Balage2006-02-26 18:48:10 // 870
Kell, ez is kell... :-D
Blade2006-02-26 18:34:41 // 869
GEORGE2006-02-26 17:52:32 // 868
Meg még azt mondanám, hogy annyira nem rossz ám amennyire páran lehúzták szegény 159-et.
GEORGE2006-02-26 17:48:33 // 867
Az egész próba út egy mondatban:
Egy kellems kocsiban autóztam eggyett :-)
csocsi2006-02-26 17:46:09 // 866
Akkor nem volt kitörő öröm?
GEORGE2006-02-26 17:31:52 // 865
Szevasztok!
Pénteken este én is kipróbáltam egy 159 1,9 JTS gépet.
5-en voltunk benne, kijelentem, hogy hátúl 3 embernek nagyon szűk!!!!!!
3-munk közül egyikünk sem volt túlsúlyos!!!!!!!!!
5 személlyel visszafogottan gyorsult, no meg Ákos is "fékezett" :-) a "GEORGE ne száguld mondattal " :-)
Benyomásaim.
Kellemesen vezethető,
Alfás morgás megmaradt benne, kihúzatáskor,
Vezető ülésben ülve jól éreztem magam már az első méterektől,
Kézre állnak a kezelőszervek,
Kis erőt igényel a kormány, kapcsolók kezelése,
Finom tompa puffanásokkal halad át az úthibákon,
Hátúl csak 2 személyes,
Az én 146ti-hez azért lomha szegényke, de tudom nincsenek egy súlycsoportban!
Ja és van benne pohártartó!! De minek??? mert ha használod nem tudsz rendesen válltani és a könyöklőt sem tudod használni! :-(
A Punto II.-ben van a legkirályabb helye a pohártartónak!!!
...
A képek nem a legjobbak, sötétben teloval, és nem állítottam rajta semmit...
Ja és ami még tetszik az első mennyezeti lámpatestben van két vörös led ami a középkonzolt sejtelmes vörösre festi, igaz csak egészen halványan és elsőre nehezen látszik :-)
Pénteken este én is kipróbáltam egy 159 1,9 JTS gépet.
5-en voltunk benne, kijelentem, hogy hátúl 3 embernek nagyon szűk!!!!!!
3-munk közül egyikünk sem volt túlsúlyos!!!!!!!!!
5 személlyel visszafogottan gyorsult, no meg Ákos is "fékezett" :-) a "GEORGE ne száguld mondattal " :-)
Benyomásaim.
Kellemesen vezethető,
Alfás morgás megmaradt benne, kihúzatáskor,
Vezető ülésben ülve jól éreztem magam már az első méterektől,
Kézre állnak a kezelőszervek,
Kis erőt igényel a kormány, kapcsolók kezelése,
Finom tompa puffanásokkal halad át az úthibákon,
Hátúl csak 2 személyes,
Az én 146ti-hez azért lomha szegényke, de tudom nincsenek egy súlycsoportban!
Ja és van benne pohártartó!! De minek??? mert ha használod nem tudsz rendesen válltani és a könyöklőt sem tudod használni! :-(
A Punto II.-ben van a legkirályabb helye a pohártartónak!!!
...
A képek nem a legjobbak, sötétben teloval, és nem állítottam rajta semmit...
Ja és ami még tetszik az első mennyezeti lámpatestben van két vörös led ami a középkonzolt sejtelmes vörösre festi, igaz csak egészen halványan és elsőre nehezen látszik :-)
Zool2006-02-26 16:55:58 // 864
Én az elmúlt 2 évben több autót kipróbáltam (pl 320d, saab93, Volvo s40, 159 jópárszor, A4, X type, most hirtelen ennyi ugrik be), és szetrintem erős versenyző a 159. Nagyon jó vezetni, és kényelmes a belseje. De legfontosabb, h van stílusa. Félelmetes hogy olyan apróságora ügyeltek, mint a középkonzol minden kerek formája króm keretet kapott (de a nem kerek formák, pl a rádió ovális gombjai nem!).
Nekem egyedül az ülés nem jött be. Végül ok lett, de ennyit még nem fészkelődtem, mire megtaláltam az igazi beálítást... A kuplungolásnál pedig folyton beütöm a sípcsontomat.
Nekem egyre inkább bejön....
Halesz2006-02-26 16:48:12 // 863
Na hol vannak azok a képek?
robrt2006-02-26 16:36:04 // 862
Most éppen egy japán kategóriatárs van nálam, megvan az a 1.3 millió amivel drágább a 159. Igényesebb, hangulatosabb és modernebb (minden elfogultság nélkül!)
robrt2006-02-26 16:33:58 // 861
Kipróbáltam a 159 1.9 JTS-t (kb. 250km-t mentem vele). Hátul tényleg szűknek éreztem, de nem értem miért:
Méretadatok az Auto Bild-ből:
Hátsó lábtér szabványos érték elöl 1 méter lábtérrel: Alfa 159 - 730mm, Audi A4 - 700 mm, Honda Accord - 750mm, Jaguar X-Type - 710mm
Hátsó ülőlap hossza: Alfa 159 - 520mm, a többiek 490mm
Hátsó támla magassága:Alfa 159 - 690mm, Audi - 650mm, Honda - 660mm, Jaguár - 640mm
Ülölap - tető távolság: Alfa 159 - 930mm, Audi,Jaguár - 920mm, Honda-930mm
és elöl is hasonló a helyzet.
A számok alapján tehát tágas a 159.......
Peti16V2006-02-26 16:13:30 // 860
A csőforma stimmel, de a lámpa teljes formája tök más. A hátsókról ne is beszéljünk, végképp semmi közük egymáshoz. Az opel elsőként vezette be ezzel az opálos kiképzést.
A Brera hátsó lámpája egyébként jobban tetszik, de az legalább így megmaradt az övé, nem úgy mint az első.
Blade2006-02-26 15:58:02 // 859
Még hogy nincs Magyarorszagon 159SW?? Én már ültem is benne!Ezeket nezzetek meg!Véletlenul leszallitottak egyet az egyik szalonba,pedig a hivatalos bemutato genfben lesz valamikor soká még
Bati2006-02-26 14:46:04 // 858
ezek szerint nem néztél meg közelröl uj astrát
Peti16V2006-02-26 14:37:12 // 857
Az asztra lámpájához szvsz továbbra sincs semmi köze, annál inkább a kettes Puntóéhoz, de szerintem annak az autónak az volt a fő erőssége! :))
A bosszankodásodat megértem, de sajnos ez az irányvonal az egész iparágra jellemző.
Peti16V2006-02-26 14:30:31 // 856
Az én véleményem nagyjából Haleszéval egyezik, azzal a komoly különbséggel, hogy én nem fértem be magam mögé, míg a 156-ban ez szűkösen, de sikerül! Lehet, hogy az 159 SW-ben majd a fejtér az
egyenes(ebb) tetővonal miatt nagyobb lesz és ott már nem lesz ilyen gond. A hátsó fejtámlát egyszerűen nem tudtam a fejem magasságához állítani, így nyomta a hátamat/vállamat. :((
Már többen írtátok, hogy nem értitek, mire ment el a méretnövekedés, ha az autó belső- és csomagtere nem lett nagyobb. A képeket nézegetve, profilból úgy tűnik, hogy arányaiban az autó orra nőtt jelentősen, tehát hosszabb lett a motorháztető. Lehet, hogy ez formai megfontolásból történt, de szerintem egy ekkora autóban nem szabadna, hogy gond legyen a helykínálattal. Hozzáteszem, elöl nincs is!
A belseje: életben szerintem gyönyörű, egész más, mint képeken. Nagyon jó minőségű anyagok, igényes és szép kidolgozás mindenütt. Nem értem Bati mire gondolt?? Sikerült olyan vezetési pozíciót elérnem a kormány és az ülés beállításával, ami a 156-ban közel sem lehetséges! Ez visszalépés lenne a 156-hoz képest?? Életben még a kormány is tetszett!!!
Egyetlen kiábrándító dologgal találkoztam, ez pedig egy felhólyagosodott műszerfalbetét a térdlégzsáktól balra! Remélem előszériás probléma, kicsit ijesztő egy vadiúj autóban.
Az ára sajnos szerintem is nagyon sok, de a szerény anyagi helyzetemről nem az Alfa tehet! :))
Értékvesztés: ez is egy sajtó által gerjesztett téves beidegződés. Írjatok egy olyan autót, ami ebben a kategóriában %-osan sokkal kevesebbet veszít az új értékéből! Nehéz lesz találni.
Extrák: olyan extrákról beszélünk, amelyeknek mindenhol megkérik az árát! Ezt sajnos tudomásul kell venni. :((
Érdemes kivárni egy akciót, vagy egy jól felszerelt bemutatóautót!
Mindent összegezve szerintem tipikus Alfa Romeo lett a 159!
Nálam ez abból következik, hogy szűk 10 perc együttlét alatt sikerült kiváltania belőlem azt a birtoklási vágyat, amire csak nagyon kevés autó képes!
Bati2006-02-26 14:23:30 // 855
én sem mondtam hogy rossz autot csináltak
rosssz müanyagok
gurulj erre vele majd megmutatom
vagy csak nyisd ki a motorházat az a "prücök" amit meg kell huzni....az vérlázito
meg ez a rengeteget tekeredö kormány
a belsö kilincs is müanyag nekem PL.:fém
nézzétek meg a lámpákat elöl hátul illetve az uj astrát majd kerekedik a szemetek u.a.
olyan mint valami flakonkupakba épitett "villanykörte"
a hátso lámpát igaz lelehet festetni sötétre és akkor nem látszik ez a borzalom
a motor tudom én hogy mitöl szar de attol még szar tehát nem kell hogy tetszen
meg tudom hogy kényszerpályán mozog a gyár
mert kötelezö EURO4 motort gyártani
hihetetlenül érezni amikor gázt adsz hogy az elektronika a tiszta üzem érdekében mennyire veszi el az üzemanyagot (habár igy is sokat fogyaszt)
de ettöl még nem kell hogy tetszen
talán valami chip buherátor átirja a programot jo környezet szennyezöre és akkor hasitanifog a gép mint ahogyan ALFA-hoz illik
ettöl fügetlenül drukkolok neki hogy sikeres legyen mert hát csak ALFA és hát gyönyörü
:))
de mint fö ALFA-s autos raszista fentartom magamnak a jogot hogy a számomra egyetlen elfogadhato márka ha nem éppen a számize szerinti autot gyárt akkor kicsit hözöngjek
ugy érzem azzal a márka szeretettel ami nekem van megengedhetem magamnak
Seriff2006-02-26 12:13:27 // 853
Akkor melyik elvetemült?
ystuc2006-02-26 12:12:30 // 851
Én tudom, hogy ki ül a volánnál! :-)
Tedi2006-02-26 12:07:22 // 849
Te nem síelni vagy? :)))))
Seriff2006-02-26 12:06:33 // 848
A gallérodból felismered magad, mi?;-))
Halesz2006-02-26 11:55:44 // 845
Nahát, nézd már ki ül a volánnál! :)
Halesz2006-02-26 11:46:14 // 844
Erről van szó.
Sajna ha a kategóriatársakhoz hasonlítjuk az autót, tényleg nem drága/drágább. Nézzetek körül, állítsatok össze egy hasonló felszereltséget egy Volvonál, egy BMW-nél, egy A4-es Audinál...
Szerintem nem az Alfa árával van gond, hanem az összes újautó árával Mo-n, és azt is tudjuk ennek mi az oka. Igen, regisztrációs adó.
Halesz2006-02-26 11:39:57 // 843
Bati,
Én továbbra is fenntartom, hogy nagyon jó autót csináltak...
Nem értem mi bajod az első hátsó lámpákkal, szerintem gyönyörűek. No de ízlésről vitatkozni teljesen felesleges... :) (De nem is értem, hogy jön ide az opel koppintás... Ráadásul az egész autóra azt írod, hogy gyönyörű, gyönyörű :)
Én a minősíthetetlen műanyagokat sem találtam meg :P
Viszont a motorral én is úgy vagyok, hogy ezt vagy V6-tal, vagy dízellel kell megvenni :)
Benőke2006-02-26 11:07:04 // 842
Ezért húz a szivem, na meg a pénztárcám is a kisebb autók felé :)
Na azért ha valaki hozzám vágna egy 156 2,5 V6 -ot nagy duzzogva elfogadnám :D
Satti2006-02-26 11:03:09 // 841
Bármelyik használtautó nagyot veszít az árából,nemcsak az Alfa,sőt az igazán drága nagy gépek,mint pl. az audi A6,A8,vagy a Mercedes,a horror új árukhoz képest brutálisat veszítenek az árukból,pl. egy E220 cdi ,ami új korában 12-14 milla,az 2-3 évesen 6.5-7.5 millió forint,ami drágább,az ennél még nagyobbat esik.
Scott2006-02-26 11:03:00 // 840
Azért lássuk be. Minőségileg semmivel sem jobbak, mint akármelyik márkatárs, ami mondjuk fele annyiba kerül. Akárhogy ragozzuk elszáltak az árakkal.
Benőke2006-02-26 10:56:50 // 839
Hát a használt értéke más tészta.
Ez abból a tévhiből fakad, hogy baszolútte megbízhatatlan autónak tekintik.
Más nagyobb kategóriás autók értéke is nagyot esik.
Minnél nagyobb autót vesz az ember annál többet bukik rajta.
Mikor nézegettem az autókat vásárlás előtt, akkor esett le az állam, hogy egy nagyobb kategóriás autó 2.0 -es motorral alig drágább hasonló évesen.
Egy éves korára veszti a legtöbbet.
kando.2006-02-26 10:54:31 // 838
Ezért vesszük meg a bs-eket, ócsóér, aztán javítgatjuk őket :-))))
Scott2006-02-26 10:52:40 // 837
Azt tartom felháborítónak, hogy egy ilyen autó újonnan 8 millió, 3 évesen meg megkapod max 4-ért. Leginkább erre céloztam. Ha legalább tartanák az árukat, de az Alfák nem arról híresek.
tipoatti2006-02-26 10:49:49 // 836
Fénykorában egy komolyabban felszerelt 156 is 7-7,5 milla volt....
Benőke2006-02-26 10:44:49 // 835
Annyira nem érzem drágának a 159 -et.
Az egy más tészta, hogy csóró magyaroknak sok :)
Egyébként más autók árai is ezen az árszinten vannak.
Az árak sajna emelkedtek, de nem csak Alfáéknál.
A bevezetéskori ár pedig egyértelműen magasabb.
nick2006-02-26 10:44:36 // 834
A mostani autóddal (2,4jtd+novitec) nem sok minden hasonlítható össze teljesítményben, úgyhogy a reakcióid érthetőek..
Én azért az új dizelre kiváncsi leszek.
tipoatti2006-02-26 10:43:31 // 833
Azt kell, hogy mondjam, az első-hátsó lámpás gondolatmeneten kívül sajnos igazat kell neked adnom.... Úgy teljes feeling-ben sz.tem visszalépés a 156-hoz képest. A belseje sajnos tényleg dójcsés egy kissé....:-(. Még egy észrevétel: amennyire hatalmas kívül, annyira nem sokkal nagyobb a beltere a 156-hoz képest... de azért kéne.... nagyon....;-)
tipoatti2006-02-26 10:38:48 // 832
Most nem is érdemes ezen feszülni.... kispénzű vecsési gyerek majd megveszi 3-4 évesen 2,5-3 milláért.....;-)
Bati2006-02-26 10:38:46 // 831
és a legfontossabb
a tükrök azok mindent fölülmulnak UNDORITOSÁGBAN
hol vannak azok a hires gyönyörü tükrök amik az elözö ALFA-kon voltak
Bati2006-02-26 10:36:28 // 830
csá
én mentem 1 et megint az opel 159 2.2-vel (fascar)
de azonkivül hogy gyönyörü ugyszar ahogy van
még rosszabb volt mint elsöre
nem tudom mit komáztok ezen a szaron ekkore erövel lehetnétek gemanoid autoimádok is
+gyönyörü
+mégannál is gyönyörübb
+iszonyat jo futomü
+iszonyat jo fék
-szar hulladék motor
-hangja egy "igazi" ALFA hoz képest szar
-vezetési élmény=germanoid filing
-gyorsulás=mokás
-minösithetetlen müanyagok mindenfelé
-elsö hátso lámpák=szégyenletes opel koppintás és undorito
konkluzio:
EZT NEM AZ ALFÁS TÁRSADALOMNAK KÉSZITETTÉK !!!! FELHÁBORITO !!
na kidühöngtem magam megint
talán dieselben ALFA-sabb lessz de ahoz nem volt még szerencsém
Halesz hogy te miket nem irtál össze erröl,ennél komolyabb ALFA-s nak gondoltalak
nick2006-02-26 10:31:32 // 829
Nyilván van néhány exra, amit csak a distinctivhez lehet rendelni pl 3 zónás klíma, de lényegtelen.
Logikus az lenne, hogy egy magasabb felszereltséget csomagban megvenni olcsóbb, mint egyenként..
admirális2006-02-26 10:26:44 // 827
Úgy érted, hogy a prog-ba belerendelsz mindent, amivel a dist. töbet tud, és akkor kevesebb az ára?
nick2006-02-26 10:24:32 // 826
De álmodozni lehet nem?
A német car configgal összeállítás után még ki is nyomtathatod az alfádat
Kép + felszereltség alatta szöveg: " Mein Alfa 159"
Papírom van róla, hogy az enyém!!
Hát a papír sokmindent elbír.
nick2006-02-26 10:19:54 // 825
Hogy miért csak ezt a hótolót lehet rendszámnak? Vakok a rendőrök..? Nem látták a matricát?
Scott2006-02-26 10:18:40 // 824
Látom itt sokan álmodoznak :))
Biztosan sok ellenszenvet fogok kiváltani, de szvsz irreális az ára, ami jellemző minden új Alfára. Egyetlen új Alfa sem ér annyit, amennyiért kínálják. Ezt most teljesen elfogulatlanul és reálisan gondolkodva mondtam :)
Amúgy csodaszép a 159-es, csak az árával van a gond.
ystuc2006-02-26 10:15:10 // 823
nick2006-02-26 10:12:16 // 822
Ti nem szoktatok aludni?.
Nálam az alap most már a 2.4 Mjet
Amit én betennék fontossági sorrendben:
xenon
18-as lyukacsos alufelni
hátsó parkoló radar
ülésfűtés
mindenfajta téli csomag, anti pára etc,
az egész kocsi fűthető, minden lehetséges alkatrésze
behajtható tükrök
mp3
Amit az nem:
metálfény (a mostani sem tetszik annyira)
napfénytető
3zónás klíma (minek?)
navigáció (szeretek ismerkedni "Meg tudnád mondani...")
Mondjuk a felszereltség is izlés dolga. Az alap is jól megy..
Érdekes, bár lehet hogy elszúrtam valamit, a német alfa oldalon van car configurator és a progression olcsóbbra jött ki ugyanazokkal az extrákkal mint a distinctive!
Mindenesetre sokáig gyűjtögetni kell :-(
admirális2006-02-26 00:56:17 // 821
Hát igen. Ebből sem lesz népauto:).
Online tag
1
Vendég1
447