Ha szembeállsz vele, akkor a blokk jobb oldalán van az EGR hűtő fedele. Egy fekete műanyag, de ne mbiztos, hogy hidegen, álltában és látszik rajta a repedés.
Lehet még a légtelenítő csavar is, ha még az eredeti műanyag van benne. Bár az általában nem csöpögtet, hanem leesi ka feje és sok kifolyik.
Ha tényleg ez a kettő a ludas, akkor cseréig ne nagyon menj vele messzire.
RomeoOne2023-10-06 10:35:59 // 126567
Zselé2023-10-06 09:23:09 // 126566
Sziasztok! A 159-esünk (2.0Jtdm 136LE, 2011-es) csöpogteti a vizét, de nem jövünk rá hogy hol? Az EGR hűtő fedelet meg lehet találni bontás nélkül, merre van az? Van esetleg más ismert szivárgási pont? A blokk jobb oldalán fedeztünk fel nyomokat, de ugye bárhonnan oda vezethetik a csövek a hűtőfolyadékot...
Oldm4n2023-09-26 10:05:12 // 126565
Nincs semmi hibakód. Ha lenne, egyszerű lenne az életem. Egyszerűen fogja és gázelvételre leejti a fordulatszámot, de annyira, hogy megáll. Nem mindig, néha. (Ez a legidegesítőbb benne.) Meg az, hogy nincs szaktudás a típushoz. :( Tippelgetve cserélgetnek ezt-azt és egyre szarabb, egyre több idegesítő hibája van. Ki kéne vinni külföldre szervizbe...
ZoliNix2023-09-25 21:59:45 // 126564
Sziasztok!
Kérdésem lenne a nálam tapasztaltabbakhoz.
1,9 jtdm 16v Mann-Hummel szűrőház fedelének mérete 75mm/16 lap?
Kaptam kölcsön egy 12 db-os készletet de abban nincs 16 oldalú fej.
Kicsit megakadtam. A neten még nem találtam ilyen méretet, csak eredeti Mannfilteres cuccot, de ott csak kódjeleket láttam.
Előre is köszi!
Kérdésem lenne a nálam tapasztaltabbakhoz.
1,9 jtdm 16v Mann-Hummel szűrőház fedelének mérete 75mm/16 lap?
Kaptam kölcsön egy 12 db-os készletet de abban nincs 16 oldalú fej.
Kicsit megakadtam. A neten még nem találtam ilyen méretet, csak eredeti Mannfilteres cuccot, de ott csak kódjeleket láttam.
Előre is köszi!
Attis2023-09-25 16:49:41 // 126563
Vettem augusztusban egy "cartárstól" egy szett alufelnit. Elmentem felrakatni a téligumikat rá. Négyből kettő rázott, görgőzni kellett. Ráírtam a "cartársra", hogy teljesen hibátlannak hirdette. persze semmi válasz.
Nem vagyok ideges, de engem eddig a "cartársak" vertek át a legtöbbször. Annó (kb tíz éve) vettem a 147-re szintúgy egy szett felnit, ami mint kiderült nem rávaló... Remélem nem csak patkányok vannak köztünk, de azért egy csöpp gerinc lehetne a "cartársakban"...
Nem vagyok ideges, de engem eddig a "cartársak" vertek át a legtöbbször. Annó (kb tíz éve) vettem a 147-re szintúgy egy szett felnit, ami mint kiderült nem rávaló... Remélem nem csak patkányok vannak köztünk, de azért egy csöpp gerinc lehetne a "cartársakban"...
Liquid2023-09-25 15:55:53 // 126562
a katalógus alatt az ePer-t érted vagy a unix/bárdi/láng satöbbit?
Mert ez utóbbiaknál mindenhez van minden függetlenül attól hogy ténylegesen van-e benne :)
Mert ez utóbbiaknál mindenhez van minden függetlenül attól hogy ténylegesen van-e benne :)
Liquid2023-09-25 15:54:38 // 126561
Jó kérdés :) szerintem sincs, vagy ha van is inkább másfele kellene keresgélni.
De majd kijavít valaki aki jobban ért hozzá :)
Hibakód van?
Inkább tűnik valami nyomásszenzor, vagy MAP szenzor vagy ilyesmi hibának.
De majd kijavít valaki aki jobban ért hozzá :)
Hibakód van?
Inkább tűnik valami nyomásszenzor, vagy MAP szenzor vagy ilyesmi hibának.
Oldm4n2023-09-25 13:52:11 // 126560
Sziasztok!
Egy nagyon láma kérdésem lenne. (Mentségemre legyen mondva, világ életemben benzines autóim voltak, ez az első dízelem.)
Szóval, a kérdésem az lenne, hogy a 2.0JTDm (136 ló) motornál van e alapjárati motor? Szerintem van, mert egyrészt vacakol - leejti a fordulatszámot gázelvételnél és leáll, másrészt rendelhető katalógusból az alkatrész a motorhoz, tehát gondolom mégiscsak van benne. A szerelőm szerint ezekben a modern dízelekben nincsen alapjárati motor, befecskendezett mennyiséggel operálnak.
Mi az igazság? Van benne alapjárati motor, vagy nincs?
Kösz, előre is.
Egy nagyon láma kérdésem lenne. (Mentségemre legyen mondva, világ életemben benzines autóim voltak, ez az első dízelem.)
Szóval, a kérdésem az lenne, hogy a 2.0JTDm (136 ló) motornál van e alapjárati motor? Szerintem van, mert egyrészt vacakol - leejti a fordulatszámot gázelvételnél és leáll, másrészt rendelhető katalógusból az alkatrész a motorhoz, tehát gondolom mégiscsak van benne. A szerelőm szerint ezekben a modern dízelekben nincsen alapjárati motor, befecskendezett mennyiséggel operálnak.
Mi az igazság? Van benne alapjárati motor, vagy nincs?
Kösz, előre is.
Tocke2023-09-18 14:12:30 // 126559
Esetleg próbáld meg vmelyiket, hátha.
https://racingbazar.hu/adatlap/alkatresz/egyeb-alkatresz/alfa-romeo-159-2.2-jts-ti-bontott-alkatreszek-elao-24672424
https://racingbazar.hu/adatlap/bontas/bontott-alkatreszek/alfa-romeo-159-2.2-jts-bontott-alkatreszei-21344817
https://racingbazar.hu/adatlap/bontas/bontott-alkatreszek/alfa-romeo-159-bontott-alkatreszei-23221092
https://racingbazar.hu/adatlap/alkatresz/egyeb-alkatresz/alfa-romeo-159-2.2-jts-ti-bontott-alkatreszek-elao-24672424
https://racingbazar.hu/adatlap/bontas/bontott-alkatreszek/alfa-romeo-159-2.2-jts-bontott-alkatreszei-21344817
https://racingbazar.hu/adatlap/bontas/bontott-alkatreszek/alfa-romeo-159-bontott-alkatreszei-23221092
Sn0wzee2023-09-14 09:19:03 // 126558
Sziasztok!
Van egy 2007-es 2.2 JTS-em, amit nagyon imádok, most műszakiztattam.
A múlt héten úgy döntött, hogy őrülten elkezd csörögni a motor, gyors szervizbe szállítást követően kiderült, hogy az 1-es hengerben nincs kompresszió.
Most arra vár, hogy felférjen az emelőre.
A szerelőm szét fogja dobni, hogy javítható-e, de nem akarom kikukázni az autót.
Szeretném talpra állítani.
Segítségetek kérném, hogy találjak bele egy csere motort, biztos, ami biztos alapon.
Motorkód 939a5000
Minden segítséget előre is köszönök!
Van egy 2007-es 2.2 JTS-em, amit nagyon imádok, most műszakiztattam.
A múlt héten úgy döntött, hogy őrülten elkezd csörögni a motor, gyors szervizbe szállítást követően kiderült, hogy az 1-es hengerben nincs kompresszió.
Most arra vár, hogy felférjen az emelőre.
A szerelőm szét fogja dobni, hogy javítható-e, de nem akarom kikukázni az autót.
Szeretném talpra állítani.
Segítségetek kérném, hogy találjak bele egy csere motort, biztos, ami biztos alapon.
Motorkód 939a5000
Minden segítséget előre is köszönök!
Smith2023-09-13 21:17:32 // 126557
Szerintem ha alvázszám szerinti cikkszámmal rendelsz bele, azzal nem fogsz mellé.
sty2023-09-06 13:24:23 // 126556
Sajnos elért engem is az antenna mizéria. Próbálkoztam a tisztításal de csak egy ideig volt jobb, kb 2 hónap és már rosszabb mint amilyen volt . Kerestem újat de nem egyértelmű, nekem nem navis az autóm de még is 3 vezeték megy rá. Sikerült kinyomozni hogy a rózsaszínű Csáti a gps ezek szerint ha veszek egy 2 csatisat akkor működni fog rendesen vagy mindenképp kell a 3 vezetékes? Esetleg valaki oldotta már meg ezt az antenna cserét máshogy?
Tuschke2023-09-05 17:29:58 // 126555
Ha cseréled, szerintem javasolt a zöld. Én kormányszervóhoz kértem olajat, típus szerint, nem tudom, mennyire egyezik meg az ATF olajjal.
Josh.812023-09-04 20:58:58 // 126554
Sziasztok!
A 159/Brera kormányművekben az ATF folyadékot tényleg érdemes és javasolt átcserélni pirosról- kék/zöld színű ATF folyadékra.?? Egy pár helyen és 59/brera fórumon olvastam+javasolták, hogy cserélni érdemes a kékre kormánymű élttertam növelés miatt.. Az utolsó 159 szériákat is a gyárban már kék ATF- olajjal üzemelő kormányművel adták ki..!? Jelenleg piros van az enyémben is és k.gumihrangot kellene cserélnem pont, ezért gondoltam, hogy akkor a folyadékcserét is megcsinálom..csak akkor mit, milyen ATF folyadékot tegyek bele..? (Hibajelenségem nincs egyenlőre)
Előre is köszönöm a tanácsokat tapasztalatokat ezzel kapcsolatosan.
A 159/Brera kormányművekben az ATF folyadékot tényleg érdemes és javasolt átcserélni pirosról- kék/zöld színű ATF folyadékra.?? Egy pár helyen és 59/brera fórumon olvastam+javasolták, hogy cserélni érdemes a kékre kormánymű élttertam növelés miatt.. Az utolsó 159 szériákat is a gyárban már kék ATF- olajjal üzemelő kormányművel adták ki..!? Jelenleg piros van az enyémben is és k.gumihrangot kellene cserélnem pont, ezért gondoltam, hogy akkor a folyadékcserét is megcsinálom..csak akkor mit, milyen ATF folyadékot tegyek bele..? (Hibajelenségem nincs egyenlőre)
Előre is köszönöm a tanácsokat tapasztalatokat ezzel kapcsolatosan.
Tuschke2023-08-25 17:27:16 // 126553
ProdyG2023-08-23 17:43:09 // 126551
Sziasztok,
2.4 JTDM-em annak idején hengerfej cserén esett át (meglepő módon). A kocsi már nincs meg, de a régi repedt hengerfej azóta is a garázsomban van. Ha valakinek bármi miatt szüksége lenne rá, annak szívesen odaajándékozom :)
max dísznek is jó lehet :D én nem tartgatnám tovább...
2.4 JTDM-em annak idején hengerfej cserén esett át (meglepő módon). A kocsi már nincs meg, de a régi repedt hengerfej azóta is a garázsomban van. Ha valakinek bármi miatt szüksége lenne rá, annak szívesen odaajándékozom :)
max dísznek is jó lehet :D én nem tartgatnám tovább...
Smith2023-08-23 16:44:31 // 126550
Köszi mindenkinek, néztem én is, a Bosch ami a legdrágábbnak számít, az van 8200 Ft körül, nem egy nagy befektetés, és a kicserélés sem agyműtét, konkrétan van egy youtube video erre ahol minden látszik pontosan :)
https://www.youtube.com/watch?v=TLLITK-9mkY
Kikergetem a békákat és a pókokat a szerelőaknából... :-o
https://www.youtube.com/watch?v=TLLITK-9mkY
Kikergetem a békákat és a pókokat a szerelőaknából... :-o
Tocke2023-08-23 08:23:26 // 126549
Nekem volt olyan, hogy menet közben (üresben gurultam) leállt. De volt olyan is, hogy nem állt le csak a fordulatszámmérő csinált menet közben egy min-max kitérést és dobott egy hibalámpát is. Első körben, ahogy a többiek is mondták a főtengely jeladót cserélném kapásból. A Bosch 10e Ft, csere kb 5 perc. (ha le van véve a haspajzs :-))) Nekem megoldotta a problémát.
Liquid2023-08-22 23:09:59 // 126548
én valami kábel / csatlakozó hibára gyanakodnék így messziről
Piritu - 1.000.0002023-08-22 22:37:40 // 126547
Nálam is az elején azonnal indult, aztán egyre többet kellett várni.
Smith2023-08-22 22:30:03 // 126546
Dettó ugyanez a jelenség amúgy, leáll és ennyi, hibakód nincs. A különbség annyi, hogy nem kell várnom, hogy hűljön, rögtön indul utána. Még gurulás közben ráindítok és már megy is megint. 😀
Elképzelésem sincs, hogyan lehetne utánanézni mitől van, miközben majdnem lehetetlen reprodukálni a hibát, szándékosan nem tudom reprodukálni. :(
Elképzelésem sincs, hogyan lehetne utánanézni mitől van, miközben majdnem lehetetlen reprodukálni a hibát, szándékosan nem tudom reprodukálni. :(
Piritu - 1.000.0002023-08-22 21:23:04 // 126545
Emlékeim szerint a vezérműtengely jeladó csak indításkor játszik. Attól nem áll le.
Piritu - 1.000.0002023-08-22 21:22:08 // 126544
A főtengely és vezérműtengely jeladó két külön dolog.
A korrekciótól nem áll le, ettől függetlenül annak is jó lenne utána nézni hogy mitől van.
A korrekciótól nem áll le, ettől függetlenül annak is jó lenne utána nézni hogy mitől van.
Piritu - 1.000.0002023-08-22 21:19:04 // 126543
Nekem a 2.0-nál a főtengely jeladó csinált ilyet. Melegen se szó, se beszéd leállt. Aztán hűlt egy kicsit és minden rendben volt. Hibakód semmi.
Liquid2023-08-22 19:52:33 // 126542
Attól nem áll le. A főtengely jeladó tapasztalatom szerint úgy omlik be, hogy pl. melegen nem működik, megvárod míg kihűl és újra jó. A vezérműtengelyessel nem volt dolgom.
Smith2023-08-22 18:25:48 // 126541
Nincs eltárolt hibakód semmi :(
Olvasgatok, de írnak főtengely jeladót és holtpontonjeladót is, vagy ez a kettő ugyanaz lehet?
Illetve vezérműtengely jeladót is néhol. Ez sem ugyanaz mint a főtengely jeladó gondolom.
Az egyik injektor korrekciója marhára kilóg a sorból. De szerintem ettől nem állna le.
Olvasgatok, de írnak főtengely jeladót és holtpontonjeladót is, vagy ez a kettő ugyanaz lehet?
Illetve vezérműtengely jeladót is néhol. Ez sem ugyanaz mint a főtengely jeladó gondolom.
Az egyik injektor korrekciója marhára kilóg a sorból. De szerintem ettől nem állna le.
pettinke2023-08-22 16:14:51 // 126540
holtponti jeladó szokott ilyet csinálni. nincs hibajel, csak mivel nem érzi az ECU, hogy forogna a motor, inkább leállít mindent.
így a fotelből...
így a fotelből...
Liquid2023-08-22 16:00:31 // 126539
ilyet nem láttam még közelről, de simán lehet hogy valamilyen fontos csatlakozó nem tökéletes, hibakód van a tárolóban?
Smith2023-08-22 15:46:07 // 126538
Ma hazafelé jövet kétszer is megállt alattam a vas. Menet közben is éreztem, hogy be-be rángat nagyobbakat, aztán egy körforgalom előtt kinyomtam a kuplungot leállt a motor. Elgurultam még vele pár métert, megálltam, ráindítottam beindult szépen.
Pár kanyarral arrébb, megint ugyanez, menet közben rángatás majd megáll.
De utána mindig pöccre indul elsőre.
Ezt leszámítva megy szépen, nincs rosszabb hangja.
Sárga tengeralattjáró nem jelent meg, de most megyek és ráolvasok géppel is.
Valakinek volt már hasonló? Vagy valami tipp, vagy akármi javaslat, amit nézzek a diaggal?
Pár kanyarral arrébb, megint ugyanez, menet közben rángatás majd megáll.
De utána mindig pöccre indul elsőre.
Ezt leszámítva megy szépen, nincs rosszabb hangja.
Sárga tengeralattjáró nem jelent meg, de most megyek és ráolvasok géppel is.
Valakinek volt már hasonló? Vagy valami tipp, vagy akármi javaslat, amit nézzek a diaggal?
leopop32023-08-20 10:37:41 // 126537
Ne is mond kivagyok ettől 😅
Smith2023-08-20 10:31:31 // 126536
Azt hiszem Apline-nak van direkt 159-hez való hangszórója, de ha jól emlékszem ebay-en lehet venni hozzá keretet amivel beletehető szinte bármi szabvány méret.
Trombozis2023-08-19 13:04:40 // 126535
Valamire oda kell figyelni az első hangszóró cserénél? Mélység, akármi. Mint a 156os esetében? Kicsit megszakadtak a gyáriak. 😀
KovacsK852023-08-18 11:25:07 // 126534
Nekem mindig mondja, mikor cserél valamit, hogy gyári cucc volt-e, vagy már cserélték előttünk. Az életkor és vélt km fényében, pedig hiába próbálják haverok, kollégák szívni a vérem, leszarom. A céges Seat és ©kodákkal sokkal hamarabb van baj, pedig 90%-uk egy gazdás. :)
Viszont kíváncsi leszek, hogy most a garanciálisan cserélt Lemförder kar meddig fogja bírni. Sajnos nap mint nap járok szar utakon, szóval hajtva lesz. Viszont jobb oldalt alsó és felső már cserélve lett november körül ugyanezen márkájúra, azokkal semmi probléma nincs.
Viszont kíváncsi leszek, hogy most a garanciálisan cserélt Lemförder kar meddig fogja bírni. Sajnos nap mint nap járok szar utakon, szóval hajtva lesz. Viszont jobb oldalt alsó és felső már cserélve lett november körül ugyanezen márkájúra, azokkal semmi probléma nincs.
Liquid2023-08-18 08:12:35 // 126533
elképzelhető hogy az még a gyári volt...
KovacsK852023-08-18 07:35:09 // 126532
Végül sikerült megoldani, valóban felső lengőkar volt, garanciálisan ki lett cserélve. Külsőre nem lehetett látni rajta semmit, de kiszedve is nyekergett. Most teljesen fura, hogy ha tekerem a korményt vagy terhelés éri nem nyekeg. :)
A gyári felső lengőkar mikor AUG-ban lett cserélve akkor volt óra szerint 200e az autóban, valójában senki sem tudja mennyi a valós. 15éves az autó, olasz importos.
A gyári felső lengőkar mikor AUG-ban lett cserélve akkor volt óra szerint 200e az autóban, valójában senki sem tudja mennyi a valós. 15éves az autó, olasz importos.
Tocke2023-08-18 07:11:45 // 126531
Az igazsághoz az is hozzá tatrozik, hogy én nem azért cseréltettem a felső lengőket, mert kopogott a gömbfej, hanem ordenálé módon elkezdtek nyikorogni. Egyszerre mindkét oldal. Kiszedtem, tisztítottam, zsíroztam, nyomatékra húztam de tök mindegy volt. Hidegben melegben nyekergett mint egy rossz szekér. Már idegesített, az ilyennek nincs helye az autóban.
WarbiRunner (Gyuri)2023-08-17 23:18:36 // 126530
Ennyi a lényeg, én már erre hajtok. A 24 éves 146-on sem cseréltem lengőkart a 9 év alatt. 176e-nél ment el, nem volt baja a lengőkaroknak, ép volt a futómű keret. Ha tehetem így váltok autót továbbra is. Persze biztos mázli is volt, bele lehet választani használtnál könnyen.. Jut eszembe felső lengőkar csere volt egy a 159-en, tök fölöslegesen, szóval mégis volt.. 5 éve? Az új pont úgy nyekergett mint ami benne volt. Megbántam azt is, hogy hagytam hozzányúlni.
Liquid2023-08-17 23:10:01 // 126529
Jókor vetted és adtad el az autókat :)
A TI-ben a gyári szerelésű bő 200k / 9 évet bírt, a TBI-n 100e / 12év után kellett hozzányúlni (igaz az még csak nagyszilent volt), tehát vélhetően az már nem fog 200-ig elmenni, szerintem a naptári kor is számít nem csak a km.
A TI-ben a gyári szerelésű bő 200k / 9 évet bírt, a TBI-n 100e / 12év után kellett hozzányúlni (igaz az még csak nagyszilent volt), tehát vélhetően az már nem fog 200-ig elmenni, szerintem a naptári kor is számít nem csak a km.
WarbiRunner (Gyuri)2023-08-17 22:56:13 // 126528
Nekem a 146-ban a szalonból vett gyárinak mondott lengőkar bírta legjobban. 70e+, azzal adtam el.
A gyári meg 200e+. Azóta nem volt autóm ami nálam futotta meg a 200e-t, és nem is cseréltem lengőkart. Visszanéztem, 10 és fél éve nem cseréltem lengőkart semmin. És nem hiányzik.
A gyári meg 200e+. Azóta nem volt autóm ami nálam futotta meg a 200e-t, és nem is cseréltem lengőkart. Visszanéztem, 10 és fél éve nem cseréltem lengőkart semmin. És nem hiányzik.
berobbantam2023-08-17 20:48:48 // 126527
Nekem van egy fanatikus ismerősöm.Ő már 2 éve is a meyle hd-t mondta favoritként.Előtte a lemföldert favorizálta.Én még csak az 56-ba cseréltem de abban többször is.Volt noname felsőm.Kritikán aluli.Még méretben sem stimmelt.Most lemfölder van benne felül.Beszerelés előtt a gömbfejet rendesen megzsíroztam.Ami volt benne az nevetség.Már bírja egy jó ideje.Pedig szegény 56 folyton úton van.Nagy melegbe nyekereg kicsit a szilentje de evvel együtt tudok élni.
Attis2023-08-17 17:00:12 // 126526
Ez lenne a normális, hogy ennyit ki bír. Nem az, hogy szemetet kell vennünk, mert nem tudjuk, hogy melyik a jó. Az meg külön szánalmas, hogy a neves gyártók is beálltak a minőség csökkentésbe.
Roll19832023-08-17 16:41:03 // 126525
Nekem a gyári felső lengőkarok most kerültek ki az autóból, és volt bennük dátum, 2008 év végi gyártás volt, az autó meg 2009-es és 185e km-t bírtak ki. Én is az ilyen alkatrészeket kedvelem, nem az évente cserélgetősöket. Kíváncsi vagyok a Meyle HD mennyit fog bírni.
Smith2023-08-17 13:16:30 // 126524
Nem csodálom, ha felhúztad magad. Sz*pjon le az összes.
Mindeközben halálra idegesítenek a PET palackhoz kötözött kupakkal és a 7 Ft felszámolásával ha a szaros 200 Ft-os sóskiflihez van pofám zacskót tépni, így megmentjük a Földet, sőt az egész világegyetemet is.
Mindeközben halálra idegesítenek a PET palackhoz kötözött kupakkal és a 7 Ft felszámolásával ha a szaros 200 Ft-os sóskiflihez van pofám zacskót tépni, így megmentjük a Földet, sőt az egész világegyetemet is.
Attis2023-08-17 12:39:36 // 126523
gyönyörű. Ha a "fast" nevű márkára gondolsz, akkor nem csodálom, hogy messzire kerülöd. Vicc az egész. Az hogy kibír 25ezret az semmi, csek egy szemét. Mellesleg a nagy környezetvédő EU szerint rendben van ez a sok szemét, amit feleslegesen vesznek az emberek? otthon gyűjts szelektíven, de egy alkatrész aminek minimum 100ezret kéne kibírnia csak 20-25 ezret bír ki, háááát vicc. 4-5 darabot kell venni feleslegesen. Bocs mindenkitől, de felhúztam magam.
Tocke2023-08-17 12:39:17 // 126522
Ebből a 70% városban került bele, ahol azért kis sebességgel megy az autó, kerülve a kátyúkat. Nem tudom, hogy pályán többet bírnának e, ahol azért jobb az út de sokkal nagyobb a sebesség is.
Liquid2023-08-17 12:15:21 // 126521
hát az nem sok :( Tudom hogy semmilyen alkatrész se olyan mint a gyári szerelésű, de a TI-ben 200k-t futott gyárihoz képest elkeserítő a 40k.
Tocke2023-08-17 12:01:27 // 126520
Lengyel felső lengőkart is próbáltam, 1,5 év, 20-25e km után lett kuka.
Tocke2023-08-17 11:58:16 // 126519
Kb 36-40ezer. semmivel sem több.
leopop32023-08-17 00:18:30 // 126518
Jaja a másik a TRW lenne amit kipróbálnék csak attól félek mert hiába az a gyári én is sok helyről azt hallom hogy szar. Pedig kb minden gyárilag TRW az autóban még a biztonsági öv cserekor néztük hogy az öv mechanikája is TRW.
Meyle HD ról pedig csak jókat hallok illetve nem csak alfásoktól.
Bár amúgy azon is szoktam gondolkodni, hogy az én futásteljesítményemnél (évi nagyon max 5000 km) mindenkettő hibátlan lenne 😅
Meyle HD ról pedig csak jókat hallok illetve nem csak alfásoktól.
Bár amúgy azon is szoktam gondolkodni, hogy az én futásteljesítményemnél (évi nagyon max 5000 km) mindenkettő hibátlan lenne 😅