Én nem értek hozzá, de amikor arról van szó, hogy a határ előtt van megtekerve, az nem azt jelenti szerintem, hogy fizikailag külföldön. Hanem hogy azelőtt, hogy először regisztrálva lenne a magyar rendszerbe és az ekáerbe adat kerülne róla. Lehet az akárhol is, gondolom.
De most úgy adod elő, mint ha ez az óra tekerés olyan nagy lehetetlen mutatvány lenne. Elhiszem, hogy nem tudja minden jóskapista megcsinálni, mint anno a mobilok kártyafüggetlenítését, de akkor miért van tele a hahu tizen-huszonéves romokkal, mind 130ezer km-el? Végén kiderül, hogy itt tényleg mindenhol ott a tuti vétel és Magyarország a csodák országa :DDD
RomeoOne2019-01-31 20:37:59 // 114480
ZoliNix2019-01-31 20:12:23 // 114479
Ja és ha már szét lett szedve cserélve lett az összes hajtókar csapágy, gyűrűk, meg egy csomó környező csömbörlék. (300 Ft lett a vége)
ZoliNix2019-01-31 20:08:50 // 114478
A fene emlékszik már rá :).
Sajnos ez vétel után néhány hónappal volt. A vétel meg már 5 éve. Egy öreg Diesel után így is olyan volt kicsit mint egy benzines. Most úgy 1700 alatt nem túl meggyőző, csak utána indul meg.
Sajnos ez vétel után néhány hónappal volt. A vétel meg már 5 éve. Egy öreg Diesel után így is olyan volt kicsit mint egy benzines. Most úgy 1700 alatt nem túl meggyőző, csak utána indul meg.
Tommaso 1592019-01-31 19:59:06 // 114477
Neked is le van "vakolva" a folytószelep?
Érezhetően lomhább az autó?
80%-ban mi is városozunk vele:-(
Érezhetően lomhább az autó?
80%-ban mi is városozunk vele:-(
ZoliNix2019-01-31 19:47:28 // 114476
Szerintem dugóztasd le, EGR-t irastd ki és nincs több gond a szívósorral. Azóta nem kormolódik pl. a map szenzor, a dpf jól érzi magát, pedig főleg városozok. (én 2 dugattyút cseréltem a kocsog lapátkák miatt)
Giuntini2019-01-31 17:21:59 // 114475
Így igen, hihető, és reméjük most már megoldódik...
Zolibácsi2019-01-31 17:19:33 // 114474
Szóval akkor az 1.660.000+900.000+amit rá költöttél. Szerencsére 500 ezret nem kell ki fizetned...
Reméljük itt megáll a történeted és nem esik ki több csontváz
Reméljük itt megáll a történeted és nem esik ki több csontváz
Tommaso 1592019-01-31 16:40:52 // 114472
Üdvözlök mindenkit!
Az 1 hónapja lerobban autónkat (1.9 Jtdm 16v 2007), most bontotta meg a szervizesem.
A lényeg, hogy az 1 hengernél a folytószelepről? (lehet nem jól írtam) lemezdarab vált le és szorult be egy szelep alá a képen látható módon.
Azt mondta, hogy 2 opció lehetséges:
1. Új szívótorok ha jól értettem ezekkel a folytószelepekkel, de annak ára szerinte 100.000 felett van
2. Folytószelep lepucolása, vakdugózása, de akkor alul nyomatékszegényebb lesz a motor.
Járt már így valaki?
Ha a vakdugózást választom azt nagyon észre veszem ha nem vagyok egy autóversenyző?
Sajnos nehezen jöttek ki az injektorok, azt is beméretné a szervizes rokon, szerinte ezt érdemes ilyenkor meglépni, a hengerfej meg megy műhelybe, hogy sérült e, stelepfészeknél minden rendben van e...
Az 1 hónapja lerobban autónkat (1.9 Jtdm 16v 2007), most bontotta meg a szervizesem.
A lényeg, hogy az 1 hengernél a folytószelepről? (lehet nem jól írtam) lemezdarab vált le és szorult be egy szelep alá a képen látható módon.
Azt mondta, hogy 2 opció lehetséges:
1. Új szívótorok ha jól értettem ezekkel a folytószelepekkel, de annak ára szerinte 100.000 felett van
2. Folytószelep lepucolása, vakdugózása, de akkor alul nyomatékszegényebb lesz a motor.
Járt már így valaki?
Ha a vakdugózást választom azt nagyon észre veszem ha nem vagyok egy autóversenyző?
Sajnos nehezen jöttek ki az injektorok, azt is beméretné a szervizes rokon, szerinte ezt érdemes ilyenkor meglépni, a hengerfej meg megy műhelybe, hogy sérült e, stelepfészeknél minden rendben van e...
Balu19902019-01-31 16:07:45 // 114471
A komplett árajánlat majdnem 900 ezer forintról szól, de ebbe benne van a vezérlés és társai amik nálam 20 kilométert futottak, így azok kiesnek. Plusz a garancia miatt az összeg még tovább csökken, így jön ki a 400 ezer forint környéke.
Így se olcsó, de gyári új hengerfej (vagy a cartárs által említett gyár által felújított darab, ezt még tisztázom velük) lesz a járgányban, amire azt mondom, hogy számomra még vállalható plusz költség, ha ezzel kitolom a kocsi eléttartamát.
Így se olcsó, de gyári új hengerfej (vagy a cartárs által említett gyár által felújított darab, ezt még tisztázom velük) lesz a járgányban, amire azt mondom, hogy számomra még vállalható plusz költség, ha ezzel kitolom a kocsi eléttartamát.
Smith2019-01-31 13:19:05 // 114470
Másnak is kijuthat a csodákból! Veled is megtörtént :)
alfa155gyuri2019-01-31 12:53:12 // 114469
Úgy van!
alfa155gyuri2019-01-31 12:51:47 // 114468
Egyenlőre elég ha az órát tekeri meg a vezérlőt ráér itthon majd eladáskor.
alfa155gyuri2019-01-31 12:50:14 // 114467
Nem mindenkire mondtam de azért megoldható simán.Azért külföldi sem mind tekeri.Csak úgy van beállítva mintha az összes külföldi tekerve lenne a magyar meg egy sem és a magyar rendes és szervizbe viszi és csakis gyári cuccokat tesz bele.Hát nem!+ hónapja Magyarországon futó renaultomba már szamara csapágy volt berakva. :( Javítottam egy motort (motorkerékpárt) a szelephézag a korong alatt alufóliával volt megoldva,mert megven van pénz de rendesen fenntartani már fáj.
Giuntini2019-01-31 12:18:11 // 114466
Az tényleg így van! A gyári generátor 140 ezer, gyári felújított 90.
En rendeltem Densot 60 ezerért. A gyári! Annyi a különbség, hogy nem gyári dobozban van.
En rendeltem Densot 60 ezerért. A gyári! Annyi a különbség, hogy nem gyári dobozban van.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-31 12:16:16 // 114465
Ha a gyári felújítottal ennyiben megáll a sztori, garival, akkor nagyjából megszűnt a probléma. A gyári felújítottakról egyébként AO fórumon olvastam, hogy többnyire a gyártásból valamilyen minőségi kifogás miatt kiesett újak. Revízió, javítás után gyári felújítottként adják őket.
Csabi2019-01-31 11:57:13 // 114464
Valószínűleg felújított. Anno a generátorral jártam így márkaszervizben. Kértem egy árajánlatot új generátorra. Mondja a munkafelvevő 90ezer -mondom neki- néztem eperben annyi a felújított ára - erre ő - igen, a gyári felújított, olyan mint az új :D
Inkább vettem egy újat 65-ért, ami a szervizben 140e lett volna.
Megnéztem eperben a felújított HF 400körül van. A Fiat-Alfás 30%kedvezmény miatt mindjárt 280. Beszereléssel megállhat 400ból. Nagy előny, hogy lesz rá garancia, és tényleg gyári felújított...
Inkább vettem egy újat 65-ért, ami a szervizben 140e lett volna.
Megnéztem eperben a felújított HF 400körül van. A Fiat-Alfás 30%kedvezmény miatt mindjárt 280. Beszereléssel megállhat 400ból. Nagy előny, hogy lesz rá garancia, és tényleg gyári felújított...
Giuntini2019-01-31 10:53:34 // 114463
Azért 400 ezer és új hf? Adja Isten hogy csoda legyen! De en abban nem hiszek, hogy ingyen adnak egy új hf-et. 1 millió az ara!
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-31 10:29:44 // 114462
ezzel nem fog menni de belefér az 1 millába ha még is :DDD
az előző ötleted jobbnak tűnt :PPP
az előző ötleted jobbnak tűnt :PPP
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-31 10:27:37 // 114461
Nincs ilyen x-tool cuccom. Rendelsz nekem egyet? Levonjuk a millából :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-31 10:25:00 // 114460
ne keresgélj, gyere van itt 59, írd át a vezérlőt :))))
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-31 10:19:40 // 114459
Amúgy meg rákerestem. Túlbonyolítottam, ennél is van egyszerűbb... ennyi
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-31 10:19:33 // 114458
gyakorolj, áll az alku...még :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-31 10:15:19 // 114457
Az emberek nagy része így veszi meg az autóját, csak szólok :-) Olasz autó vásárláshoz vittek már páran magukkal, minden egyes alkalommal találtunk egy-két ilyet. 400 az ecu-ban, 200 az órában. Biztos véletlen. Olyan is rendszeresen volt, hogy nulla az ecu-ban, még anno FAM-os hivatalosan óracserélt autóban is.
Bizonyos érték alatt arra sem veszik a fáradtságot, hogy átvizsgáltassák egy szalonban. Ahol mondjuk 30% esélyed van, hogy erre fény derül, amilyen "modern" diagnosztikai cuccokkal képesek neki állni.
Amúgy megadtam asszem a választ a "minek"-re is. Felesleges küzdeni a behozatalhoz az ecu-val. Be kell hozni úgy, hogy az óra jót mutasson. Bőven elég. Ez legalizálja a km állást, itthon nyugodtan hozzá lehet állítani az ecu-t.
Bizonyos érték alatt arra sem veszik a fáradtságot, hogy átvizsgáltassák egy szalonban. Ahol mondjuk 30% esélyed van, hogy erre fény derül, amilyen "modern" diagnosztikai cuccokkal képesek neki állni.
Amúgy megadtam asszem a választ a "minek"-re is. Felesleges küzdeni a behozatalhoz az ecu-val. Be kell hozni úgy, hogy az óra jót mutasson. Bőven elég. Ez legalizálja a km állást, itthon nyugodtan hozzá lehet állítani az ecu-t.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-31 10:05:44 // 114456
Minek? Mert aki úgy vesz meg egy autót, hogy más km van az órában és dupla annyi a vezérlőben az meg is érdemli, ennyi erővel lopott autót is vehetne, nem baj ha az alvázszám sem stimmel :P
Ok menj gyakorolni, szólj ha sikerült még ebben az évtizedben :DDD
Ok menj gyakorolni, szólj ha sikerült még ebben az évtizedben :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-31 10:02:02 // 114455
De azt minek? Az felesleges munka. A tekerés 90%-ban óratekerés. De ha erőlteted, hidd el megoldom :-) Rendelek is egy BDM szettet aztán megyek gyakorolni :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-31 09:55:36 // 114454
Órát is lehet cserélni, de nem erről volt szó...
Ha már munka, akkor nem félmunkáról beszélünk, tekerd meg nekem a motorvezérlőt a határon, kapsz 1 millát de ha nem kettő üti a markom :)
Ha már munka, akkor nem félmunkáról beszélünk, tekerd meg nekem a motorvezérlőt a határon, kapsz 1 millát de ha nem kettő üti a markom :)
samu1262019-01-31 09:53:54 // 114453
Nekem van egy gyanúm hogy tekerve lett, ha igaz az sem a világvége mert csak egy "kicsit".
210 van a műszerfalon, de a MES 239-et ír, azért csak gyanú, mert a MES azt is írja hogy kb 10% eltérés lehet az ECU és a műszerfal közt (az ecu javára), ez már pont nem 10% úgy hogy ha tekerve is van, nem a világvégéről.
210 van a műszerfalon, de a MES 239-et ír, azért csak gyanú, mert a MES azt is írja hogy kb 10% eltérés lehet az ECU és a műszerfal közt (az ecu javára), ez már pont nem 10% úgy hogy ha tekerve is van, nem a világvégéről.
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-31 09:49:15 // 114452
Ne fogadj rá szerintem.. :-)
A trélerre pakoláskor elég ha a dash már jót mutat. Óracsoport ki, táp kell neki és az óracsoporton az egyik chip lábaira kell ráállni. És mehet a tekerészet. Az ecut vagy hozzáigazítják, vagy nem. Én az egymilláért előre megtekernék egy óracsoportot és 10p alatt kicserélném. Nem tudnám elbukni, hidd el :-) Remélem nem adtam ezzel tippet senkinek. Tipikus amúgy, hogy csak az óra van megtekerve és az ecu-t nem írják hozzá. Ezt a MES lebuktatja. Ezért sem vennék autót kiolvasás nélkül. Láttam már pár szép különbséget. Aki kicsit is igényesebb, már itthon szépen kiigazíttaja az ecu-t is, vagy legalább nullázza. Ilyet is láttam párat, tipikus tekert óra, ahol az ecu nullát mutat.
A trélerre pakoláskor elég ha a dash már jót mutat. Óracsoport ki, táp kell neki és az óracsoporton az egyik chip lábaira kell ráállni. És mehet a tekerészet. Az ecut vagy hozzáigazítják, vagy nem. Én az egymilláért előre megtekernék egy óracsoportot és 10p alatt kicserélném. Nem tudnám elbukni, hidd el :-) Remélem nem adtam ezzel tippet senkinek. Tipikus amúgy, hogy csak az óra van megtekerve és az ecu-t nem írják hozzá. Ezt a MES lebuktatja. Ezért sem vennék autót kiolvasás nélkül. Láttam már pár szép különbséget. Aki kicsit is igényesebb, már itthon szépen kiigazíttaja az ecu-t is, vagy legalább nullázza. Ilyet is láttam párat, tipikus tekert óra, ahol az ecu nullát mutat.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-31 09:10:12 // 114451
meg de nem úgy ahogy neked előadják... ez ennél sokkal bonyolultabb és akik normális cégen hozzák be akár árverésről, akár lízing cégtől rohadtul nem nyúlnak már hozzá... persze marad a férgese sajnos....
Csabi2019-01-31 09:05:28 // 114450
nem teljesen mindegy hogyan? Megoldják :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-31 08:59:16 // 114449
persze utazik mindenhová 20 percenként más város, ország....életszerű :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-31 08:57:44 // 114448
Látom az életképet megáll az emberünk a határnál, leül az árokpart mellé a török vendégmunkások mellé, előveszi a szalonnát, kenyeret, bugylibicskát, egyet húz a szalonnából egyet a motorvezérlőn, lassan dél a szalonna lassan elfogyott a vezérlőt még nem sikerült szétbányászni, megáll a gendarmerie nézi, nézi ... emberünk mutatja szalonna, a vezérlő? az a vágódeszka :DDDDDDDD
Életszerű jah így mehet.....
Életszerű jah így mehet.....
Csabi2019-01-31 08:50:03 // 114447
"eáker miatt kint kéne mielőtt felrakják a trélerre " -pont így értődött :)
Csabi2019-01-31 08:48:55 // 114446
Ez egyre jobb lesz, szóval az 59vezérlőjét nem lehet visszatekerni. Ez egy jó hír, most sokunknál esett le egy nagy kő :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-31 08:46:23 // 114445
meg milyen határ előtt? a zöldhatár? nincs is határ :DDDDDDDD
eáker miatt kint kéne mielőtt felrakják a trélerre különben bukta van a fuvarcégnek... van még kérdés?
eáker miatt kint kéne mielőtt felrakják a trélerre különben bukta van a fuvarcégnek... van még kérdés?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-31 08:43:56 // 114444
aki hobbyból csinálja.... inkább hülye hozzá, mert nem mondana baromságokat, ha tisztában lenne vele, hogyan lehet ennél az adott típusnál :P
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-31 08:41:52 // 114443
én tudom hogy megy ez ezért írom amit....
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-31 08:41:13 // 114442
mint a magyar népmesékben.... fizetek annak 1 millát itt helyben aki meg tudja tekerni az 59 vezérlőjét a határon, de ha nem akkor kettőt kapok vissza, várom a jelentkezőket :DDD
Remélem emberünk kisbusszal jön, műgyantával meg mindennel :DDDDDD
Remélem emberünk kisbusszal jön, műgyantával meg mindennel :DDDDDD
Csabi2019-01-31 08:41:09 // 114441
Nyilván az a móka , hogy pont veled folytatunk "vitát" erről. :) Szóval, te biztos tudod, hogy megy ez, vagy ha más nem hallottál róla! :D
Csabi2019-01-31 08:38:31 // 114440
Hát, nagyon nyomós érdekük fűződik hozzá, hogy ez ne legyen annyira egyszerű a "hétköznapi" ember számára, konkrétan azért, mert ebből élnek...
"megoldják még a magyar határ előtt" /Ezt olyan mondta aki hobby szinten csinálja/:)
Fiktív számlát sem találsz újsághirdetésben, és a google-n sem :D
"megoldják még a magyar határ előtt" /Ezt olyan mondta aki hobby szinten csinálja/:)
Fiktív számlát sem találsz újsághirdetésben, és a google-n sem :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-31 07:10:06 // 114439
Olyan jókat derülök, elképzeltem ahogy egy hétköznapi életet élő 159 tulaj vissza akarja tekertetni a vezérlőt... Google, óra tekerés.. a francba, mindenhol csak az idő átállítás, meg TC cikkek, megkérdi a szomszédokat, aboltost, barátokat semmi, pedig mindenki hallott róla de senki sem látta, mint a szopófantom... felad egy hirdetést, de semmi... :))))
Kivi vagyok ki jutna el az emberig....
Kivi vagyok ki jutna el az emberig....
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-31 06:58:54 // 114438
??? Jószagú telihold...
alfa155gyuri2019-01-31 05:29:12 // 114437
Itthonit se!Ha valaki megy pl 50000km et 2 év alatt két műszaki között simán visszateker 40000-et és azt mondja keveset használja.2 év alatt sok minden történhet itthon is.
linzenbold2019-01-30 23:06:42 // 114436
Van köztünk olyan aki ért az automata váltókhoz? Alfa 159 1.9jtdm
Egy hibát kellene beazonosítani hang alapján.
Egy hibát kellene beazonosítani hang alapján.
RomeoOne2019-01-30 22:47:21 // 114435
Mármint az itthoniaké. A külföldről behozottak tekerését ez sem fogja vissza, ha jól tudom :)
Csabi2019-01-30 22:15:41 // 114434
Ezért írtam, gari alatt minden megvan nekem is. A nem garisakat meg nem adják ki, nem látják központilag.(állítólag) Ha akarom, akkor gyártok rá elméletet, hogy miért valós a kilométer, és ha akarom elhiszem, hogy a nepper társadalmi munkával hozza be külföldről:) Mert pl az én autóm azzal a kilométerrel pont annyiba került nyugaton mint itthon..Nem találtam lényegesen olcsóbban.
Persze magánszemélytől, kétséget kizáró papírokkal infókkal más a helyzet...de ez nagyon ritka , szerintem.
Persze magánszemélytől, kétséget kizáró papírokkal infókkal más a helyzet...de ez nagyon ritka , szerintem.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-01-30 21:56:05 // 114433
egyébként mióta eáker van igencsak kezdenek békénhagyódni az órák érdekes módon...
Zolibácsi2019-01-30 21:55:42 // 114432
Mielőtt fel rakják az "új" hengerfejet azért nézd meg hogy valóban az...
Reméljük jó lesz!
Reméljük jó lesz!
WarbiRunner (Gyuri)2019-01-30 21:52:11 // 114431
4 éves kor az első műszaki itthon, az lesz az első ismert km állás a központi rendszer szerint, ha nincs közben tulajdonos váltás. Azért arra viszont jó esély van, hogy az addigi garis és nem garis szervizeket a márkakereskedésből lekérd. Nekem még nullrevíziós szervíz bejegyzés is van (akksi csere), ülőlap csere, egr csere, kábelköteg csere (nyest lehetett), ilyesmik. Szépen követhető a km végig.