benzinesnél ilyen nincs. Nagyon megdrágították a gyárak a dízel fenntartását.
Lehet, hogy lefosta egy madár, és a tűző nap ráégette. Az tud nyomot hagyni.
A madárkakát mielőbb le kell áztatni.
én sem gondoltam volna,
én kiszedtem őket és lám nincs remegés alapjáraton,nagyon szépen ketyeg
(és már majdnem vettem egy kettős tömegűt,aztán meg semmi baja)
Szerintem ha nem olyan vészes, akkor úgy kell hagyni, amikor már gáz lesz, akkor lefújni egyben.
Apróbbakért kár rákölteni, mert 1 nap múlva ugyanúgy felpattanhat.
Az otthoni praktikáktól meg szebb nem lesz, legfeljebb csúnyább.
Visszatért az erő! Úgy harap mint az állat! Igen az eltömődött Dpf sok kárt tud tenni. Pl. a turbóra sincs jó hatással. Az examiner kiírta először az Egr-t is, de azt csak a légtömegmérő miatt. Állandóan nyitva volt. Ezért nem ment az autó. Ahogy a légtömegmérő ki lett cserélve, az Egr is tökéletesen működött. Kezdődött a DPF eltömődéssel, a többi mind ennek a hozadéka. Hogy ilyen gyorsan bekövetkezett az eltömődés, az biztos hogy összefüggésben volt a Shell trágya üzemanyagával.
Egy ilyen waxolosdi nekem sem ártana. Kb miota megvan az auto, a motorháztetőn van valamilyem megmagyarázhatatlan folt. Szerintem 1x talán megégették polir közben de az is lehet, hogy egyszerűen valamilyen anyag befogta, de semmi sem viszi le....
Kiváncsi lennék rá, hogy egy alapos polir mit tenne vele.
Kavicsfelverődésekre mit javasoltok? Sajnálom lefújatni az egészet, nem lehetne vmi módon kijavítani őket?
Haddel2016-02-01 20:37:45 //
77530
Na igen,😃 igaz te hò nélkül is keresztbe rakod ,ahogy láttam mikor a garázsodhoz mentünk 😃😃
tirex2016-02-01 19:36:25 //
77529

Hali. Itt vannak a felnik.
Az esetek többségében nem a DPF a bűnös, ő csak az áldozat.
Erhardra pedig ne hallgass, csak a véredet szívja. :))) A DPF volt a jele az oviban. :)
Persze előbb utóbb minden tönkre megy. Az enyém se úgy szűr már mint régen. :(