Fórum >> Típusok >> 159

'''''2019-01-29 14:13:40 // 114371
Mi cégben általában max 150.000km-ig használjuk a vasakat.Ez 6-8év nálunk max.
Ekkor szoktak kezdeni előjönni a nyűgök,jó esetben.Na mi ezt inkább meg szoktuk spórolni.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-29 13:56:42 // 114370
Nem mindegy a használat módja sem. Az autópályás folyton menő autók lényegesen többet elmennek. A futóművük alig kap terhelést, a motorjuk ideális körülmények között üzemel. A flottás autó emiatt nem feltétlenül rossz vásár. Én az átlagmagyar átlagautóit nézem. Akár a családban volt/van jópár új autó, ismerettségi körben is. A futómű, kuplung, és úgy egyáltalán minden 250 körül kezd el hallatni magáról. A saját tapasztalatom is ez. Persze, ott a lehetőség kicserélni és hadd menjen tovább, lehet beletekerni az újabb métereket. De azt a luxust, hogy semmit nem kell hozzányúlni, csak az alap időszakos szervízt megcsinálni, ha kell féket és gumit cserélni, azt szerintem kb 250e-ig tudják.
Én az ezüst jtd-mnél is valós állás szerinti 250e-nél cseréltem alóla a valószínűleg gyári futóművet, akkor jött a kuplung, kettőstömegű csere.
Maga a motor tényleg nem fog elkopni, ott inkább 500e az értelmes használat vége személyautónál. Ezt reptéri transzferesektől tudom, sokat beszélgettem velük.
Lehet én kényelmesedtem el, meg ugye az emlegetett szakemberhiány.. de nekem már egy kopogó lengőkartól is idegrángásom van.
forrasr2019-01-29 13:29:00 // 114369
Ezt nem nagyon osztom azért látva a munkám során a 4-500-at futott 5-6 éves volvokat, octaviákat első tulajnál, még ugye a tekerészet előtt, egy két tekeréssel már kijön h 250-et mutat az óra mikor kezd igazán megfáradni a gép
Alfabundi2019-01-29 13:07:09 // 114368
Nézzétek pl a mai jófogás 159 hirdetéseit..
samu1262019-01-29 13:05:10 // 114367
Este összeírom ezeket ide a blogra is, jó ötlet
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-29 12:56:36 // 114366
Egy modern autó élettartama kb 250e km. Én részemről az állpotot veszünk dumát rég nem osztom. Valós km-t kell venni, ha erre bármi esély és lehetőség van. Van különbség 250 fölött is nyilván, van ami jobban bírja, van ami kevésbé, van amit addig lehasználtak, van amit normálisan szervizeltek, vagy már feltámasztottak. Ott már igen, az állapot számít és a konstrukció.
Giuntini2019-01-29 12:33:50 // 114365
Én a mai napig azt mondom, a 2,4-es motor a legjobb a 159 kínálatában. A V6 csak hangjában jobb, de mindennapi használatban a 2,4 menetteljesítményei autózhatóbbak, és jóval kevesebb fogyasztással.
Igen Tomi motorja az egekbe volt húzva, de alig volt benne km, azt ne feledjük el, és szinte újonnan vette. A 2,4 lejáratása nem itt megy hanem főleg a neppereknek köszönhető, és a Facebook-on a tudatlanul írkálóknak.
A probléma a hőterhelése a motoroknak, és a hosszú hengerfej erre érzékeny. A hőelvezetésért, a kenésért az olaj a felelős (is). Ha egy autó 150-200 ezer km-en 30 ezres olajcserével él, ha hidegen csak kap, ha nem várják meg míg a motor visszhűl, ennek következménye ez. Ehhez járil hozzá, hogy a 2006-7-es motorokon a hf gyengébb anyagból készült. Ennek ez a következménye, hogy az 1,7 millió környékén vásárolt ujonnan 10-12 milliós autók mind hengerfejesek és órájukban nem 150 ezer van, hanem 350 ezer. Csak erről a vevő nem tud.
Viszont az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a második Cromám 500 ezer km-el sem adta jelét ennek a hibának, vagy a Marea 1,9 TD-m.
Megnyugtatásképpen a BMW összes sorhatos dízele ugyanezzel a hibával küzd. Eleg beleolvasni a BMW fórumokba. Egy hosszú alu öntvény, plane lekönnyítve, a hőhatásoknak jobban kitéve sokkal érzékenyebb mint egy 4 hengeres.
A 2,4-es motor nagyszerű, mind hangban, mind menetdinamikájában, de egyszer ezek a motorok is átesnek egy nagyjavításon. És akkor zsebbenyúlós.
Inkább meg kellene értetni az emberekkel, hogy egy bonyolult technika extra odafigyelést, és ráfordítást kíván. Ez nem egy igénytelen igásló.
Macccy2019-01-29 12:29:18 // 114364
hoppá ... nem neked, a Balu- nak az esetére céloztam .. egy betű, néhány szám :D :D :D ma már ne vezessek
PBali2019-01-29 12:26:19 // 114363
Szerencsére nem az én esetem. Egyetértek a "kínálat alja nagy eséllyel szar" véleményeddel, de mivel én - és gondolom sokan közülünk - max az alfákig jutok a hahu-n, az kevésbé érdekel. Ellenben ha más típus izgatna, igyekeznék utána olvasni...
Zolibácsi pedig tényleg annyit költött az autójára, hogy vétek lenne elvesztegetni...látatlanban is ezt mondom. Innen is sok sikert az eladáshoz. Őszintén drukkolok.
PBali2019-01-29 12:23:04 // 114362
Megértem és az eladhatóságból fakadó érzéseket is. Nekem ugyanez megvan még a 2.0-nál is, a dízelség miatt.
Félreértettél, nem a jobbakra írtam, hanem az 1.5-1.7-ért már haszonnal kínált darabokra, többek között pont a világ összes km-e miatt is...
Itt a fő gond ott van, hogy valakinek van 1.5 egy 2.4 159-re, megveszi, aztán nincs javításra való...megmókolják, továbbadják és a sor folytatódik. Szerintem ez jobban árt a 2.4-nek, mint az én véleményem. (És ezt sem kimondottan a most pórul járt cartársnak szánom, általánosságban írtam a jelenségről.)
Nem volt szándékomban lehúzni a 2.4-et, csak leírtam a személyes véleményemet.
Macccy2019-01-29 12:18:26 // 114361
Jó ez az alapos elszámoló (pontosan ilyet vezettem én is az előző kocsimra csak torta nélkül), de miért nem viszel föl mindent inkább ide, az Amore blog felületére, az autódhoz? Költségek kategóriánként (pl. narancs), dátummal, kilométerrel, kis rövid sztorikkal, címkékre kereshetően... Úgy az is tudja követni, aki most nem látta a linket. :)
Macccy2019-01-29 12:14:37 // 114360
Mindenféle bántás nélkül mondom, hogy 1.4M környékén még erősen szarok vannak, sok idő és/vagy pénz ráfordítással, bosszúsággal, ráadásul korai évjáratok, manuális klíma, egy-egy elpalástolt törés, komoly tekerés, stb. Aki ezt nem tudja, nem olvas utána, nem néz körül például itt nálunk, az rá fog cuppanni, utána átértékeli a Ha-Hu kínálatot. Ja és mondom mindezt úgy, hogy a 2.4 JTDm példányokat nem is vonom bele a merítésbe! Az egy külön kezelendő történet az Alfa 159 témában.

Egyébként ez cseppet sem egyedülálló, cseppet sem olasz, vagy Alfa, hogy a kínálat alja nagy eséllyel szar, rejtett hibákat tartalmaz. Emlékszem mikor 2006 végén az volt az álmom, hogy veszek egy 7-8 éves Passat Variant TDi -t. Nem tudom előny e az, ha egy modellből sok van, mert oké, hogy így van választék, de a szar is sokkal több volt! :) Ott is az volt, hogy az eredeti elképzelésem 1.4-1.5 guriga lett volna, majd hamar 1.7-1.8, kicsit később már 2.2 millió volt a "vadászterület".


Mindezt most nem azért írtam le, hogy a te esetedre utólag legyek okos, nem, ezt a többi komment miatt írtam le, Zolinak is szól, szerintem hiába árasztják el a piacot most másfél milliós darabok, a rendes példányok továbbra is 2 körül indulnak.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-29 11:59:27 // 114359
Szerintem meg az sem tisztességes, hogy így lehúzzuk a 2.4-et. Nem tisztességes azokkal, akiknek van, és majd egyszer eladnák a saját vigyázott, jó állapotú autóikat.
Aki ilyet szeretne, ide jön, elolvassa és vagy nem vesz, vagy a kereskedők karjaiba sétál. Biztos jó ez így? Én vennék újra. Nem akartam dízelt, de ha a mostani eszemmel akarnék 159-et venni, az bizony 2.4 automata lenne. A pontos példányt is tudom, fehér lenne, sw és Ti, behoznák nekem amikor kérem. És idén is ugyanannyiba kerülne, mint amennyiért két éve vettem az autómat. Értem hogy értékvesztés, de a jó autó tegnap sem 1.7M volt és holnap sem annyi lesz.
Az szimpla hülyeség, hogy mind tönkremegy. Nem tudom hány tízezer készült csak 159 2.4-ből és még ott vannak a Croma-k ugyanezzel a motorral.
A baj a fejekben van. Mindenki (meglepett de tesómék is) simán benyalja, hogy másfélért ott áll a kereskedésben a csoda, amiben csak 130e km van. Hát hogyne. Engem nyilván bosszant, mert a magyar szervizkönyves, számlás autóm lóhúgy amit ér, pontosan emiatt.
Ti is írsz a 2.4-ről egy lehúzást, holott nincs ilyened. Akinek van, az is ír egy jó lehúzást, aztán csodálkozuk, hogy Zolibácsi autója nem megy el. Akkor sem, ha az már a rettegett hibáiból megjavított.
Igen van egy jó adag 2.4 ami hengerfejes lesz. De ne terjesszük már azt, hogy mind az. Az utakon futó, vagy akár frissen behozott példányoknak saccolni sem tudjuk a km futását. De ugye nem reális, hogy 10+ éves nagydízelekben 200e alatt van szinte mindben. :-)
Alfa159 Tomi 2.4-e mit kibírt. Fel volt húzva az égbe a motorja, semmi baja nem lett tőle. KUL-on folyamatában kapta az ívet a gép, hőterhelés volt a javából. Nem lett hengerfejes. Az az autó azóta is megy szerintem.
Volt itt is hengerfej ügy, de azt leírni, hogy 100% hogy hengerfejes, az kib.szás a 2.4 tulajokkal, mellé még nem is igaz. Belenyúlni könnyű, de egy normális példánnyal viszont nyugodtan autózhatsz elég sokáig és nagyon sokat kapsz tőle.
Giuntini2019-01-29 11:56:48 // 114358
Azt kellene megértetni az emberekkel, hogy jobb állapotú 159-es 2,4 6000 € alatt sehol sincsen. Az ugye majdnem 1,9 millió forint. Egy ilyen autónak 2,5-2,7 millió lenne minimum az ára. Milyenek a 2 millió alatt árult autók? 3000 € alatt megveszik, mert kint annyi az ára, mert kinti viszonylatokban minimum 4000 €-t rá kell költeni. Mert a jobb állapotú 6-7 ezresre is rá kell költeni 2-3 ezer €-t. Ezt kell megérteni. Nagyon elvitte a témát a hengerfej, közben nem ebből áll egy autó. Turbó hibák, generátor, futómű, rugótörések, kettőstömegű, automatáknál vezérlés és egyebek. Ezek mind 100 ezres tételek. Egy használt autó rendberakása, amit most adnak el 200 ezerrel, ugy hogy lényeges felújításon nem esett át, nagyon zsebbenyúlós. És akkor ezekre jön rá a 2,4-es hf problémája, amelyik általában az új tulaj pénztárcáját terheli. Van igazság abban, ami mostanában terjed a 2,4-esekrő. Kétfajta van. Hengerfejezés előtti és utáni. Hány van olyan, amelyik hengerfejes lesz, kimondják rá a varázsszót, eladásra valamilyen úton-módon megcsinálják azt ámen. Na ilyenek között bőven lehet válogatni másfél millióért.
PBali2019-01-29 11:33:24 // 114357
Engedjetek meg egy bővebb hozzászólást a 2.4 apropóján eszembe jutott gondolatokból.
A személyes felelősség kérdésköre...Az emberek alapvetően érzelmi alapon működő lények, az Alfa erre ékes bizonyíték. Egy személyes példa: én is kötöttem különösebb utánajárás nélkül unit linked biztosítást évekkel ezelőtt, mert valamit akartam, megnyugtatott a tudat, hogy megvan...aztán közben kiokosítottam picit magam a témában és rájöttem, át lettem verve. Utálhatom az üzelkötőt (ismerős is ráadásul), aki a komoly bónusz miatt megvezetett, de nem járnék jó úton...Lemondtam, kifizettem a tanulópénzt. Az én hibám volt. Fájdalmas igazság, de ettől még igaz.
A 2.4 bizonyos szempontból számomra ugyanez. Míg megy, biztos nagyon király az 5 henger, a 4 hengeres traktorhoz képest pláne. Liquid vitt a sajátjával anno, az pláne nagyon jó élmény volt, összkerék, chip, Ti csomag...DE! Ha valaki az elmúlt évben kisebb-nagyobb rendszerességgel olvassa a fórumot, szerintem sosem venne már...még azok sem, akiknek ez van jelenleg. Beleértve a valóban jó allapotban lévőket is.
És itt 1,5-1,7 milliós autókról beszélünk, amiken szinte 100%, hogy hengerfej probléma lesz, ha nincs már most, vagy úgy lett elkendőzve a probléma, hogy az eladónak ne fájjon annyira...majd a vevőnek fog.
Kollégám cca. 600e Ft-ért vett "bontószökevény" 159-est, megcsinált rajta elég sok dolgot, ő akarja 1.5-ért árulni...és ilyen sok lehet a piacon. Épp ma emltette, hogy a kettőstömegű is elkezdett rakoncátlankodni...az se 10e Ft.
Gyönyörű autó, a forma mai napig képes megnyerni magának sok vásárlót. Az már a saját felelősségünk, hogy elhisszük-e, újonnan 10 milliós autó gombokért fenntartható-e...a választ tudjuk, marhára nem...
Remélem tényleg vannak "örök életű" 2.4 hengerfejek és abból a legtöbb nálatok van, akik ilyet használtok, mert senkinek nem kívánok hasonló jellegű kálváriát, mint amin a cartárs most keresztülmegy és többen már keresztülmentetek. Tanulópénz...csak baromi drága...
Fentiek személyes véleményemet tükrözik, bárki másként vélekedik, elfogadom, tiszteletben tartom. üdv.B
samu1262019-01-29 11:21:50 // 114356
Ezt az elszámolót szerintem ugyanúgy folytatom, publikusan, bárki aki hasonló típusban, motorban és kivitelben gondolkozik, az láthatja mennyibe kerül.

Én attól hidalok le mostanában, hogy felcsapom a ha.hu-t (meg pár FB csoport is bedob pár darabot) 1.200.000-ért 159-eseket, ezeket honnan szerzik? Egyáltalán beindulnak?

A legmeredekebb egy 900.000 ft-os darab volt. És ezek után hiába van számlásan, pontosan vezetve az én eleve közép/felső mezőnyből megvett autóm, sosem fogom tudni eladni 2-ért, de lehet 1.500.000-ért is csak nehezen.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-29 10:48:46 // 114355
A jókedv legyen meg, az a lényeg :-))
Én is letettem a 2.4-et, lassan 2 hete nem ment egy métert sem, itt lóg csepptöltőn az ajtó előtt. :-) Nem kímélésből, nagyon élveztem az elmúlt fél évet, amikor mindenhova azzal mentem. Nekem kicsit bizonyított is, hogy pici odafigyeléssel lehet városozni is vele, jól tűrte, nem volt gond és az a kényelem. Mégis valahogy visszaültem a TD-be. A piros kulcsért nyúlok reggel, és a gyerekek is csak a zöld autóig mennek. Egy kicsit a tél is tehet róla, a TD-vel semmilyen kompromisszumot nem kell kötni. Bárhol elmegy, nem kéri az extra odafigyelést (kivéve, hogy hetente mosom), igazából sokszor le sem zárom, úgy hagyom az ovi előtt. Sokkal szabadabb élmény használni és közben a tél azt is megmutatta, hogy az olaszok 25 éve sem találomra terveztek futóművet/autót. Leírom, ha megvertek is érte, a 146 csúszós úton sokkal jobb. Abs nélkül, dobfékkel, négyévszakos gumival.
Nem ez volt a terv, de megint a 22 éves autó lett a "főautó", és nem érzem lemondásnak, élvezem minden méterét ennek is. A 2.4 meg várja, hogy hátha lesz valami hosszabb utam. Amiből meg egyre csak kevesebb van...
samu1262019-01-29 10:33:50 // 114354
Én kicsivel több mint egy éve vettem egy 159-est, 1.9 16v sedan, egész jó felszereltséggel és színben is, kereskedőtől.

Kb ezt

1 év alatt költöttem rá egy keveset, de azért messze nem annyit mint a 2.4-es cartársaink. Ráadásul én azért tudtam előre mivel kell számolni (1 évet legalább itt stalkerkedtem csak read onlyban :) )

Sajnos nekem is volt kereskedői "meglepetés" ami nem várt költségeket adott a számlához, viszonylag rendes volt és "megjavíttatta". De utána járt DZ-nél a kocsi műszaki vizsgán és adott egy pár tippet, pl hogy nem tudja ki nyúlt hozzá de többet nem kellene (turbo ügyben)

Narancs színben a meglepetés tételek (ezek az árak munkadíjjal együtt értendőek):
Elszámoló

A turbo történt hamarabb, a szíjtárcsa a rakpart alatt esett szét alattam, élmény volt vele kijutni, de mivel én már DZ tanácsára annyira nem bíztam a kereskedő embereiben, és még fel is újítattam a turbót (Szalai és Fia Autójavító Kft. nagyon korrekt hely), ezért persze rögtön "ugrott a garancia".

A meglepetés tételek remélem itt véget értek. Ezzel azt akartam mondani, hogy kis %-ban lettem átvágva, de ha valakinél 500-600 ezer forog kézen (vagy akár 1 millió), akkor én nagyon nem kezdenék bele, hanem addig zaklatnám a kereskedőt, amíg vissza nem veszi egy az egyben. Fájt nekem ez a kevés összeg is, de amikor a kocsi 40-50%-a meglepetés költség lesz, és még utána sem tuti hogy jó lesz, az nagyon nem racionális.

Ezek után én nagyon örülök, hogy megelégedtem az 1.9-el.
Zolibácsi2019-01-29 10:31:42 // 114353
Simán jogi útra terelnem sőt a sajtót, totalcar stb is bele vonnam ebbe. Tudom pénz meg idő. De hát ha nyíltan le vagy razva akkor nincs mese.
Balu19902019-01-29 10:26:05 // 114352
Sehogy se jó ez, még megpróbálok egy pár helyet felhívni, de már kezdem feladni a dolgot. Nincs további másfél millióm megcsináltatni vagy másik kocsit venni...
Azért még reménykedem, hátha megoldódik.
Zolibácsi2019-01-29 10:24:51 // 114351
Tegnap jó kedvem volt és kicsit be söröztem :) ezért tettem vissza 2.4 re. Szerencsére el mondhatom hogy az autó ára most nem változtatna az anyagi helyzetemen. Ha nem viszik el akkor tovább használom egy év múlva is tudom 1.8 ért árulni....
Zolibácsi2019-01-29 10:06:51 // 114350
3-4 hónapot kerestem aktívan hengerfejet külföldön is. Olaszországban is 0 sikerrel. 156-os lesz talán. Hálátlan egy helyzet. Én közben vettem egy kis autót amit mai napig használok. Annyiban van mindenestül mint egy hengerfejezes. Inkább vegyél, kérj kölcsön egy kis autót amivel helyet tudsz változtatni. Ezt pedig hagyd meg jogaszoknak. Közben pedig van időd rendes hf-t keresni.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-29 10:03:12 // 114349
Én most jól fel tudom mérni a vásárlói oldal gondolkodását és lehetőségeit. Tesómék pont 2.4-et keresgélnek. Sokrétű a dolog, de szerintem hiába teszed ki 2.4-re :-)
Most jött el a 159-eknél, hogy lőtávolba került sokaknak kicsi hitellel, nem a tetejéből válogatva. Az autó vevőközönsége Te is látod, 2-t sem tud adni érte. És pláne nem tudod meggyőzni őket arról, hogy kifizessen annyit, amikor 1.3-1.7 között dugig a ha.hu ilyen autókkal. Tesóméknak mindent elmondtam a 2.4-ről, a lehetséges hibákat, költségeket, nehézségeket. Cserében első kézből tudják, hogy mit ad egy ilyen autó. Vezették, próbálták az enyémet. Sajnos. Az 5 henger hangját jobban hallják mint az enyémet, ami alapvetően rendben volna. De nem mérik fel, hogy egy rendberakott autó, mint a Tied, kisebb meglepetés költségeket tartogat. Túl nagy a bizalom még most is a kereskedők felé. Kb forintra vezettem le nekik (pedig nem értek hozzá, csak sejtem), hogy az a 2.4 ami 1.6M és frissen jött Olaszországból, az mennyibe kerülhetett ott. És biztos e, hogy akkor 130e van benne 13 évesen és tényleg olyan csodálatos állapotú.
Következő gondolat, vesznek akkor 1.2-ért és ráköltenek 600-at, rendberakják.
Újra forintra bonthattam le, hogy mi mennyibe kerül ha... nem éri meg. Egy jót kell venni, ilyen kategóriájú autónál el kell felejteni a "majd megjavítjuk" hozzáállást is.
Így persze hamar világos lesz, hogy sehogy nem jön ki annyiból egy ilyen autó, amennyit rá tudnak fordítani.
A Tiedre sem lesz hamar vevő 2 fölött, mert élből mondja rá bárki, hogy drága. Mert a többség egyszerűen nem tud ennyi pénzt ilyen autóra költeni.
gondold el azt, aki mögött nincs egy Alfás, csak vakon autót keres. Pont egy 1.7M-s szépre polírozott roncsot fog megvenni.
Egy olyan kínálatból, ahol 3-ért sem mernék autót venni, és én is azt érzem, hogy az újpesti nepper felhúzott árú alig km-res, szépre kipofozott autói közt az én polírozást már kérő, de ép, hibátlan valós futású autóm egy más kategória. Mégsem kapnék érte többet. Sőt inkább kevesebbet, mert nem vagyok rutinos róka :-)
A 2.4M-ről csak annyit, hogy az egyik szalonban annyiért számolták volna be az enyémet. Hát lóf...t. :-) Inkább belahajtom még azt a 100e-t amit olcsón ad, aztán leadom a bontóban.
Balu19902019-01-29 09:48:37 // 114348
Teljesen jogos amit írsz. Leírtam a teljes sztorit, elolvashatod, ez a szemét nem fog engedni, a jogi procedúra pedig legjobb esetben hónapok, de reálisan nézve inkább évek. Addig nincs kocsi, mert ehhez is hitel kellett, így eladni nem lehet nem is szivatnék meg vele senkit.
Most eddig az biztos, hallgatva rátok, hogy nem újítom fel ezt, elteszem elrepedve ahogy van és szerzek valahonnan egy 156,166, Croma vagy Thesis hengerfejet és azt rakom rá. Ezt a pénzt már akkor buktam amikor a nevemre került az autó, innen már nagyon nehéz lesz jól kijönni.
Remélhetőleg a héten lesz valami előrelépés.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-29 09:20:40 // 114347
Ezt így biztos nem csinálnám. Ez a párhuzamosan kapkodás nem vezet jóra. Neki kell menni a kereskedőnek jogi úton. Semmi mást nem csinálnék most. Ha kell jogász segítségével, mindent írásba foglalva. Vegye vissza az autót. Előbb finoman, aztán feljelentés, per. Ha közben az autót szétszeded, összerakod, nem marad bizonyítékod. Felújíttatod a hengerfejet, nem lesz mit megvizsgáljon a műszaki szakértő adott esetben.
Én most letenném azt az autót, és minden eddigiről alapos fotó és írásos dokumentációt készítenék, a szerelő véleményével (aláírás, pecsét, km állás, datum).
Ha kapkodsz, bukod az autó visszavásárlás lehetőségét is, és milliós tételt fogsz még pluszban bukni a szervizeken. Gondolod, hogy amit hengerfejesen hozol el, annak csak ennyi baja van? Szerintem nem..
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-29 09:12:44 // 114346
Winkler írásait nem olvasom, de most kivételt tettem. Ez most egész stílusos, bár a cinizmus sosem állt távol tőle. Ez most így ide passzol :-) A bmw mit ki nem hoz az emberekből :-)
Tocke2019-01-29 07:14:18 // 114345
Szia, a gyújtás mindig rajt maradt, azt vettem csak észre, hogy baromi nehezen mozdul a kormány:-)))
pettinke2019-01-28 23:29:55 // 114344
Valahol valami zárlatos, vagy testelési probléma van.
zoli9782019-01-28 23:02:04 // 114343
Üdv ma haza fele vettem észre ha világít a tompított, és a távolságim, amikor bekapcsoltam a ködlámpát levette teljesen minden világitást. Ez az állapot addig tart amíg nyomva van az első ködlámpa gombja. Persze ha a távolságim nem világít csak a tompitott ugyanez a helyzet nekem nem úgy rémlik mintha ez régen így lett volna. Van valakinek valami ötlete?
Ákos (dewvil)2019-01-28 21:22:21 // 114342
Köszi a válaszokat😊
Giuntini2019-01-28 20:33:47 // 114341
Alapvető probléma van! A türelmetlenség! Azt mondod, ha néhány napon belül nem lesz, akkor bevállalod a felújítást. Alapból 5 kiló, és nem lesz jó! Azt mondod, hogy beszerzel magadnak addig egy bontottat. Az újból 6 kiló. Azért 6 kiló, mert iszonyú keresett darab a hf, és egy jót nem fognak 2 kiló alatt odaadni neked. Nincs olyan szerelő, aki visszateszi a régi vezérlést. Ha már így jártál akkor várjál, mi is nézzük, és keresünk neked egy jó 166-os hf-et. Azért az mindent elmond hogy Csöri, DZ, és a többi szerelő már nem hajlandó felrakni javított hengerfejet.
Zolibácsi2019-01-28 20:13:49 // 114340
6838 a hirdetésem megtekintése :-)
Zolibácsi2019-01-28 20:06:24 // 114339
most hogy én már rá költöttem 2,5 milliót a 1,9 milliós kocsimra, biztos nem mennék bele egy ilyen játékba, nem csak az anyagi helyzeted, de az önbecsülésed és a magánéletedet is megviseli. Ez egy olyan szenvedély mint a drog, ha törik, ha szakad azt akarod hogy a tied legyen úgy ahogy te bele szerettél. Körülötted lévők meg hülyének néznek és a hátad mögött ki röhögnek, hogy el költesz egy valag lóvét egy eleve hibásan vásárolt autóra.
Persze van ám pozitív oldala, mire el költötted a szüleid pénzét is a kocsira a végére csak beteljesül a szerelem. De mindig ott fog lebegni a szemed előtt, hogy mennyire keserű ez a méz édes szerelem és mi fog beszarni legközelebb. Ez egy kategóriájában luxus autó és el is kéri tőled ezt a pénzt.
Ahogy Antonio Conte mondta, 100 euróval nem lehet egy 1000 eurós étteremben kajálni.
Balu19902019-01-28 19:24:42 // 114338
Várj segítek...nem éri meg. Ezért se tudom mi legyen, többen mondtátok, hogy a felújítást kerüljem el (ez végső megoldás), de ha nem találok pár napon belül használható hengerfejet akkor ez lesz megcsinálva és párhuzamosan keresem a cseredarabot és ha szükség lesz rá akkor csak felkell dobni a blokkra.
Vagy ha időközben sikerül jobb belátásra bírni a kereskedőt akkor megvetetem vele az újat, de erre kb. nulla az esély. :)
'''''2019-01-28 18:45:44 // 114337
Háát,egy 1.7M-es autóra 1millát rákölteni nem is tudom,hogy van-e értelme.Aztán még jöhet turbó,kettőstömegű,kormánymű,rugótörés...
Nagy szívás ez! :-(
Giuntini2019-01-28 18:45:38 // 114336
Nem tudsz beszélni az embrrekkel! Ha 1,7 millióért lehet venni, akkor 2,4-et nem adnak ki, akármilyen jó.
Zolibácsi2019-01-28 18:14:05 // 114335
Mindig az jár a fejemben, ha 1.7 millióért ilyen autót adnak és biztos nem te vagy egyedül aki ilyenbe bele szalad. Akkor én vagyok a hülye hogy ilyen olcsón adom.... Erősen gondolkozok hogy 2.4 re vissza teszem úgy is mindenki 300 ezret akar alkudni.
Balu19902019-01-28 18:00:49 // 114334
Így utólag inkább gyűjtögettem volna még egy kicsit és meg is vettem volna a tiédet. :D
Zolibácsi2019-01-28 17:57:52 // 114333
2 millióért adok egy komplett blokkot új hengerfejjel, új turbóval, kettőstomegut és Kevlar kuplungot. Ajándék egy komplett karosszéria, szép belterrel, 18s felnik új nyari gumival stb. :)
szelod92019-01-28 17:57:30 // 114332
Sziasztok. A vezető oldali első ülést hogyan lehet kiszerelni? Elektromos, TI ülés. Előtte le kéne venni az akksi sarukat? Nem szeretnék légzsákot durrantani :DD
Piritu - 1.000.0002019-01-28 17:38:46 // 114331
Indulj ki az ePER féle 3000 Eurós árból és nem érhet meglepetés :-(
Balu19902019-01-28 17:34:03 // 114330
Nem jött össze a Thesis hengerfej, folytatódik a keresés. Holnap kapok hivatalos árajánlatot új hengerfejre és ennek a beszerelésére, szerintem szívgörcsöt fogok kapni. :D
plejik2019-01-28 15:24:49 // 114329
Gyújtás rajta maradt vagy az is elszállt?
plejik2019-01-28 15:23:25 // 114328
Nálam teljesen változó, van , hogy csak alapjáraton kidobta, volt hogy menet közbe se váltás se kuplungé semmi, de volt olyan is. Nem nagyon lehetett mihez kötni. Ezért nem is nagyon tudtak mit mondani, mert ráadásul még hibakód sem volt semmi. Most már ugye ez is volt. De ha valakinek van gép , akkor nyugodtan vidd el kiolvastatni, sosem lehet tudni mibe futsz bele és persze más alkatrész kárára ne menjen. Pár ezer forintot megér szerintem. ;)
Giuntini2019-01-28 14:50:15 // 114327
Ne félj az amerikaiaknak kitalálják. Az X5-öt Amerikában gyártják, annak a célközönségnek.
Giuntini2019-01-28 14:39:49 // 114326
Meg Vályi tesztjét ugyanezzel au X5-el!
Shadin2019-01-28 14:15:42 // 114325
Ezt már nem lehetett nem kifigurázni.

Érdemes elolvasni az M850i-t is.
Tocke2019-01-28 14:14:21 // 114324
Neked hogyan történt pontosan ez a menet közbeni leállás? Nekem, igaz nem túl gyakran, de kb évente egyszer leáll az autó de csak akkor, ha üresben gurulok. Utána pöccre indul. Az utolsó eset talán már egy éve is lehetett.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-28 14:03:37 // 114323
Viszont legalább volt benne némi ötlet és humor. Mármint a videóban. :-)
plejik2019-01-28 13:37:52 // 114322
Sziasztok!

Téma volt nálam egy jó ideje, hogy nem tudták kideríteni mitől áll meg az autó menet közben. Idén sikerült a lakóhelyemen találni olyan szakit aki mindent ki tudott olvasni és tesztelni, hogy mi lehet a gond.

Nos: A megállás oka nyomás szabályozó szelep meghibásodása, ami teljesen rosszul működött. Sajnos ennek lett kihatása más alkatrészre is, így tönkrementek a porlasztó csúcsok is így az pedig felújításra szorul. (sajnos mindegyik... )

Ezt csak azért írom meg ide, hogy esetleg ha más is küzd ilyen leállással, akkor érdemes a nyomásszabályzó szelepet megnézetni. Nekem ugye a fordulatszám jeladót mondták az 2x lett is cserélve , de semmi. A hiba benne is volt az agyába, de az ugye a szabályzó miatt íródott be hibának.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak