Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-03 16:54:08 // 21715
Akkor tuti változtattak, mert nálam Nben is olyan gyorsan reagál, mint Dben ...de jó, hogy bdf előtti...
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-03 15:53:53 // 21714
Van előnye, hátránya. A beltéren érezhetőt alakítottak, és ugye a szín, a felni ami nekem kellett az nem volt elérhető együtt . A telefontükrözést és a tényleg jól működő fedélzeti rendszert sem bánom. Ha D-ben is rossz lenne, már visszamentem volna asztalt borogatni, de D-ben kerek a világ. Úgyhogy egyelőre ezt az autót megtartom, nem adom, enyém XDD Úgyhogy kb ugyanúgy vagyok min Te, hogy nagyon örülök, hogy az utolsó pillanatban sikerült egyet megcsípnem. Már azóta ilyen sincs. És még az is örülhet aki a mostani választékból még elcsíp egy utolsót, mert ilyen autó kizárt hogy valaha készül még a Giulia után.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-03 15:47:17 // 21713
Odáig én el se jutottam :-)
Piritu - 1.000.0002021-09-03 15:19:23 // 21712
Tuti hogy változott a váltó programozása 19-óta. Újra örülök hogy anno sikerült megcsípnem egyet :-)
RomeoOne2021-09-03 15:19:23 // 21711
De úgyis N, csak nem a váltó szempontjából. De a gázpedál, meg a motor-karakterisztika az lényegesen más, mint pl. D-ben. Legalábbis az enyémen.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-03 15:08:30 // 21710
N-ben soha nem próbáltam ki a tempomatot még :-) De kipróbálom. D-ben visszavágja vagy kettővel, beleborít az ülésbe, aztán felvált. Akkor is, ha kettőt kell gyorsítani :-) Kicsit túldramatizálja, de inkább mint az a halálhörgés ezerkettőn.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-03 15:06:39 // 21709
Az úgy nem N, mert te váltasz. :-) Gyorsítások előtt kézzel beleváltva épp használható, néha adok egy esélyt ennek a megoldásnak, majd mégis átrakom D-be. Az igazi borzalom akkor jön el, ha N módban telitalpas előzésre vetemedek. Az szörnyű. Értelmezni sem tudom azt a lassú reakciójú, nyúlós, motorfelbőgetős izét amit akkor gyorsítás címen előad. Érthetetlen az egész, mert D-ben meg úgy pakolgatja a fokozatokat mit aki megveszett, azonnal megindul, villám gyors, és érzi hogy mit akarok. Kiváncsi lennék egy korábbi Super-re, hogy ugyanilyen e. Lehet velem van a baj, és ez így tök normális :-)
Piritu - 1.000.0002021-09-03 14:45:43 // 21708
Éppen motorfékkel lassulunk hogy fényképezhessek közben.
Nem értem egyébként ezt a fájó fordulatot.
A 159-em 2,0 JTDM volt, viszonylag alacsony fordulaton szoktam elváltani. Aztán jött a Giulietta ugyanezzel a motorral és automatával. Meglepődtem hogy mennyivel feljebb vált mint én tettem a kézinél. Félgáznál is simán 3,5 fölé pörgette. Akkor úgy gondoltam hogy ha erre programozták akkor ez így működőképes.
Most is így vagyok vele. Azért automata hogy ott váltson ahol akar :-)
Amúgy az enyém N-ben ha tempomattal 91-ről 93-ra gyorsítok először visszavált...
RomeoOne2021-09-03 14:39:35 // 21707
Az a fordulatszám nem csak Gyurinak, még nekem is fáj :DDD
Piritu - 1.000.0002021-09-03 14:38:12 // 21706
"A Piritu fogyijait meg ne is nézd XD" - XD
Nem értem mi a gondod vele

:-P
RomeoOne2021-09-03 14:36:00 // 21705
Én az N-et úgy használom, hogy átbillentem mindig az előváltókart M-be. Úgy egész élhető.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-03 14:06:36 // 21704
Az alu tanksapkát nagyon kinéztem, majdnem eleve kértem az autóhoz. Aztán amikor elmondták, hogy ezek a gyári kiegészítők nem a gyárban kerülnek rá, hanem a szervizben kicserélik, akkor elhagytam ezeket (nyilván nem a tanksapka miatt). Karbon tükörházat, más színű kulcsborítást, csomagtértálcát és a tanksapkát is kinéztem. Aztán az egészből a csomagtér tálca maradt csak, gondoltam majd beszerzem a többit, ha továbbra is szükségét érzem.
A tanksapkát pont akkor engedtem el, amikor rájöttem, hogy milyen jól van megoldva a gyárinak a helye. Azt én el nem rontom :-) Pedig tényleg szép az az alu cucc.

A fogyasztás attól is függ, hogy mire és hogy használod. Ha napi városozol is, akkor sose lesz 8. A Piritu fogyijait meg ne is nézd XD És eleve az összkerekes többet eszik. Én is kérdezgettem még vásárlás előtt itt a fórumon, kb egy liter különbség lehet az AWD és a RWD közt. Vegyes használatban 9l körül van nálam az első 4e km-en. Tempósan autópályán haladós út is meg volt 9.4l-ből. És ennek örülök, mert volt egy kis hatótáv parám. De simán egy tankkal megvan a szokásos kör, és marad is annyi, hogy nem kell azonnal rohanni a kútra.

Rezonálást én nem tapasztaltam eddig, pedig érzékeny vagyok a zajokra. A gyerekülés szokott néha zörögni, rezegni, más nem igazán. Viszont HK hifis autókról olvastam ezt a giuliaforums-on, hogy valami zörög az ajtóban.

Ha negatívumot kéne említeni, az egyértelműen az N-mód. Az egy használhatatlan marhaság. Valami sw upgradet én arra kikönyörgök valahogy, mert egyszerűen rossz. Neked nincs vele baj? Állandóan alacsony fordulaton menne, felvált 8-ba városban, aztán gyorsítanék, és nyomatékból akarja megoldani. Rendesen úgy remeg a tükör ilyenkor, hogy semmit nem látni benne. Hajtáslánc gyilkos, baromi kellemetlen.
Andrasv2021-09-03 12:08:40 // 21703
Maradjunk abba, hogy az alut nem a tartóba bele hanem inkább ráteszed, de megáll végülis! :D

Az anyós háttámla mondjuk nálam nem ad ki hangot, csak meglepett, hogy mennyire hajlamos berezonálni és relatíve hosszan meg is tartani. Bebőrözött hangvilla.

Az ajtót azt a 10k-s szervíznél azért meg fogom mutatni a szerelőnek mert könnyen reprodukálható főleg ha még zenét is indítok és én nem halok meg tőle, de anyósba ülők panaszkodtak rá.
RomeoOne2021-09-03 12:01:05 // 21702
Pontosan így van :D Bele lehet az alu tanksapkát is rakni a tartóba, csak nem passzol olyan jól, de megáll benne azért.

Nekem a visszapillantó állító kis tekerő kar az ablakemelők mellett, ami zörög kicsit. Meg nagyon rázós úton én is a jobb1 háttámláját sejtem még, hogy ilyen műanyagosan kocog kicsit. De úgy alapvetően nincsenek zavaró zajok, szerencsére :)
Andrasv2021-09-03 11:51:18 // 21701
Az alu tanksapka zseni! Megvettem én is az enyémhez, a kimaxolt öncélű perverzió, hogy jobb a lelkemnek és csak én tudom, hogy aluminium. Mondjuk amíg a gyári műanyag kupakot szépen fel tudtad akasztani tankolás közben az alu már nem passzol a kis tartójába.

7100 kilométernél vagyok a sajáttal, két üdülés elég sok kilométert beletett, de továbbra is öröm s boldogság. Korábbi postokban írtatok fogyasztási adatokat, nekem azok kizsírozott szakadékban sem jönnek össze. 10,5 és 11 közt van az átlagom, pedig nem állandó nyektetés van.

Ellenben más is tapasztalt esetleg a sajátján fura zörgést / cicergést? A jobb első ajtó panel mögül néha előjön valami furcsa zaj, ha esetleg hangosabb a zene akkor meg "üzembiztosan" berezonál valami. A rezonálás mondjuk máshol is megvan, ugyan 1 hete kezdtem el csak figyelni (lehet elejétől kezdve csinálja), de az anyós ülés háttámlája az az elem ami "kimozogja" az úthibákat.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-03 10:48:07 // 21700
ez sajna ilyen ... tekerés nélkül
Kócosw2021-09-03 10:15:34 // 21699
100 k után igy nez ki?? olyan tekert 100 nak nez ki....
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-03 08:29:36 // 21698
nah az elment többszázezret gond nélkül ... szerintem sokan örülnének egy olyannak :DDD
Giuntini2021-09-03 00:04:50 // 21697
Azért nne szídjuk a Wartburg motort! Ehhez viszonyítva egy klasszis volt!
TtK2021-09-02 23:41:45 // 21696
Wartburg-motor :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-02 22:36:22 // 21695
Az egyik F amit nem szabad megvenni
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-02 22:13:48 // 21693
Mikor a váltó nagyobb, mint a blokk az év motorja ahol a vezérműszíj olajban fut és a darálék a szíjról eltömít mindent 100e km után 🤣🤣🤣
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-02 19:21:09 // 21692
Nálunk az Xen gyárilag 4 évszakossal jött ki Kléber, inkább hagyjuk 😁
DrB2021-09-02 14:35:21 // 21691
Nekem is a Continental Winter Contact TS850/860/870 sorozatból vmelyik a kiszemeltem az elsö helyen a Stelvióra, mert a TS850 volt a Mazda CX-5-ünkön (165 LE benya, elsökerék). A Mazdan teljesen jó volt, de ennek a Mazdának a menettulajdonságai nem hasonlíthatóak össze igazán a 280 LE, Q4 Stelvióval. Ezért kérdezlek Titeket, mivel van jó tapasztalatotok?
G-MANN🍀2021-09-02 14:00:50 // 21690
Continental Winter Contact TS860 S imádom :-)
G-MANN🍀2021-09-02 13:55:08 // 21689
Fiat 500-ra már én is ezt teszem majd, ha jön a gumicsere. Ahogy a Michelin mondja, ez egy jó nyárigumi, ami télen is használható jó paraméterekkel rendelkezik, és ez így is van.

Giulia persze marad nyár-téli külön kombó :-)
DrB2021-09-02 12:45:24 // 21688
Idekint Németországban tavaly, sok év szünet után, rendes tél volt, hideggel, hóval, stb. Nem kellett a hegyekbe vinni a kölyköket, hogy végre szánkózni, meg hóembert építeni tudjanak. :D

Szóval, én biztos nem hagyom ki a téligumit, márcsak a téli Ausztrián keresztüli hazautak miatt sem. Ha nem is esne az elkövetkezö teleken megint sok hó, azért a hideg és nedves útkörülmények miatt is fontosnak tartom, hogy téli gumi legyen fent. A hideg-száraz ill. hideg-nedves tulajdonságot mondjuk én is fontosabbanak tartom, mint a hóban való viselkedést, azok azért lényegesen többször fordulnak elö.
Giuntini2021-09-02 12:19:25 // 21687
Ha lenne egy kisebb teljesítményű városi autóm, arra gondolkozás nélkül felraknám a Michelin Cross Climate-et..
Giuntini2021-09-02 12:16:52 // 21686
Mondjuk a Michelin Pilot Sport-al vigyázni kell! Amennyire fantasztikus száraz, meleg aszfalton, annyira kell vigyázni vele nedves körülmények között!
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-02 11:07:59 // 21685
Ja, lehet kétmotoros villany quadot kéne összedobni. Az ovi mögötti erdőben a helyi srácok kész biciklis krosszpályát építettek már. Ugratók, rámpák. Azon átzúzni egy 4-5 lóerős kis terep négykerekűvel...
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-02 11:01:33 // 21684
Lábbal hajtós van, elektromosért nem adok százezreket. Lehet majd szemben a bontóból szerzek egy generátort, bekötöm egy kici óccó BLDC vezérlőre, és már csak akksi kell.
Kazes☻2021-09-02 10:58:23 // 21683
Quadozz az erdőn át! ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-02 10:39:18 // 21682
elektromos kerékpár vagy robogó ... simán vinném azzal, erre felesleges az autó...
tdemeter2021-09-02 10:35:26 // 21681
Egyszer ugyanezen elgondolás mentén nem gumiztam fel a 159-et. Aztán elmentem valahová Pesten és mire kijöttem, 5 centi hó esett.
Azt a halálfélelmet, amikor az auto nem akart felmenni az alkotás úton egy kis lejtőn sosem felejtem el:) Kb mintha korcsolyapálya lett volna... Szóval azóta inkább mégis cserélek, mert biztosan pont akkor szopom meg amikor nem számítok rá.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-02 10:35:00 // 21680
Nálam a napi téma most 1.8km-re eljuttatni egy darab gyereket, majd visszajönni és csinálni a dolgom. Lehet egy jó sapkára beruházok, mert a fülem kicsit fázott, de kellemes 10 perc biciklivel :-) Amúgy 3-4 kilóból simán kijön egy eldobós autó is kétkilométerezni, erre a Giuliát nem szívesen használnám.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-02 09:32:29 // 21679
na jah egyébként teljesen igazad van legalább kimarad a só az életéből, na meg ugye 4 db alufelni + gumi minimum 3-4 kiló... aztán lehet addig riogatnak minden évben, hogy jön az évszázad tele... egyszer eljön az tuti :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-02 09:26:08 // 21678
Már a 159-re sem vettem tavaly, és jó is volt úgy, mindent meg tudtunk oldani. Száraz időben használtam is, városban. Ha messzebb kellett menni, vittem a Giuliettát.
Így legalább nem rohad el a Giulia mire majd olyan öreg lesz, hogy kiütjük a VDC-t, becsövezzük, kap két rendes ülést, minden mást kiszórunk belőle, aztán hajrá XDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-02 09:13:10 // 21677
idén lehet nem teszem fel a télit... tavaly is csak 2 hónapra volt feltéve...tiszta pazarlás :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-02 09:04:39 // 21676
Amúgy ha nem is Giulián, de a Giuliettán Vredestein van, jó ár érték arányú, szerintem jó gumik. Minden nap megy az autó, és valóban az a helyzet, hogy rendes havas/jeges körülmények közt talán egyszer kellett használni. Inkább a vizes tulajdonságokat helyezném. előtérbe.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-02 08:58:15 // 21675
Így is van, én sem gumizom fel télire a Giuliát. Azt az egy nap havazást áprilisban megoldjuk egy autóval 😄
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-02 07:18:37 // 21674
Még a nyári is 🤣🤣🤣
Erhard 242 (Pure Energy)2021-09-02 07:15:54 // 21673
Mivel itthon nincs tél így bármelyik jó az esőben....
Giuntini2021-09-02 00:09:37 // 21672
Bizony ám! Ez 1,4 millió forint! Akkor gondolj bele egy Busso V6 Q4-ért mit kérnek.... Én tudom! Egy jóért már 20-30 ezer€-ot kérnek!
DrB2021-09-01 23:46:09 // 21671
Melyik tèli gumival van jó tapasztalatotok a Stelvion/Giulian. Csomó tesztet elolvastam, a szubjektív vèlemènyetekre lennèk kiváncsi.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-01 19:01:38 // 21670
Ez meg Emilnek fog tetszeni :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-01 18:40:32 // 21669
A Svédeknél viszont látok párat 10 milla környékén, hasonló évjárat, hasonló futás. Mondjuk behozva , kereskedő hasznával ezek is 11 milliós autók. PL.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-01 18:34:27 // 21668
Valami trükk biztos van, mert felnéztem az ooyyo-ra, kicsit más árakkal találkoztam XD Azért lehet érdemes elmenni és meghallgatni az autóhoz tartozó történetet.
zgi5212021-09-01 18:17:24 // 21667
nepper. (beszamol)
TtK2021-09-01 16:04:56 // 21666
A dánoknál 100+% regadó van, lehet, hogy valami pénzügyi manőver miatt annyi amennyi..
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.