baromira kíváncsi vagyok, sztem ez sokkal egyszerűbb eset lesz -remélem -
nemá, a szélvédő csere lenne :(
zgi5212022-09-26 12:44:03 // 26393
Zselé2022-09-26 10:13:16 // 26392
Köszönöm a tippet! Ez simán lehet...
Pár napja reggel észrevettem, hogy eléggé párásodunk.. fura is volt, nem volt olyan zord az idő reggel - csak esős.
Leadtam Budaörsön, kaptam egy csere rakétát, most nézegetik.
Viszont nagyon megszívtam, ha alkatrészt kell cserélni: most van valami átállás, 2 hétig nincs alkatrész rendelés :O
Még az jutott eszembe, hogy lehet-e ennek a beázásnak köze a kb. 1 hónapja történt szélvédőcseréhez, esetleg valamit nem jól raktak össze? Nem tudom most hanggal megnézni a videót, de gyanítom, ott lehet valami a tömítésekkel az esőcsatorna környékén...
Pár napja reggel észrevettem, hogy eléggé párásodunk.. fura is volt, nem volt olyan zord az idő reggel - csak esős.
Leadtam Budaörsön, kaptam egy csere rakétát, most nézegetik.
Viszont nagyon megszívtam, ha alkatrészt kell cserélni: most van valami átállás, 2 hétig nincs alkatrész rendelés :O
Még az jutott eszembe, hogy lehet-e ennek a beázásnak köze a kb. 1 hónapja történt szélvédőcseréhez, esetleg valamit nem jól raktak össze? Nem tudom most hanggal megnézni a videót, de gyanítom, ott lehet valami a tömítésekkel az esőcsatorna környékén...
RomeoOne2022-09-26 10:03:54 // 26391
Talán ehhez lehet köze, az egyik ECU, ha jól emlékszem akkor az anyósülés lábtere alatt van:
video
video
TtK2022-09-26 08:37:48 // 26390
Nice.. Szerintem aki ezt eredetileg tervezte, az csinált hozzá egy fedelet is, aminek egy háromszög alakú nyúlványa pont beleillett abba a kivágásba és a helyén tartotta a bowdent. Aztán jött a gyártás-optimalizálás és valaki azt mondta: minek az a fedél, az az oldal úgyis a kasztnira megy, majd az lezárja. Megspóroltak 50 centet.
Zselé2022-09-25 20:47:50 // 26389
Szerintem valami beázott. Már nem ég a lámpája, de azt hiszi, h nyitva az ajtaja… check féklámpa, fcw… a motortérbe rendesen vizes a comp csati. Jól sikerült a motortér vízszigetelése…
Zselé2022-09-25 20:28:41 // 26388
Sandree802022-09-25 12:08:30 // 26387
Sziasztok!
Megvan a hiba oka. Nincs törés, és szerencsére ott volt a gond ahol Quash mondta. A bowden be van fogatva egy háromszögbe, ami ellentart, amikor a kart meghúzódik nyitáskor. Ebből a háromszögből ugrott ki a bowden. Gondolom erre már a gyárban is rájöttek, így egy "csodálatos" nyúlós plasztikot odaragasztottak, ami majd jól ellentart. Jelentem nem tart, most csalódtam, elég kisipari megoldás. Kicsit odaerősítettem bandázsszalaggal, hátha tovább tart, meg a csavar, ami az egész szerkezetet felfogta a csomagtartó tetejéhez is alig volt meghúzva, ezt visszarakáskor jobban meghúztam mindkét oldalon.
Üdv.:
S.
Megvan a hiba oka. Nincs törés, és szerencsére ott volt a gond ahol Quash mondta. A bowden be van fogatva egy háromszögbe, ami ellentart, amikor a kart meghúzódik nyitáskor. Ebből a háromszögből ugrott ki a bowden. Gondolom erre már a gyárban is rájöttek, így egy "csodálatos" nyúlós plasztikot odaragasztottak, ami majd jól ellentart. Jelentem nem tart, most csalódtam, elég kisipari megoldás. Kicsit odaerősítettem bandázsszalaggal, hátha tovább tart, meg a csavar, ami az egész szerkezetet felfogta a csomagtartó tetejéhez is alig volt meghúzva, ezt visszarakáskor jobban meghúztam mindkét oldalon.
Üdv.:
S.
Sandree802022-09-24 19:02:56 // 26386
Hello Punto GT-s Cartárs 😉
Köszi, szóval akkor a karnál szokott törni. Kis esélyt látok rá esetemben, mert úgy nézem, hogy a bowdent húzza, csak a támla nem nyílik. Tartok tőle, hogy a zárnál ugrott ki / szakadt a bowden, ahhoz meg ahogy néztem egy nőgyógyászt kell keressek...
Holnap visszajelzek!
Üdv.
S.
Köszi, szóval akkor a karnál szokott törni. Kis esélyt látok rá esetemben, mert úgy nézem, hogy a bowdent húzza, csak a támla nem nyílik. Tartok tőle, hogy a zárnál ugrott ki / szakadt a bowden, ahhoz meg ahogy néztem egy nőgyógyászt kell keressek...
Holnap visszajelzek!
Üdv.
S.
quash2022-09-24 18:40:11 // 26385
2 csavar tartja + két "fül", óvatosan vedd le, és kiderült.
El tud törni a beakasztó része, ha így jártál cserés.
El tud törni a beakasztó része, ha így jártál cserés.
Sandree802022-09-23 18:44:04 // 26384
Sziasztok!
ALARM van! A Juliska bal hátsó ülésénél hiába húzom a kart, meg sem mozdul, nem dől előre, olyan, mintha kiakadt volna a bovden, vagy ilyesmi.
Járt már közületek valaki így, vagy csak külön engem tisztel meg így?
Próbáltam keresni, de nem találtam ilyen issue-t az éterben...
Köszi előre is!
ALARM van! A Juliska bal hátsó ülésénél hiába húzom a kart, meg sem mozdul, nem dől előre, olyan, mintha kiakadt volna a bovden, vagy ilyesmi.
Járt már közületek valaki így, vagy csak külön engem tisztel meg így?
Próbáltam keresni, de nem találtam ilyen issue-t az éterben...
Köszi előre is!
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-23 10:28:32 // 26383
Amikor anno tesztvezettem (végre..) , akkor dízel automatához volt szerencsém. Az valóban halkabb volt, teljesen más élmény volt. Ott is volt egy fura búgás, de csak az első 200m-en, az inkább valami kezdődő hiba lehetett. Utána csendes volt. Igazán kipróbálni nem tudtam, lényegében ott a szalon körül mentünk egy kört, de az így rövid benyomás és távoli emlék alapján kb egy harmadik Giulia élmény.
zgi5212022-09-22 13:49:35 // 26382
nem hiszem, bár az enyém automata, ha vki beül a körúton nem hallja kintről mibe ül, bent ülve sztem meg nem mondja hozzá nem értő, hogy ez dízel v. benzin. (anyós, fater, barinő)
én pályán is tudok beszélgetni, zenét hallgatni. :P
tény, hogy a nyári 18' keményebb komfortilag, mint a 17' coll húsosabb téli. :)
de hát a szépség ugye.. (átlag 6.1, ezt muszáj ideszúrni :P )
én pályán is tudok beszélgetni, zenét hallgatni. :P
tény, hogy a nyári 18' keményebb komfortilag, mint a 17' coll húsosabb téli. :)
de hát a szépség ugye.. (átlag 6.1, ezt muszáj ideszúrni :P )
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-22 11:32:25 // 26381
Más..tegnap már majdnem biztos lettem benne, hogy találtam egy fícsört a Giuliában.
Már másodjára csinálja, hogy ha lendületesen kanyarodok ki, és gázelvétellel megfogom a csúszást még az esp előtt, majd újra határozott gázt adok, manuál 2-esbe teszi magát a váltó.
Elsőre azt hittem, hogy lányos zavaromban véletlenül belenyúltam a váltófülbe kormányzás közben. De nem, tegnap tutira hozzá sem értem véletlenül sem.
Egyszerűen ez az "csináld, csináld, abba ne hagyd" funkció lehet. Ez ha tényleg így van, az tiszta beteg XD
Már másodjára csinálja, hogy ha lendületesen kanyarodok ki, és gázelvétellel megfogom a csúszást még az esp előtt, majd újra határozott gázt adok, manuál 2-esbe teszi magát a váltó.
Elsőre azt hittem, hogy lányos zavaromban véletlenül belenyúltam a váltófülbe kormányzás közben. De nem, tegnap tutira hozzá sem értem véletlenül sem.
Egyszerűen ez az "csináld, csináld, abba ne hagyd" funkció lehet. Ez ha tényleg így van, az tiszta beteg XD
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-22 11:22:13 // 26380
A futómű szerintem évjárat szerint változott, az enyém ránézésre is magasabb. Tudom, látványra van akit zavar a kerékjáratban a kerék fölötti hézag, de érzésre valami ég és föld. Tesóm is próbálta az enyémet is, szerinte is egyértelmű a különbség.
Az alap bőrülés is pl teljesen más minőség, hiába néz ki hasonlóan. Fényesebb, vékonyabb bőrnek tűnik. A MY21 masszívabb anyag.
A zajszigetelés szerintem hasonló lehet, egyszerűen a kézi váltóból és a hajtásból jön a hang állandóan, emellé a motor is elég hangos, és sok a rezonancia. Szerintem egy 159 2.0jtdm ennél lényegesen csendesebb. A 2.4 automatáról ne is beszéljünk, az egy univerzummal van arrébb.
Az alap bőrülés is pl teljesen más minőség, hiába néz ki hasonlóan. Fényesebb, vékonyabb bőrnek tűnik. A MY21 masszívabb anyag.
A zajszigetelés szerintem hasonló lehet, egyszerűen a kézi váltóból és a hajtásból jön a hang állandóan, emellé a motor is elég hangos, és sok a rezonancia. Szerintem egy 159 2.0jtdm ennél lényegesen csendesebb. A 2.4 automatáról ne is beszéljünk, az egy univerzummal van arrébb.
Liquid2022-09-22 09:14:30 // 26379
Hmmm, ezek szerint a dízelekben gyengébb a zajszigetelés? Vagy maga a hajtás lenne ennyivel hangosabb? A futómű viszont még érdekesebb. Ez az évjárat lehet, vagy a típus/felszereltség?
Competizione2022-09-22 09:13:00 // 26378
Ok,köszi az infót,,,,,,,,,,,,,írok neked privátba.
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-22 09:09:10 // 26377
Nos, a kuplung puha volt, ez igaz. A kézi váltós nem jött velünk és kb ki is esett a rostán ez a változat. Ennyi hajtási zajt legutóbb egy öreg e30-asban hallottam. A motor is hangos, viszont nem igazán megy.
My21 Benzina-ból átülve drasztikusak a különbségek, ezt nem gondoltam. A rugózás is olyan régi alfás, amikor már szorul az ember gyomra minden bucka előtt. A MY21 meg bármin átmegy kb, elképesztő a differencia. Mindkettőn 18-as kétszéles felni, és Goodyear Eagle F1 volt, tehát nem a kerék miatt.
My21 Benzina-ból átülve drasztikusak a különbségek, ezt nem gondoltam. A rugózás is olyan régi alfás, amikor már szorul az ember gyomra minden bucka előtt. A MY21 meg bármin átmegy kb, elképesztő a differencia. Mindkettőn 18-as kétszéles felni, és Goodyear Eagle F1 volt, tehát nem a kerék miatt.
Piritu - 1.000.0002022-09-21 20:28:47 // 26376
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-20 22:12:25 // 26375
Köszi, kb ez volt az aggodalom, hogy nehogy olyan legyen mint a régi jtd-ken :-) Ha úgy alakul, holnap kipróbáljuk.
Zoli222022-09-20 20:40:01 // 26374
Nálam olajcsere után kb 10.000 km-en keresztül maxon van, utána kicsit lejjebb megy. A szervízeknél kb 75%-on szokott állni. Most például 3000 km van a következő szervízig és 80% körül van.
SanyiJTD2022-09-20 18:53:50 // 26372
Határozottan könnyebb, mint a 2000km-el ezelőtt kuplungozott dízel 147-esem, de azért egy nem egy benzines toyota :D
Competizione2022-09-20 17:07:51 // 26371
Giulia 2.0 benzinesben min és max között mennyi olaj van?,,,,,,,,a displen olyan 3mm hiányt mutat a max-tól.
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-20 11:22:20 // 26370
Köszi, ez jó hír! Sajnos a megfelelő példányt megtalálni viszont csak egyre nehezebbnek tűnik. Amit eddig lekértünk, kb mind törött volt.
Giuntini2022-09-20 11:13:54 // 26369
Nem! Könnyű volt, igaz én vadiúj autót próbáltam.
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-20 10:59:23 // 26368
Akkor váltásban leszünk, én ugyanott délben. :-)
Fornitore2022-09-20 10:37:24 // 26367
Budaörs reggel 9.
Fornitore2022-09-20 10:36:51 // 26366
Hidegen sosem nyomom neki figyelek rá.Olajszint is mindig maxon van elvileg!Köszi!
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-20 09:37:53 // 26365
Hova mész revízióra? Nekem is holnapra van időpontom :-)
TtK2022-09-20 09:25:10 // 26364
Nekem m;g sosem volt Selénia az autóban, a német márkaszervizek (kettőben is volt) se azt használták és Aliék se. Szerintem ha megfelel a gyári előírásnak (viszkozitás és teljesítmény fokozat) és hétezrenként cseréled, akkor nagyjából mindegy mit teszel bele. Többet használ ha maximum közelében van a szint és nem nyomod neki hidegen. Az első nehéz ügy a hülye elektromos szintjelzés miatt, cserébe a második könnyű, mert van olajhőmérőd.
Fornitore2022-09-20 07:25:50 // 26363
Szerintetek?Holnap megyek az éves revízióra.Elgondolkodtam arról amit az olajról gondoltok (iszaposodik multi air meghibásodás valószínűsíthető) de elképzelhető hogy az éves kevés megtett kilométer ezt kiküszöbli.Ragaszkodjak a seléniához vagy jó a hordós emlékeim szerint Agip is természetesen a paraméterek ugyan azok csak olcsóbb.1 év alatt kb 7000 kilométer megyek.Köszi.
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-17 16:46:25 // 26362
A kézi váltós 2.2 kuplungja ugyanolyan nehéz, mint a régi jtd-kben? Kinek mi a tapasztalata?
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-17 16:43:50 // 26361
Néztük, de látatlanban nehéz ügy. Svéd kontaktom van, a Giulietta is onnan jött. Csak onnan is nagyon drága már behozni, hiába jobbak az árak és a minőség.
Liquid2022-09-17 13:40:24 // 26360
Ezzel csak a gond, hogy így is bő 10 misi, plusz mire magyar szinkronos lesz még egy fél minimum. Annak aki nem akarja személyesen látni amit megvesz ettől függetlenül még jó lehet mivel itthon szűk a kínálat. Én is nézegettem külföldön is, de min. annyiba kerültek mint itthon, csak még haza kell hozni.
quash2022-09-17 11:04:54 // 26359
Csak itthon nézegettek?
Német, Olasz, lehet még azért találni, de ott is lényegesen drágább mint ~1 éve.
Én egy éve vettem Németből, kint erre szakosodott céggel átnézettem, VIN alapján lekérdeztük szervizt, etc ... 100e km alatt, 2 éves korában, nem volt benne nagy lutri.
Az itthoni árakhoz képest, lényegesen olcsóbb volt.
Itt vettem, most is van fent nekik eladó:
https://www.autoscout24.hu/ajanlat/alfa-romeo-giulia-b-tech-super-acc-leder-sport-lane-kamera-dizel-fekete-c8b8b18a-55f0-4a88-ba86-b9f26a7a1463
Elég rossz minőségű képeket raknak fel, de email-ban kértem tőlük jobbakat, 3 órán belül el is küldték, az után ment átnéző ember megnézni.
A kinti vásárlásnak jelenleg kb. ami hátránya, hogy foglalkozós még itthon, ha nincsen ismerős, akkor forgalomba helyezés lehet hogy 1,5 hónap ...
Német, Olasz, lehet még azért találni, de ott is lényegesen drágább mint ~1 éve.
Én egy éve vettem Németből, kint erre szakosodott céggel átnézettem, VIN alapján lekérdeztük szervizt, etc ... 100e km alatt, 2 éves korában, nem volt benne nagy lutri.
Az itthoni árakhoz képest, lényegesen olcsóbb volt.
Itt vettem, most is van fent nekik eladó:
https://www.autoscout24.hu/ajanlat/alfa-romeo-giulia-b-tech-super-acc-leder-sport-lane-kamera-dizel-fekete-c8b8b18a-55f0-4a88-ba86-b9f26a7a1463
Elég rossz minőségű képeket raknak fel, de email-ban kértem tőlük jobbakat, 3 órán belül el is küldték, az után ment átnéző ember megnézni.
A kinti vásárlásnak jelenleg kb. ami hátránya, hogy foglalkozós még itthon, ha nincsen ismerős, akkor forgalomba helyezés lehet hogy 1,5 hónap ...
Liquid2022-09-16 22:17:17 // 26358
tudom nem egyszerű :) nagyon kicsi a merítés
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-16 22:12:00 // 26357
Szegényes a kínálat sajnos, automata egy értelmesnek tűnő, 100e körüli futású van, holland eredetű autó. Szép, bő millával drágább, mint a kis futású kézisek, váltófülek nélkül, halogén lámpával, 17-es kerékkel, téli szett nélkül. A rizikó meg ugyanúgy benne van, leinformálhatatlan.
Liquid2022-09-16 21:44:51 // 26356
Igaza van én is automatát akartam mindenképp :)
Viszont a 200k-tól én is fáznék..
Viszont a 200k-tól én is fáznék..
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-16 20:48:00 // 26355
Szerintetek automata váltós 2.2-vel szabad foglalkozni 200e km fölött? Vegyük alapnak, hogy nem cserélték az olajat addig a zf8-ban. Én fázok ettől, de tesóm csak inkább automatát szeretne.
attila_l2022-09-16 17:00:25 // 26354
Sziasztok,
csinált valaki bármilyen audio upgrade-et (hangszorók cseréje, amp, sw, stb..) Giulián?
Köszi
csinált valaki bármilyen audio upgrade-et (hangszorók cseréje, amp, sw, stb..) Giulián?
Köszi
Giuntini2022-09-16 10:56:39 // 26353
Szombaton a Carnetnél a klubos rendezvényen a Tonale ugyanígy töltőn volt.
Liquid2022-09-16 10:28:06 // 26352
király, köszi
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-16 10:12:19 // 26351
Kötheted előre, az autó átadásakor nekem mutatták, hogy ők is ott szokták töltőre tenni.
Liquid2022-09-15 21:41:43 // 26350
na pont ezért kérdem, mert vettem Ctek töltőt 2 beépíthető kábellel. Beépíteném, de elöl egyszerűbben hozzáférek a garázsban, a csomagteret nem tudom kinyitni, ha a helyén áll az autó.
WarbiRunner (Gyuri)2022-09-15 21:38:53 // 26349
Igen, csak plnaz enyémnél nem éri át a vezeték a + és - között.
Blog
Én végül vettem CTEK-hez való gyors csatit és mindkét autóba fixen beszereltem. A Giuliába állapotjelzőst, a csomagtartóba.
Blog
Én végül vettem CTEK-hez való gyors csatit és mindkét autóba fixen beszereltem. A Giuliába állapotjelzőst, a csomagtartóba.
Liquid2022-09-15 21:23:40 // 26348
Ctek töltővel szabad tölteni a gépháztető alatti kivezetéseken keresztül? Mi a szakvéleményetek? Kicsit egyszerűbb lenne mint szétszedni a csomagtartót.
Liquid2022-09-15 15:52:53 // 26347
Nekem elküldték mailben a szerzizek listáját, pont azt ami a szervízkönyvben is benne volt.
Előbb felhívott egy fószer telefonon, hogy az alkatrész ügyben hamarosan kapok választ, de szerviz ügyben elvileg nem mondhat semmit, aztán nemsokára jött a mail :)
A CarNet-nek írtam, meg a SioMobilnak, az utóbbi válaszra se méltatott, de a CarNet válaszolt.
Szóval elvileg nem de gyakorlatilag igen :)
Amúgy valami joghoz értő megmondhatná nekem hogy mi a faxér sért személyiségi jogot egy autó szerviztörténete amiben semmi de semmi személyes adat nincs.
Ehhez képest egy ingatlannál a tulajok minden adata lejön...
Előbb felhívott egy fószer telefonon, hogy az alkatrész ügyben hamarosan kapok választ, de szerviz ügyben elvileg nem mondhat semmit, aztán nemsokára jött a mail :)
A CarNet-nek írtam, meg a SioMobilnak, az utóbbi válaszra se méltatott, de a CarNet válaszolt.
Szóval elvileg nem de gyakorlatilag igen :)
Amúgy valami joghoz értő megmondhatná nekem hogy mi a faxér sért személyiségi jogot egy autó szerviztörténete amiben semmi de semmi személyes adat nincs.
Ehhez képest egy ingatlannál a tulajok minden adata lejön...
G-MANN🍀2022-09-15 15:52:00 // 26346
2019 Giulia, 36ekm-nél másiknál 52 ekm-nél volt multiair csere, ahhoz képest egész jó a 100ekm😉
Piritu - 1.000.0002022-09-15 14:38:59 // 26345
Mondjuk ha az itt használt Selenia is olyan iszapos mint a TS-nél a Racing akkor nem csodálkoznék.
Piritu - 1.000.0002022-09-15 14:33:55 // 26344
Azt mondták hogy előfordul a dolog de nagyon ritkán és általában 100-110e km között. Az enyém pont passzol ebbe az intervallumba.
Erhard szerint ez a Selenia használatának a következménye.
Erhard szerint ez a Selenia használatának a következménye.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.