Fórum >> Típusok >> 159

Giuntini2018-11-14 21:30:54 // 112890
Van rá vevő?
Zolibácsi2018-11-14 20:14:19 // 112889
Csak hogy boldog legyen majd az új tulaj, kicseréltettem a hátsó féket és a kézifék kötelet is. Most már lassan gondolkoznom kell, hogy mit nem cseréltem még....
yani🍀2018-11-14 18:52:08 // 112888
Ügyes vagy. Én is magam igyekszem megcsinálni a dolgaimat. Most lett kész a garázs előtti kapu, ami szintén saját tervezés es részbeni kivitelezés.
kapu
A fölötte lévő tetőt is saját kezűleg, egyedül csináltam.
Szergej2018-11-14 18:21:41 // 112887
Köszi😀
Szabister2018-11-14 17:58:32 // 112886
Végre elkészült az idén nekem is az autó otthona :) legalább tető van felette :) 100% saját munka .
Szabister2018-11-14 17:51:18 // 112885
Nagyon szép az autód. Ha nem lenne tuti elgondolkodnék rajta ;)
ProdyG2018-11-14 16:56:02 // 112884
Mindegy, úgy látom van netes verzió is, nem kell telepítgetni, használom azt :)
_Ata_2018-11-14 16:01:57 // 112883
Elvileg újabb verziót kéne telepítened. Legalábbis Google forító : "Az ePER telepített verziója nem érhető el .A katalógusok megtekintéséhez telepíteni kell a DVD ePER frissített verzióját. "" :)
ProdyG2018-11-14 15:52:38 // 112882
Feltettem a gépemre (Win 10) az ePER-t, de ezt írja ki a böngészőben:

"La versione di ePER installata è scaduta.
Per consultare i cataloghi è necessario installareuna versione aggiornata del DVD ePER."

Tudjátok mi a teendő? :)
hpeti912018-11-14 15:21:00 // 112881
Igen, a blokk felé nem kell paszta, mert a szimmering körül körben van egy gumiperem ami tömít.
Szergej2018-11-14 13:39:17 // 112880
De csak a szimmering alsó részére nem? Ahol az olajteknő felfekszik.
Shadin2018-11-14 13:37:59 // 112879
Jogos, én is a karterre gondoltam :-)
Shadin2018-11-14 13:34:24 // 112878
A szimering felől sokkal több paszta kell sajna. Ez cumi.
szelod92018-11-14 10:24:31 // 112877
Amíg nincs átmozgatva egy kicsit az autó, addig nekem is viszonylag könnyen elcsúszik, pedig jó gumik vannak rajta. (Conti Sport Contact 235/40/R19) Amíg hideg vagy csak városban megyek vele, addig nagyon figyelek rá. Múltkor Győrben jártam úgy, hogy kicsit nedves út, körforgalom, világos aszfalt. Bementem 3-ban és szépen elment a segge, kellett is ellenkormányozni rendesen. Lassan át kell állni a téli nyugis stílúsra úgy látszik :D
Szergej2018-11-14 09:10:37 // 112876
Ugyanaz a loctite van nekem is. Majd este szétszedem,bekenem, várok egy napot,az a biztos. Aztán kiderül. Köszi
hpeti912018-11-14 08:15:57 // 112875
Ha jól emlékszem adtam neki 4-5 óra pihenést mielőtt betöltöttem az olajat. Én Loctite 5910-et használtam, nézd meg hogy a te pasztád mit ajánl. Igaz én augusztusban, 40 fokos kánikulában csináltam, lehet hogy ilyen hűvös időben érdemes többet várni.
Szergej2018-11-14 08:13:16 // 112874
Ez így igaz. Ezért csinálom inkább magamnak. Még ha ezzel is jár, de így tudom, hogy minden tökéletes lesz, legalábbis addig csinálom. Shadinnak is a fiat markaszervizben mennyi apró hibát csináltak a 2.0-nál!!
yani🍀2018-11-14 07:08:16 // 112873
Láttunk itt már jó drága szerelő munkája után nem kevés szopást és vele járó streszt. :-(
Zsolt1552018-11-14 06:39:25 // 112872
tempómat = tempomat :-)
Zsolt1552018-11-14 06:29:31 // 112871
Sziasztok!

Eladó lett az autóm.

Adatok:
Évjárat: 2007-es Magyarországon újonnan (2009-ben) forgalomba helyezett autó, ami 2011 óta van a tulajdonomban.

Típus: 159 SW 1,9 JTDm 150LE Distinictive
Futott km: 85.000
Extrák: kétzónás digitális klíma, tempómat, gyári MP3-as lejátszó, 90%-os téli-nyári gumiabroncsok könnyűfém felnire szerelve.

Az összes javítási számla a "0" revíziótól megvan. Olajcserék évente (a következő holnap lesz rajta elvégezve) vezérléscserék időszaknak (4 évente) megfelelően.



Ára: 2.300.000.- Forint
Érdeklődni, elérni az oldalamon lévő telefonszámon lehet.
Szergej2018-11-14 06:25:00 // 112870
Köszi. Hát ezt tényleg megpróbálom én is, hátha csak ennyi a hiba. Mennyit vártál utána, hogy kössön a paszta?
hpeti912018-11-13 22:41:59 // 112869
Tavaly ugyan így jártam elsőre. A szimmering tokjának rádiuszos sarka és a karter-blokk éles sarok találkozása közé nem tettem elég pasztát. Én másodjára csak az olajteknőt szedtem le, és pasztázva visszaraktam, ez lényegesen kevesebb szopással jár. (bölcső, váltó marad) Javaslom te is így tedd.
RomeoOne2018-11-13 21:34:51 // 112868
Ezért fizetek meg én inkább egy jó szerelőt, mint hogy én szórakozzak vele. Bőven megér nekem annyit a kényelem meg a stresszmentesség, mint hogy spóroljak pár tízezret és orbitálisakat szopjak :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-13 21:09:08 // 112867
Volt, általában alap/fapad benzinesekben, mint ez pl.
Szergej2018-11-13 20:59:41 // 112866
Kentem rá pasztát. De lehet, hogy keveset...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-13 20:49:29 // 112865
nem hibás kevés volt a paszta...
Szergej2018-11-13 20:32:44 // 112864
Ezt hívom én szívásnak!::: Rávettem magam a kuplung cserére,bölcsöt mindent rendbe raktam, komplett kuplung kicserélve plussz stab pàlcák,sallangok. “Elővigyázatból” főtengely szimeringet is cseréltem. Minden összerak, indít, próbakör: kuplung vajpuha, tökèletes. Nézem tiszta motorolaj az egesz kocsi alja szinte folyik, főtengely szimering valószínű hibás. Holnap este kezdhetem előlröl.
Smith2018-11-13 20:24:16 // 112863
159-ben volt nem-multi kormány? Mert ha igen, akkor lehet hogy a tiédben nem az volt eredetileg, és utólag tettek bele egyet, de ahhoz kormányátvezető spirált is kellene, vagy kellett volna cserélni. (legalábbis 166-ban más volt a kormányátvezető a multi / nem-multi kormány esetén)
Roll19832018-11-13 20:12:43 // 112862
Majd jól visszacserélem gyárira, mert b@ssza a csőröm. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-13 19:31:06 // 112861
szerintem mikor az OBD-hez akartak hozzá férni (tekerjék az órát:) ) olyan erővel rántották meg, hogy eltörött a gombsor és ez volt bontottan... :DDD
Caki2018-11-13 18:35:31 // 112860
Frissítés...nem világítanak a gombok se a kormányon,ebből gondolom hogy akkor valami szakadás lehet?! Esetleg tudja valaki hol kellene kezedni keresni a hibát?
Caki2018-11-13 18:27:40 // 112859
Szevasztok. Lenne egy észrevételem a kis 159-el. A kormányon lévö gombok bármelyikére kattintok semmit nem csinálnak...ez fordult elő nállatok is vagy esetleg gyakori hiba lehet vagy mi lehet a probléma? Egy másik észrevétel hogy közbe egyet gondol és megszakad a Bloethoot kapcsolat...ilyenkór újra kell csatlakozzak a telefonrol. További szép estét és köszönöm előre is a hozzászólásokat!
Roll19832018-11-13 14:14:48 // 112858
Hát az én autóm gyűjtői darab, mint a hibásan nyomott bélyeg, ami sokat ér. Gyárilag xenon-os és tekerőm is van. :D
Liquid2018-11-13 14:02:21 // 112857
ott valami nem kerek akkor...
Vagy utólag lett beépítve a gyári xenon, és nem cserélték ki a konzolt a tekerő nélkülire, vagy cseréltek konzolt és nem volt épp tekerő nélküli.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-13 13:39:25 // 112856
Lehet, nyilván más. Nekem reggel kb így néz ki:. 25 perc alatt 6.5km, majd megállás, séta. Aztán 15 perc alatt vissza 6.5km, megállás, aztán még 2km haza. Napközben még egy kis szaladgálás, délután pedig a reggeli menet fordítva. Mindenféle kicsi utcákon kanyargok végig, így elkerülöm a brutál dugót. Ezt így jól bírja egyelőre,finoman működik, nem hisztizik. :-)
Giuntini2018-11-13 13:00:19 // 112855
Shadinnal kiolvastuk a hibát, a pillangó szelep pillanatnyi anomáliája volt. Működtettük a saját computerről, tökéletes volt. Gyuri, a pesti városozás teljesen más mint az ország más városaiban. Másfél óra szaladgálás, belekerülni a dugóba, alapjárat majd indulás egészen más tészta. Besokallhat még egy gép is.
RomeoOne2018-11-13 12:42:46 // 112854
Vasárnap esti sztorim. Még nyári gumikon vagyok. Ugye még 10 fok felett volt még a hőmérséklet és nem volt csapadék akkor. Épp kiértem lakott területről és gyorsítottam, amikor megláttam valamit az úton. Egy faágnak nézett ki, meg valami zacskónak rajta, de volt vagy 40 cm magas, tehát messze nem fért volna el a kocsi alatt. Kicsit tétováztam, először úgy döntöttem ,hogy átmegyek rajta, nem számít, úgyis csak egy zacskó lesz. Aztán ahogy közelebb értem, még mindig nem tudtam eldönteni, hogy mi van az úton, ami elbizonytalanított (ez kb 2 mp-el volt később, mert már 90 km/h körül jártam és a tompított nem világít olyan messzire).
Ekkor döntöttem úgy, hogy nem megyek át rajta, hanem kikerülöm. Na, ez egy rénszarvas teszt szerű manőver volt már a kis távolság miatt. Egy gyors bal-jobb kormánymozdulattal átkaptam a szembe sávba. Az autó fara túllendült, vadul megindult kifelé és erősen ellen kellett kormányoznom, miközben már a lelki szemeim előtt az árokban láttam magunkat. Így szerencsére sikerült összeszednem a kocsit. Nem ártott, hogy a menetstabilizátor is dolgozott rendesen.
Azért így tíz fok környékén 10-12 fok környékén már nem tapad be annyira a nyári gumi.
Liquid2018-11-13 07:56:23 // 112853
A könyöknél szivárgott nálam is. Lehúztam róla a könyököt és közvetlenül rátoltam a csövet a szivattyúra, kapott egy kábelkötegelőt és azóta tünetmentes.
ProdyG2018-11-13 07:48:43 // 112852
Sziasztok, hétvégén észrevettem, hogy a szélvédő mosó tartályom kicsit csöpög, ha teletöltöm ablakmosó folyadékkal. A szivattyúból kiinduló csövecske (amiben nyomja a vizet felfelé) tövénél csöpög. Amúgy minden működik rendesen. Találkozott már valaki ilyennel?
A szivattyúval nincs baj, így azt nem cserélném ki.
Roll19832018-11-12 23:43:44 // 112851
Tényleg, nem is vettem észre. Szóval gyárilg xenon-os, mégis van magasság állítom.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-12 21:39:39 // 112850
Két és fél hónapja napi szinten városozok, összesen pedig majd 4 hónapja van napi használatban a 2.4. A dpf nyomás szenzor beadta az unalmast, a nyáron, de ennyi. Nem bizonyított az összefüggés :-))) Semmi baja a várostól, araszolástól, hidegüzemtől. Csak a regenerálásra kell figyelni. 90%-ban meg tudom oldani, hogy nem állítom le, hanem kerülök 10 percet. Eddig ennyi a kompromisszum, illetve a 12l-es étvágy. Cserében minden reggel luxus utazás. Magamtól sosem használtam volna így ezt az autót, de nem bánom hogy így alakult. Ha kész lesz a TD, akkor is biztosan sokkal többször és kevesebb gátlással röffentem be a dögöt egy-egy iskola/óvoda körre. Nézd meg majd a hibakódot, lehet Neked is az a szenzor hülyéskedik. :-)
Giuntini2018-11-12 20:42:49 // 112849
Ma dobott a drágám egy motorkontroll lámpát. A dugóban álló helyzetben. semmi változás a működésében. Este mikor beindítom eltűnt!
Tippem, gyűlöli a városi araszolást, és tele lett a töke vele.
Wasco2018-11-12 20:31:53 // 112848
Szerintem ott van a xenon, a 230, csak gázkisülésesnek van fordítva. (GAS DISCHARGE HEADLIGHTS)
Legalábbis ha jól értelmezem. Az enyémben is van gyárilag és ugyanígy írja.
Roll19832018-11-12 19:36:06 // 112847
A 156-osokban volt ott fényerő állító, te az nem tekergető volt, hanem egy gomb, ami nyomva kellett tartani.

159-nél azt teljesen máshol kell állítani és a manual is a fényszórómgasság állítót írja.



Majd lefotózom, de most lusta vagyok lemenni a garázsba.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-12 19:22:03 // 112846
csak úgy hoztam, nem Neked csak Te vitted el :DDD
na jó bevallom jött egy ember és annyira megtetszett neki a gyári halogén lámpa, hogy elcserélte a xenonjaira és még rá is fizetett 2 kilót :P
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-12 19:18:16 // 112845
meg a fényerősség állító :D dobj egy képet róla...kivi vagyok
Roll19832018-11-12 18:43:23 // 112844
Ott vannak azok, oldalanként 3-3.

yani🍀2018-11-12 18:39:51 // 112843
Az autód képén nem látni a fényszóró mosót. Jól látom?
A van benne gyári xenon, akkor lenni kell benne fényszóró mosónak is.
Roll19832018-11-12 18:39:37 // 112842
Mit hoztál te nekem? :D :D :D

Persze, hogy van spricni. Manual szerint fényszórómagasság állító van ott balra kormánytól.
Roll19832018-11-12 18:38:33 // 112841
Pont most írtam faladra, hogy lekértem, egyre gondoltunk. Sajnos ebbe utólag került xenon.

A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak