+1-en is ugy tudtam meg,hogy idoszeru,hogy egy TT(ej,ezek az Audik...) utan jottem az M3-ason BP-60-ig ilyen 160-180-as utazoval,aztan a hatvani lehajto elott gondoltam,kiallok OMV-re tankolni-na ott a 180-0 nem jott volna ossze a shopig,igy inkabb elfordultam jobbra a szervizutra (igy szoktam leszallni...).:D
Ment bele az ATE DOT 4(tarcsak,betetek, tuskek kenese amugy szep,bar kis MC-1600-al meg korbementem rajta), aztan orom-boldogsag. :)
valami ilyen kene akkor nekem is, a mulkor a cseszneki szerpentinen haladas közben csunyan elfogyott a fekem.Neked nem volt ilyen gondod a fent emlitett komboval?
Mar agyaltam a GTa elsö nyergeken, vagy a 166 nyergeken is.Megprobaljak elöször egy komolyabb tarcsa betet kombot?
Ha tényleg jót akarsz akkor EBC USR + EBC betét. Van hangja komolyabb fékezésnél, de fog mint a zöld festék. Kérdés az, hogy mennyire kell az extra fékerő. Ha nem állatkodsz, pályanapozol, akkor megfelelő egy jobbfajta gyári-minőségű cucc is, ahogy Kau írta.
A 156-on éppen elégségesnek éreztem a gyári fékeket. Volt Zimmermann+ATE combo, alapvetően jó volt, aztán váltottam Brembo MAX+Brembo párosra, na az jobb volt érezhetően, viszont árban még nem volt vészes.
Hétköznapi használatra szerintem jó a gyári tárcsa. Betétből én a Remsánál állapodtam meg, már pár éve. Jó az ár/érték aránya is. Nem nyikorog és kellően jó a fékhatás.
Időszerűvé vált a gyári fékbetét és tárcsa cseréje a 147-es Alfámon. Az lenne a kérdésem, hogy milyen márkát ajánlotok, ami megfelelő fékhatást biztosít a 150 pacihoz?
Időszerűvé vált a gyári fékbetét és tárcsa cseréje a 147-es Alfámon. Az lenne a kérdésem, hogy milyen márkát ajánlotok, ami megfelelő fékhatást biztosít a 150 pacihoz?
Tuning box/Power box vásarlásán gondolkozok 156 1.9jtd 116 lovashoz, italianspeed.it -n néztem (80 euró), de ezekról a boxokról mindenfélét lehet olvasni, esetleg valaki akinek van tapasztalata vele kiokosíthatna belőle. :D Javul tőle valamennyit az autó vagy csak humbug az egész?