Kár, hogy ide nem jutott el ez a verzió.
2019-ben rendelhettem volna Veloce ülésekkel (akár még barnával is) az autót, még most sem értem, hogy miért nem tettem meg:)
	Lev2024-01-02 20:20:24 // 33362
	
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-02 20:14:37 // 33361
	Így kellett lennie :-)
	
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-02 20:13:41 // 33360
	
	
Lev2024-01-02 20:07:38 // 33358
	megörököltem:D
	
Lev2024-01-02 20:06:08 // 33357
	Köszönöm :) sajnos nem ,minden évben variálnak valamit a felszereltségi szintekkel, de valahogy a 280 lóerős hátsókerék hajtással mindig kimarad itthon a kínálatból:)
Ezt írták anno róla:
"A Sprint elnevezést már a 60-as években is használta az Alfa Romeo, most ismét visszatér, egy sportos felszereltségi szintet jelölve. A Supernél eggyel jobb felszereltségi szint már komolyabb variálhatósággal érkezik. Az autót alapból műbőr/szövet ülésekkel szerelik. Felárért akár már elektromos/memóriás változatban is rendelhetünk bele bőrüléseket. Ebben az esetben - a bőrüléshez - már opció a fűthető kormánykerék, és első ülések. Ehhez a szinthez már megrendelhetjük az alumínium sebességváltó füleket, de a komolyabb, combtámaszos, memóriás, perforált bőrüléseket is megrendelhetjük hozzá. Ehhez a felszereltségi szinthez már 18-as kerekeket kapunk, de opcióként akár 19-est is rendelhetünk hozzá. Ugyancsak opció itt már az elektromos dupla napfényető."
	
Ezt írták anno róla:
"A Sprint elnevezést már a 60-as években is használta az Alfa Romeo, most ismét visszatér, egy sportos felszereltségi szintet jelölve. A Supernél eggyel jobb felszereltségi szint már komolyabb variálhatósággal érkezik. Az autót alapból műbőr/szövet ülésekkel szerelik. Felárért akár már elektromos/memóriás változatban is rendelhetünk bele bőrüléseket. Ebben az esetben - a bőrüléshez - már opció a fűthető kormánykerék, és első ülések. Ehhez a szinthez már megrendelhetjük az alumínium sebességváltó füleket, de a komolyabb, combtámaszos, memóriás, perforált bőrüléseket is megrendelhetjük hozzá. Ehhez a felszereltségi szinthez már 18-as kerekeket kapunk, de opcióként akár 19-est is rendelhetünk hozzá. Ugyancsak opció itt már az elektromos dupla napfényető."
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-02 19:39:42 // 33356
	Olyan nekem az első bő 10e km-en volt. Rondának is tartottam a hangját. Tartott gázon, gurulgatva hallatszott nagyon. Aztán valahogy kitisztult, elmúlt. Én már nem hallom azt az idétlen darálást. A hidegen injektor hang az volt mindig is, az teljesen normális. Mínusz fokokban az első km-en csinálja kb. 
Az ingerküszöb feltolásról meg annyit, hogy napok óta Giuliettázok, és valamit nem értek. Vagy a téli gumi lett hirtelen vacak rajta (pont ugyanaz a típus mint a Giulián..), vagy hát nem tudom. Szegény kis autót állandóan elúsztatom, csúszkál-mászkál alattam. XD
	
Az ingerküszöb feltolásról meg annyit, hogy napok óta Giuliettázok, és valamit nem értek. Vagy a téli gumi lett hirtelen vacak rajta (pont ugyanaz a típus mint a Giulián..), vagy hát nem tudom. Szegény kis autót állandóan elúsztatom, csúszkál-mászkál alattam. XD
Gabesz012024-01-02 19:30:25 // 33355
	Sziasztok, valaki tapasztalt már olyant,h benzines verziónál intenzív gyorsításkor beremeg-berázkódik az autó?  Üzemmelegen.
	
SD2024-01-02 17:54:12 // 33354
	Igen, olyan kávédaráló hangnak is lehetne hívni, vagy mikor a szomszéd fúr..
Kicsit kelletlenebb fémes hangja lesz és leginkább rész vagy kiszerhelesen hallható, ha nyomod neki akkor nem.
Mikor melegszik akkor egyértelműen csinálja mindig, ha el tudnám kerülni azt tenném…
De most ujabb idegesítő hangom is van:P hidegen kicsit kattog, vagy az injektorok vagy már lekoxoltam a sok városi menettel.. egyszerűen nincs hol meghajtsam:P
Most is korizásból hazafele, csak két kanyart gázzal vettem:D már nyült asszony nyaka még nem szólt:D
De legalább az olajat hajlandó volt inicializálni, 18k tehát 4k alatt ment el egy egység.
Hmm tudom használjam túlaggódom:D stb:D
	
Kicsit kelletlenebb fémes hangja lesz és leginkább rész vagy kiszerhelesen hallható, ha nyomod neki akkor nem.
Mikor melegszik akkor egyértelműen csinálja mindig, ha el tudnám kerülni azt tenném…
De most ujabb idegesítő hangom is van:P hidegen kicsit kattog, vagy az injektorok vagy már lekoxoltam a sok városi menettel.. egyszerűen nincs hol meghajtsam:P
Most is korizásból hazafele, csak két kanyart gázzal vettem:D már nyült asszony nyaka még nem szólt:D
De legalább az olajat hajlandó volt inicializálni, 18k tehát 4k alatt ment el egy egység.
Hmm tudom használjam túlaggódom:D stb:D
G-MANN🍀2024-01-02 13:17:55 // 33353
	Levi tiszteletbeli tag már😊
	
G-MANN🍀2024-01-02 13:16:10 // 33351
	Nem nem 😅 az csak kellemetlen lenne 😉😁
	
SD2024-01-02 11:19:26 // 33350
	De a hibrid felni nem akadály?:D
	
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 22:13:30 // 33349
	Egy 111 született ahogy látom 😄
	
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 22:11:03 // 33348
	Szépek ezek a kékek 😄 Néztem a blogodban , hogy az Új az Sprint felszeretség. Ilyen elérhető volt itthon? 280 lovas hátsókerék hajtású?
	
G-MANN🍀2024-01-01 22:07:53 // 33347
	Sok minden kell hozá 🫢 és egy jó rendszám is az alábbi számokkal 😉
666, 777, 888, 999
	
666, 777, 888, 999
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 22:02:02 // 33346
	Na ez a hang nekem új. Alapjáraton halllatszik hogy hangosabb, de én ha elindulok, már nem morog. D-ben is csinálja?
	
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 21:56:57 // 33345
	Szerintem a gpf állapottól függ, hogy van motorfék, vagy nincs. Nekem a Transzfogarason végig D-ben volt és halovány gyenge motorfék volt. Aztán néha, amikor sokat mentünk már lefelé, érezhetően megjött a motorfék. Na az pl úgy maradhatott volna, mert lefelékben tényleg zavaróan sokat kell a féket nyomni. Ki kell dobni alóla a gpf-et és kiírni ezt a marhaságot belőle. Legszívesebben kidobnám belőle a DNA kapcsolót is. Az D mód nekem frankó, legyen ott egy esp on-off kapcsoló, és ennyi.
	
SD2024-01-01 21:50:47 // 33344
	Ezt a morgó hangot én is kifigyeltem már..
Nekem általában 2 egység olajhőnél kezdi el, és egy darabig csinálja…
De most télen hallgattam máskor is rá-rá kapcsolja.
Nem szeretem ezt a hangot.. de 3000felett már nem tudja csinálni:D
De hideg motorral meg ugye nem fogom nyomni…
Ilyenkor csinálja hogy extra hosszan kinyitja a szelepeket, és územanyagot utó fecskendez gyujtás nélkül talán.
	
Nekem általában 2 egység olajhőnél kezdi el, és egy darabig csinálja…
De most télen hallgattam máskor is rá-rá kapcsolja.
Nem szeretem ezt a hangot.. de 3000felett már nem tudja csinálni:D
De hideg motorral meg ugye nem fogom nyomni…
Ilyenkor csinálja hogy extra hosszan kinyitja a szelepeket, és územanyagot utó fecskendez gyujtás nélkül talán.
SD2024-01-01 21:47:27 // 33343
	Az hogy majd kell venned egy downpipe-ot, a supersprint kipurendszer előtt:D
	
SD2024-01-01 21:46:19 // 33342
	Hát ezt a videót nagyon vártam, de az én bükki felvételem 70-el izgalmasabb volt:D
Hivatásos versenyzők ezek, féktávon rinyálnak:P
Aszondja lassú a váltó, kicsi a fék.. ehh:D
Pár lassítót berakhattal volna a pályára hogy legyen technikás rész is:P
Most akkor kakucsnak kampó?:/
	
Hivatásos versenyzők ezek, féktávon rinyálnak:P
Aszondja lassú a váltó, kicsi a fék.. ehh:D
Pár lassítót berakhattal volna a pályára hogy legyen technikás rész is:P
Most akkor kakucsnak kampó?:/
SD2024-01-01 21:39:42 // 33341
	Bevesztek a csapatba ha csináltatok egy 55-ös metricát?:D
	
Piritu - 1.000.0002024-01-01 21:09:20 // 33340
	sima benzin 95 LE
	
RomeoOne2024-01-01 21:05:42 // 33339
	Dízel az a Doblo? Nekem az 1.4 T-jet Bravo-nak is olyan semmi motorfékje van, hogy lejtőn még 3-asban is gyorsul...
	
Piritu - 1.000.0002024-01-01 20:39:43 // 33338
	Dombon lefelé a Veloce se "vitorlázik" sebességben marad, elvileg van motorfék. 
A gyakorlatban itt a sitkei dombon ez azt jelenti hogy a dombtetőn 90-nél lelépve a gázról 100-al érkezek meg a domb aljában a falutáblához, az 1,4 16V-s Dobloval meg 60-al.
	
A gyakorlatban itt a sitkei dombon ez azt jelenti hogy a dombtetőn 90-nél lelépve a gázról 100-al érkezek meg a domb aljában a falutáblához, az 1,4 16V-s Dobloval meg 60-al.
RomeoOne2024-01-01 20:07:57 // 33337
	Én egyszer Miskolcon vettem észre, ahol ilyen nagyon meredek utakon gurulgattam, hogy lefelé motorféket kapcsolt. Nem tudom, hogy mi a dolognak a mechanizmusa, de tud ilyet is. Máshol eddig nem tűnt fel a dolog. Ehhez mondjuk némileg hozzájárulhat, hogy én hegynek lefelé is a gázt szoktam nyomni :DDD
Kéne a középső kijelzőre egy műhorizont és akkor lehetne tesztelgetni ezt.
Mondjuk, az nagyon király lenne, ha mondjuk a G-Force mérővel át lehetne lapolni egy műhorizontot. Akkor benyomnám max hangerőn a Danger Zone-t és Flow! :D
	
Kéne a középső kijelzőre egy műhorizont és akkor lehetne tesztelgetni ezt.
Mondjuk, az nagyon király lenne, ha mondjuk a G-Force mérővel át lehetne lapolni egy műhorizontot. Akkor benyomnám max hangerőn a Danger Zone-t és Flow! :D
Shadin2024-01-01 18:17:54 // 33336
	Na ezt jól kipróbálom manuálban.
	
Shadin2024-01-01 18:06:05 // 33335
	JTS is pont így melegíti a katalizátort :-)
	
Piritu - 1.000.0002024-01-01 17:38:51 // 33334
	Neked még valamennyi van mert az N-ed még N.
A koromszűrőt úgy égeti ki hogy motorfék üzemben levegőt ad neki. Melegnek elég meleg, fűteni nem kell csak levegő kell az égéshez.
Reggel amikor elindítod érdekes, morgós hangja van olyankor fűti fel a rendszert. Ugyan ez a hang van egy hosszabb lejtmenetnél is amikor nincs motorterhelés.
	
A koromszűrőt úgy égeti ki hogy motorfék üzemben levegőt ad neki. Melegnek elég meleg, fűteni nem kell csak levegő kell az égéshez.
Reggel amikor elindítod érdekes, morgós hangja van olyankor fűti fel a rendszert. Ugyan ez a hang van egy hosszabb lejtmenetnél is amikor nincs motorterhelés.
Piritu - 1.000.0002024-01-01 17:21:46 // 33333
	A 19-es Superrel megjártam a Grossglockner-t, lefelé lófütty volt a motorfék. Főleg a 2.0 TS-hez képest. 
A Veloce N-ben meg ki is teszi üresbe ha az ember lelép a gázról. A D-t a hétköznapokra kicsit túlzásnak tartom. Főleg a pékek miatt, minden sarkon mérnek már...
Mindegy megszoktam, ez van.
	
A Veloce N-ben meg ki is teszi üresbe ha az ember lelép a gázról. A D-t a hétköznapokra kicsit túlzásnak tartom. Főleg a pékek miatt, minden sarkon mérnek már...
Mindegy megszoktam, ez van.
Shadin2024-01-01 17:18:46 // 33332
	Nem érzem, hogy ne lenne motorfék.
	
G-MANN🍀2024-01-01 17:14:57 // 33330
	Ahol én járok, itt-ott hepehupa, jobban használható, a Super leérne sztm, vagy nem merném olyan dinamikusan használni
	
G-MANN🍀2024-01-01 17:13:20 // 33329
	2019-ben még volt motorfék, 2021-ben N-ben, ha csak gurulok és leveszem a lábam a gàzról, akkor nekem nincs motorfék, de D-ben szerencsére van😁
	
Piritu - 1.000.0002024-01-01 17:10:43 // 33328
	Nekem jobban tetszett alacsonyan :-(
	
Piritu - 1.000.0002024-01-01 17:09:02 // 33327
	Kösz a javítást, elírtam :-(
	
G-MANN🍀2024-01-01 17:07:06 // 33326
	14 mm, mindenen is átmegy és nem ér le az orra, álom!🤩
	
Piritu - 1.000.0002024-01-01 17:02:49 // 33325
	Mindössze annyi hogy nincs motorfék mert aközben regenerál.
	
Shadin2024-01-01 16:49:08 // 33324
	Az enyém már biztosan részecskeszűrős, mi ennek a hátránya?
	
Lev2024-01-01 16:39:06 // 33323
	Köszönöm szépen!:)
	
RomeoOne2024-01-01 16:37:23 // 33322
	Gratula az új vashoz!
	
RomeoOne2024-01-01 16:26:56 // 33321
	Ezek 18-as kerekek. Ilyen pl. Gyuri télije is.
	
Piritu - 1.000.0002024-01-01 15:56:23 // 33320
	
	
Piritu - 1.000.0002024-01-01 15:49:34 // 33319
	
	
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 15:27:08 // 33318
	automata volt a 2.2. Egy manuálist is vezettem aztán, az is más volt picit. Annak a hátsó futómű pl keménynek tűnt, ütött vert a keresztbordákon.
	
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 15:22:39 // 33317
	B.Ú.É.K.! Évjárat függő, hogy melyik milyen magas. A korai Super-ek a legalacsonyabbak. Amit először próbáltam, manuális 2.2-est, az nagyon alacsony volt, és teljesen fura volt a kormányzása lassú tempón. Szerintem a frissítések során kb egy magasságra hozták a Q4 és RWD verziókat, és biztos hogy hangoltak a kormányzáson is. Nem hinném hogy a laptimingban tesztelt Q4 és egy Super között olyan hatalmas különbség lenne futómű keménységben. Ami időeredményben is látszik, az a q4 és a plusz lovak előnye szerintem. Ennek a futóműnek, kaszninak ez a 200 ló laza ujjgyakorlat, kb kitolhatod a szemét, és simán megcsinál mindent. Egy autóversenyzőnek gondolom ez a 'sótlan'.
	
Shadin2024-01-01 14:02:42 // 33315
	
	
Shadin2024-01-01 13:36:10 // 33314
	Én nem nagyon szoktam nézni ezt a csatornát, mert bár biztosan szuper sofőrök, meg ismerik a pályát és egyesek szerint még pártatlanok is, de szerintem nagyon nem konzekvensek. Pont az utóbbi évek Giulia, Stelvio tesztjeiknél pl. számos olyan van, mintha kettős mérce lenne, vagy nem emlékeznek a korábbi körökre, autókra.
Érdekes számomra, hogy a 200 lovas Giulia 2.0 RWD tesztjénél nagyon puhának tartották a futóművet és egyik sem tudott elindulni az autóval, nem tudom miért. Majd a puha futómű mellett olyat is mondtak, hogy nem tudja levinni aszfaltra ezt az erőt (sem).
Majd a Veloce-val rávertek ~3mp-et és fikázták a kemény futóművet, ami biztosan közrejátszott pozítívan a köridőben. Itt érdekes még, hogy orrtolósnak jellemzi a Q4-et...
	
Érdekes számomra, hogy a 200 lovas Giulia 2.0 RWD tesztjénél nagyon puhának tartották a futóművet és egyik sem tudott elindulni az autóval, nem tudom miért. Majd a puha futómű mellett olyat is mondtak, hogy nem tudja levinni aszfaltra ezt az erőt (sem).
Majd a Veloce-val rávertek ~3mp-et és fikázták a kemény futóművet, ami biztosan közrejátszott pozítívan a köridőben. Itt érdekes még, hogy orrtolósnak jellemzi a Q4-et...
Shadin2024-01-01 13:28:42 // 33313
	Én is azt fogom tenni, újévi fogadalom volt, hogy nem konfigurálom át túlzottan :-)
	
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
		
					  Online tag
0
		Vendég0
362










