WarbiRunner (Gyuri)2022-10-25 16:22:59 // 26794
Túl jó a gumi rajta :-) Az enyém elég könnyen elmegy keresztbe az Eagle F1-eken. Főleg városban észnél kell vele lenni. Direktben fánkot nem eröltettem, de utcákból kikanyarodáskor el-el megy a fara. Ha jönnek keresztben, kilövök, és be lehet fordítani a delikvens elől az autó hátulját. :-)
SD2022-10-25 16:09:57 // 26793
Hát igen a sima 225-öst indulásnál is eltekerné
Piritu - 1.000.0002022-10-25 14:32:55 // 26792
A kétszélessel sokkal nehezebb megmozdítani a hátulját.
Anno a 17-essel egy fél fánk összejött, ezzel max fehéraszfalton tudom megmozdítani.
Anno a 17-essel egy fél fánk összejött, ezzel max fehéraszfalton tudom megmozdítani.
SD2022-10-25 14:09:32 // 26791
Megadom a srosnak ezt a lehetőséget, de most még így is tetszik, de igen beljebb van a kereke hátul
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-25 13:30:41 // 26790
SD2022-10-25 12:34:40 // 26789
Nem hergeltem még nagyon kanyarban, de amikor megcsúszott (véletelen:)) úgy oldalra lépkedett gondolom ahogy a kipörgésgától szabályozott.
Annyi tapasztalat már van hogy ez a continental gumi kicsit hangos..
Igen a 18" QV style felni az alap az szép.
Annyi tapasztalat már van hogy ez a continental gumi kicsit hangos..
Igen a 18" QV style felni az alap az szép.
Piritu - 1.000.0002022-10-25 12:27:33 // 26788
Én is így voltam vele anno, aztán nyárra lett a kétszéles 18”-as. Szerintem ezzel lett teljes Júlia futóműve.
SD2022-10-25 12:23:49 // 26787
Arra gondolok hogy most rárakom a télit, a gyárira és akkro tavaszig még vadászhatok, vagy akár végül lehet majd nagyobb ha kevésnek érezm a 17"-et
Most még nem vezeem olyan hegyesen az autót, de lehet előbb utóbb kinövöm a 17-et:D
Most még nem vezeem olyan hegyesen az autót, de lehet előbb utóbb kinövöm a 17-et:D
SD2022-10-25 12:22:30 // 26786
SD2022-10-25 12:16:24 // 26785
Még valamelyik videóban láttam a diagnosztikán mutatta, full mode stb.
Ebből arra következtetek hogy akkor az alap állapot a teljes szelepnyitás, tehát hozzá nem tesz, és a szelenoid aktiválásának idejével tudja elereszteni az olajnyomást, a kis járatokon.
link
Ebből arra következtetek hogy akkor az alap állapot a teljes szelepnyitás, tehát hozzá nem tesz, és a szelenoid aktiválásának idejével tudja elereszteni az olajnyomást, a kis járatokon.
link
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-25 12:10:14 // 26784
Tutira gyári felnit vennék rá :-)
17-esben ezt:
De inkább kétszéles 18-as szettet érdemelne. Ez hasonlít a BBS-re és jól néz ki a Giulián:
17-esben ezt:
De inkább kétszéles 18-as szettet érdemelne. Ez hasonlít a BBS-re és jól néz ki a Giulián:
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-25 12:03:04 // 26783
Itt egy jó kép az 1.4-ről, látszik, hogy alapvetően egyszerű szerkezet. A fém öntvényben furat és menet van, nem a világ bonyodalma. Minden ami és amit működtet, az ki-be tekerem egység, tehát ha lehetne kapni hozzá, akkor elemenként javítható volna. Az olajfuratok sem olyan rémesen kicsik.
Az első Giulietta szériában a menetek szakadtak a vezérműtengely oldalon, ahol a rugók vannak. Anyagminőségi gond.
Sajnos ez a modul is egyre drágább, két hónap alatt 60e-rel lett fogósabb az ára.., viszont már van cég aki javítja őket töredék áron.
Az első Giulietta szériában a menetek szakadtak a vezérműtengely oldalon, ahol a rugók vannak. Anyagminőségi gond.
Sajnos ez a modul is egyre drágább, két hónap alatt 60e-rel lett fogósabb az ára.., viszont már van cég aki javítja őket töredék áron.
SD2022-10-25 11:54:39 // 26782
Ja ami meg van az autómon olyat sehol sem találok nekem az is jó lenne még egy szett.
De kereskedésből meg 200k/db. azért ennyiért már biztos nem ilyet vennék:D
De kereskedésből meg 200k/db. azért ennyiért már biztos nem ilyet vennék:D
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-25 11:54:29 // 26781
Hogy komolyabb e nem tudom, picit más, de azért eléggé hasonló, mint a Giuliettáé.
SD2022-10-25 11:43:46 // 26780
Kerék kérdés:
- 5x110 addig ok az 5x112 még szóbajöhet mozgókúpos csavarral vagy már ilyet nem szokás?:)
- ha jól nézem akkor pl: ET45 esetén kellene egy 10-12mm pogácsa alá?
Mert hogy a BBS SR-t nézegetem de abból nincs 5x110, viszont van belőle 17":
Életképes lehet ez az elképzelés, vagy barátkozzak meg az alfás felnikkel amik vagy malomkerék méretűek vagy nem szépek?:)
- 5x110 addig ok az 5x112 még szóbajöhet mozgókúpos csavarral vagy már ilyet nem szokás?:)
- ha jól nézem akkor pl: ET45 esetén kellene egy 10-12mm pogácsa alá?
Mert hogy a BBS SR-t nézegetem de abból nincs 5x110, viszont van belőle 17":
Életképes lehet ez az elképzelés, vagy barátkozzak meg az alfás felnikkel amik vagy malomkerék méretűek vagy nem szépek?:)
Zselé2022-10-25 10:37:38 // 26779
SD2022-10-25 09:49:46 // 26778
A Giu-ban azért komolyabb a Multiair cucc is:)
zgi5212022-10-25 09:00:20 // 26777
egy jó állapotban levő akksi, 3 hónap alatt sem merül(het) le. de egy hónapot simán bírnia kell, hideg sincs. :o
Zselé2022-10-24 22:05:26 // 26776
Megjött ma a BCM!!! Csak az egy hónapos állásba lemerült az akksi… talán a hét végére autó lesz belőle? :O
Piritu - 1.000.0002022-10-24 21:34:46 // 26775
SD2022-10-24 20:44:18 // 26774
Nicsak mit találtam, kezd így összeállni, végülis akkor eza műtyűr érzékeny a koszra, de nincs benne olyan cucc amit nem lehet megtakarítani, az olajsár is akkor baj mikor ráégett...
Itt van egy Multiair test: megrángatják a szelenoidokat computerrel
Itt meg tisztogatja: https://www.youtube.com/watch?v=jHJ7_6ZYFWM
Itt meg a spanyol: magyarázza
itt meg a mito: hogy multiair szűrő és olajcsere időben
itt van szétborítva a multiair
Hmm ez nem tűnik egy felújíthatatlan cuccnak, ok hogy még nem állt rá senki, de ami késik nem múlik:)
Itt van egy Multiair test: megrángatják a szelenoidokat computerrel
Itt meg tisztogatja: https://www.youtube.com/watch?v=jHJ7_6ZYFWM
Itt meg a spanyol: magyarázza
itt meg a mito: hogy multiair szűrő és olajcsere időben
itt van szétborítva a multiair
Hmm ez nem tűnik egy felújíthatatlan cuccnak, ok hogy még nem állt rá senki, de ami késik nem múlik:)
VKG231!!! (156+75)2022-10-24 19:55:28 // 26773
Volt az nekem 115 fok is, nyáron az m7esen... :D
Na, én egyszer szerintem a tűzfalon is kinyomtam a fékpedált, amikor óra szerint 225-nél a Pandás bácsi kijött a gödöllői lehajtónál... :D
Fiatalságboloncság, 2.0 8V TS... :D
Na, én egyszer szerintem a tűzfalon is kinyomtam a fékpedált, amikor óra szerint 225-nél a Pandás bácsi kijött a gödöllői lehajtónál... :D
Fiatalságboloncság, 2.0 8V TS... :D
Piritu - 1.000.0002022-10-24 19:32:08 // 26772
én is, csak a márkaszerviz nem :-(
Piritu - 1.000.0002022-10-24 19:31:29 // 26771
Ja, általában normál 95-el járok (E10)
Néha - mint most is - vépúder 100.
Néha - mint most is - vépúder 100.
Piritu - 1.000.0002022-10-24 19:26:16 // 26770
Amit a gyár és a szakszerviz mond. 15e km és a gyári Selenia olajat rak bele a szerviz.
leopop32022-10-24 19:00:28 // 26769
Évek óta ezért használok Motult 😁😉🍀
SD2022-10-24 18:58:20 // 26768
Az autópálya szakasz csak 180km:)
De azért ezt ma már nem lehetne megismételni, tényleg üres volt a pálya is, és még Véda sem volt..
Egyszer kellett fékeznem körülbelül amikor megláttam a rendőrt a leálló sávban:D De akkor mindkét sávot igénybevettem emlékszem hogy le tudjak lassítani 130-ra :D
Fiatalság bohóság.. 100 fokos olajnál már úgy ugrott 190-re hogy csak néztem:)
De azért ezt ma már nem lehetne megismételni, tényleg üres volt a pálya is, és még Véda sem volt..
Egyszer kellett fékeznem körülbelül amikor megláttam a rendőrt a leálló sávban:D De akkor mindkét sávot igénybevettem emlékszem hogy le tudjak lassítani 130-ra :D
Fiatalság bohóság.. 100 fokos olajnál már úgy ugrott 190-re hogy csak néztem:)
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-24 18:33:02 // 26767
A Multair problémákkal kapcsolatban többen a Selénia olajat gyanusítják. Én nem tudom, nem látok bele. Régen különben is minden jobb volt. XD
215-ös átlagsebesség egy Alfa 155-tel? Jól számolom? :-O
215-ös átlagsebesség egy Alfa 155-tel? Jól számolom? :-O
SD2022-10-24 17:43:16 // 26766
A 155-be én csak Seleni-át tettem és huzamos autópályázás esetén sem lágyult le... Bp-Miskolc 50p:D
És nem is zabálta, szóval nekem az okés volt. Nem tudom most mi lehet az ára:D
És nem is zabálta, szóval nekem az okés volt. Nem tudom most mi lehet az ára:D
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-24 17:24:16 // 26765
Stimmel, én is úgy vezetem és gondoskodok róla, hogy sokáig jó legyen, nyilván minden műszaki tárgy hosszú távon hálálja meg az értelmes, odafigyelő használatot és karbantartást. Az olajat tőlem kérdezték, hogy hordós Agip, vagy Selénia legyen. Más opció nem volt. A Seléniát választottam, a hordósnak rossz a renoméja (de lehet hogy amúgy pont ugyanolyan jó olaj).
Nálam eddig 5e-nél és 12e-nél volt olajcsere, úgyhogy nagyon nem aggódtam ezen.
Nálam eddig 5e-nél és 12e-nél volt olajcsere, úgyhogy nagyon nem aggódtam ezen.
SD2022-10-24 14:03:09 // 26764
Azért nekem ekkora bogarak most nem voltak:D
RomeoOne2022-10-24 14:01:07 // 26763
SD2022-10-24 14:00:11 // 26762
Hát nekem eddig csak olyan autóim voltak amit mindenféle Woodo-val kellett életben tartani:))) De én ezt szeretem gondoskodás, csak ha már csinálok valamit az ne pont a káros irányba hasson. Igazából ezt az autót pont úgy fogom vezetni mint a már a veterán korú 155-öt, ha annak jó volt ennek is jó lesz:))) Ha meg megkotlik valami majd meggyógyítjuk persze:))) De ha meg lehet előzni akkor én inkább ráköltöm az árát olajcserékre, mint alkatrészcserére.
Gariban amúgy fix hogy mit tesznek bele, vagy ha kérem raknak mást is?
Gariban amúgy fix hogy mit tesznek bele, vagy ha kérem raknak mást is?
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-24 13:56:19 // 26761
Gratula, szép család, szép autóval ! :-)
TtK2022-10-24 13:56:16 // 26760
1 év :) Még sose ment 15ezret ennyi idő alatt.
Az olajat nem tudom, de Selénia sose volt benne (hacsak a gyárban nem azt töltötték). A németek Castrolt használtak, Aliék (ha jól emlékszem) Totalt. Szerintem ameddig a megfelelő viszkozitású/teljesítményszintű olaj van benne, addig majdem mindegy milyen gyártmány, főleg, hogy évente cserélve van.
Tankolni az Aralnál szoktam, mert az esik útba és van Payback punkt. Itt még van E5-ös benzin, E10-et csak akkor veszek, ha nagyon csípi a szemem az ár. Amúgy 2-3 ojrót lehet spórolni egy tank benzinen, szóval nem akkora üzlet.
Az olajat nem tudom, de Selénia sose volt benne (hacsak a gyárban nem azt töltötték). A németek Castrolt használtak, Aliék (ha jól emlékszem) Totalt. Szerintem ameddig a megfelelő viszkozitású/teljesítményszintű olaj van benne, addig majdem mindegy milyen gyártmány, főleg, hogy évente cserélve van.
Tankolni az Aralnál szoktam, mert az esik útba és van Payback punkt. Itt még van E5-ös benzin, E10-et csak akkor veszek, ha nagyon csípi a szemem az ár. Amúgy 2-3 ojrót lehet spórolni egy tank benzinen, szóval nem akkora üzlet.
WarbiRunner (Gyuri)2022-10-24 13:55:48 // 26759
Mivel az össze üzemállapotban az olaj viszi át az erőt a szívószelepekre, lényegében folyamatosan dolgozik. Van egy hidraulikus emelőrendszer, benne egy olajnyomás szabályzó szerkezet. A szabályzó egy szolenoid, ami gondolom pwm jellegű szabályzással működik. Ebből a ketyeréből van hengerenként egy. Ennek nem gondolnám hogy van olyan üzemállapota ami jobban árt, vagy jobban kíméli. Ha egyhelyben áll is nyomás van benne, és a szolenoid áram alatt van.
Szerintem az egyik legjobb megoldás jelenleg, egy okos kerékkel is csak a baj van (és nem is tud ennyit), de a Toyota elfokoló megoldása (ami Atkinson ciklusra állítja a motort) sincs ilyen kifinomult. És mégsem a végletekig bonyolult. Nem kell nagyon félni ettől, csak az olaj legyen cserélve.
Ha lejár a gari én is áttérek Motulra, mert miért ne, de addig sem aggódok nagyon. De amúgy a Giulietta már két éve gond nélkül megy napi szinten, Selénia olajjal, igaz 8e km-es olajcsere periódussal, és két cserénkénti mikroszűrő cserével.
Abban legyél biztos, hogy egyszer majd elromlik, mint minden mechanikus szerkezet, kár ezen már az elején rágódni. :-)
Nekem a 159 volt ez a "mi fog elromlani" autóm, túl sokan mondták, írták állandóan, hogy baja lesz. Sosem volt semmi baja, de emiatt sosem tudtam megbízni benne igazán. Most sem egyszerűbb egyik autóm sem, de áttértem a beülük, vezetem, élvezem hozzáállásra. Aztán majd gondolkozunk, ha baja lesz.. :-)
Szerintem az egyik legjobb megoldás jelenleg, egy okos kerékkel is csak a baj van (és nem is tud ennyit), de a Toyota elfokoló megoldása (ami Atkinson ciklusra állítja a motort) sincs ilyen kifinomult. És mégsem a végletekig bonyolult. Nem kell nagyon félni ettől, csak az olaj legyen cserélve.
Ha lejár a gari én is áttérek Motulra, mert miért ne, de addig sem aggódok nagyon. De amúgy a Giulietta már két éve gond nélkül megy napi szinten, Selénia olajjal, igaz 8e km-es olajcsere periódussal, és két cserénkénti mikroszűrő cserével.
Abban legyél biztos, hogy egyszer majd elromlik, mint minden mechanikus szerkezet, kár ezen már az elején rágódni. :-)
Nekem a 159 volt ez a "mi fog elromlani" autóm, túl sokan mondták, írták állandóan, hogy baja lesz. Sosem volt semmi baja, de emiatt sosem tudtam megbízni benne igazán. Most sem egyszerűbb egyik autóm sem, de áttértem a beülük, vezetem, élvezem hozzáállásra. Aztán majd gondolkozunk, ha baja lesz.. :-)
SD2022-10-24 13:55:45 // 26758
"Ugye a QV volt a fejlesztés alapja, ahol számít az ilyesmi."
Mert kinek is van villanyautós aero felnije? :D
Jó elfogadom ok akkor én voltam lemaradva.
Mert kinek is van villanyautós aero felnije? :D
Jó elfogadom ok akkor én voltam lemaradva.
TtK2022-10-24 13:43:31 // 26757
Ez nem Giulia sajátosság, egy csomó modern autó ilyen. Sőt még jbban is, mert némelyiknek ki se látszik az ablaktörlője a géptető pereme alól
RomeoOne2022-10-24 13:39:24 // 26756
Hát igen :D
Valószínűleg egyébként az volt az oka, hogy bedugták a gépháztető alá/mögé, hogy ne zavarjon bele a légáramlásba. Ugye a QV volt a fejlesztés alapja, ahol számít az ilyesmi.
Valószínűleg egyébként az volt az oka, hogy bedugták a gépháztető alá/mögé, hogy ne zavarjon bele a légáramlásba. Ugye a QV volt a fejlesztés alapja, ahol számít az ilyesmi.
SD2022-10-24 13:21:49 // 26755
na gondoltam hogy valami ilyen trükk lesz:D Köszíí, igazából a magasnyomású kivisz úgy is mindent alóla is, de ha pont lehúznám a kúton:)
Amúgy a 155-nél is hasonló volt mert pl: felnyitott ablaktörlővel nem lehetett motorháztetőt nyitni, de ott azért még felhajtani fel lehetett:D
Te Gianni ennek nem lehet felhajtani az ablaktörlőjét, de már legyártottunk 10ezret... Úúúú akkor szólj már a szoftvereseknek:D:D:D
Amúgy a 155-nél is hasonló volt mert pl: felnyitott ablaktörlővel nem lehetett motorháztetőt nyitni, de ott azért még felhajtani fel lehetett:D
Te Gianni ennek nem lehet felhajtani az ablaktörlőjét, de már legyártottunk 10ezret... Úúúú akkor szólj már a szoftvereseknek:D:D:D
RomeoOne2022-10-24 13:08:17 // 26754
Leállítás után 3 mp-ig felfelé húzod az ablaktörlő kart. Részletesebben: #21454
SD2022-10-24 12:41:02 // 26753
Ha nem túl indiszkrét a kérdés, te milyen olajcsere intervallumot tartotok?
Milyen olajat kap a gép, és milyen üzemanyagot?
Milyen olajat kap a gép, és milyen üzemanyagot?
Piritu - 1.000.0002022-10-24 10:53:12 // 26752
Pedig lehet hogy az olaj lesz a megoldás.
Erhardnál a múltkor volt egy multiair egység és megnézte. Állítása szerint tele van vékonyka olajfuratokkal amit az olajsár simán eldugít.
Ha hozzáveszem hogy neki is és nekem is volt már 12-13e km környékén égéskimaradás hibaüzenet, ami olajcsere után eltűnik és most nálam is a lámpagyújtás után olajcsere volt és a friss olajjal több ezer km után se jött vissza, akkor látok némi összefüggést az olaj és a szerkezet közt. (Erhard gyanúja volt szintén hogy az égéskimaradás is a rossz multiair nyitás miatt volt.)
Mindehhez hozzáveszem hogy a TS-ben a Racing milyet olajsarat produkál pár ezer km után és gyanítom hogy a többi Petronas is hasonló, akkor bármi is lehet….
Ma délután megyek a szervizbe, ha tényleg nincs garis csere akkor röpül ki a “gyári” olaj a kocsiból…..
Erhardnál a múltkor volt egy multiair egység és megnézte. Állítása szerint tele van vékonyka olajfuratokkal amit az olajsár simán eldugít.
Ha hozzáveszem hogy neki is és nekem is volt már 12-13e km környékén égéskimaradás hibaüzenet, ami olajcsere után eltűnik és most nálam is a lámpagyújtás után olajcsere volt és a friss olajjal több ezer km után se jött vissza, akkor látok némi összefüggést az olaj és a szerkezet közt. (Erhard gyanúja volt szintén hogy az égéskimaradás is a rossz multiair nyitás miatt volt.)
Mindehhez hozzáveszem hogy a TS-ben a Racing milyet olajsarat produkál pár ezer km után és gyanítom hogy a többi Petronas is hasonló, akkor bármi is lehet….
Ma délután megyek a szervizbe, ha tényleg nincs garis csere akkor röpül ki a “gyári” olaj a kocsiból…..
SD2022-10-24 09:54:47 // 26751
Hogy lehet felnyitni az ablaktörlőt?:D
TtK2022-10-24 09:02:27 // 26750
Itt egy video, hogy hogyan működik: https://www.youtube.com/watch?v=Td9Gz_h7Qpg
Gyakorlatilag csak akkor nem szabályoz folyamatosan, ha nem változik az üzemállapot, azaz állandó minden, ami ritka.
Valószínűleg ezen is az segít, ami a TS vezérlésmódosítón: megfelelő olaj rendszeresen cserélve és az olajszint a maximum közelében.
Gyakorlatilag csak akkor nem szabályoz folyamatosan, ha nem változik az üzemállapot, azaz állandó minden, ami ritka.
Valószínűleg ezen is az segít, ami a TS vezérlésmódosítón: megfelelő olaj rendszeresen cserélve és az olajszint a maximum közelében.
SD2022-10-24 00:14:45 // 26749
Engem most az foglalkoztat hogy hogy működik ez a multi air cucc..?
Mert addig lrtem hogy egy himba közli olajnyomás segítségévél a másik sor, gondolom szívóoldali szelepekkel hogy nyisson.
És az olajat egy aktuátor el tudja ereszteni, és ezzel gyakorlatilag mint egy olajos teleszkóp lassan vagy gyorsan áteresztve a szelepnyitás hosszát magasságát, idejét tudja módosítani.
A nagy kérdés számomra hogy az aktuátornak mi az alapállapota, tehát mely üzemmód az amikor elvileg nem fejt ki munkát? Logikusan valami autópálya módnak kellene lennie.. de ki tudja..?
Tehát arra akarok rájönni hogy milyen használat rövidítheti meg a modul életét:
- sok alacsony fordulatszám
- sok üveghang
- túl kíméletes fogyasztás orientált vezetés
- vagy épp a túlzott nyelezés
- üzemanyag minősége
- olajcsere periódus
Lehet össze kéne rakni egy Google kérdőívet és abba beírná a tapasztalatait aki már átesett ilyen műtéten.
Illetve őszintén érdekelne hogy ez a multi air cucc egyeseknél lefekszik, és ennyi, vagy ez ilyen véresatorka, mint a 16V TS vezérlésmódosítója meg egy pár alkatrésze hogy akinek ilyenje van az kalkulálja be az üzemanyag árba hogy 40-100k és csere?
Állítólag a multiair 10% üa. spórolást jelent, na ha ezt rá is költöd utána alkatrészcserére, akkor végül is nem mínuszos:D de azért körbe kéne ezt járni:)
Egészen pontosan ha túl óvom és nekem is gari után jön ki, ha meg nem óvom és gariban cserélik.. illetve amit cserélnek az újabb pár évre jó csak..
vagy van pár rosszul sikerült db. amit kicserélnek és után örök élet + egy nap?:)
Kérdezzek könnyebbeket?:D
Mert addig lrtem hogy egy himba közli olajnyomás segítségévél a másik sor, gondolom szívóoldali szelepekkel hogy nyisson.
És az olajat egy aktuátor el tudja ereszteni, és ezzel gyakorlatilag mint egy olajos teleszkóp lassan vagy gyorsan áteresztve a szelepnyitás hosszát magasságát, idejét tudja módosítani.
A nagy kérdés számomra hogy az aktuátornak mi az alapállapota, tehát mely üzemmód az amikor elvileg nem fejt ki munkát? Logikusan valami autópálya módnak kellene lennie.. de ki tudja..?
Tehát arra akarok rájönni hogy milyen használat rövidítheti meg a modul életét:
- sok alacsony fordulatszám
- sok üveghang
- túl kíméletes fogyasztás orientált vezetés
- vagy épp a túlzott nyelezés
- üzemanyag minősége
- olajcsere periódus
Lehet össze kéne rakni egy Google kérdőívet és abba beírná a tapasztalatait aki már átesett ilyen műtéten.
Illetve őszintén érdekelne hogy ez a multi air cucc egyeseknél lefekszik, és ennyi, vagy ez ilyen véresatorka, mint a 16V TS vezérlésmódosítója meg egy pár alkatrésze hogy akinek ilyenje van az kalkulálja be az üzemanyag árba hogy 40-100k és csere?
Állítólag a multiair 10% üa. spórolást jelent, na ha ezt rá is költöd utána alkatrészcserére, akkor végül is nem mínuszos:D de azért körbe kéne ezt járni:)
Egészen pontosan ha túl óvom és nekem is gari után jön ki, ha meg nem óvom és gariban cserélik.. illetve amit cserélnek az újabb pár évre jó csak..
vagy van pár rosszul sikerült db. amit kicserélnek és után örök élet + egy nap?:)
Kérdezzek könnyebbeket?:D
SD2022-10-23 23:55:38 // 26748
Piritu - 1.000.0002022-10-23 21:07:53 // 26747
Csak egyszer volt hibaüzeneted?
G-MANN🍀2022-10-23 20:20:25 // 26746
Anno bejött az őszi hideg és reggel bedadogott, egyenetlenül járt, hibaüzenetet is dobott, 8 indítás után hibakód eltűnt. Gariban cserélték.
Piritu - 1.000.0002022-10-23 19:43:21 // 26745
Nálad mi volt a tünet?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.