Haddel2019-01-12 10:05:34 // 113990
Na enyém most kapta a sós lötyit rendesen! 3 hete itthon héderelek,de mindenhova kocsival mentem,pörögtek a kilométerek.Párszor leugrottam Debrecenbe,Várpalotára,még Brambergba is kimentem költözködni. 3 hét alatt ötször,vagy hatszor tankoltam tele. Imádom,mint utazóautót.
Tom_1562019-01-12 09:32:47 // 113989
Giuntini2019-01-12 00:13:50 // 113988
Nem te vagy az egyedüli! Tudom nélkülözni a városban az autót. Nekem nem hiányzik a sós lé, ami megrágja a karosszériát. Ma elővettem, mert szárazabbá váltak az utak, bár fehérlik minden, mielőtt levittem a garázsba áttöröltem.
VKG231!!! (156+75)2019-01-11 18:11:04 // 113987
A régebbi autóimmal nekem is vannak jó havas élményeim, sajna a kikapcsolhatatlan vdc, néccáharminc nyúlton, turbósmotor téma nekem nem adja ki a szettantacsinkvében, ezt folyton megfogja ha csúszás lenne :(
De a fűnyíró egyhattal mentem anno úgy este hóban, hogy a szintén nem közlekedési céllal autózó imprezásnak csak azért nem láttam közeledni a lámpáját, mert az keresztben érkezett, nagyjából fél méterre a kereszteződéstől ahova én is... az picit para volt :D
De a fűnyíró egyhattal mentem anno úgy este hóban, hogy a szintén nem közlekedési céllal autózó imprezásnak csak azért nem láttam közeledni a lámpáját, mert az keresztben érkezett, nagyjából fél méterre a kereszteződéstől ahova én is... az picit para volt :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-11 17:56:18 // 113986
Akkor jó, remélem :-)
Shadin2019-01-11 17:46:04 // 113985
Pikkpakk lehet cserélni hárompedálosban, gondolom nálad sem lehet nagy gáz.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-11 17:43:39 // 113984
És persze azóta jó..
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-11 17:42:37 // 113983
Kérdés : a féklámpa kapcsolót nagy macera cserélni? Majdnem nagyon megszivatott ma.
Így csak kicsit gyalogoltam miatta. Nem engedte ki P-ből a váltókart. Időre mentünk persze, szóval gyorsan szétkaptam, hátha az a bizonyos 'ék' a hibás. De nem. Szóval otthagytuk az autót, gyalog mentünk zeneórára :-)
Mivel mélygarázsban hagytam, a hirtelen felindulásból elkövetett 'ott rohadjon meg' sokba került volna, szóval visszamentem érte :-D
Csak gyújtást akartam adni neki (kulcs bent) ugyhogy fék nélkül nyomtam startot. Erre beindult. WTF? Na innen öszzeállt a kép, bikából beleléptem a fékbe, és láss csodát, már ki is engedte P-ből. Beragadt a fék kapcsoló. Az alkatrész már úton, remelem nem nagy sz. pó a csere.
Így csak kicsit gyalogoltam miatta. Nem engedte ki P-ből a váltókart. Időre mentünk persze, szóval gyorsan szétkaptam, hátha az a bizonyos 'ék' a hibás. De nem. Szóval otthagytuk az autót, gyalog mentünk zeneórára :-)
Mivel mélygarázsban hagytam, a hirtelen felindulásból elkövetett 'ott rohadjon meg' sokba került volna, szóval visszamentem érte :-D
Csak gyújtást akartam adni neki (kulcs bent) ugyhogy fék nélkül nyomtam startot. Erre beindult. WTF? Na innen öszzeállt a kép, bikából beleléptem a fékbe, és láss csodát, már ki is engedte P-ből. Beragadt a fék kapcsoló. Az alkatrész már úton, remelem nem nagy sz. pó a csere.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-11 17:34:34 // 113982
Életem egyik nagy autós élménye egy ilyen havas Szilveszter :-)) Fwd, Wartburg, szoci Q4 (négyévszakos gumik), 5-ös váltó, nagyfelni (14-es :-))), stb. Hát az móka volt. Lendületből vettük a hóátfúvásokat a Bakonyban hegyre fel. Ha elfogyott volna a lendület, elakadunk. Örök élmény, ahogy próbálok maximális gyorsítást összehozni a következő előtt. Aztán bamm.. mintha falnak mentünk volna, olyat fogott az autón a hóbucka. Aztan Semmit nem láttam csak kavarodás havat. Aztán ereztem, hogy enged, gyorsulunk ujra, tisztul a kép is. Volt olyan hajtű, ahol épp küzdöttem át, jött szemben egy kotró. Ki kellett centiznem a tolólapot úgy lendületből. Nagyon para volt :-)) Örök emlék. A többiek okosan döntöttek, ők biztonságosan elakadtak az m7-esen :-DD Fél napot vártunk rájuk fenn a hegyen.
VKG231!!! (156+75)2019-01-11 16:04:52 // 113981
Áhh, emlékszem a régi szép időkre, a finn kémfotókra a q4 147-esekről,amikben a cw technikát tesztelték... :))) Végülis az idióta dzsippkupé kategóriát is ki lehetett volna találni már akkor, mondjuk egy CrossGT-vel... :)))
Nekem nem lesz cw-m, pedig baromira tetszik a mai napig, de egyszerűen nem merek belevágni. A családalapítási nemterveim miatt per pill inkább egy gtq2 irányába mennék el, Kókusz meglenne abban is :)
A suv szerintem sem nagyon hasznos dolog, de inkább nem mondok semmit :)
A letaposott, több hetes hóra ráesett 15 centi friss hó a hegyre felfelé menetben állandóan megállva nagy forgalom miatt... nna az nem volt nálatok... Az olyan nagyon mókás tud lenni fwdvel. Jó téligumj ide vagy oda, vannak meglepik.
Nekem nem lesz cw-m, pedig baromira tetszik a mai napig, de egyszerűen nem merek belevágni. A családalapítási nemterveim miatt per pill inkább egy gtq2 irányába mennék el, Kókusz meglenne abban is :)
A suv szerintem sem nagyon hasznos dolog, de inkább nem mondok semmit :)
A letaposott, több hetes hóra ráesett 15 centi friss hó a hegyre felfelé menetben állandóan megállva nagy forgalom miatt... nna az nem volt nálatok... Az olyan nagyon mókás tud lenni fwdvel. Jó téligumj ide vagy oda, vannak meglepik.
Roll19832019-01-11 16:01:12 // 113980
Én is vagyok akkora buzi, hogy mióta leesett a hó elő se vettem a 159-est. :D :D :D
Nekem nem napi létszükséglet az autó, illetve ott van asszony Pug-ja, amit most úgy is meghirdettünk, járjon az térdig a sóban.
Nekem nem napi létszükséglet az autó, illetve ott van asszony Pug-ja, amit most úgy is meghirdettünk, járjon az térdig a sóban.
szelod92019-01-11 14:54:30 // 113979
Inkább lenne mindenki ilyen, hogy ennyire vigyáz rá. Sajnos többnyire az idős emberek azok, akik nekicsapják a másik autónak az ajtót és nem zavartatják magukat. Persze tisztelet a kivételnek.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-11 14:49:08 // 113978
nem tudom szerintem azért van az autó, hogy az ázzon, fázzon ne mi :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-11 14:41:10 // 113977
Ja, nem vettem nagyon magamra :-) Aki megélte hogy milyen 3 évet várni egy Ladára, Wartburgra, abba szerintem beleégett ez, hogy kicsit szent tárgyként kell vigyázni az autóra. Meg lehet érteni szerintem. Ahogy az ember idősödik amúgy is rugalmatlanabb lesz, változni már nem fognak :-) De így szép ez.
Liquid2019-01-11 14:31:14 // 113976
Ez életkori sajátosság, vagy inkább generációs sajátosság. Após ugyanez. Képes szemerkélő esőben biciklizni, vagy inkább nem megy sehova, de nem veszi elő a kocsiját, amit úgy tart a garázsban, hogy:
- ablaktörlők felnyitva, hogy a gumik ne nyomódjanak meg
- csomagtérajtó egy rongyra csukva, hogy a kéder ne nyomódjon
- ajtók csukva de nem teljesen, szintén, hogy a tömítés ne nyomódjon
Több perces művelet a garázsba be-kiállas :)
De hogy minek...
- ablaktörlők felnyitva, hogy a gumik ne nyomódjanak meg
- csomagtérajtó egy rongyra csukva, hogy a kéder ne nyomódjon
- ajtók csukva de nem teljesen, szintén, hogy a tömítés ne nyomódjon
Több perces művelet a garázsba be-kiállas :)
De hogy minek...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-11 14:29:48 // 113975
bocs nem veled akartam párhuzamot húzni rosszul fogalmaztam csak hogy faterék is olyanok, mint a szomszédod vagy rosszabbak :))) Bakker egy Vitara pont az ilyen viszonyokhoz lett kitalálva és nem használják, mert nagy a hó :DDD
Tocke2019-01-11 14:16:35 // 113974
Az én szüleim is ilyenek :-) Az autó 2002-es Corolla 1,4vvti, újonnan vásárolva, még nem fordult át a 38e km-re...
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-11 14:03:08 // 113973
Oké, nekünk alapvetően a két autó napi szükséglet volt tavaly nyárig. Így hogy többen lettünk, változott a logisztika, most épp egy autó pont elég lenne. Idén nyárig ez így is marad kb. A TD-t pont városozni ujítottuk fel, de ebben az egy autó elég szituban
A. a lyányok a kényelmesebbel szeretnek menni, ami az utca végén már fűt mint állat. Ezt én sem ellenzem :-) Az automata váltóját is értékelem reggel.
B. egy felujított 22 éves autó még 22 éves marad, a sótól egyelőre óvjuk, ezzel is adunk neki egy plusz évet. Tavasztól többet megy majd.
Ezért gondoltam lecserélni a 2.4-et valami város barátabb, mindenes családira, de végül eddig az jött ki, hogy ennek sincs semmi baja sem a várostól, sem a napi hidegindításoktól. Teszi a dolgát, a futómű sem panaszkodik, úgyhogy ennyi, használjuk. A fogyasztás több, cserében meleg bőrfotelekben heverésszük végig a reggeli tolongást.
A. a lyányok a kényelmesebbel szeretnek menni, ami az utca végén már fűt mint állat. Ezt én sem ellenzem :-) Az automata váltóját is értékelem reggel.
B. egy felujított 22 éves autó még 22 éves marad, a sótól egyelőre óvjuk, ezzel is adunk neki egy plusz évet. Tavasztól többet megy majd.
Ezért gondoltam lecserélni a 2.4-et valami város barátabb, mindenes családira, de végül eddig az jött ki, hogy ennek sincs semmi baja sem a várostól, sem a napi hidegindításoktól. Teszi a dolgát, a futómű sem panaszkodik, úgyhogy ennyi, használjuk. A fogyasztás több, cserében meleg bőrfotelekben heverésszük végig a reggeli tolongást.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-11 12:42:35 // 113972
apám is ilyen, nem is értem 2 autójuk van ezt sem értem már de képes kerékpárral eljönni hozzánk a csúszós hóban, mert az autókat nem veszik elő ilyen időben :))) Aki majd megveszi tőlük az jár nagyon jól ... km szinte alig pörög beléjük és mindegyik megkímélt állapotban van :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-11 12:09:17 // 113971
Mondjuk nálunk is a magasabbik és városozni alkalmasabb autó van épp dísznek :-) Logikusan.. Ha száraz hideg van, csak akkor megy. Hagyni kellett volna lyukasan, túl szép lett :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-11 11:59:11 // 113970
nagyon sok vitarás tél előtt lerakja a garázsba az autót és csak tavasszal veszi elő :)))
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-11 11:52:39 // 113969
Tudom hogy más márkáknak is volt ilyen, de akkor még nem volt ezekkel az emelt és suv szerű autókkal öntve az utca. Mire igazán kelendő lett volna, már hasonló modell sem volt. Egy emelt Q4 Giulietta akár. És igen, óccó verzióban simán elölhajtósan (Q2-vel?).
Én is nézegettem a cw-t, a mai napig tetszik, de inkább passzoltam :-)
Egyébként meg suv-ra valójában tényleg nincs szükség. Még a TD-t sem kellett elővennem, pedig itt most volt minden. Útra kilapátolt hókupac, középre odafagyott hósáv, friss hó, olvadó hó, latyak, havas földút. A Ti-vel, gyári téli 17-es kerékmérettel (ami kicsit gáz kategória) mindenhol el tudtam közlekedni. A haspáncél néha borotválta a havat, de semmi más nem ért le és annak se lett semmi baja. Egyetlen egy dolgot kell kerülni, a más autókról leszakadt jégtömböket. Nem egy megoldhatatlan feladat :-D
A szomszéd (a Vitara-s) pont mondta nekem, hogy szörnyűek a kis utcák, kerüli is. Mondom mi van? Az enyém épp leér, nehogy már... Ja nem leér, csak nagyon csúszik. Aha.. nekem meg ez nem tűnt fel :-) Szóval az van, hogy én a hason csúszós Alfával simán nyomom a napi rutint ugyanott ahol eddig, a Vitara-s meg kerül :-)
Én is nézegettem a cw-t, a mai napig tetszik, de inkább passzoltam :-)
Egyébként meg suv-ra valójában tényleg nincs szükség. Még a TD-t sem kellett elővennem, pedig itt most volt minden. Útra kilapátolt hókupac, középre odafagyott hósáv, friss hó, olvadó hó, latyak, havas földút. A Ti-vel, gyári téli 17-es kerékmérettel (ami kicsit gáz kategória) mindenhol el tudtam közlekedni. A haspáncél néha borotválta a havat, de semmi más nem ért le és annak se lett semmi baja. Egyetlen egy dolgot kell kerülni, a más autókról leszakadt jégtömböket. Nem egy megoldhatatlan feladat :-D
A szomszéd (a Vitara-s) pont mondta nekem, hogy szörnyűek a kis utcák, kerüli is. Mondom mi van? Az enyém épp leér, nehogy már... Ja nem leér, csak nagyon csúszik. Aha.. nekem meg ez nem tűnt fel :-) Szóval az van, hogy én a hason csúszós Alfával simán nyomom a napi rutint ugyanott ahol eddig, a Vitara-s meg kerül :-)
VKG231!!! (156+75)2019-01-11 10:46:12 // 113968
Na igen, az tuti, hogy nem egy pofaleszakadós benne a 16v jtd...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-11 10:29:45 // 113967
nekem nagyon tetszett, szemezgettem vele csak jó kis ára volt használtan is...
Liquid2019-01-11 10:13:05 // 113966
szerintem a relatíve gyenge motor volt az egyik baja
VKG231!!! (156+75)2019-01-11 10:02:54 // 113965
Szerintem pont elég sikeres ugyanilyen modell volt akkoriban, az allroad kvatrót vitték mint a cukrot, ahogy az xc70-et is. Semennyire nem volt az rossz helyen, ahhoz képest még fogyogatott is, hogy az olcsójános kivitelek kimaradtak belőle, nem volt túl olcsó mulatság. A 156 Q4 már nem fogyott úgy, pedig ugyanaz. Mostanra meg lassan ott tartunk, hogy több xdrive fogy mint sima bmw.
Az egy másik kérdés, hogy a hajtás költségeibe bele lehet őszülni, de ha valakinek q4 kell, az fizesse is meg a felárat. (Mondjuk egy 1millás autóra rálocsolni még egyet csak a hajtásra biztos elég kellemetlen érzés :)))
Mindenesetre jó pár márkának volt 2005-ben ugyanilyen emelt kombija.
Az egy másik kérdés, hogy a hajtás költségeibe bele lehet őszülni, de ha valakinek q4 kell, az fizesse is meg a felárat. (Mondjuk egy 1millás autóra rálocsolni még egyet csak a hajtásra biztos elég kellemetlen érzés :)))
Mindenesetre jó pár márkának volt 2005-ben ugyanilyen emelt kombija.
beli212019-01-11 08:34:18 // 113964
Sziasztok Cartársak!!!
Kérdésem már azt hiszem többször is lerágott csont, próbáltam vissza olvasni de nem találtam semmit. Szóval 159-s 2008as az alany( Ti felszereltség, Bose hifi, kis navi, blue&me), nem gyári 2dines fejegységet kapott, de nincs hang. Valaki letudná írni vagy linkelni a korábbi írásokat, hogy mi a menete????
Köszönöm
Kérdésem már azt hiszem többször is lerágott csont, próbáltam vissza olvasni de nem találtam semmit. Szóval 159-s 2008as az alany( Ti felszereltség, Bose hifi, kis navi, blue&me), nem gyári 2dines fejegységet kapott, de nincs hang. Valaki letudná írni vagy linkelni a korábbi írásokat, hogy mi a menete????
Köszönöm
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-10 23:04:25 // 113963
Erről nem. tudtam :-) Az Alfa mindig rosszkor vam rossz helyen. A 156 CW a maga idejében kicsit értelmezhetetlen valami volt. Most meg egy bazi jó divattermék lenne.
Kazes☻2019-01-10 22:49:14 // 113962
De terv volt róla anno... aztán az is maradt, mint a GTA. : /
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-10 22:48:06 // 113961
A Q4 az Q4.... amit mellesleg elektronika állítgat ügyesen csapatás közben ;-) Azért kéne :-) Egy emelt hasmagasságú 159 2.4 Q4 Q-Tronic "CrossWagon" csodás kis gép lenne. De nem van :-D Úgyhogy holnap is ráhasalunk a fagyott hóra . Kellett nekem Ti. :-D
Liquid2019-01-10 19:55:43 // 113960
[troll on]
nagyon jójaz VDC nélkül, csak kell neki a Q4 :)
[troll off]
nagyon jójaz VDC nélkül, csak kell neki a Q4 :)
[troll off]
Smith2019-01-10 19:29:15 // 113959
Ezidáig én sem tudtam, hogyan lehet a VDC-t kikapcsolni :D Sose jutott eszembe tovább nyomni a gombot.
Azonban igazad van, nem olyan sima ügy VDC nélkül és nem is olyan élvezetes a csúszkálás. Sokkal jobban és szebben csinálja a gép, mint én manuálisan :)
Azonban igazad van, nem olyan sima ügy VDC nélkül és nem is olyan élvezetes a csúszkálás. Sokkal jobban és szebben csinálja a gép, mint én manuálisan :)
Roll19832019-01-10 14:54:54 // 113958
Mutatja, hogy elektronika nélkül hol kötnél ki. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-10 14:21:11 // 113957
A gyerekek mit észre nem vesznek... Találtak egy bug-ot. Vagy olaszos geg? Kézifékkel csúsztatott kanyarok után a navin a nyilacska lemegy az útról :-DDD Nem hittem el mikor mondták. Percek óta sasolták a monitort, miközben én gépészkedtem, nem értettem mit néznek. De tényleg így van. A nyilacskát simán bekézifékelem a házak közé, árokba, mezőre :-DD Kell vagy 100-200 méter mire visszatalál az útra. De ez hogy? És miért? :-DD
liusz2019-01-10 09:31:21 // 113956
köszönöm!
Csabi2019-01-10 08:42:50 // 113954
Hali! 2.0 típushiba .Többször szóba került már, pl a linkelt résznél.
A tömítéscsere megoldja.
A tömítéscsere megoldja.
liusz2019-01-10 08:23:32 // 113953
Sziasztok!
2.0 JTDm 2010/05, reggel hidegindítás után egy-két másodpercre felvillan a kijelzőn szövegesen a 'nem elégséges motorkenés' felirat. Csak reggeli indításkor. Nem mindig , de egyre gyakrabban, Ez a harmadik telem az autóval ilyen eddig nem volt. MI kezd besz*rni?
Fél éves gyári olaj 9eKm, teljesen feltöltve.
Találkozott valaki ilyesmivel?
Előre is kösz.
2.0 JTDm 2010/05, reggel hidegindítás után egy-két másodpercre felvillan a kijelzőn szövegesen a 'nem elégséges motorkenés' felirat. Csak reggeli indításkor. Nem mindig , de egyre gyakrabban, Ez a harmadik telem az autóval ilyen eddig nem volt. MI kezd besz*rni?
Fél éves gyári olaj 9eKm, teljesen feltöltve.
Találkozott valaki ilyesmivel?
Előre is kösz.
Tommaso 1592019-01-09 20:56:32 // 113952
Nem tudunk semmit, nem volt ideje belenézni még :-((
Haddel2019-01-09 20:44:33 // 113951
Roll19832019-01-09 19:29:23 // 113950
Budapest: Cz Tuningman Gábor
Tárnok: Ferke
Tárnok: Ferke
szelod92019-01-09 18:49:38 // 113949
Sziasztok! Tudnátok ajánlani szerelőt Érd környékén? (Pest is szóba jöhet)
Shadin2019-01-09 18:12:02 // 113948
0 kompesszió? Leolvadt a dugattyú, vagy elszublimált a hajtókar? Avagy eltört egy szelepszár?
Tommaso 1592019-01-09 17:31:06 // 113947
Üdv!
Ma beszéltem a szerelővel.
26-28 as kompressziókat mért, viszont az egyik hengrnél 0.
Sajnos csak jövő hét 2. felében tudja jobban beleásni magát...
Ma beszéltem a szerelővel.
26-28 as kompressziókat mért, viszont az egyik hengrnél 0.
Sajnos csak jövő hét 2. felében tudja jobban beleásni magát...
Macccy2019-01-09 15:52:47 // 113946
Értelek és remélem lesz még vaskos hó, amit nem sóznak f**ssá sz*rrá és akkor szétkézifékelem, de amit írtam, a minden ON az bár nem fánkozásra való, viszont élvezetes kanyarodásra isteni. Ha ezt az elektronika szándékosan így csinálja és közben épségben hazavisz, akkor ez zseni.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-09 15:21:27 // 113945
Azért majd próbálgasd a kéziféket, tedd az ASR-t off-ba, csak a VDC-t hagyd bent :-)
Az eddigi Alfáim (146,159) nagyon hasonlóan viselkedtek, ha a kanyar bejáratnál rálépek a gázra, elindul az orr tolás, majd elveszem a gázt, ettől elindul a fara kifelé. Innentől a gáz ügyes adagolásával sodrásban lehet tartani a kanyart. Ezt mindegyik elég kiszámíthatóan műveli. A kézifék elsőkerekesnél kb ugyanazt a célt szolgálja, mint a gáz a hátulhajtósnál, lehet vele szűkíteni még a kanyart azáltal, hogy a tapadást hátul megszünteted. Szerintem hamar elkap a gépszíj ha kipróbálod, keress egy buszfordulót, vagy bármi placcot ahol lehet körözni. Szép lassan felfogtam, hogy a magic az benne, hogy amíg fordítom kézifékkel, nem szól bele egyáltalán. Ha érzem hogy sok lesz, ösztönösen elengedem a féket és próbálok ellenkormányozni, gázt adni. Na ebben a pillanatban szinte azonnal besegít a VDC is. Olyan feeling, mintha pici ellenkormánnyal megfogtam volna a túlfarolást, közben nyilván már taposom a gázt, a fara még csúszásban.. és már nyúlok le jobbra mert és kezdődik elölről. Nem tudom hány kört toltam vele, a két lányomat külön hoztam haza az oviból, isiből, mindkettőt elvittem körözgetni :-D Szerintem szürreális ahogy megállás nélkül driftel körbe egész tempósan.
Ugyanez VDC nélkül (nekem) nem megy, mert szerintem nagyon nehéz érezni a határokat benne. Plusz azt, ahogy egy kereket fékez meg, nem lehet ellenkormányzással összehozni.
Az eddigi Alfáim (146,159) nagyon hasonlóan viselkedtek, ha a kanyar bejáratnál rálépek a gázra, elindul az orr tolás, majd elveszem a gázt, ettől elindul a fara kifelé. Innentől a gáz ügyes adagolásával sodrásban lehet tartani a kanyart. Ezt mindegyik elég kiszámíthatóan műveli. A kézifék elsőkerekesnél kb ugyanazt a célt szolgálja, mint a gáz a hátulhajtósnál, lehet vele szűkíteni még a kanyart azáltal, hogy a tapadást hátul megszünteted. Szerintem hamar elkap a gépszíj ha kipróbálod, keress egy buszfordulót, vagy bármi placcot ahol lehet körözni. Szép lassan felfogtam, hogy a magic az benne, hogy amíg fordítom kézifékkel, nem szól bele egyáltalán. Ha érzem hogy sok lesz, ösztönösen elengedem a féket és próbálok ellenkormányozni, gázt adni. Na ebben a pillanatban szinte azonnal besegít a VDC is. Olyan feeling, mintha pici ellenkormánnyal megfogtam volna a túlfarolást, közben nyilván már taposom a gázt, a fara még csúszásban.. és már nyúlok le jobbra mert és kezdődik elölről. Nem tudom hány kört toltam vele, a két lányomat külön hoztam haza az oviból, isiből, mindkettőt elvittem körözgetni :-D Szerintem szürreális ahogy megállás nélkül driftel körbe egész tempósan.
Ugyanez VDC nélkül (nekem) nem megy, mert szerintem nagyon nehéz érezni a határokat benne. Plusz azt, ahogy egy kereket fékez meg, nem lehet ellenkormányzással összehozni.
Macccy2019-01-09 13:36:06 // 113944
Akkor jobb is, hogy nem indulok el alpokba, inkább átülök Sopronban másokhoz .... :)
Kaptam kölcsön látszat hóláncot én is, de már a címke is írja, hogy 205 -ig, a hab a tortán, hogy Ti és még plusz ültetett, biztos nem tudnék vele semmit kezdeni
Kaptam kölcsön látszat hóláncot én is, de már a címke is írja, hogy 205 -ig, a hab a tortán, hogy Ti és még plusz ültetett, biztos nem tudnék vele semmit kezdeni
Macccy2019-01-09 13:30:41 // 113943
Fúúúhúúúúú ne is mondd, én már tűkön ülve várom, hogy mikor hóbundázódik be megint rendesen az út, tegnap picit próbálgattam én is, minden ON üzemmódban kiicccseszettjó ahogy ez a bő másfél tonnás elsőkerekes viselkedik. Majdnem ugyanezt érzem én is, amiről te beszélsz: a VDC gyakorlatilag szándékosan segíti, hogy kicsit keresztbemenjen az autó, majd belép és visszasegíti! Nem értettem én se, nem értemm, de tényleg így van, mert nekem a kézifékhez nem kellett nyúlnom, mégis fülig ért a szám. Lakótelep, sima derékszögű utcasarok, moderált sebességgel érkezés (fontos, mert a fizikát megbaszni, térkaput nyitni nem tud, orrot tolna ha nagy a suung), kanyarodás közben gázadás és még mindig nem hiszem el, de a segge lendül túl, míg az orrát az ASR segítségével igyekszik a megfelelően irányba húzni. Aztán amikor már jönne a "wwhoooooooaa" érzés és elvennéd egy BMW -nél, akkor BRRRMM beavatkozik az elektronika és mehetsz tovább. Több kanyarban is kipróbáltam, mindenhol ez volt, sőt, ahol elsőbbséget adtam és megálltam, ott állásból is így indultam el, hogy a hátsó rész kicsit ficánkolt, elöl meg minimális elpörgés miatt bekarmolászta magát az irányra.
Számomra ez 10 év ESP nélküli audizás után nagyonnagy élmény, azzal csak kézifékkel lehetett játszani, de az tolta az orrát, kipörgött, sokat kellett gépészkedni és a segge szinte soha se tért ki, azt csak vontatta.
Nyilván nem lehet vele olyan jól fánkot körzőzni, mint amit a 3és fél tonnás VW teherautóval tudtam egyik télen, az hátul hajtott :D :D De ez k**vajóóóóó
Ui: és nem volt befagyva a hátsó fék, nem azért farolgat :D
Számomra ez 10 év ESP nélküli audizás után nagyonnagy élmény, azzal csak kézifékkel lehetett játszani, de az tolta az orrát, kipörgött, sokat kellett gépészkedni és a segge szinte soha se tért ki, azt csak vontatta.
Nyilván nem lehet vele olyan jól fánkot körzőzni, mint amit a 3és fél tonnás VW teherautóval tudtam egyik télen, az hátul hajtott :D :D De ez k**vajóóóóó
Ui: és nem volt befagyva a hátsó fék, nem azért farolgat :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-09 10:10:12 // 113942
Ez ilyen sajna, nem tudsz mit kezdeni velük :-(
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-09 10:01:28 // 113941
Én mostmár csak az asr-t offolom. Rájöttem a megoldásra (áá nem mentem vissza csúszkálni különböző indokkal :-DD). Amíg húzom a kéziféket, addig nem avatkozik be, hiszen nem is tudna. Amint elengedem, már teszi is vissza az autót. Kivittem a TD-t is tegnap, még a száraz hidegben (latyakot, sólét már kerüljük vele). Szerintem érezhető a különbség az öreg javára, és ez a csajoknak is feltűnt. Úgyhogy részemről az elektronika mentes free csapatásra a TD való, a 159 pedig asr off módban irreális elsőkerekes drift élményt tud, kicsit olyan számítógépes játék szerű :-)
Az asr off nagyon kell, valószínű az automata váltó miatt. Szerintem ugyanis az asr itt a váltó konverterrel jatszik, nem a motor kimenő nyomatékával.
Az asr off nagyon kell, valószínű az automata váltó miatt. Szerintem ugyanis az asr itt a váltó konverterrel jatszik, nem a motor kimenő nyomatékával.
Online tag
2
Vendég2
455
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...