Köszönöm válaszod!
Ezek már mind megtörténtek. ezek voltak az első lépések.Miután a két bilincs kicserélésre került már kevesebb van alatta jóval. viszont... a rendszer mindig levegős...-.-' Multkor hazafelé tartottam és a tartályból kinyomta a folyadékot.Pedig a hőmérséklet 90fok volt.A Víizcsövek puhák nincsenek felkeményedve.
Szeko1592017-01-03 21:41:04 // 89421
Giuntini2017-01-03 21:40:46 // 89420
Össze kell futnunk egyszer. Az enyém meg pont ellenkezőleg, nagyon finoman kell hozzáérni a gázhoz indulásnál, mert valóban ugrik. Csak simogatom, mert ha egy kicsit hozzáérek akkor már tényleg brutálisan megindul. Ez így van megírva gondolom. Autópályán természetesem jobban oda lehet lépni. Az előzéseknél brutál, mert 2500 környékén olyan erő jön meg, hogy az tényleg kemény odafigyelést kíván. Az én 2,4-esemet erősebbnek éreztem, mint Yani TBI-jét, pedig ott több mint 200 kiló súlyelőny van.
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-03 21:03:28 // 89419
Na ja.. tök hidegen nyilván nem nyomom én sem. Tényleg össze kéne futni tapasztalatcserére :-) Igazából a gázpedál szerintem irtó hülyén van hangolva az első 1-2 centin. Lehet a box miatt ilyen, de ha olyan normálisan nyomom, akkor van az amit busz feelingnek mondok. Olyan vánszorogva gyorsít, pont olyan mint anno az automatás Ikarusok. Ilyenkor a fogyasztás huszon litereken van és egy örökkévalóság mire értelmes sebességet ér el az autó. Aztán van egy pont amin túl elkezd értelmesen mozogni az autó. Nem lő ki, csak normális dinamikával gyorsít. Ilyenkor kisimulnak a váltások, kellemesebb az egész. Csak az meg olyan természetellenes gázpedál állásnál van. Már nem tudom ki írta, de tényleg olyan érzés, mintha egy szívó dízelnek nyomnám ki a szemét. Már azt érzem, hogy hú mennyire nyomom :-) Na olyankor fogyaszt normálisan, úgy figyeltem. És nem kell erőltetni a 4-est sem, mert 3-masban 2000-res fordulat környékén egyenletesen gurulva is normálisan fogyaszt és jobban is ugrik ha kell. Erőtartalék párti vagyok, nekem kell biztonságérzethez :-) Persze mennünk kell még pár tízezret, hogy kitapasztaljam. Hozzá teszem, hogy nem kifejezetten gyúrok fogyasztásra, inkább próbálom megtalálni, hogy hogy legkényelmesebb vele közlekedni, csak közben figyelek :-)
MOst még csak figyelek, de érik a dolog... ha lesz nyáron pár nyugodtabb hetem, csak neki kezdek a program írásnak.
A gázpedálon mindenképp módosítanék, kicsit lehet a részterhelési előtöltéseken is tologatnék, bár itt jóval bonyolultabb ügy az előbefecskendezések miatt mint a 8v-nél. Picit a lambdán is állítgatnék...stb. Aztán mehet a box az adok-veszekbe :-)
MOst még csak figyelek, de érik a dolog... ha lesz nyáron pár nyugodtabb hetem, csak neki kezdek a program írásnak.
A gázpedálon mindenképp módosítanék, kicsit lehet a részterhelési előtöltéseken is tologatnék, bár itt jóval bonyolultabb ügy az előbefecskendezések miatt mint a 8v-nél. Picit a lambdán is állítgatnék...stb. Aztán mehet a box az adok-veszekbe :-)
Giuntini2017-01-03 17:36:46 // 89418
A hideg motor pokolian megemeli a fogyasztást. Ha hideg motorral átteszem a pillanatnyi fogyasztás mérésére el lehet szörnyedni. Amit írtam, hogy erőteljesebben gyorsítani azt csak azt fedi, hogy épphogy hozzáérek a gázpedálhoz. Irdatlanul megy, de most már kiderült az oka, hogy miért. :) Viszont az tény, hogy a lassan felmelegedő motor miatt nagyon óvatosan bánok vele hideg motornál.
Norby2017-01-03 17:20:14 // 89417
Hidegen én még a 2 és 3-at kézzel válom el, mert engedi 1500 tól. Ezzel így tartom 9-en vegyesben.
Zolibácsi2017-01-03 17:01:02 // 89416
Szőnyeget csak megnézném......
ProdyG2017-01-03 16:44:36 // 89415
Király, kipróbálom :)
Csak ez a dinamikus gyorsulás városban szemben áll a "hideg motorral bánjunk kíméletesen" elvvel. Ha városban közlekedek, nekem 80%-ban totál hideg a motor, de próbálok valami köztes megoldást találni majd...
(ha jobban nyomom neki, akkor inkább 2500-3000 körül vált el, nem 2000 környékén)
Csak ez a dinamikus gyorsulás városban szemben áll a "hideg motorral bánjunk kíméletesen" elvvel. Ha városban közlekedek, nekem 80%-ban totál hideg a motor, de próbálok valami köztes megoldást találni majd...
(ha jobban nyomom neki, akkor inkább 2500-3000 körül vált el, nem 2000 környékén)
Shadin2017-01-03 16:38:40 // 89414
droberto válaszolt korábban:
"Nézd meg a légtelenítő csavarok környékét, (hűtővíz kollektor, csövek teteje) és ellenőrizz minden csatlakozást.
Kérj meg valakit, hogy intenzíven nyomkodja meg a gázpedált miközben (a burkolat levétel után) közelről vizslatod a motort valamint a vízrendszert és keresed a szivárgásra utaló nyomokat."
"Nézd meg a légtelenítő csavarok környékét, (hűtővíz kollektor, csövek teteje) és ellenőrizz minden csatlakozást.
Kérj meg valakit, hogy intenzíven nyomkodja meg a gázpedált miközben (a burkolat levétel után) közelről vizslatod a motort valamint a vízrendszert és keresed a szivárgásra utaló nyomokat."
Szeko1592017-01-03 16:27:55 // 89413
Sziasztok skacok!
Valakinek volt esetleg olyan,hogy folyt a hűtővíz? minden nap tócsa van a kocsi alatt és már nagyon idegel a dolog! két bilincs le lett cserélve valamivel kevesebb van alatta de ennyit értünk el! Múltkor menet közben is kinyomta a tartályból a fagyálót. Esetleg a tartály kupakjával lenne a gond v mivel?Nem forr a víz termosztát jó!nem füstöl nyomaték van mint állat szal nem hinném,hogy hengerfejes lenne :( 159 2.4 142ezer km.
Valakinek volt esetleg olyan,hogy folyt a hűtővíz? minden nap tócsa van a kocsi alatt és már nagyon idegel a dolog! két bilincs le lett cserélve valamivel kevesebb van alatta de ennyit értünk el! Múltkor menet közben is kinyomta a tartályból a fagyálót. Esetleg a tartály kupakjával lenne a gond v mivel?Nem forr a víz termosztát jó!nem füstöl nyomaték van mint állat szal nem hinném,hogy hengerfejes lenne :( 159 2.4 142ezer km.
Giuntini2017-01-03 15:50:47 // 89412
Ez gáz! A gázpedállal lehet valami.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-01-03 15:32:04 // 89411
aki kicsit figyelmes ott van a főoldalon: " Nálunk megtalálja az összes létező gyári és utángyártott autó alkatrészt"...
:)))
Lassan leveszem a 45/46/55 modelleket is... alig van belőlük :(
:)))
Lassan leveszem a 45/46/55 modelleket is... alig van belőlük :(
Piritu - 1.000.0002017-01-03 15:18:41 // 89410
Azért nem vesz senki, mert nincs hozzá alkatrész! :-P
(Most pl egy fekete szőnyeg kellene.)
(Most pl egy fekete szőnyeg kellene.)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-01-03 15:15:31 // 89409
szerintem soha...van belőle 20db kb :)))
Piritu - 1.000.0002017-01-03 15:09:03 // 89408
Nekem igazából a Spider hiányzik. Az mikor kerül fel? :-)
ProdyG2017-01-03 14:42:59 // 89407
Legutóbbi hétvégén párszor nyomtam egy kick-down-t a gázpedállal előzésnél, és azt vettem észre, hogy beragad a pedál 1-2 másodpercre. Mindig rá kellett nyomnom a fékre, hogy ne legyen baj... Ez irtó gáz...
Tapasztalt már valaki ilyet? Nem vagyok nagy kick-down-os, de eddig még sosem volt ilyen...
Tapasztalt már valaki ilyet? Nem vagyok nagy kick-down-os, de eddig még sosem volt ilyen...
Martin Kovacs2017-01-03 14:41:03 // 89406
Hideg idoben nekem is 10.9-12.1 kozott mozog a fogyasztasom. En mar regota alkalmazom azt amit Giuntini is es hatasos.
Nem mondom,hogy ket literrel kevesebbet eszik de erezheto. Pl
Nem mondom,hogy ket literrel kevesebbet eszik de erezheto. Pl
ProdyG2017-01-03 14:24:19 // 89405
A 2.4 Q-tronic nekem városban 12l alatt szinte esélytelen (nagyon néha jön össze). De inkább 13-14l. És nagyon óvatosan megyek a legtöbbször, mivel városban általában még hideg a motor. De ki fogom próbálni, amit írtok, hogy ha tempósabban gyorsulok vele, akkor vajon változik-e a dolog.
Az ember azt gondolná, hogy minél óvatosabban megy, annál kevesebbet eszik...
Az ember azt gondolná, hogy minél óvatosabban megy, annál kevesebbet eszik...
Giuntini2017-01-03 13:46:44 // 89404
Jól látod! Én kidolgoztam egy szisztémát a városra, ez természetesen csak az automatára igaz. Figyelem, hogy mozdul a kocsisor előttem, és egy kicsit előbb elengedem a féket, hogy megmozduljon. Elengedem egy kicsit az előttem állót, hogy intenzívebben tudjak gyorsítani, hogy mielőbb elérje a hármast vagy négyest. 40-nél vált 3-ba, onnan ha leesik 30-ra akkor is hármasban marad, ugyanígy 4-nél, 60 alatt nem teszi fel 4-be, viszont onnan már 50-nel is tartja 4-et.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-01-03 13:23:05 // 89403
töltögetem fel a shoppot, felkerült a Giulia is ...a dejezlben pl a vízpumpa ugyan az mint a 16V-ben, szerintem a vezérlés is ugyan az lesz...úgy látszik csak megnövelték a cm3-it az alap koncepció maradt ...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-01-03 12:42:09 // 89402
nem...nincs ilyen ennyiért... az biztos
Shadin2017-01-03 12:25:35 // 89401
És még az sem annyira gáz...
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-03 12:22:48 // 89400
Ez 1595kg ha igaz. Az automata biztos dob rajta városban, de semmi nagy titok nincs ebben :-)
Azt figyelem, hogy határozottan kell gyorsítani, az hatékonyabb, mint óvatoskodni.
Egyértelműen nem városi autó, nem véletlenül van mellette egy 146. Ami mellesleg ilyen hideg télen, minden nap -5-ben indítva, soha be nem melegedve simán 9-et kajál.
Én túlléptem ezen a fogyasztás dolgon :-) Arra számítottam, hogy majd lesokkol a kútnál a végeredmény, de valahogy mégsem érzem magam letaglózva. :-) Pedig a 146 jtd, na az tudott csodákat miután jól átprogramoztam.
Reggel beindítom, halk. Nagyon halk. Beülök, csend. Már 1 litert megér :-) Komolyan mondom, 9 év 4 hengeres jtd után minden kapunyitáskor gyönyörködök benne, hogy NINCS hangja se kívülről, se belülről. Nincs zakatolás, nincs remegés.
2 perc múlva fűt, nem fázok, hiába "hideg" bőr minden. Még 1 litert megér. Vannak itt olyan előnyök, amit ha.hu-n nézegetve nem nagyon ért meg az ember :-)
Azt figyelem, hogy határozottan kell gyorsítani, az hatékonyabb, mint óvatoskodni.
Egyértelműen nem városi autó, nem véletlenül van mellette egy 146. Ami mellesleg ilyen hideg télen, minden nap -5-ben indítva, soha be nem melegedve simán 9-et kajál.
Én túlléptem ezen a fogyasztás dolgon :-) Arra számítottam, hogy majd lesokkol a kútnál a végeredmény, de valahogy mégsem érzem magam letaglózva. :-) Pedig a 146 jtd, na az tudott csodákat miután jól átprogramoztam.
Reggel beindítom, halk. Nagyon halk. Beülök, csend. Már 1 litert megér :-) Komolyan mondom, 9 év 4 hengeres jtd után minden kapunyitáskor gyönyörködök benne, hogy NINCS hangja se kívülről, se belülről. Nincs zakatolás, nincs remegés.
2 perc múlva fűt, nem fázok, hiába "hideg" bőr minden. Még 1 litert megér. Vannak itt olyan előnyök, amit ha.hu-n nézegetve nem nagyon ért meg az ember :-)
emGéza2017-01-03 12:07:22 // 89399
Giuntini2017-01-03 11:28:10 // 89398
Jobb első ajtót is fényezni kell, lámpamosó és egyebek, csak így kívülről. Én úgy látom, hogy a jobb hátsó sárvédő sem kerek. Bár lehet, hogy a fénytörés miatt. Ezt a lökőst cserélni kell, mert olyan sérülések vannak, amit nem lehet kipótolni szerintem.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-01-03 11:27:25 // 89397
Úgy igen :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-01-03 11:25:19 // 89396
jah nem néztem hogy külföldi akkor ez bizony névre írva, javítással 1 milla minimum...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-01-03 11:24:17 // 89395
mert eu5 :)))
Giuntini2017-01-03 11:22:58 // 89394
Szerintem ez jóval több lenne mint 500 ezer. Az enyémen, a sérülés kúszásnál következett be, 10 km-es sebességnél sem, mert ahogy lecsúszott a lábam a fékről és épphogy elindult, a motorháztetőt vissza lehetett húzni, nem is kellett fényezni, sárvédőknek nem volt semmibaja, mégis a alatta a zárhíd elment az ütéstől, a hűtő megmozdult, isteni szerencse hogy nem lett baja, és rögzítése nem tört el, embléma, pajzs, nálam minden megmenekült, a lökhárítót a műanyagos megcsinálta, és csak azt kellett fényezni. Én úgy érzem, ha kinyitnánk a mocitetőt, akkor elszörnyülködnénk. Azért mert nem látszik, nem tudjuk mi lett a futóművel. Szerintem ez súrolja az 1 milliót vagy meg is haladja. A mai autóknál minden törik egy kisebb ütközésnél is, horribilis a javítása.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-01-03 11:19:43 // 89393
annyiból szerintem nem jön ki, de közel ... csak egy géptető, komplett lökös, xenon lámpa 3 kiló...plusz a festés, sárvédő, sallangok...ha meg nincs xenon bontott az új 160e... de akkor is megéri
Liquid2017-01-03 11:15:33 // 89392
mitől 45e a regadó?tényleg csak annyi egy TBI-re?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-01-03 11:13:23 // 89391
Érdemes lenne neki ugrani, Bontott cuccokból nem lenne olyan brutális összeg, Szerintem 500 Mátyásból tuti ki jönne mindennel együtt. És akkor vicc árban van egy TI Tibor :)
Shadin2017-01-03 11:09:55 // 89390
Az alsó a gyári, a felső a módosítás változatai. Elnagyolva, de az arányok ill. változások kb. látszanak. Fordulat/üzemanyag (nyomaték)
Giuntini2017-01-03 11:07:27 // 89389
Az fedi a valóságot. Végre Te is mint Liquid meg meri írni a korrekt fogyasztási adatokat, és nem a kozmetikázottat a 2,4-nél. Neked 2010-es az autód, facelift utáni, plusz nem SW, így szerintem 100-150 kilóval könnyebb lehet mint az enyém. Az enyém 1710 kiló, facelift után csökkentették a súlyt. Az is hatással lehet a fogyasztásra.
Shadin2017-01-03 11:06:24 // 89388
RomeoOne2017-01-03 10:40:44 // 89387
Remélem most már gondolják :)
Hardy2017-01-03 10:37:13 // 89386
A MOL az egyik évbe azt mondta miután leállt egy csomó autó hogy bocs nem gondoltuk hogy ennyire hideg lesz.
RomeoOne2017-01-03 10:32:43 // 89385
Közben sikerült megszerelni a bluetooth-os ELM327-et. Párosításnál mindig kérte a kódot, de én csak továbbnyomtam. A laptop így is azt írta ki, hogy párosítva, de a MES nem tudott csatlakozni. Aztán droberto, aki látott már ilyet, párosításnál beírta, hogy 1234 és csodák csodája, minden tökéletesen működött utána. De ez sehol nem volt leírva, úgyhogy kösz, BUDA-VILL....
RomeoOne2017-01-03 10:30:34 // 89384
Hétvégén -10 és -20 fok közötti hőmérsékletek várhatók, szóval dízelesek, akik nem prémiumot használnak, adalékolják az üzemanyagot még most, ha el akarnak majd indulni (és oda is akarnak érni).
RomeoOne2017-01-03 10:29:31 // 89383
Ez mi a minek a függvényében? Nem tudom így dekódolni :D
Hardy2017-01-03 09:57:41 // 89382
Mi Hengst szülőket használunk a beteteseknel a teherautokba pl. Több helyen javasolták egymástól függetlenül. Viszont van olyan autónk ami csak MAN szűrővel megy. A többivel világít a kis sárga tengeralattjáró. Tehát valami különbség azért van. De mire megtaláltuk azt az embert aki tudta mi a gond az első olajcsere után.... na az nem volt egyszerű. Ráadásul hülyének nézték. De úgy voltam vele egy próbát megér. És igaza lett.
SanyiJTD2017-01-03 09:42:48 // 89381
Srácok ha az asszony vezet akkor 7.6 a fogyi, /vegyes/ azt hiszem ezentúl ő lesz a sofőr :D
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-03 09:23:40 // 89380
11.3l volt legutóbb, mikor tisztán várost tudtam mérni. A múltkori Budapest dugót viszont érdekes lett volna lemérni. 1 órahosszat araszoltam az M7 bevezetőtől az M3 kivezetőig és nem dobta meg olyan durván a fogyasztást. 9-ig ment fel az átlag (pillanatnyit nem nézek :-)). Hazáig ez még 8.7-re lekúszott úgy, hogy bazi nagy forgalom volt a pályán. Vagyis nem tudtam 150-re beállni sokáig, rengeteg gyorsítás lassítás volt benne.
Azóta még 100km hidegindításos, rövid szakaszos város került bele, most megint 9 az átlag amit mutat. Eddig a comp kijelzése pontosnak bizonyult.
Ha jól számolom, ez utóbbi 100km alulról súrolja a 11-et. Szóval mondhatni 11 a város.
Azóta még 100km hidegindításos, rövid szakaszos város került bele, most megint 9 az átlag amit mutat. Eddig a comp kijelzése pontosnak bizonyult.
Ha jól számolom, ez utóbbi 100km alulról súrolja a 11-et. Szóval mondhatni 11 a város.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-01-03 09:09:02 // 89379
szűrők tesztje gyári VS ugy...mert ugye gyári nincs :D
klikk...
klikk...
Giuntini2017-01-03 08:50:44 // 89378
Egyébként hogy alakul neked a városi fogyasztás?
Giuntini2017-01-03 08:37:02 // 89377
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-03 07:42:54 // 89376
Nekem érzetre is más mikor a karral teszem N-be. Ha felengedem a féket, érezni ahogy sebességbe teszi és elkezd gurulni, mégis más a hangja is ha karral teszem üresbe. Nem tudom mi a különbség.
Az lehet, hogy a fogyasztás más miatt változott, pl lassan megtanulom vezetni :-) Nem óriási a különbség, de észlelhető, hogy városban nem rohan felfele az átlagfogyasztás annyira.
Az lehet, hogy a fogyasztás más miatt változott, pl lassan megtanulom vezetni :-) Nem óriási a különbség, de észlelhető, hogy városban nem rohan felfele az átlagfogyasztás annyira.
Giuntini2017-01-02 23:00:23 // 89375
Elvileg nem zabálhat többet, mert üresbe rakja automatikusan ha állsz a lámpánál, és akkor teszi "D"-be, mikor lelépsz a fékről.
Martin Kovacs2017-01-02 22:30:58 // 89374
Ezt egyébként én is észrevettem, hogy kb 75-77 fok körül a legjobb !
Martin Kovacs2017-01-02 22:28:53 // 89373
Én is mindig kirakom n-be ! Nem másabb ez mint egy manuál váltó fizikai működését és károsodását tekintve sem... A manualt sem hagyom percekig sebességben ráengedett kuplunggal.. Tudom az automata máshogy, működik és elvileg ilyenkor ha tartod ez is "szétkapcsol" de jobb a békesség :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-01-02 22:24:10 // 89372
Talán picit még észrevétlenebb. Inkább azt vettem észre, hogy igaza lesz a szerelő srácnak, a hűtést át kell alakítani. Akkor a legjobb, ha már meleg, de még nincs átforrósodva. Szerinte 75 fok körül lehet ilyenkor. Simán lehet.
Amit még észleltem, hogy kevesebbet zabál városban ha kirakosgatom lámpánál N-be. Kényelmesebb is így.
Amit még észleltem, hogy kevesebbet zabál városban ha kirakosgatom lámpánál N-be. Kényelmesebb is így.
Online tag
1
Vendég1
526