Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2022-12-23 11:23:30 // 28168
Ha mégis pár karbon cucc kéne, a Koshi group igényeseket gyárt, bár nem olcsón.
Én nem látom a szentségtörést egy hátsó szárnyban, bár magamnak nem tenném fel, mert nem tetszene az összhatás. Egy tükör borítást viszont simán pl.
Halesz2022-12-23 11:13:09 // 28167
Egy ilyen felnit még megcsíphetsz, és akkor már majdnem ugyanolyan :))
SD2022-12-23 10:55:58 // 28166
És egy Q meg nem mehet lassan?:D
SD2022-12-23 10:34:33 // 28164
Ja ez egy Q4 volt, 60k km-el, és mire behozom annyiba lett volna mint amennyiből itthon forgalomba állt a kis Super:)))
SD2022-12-23 10:33:31 // 28163




Ez szépen fel volt pipmeplve de hát bevallottan törött volt szóval felejtős:P
De ezen lendült át a mutató a pirosba hogy kell,
addig csak nézegettem hogy deszép:)
SD2022-12-23 10:23:50 // 28162
Nem vagyok tuner jóska:D ne aggódj nem hozok szégyent rátok.
Tipikusan gyári állapotban szeretem az autókat, azt vallom hogy olyat kell venni és nem utólag mókolni:)
Akinél nagyon elgurul a tuning gyógyszer az vagy kiflire törte, vagy eleve egy romot vett és azért tuningolna mert már úgy sem lesz jó:/ ezzel kompenzál.

De vannak azért igényes tuningok, amikor egy autót tényleg kihegyesítenek, viszont az meg szenvedély nem magyarátható pénzügyileg… rákölteni a 2x 3x amennyiből gyárilag lehet olyat venni.

Illetve a track tool-ok az meg megint más kategória.
SD2022-12-23 10:19:52 // 28161
Amúgy meg a 340 is 20i :P :D :D
SD2022-12-23 10:05:29 // 28160
5000-re állítanám az alapjáratot is:D
Nyúlnék audiból kipufogó hangszórót:D
Előkotrom a képeket, mi indította el nálam a Giulia vásárlási lavinát…
Rőhögni fogtok, mit találtam a mobile.de-n
Aztán onnan 1 hónap és már itt voltam:D

Jó előtte volt egy izlésesen kúrvás Q is, de az 83k eur :D
RomeoOne2022-12-23 10:01:18 // 28159
Onnantól SD-nek mindig padlógázon kéne közlekednie. Nem engedhetné meg azt a blamát, hogy mondjuk egy M340i lenyomja, az meg azt hinné, hogy a Q ilyen lassú és vinné a rossz hírét mindenfelé :D

Mondjuk legalább az MA modul miatt nem kéne aggódnia, az 5000 feletti fordulatok mindig meglennének :DDD
zgi5212022-12-23 09:42:05 // 28158
sosem ertettem miert kell tobbnek latszani, mint ami..
aki ert a tipushoz csak megmosolyogja ugyis😀
vannak persze izleses kivetelek, de egy Aliexpress hatso szarny vagy diffuzor nem az.
SD2022-12-22 23:17:02 // 28157
Jó hát meggyőzhető vagyok én:D
RomeoOne2022-12-22 22:36:28 // 28156
akkor nem a fúrás csak a második indokod lesz
RomeoOne2022-12-22 22:35:48 // 28155
A gyári az fúrós + ragasztós, de ha utánanézel, hogy mennyi most az ára az ilyen karbon cuccoknak, akkor nem a fúrás csak a második indokod lesz, hogy miért nem akarod :DDD

Az utángyártott cuccok azok csak ragasztósak, csak kérdés, hogy tudsz-e jót szerezni. Vagy nem passzol az íve a csomagtérhez, vagy a felülete igénytelen (értsd, pl. nem a szép, polírozott lakk, hanem érdes, elfolyt, stb.). esetleg elszíneződik idővel...
Piritu - 1.000.0002022-12-22 21:44:52 // 28154
Nálam teljesen más a jelenség.
Elindítod a motort simán megy. 2-300 méter után rángatni kezd majd jön a sárga lámpa. Érzésre olyan mintha egy henger nem menne. Leállítva és újraindítva a jelenség eltűnik és minden rendben van. 3-4 indítás után a lámpa is kialszik.
SD2022-12-22 20:14:11 // 28153
Megkérdeztem szerinte nem volt különösebben koszos az Ma. Filter 80k után, megtakarította és visszarakta. Ez jó tapasztalat;)
SD2022-12-22 19:23:47 // 28152
Meg van fúrás mentes QV farok?
Mert én ki nem fúrom az tuti!
SD2022-12-22 19:22:27 // 28151
Az biztos hogy dob rá, még a dupla kipuf-ot kéne megcsinálnom;))))
Meg QV farkat:D

De olyan szép így is!
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-22 18:23:22 // 28150
Biztos a szín teszi, azért akadsz versenytársakra állandóan. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-22 18:15:20 // 28149
Annyit azért tudunk, hogy a km biztos, a cartárs az első tulaj :-)
SD2022-12-22 17:29:38 // 28148
De a hosszú kanyarban megvan az alagút effektus is:D
SD2022-12-22 17:19:22 // 28147
Igen a növényutca, az a dupla körforgalom meg a visszafordítók:D
Azt eskü le kéne záratni és egy kis Tétény rally-t csinálni:D
Mondjuk kevés a bukótér.. de jó technikás;)

SD2022-12-22 17:15:49 // 28146
Na megvót egy picike lépkedés:)

Hát nem kotort előttem a kotró Audista?;D
Én csak követtem a 7-esen, legalább volt hely:D

Szedte a lábait szépen, csak a kanyarban volt nyúl,
de ott én sem akartam gyorsabban menni,
de ezt ő nem tudta:D

Tidom deiftelve kellett volna körbeautózni:D
De én is nyúl vagyok csak nekem szebb az autóm:D
SD2022-12-22 17:09:50 // 28145
Letárolt hibakódok attól lehetnek. Az egyenletlen járás semmiképp nem jó, az szinte biztos gyújtás kimaradást jelent. De ugye az lehet jeladó, gyertya.

Illetve nem tudom mennyire sok a két hét, de sok állástól a multiair rendszerben le tud ürülni az olaj.

Ne parázz, felkaptuk ezt a témát de ez csak annyit jelent hogy érdemes figyelni rá.

Ha pl 2 nap után újraindítod akkor is rángat vagy csak két hét után.
Km biztos?

(Csak találgatok)
tdemeter2022-12-22 13:05:01 // 28144
Jó rég nem írtam már,de a dadogás téma felkeltette a figyelmemet. Jó lenne, ha kicsit segítenétek pontosítani mire is gondoltok? Nálam az a szitu, hogy mikor elindítom hidegen, akkor totál egyenletlenül jár a motor. Ezt főleg alapjáraton érezni, állóhelyzetben. Ilyenkor olyan, mintha ide-oda rángatná a motor a kasznit. Viszont ez teljesen kisimul, ha kikapcsolom a klímát. Régen is csinálta ezt, most 51000 km van benne és nemrég cseréltünk olajat. Viszont ami érdekes, hogy a verdát baromi ritkán használom és újabban feltűnik ez menet közben is, főleg elindulás után, hidegen. Ilyenkor azt érzem, hogy rálépek a gázra és ránt egyet, nem amolyan smooth érzés, ahogy várnám. Erre valszeg rásegít, hogy újabban egy toyota highlander hybridet vezetek,ami kicsit sem sportos,de annál lágyabb gyorsulást produkál. Így tehát a kérdés, hogy csak én szoktam-e el tőle, vagy tényleg lehet valami baja? Hiba üzim nem volt még soha. Az autót 2 hetente szoktam elővenni, kb a garázsban áll folyton... Viszont ha előveszem, akkor én meg szoktam hajtani, ahogy az jólesik olyankor :) 5000-es fordulat felett is .
Szerintetek?
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-22 12:03:06 // 28143
Giulia tanít, mi? XD
WarbiRunner (Gyuri)2022-12-22 11:34:40 // 28142
Igen igen, ezek a verdák már gyorsak ehhez. Ezért szerettem nagyon a 90 lovas TD-t. Annak lehetett nyomni, olyan ésszerű tempón történtek a dolgok, közben az élmény intenzitás az megvolt.
Zselé2022-12-22 11:33:01 // 28141
Például a 6-osról lejövet a Növény utcai aluljáró igen jó móka tud lenni :)
SD2022-12-22 10:22:10 // 28140
Én tanulok vezetni:D
SD2022-12-22 10:21:53 // 28139
4kerék:P :D
Piritu - 1.000.0002022-12-22 09:49:33 // 28138
Nekem tegnap sikerült :-)
Kicsit nyálkás út, kútról kellett volna kifordulni balra. Hopp egy rés, gyí!
Még én is meglepődtem hogy minden rezdülés nélkül kifordult és még fékeznem is kellett mert utolértük a sort.
No itt hagyta beleugrani a pirosba a mutatót:-))
Piritu - 1.000.0002022-12-22 09:46:32 // 28137
Nem szabad elfelejteni hogy a dadogásnak lehet más oka is.
Nekem pl. 5x körül jött elő (igaz lámpát nem gyújtott) és gyújtáskimaradás hibaüzenet volt eltárolva. A gyertyacsere megoldotta. (60-nál kelett)
SD2022-12-22 09:43:14 // 28136
Én is mindig megküldtem legalább egyszer a 155-nek Giulia kicsit gyors :D A városi forgalom meg lassú, hol lehet itt elrúgni?:D
Zselé2022-12-22 09:09:35 // 28135
Hát rajtam nem fog múlni, minden nap legalább 2-3 alkalommal elrúgom 6000-ig ha már meleg a motor... ez jár apának, jár Júliának is... :D

És mostantól azt mondom, hogy orvos írta fel neki!
SD2022-12-22 07:52:55 // 28134
De most olvasom hogy övé is dadogott, de rendesen meghajtotta két olajcsere mulga rendbe jött... mondjuk ez azért erőssen kétséges:P

KIlökte a mulitair filterből a kulát 4bar 100 fokos olajjal? :D

Könnyen beszél felrobbantja max összerakja magának...
SD2022-12-22 07:47:25 // 28133
Csak azt mondja hogy szüksége van a motornak néha a nagyobb olajnyomásra, amelyik jobban van hajtva az szerinte tovább él.

Biztos nem úgy értette hogy üveghangon pörgeti:D

Képzelem a budapesti dugóban 5000-el cikázni:D
Piritu - 1.000.0002022-12-22 07:42:37 // 28132
Akkor járjunk mindig 5ezer felett?
Hülyeség.

Aki így használta annak is jött a lámpa 110e-nél.
A részterhelésen többet dolgozik a rendszer a visszazárásokkal. Ha szerencséd van akkor 40ezernél döglik be, ha nincs 100 felett :-(
SD2022-12-22 06:09:07 // 28131
A másik hogy miért szedte szét: aszondja van egy műanyag vérző csavar (Rotfl: légtelenítő) ami szétdurrant 80k-nál. Víz elfolyt motor megfőtt:/ HF. tömítés cserével megúszta…



Miér müanyag a kipu és a turbó körül????
SD2022-12-22 06:03:49 // 28130

Itt azt állítja a csóka hogy 80k után más okból kellett levenni a hf.-et és csak megtakarította és visszarakta az MA. Filtert.

És hogy szerinte nem az öli meg a modult ha betartják a gyári olajcsere periódust hanem hogy ha nincs hajtva. Mivel alapból a 2bar körüli olajnyomás kevés ha nincs megforgatva 5000+ fordulaton akkor lesz makkanás.
SD2022-12-21 15:27:57 // 28129
na jó még a carplay:D
Liquid2022-12-21 13:23:27 // 28128
Az nekem se megy, utálok is telefonról bármit csinálni, ami nem beszéd :)
SD2022-12-21 13:15:37 // 28127
Ez a telefonról gépelés egyre bénábban megy:D
SD2022-12-21 11:55:17 // 28126
Azért én ma büdzkébben ültem be a Giuliámba:D
Nem mintha esdig nem de ez egynkis plusz.
Ha ugyan ebből ilyet is lehet, a talján DNA;)
SD2022-12-21 11:53:32 // 28125
Profi! Na ez már hihető!
Halesz2022-12-21 10:58:21 // 28124
Senki sem találja, a Zagato sem közölt semmit erről, sem a súlyról... Nagyon érdekelne pedig sokakat :)
Liquid2022-12-21 10:57:24 // 28123
így van, írják is hogy a Giulia rövidített padlólemezére épül, illetve a túlnyúlásokat is módosították. Viszont azt nem találtam meg, hogy mennyivel rövidebb a tengelytáv.
Halesz2022-12-21 10:50:04 // 28122
Megcsináltam ezt a képet újra, mert furcsa volt. Bármelyik kerékhez illesztem a Zagatót, rövidebb az a tengelytáv. Nyilván nem pontos, csak ráraktam, amennyire tudtam.


SD2022-12-21 10:27:09 // 28121
Tegnap olyat csinált ez a csikó!

Hogy ortolósan érkeztem egy kanyarba hogy van ott hely:D
Dinamic-ban voltam de automata módban, erre mikor radírozva próbálok befordulni picit oda pöccintettem a gázra hogy lesz ami lesz, erre visszavágta egy sebességgel ha buli akkor legyan buli:D

A bolond!! Mindkétszer úgy megilyedtem rögtön elvettem csak kecskéztem egyet:D

Ha nem megy elsőkerékel a befordulás forduljunk seggel???

Hát milyen vészprogram ez ??? :D

Aztamindenit:D
SD2022-12-21 10:22:40 // 28120
Nekem az tetszik benne hogy emeli a Giulia imázsát:) mert ha ilyen “one of one” autóba is elegendőek az alkatrészei akkor azért jó helyen ülünk.

Mert azért ez a Z a világ teteje, exkluziv egyedi autó, és nem volt ciki beletenni;)
aranytl2022-12-21 10:18:02 // 28119
Az A oszlop hátrébb került és az üléspozíció is (visszapillantó szintén). Viszont az ajtó ugyanott kezdődik. Csalóka. Hasonló arányai vannak, csak a fara rövidebb:
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.