Fórum >> Típusok >> Giulia

Sporter2022-02-01 12:43:45 // 24386
Nincsenek azért könnyű helyzetben a hazai autós újságírók sem, mert alig vannak tesztautók, ha vannak, néha azok is annyira érdektelen felszeretlséggel, motorizáltsággal, hogy szörnyű. Nem csoda, hogy sokan már használt autókat is tesztelnek.
Nem megyek messzire...mostanában (kb. 1 éve) a szlovák autós youtube csatornákat szoktam nézegetni. Igaz, hogy egy mukkot se értek szlovákul, de érdekes autókat, tök jó teszteket, összehasonlításokat (almát az almával, körtét a körtéve, nem úgy mint nálunk) csinálnak, nem utolsó sorban változatos helyeken. Nagyon unom már a Mogyoród-Fót-M3 körforgalmat és a III. ker utcáit is :)))
WarbiRunner (Gyuri)2022-02-01 11:01:04 // 24385
Az alkohollal egyetértek XD Családi buli volt amikor Svédországból hívtak, hogy épp nézik a Giuliettát, mi legyen.
Amúgy a videóknál tényleg többet érne, ha pl ki lehetne próbálni az autókat. Vagy lenne kereskedő és szerviz hálózat, elég gáz, hogy az ország nagyobb városaiban semmi nincs. Nulla.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-01 09:27:14 // 24384
rosszul látod a kocka már el volt vetve, az alkohol segíti a kockát eldobni, a pénz csak egy eszköz szükséges rossz ... :D
RomeoOne2022-02-01 08:58:06 // 24383
bár az alkohol is sokat nyomott a latban a döntésnél

A végső döntés akkor van meg, amikor leteszed a pénzt, nem? Vagy nem józanodtál ki Alfacitytől a vásárlásig? :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-01 08:50:49 // 24382
Te, ha hasonlóan értelmezed az atomok kapcsolatát, mint a szavakét akkor odébb költözöm, mert pukkani fog paks2 :D
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-01 08:49:00 // 24381
szegény Pappasos srác, mondta, hogy ő már menne este 9kor, mondtuk neki Triszi barátommal, nem mész Te sehova, indul a mustra :DDD
RomeoOne2022-02-01 08:46:41 // 24380
Miért, Alfacity-n vásároltad meg végül az autót? :P
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-01 08:44:54 // 24379
volt Budaörsön Alfacity?
RomeoOne2022-02-01 08:42:53 // 24378
Nem ittasan kellett volna Budaörsre menni autót vásárolni :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2022-02-01 08:41:57 // 24377
egy modell élő bemutatása hoz sokat, ott meg lehet simogatni, beülni, átnyálazni ...Alfacityn bemutatott Stelvio hatására vettem meg a mostanit, bár az alkohol is sokat nyomott a latban a döntésnél, ezért jó az árukapcsolás :DDDDD
RomeoOne2022-02-01 08:35:08 // 24376
Na most már hivatalosan is fent vannak az alfaromeo.hu-n az árlisták. Konfigurátor még nincs :)
leopop32022-01-31 23:32:45 // 24375
Igen Handras videói tényleg ilyenek, nagyon látszik az effort és mindig fejlődni akar. Ilyen szempontból tényleg ötös. Viszont nekem 22 éves fejjel is túl nyomja az elektromos verdákat, úgy hogy amúgy konkrétan többször is bevallotta hogy imádja a V8-at a hangját stb... Persze egy üzleti modellt fektetett le nyílván azt rombolná, csak éppen az új Ferrarit meg imádja instán vezetni, vagy akár az Audi R8 V10 videója... Nem ciki a belső égésű verda sőt.
leopop32022-01-31 23:23:32 // 24374
Baszki Halesz ma a gondoltaimat írod 😁
leopop32022-01-31 23:18:38 // 24373
Óriási plusz egy Halesz mindennel egyet értek főleg a Youtube résszel!! 😁🙌
SanyiJTD2022-01-31 21:39:26 // 24372
Andris videóit először nagyon csíptem, most már rá sem kattintok, az utóbbi pár videóját amit elkezdtem be sem fejeztem, dög unalom volt számomra, itt nem tudom ki romlott el, én vagy Ő?! :D Speedzone kézi kamerás felvételei tényleg sokszor kritikán aluliak, pláne mikor még Bence volt az opartőr, az egy igazi vicc volt.

Aki szerintem élen jár autós videózás terén minőségben, az Handras. Lehet nem szeretni ,van egy stílusa, viszont a technika és az effort amit belerak pár videójába az igen megsüvegelendő ,elég maximalista a csávó. Megfelelő felkészültség, kiváló minőségű 4k felvételek, követő autó, sok gopro, 4k-s drónfelvételek. Azért na...
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-31 20:28:38 // 24371
Én egyszerű tartalom fogyasztó vagyok, nem képviselek sem szervezetet, sem gyártót. Az én szemszögemből csak egy újabb lehúzott bőr egy ilyen videó,és nem fogom az időmet pazarolni rá. Szomorú, hogyha ez az Alfa Romeo marketingje.
Arra légy büszke, hogy elsők közt készíthettél videót, annak van értelme. Az első zöld Giulia videód nekem is segített.
Viszont szét kell választani amikor valaki venni szeretne valamit és azért néz videókat, vagy csupán érdeklődésből, mert vonzza az autózás világa. Én az utóbbi szempontból nézem a dolgot, és a többség is ezt teszi. Nyilván gyártói szempontból a másik szemszög az érdekes. Ami a tényeken alapuló unalmas..XD
Hg - FittSport2022-01-31 20:25:50 // 24370
Tisztelt Cartársak!
Nyári abronccsal kapcsolatos kérdésem a következő lenne. Veloce-n használ valaki nem defekttűrő 19-est? Mik a tapasztalatok a defekttűrőhöz képest?
Michelin pilot sport 4S- re tervezem cserélni a gyári szerelést.
Halesz2022-01-31 19:02:41 // 24369
Számomra mondjuk sokat jelent, hogy egy és negyed évvel korábban csinálhattam videót ugyanarról a tesztautóról, mint a Totalcar :) Ez is egy fokmérő, hogy elértünk valamit az Amoréval. Persze, más a célközönség, és más a szint. És nekünk is lehetne sokkal jobban csinálni :)

Az én videómat viszont ennyi idő alatt csak 13.800-an látták, a Totalcarét pedig 2 nap alatt 55.800-an. Persze, más a célközönség, más körnek szólt, nagyobb az elérés.

Pont ezért kell tesztelni. Mert mindenki más csatornán jut el oda, hogy halljon valamit a Giuliához.

Lehet, hogy az én videóim alapján vett valaki Giuliát? Tudok jópár ilyen emberről, aki a mi munkásságunk miatt vett. TC videó alapján vett valaki? Biztos vagyok benne, hogy valakinél meg az lesz az utolsó csepp, hogy elinduljon a szalonba.

Minden csatornán támadni kell egy ilyen jó termékkel, és igen, még most is, még akkor is ha a szóban forgó tesztautó 2020-as.

Én még ennél is több helyre juttatnám el ezt a tesztautót. Butaság lenne nem élni ezzel, bocs, de szerintem ezt rosszul látod!
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-31 18:21:49 // 24368
Szerintem a dolog pont ott válik el, hogy valaki jól felépített, jó kamerakezelésű átgondolt, utánaolvasáson alapuló ezer plusz egyedik objektív tesztet akar látni, vagy jobban értékeli a kicsit személyesebb, érzelmeket jobban belevivő, sokszor inkáb sztori mint tény központú teszteket. Engem sosem zavart a Speedzoneos gagyi kamera kezelés (ami eleinte tényleg elég egyszerű szint volt), mert a mondanivaló lekötött. Egy sablonos mekkora a csomagtartó, hányköbcentis a motor, mik az elődmodellek, honnan származik az embléma, kopog e a műanyag, beférek e magam mögé teszt nem fog meg, akkor sem, ha őrületes látványvilágot csinálnak köré, parádés vágással és zenékkel. Mert sablon, unalmas.
Pont Draskovics András az egyik, akiben semmi fantáziát nem látok.
A TC-t meg nem "divat" lehúzni, hanem úgy vacak ahogy van. Értékelhetetlen. Nem azért nem olvasom/nézem, mert divat nem tenni, hanem mert nem köt már le. Régen azért pár naponta ránéztem. Az egész nem is nekem szól már, be kell látnom, hogy ebből a szempontból öregszem. Nekem többet adtak az írott cikkek. Ezt a videó gyártás mániát nem tudom értékelni. Egy szál kamerával kb bárki autó tesztelő lesz, mert képes körbejárni, levideózni, állványról is fotót készíteni, és elmondani sokadjára is ugyanazt amit elmondtak már a világ minden táján, minden nyelven. Őszintén. Itt ez a Q teszt. Mit kell ezen még tesztelni? Mi az újdonság értéke? Mi értelme volt akár egy percet is ráfordítani egy ilyen tartalom gyártására? Kicsit olyan mint a Négyszögletű kerek erdőben a Bruckner Szigfrid - Anyám tyúkja. Érti aki érti :-))
Persze aki szép vágásokat, látványt és zenét szeretne, az szeretni fogja a fiatal generáció kreálmányait.
Zselé2022-01-31 18:06:33 // 24367
Hát így is lehet ingyen autózni, amíg ki nem tilt az összes gyártó :D
RomeoOne2022-01-31 17:58:31 // 24366
Szerintem igen. Azzal, hogy inkább újkori árán visszaveszi tőled az autót, csak ne égesd ezzel őket :DDD
Zselé2022-01-31 17:53:38 // 24365
Egyetértek a Youtubeos résszel, lehet igényesen csinálni, de azért sok az igénytelen próbálkozó, akik minőségi tartalom nélkül csak a feliratkozókat keresik..

Én arra gondoltam, mivel bakancslistás célom élesztőt dobni egy toi-toi wc-be, hogy ebből csinálok tartalmat. Fesztiválokon, építkezéseken… ebből lennének az epizódok :D

Szerintetek ha a Giuliával megyek a helyszínekre, támogatna az FCA? XDDD
Halesz2022-01-31 17:42:08 // 24364
Jövök én is egy TC-véleménnyel.

Szerintem is divat szidni őket, de tény, hogy mostanában nem szárnyalnak. Amit Andróczki Balázs művel a hírműfajban, az minden, csak nem hírírás. Süt róla, hogy utálja az Alfát és a Fiatot, ott szól be a legrövidebb hírben is, ahol tud...

Ellenben vannak jó tesztek, vannak jó írások, és ötletek.

Ez a Quadrifoglio videó viszont szerintem nem az a szint, ami belefér az új totalcaron. Ez olyan, mintha én csináltam volna. Mármint ez egy vlog.

Meg van vágva, fel van építve, de nem azon a videós színvonalon, amit egy Totalcartól elvárnál. Furcsán beszél a srác, de jókat mond teljesen. Kicsit az elején nehezen veszed fel a ritmusát, de utána már érdekes.

Például az Alfetta/Peugeot/Volvo videó pedig kurvajó lett, az már pont egy komolyabb szint, amikor már nem mondom rá, hogy vlog, hanem egy rendes anyag.

Sturczot én is csípem, kicsit nekem az autótesztelés Sheldonja (és ezt abszolút pozitívan értem).

Szóval nekem inkább a minőségével van gondom, mert ez tényleg inkább egy vlog szint, amivel semmi baj, csak akkor nevezzék el valahogy ezeket a videóikat, hogy tudjuk, mit várjunk.

A Speedzonnál engem a halálba ki tudnak kergetni a kézből felvett "tesztekkel", ahol annyira nem figyelnek oda, hogy mi lóg be a képbe, néha arra sem veszik a fáradságot, hogy valami jól kinéző helyen vegyék fel a videókat... máskor meg letesznek az asztalra egy tök jól megvágott, felépített dolgot (pl Montreal/Ferrari teszt).

És ott is van felületesség.. Pl Csík a GTA-s videójára szerintem rohadtul nem készült fel annyira, amennyire szokott, nekem az nagy csalódás volt alfásként. De persze összességében kurva vagány volt, hogy kiment a saját Alfájával Baloccóba, ez külön respect.

Amúgy meg még kapcsolódva itt egy korábbi témához. Igenis van olyan munka, hogy YouTube tartalomgyártás. Az, hogy Ti leszóljátok, az egy dolog, de attól még iszonyat munka van benne, és bizony legalább olyan jól mérhető, mint egy látványpékség működése. Ez azért nem egyenlő egy Instagram influenszerkedéssel (bár ott is van, ahol értékelni kell a munkát).

Olyan, mintha bele sem gondolnátok, mennyi meló van egy ilyen annyaggal. Mondjuk ha egyedül csinálod: kitalálni a koncepciót, mit akarsz elmondani, hogyan... aztán jó helyszínt találni. Aztán minimum egy nap a forgatás, szövegeket felmondani, vágóképeket csinálni (minimum háromszor annyit, mint amennyit gondolsz, hogy elég lesz), csomószor nem jön ki jól, amit mondasz, vagy nem úgy mutat a képen az autó, ahogy elképzelted, újra visszamenni... aztán jön a vágómunka. Felépíteni jól az egészet, megvágni, megtakarni, feliratozni, ez is minimum 10-20 óra meló egy ekkora videónál, ha egyedül csinálod.

Nézzétek meg Draskovics András videóit, hol kedzte, és milyen szépen felépítette magát ilyen fiatalon. Sokat tanult közben, és egyre jobb videókat csinál, egyre inkább megkerülhetetlenebb a srác.
RomeoOne2022-01-31 17:26:48 // 24363
Na az volt Winkli és már rég nincs ott :)
Erhard 242 (Pure Energy)2022-01-31 17:20:05 // 24362
Régen sem szerettem a TC mindig fikázták az Alfát a kaput nálam az Alföldre való Giulia és Stelvio csukta be...szánalmas,szar banda
denil12022-01-31 16:16:01 // 24361
Simán lehet, tényleg jöhetne már a jó idő.
denil12022-01-31 16:12:53 // 24360
Divat lett fikázni a TC-t, ami nem állítom, hogy alaptalan, de messze nem olyan tragikus a helyzet mint ahogy sokan beállítják.
Most hirtelen mindenki Speedzone fan lett, pedig ők is már 10 éve tolják.
A TC is nagyot ment az első években, a két struktúra messze nem ott tart.
Egyszerűen más szellem a 2 alkotóműhely.

Ha a Speedzone eljutna ( sosem fog ) arra a szerkesztőségi méretre, arra a kapacitásra és arra a pontra, ahol a TC járt 10 éve, akkor ők sem működnének máshogy. Ahol pénz van, ott befektetők, ahol befektetők, ott pedig érdekek.
Sem a szerkesztőségi méret, sem az irodai ellátottság, sem az ezzel járó mindennemű CaPex és tsai nem ugyanaz. A TC egy ponton túl a nemcsak tartalomgyártó, de üzlet is lett és jól csinálták. Ez az "organic grow" egy vállalkozás életében.
A speedzone jelenleg átmenet a kreatív műhely és az üzleti vállalkozás között.

Egyébként szerintem Sturcz kifejezetten jó lett, a hasonlatai és a poénjai egészen kiválóak, pedig először nekem is nehéz volt megemeszténi a sok új arcot.

2 nagyon emlékezetes videó tőle:
- Katalizátor flexelés a lakótelep közepén és senki le sem szarja
- Senna féle Honda NSX, mert valakinek van ilyenje itthon. És ennek a valakinek a háttérben pedig egy Stelvio áll a garázsában

- Bolla Gyuri először nagyon fura volt, szinte 100% Winkler kinézet, de már annyira, hogy sütött az egészről,h mindegy ki, csak olyan legyen mint Winkli ( akit nem is Winklernek hívnak :D ). Aztán közben kellemeset csalódtam, szerintem jó ahogy előadja a dolgokat és van benne kellő mennyiségű autóbuziság és oldtimer szeretet.

A legutóbbi videójában ott van egy Alfetta is.

Ha pedig TC anyag, akkor (bár ez Rozsdakupac produkció ) szerintem ez zseniális lett.
Kép, zene, vágás, színek minden. Tökéletes minőség.

Lanca HF Integrale by Rozsdakupac

Egyedül Csepreghy Dani akivel nem tudok megbírkózni a hanglejtése miatt. Nem a hangjával van baj, hanem a teljes hangsúlytalanságával. Erre odaadni egy autót ami viszont a szenvedélyről szól, az nagy hiba. Bárki jobban csinálta volna.
Ellenben a lescriptelt Aston videója valóban jó lett. Az jobban passzol hozzá.
VKG699!!! (4x156+75)2022-01-31 08:41:09 // 24359
Nem értünk egyet, de nem veszünk össze. :)

Volt már rá több, mint egy évük, hogy belejöjjenek, egy 10-ig terjedő skálán ehhez képest a 0 és a 2 közt ingadoznak színvonal tekintetében... :D

Nem tisztem felszopni Csikóst meg Winklert meg Vályit, de szerintem egész más színvonalon vannak. És mondom ezt annak ellenére, hogy Winkler néha tényleg semmivel nincs tisztában...
leopop32022-01-31 08:35:39 // 24358
Igeen amúgy :DD
leopop32022-01-31 08:35:17 // 24357
Hát igen sajna
SanyiJTD2022-01-30 21:17:18 // 24356
Az Astonos videó nekem is nagyon bejött, szerintem rohadt profin meg van csinálva. Script ügyileg is és képileg is. Nem megszokott a TC-tól :D
RomeoOne2022-01-30 21:14:22 // 24355
Sztem Sturcz kimondottan jó, jó poénjai vannak és értelmes is. Az, hogy valakit irritál valamilyen oknál fogva, az már preferencia kérdése. Ez a Csepreghy sem rossz, az Astonos videónál kedveltem meg. Tény, hogy egy orrmandula eltávolítás és/vagy egy logopédus ráférne, de amúgy neki is jó szövege van, végignéztem a videót. A mosással kapcsolatos kifogás viszont tényleg gyenge volt.
A Totalcar-on meglátszódik erősen a személyi változás, de ez van, majd az újak is belejönnek. Csikós vagy Vályi egy másik szint bizonyos szempontból, de ha érdektelen a téma, az alany, amiről videót csinálnak, őket sem tudom megnézni. Rossz tartalomgyártó az, akit akkor sem tudok megnézni, ha amúgy érdekelne az, amiről szól a videója.
Zselé2022-01-30 19:14:12 // 24353
Mindenképp aktiváld, nagyon jó! Én Henit ijesztgetem a lámpa kapcsolgatás funkcióval, ha kimegy az udvarra! :DDD
Fornitore2022-01-30 19:13:55 // 24352
Köszi a választ.Utána nézek!
WarbiRunner (Gyuri)2022-01-30 18:47:19 // 24351
Na már csak rákattintottam a vitaindító videóra. Aztán beletekertem, még arrébb tekertem és kikapcsoltam. Még egy szavazat Csikós írott cikkeire, nekem ezek a videók unalmasak és fantáziátlanok.
RomeoOne2022-01-30 18:40:41 // 24350
Köszi!
RomeoOne2022-01-30 18:40:02 // 24349
Az autó vásárlásakor kellett, hogy kapj egy emailt, ha azzal regelsz, akkor amint belépsz, rajta van az accodon a kocsi. Ha a telós appról lépsz be,nyilván ott is. Ha csak simán felmetnél a myalfaconnect weboldalára és regisztráltál, akkor nem tudod hozzáadni a kocsit. A kereskedő tudja, ahol vetted.
Fornitore2022-01-30 18:30:33 // 24348
Tudtok abban segíteni hogy ha letöltöttem az Alfa Conect alkalmazást akkor hogy tudom az autót hozzá rendelni.Kaptam e-mailt ott beléptem és írja hogy sikeres a regisztráció de hogy hol adjam hozzá az autót azt nem tudom .Fizetős ez a szolgáltatás?Ma volt egy kis időm , mondom magamban ki kellene próbálni ezt a dolgot így közel 2 év után😅 , de nem igazán sikerült.
Piritu - 1.000.0002022-01-30 18:29:09 // 24347
"jobban belefér egy Csikósnyi cikk elolvasása részletekben" - nekem is
Piritu - 1.000.0002022-01-30 18:27:27 // 24346
innentől az előfizetés se segít :-(
Zselé2022-01-30 18:25:58 // 24345
Igen én is jobb szeretek olvasni, azt bárhol lehet
VKG699!!! (4x156+75)2022-01-30 18:21:34 // 24344
Nem is csinálnak semmit :)))

Hetente háromszor megírják/megvideózzák, hogy mx5 meg e46 meg prius, és ennyi :)))

Ez nem munka :)
VKG699!!! (4x156+75)2022-01-30 18:20:32 // 24343
Ja ne értsd félre. Winkler borzasztóan igénytelen és műveletlen, de legalább szórakoztató :))))

A speedzonenal nekem tényleg az a bajom, hogy nem szánom rá az időt az 50 perces videókra... :/
leopop32022-01-30 18:18:38 // 24342
Igen tudom teljesen igazad van elég rossz a színvonalúk, kiskoromban rajongtam értük most csak néha felnéztek hogy mit csinálnak
Zselé2022-01-30 18:17:19 // 24341
Én egyszer tán pont az ő cikkéhez szóltam a facen, amikor 5 mondatban követett el 8 helyesírási hibát és betűtévesztést - mivel az a munkája, hogy ír. Meglepetésemre válaszolt és kijavította a hibát :D

De tényleg nem véletlen, hogy ott a Speedzone az ex-TC-sekkel :)
VKG699!!! (4x156+75)2022-01-30 18:15:01 // 24340
De a tc az fél (negyed) munka...

Amibe ne tegyenek reklámot :)))) Mert anélkül is ciki :)))))
leopop32022-01-30 18:14:30 // 24339
Teljesen igazad van
VKG699!!! (4x156+75)2022-01-30 18:13:56 // 24338
Nekem a deezer a zenehallgató platformom, de megértem, hogy nem mindenkinek illik ez a profiljába, mesékre, ilyenekre az alkalmatlan.



A TC a béka segge alatt van.
Azt azért hozzátenném, hogy anno a Winkler-Karotta adásokat még a 128 kb/s-es nettel is leszedtem, mert érdekelt :)
Sőt, akármennyire alfautáló a Winkler, most is megnézem a videóit. Mert az szórakoztat. Sturcz nem szórakoztat. Egyáltalán... idegesít :-D
leopop32022-01-30 18:13:33 // 24337
Igazad van de szerintem a videós formátumba öltve sincs probléma ha nem fél munka
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.