Na és a 147-es eleje az bakfitty?
Csaba-neblázníííííííííííííííí.
Competizione2008-09-05 16:10:47 // 693
BadBoy2008-09-05 15:36:35 // 692
Én is féltem, hogy hogy fog ezekkel a lámpákkal kinézni, nekem élőben pozitiv csalódás volt, de igazat kell adni neked is, és sokaknak, akiknek nem tetszik, mert azért ezekkel a nagy lámpákkal letértek arról a kislámpás, vagyis inkább egyedi lámpás útvonalról, ami az alfák elejét vaditóvá tették (értem én 156, 166,159 és még sorolhatnánk, melyek eleje, tiszteletet parancsol, ha valaki meglátja a visszapillantóban)
BadBoy2008-09-05 15:34:08 // 691
EZ év közepétől van nálunk külön importőr, mert eddig Cseh-Szlok importőr létezett csak egyben. Ebben igazat adok, hogy olcsóbb lenne, ha a kereskedések egyenes kapcsolatban állnának a gyártóval, nem egy közkerék vinné el a hasznot. Én csak arra utaltam a képekkel, és minden téren, hogy az importőr és a kereskedések sem szabtak gátat abban, hogy a Mi.To a "nagyközönség" elé kerüljön. Mert odaadták az autót, és nem mondták azt, hogy az emberek nem ülhetnek bele, vagy nem nézhetik meg, és ha akarják akkor ne próbálhassák ki. Nem rejtegetik raktárak mélyén az autót. Hát mondjuk itt SKban az 500-as Fiat egy bomba siker jelenleg is fél évet kell rá várni, mert viszik mint a cukrot, és már azért jópár darabbal lehet találkozni az utakon.
Azzal egyet értek, hogy valahol nem igazán agresszive Alfa. Ehhez még egy olyan odalékom volna, hogy én kipróbálhattam az 1.6JTDm motorral, de hatalmas nagy csalódás volt :((((. Igaz hogy a 147-em 1.9JTD 16V, és 140LE, de súlyban nehezebb egyéniség mint a Mi.To, és nagyon nem ment, pedig a DNA-t is Dinamic módba tettem, de nagyon nem akart menni az autó. Sokkal agresszivebb reakciókat vártam tőle, és jobb menetdinamikát. Mondjuk, még kiváncsi leszek az 1.4T-Jet-re is, mert aki azzal ment azt mondta, hogy nagyon jó kis autó.
Az import főnökkel volt szerencsép pár mondatot váltani a Mi.To-ról, mint autóról, és a véleményemet is kérdezte, hát mondtam neki, hogy kezdjenek el harcolni a duplaturbós 1.9JTTD motorért, vagy tegyék bele a 2.0JTD motrot, mert ez a dizel édes kevés, a sportos veztéshez, és élményhez.
Azzal egyet értek, hogy valahol nem igazán agresszive Alfa. Ehhez még egy olyan odalékom volna, hogy én kipróbálhattam az 1.6JTDm motorral, de hatalmas nagy csalódás volt :((((. Igaz hogy a 147-em 1.9JTD 16V, és 140LE, de súlyban nehezebb egyéniség mint a Mi.To, és nagyon nem ment, pedig a DNA-t is Dinamic módba tettem, de nagyon nem akart menni az autó. Sokkal agresszivebb reakciókat vártam tőle, és jobb menetdinamikát. Mondjuk, még kiváncsi leszek az 1.4T-Jet-re is, mert aki azzal ment azt mondta, hogy nagyon jó kis autó.
Az import főnökkel volt szerencsép pár mondatot váltani a Mi.To-ról, mint autóról, és a véleményemet is kérdezte, hát mondtam neki, hogy kezdjenek el harcolni a duplaturbós 1.9JTTD motorért, vagy tegyék bele a 2.0JTD motrot, mert ez a dizel édes kevés, a sportos veztéshez, és élményhez.
Satti2008-09-05 14:31:11 // 690
Hiányzik az az agresszív, sportos morci pofa, ami megvolt a 145/146, 147, 156, 166-ban, ez olyan kis balfasz öcsike megjelenés! :-)
mesa2008-09-05 14:26:15 // 689
Fekete lámpakerettel jobban néz ki, mint krómos Homasitásban ...
Egyébként NIssan embléma is lehetne rajta. Pont olyan mint egy fehér Micra.
Egyébként NIssan embléma is lehetne rajta. Pont olyan mint egy fehér Micra.
Satti2008-09-05 14:13:45 // 688
A fehér szín jól áll neki, de akárhány "valódi" képen nézem, akkor is ugyanoda kanyarodok vissza, hogy az eleje, nagyon nem begyere, és akkor rendkívűl finoman fogalmaztam, mivel csak egy Alfáról van szó, de ezek a gülü szemek, akkor is iszonyatosan rondák.
Don Gombóc2008-09-05 14:08:01 // 687
Nem tudom nálatok is ilyen az importőr? Vagy van egyáltalán? Szerintem egy teljesen felesleges dolog. Inkább motiválnám a komoly kereskedéseket, hogy közvetlen megkapják a gyártól a kocsikat, így olcsóbb is lenne. Ez csak ugyanolyan lehúzás mint a zöldség nagykereskedés. A bolt közvetlenül vásárolhatna a termelőtől. Magyarországon magasan vezet a márkák között a a Fiat abból a szempontból hogy hányan adták vissza a kereskedést, illetve váltottak át más márkára. A regisztációs adónk meg egy külön téma, mert ha az nem lenne akkor még meg is érné MITO-t venni. No meg sok kereskedés be is zárhatna, márkakereskedés és használt is. De így ez a kiskocsi ennyi pénzért ugyanúgy meg fog bukni mint a Fiat 500 is meg fog. Csak divatautó marad egy szűk rétegnek. Amúgy szép meg aranyos de ez rajtunk kívűl nemigen érdekli az embereket.
BadBoy2008-09-05 11:14:52 // 686
Ahogy látom, az importőr MOn, elég érdekes taktikát választott, ami elég nagy felháborodást is keltett.
A hétvégén 2 DB fehér Mi.To volt jelen a találkozón, és aki meg akarta nézni, vagy ki akarta próbálni, nem volt akadáj.
Az import nálunk is a hivatalos bemutatóig azt a parancsot adta ki a kereskedőknek, hogy az autókat le kellene takarni, de mivel Marek az importfőnök is jelen volt, az ő engedélyével mindenki megnézhette, és nekem volt szerencsém kipróbálni az ő autóját, az 1.6JTD Mi.Tot. A másik egy 1.4T-Jet Mi.To volt, és azt is délután 1-4 között a vendégek kipróbálhatták Rebres Mihály atya felügyeletével.
Ők pedig az import által biztositott tesztautók voltak a találkozón:
A hétvégén 2 DB fehér Mi.To volt jelen a találkozón, és aki meg akarta nézni, vagy ki akarta próbálni, nem volt akadáj.
Az import nálunk is a hivatalos bemutatóig azt a parancsot adta ki a kereskedőknek, hogy az autókat le kellene takarni, de mivel Marek az importfőnök is jelen volt, az ő engedélyével mindenki megnézhette, és nekem volt szerencsém kipróbálni az ő autóját, az 1.6JTD Mi.Tot. A másik egy 1.4T-Jet Mi.To volt, és azt is délután 1-4 között a vendégek kipróbálhatták Rebres Mihály atya felügyeletével.
Ők pedig az import által biztositott tesztautók voltak a találkozón:
Mike.2008-09-05 11:02:52 // 685
A hátulja tiszta fiat bravó. Ha a pajzsot nem nézem akkor az eleje is.
A belseje viszont nekem is tetszik. Sokak fitymálják, de haladni kell a korral és beépíteni mindent amit csak lehet. :-)
A belseje viszont nekem is tetszik. Sokak fitymálják, de haladni kell a korral és beépíteni mindent amit csak lehet. :-)
TarP2008-09-05 09:36:14 // 684
Így van. Nem a régi, de ettől még nem biztos, hogy rossz.
Nekem egy igényes kis jószágnak jött le és eléggé modern is.
Talán a legjobb, amit az egész autó sugároz, az a fiatalosság és asszem ez sokaknak bejön majd. (Nekem is)
Abban igazad van, hogy egyes hagyományokat feladtak. Viszont újításokat is hoznak ebbe a szegmensbe, amivel versenyképes tud lenni a MiTo.
Nekem egy igényes kis jószágnak jött le és eléggé modern is.
Talán a legjobb, amit az egész autó sugároz, az a fiatalosság és asszem ez sokaknak bejön majd. (Nekem is)
Abban igazad van, hogy egyes hagyományokat feladtak. Viszont újításokat is hoznak ebbe a szegmensbe, amivel versenyképes tud lenni a MiTo.
AlfaSignora2008-09-05 09:24:31 // 683
Én a gyorsulásin szemlélhettem + közelről. Nos nem akarok ünneprontó lenni, de nekem nemm "jött" be :(
Számomra ez már nem "igazi alfa". Ha levesszük a jeleket róla kívülről-belülről, semmi sem utal a "régi" alfák jellegére.
Nekem pont az tetszett mindig is az AR-ban, hogy belül a közéső konzol a vezetőre "nézett". Már ez sem a régi....
De ez is csak 1 vélemény...
Számomra ez már nem "igazi alfa". Ha levesszük a jeleket róla kívülről-belülről, semmi sem utal a "régi" alfák jellegére.
Nekem pont az tetszett mindig is az AR-ban, hogy belül a közéső konzol a vezetőre "nézett". Már ez sem a régi....
De ez is csak 1 vélemény...
TarP2008-09-05 09:16:04 // 682
Formáltam véleményt a MiTo-ról, most hogy már közelről is megnéztem.
Hátulról, oldalról nagyon rendben van, előről is szebb, mint a képek alapján.
A beltér nekem pozitív meglepi lett, mert rosszabbat vártam, a sok "Puntós, meg Lanciás..." vélemény után. Szeirntem teljesen jó, fiatalos a belső, a műszerfal ötletes, a borítás is rendben. A kormány jó fogású...
Rendesen egyben van az egész.
Szóval tetszik. Remélem sok kel majd el belőle.
El kell vigyem majd road-test-re és akkor tudok mondani a váltóról, motorról is.
Hátulról, oldalról nagyon rendben van, előről is szebb, mint a képek alapján.
A beltér nekem pozitív meglepi lett, mert rosszabbat vártam, a sok "Puntós, meg Lanciás..." vélemény után. Szeirntem teljesen jó, fiatalos a belső, a műszerfal ötletes, a borítás is rendben. A kormány jó fogású...
Rendesen egyben van az egész.
Szóval tetszik. Remélem sok kel majd el belőle.
El kell vigyem majd road-test-re és akkor tudok mondani a váltóról, motorról is.
Mike.2008-09-05 07:05:17 // 681
Szerintem ugyan azt láttuk mind a ketten és elöl tuti, hogy nem volt rendszám rajta.
A pajzs tünt fel és elsőre agyaltam milyen Alfa lehet, nem esett le, hogy a Mito. Szóval ennyit a nagy "dugjuk el a hivatalos bemutatóig" dologról.
Majd kíváncsi vagyok ezt mivel magyarázzák meg a kereskedő cartársak itt?!
A pajzs tünt fel és elsőre agyaltam milyen Alfa lehet, nem esett le, hogy a Mito. Szóval ennyit a nagy "dugjuk el a hivatalos bemutatóig" dologról.
Majd kíváncsi vagyok ezt mivel magyarázzák meg a kereskedő cartársak itt?!
GEORGE2008-09-04 23:29:40 // 680
Még is csak igaz hogy használják "idő" elött.....
Shane2008-09-04 15:12:10 // 679
Most láttam egy fehéret az M1-M7 bevezetőn, Budapest irányába. Rendszám nem tudom volt-e rajta, mert annyira meglepődtem.
GEORGE2008-09-04 14:06:22 // 678
Igy igaz de egy zárt helyen kb 60 ember miért nem nézhette meg alaposabban ha már egyszer elvitték oda?
GEORGE2008-09-04 14:04:32 // 677
Én a gyárban fogtam is a kezemben 2007-ben, igaz kb 1:18-as méretű volt.....
GEORGE2008-09-04 14:03:32 // 676
A FAM-nak sok dolgot rendbe kéne raknia maga körül....most hogy lehoztak egy Mitot amit a jelekből itélve használnak is rendszeresen szerintem nem döl össze a világ.....fogadjunk, hogy sógor koma jóbarát beleülhetett Bp-en csak ettől a pár Alfástól tagadták csak meg...
GEORGE2008-09-04 14:01:15 // 675
.....elég nagy por keveredés van már a Mito körül, állitolag valamelyik főmufti kisfiacskája már jár egy felrendszámozott Mitoval.....mondjuk ezt én bizonyitani nem tudom de olyantól hallottam akinek lehet hinni ilyen téren...
Ha csak mutatni akarták kalocsán elég lett volna egy nagy fotó is......
Ráadásul egy szük kör volt jelen egy "isten háta mögötti" reptéren....semmilyen konkurencia kereskedés nem volt a közelben.....aki sérelmezte volna, hogy 50 Alfa fan beleül....
Ez az itt van semmi fogd meg jó stilus volt....
Ha csak mutatni akarták kalocsán elég lett volna egy nagy fotó is......
Ráadásul egy szük kör volt jelen egy "isten háta mögötti" reptéren....semmilyen konkurencia kereskedés nem volt a közelben.....aki sérelmezte volna, hogy 50 Alfa fan beleül....
Ez az itt van semmi fogd meg jó stilus volt....
Tom122008-09-04 12:01:36 // 674
Szlovákiában 50 db MiTo már eladva! :-)
...csak még a gazdájuk bizonytalan, ugyanis a T-Mobile sk - nál naponta lehet MiTo-t nyerni, 50 napon keresztül 50 Sk/ SMS-ért /kb. 380 Ft/, annyit igazán megér, még, ha csak a 78 "lovas" is. ;-)
...csak még a gazdájuk bizonytalan, ugyanis a T-Mobile sk - nál naponta lehet MiTo-t nyerni, 50 napon keresztül 50 Sk/ SMS-ért /kb. 380 Ft/, annyit igazán megér, még, ha csak a 78 "lovas" is. ;-)
Don Gombóc2008-08-31 19:23:55 // 673
Nekem tetszik, mert helyes kis dög, de a hozzá nem értők bármit eltudnak képzelni. :)
tolyaasch2008-08-31 19:18:58 // 672
Naaaaaa azert kerem ne hasonlitgassuk az uj otot valamilyet matizhoz meg vokszvagentrikohoz keremszepen :-D
Mike.2008-08-31 19:11:38 // 671
Még az is lehet, hogy elvitték egy VW talira és azok koszolták össze amikor próbálgatták? :-D
tolyaasch2008-08-31 19:05:18 // 670
Uraim! A penz beszel a biznisz meg biznisz. Egyszeruen uzletpolitika meg public relations meg reklamstrategia meg hasonlo kozhelyek. Minden uj auto, cipo, furogep es csokiskeksz bevezetese valamellik piacra meghatarozott keretek kozott nagy csinnadrattaval megy vegbe. Ez van, ezt kell szeretni
Don Gombóc2008-08-31 19:03:46 // 669
Koszos volt kívül belül és bogaras. Szóval használták, de titokban. :) Mondjuk csak néhány Alfa fan ismerhette fel, a többi azt hihette hogy faceliftes WV polo. vagy új Matiz. :)
Mike.2008-08-31 18:55:44 // 668
Én is így vélem. Nem értem mi ez a "érezzétek magatokat megtisztelve, hogy megmutattuk" duma. Több ezer autós láthatta az úton amíg levitték és újra hazatért.
Jól látom, hogy már lezúzták a felnit vagy csak koszos?
Jól látom, hogy már lezúzták a felnit vagy csak koszos?
GT Ɨ|ѯ2008-08-31 18:38:52 // 667
csak nem nekünk:-DD
tolyaasch2008-08-31 17:15:35 // 666
Egyetertek-Turelem-tornaterem. Amugy meg szemely szerint ujat nemhiszem, hogy tudnak mondani. Orakat toltotem a neten azzal, hogy a kulonbozo mi.to blogokat meg cikkeket olvasgattam. youtube meg metacafe meg minden. Egyszoval a turelem nagy ereny, egyebkent meg ugy vagyok vele, hogy penzem ugysincs ra, ugyhogy inkabb nem is megyek a hivatalos bemutatora, mert aztan csak a szivem faj :-(
tolyaasch2008-08-31 17:10:40 // 665
Mar paran nyertek is (az oldal aljan van a lista) bocsesz de lusta vagyok leforditani de itt a link: Mi.To
GT Ɨ|ѯ2008-08-31 17:06:56 // 664
ez aztán a jó hír!:-)))))
tolyaasch2008-08-31 17:04:25 // 663
Ja csak beszolok, a szlovakia t-mobile szolgaltatonal 50 Mi.To -t lehet nyerni :-)
GT Ɨ|ѯ2008-08-29 17:22:16 // 662
1ébként : örülünk !!:-))
Rohodi Mihály2008-08-29 16:34:03 // 661
Srácok, az utolsó pár hozzászóláshoz: ha nem tartod be az íratlan szabályokat, amit az importőr ad, magadat szívatod meg.
Az, hogy Kalocsán ott volt az első Mito, szerintem egy jó pont, az pedig, hogy nem lehetett maximálisan megcsodálni, rossz, még akkor is, ha a "hátteret" nem biztos, hogy pontosan ismerjük. Ez ilyen egyszerű.
Én a magam részéről inkább korrektül állok a "dolgaimhoz", pláne az üzlethez, pont 10 éve vagyok az autóértékesítésben, és nem szándékozom nevet változtatni :-)))
Remélem nem azért vagyok ott, ahol, mert lúzerül és inkorrektül "átgázolnék" a vetélytársakon.
Bati: ez nem lovagiasság, de sportszerűség: ha én inkorrekt vagyok, akkor olyanokat szívatok meg, akik a kollégáim, lehet, hogy holnap már együtt kellene dolgoznunk, és egyébként ők is ALFÁSOK. Másrészt kölcsönkenyér visszajár, tehát visszakapom :-)))
Egyébként ne vitázzunk, inkább örüljünk, hogy megjött az új Alfa, még pár nap, és kipróbálható, tapogatható.
Az, hogy Kalocsán ott volt az első Mito, szerintem egy jó pont, az pedig, hogy nem lehetett maximálisan megcsodálni, rossz, még akkor is, ha a "hátteret" nem biztos, hogy pontosan ismerjük. Ez ilyen egyszerű.
Én a magam részéről inkább korrektül állok a "dolgaimhoz", pláne az üzlethez, pont 10 éve vagyok az autóértékesítésben, és nem szándékozom nevet változtatni :-)))
Remélem nem azért vagyok ott, ahol, mert lúzerül és inkorrektül "átgázolnék" a vetélytársakon.
Bati: ez nem lovagiasság, de sportszerűség: ha én inkorrekt vagyok, akkor olyanokat szívatok meg, akik a kollégáim, lehet, hogy holnap már együtt kellene dolgoznunk, és egyébként ők is ALFÁSOK. Másrészt kölcsönkenyér visszajár, tehát visszakapom :-)))
Egyébként ne vitázzunk, inkább örüljünk, hogy megjött az új Alfa, még pár nap, és kipróbálható, tapogatható.
Bati2008-08-29 15:27:28 // 660
Én azoknak az embereknek a számát szaporitom akik ehez hasonlo lovagias sportszerü kereskedéssel TÖNKRE MENT
akik meg ellenkezöleg gondolkoztak azok meg a mai napig is röhögnek a markukba és élnek kényelmesen
ezért irtam amit irtam
üzletben nicsen barát ez egy régi de ma talán még aktuálissab mondás
akik meg ellenkezöleg gondolkoztak azok meg a mai napig is röhögnek a markukba és élnek kényelmesen
ezért irtam amit irtam
üzletben nicsen barát ez egy régi de ma talán még aktuálissab mondás
Xixo2008-08-29 14:30:16 // 659
Oks, ezek érthetőek, de én nem is rátok gondoltam első sorban, mint kereskedés, hanem a FAMra...
Don Gombóc2008-08-29 13:02:51 // 658
Nem értem miről beszéltek? A MITO ott volt Kalocsán, tiszta kosz volt,de aznap nem esett az eső, tehát használták, és nem a sufniba dugdosták, én úgy láttam hogy lábon hozták, akkor mi ez a nagy titkolózás? Ahhoz képest hogy átjött a fél országon, nem nagyon volt titkolva. Akkor mitől érezzük magunkat ennyire megtisztelve?
TarP2008-08-29 12:33:18 // 657
Olyan nincs, hogy túl erős. :)
Somez2008-08-29 11:35:03 // 656
:-) Nekem az már túl erős lesz. A Mi.To pont olyan teljesítményű, hogy városi autónak is jó, de valszeg örömködni is lehet vele kicsit. Pont elég.
TarP2008-08-29 11:33:48 // 655
Émmeg türelmes vagyok.
Várok.
..
.
.
A MiTo GTA-ra :)
Várok.
..
.
.
A MiTo GTA-ra :)
Somez2008-08-29 11:26:02 // 654
Alfati megmondta a frankót. Ha van egy hivatalos szabály a megjelenésről, akkor azt be kell tartani. Kereskedői érdek meg emberi etika ide vagy oda. Aki ezen háborog, az nem megérteni nem tudja a dolgot, hanem elfogadni nem akarja. Én a helyetekben örültem volna, hogy egyáltalán láthattatok élőben Mi.To a hivatalos megjelenés előtt. Ez nagy dolog.
Alfati2008-08-29 10:53:04 // 653
Örülök hogy így gondolod:) Ezek szerint te is ezeknek az embereknek a számát szaporítod! A Misi konkurencián a NEM Alfa kereskedéseket érti, és valamilyen szintű összetartás (néha és bizonyos kérdésekben) van a Fiat/Alfa/Lancia kereskedők között! Különben a FAM sem engedi hogy egyik kereskedésben lehessen , a másikban pedig ne lehessen a hivatalos bemutató előtt autó! Kár hogy ennyire nem érthető amit Rohodi Misi mond!
Bati2008-08-29 09:51:59 // 652
"de a többi kereskedéssel szemben nem sportszerű ha mi mutogatjuk, nekik pedig még nincs."
ne hülyésked !! a mai világban kereskedelemben "SPORTSZERÜSÉG" na azzal csak tönkre lehet menni.ÁTKELL GÁZOLNI a konkurencián ök is ezt tennék forditott esetben
ki kell használni ha adatik valami kis hendikepp persze reklámozni nem kell de élni lehet minden lehetöséggel
ne hülyésked !! a mai világban kereskedelemben "SPORTSZERÜSÉG" na azzal csak tönkre lehet menni.ÁTKELL GÁZOLNI a konkurencián ök is ezt tennék forditott esetben
ki kell használni ha adatik valami kis hendikepp persze reklámozni nem kell de élni lehet minden lehetöséggel
Rohodi Mihály2008-08-29 08:37:54 // 651
....+ az értékesítőnek nem áll még rendelkezésre semmilyen anyag, amiből felkészülhet, nem tud prosit adni, ami elég ciki, stb. Tehát szerintem ennek az oldalnak a folyamatos látogatói többet tud(hat)nak az autóról, mint a kereskedés, pláne, hogy az elején az opciókkal, rendelhetőséggel, műszaki paraméterekkel nem mindig stimmel minden. De ez már tényleg csak a háttér...
Rohodi Mihály2008-08-29 08:29:14 // 650
Hali! Annak, h még nem lehet megnézni, az "én véleményem szerint" pár oka lehet: 1. a kereskedések a FAM által megrendelt nyitókészletből gyakorlatilag 09.03 környékén kapják meg az autóikat (mi elvileg 3-án - Budaörs), tehát még nincs mit megnézni. 2. Budaörs kezeli a FAM pressautóit, azokat nyílván be kell járatni, fel kell készíteni, mielőtt a press megkapja, nehogy ne legyen valami rendben. 3. Jómagam is Alfa fanatikus vagyok, bárkinek nagyon szívesen mutogatjuk, pláne ha szintán Alfa beteg :-))), de a többi kereskedéssel szemben nem sportszerű ha mi mutogatjuk, nekik pedig még nincs. Ezért van tiltva, és ezért tartjuk eldugva, letakarva. 09.19-20-21 Mito nyitott hétvége elvileg, akkor pláne gyertek, és nézzétek meg. Kalocsai tali: hogy jó vagy rossz volt: én sem voltam ott, de szerintem, ismerve az "olaszos" körülményeket, inkább örülni lehet, h élőben láthattátok, el kell fogadni, hogy bemutató előtt nem lehet próbálgatni, beülni, stb. Még pár nap, és megérkeznek :-))) Egyébként nekem nagyon tetszik, utoljára '98-ban lelkesedtem ennyire új modellért (156).
Xixo2008-08-28 22:56:49 // 649
Pedig addig kéne örülniük, amíg van érdeklődés!!
Xixo2008-08-28 22:56:12 // 648
Mivel 20-án nem voltam ott, nem is minősíteném. Nem ismerem a körülményeket, csak amit itt írtatok pro és kontra.
Viszont ez a titkolózás furcsa nagyon. Meg mondjuk az egész értékesítési hozzáállás is.
Kb úgy néztek rám eddig mindig a kereskedésekben, mintha ők tennének szívességet azzal, hogy eladnak. Végül ezért is nem lett GPunto 1,9 Mjetem, mert idővel meguntam, hogy én hívogatom a kereskedéseket, hogy akkor mi újság, mit intéztek, mért nem hívtak...
Szal ha most vacilálnék a MiTo és bármi más mellett és elzavarnának, hogy még nem lehet megnézni, biztos mennék a másikhoz...
Viszont ez a titkolózás furcsa nagyon. Meg mondjuk az egész értékesítési hozzáállás is.
Kb úgy néztek rám eddig mindig a kereskedésekben, mintha ők tennének szívességet azzal, hogy eladnak. Végül ezért is nem lett GPunto 1,9 Mjetem, mert idővel meguntam, hogy én hívogatom a kereskedéseket, hogy akkor mi újság, mit intéztek, mért nem hívtak...
Szal ha most vacilálnék a MiTo és bármi más mellett és elzavarnának, hogy még nem lehet megnézni, biztos mennék a másikhoz...
Mike.2008-08-28 22:07:01 // 647
Nem tudom. Úgy nem értem én ezt mint te.
Az is zavart, hogy amikor elhozták bemutatni az Alfásoknak, akkor is a biztonsági ővvel "elzárták" nehogy beüljön valaki.
De legalább én már megnézhettem. :-))
Az is zavart, hogy amikor elhozták bemutatni az Alfásoknak, akkor is a biztonsági ővvel "elzárták" nehogy beüljön valaki.
De legalább én már megnézhettem. :-))
Xixo2008-08-28 22:00:28 // 646
Ja!! :))
De most tényleg! Mi lesz, ha megnézem? Mi bajuk lehet tőle???
De most tényleg! Mi lesz, ha megnézem? Mi bajuk lehet tőle???
Mike.2008-08-28 21:55:40 // 645
Az idén még nem akarnak csúcseladást dönteni vele. :-)))
Xixo2008-08-28 21:40:55 // 644
Lehet én nem látok át a nagy rafinált marketinggépezeten, de miért nem lehet már omst megnézni? Szal hova ez a nagy titkolózás? Minek???