Ilyen kormány kerestetik esetleg valakinek?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-12-20 22:44:46 // 113640
Piritu - 1.000.0002018-12-20 22:32:39 // 113639
Más tipp esetleg?
gecsa2018-12-20 21:19:26 // 113638
Nekem anno a 156 izzítógyertya hibával is gond nélkűl indult -20 fokban is. Normális esetben a szerelőnek el kell mondani, hogy mi a hibajelenség. Az első körben úgyis szépen megkeresi a hibát, ha rendes szerelő, akkor felhív, elmondja mi a gond, és hogyan lehet orvosolni.
Ha valaki odamegy a szerelőhöz, és annyit kér, hogy cseréljen ki négy izzítógyertyát, az megteszi, de ettől még a hiba továbbra is megmaradhat. Tehát van négy szép új izzítógyertya a kocsiban, pár tízezressel kevesebb a zsebben, és egy ugyanolyan hibákkal küszködő autó.
Ha valaki odamegy a szerelőhöz, és annyit kér, hogy cseréljen ki négy izzítógyertyát, az megteszi, de ettől még a hiba továbbra is megmaradhat. Tehát van négy szép új izzítógyertya a kocsiban, pár tízezressel kevesebb a zsebben, és egy ugyanolyan hibákkal küszködő autó.
pettinke2018-12-20 15:43:46 // 113637
de ha nem értesz hozzá, akkor honnan tudod minden egyéb jelzés nélkül ilyen biztosan, hogy izzítógyertya a gond?
Smith2018-12-20 15:09:44 // 113636
Mindegyik hányat, csak mennyiségfüggő a dolog :D
Macccy2018-12-20 14:56:40 // 113635
Hányat? Amelyik hányat, olyat ne igyatok az ég szerelmére! XD
Smith2018-12-20 13:20:41 // 113634
4-et :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-12-20 13:16:55 // 113633
hányat?
Roll19832018-12-20 11:05:39 // 113632
Ha izzítógyertya gondja van, akkor azt jelzi a műszerfalon.
plejik2018-12-20 10:42:19 // 113631
Nem Ő nem tudja, hanem Én. Nem értek az ilyenekhez, és ezért kérdeztem. Bejött a hideg , ma már alig akart beindulni, akkut néztem (mértem) tökéletes semmi baja) Így gyanítom izzító gyertya gondja lesz neki..
Smith2018-12-20 10:14:40 // 113630
Pl. nekem, marha könnyen kijött. 4 közül az egyiknek kellett kicsit nekifeszülnöm, de az is engedett rögtön. Szóval meg is lepődtem, mert mindenki riogatott, hogy bele van gyógyulva :)
pettinke2018-12-20 09:43:11 // 113629
amelyik szerelő nem vágja elsőre, hogy a 4 hengeres motorban hány izzítógyertya van, ahhoz ne vigyél semmilyen autót :-(
plejik2018-12-20 09:09:52 // 113628
Dehogy Én. :D Szerelő, csak kész tényekkel akarok oda állítani. :)
yani🍀2018-12-20 08:57:53 // 113627
Miért? Volt már néhány eset amikor könnyen kijött. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-12-20 08:50:53 // 113626
ha már ilyen kérdésed van ugyi nem te szeretnéd kicserélni
plejik2018-12-20 08:02:55 // 113625
Sziasztok!
Kérdésem lenne. 159 2.0 Jtdm -ben hány izzító gyertya van? És mennyire macera kicserélni?
Kérdésem lenne. 159 2.0 Jtdm -ben hány izzító gyertya van? És mennyire macera kicserélni?
ott22172018-12-19 22:58:03 // 113624
Kérdezd WarbiRunner Gyurit. Annak idején én javasoltam neki ,hogy nézze át a kábel köteget. Meg is találta a hibát, de kicsit szopatós a dolog. Persze nem 100% de nagy a sansz, hogy az lesz. Üdv Ottó.
tdemeter2018-12-19 19:17:18 // 113623
Eladóvá vált szeretett Alfa 159-em..
Szívem szerint megtartanám:( Iszonyú jó, szép és megbízható. Aki jó autót keres, csippanjon rám..
Szívem szerint megtartanám:( Iszonyú jó, szép és megbízható. Aki jó autót keres, csippanjon rám..
zoli9782018-12-19 16:20:19 // 113622
Sziasztok adott egy 159 1.9 jdt 16v, gyári navigációs fejegység van hozzá. Nekem csak az ausztria térkép van meg eredetiben, letöltöttem a Magyarország térképet kiírtam cd-re viszont azt írja rá hogy CD error. Elrontottam volna a kiírást? Nem újraírható cd-re írtam hanem egyszer írhatóra és lemezképfájlként írtam ki.
olahzolee2018-12-19 12:05:20 // 113621
Koszonom! Akkor hazamegyek megkeresem es kiprobalom, mielott masikat rendelnek..
Csabi2018-12-19 11:52:57 // 113620
olahzolee2018-12-19 08:55:26 // 113619
gecsa2018-12-18 19:27:56 // 113618
Lendkerék, futómű?
Mateus2018-12-18 18:43:50 // 113617
Sziasztok!
Kérdéssel fordulnék hozzátok.
Adott egy 159 1.9 JTDm 150 ló.
Kb. 2 hónapja elkezdte azt csinálni h gyorsításkor kitartott gáznál kb. 2000-es fordulatnál berángatott, de csak ebben a tartományban.
Ha lábujjhegyen közlekedek vele rángatásnak nyoma sincs, ha lövöm neki akkor megy mint az állat és semmi probléma.
Eleinte ezek a rángatások aprók voltak, amihez hidegen társul egy enyhe alapjárat ingadozás, de kb. 2 hete meg is állt tőle, amikor egy emelkedőn felfele mentem, 3-4 nagyobb rántás és leállt.
Kulcs ki, kulcs be, megy tovább de kidobja a check engine-t.
Ki lett olvasva, kettes henger porlasztó csatlakozó.
Ennek nyomán elvittem Ferkéhez, hogy cseréljen rajta a kötelező szervíz mellett egy porlasztó csatit, ami meg is történt csak az a baj hogy nem változott a helyzet.
Új porlasztó csatival is megállt kidobta a check engine-t. Ki lett olvasva, ugyanazt írja.
Ferke arra tippel, hogy a kábelkorbácsba van megszakadva vmelyik kábel.
Kérdésem lenne, hogy valaki találkozott-e már hasonló jelenséggel.
Amúgy az autó -8 fokba pöccre indul, nem füstöl, nem kormol, húz mint a disznó, de ezzel a rángatózással az idegeimmel játszik.
EGR, DPF lefalazva, kiiktatva, szoftveresen kiírva.
Válaszokat előre is köszi!!
Kérdéssel fordulnék hozzátok.
Adott egy 159 1.9 JTDm 150 ló.
Kb. 2 hónapja elkezdte azt csinálni h gyorsításkor kitartott gáznál kb. 2000-es fordulatnál berángatott, de csak ebben a tartományban.
Ha lábujjhegyen közlekedek vele rángatásnak nyoma sincs, ha lövöm neki akkor megy mint az állat és semmi probléma.
Eleinte ezek a rángatások aprók voltak, amihez hidegen társul egy enyhe alapjárat ingadozás, de kb. 2 hete meg is állt tőle, amikor egy emelkedőn felfele mentem, 3-4 nagyobb rántás és leállt.
Kulcs ki, kulcs be, megy tovább de kidobja a check engine-t.
Ki lett olvasva, kettes henger porlasztó csatlakozó.
Ennek nyomán elvittem Ferkéhez, hogy cseréljen rajta a kötelező szervíz mellett egy porlasztó csatit, ami meg is történt csak az a baj hogy nem változott a helyzet.
Új porlasztó csatival is megállt kidobta a check engine-t. Ki lett olvasva, ugyanazt írja.
Ferke arra tippel, hogy a kábelkorbácsba van megszakadva vmelyik kábel.
Kérdésem lenne, hogy valaki találkozott-e már hasonló jelenséggel.
Amúgy az autó -8 fokba pöccre indul, nem füstöl, nem kormol, húz mint a disznó, de ezzel a rángatózással az idegeimmel játszik.
EGR, DPF lefalazva, kiiktatva, szoftveresen kiírva.
Válaszokat előre is köszi!!
Krisz562018-12-18 12:59:29 // 113616
Köszi, akkor sajnos nem vagyok sokkal előrébb, hogy megkaptam a kulcsot. Max. házat legalább nem kell venni. :D
RomeoOne2018-12-18 12:35:06 // 113615
Most azóta csinálta még egyszer, ma reggel ebben a -10 fokban, úgyhogy cserés lesz majd a következő szerviznél ez is. Az a veszély nem fenyeget, hogy én álljak neki, azzal mindenki rosszabbul járna. Én is, a kocsi is meg a szerelő is :D
Csabi2018-12-18 12:01:33 // 113614
Ha ilyet látsz ne ijedj meg, a 2.0 is tud ilyet :)
115+% a DPF tömődöttség... 80%-nál akart volna regenerálni, de ép megérkeztem a célhoz, és megszakítottam. A következő napokban többször is elérte az üzemi hőfokot, de nem regenerált. Majd 115%nál már sürgősebbre vette a dolgot , mert 58 foknál (kép) már elkezdte a regent. (érdekes mert ePerben 70fokot ír regen feltételnek...igaz 1,9-2,4 vonatkozásában)
Szóval tudja az autó a dolgát... ;)
115+% a DPF tömődöttség... 80%-nál akart volna regenerálni, de ép megérkeztem a célhoz, és megszakítottam. A következő napokban többször is elérte az üzemi hőfokot, de nem regenerált. Majd 115%nál már sürgősebbre vette a dolgot , mert 58 foknál (kép) már elkezdte a regent. (érdekes mert ePerben 70fokot ír regen feltételnek...igaz 1,9-2,4 vonatkozásában)
Szóval tudja az autó a dolgát... ;)
Csabi2018-12-18 11:50:34 // 113613
Egyik kollegám pont mesélte, hogy múlt héten szívott vele. Bevállalta a cseréjét otthon, megbánta :) . Igaz másik márka, de a motor azonos. ( Segítség a youtube-ról, szerelés az utcán :) )
A videón ugyan nem olyan jól látszik, de azért észrevehető a különbség, hogy az új tömítés mennyire rugalmasabb, míg a régi merevebb.
A videón ugyan nem olyan jól látszik, de azért észrevehető a különbség, hogy az új tömítés mennyire rugalmasabb, míg a régi merevebb.
Shadin2018-12-18 08:00:57 // 113612
Nekem nem fagyott be de nehezebben "jár". Én több zsírt nyomtam a gumi alá ;-)
Szergej2018-12-17 19:54:36 // 113611
Enyém is befagyott. Kiszedtem es a fem felfogatasnal reped meg a bovden gumihaza ott fagy be. A fel le mozgastol reped el idovel. En kicsereltem ujakra azota nincs gond.😀
Roll19832018-12-17 19:42:51 // 113610
Enyém is befagy, én se használom. :)
Macccy2018-12-17 19:28:27 // 113609
Éééés azt elfelejtettem mondani, hogy a kézifék megint megfagyott. Valami része... Ugye te megcsináltad a bowden végén a porvédőt, szóval nem hiszem, hogy a sodrony fagyott le, nem tudom.... Kézifék szerkezetnek valami porvédője? Munkahenger lehet befagy? Meg kell majd ezt bűvölni még, addig igyekszem nem behúzni :D :D
szelod92018-12-17 15:04:56 // 113608
Shadin2018-12-17 13:52:08 // 113607
És az Eibach keményebb rugó mint a gyári...
WarbiRunner (Gyuri)2018-12-17 13:23:39 // 113606
Ma reggel a motorburkolat rendszeresen karistolta az út közepén maradt hópúpokat. Gyári Ti, gyári gumi méret. Ezen ültetni.. jesszus :-)) A Tátrában is arra az egyre kellett figyelni, hogy a más autókról levált jeges sáros rögöket ne közöljem, hanem kerüljem ha lehet. Ha közöltem, akkor azt elporlasztotta, szétlapította. Mondjuk az érzés az emberes, nem koppan ijesztően, inkább mintha egy könyörtelen betonlappal zúznám le ami elém kerül :-) Azért igyekeztem kerülgetni :-)
Liquid2018-12-17 13:14:15 // 113605
A TI -2 centije, párosítva a gyári gumimérettel, már önmagában is necces.
18-as gyári méret, vagy 225/55R17 a megoldás.
18-as gyári méret, vagy 225/55R17 a megoldás.
Macccy2018-12-17 13:03:43 // 113604
Ho-ho-hoo
Szánon közlekedek hogyb*sszszuskulcs.... Eibach -osított Ti + 225/50 17 téli gyári méreten már többször karistoltam parkoláskor, sőt egyszer járdára tolatva is karcolt az alja, szerintem a lábam alatti hosszgerenda.
Csak gondoltam erről beszámolok, mint Chuck Berry (1..2..3), hogy hátha valaki más is töpreng szándékos ültetéses rongáláson, gondolja át. Nyáron sehol nem ért le, de az se lehetett messze.
Igen ez az első ültetett autóm (-30/-20 kb), nem vagyok hozzászokva, hogy gondolkoznom kell mire és hogyan fordulok rá.
Szánon közlekedek hogyb*sszszuskulcs.... Eibach -osított Ti + 225/50 17 téli gyári méreten már többször karistoltam parkoláskor, sőt egyszer járdára tolatva is karcolt az alja, szerintem a lábam alatti hosszgerenda.
Csak gondoltam erről beszámolok, mint Chuck Berry (1..2..3), hogy hátha valaki más is töpreng szándékos ültetéses rongáláson, gondolja át. Nyáron sehol nem ért le, de az se lehetett messze.
Igen ez az első ültetett autóm (-30/-20 kb), nem vagyok hozzászokva, hogy gondolkoznom kell mire és hogyan fordulok rá.
RomeoOne2018-12-17 10:22:24 // 113603
Ja, nem is vertem miatta az asztalt, hogy hogy végzik a munkájukat, Csöri is előre berendelte azokat a bolhákat, mikor olyan munkával mentem, amihez tudta, hogy ki kell szedni az ülőlapot. Csak ott szabadkoztak, hogy hát az eltört, de berendelik. Azóta meg elfelejtettek szólni ,hogy mehetnék cserére és rájuk telefonáltam, hogy még valami hiányzik :D
Piritu - 1.000.0002018-12-17 10:19:55 // 113602
A hátsó ülés rögzítő bolhaja törős...
RomeoOne2018-12-17 09:07:51 // 113601
Na, pénteken megint csinálta. Ugye nálam hét közben állni szokott. Lehet, hogy az alatt az idő alatt kiszárad annyira az a tömítés, hogy beszívja ott a levegőt. Meg persze a hideggel kombinálva, kicsit talán így nehezebben veszi fel elsőre az olajat. De szombaton, vasárnap is többször volt indíva a kocsi, akkor már nem csinálta, csak a 6 napos állás után első indításnál.
Ma akartam még levinni a szerelőhöz, mert a múltkori biztonsági öv javításnál eltörték a hátsó ülés ülőlapját rögzítő bolhát, de tegnap lemostam a kocsit, nyilván reggelre úgy lefagyott, hogy nem tudtam kinyitni az ajtót :D Szóval majd holnap. Kíváncsi leszek, hogy csinálja-e megint, de ha tippelnem kéne, szerintem nem fogja.
Ma akartam még levinni a szerelőhöz, mert a múltkori biztonsági öv javításnál eltörték a hátsó ülés ülőlapját rögzítő bolhát, de tegnap lemostam a kocsit, nyilván reggelre úgy lefagyott, hogy nem tudtam kinyitni az ajtót :D Szóval majd holnap. Kíváncsi leszek, hogy csinálja-e megint, de ha tippelnem kéne, szerintem nem fogja.
Roadster2018-12-16 17:05:06 // 113600
Sziasztok. Budapesten tudtok ajánlani megbízható szerelőt vagy műhelyt? Az alany egy 1.9 jtdm 16v lenne. A jelenség pedig, egy ideig csak a regenerálás kezdetekor dobott p2002 hibát, most viszont már folyamatosan jelen van.
pettinke2018-12-16 11:08:08 // 113599
Talán a TEG olvasó csatlakozója szar, nem tudja se olvasni a kulcsot, se a kidobást vezérelni.
Piritu - 1.000.0002018-12-16 11:04:30 // 113598
szelod92018-12-15 00:28:15 // 113597
Enged egy kis játékot. Nekem kifejezetten tetszik, hogy egy picit lehet játszani vele, de azért ha már nagy a gáz akkor megment :D
alfa155gyuri2018-12-14 20:51:52 // 113596
Igen ismerem mert a céges autó sx4 ezt csinálta csak valószínű akkor itt tovább enged még.Majd próbálgatom.
WarbiRunner (Gyuri)2018-12-14 20:36:11 // 113595
Ha majd lesz hó, próbáld jobbra balra tekerve a kormányt megcsúsztatni a farát. Így ki tudod tapasztalni, hogy mennyit enged. Egyszercsak egy abs ropogást fogsz hallani és az autót mintha visszalöknék egyenesbe egy határozott mozdulattal.
alfa155gyuri2018-12-14 20:03:55 // 113594
Az villog de nem érzem,hogy történne valami.
WarbiRunner (Gyuri)2018-12-14 18:12:12 // 113593
Későn avatkozik be nagyon, de akkor határozottan visszateszi az autót egyenesbe.
Ilyen úton mentünk, utolsó szezonját rúgó téligumival. Se a kipörgésgátló, se a vdc nem dolgozott egyszer sem. Az abs is párszor csak, szokásom fékpróbát csinálni néha, hogy képbe legyek a tapadással.
A hó alatt jégborda volt végig, cipővel jót csúszkáltam rajta az első meglepődés után. 'ja, hogy ez ennyire csúszik?' Döbbenetes egy gép. Kicsit megtoltam néha az orrát, aztán gázelvétel, szépen fordult rá a kanyarokra és az elektronika csendben figyelt. Apósom hamarabb aggódott, mint a vdc :-D
Automatából viszont kivettem, M-ben toltam hóban. És zseniális, hogy végig fogom a kormányt, nem kell kotorászni a váltóbottal. Pöcc a 2-es, jöhet a havas hajtű, már pöcc a 3-mas.:-) Állat :-) Hú most tényleg olyat autóztam vele, hogy na.. ez jó volt. Erő és technika fölény mindenhol, úgy mentem ahogy akartam.
Ilyen úton mentünk, utolsó szezonját rúgó téligumival. Se a kipörgésgátló, se a vdc nem dolgozott egyszer sem. Az abs is párszor csak, szokásom fékpróbát csinálni néha, hogy képbe legyek a tapadással.
A hó alatt jégborda volt végig, cipővel jót csúszkáltam rajta az első meglepődés után. 'ja, hogy ez ennyire csúszik?' Döbbenetes egy gép. Kicsit megtoltam néha az orrát, aztán gázelvétel, szépen fordult rá a kanyarokra és az elektronika csendben figyelt. Apósom hamarabb aggódott, mint a vdc :-D
Automatából viszont kivettem, M-ben toltam hóban. És zseniális, hogy végig fogom a kormányt, nem kell kotorászni a váltóbottal. Pöcc a 2-es, jöhet a havas hajtű, már pöcc a 3-mas.:-) Állat :-) Hú most tényleg olyat autóztam vele, hogy na.. ez jó volt. Erő és technika fölény mindenhol, úgy mentem ahogy akartam.
RomeoOne2018-12-14 15:12:04 // 113592
A fordulatszámmérőben villog sárgán az ikonja, ha beavatkozik.
alfa155gyuri2018-12-14 15:08:43 // 113591
Suzuki sx4-en nagyon éreztem.
Online tag
4
Vendég4
477
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...