Fórum >> Típusok >> Giulia

VKG699!!! (4x156+75)2021-03-12 19:19:29 // 19450
Ha már ketten vagyunk, lehet petíciót indítani. Az fca-t úgyis érdekli, hogy mit gondolnak a vevők... pffff :DDDD
Kazes☻2021-03-12 19:17:19 // 19449
Már miért lennél pont ebben egyedül...?! 😄
VKG699!!! (4x156+75)2021-03-12 19:10:33 // 19448
Még egy vicces dolog jutott eszembe: Ha láttál ilyet valaha "működés közben", akkor tudod, hogy ennél jobb infotainment nincsen :D


Minden hideg reggelen másik ledek villogtatásával üdvözöl. (Habár a kormányszervo visszajelzője tök gyakran ég. Lehet, hogy azért, mert sose volt benne szervo?! :D)

Na bekussoltam, értem amit mondasz, de én ezt az őskövület harmincas évekbeli versenyautót úgy élvezem, mintha vattaúj emhárom lenne gesztusvezérléssel meg öccázezermilliárd lóerővel, és tudom, hogy kb egyedül vagyok ezzel a világon, de ha gyártanák újban, simán megvenném :)))
Giuntini2021-03-12 17:32:23 // 19447
Ezt tudja a Pilot Sport 4S
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-12 16:32:53 // 19446
A beltérre idézzem, a kedvenc lakberendezőm szavait, vagy ne borzoljam a kedélyeket? XD Külön mappa van már a telefonomban a Giulia belsők variációiról, és ezen a ponton nem tudunk túl jutni.
De ez is generációs dolog lehet, nekünk az otthonos környezetre van szükségünk, a valódi célközönségnek a kütyükre. A környezetnek meg tuti jobb, ha a végén egyben mehet a sárga kukába :-)
Kócosw2021-03-12 15:53:31 // 19445
lesz itt még komoly baj ha kína magára ébred teljesen.
carver2021-03-12 15:32:34 // 19444
15-e ünnepnap, zárva lesznek a hipermarketek, üresek lesznek a parkolók ;)
carver2021-03-12 15:31:31 // 19443
Nagyon jól néz ki a felni, jobb mint gondoltam! 😍😍😍
carver2021-03-12 15:29:09 // 19442
Visszatérve a topic témájára...

szerintem azt rontotta el az Alfa hogy, csinált egy olyan autót amihez műszakilag nem kell hozzányúlni 6-8 évig és nem használta fel ezt az időt arra, hogy a belteret, elektronikát felhozza a német prémiumok szintjére...

Ebben jók a németek, hogy 2 évente kapsz valami pluszt. Persze lesz benne üveggolyó meg cukorka (=haszontalan fejlesztés), de sok minden más is ezért lehet hogy benézel a kereskedőhöz, hogy hogy néz ki az új, megnézed a youtube teszteket és nem csak annak örülsz hogy a 2016-os konstrukció még mindig jól megy bár már látszik rajta hogy nem mai darab...

Új vásárlót ez biztos bevonz, de megkockáztatom, többen közülünk is (pl fiatal) használtat vennének inkább - még akkor is ha lenne pénze újra - ha azt látnák hogy nincs különbség az új meg a 2-4-6 éves között...
Piritu - 1.000.0002021-03-12 15:19:45 // 19441
Visszaterelném a Giulia vonalra a dolgot :-)
Félelmetesek ezek az új gumik. Hazafelé bedöngettem egy körforgalomba hogy megcsúsztassam a seggét. Nem sikerült, betapadtak a 255-ös gumik. ...és csak 16 fok volt. Azt hiszem hogy sose merek majd annyival bemenni hogy megcsússzon :-)
carver2021-03-12 15:09:50 // 19440
a második: Global Export Market Share in Labor Intensive Goods

amiben Magyarország is próbálkozott/zik...
carver2021-03-12 15:05:37 // 19439
nem kell ehhez Kína?



Kazes☻2021-03-12 14:50:04 // 19438
Nem kell ehhez Kína... nélkülük is hihetetlen túltermelés van és, hogy fenntartsák e remek fogyasztói társadalmi rendet, nem hozzák a korábban megszokott minőséget, sőt...
Nekünk az alig több, mint mégy éves mosógépünk egyik oldala sincs meg rozsda nélkül... remekül működik, de hamarosan le kell majd cserélnünk, ha nem akarjuk az egyre rozsdásabb felületeit nézni. Mert amúgy cserélni vagy nem lehet, vagy igen borsos áron... de leginkább nem lehet.
Kócosw2021-03-12 14:39:08 // 19437
hogy te miket nem mondasz... 😂
carver2021-03-12 14:37:21 // 19436
Ez jogos mindjárt utána is néztem. Itt például azt írja, hogy Amerikában 1959-ben egy mosógép szárítógépért 4,5 hetet kellett dolgozni egy átlagbérrel, 2012-ben 4 napot.

Viszont ez alapján még kevésbé értem miért lettek gyengébb minőségűek a termékek.

Ebben a cikkben van pár érdekesség, hogy mi mennyibe került 1947-ben és 2007-ben (megintcsak USA). Viszont ez alapján egy hűtőgép inflációval ugyanannyiba került 75 éve mint most. Cserébe sokkal többen tudják megvenni. Akkor miért kell csökkenteni a minőséget?

A kapzsiságon túl csak egy dolgot tudok elképzelni: A kínai, ázsiai dömping. Az hogy hirtelen belépett Kína és elárasztotta a nyugati világot olcsó de gyenge minőségű árúval. És azt hittük hogy ez jó lesz nekünk, megveszem feleáron, ha kétszer kidobom még akkor is olcsóbban kijövök.... Innentől nem tud mit csinálni a többi gyártó sem.
RomeoOne2021-03-12 14:26:07 // 19435
Elvileg ez nem csak a mosógépre igaz. Még az autó is olcsóbb lett relatíve:
Tényleg drágább ma az autó, mint régen?
samu1262021-03-12 14:18:14 // 19434
Pár kütyünek van azért haszna, előre hátra parkolás segéd nélkül már tuti mennyiségi kedvezményt kapnék a karosszériástól. Bármi olyan fejlődés kütyü téren ami a biztonságot növeli, abból mindig a legjobbat várnám el egy közép-felső kategóriás autótól.

(legyen a közép a fapados Giulia, felső a QV)
Liquid2021-03-12 14:05:24 // 19433
Azt is vegyük hozzá, hogy egy mosógép nem több havi fizetésbe kerül mint mondjuk 40 éve. És ez kb. mindenre igaz. Elérhető lett mindenki számára minden, cserébe nem 40 évre tervezik, de nincs is rá szükség, mert sokkal-sokkal hamarabb avul el, és lesz kisebb energia igényű, szebb ,jobb, halkabb, szagosabb, akármilyen és garanciás, mert az emberi munka viszont nem lett olcsóbb...
Ebben van rossz is és jó is, mert pl. hogy a mosógép kevesebb vízzel és árammal, gyorsabb és halkabb az jó, de ha az indokolja csak a cserét, hogy okostelefonról nézegethető legyen az meg nem jó :) Az autók már igen régen eljutottak oda, hogy kvázi mindent tudnak, azóta csak mondhatni felesleges cuccok kerülnek beléjük, valós vagy mondvacsinált (generált) igényekre válaszolva.
carver2021-03-12 13:40:11 // 19432
sajnos ebben teljesen igazad van. Én informatikában utazom (ehhez képes mondjuk fura de nem hoz lázba az autóban az egérmozi), Gordon Moore az Intel egyik alapítója 1965-ben (leegyszerűsítve) azt mondta hogy kétévente duplázódni fog a processzorok sebessége, teljesítménye és ez azóta is működik. Tehát bármilyen kütyünél két év múlva lesz szebb, jobb 4 év múlva már érzüdik rajta hogy nem mai darab 6 év múlva azt modod rá, elavult.

Emellett az egész fogyasztói piac megváltozott, ha megnézel egy mosogatógépet, fűnyírót, bármit azt látod hogy olcsóbb rosszabb minőségű, hamarabb kukába kerülő dolgokat kapsz. Az értékállóság sajnos egyszerűen nem szempont ma a termékek túlnyomó többségénél.

De a legnagyobb baj az hogy a Zemberek sem hajlandók megfizetni... Ez viszont azt jelenti hogy az a termék amelynek ez a legnagyobb erénye nem lesz kelendő főleg ha ezért felárat kell fizetni...

Kis jó hír azért, hogy ha megnézed az Alfák értékvesztését akkor - a versenytársakhoz képes egyáltalán nem áll rosszul - főleg úgy hogy tudjuk milyen tévhitek övezik a márka megbízhatóságát...

P.S.: most akarok feltenni egy képet a facsebookra, nemsokára 25 éves lesz a Hanwag túracipőm és a patinán kívül semmi baja, pedig látott egyet s mást...
Giuntini2021-03-12 13:22:03 // 19431
Minden érv mellett szól valami, mindenben van igazság! Csak egyetlen érv teljesen kimaradt a prémiumság fogalmából, és az az értékállóság, az értékek megtartása és továbbadása. Miért a régi Alfák tudják leginkább lázba hozni az autózást szeretőket? Miért lehet lelkesedni egy Alfa 75-ért, miért van akkora nimbusza, pedig már születésekor sem volt korszerű? Egy korabeli Audi 80 viszont hidegen hagyja az embereket, pedig mindkettő "prémium".
Valamit tud az Alfa, amit más nem!

Ha megnézzük a hanghordozókat, a Vynil lemezek reneszánszukat élik, az újonnan kiadott lemezek is 3x többet érnek a CD-nél. Ugye? Értékállóság!
Ma azt mondják, nem kell CD lejátszó az autóban! Nekem meg arra van szükségem, mert imádom hallgatni a CD-ket vezetés közben. Akkor az én igényeimet nem szolgálják ki, mert azt mondják, maradi vagyok! Mert ezt olyanok mondják, akinek fogalma sincs a zenéről, meg a gyüjtési szenvedélyről, de az egyéni igényekről. Azt mondják, töltsed le i-pod-ra. De én a CD-t akarom hallgatni, és nem akarok a kezemmel kalimpalni fél óráig mint egy idióta! És be akarom kapcsolni a fűtést egyetlen gombbal, es nem végigléptetni egy egész menürendszert míg megtalálom a hőfokállítást....
RomeoOne2021-03-12 13:16:11 // 19430
Ne érts félre, én nem vagyok kütyümániás. Bár sok minden tetszik a kütyükből, de elvagyok nélkülük. De nem nézek értetlenkedve azokra sem, akik meg "kütyübolondok", mert látom, hogy megvan annak az előnye is.
Amit mondani akartam, az pusztán az, hogy ha egy autógyártó meg akar élni és autókat akar eladni, akkor neki elsősorban arra kell fókuszálnia, hogy a célközönség, aki meg tudja venni az autót, azokban mitől fog birtoklási vágyat ébreszteni a termék.
Sajnos a vezetési élmény mára már extra és nem alap dolog. A kütyük meg egyre inkább alapok. És ha vérbeli, vezetési élményt adó Alfát akarnak a jövőben is gyártani, akkor bele kell rakni a kütyüket, amiktől azok is megveszik, akik nem a vezetési élményt keresik. Aztán az is lehet, hogy miután megtapasztalják, a vezetési élmény is alapvető igényük lesz.
De egyébként - sajnos - messze nem ez az egyetlen dolog, ami miatt gyengék az eladások, félreértés ne esék. De ez is egy fontos faktor.
carver2021-03-12 12:59:16 // 19429
a "prémiumságnak" meg van egy valós meg egy képzelt/generált oldala és az Alfának mindkét oldalon van bepótolnivalója.

Egy prémium autóban az anyaghasználat nem korlátozódhat a szemvonalon felüli dolgokra. Az ajtózsebek műanyagjának is prémiumnak kell lennie, a légterelőnek ne csak az alakja de az anyaga is prémium kell hogy legyen, a gombok mindegyike prámium kell hogy legyen, stb.

A másik oldalon meg mindegy hogy szeretem-e vagy nem (egyébként nem szeretem és szerintem is rossz hatása van) hogy a gyerekeim is rá vannak kattanva az okostelefonokra, ha már a legkisebb lányom is azt kérdezi mikor lesz mozi (=tolatókamera) meg kacsaautó (=waze) az autóban akkor el kell fogadni, hogy ennek a korosztálynak ez számít. És bele kell rakni.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-12 12:48:55 // 19428
szerintem meg nem, a prémium a csúcs minőséget jelenti ... autóiparban ez már nincs főleg a köznépnek szóval kamu az egész...
carver2021-03-12 12:48:23 // 19427
pont ezért van igaza Ferinek (kivéve abban hogy az Alfának csak erre kéne koncentrálni). Azt hagyjátok figyelmen kívül hogy az AR nem az autóvásárlók pszichológusa hanem egy eladásokból élő cég. Nem nekünk kell eladni az Alfát akiknek már van is meg lesz is, és elsősorban a vezetési élmény miatt veszik. Akik elsősorban a vezetési élményt keresik (mint pl én) azok meg fogják találni az Alfát akkor is ha előtte nem azt vezettek.

Azokat kell behúzni akiknek a vezetési élmény egy szempont a sok közül. Az Alfa meg kell hogy maradjon az az autó amit a legélvezetesebb vezetni, de muszáj belerakni azokat a kütyüket, valódi vagy képzelt prémium cuccokat ami bevonzza azokat akik előtte elmentek egy BMW, Audi kereskedésbe, és miután beült a Giuliába, Stelvioba azt mondja hogy b@sszus ebben nem csak egérmozi van hanem megy is!
Giuntini2021-03-12 12:48:14 // 19426
Bocs Feri, én igazat adok neked, mert te így látod! Ha neked ez okoz örömet, akkor ezt el kell fogadni, mert te ebben látod azt, amitől jól érzed magad, örömet okoznak ezek a technikai vívmányok és ez jó!
Viszont vannak olyanok, akik más szempontok szerint díjaznak egy autót, szemükben nem növeli egy autó prémiumságát, a magától kitolató autó, a sokszor öncélú és nem a kényelmet, hanem az elkényelmesedést magával hozó újítások. Azok meg legyenek boldogok egy Alfa 75 vadságával purista vezetési élményével.
Ez a Vonzás törvénye! Mindenki legyen azzal boldog, amit elképzelt magának, jól használja fel életében! Mert ezeket a technikai újításokat is jól lehet használni, ami működik, és rosszul is mint az okostelefonokat!
RomeoOne2021-03-12 12:28:15 // 19425
Én most nem ezek mellett a dolgok mellett szónokolok, még ha úgy is tűnik, csak meg szeretném világítani ezt az aspektust. Olyan értetlenkedés megy itt néha a mainstream-mel szemben, hogy néha már felmerül bennem, hogy nem hiszem el, hogy ennyire nem értik ezt itt sokan...
Kazes☻2021-03-12 12:27:04 // 19424
Régen a tv elé tették le egyesek a gyereket, ma egy telót nyomnak a kezébe, hogy ellegyen, csöndben. :(
RomeoOne2021-03-12 12:24:52 // 19423
Nem hiszem, hogy egzakt definíciója lenne, de amikor egymás mellé állítasz mondjuk egy Opelt meg egy Mercit, azért csak érzed, hogy ez nem egy súlycsoport, nem? Prémiumság egy része szerintem azok a dolgok, amik kényelmesebbé teszik az autót (kényelem alatt értek mindent, amitől kevesebb teher hárul rád), más része meg a presztízs, ahogy azzal meg lehet jelenni, amilyen "road presence"-e van, meg ilyesmik. Ez utóbbiból élnek még meg az olaszok, ezzel tartják magukat a "prémium szegmensben, mert az előbbiben el vannak maradva csúnyán.
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-12 12:21:40 // 19422
Röviden, az embereknek ez a sok szirszar alapvetően nem kell. Nézd csak meg a következő generációt majd mi lesz belőle, hála a csodálatos okostelefonoknak. Zseniális, tényleg, igényt generáltak egy olyan eszközre ami agyi zombikat, és még tökéletesebb fogyasztókat nevel. Családok ülnek úgy otthon esténként, hogy mindenki a telefonját b@ssza. Én nem vagyok ennyire lenyűgözve. Látom a gyerekeim osztálytársait. Viselkedés és figyelemzavar, elképesztően deviáns megynyilvánulások, igazi fogyasztói értékrend már 9-10 évesen, akinek majd el lehet sózni a 3d kamerát. Bármit. És lássuk be az okostelefon is vágykeltő prémium terméknek indult, nem találták ki előre, hogy értelmes dologra is hasznos lesz. De oké, megértem ha te lelkesedsz, én nem hiszek benne hogy jó irányba vezet.
Kazes☻2021-03-12 12:19:38 // 19421
Szeresd meg, jobban jársz! ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-12 12:19:12 // 19420
akkor mi a prémium? szerintem ez egy kitalált kategória a marketingesektől hogy jobban el tudják adni az autójukat :DDD
Kazes☻2021-03-12 12:17:55 // 19419
Ahogy megkérdezzük a családot ugye... mi legyen az ebéd? És a válasz természetesen... mindegy... nem tudom... valami... akármi... bármi... Aztán kitalálsz valamit, megfőzöd és eszik, nem eszik, nem kapnak mást... és vagy bejön, vagy nem, de azért nagyjából elfogy, mert senki sem szereti üresen a pociját. :D
Giuntini2021-03-12 12:17:18 // 19418
Bentley VW-Audi alkatrészekkel, Phaeton motorral?
Rolls-Royce BMW technikával?
Vicc ez az egész!
Ugyanakkor Alfa Romeo Ferrari származék motorral!
RomeoOne2021-03-12 12:16:25 // 19417
Ezért nem is hagyom ki soha (pont tegnap volt). De azért szeretni nem muszáj :DDD
RomeoOne2021-03-12 12:15:10 // 19416
Hát igen, pont a félig off-os autók topicba tettem be egy cikket a Maseratival kapcsolatban. Az, sztem tökéletesen leírja a Maserati mostani helyzetét. Először azt hittem elfogult a németek felé a tesztíró, de annyira jól leírta, amit az olaszokkal kapcsoaltban érezni lehet, hogy ott van benne a stíluss a Gigolo, az olaszság... Csak épp sok mindent nem tud, amit tudnia kéne azon az áron...
Kazes☻2021-03-12 12:13:08 // 19415
Elég baj az, pedig nagyon is fontos... sőt...! :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-12 12:09:54 // 19414
luxus? miben? az árában max.. Levante Stelvio fékekkel :DDDD ez nem luxus...
RomeoOne2021-03-12 12:09:13 // 19413
Ez végülis így van. Akkor tudsz berobbanni meg nagy üzleti sikert elérni egy termékkel, ha leteszel valamit az asztalra, amiről addig a vevők sem tudták, hogy kell nekik. Ezért tud nagyon félremenni az, amikor úgy akarnak egy terméket megtervezni, hogy megkérdezik a vásárlókat, hogy mit szeretnének. Könyörgöm, a vásárlónak fogalma sincs, hogy mit szeretne. Zseniálisnak kell lenned és ki kell találnod, hogy mi az, amit viszont ha elérak, azonnal ráharap.
Mekkora baromságnak tartottam én is az okostelefonokat, aztán mikor doglozni kezdtem és kaptam egyet, rájöttem, hogy ez így alapjában változtat meg egy csomó mindent...
RomeoOne2021-03-12 12:06:06 // 19412
Amúgy nem biztos, hogy távol vagy az igazságtól. Ugye az iyeyn BMW-knél is azért nyújtják a kocsit, meg tágítják a hátsó üléssort, mert Kínában az ilyen autókat (mondjuk lehet nem a D, de az E szegmensben és attól felfelé) már sokszor sofőrök vezetik, a tulaj meg hátul ül.
RomeoOne2021-03-12 12:03:33 // 19411
Megmondom hol a hiba a gondolat menetedben. Én lábazni mnidig olyan hangulatban megyek, mint aki a kivégzésére érkezik, nem sietve, izgatottan szaladok :DDDDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-12 12:03:22 // 19410
Erre mondom, nemlétező igények kiszolgálása magas szinten. Az autó mint használati tárgy már rég ki lett maxolva. Azóta egyre másra találják ki a bugyuta népnek, hogy mire vágyjanak. Ennyi. A "prémium" amikor új hülye ötlet van, ami még nem vót'. Ezért sok pénzt le lehet gombolni óriási haszonnal. A marketing ügyes eszköz a vágy felkeltésére és a pénztárca kinyitársára. Ha az autó tényleg arra kéne amire való, akkor nem 30-as felnis kőkemény rugózású hórihorgas suvokra vágynának az emberek. Csak normális hasmagasságú, kényelmes, jól pakolható, praktikus járművekre. Amiknél nem kizáró ok, hogy még jó is legyen vezetni. A padka ellen tudod milyen frankó dolog egy ballonosabb gumi? Ebből a szemszögből ez a 3D izé egy röhej.. Generált prémiumviág van, az emberek igényei az egekbe korbácsolva :-)
Kazes☻2021-03-12 11:57:05 // 19409
Annyi pénzből inkább fizessen sofőrt! XD
Kazes☻2021-03-12 11:56:12 // 19408
Hirtelen az jutott eszembe, szinte láttalak is, ahogy kicsit késésben, gyorsan szaladsz a gyurmateremhez, hogy még tudjál párat belenyomni a lábgépbe, hogy ott is legyen izom és izgalmadban pont nem figyelsz a parkolásnál és kib...od az ajtót és már ott is egy kis karc - horpadás, mert nem vetted észre, hogy valami volt ott, de a kütyükre sem figyeltél... de ez csak fikció, hisz a Giuliánál nincs is ilyen... meg biztos te sem sietsz a lábgéphez! ;)
XD
RomeoOne2021-03-12 11:37:16 // 19407
Emil, eleve rossz irányból közelíted meg. Az emberek nem akarnak vezetni. Az csak egy szükséges rossz. Teleportálni lenne a legkényelmesebb, de amíg azt nem lehet, addig sok pénzért legalább legyen a legkevésbé megterhelő és odafigyelést igénylő a vezetés. Erre adnak pénzt a vevők.

Ferrari mondása a vezetés hőskorában még menő lehetett, sőt, talán még ma is megállja valamennyire a helyét a super sport kategóriában (bár ott is egyre kevésbé), de ha ilyet mondanál egy prémium autós szegmensben, akkor azzal a lendülettel húzhatnád le a rolót.

Hány baleset kamera meg vezetéstámogató rendszerek hibájából? nagyon sok pénzben mernék fogadni, hogy sokkal kevesebb, mint a hiányukból :)
RomeoOne2021-03-12 11:31:27 // 19406
De pontosan erről szól a prémium.

Általában aki vesz egy kocsit ennyi pénzért, az nem magával az autózással akar foglalkozni, hanem hogy az legyen a legkisebb gondja. Beüljön, kényelmes legyen, levegye a stresszt a válláról. Nem hajolgatni, meg tükröt fordítgatni, hogy lehúzza a felnit a padkán, hanem csak megnézi a 3D kamerán és stressz nélkül, könnyedén beáll. Nem azon aggódni, hogy ráállhat e a padkára orral vagy túl magas és lehorzsolja a kocsi orrát alulról, hanem a kamerával rápillant és látja premier plánban. Nem kell egy fél gondolatot se annak szentelni, hogy óvatosan kell e nyitnia az ajtót vagy lendülettel szállhat-e ki, hanem látja egyből. Nem kell a kapcsolót keresnie, ha hangerőt akar változtatni, csak köröz egyet a kezével a középkonzol előtt és már megy is. Meg egy rakás ilyen apróság.

Ezek nélkül elvagy te is, elvagyok én is, valószínűleg aki hajlandó ezen az őskori fórummotoron működő weboldalon pötyögni, mindenki el van nélkülük. De azért nem hiszem, hogy bárki bánná, ha ennyivel is többet tudna a kocsija. És ha már egyszer megtapasztalta a kényelmét, utána már, megkockáztatom, a hiányát is érezné.

És ha arról beszélünk, hogy mi az elvárás ebben az árkategóriában és miért nem fogy a Giulia, akkor az csak a fejek homokba dugása, ha ezt a részét a dolognak elintézzük annyival, hogy hát "kinek kellenek ilyen funkciók?".

Az élvezetes autózás maga már nem cél, hanem egy extra. A Giulia akkor lenne igazán jó autó - vagy inkább úgy fogalmazok, hogy versenyképes, mert nekünk így is elég jó -, ha fel tudna mutatni olyan prémium funkciókat, amit keresnek/elvárnak a vevők ebben az árkategóriában. Könyörgöm, még anyámék 2014-es Nissan Note-jában (!) is van 360 fokos kamera :)

Ezen az új BMW M3-mon azt látom (hagyjuk most az orrát), hogy nem arra mentek rá, hogy a legjobb legyen vezetni, hogy az összes század mp-et megfogják az NRing-en (bár még hátra van, hogy milyet fog futni, lehet okoz majd meglepetést), hanem, hogy tudja azt, amitől a vásárló elégedett lesz. Ki az, aki ki tud autózni egy ilyen brutál kocsit? Kinek fog számítani, hogy mondjuk a Giulia Q gyorsabb kicsit (ha gyorsabb), ha ez kényelmesebb/luxusabb/prémiumabb/élhetőbb? (vagy amelyik jelző jobban kifejezi, amit mondani akarok). Valószínűleg elenyésző töredéknek.

A világ vicce pl. az XC60-ban a motorháztetőt felnyitva kézzel tekergethető Öhlins gátló. Hátul is van, ott meg ráadásul le is kell bontani a kárpitot, hogy hozzáférj. Biztos sokan vannak, akik erre felizgulnának, csak az a baj, hogy az ő halmazuk, meg az XC60 vevők halmazának a metszete 0. :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-12 11:24:19 // 19405
A Maser külön kaszt, wannabe luxus. Nem hozza azt a szintet amit kéne, csak árban, cserében jó vezetni. Ekézem mostanában szegény Masert, de sajnos ők is nagyon eltolták. :-( Attól a Maser a sírban is Maser, annak a V6-nak is olyan, de olyan hangot csináltak, hogy letojnám hogy jeep műszerfala van :-) De a célközönségnél ez nem talál be, pláne az USA-ban, ott aztán vannak bajok.
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-12 11:19:55 // 19404
A szomszédom már tudja. A pár hónapos Oktávra rátolatott egy Suzuki a bolt előtt. Berepedt a led mátrix, és a lemez sarka is megsérült picit. A biztosító fedezte szerencséjére azt a hét nyócszász ezret. XD Bezzeg ha lett volna az egyes szviftben 3D kamera, ez nem történik meg XD
Giuntini2021-03-12 11:16:15 // 19403
Azok már luxus!
Maserati sem prémium, hanem luxus!
Erhard 242 (Pure Energy)2021-03-12 11:12:24 // 19402
nálam egy Stelvio vagy Giulia sem prémium inkább felső kategória de a BMW 3-5 X sem az ...prémium pl egy Royce vagy amit linkeltél...
Giuntini2021-03-12 11:11:25 // 19401
Feri azért bizonyos dolgokban nem értek veled egyet!
Infotaiment, LED lámpa manapság? (LED-ben nálam a Led Zeppelin, de az mindent ver! Ahhoz viszont az autóban elég egy jó Hifi!😂)
Amit leírsz, az mind technikai haladás, de közben az emberek elfelejtenek vezetni. Hány baleset történik a kamera hibájából, a vezetés támogató rendszerekből, mert arra hagyatkoznak, majd az autó megoldja. Nav egy hasznos dolog, de az emberek elfelejtenek tájékozódni, gondolkozni, térképet olvasni. Szégyen, de a buszsofőrök jó része navi nélkül meghal.
Montezemolo annak idején azt válaszolta a tolatóradarra, "aki Ferrarit vesz, előbb tanuljon meg vezetni". Sajnos ezek a dolgok totál elhülyítették az embereket, és nagyon sokan nem használják az agyukat, mert az autóm úgyis megvéd! Kérdem én, mi lesz ezekkel az autókkal 10 éves korukban.
Világítás! LED lámpák! Cseréjük fél autó ára lesz! Amerikában ezeket az autókat majd megsemmisítik, hiszen egy turbót nem tudnak cserélni. Akkor hol van a környezetszennyezés??? Nesze neked elektromos autó, meg egyebek.
SZVSZ akkora biztonságot nem adnak ezek az autók, mint amekkora kárt okoznak.
Azzal sem értek egyet amit írtál a QV es az M3 összehasonlításánál, még a vezetés előtt! Kérdem én, mit költségesebb megtervezni, és legyártani, egy igazi MŰSZERFALAT, vagy egy tabletet? Nem ez a prémium, jogy a programozók milyen ötleteket valósítanak meg. Az ülések tapintása, az anyagok minősége! Egy Veloce TI, teljes bőr belsővel, valódi minőségi világos fabetétekkel olyan prémium hatást kelt, hogy az szerintem bőségesen elég.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.