carver2021-08-20 14:00:37 // 21465
Szia, CarPlay/Android auto az én MY19-esemben is van. Kábelről megy csak mindkettő. Ha jó minőséget akarsz akkor egyéként is csak kábelen érdemes. Ha igazán jó minőséget akarsz akkor meg inkább Tidal mint Spotify. De menet közben ez ugye csak akkor játszik szerepet ha letöltötted a számokat mert ment közben mobilneten egyiken sem tudsz jó minőségben zenét hallgatni.
denil12021-08-20 11:32:57 // 21464
Sziasztok!
Erdekelne a 2021-es Giukban van beepitett Spotify?
Nyilvan a telefonrol atlove mukodik, csak ha mar Spotin mondjuk a legjobb minoseget veszem es ugy akarom hallgatni, akkor a levegoben attolve mar romlani fog a jelhalmaz.
Vagy Carplay / Android auto az kabelrol megy?
Erdekelne a 2021-es Giukban van beepitett Spotify?
Nyilvan a telefonrol atlove mukodik, csak ha mar Spotin mondjuk a legjobb minoseget veszem es ugy akarom hallgatni, akkor a levegoben attolve mar romlani fog a jelhalmaz.
Vagy Carplay / Android auto az kabelrol megy?
Lev2021-08-20 11:06:39 // 21463
Én is láttam a Balatonnál egyet,lengyel rendszámmal, nem lehet,hogy ez az?
leopop32021-08-20 11:05:41 // 21462
Úgy látszik a problémád akkor nem oldódott meg, ezt leszámítva öröm volt olvasni jöhet még ilyen 😁😉
szelod92021-08-20 09:48:55 // 21461
Giuntini2021-08-19 19:24:52 // 21459
Biciklivel voltam:)
Liquid2021-08-19 16:08:11 // 21458
van olyan csoportja az idősebb nőknek, aki hajlandó fizetni :D
RomeoOne2021-08-19 14:42:17 // 21457
Koma, mashol fizetnek azért, hogy ilyen testet làthassanak 🤣🤣🤣
Kócosw2021-08-19 12:16:34 // 21456
nem akartam ismetelni magam 😁köszi hogy leirtad helyettem is amit mondani akartam 😁
RomeoOne2021-08-19 11:18:38 // 21455
Köszi! Pont erre gondoltam. Tudtam, hogy kell lennie egy ilyen funkciónak. Nem gondolhatták ők sem ,hogy csak úgy találomra, gyújtáselvétellel kell megállítani :D
pettinke2021-08-19 11:15:11 // 21454
letöltöd a használatit, elolvasod, és azt fogod találni, hogy van ún. szervizpozíció...
A szélvédőtörlő-lapátok felemelése („Service position” funkció)
A „Service position” funkció lehetővé teszi a vezető számára a szélvédőtörlőlapátok könnyebben elvégezhető cseréjét. Ennek a funkciónak az aktiválása javasolt hóesésben és mosás közben, a kefék normál támasztási zónájában esetleg lerakódott szennyeződés eltávolításához.
Bekapcsolja a funkciót
Ennek a funkciónak az aktiválásához ki kell kapcsolni az ablaktörlőt (az gyűrű
ábra 282 állítsukOhelyzetbe) mielőtt az indítóberendezést STOP helyzetbe állítjuk.
A funkciót csak a gyújtáskapcsoló STOP állásba kapcsolását követő 2 percen belül lehet aktiválni.
A funkció bekapcsolásához mozdítsuk el a kapcsolókart felfelé (instabil pozíció) legalább három másodpercre.
A funkció kikapcsolása
A funkció a következők bekövetkeztekor kikapcsol:
az indító készülék STOP pozícióba állítását, a kar felemelését követően 2 percet kell várni, így kezdődik a Service eljárási mód;
az indító készüléket állítsuk ON pozícióra,és emeljük föl a szélvédőmosó vezérlést.
Ha a funkció használata után a gyújtáskapcsolót ON állásba kapcsoljuk, és a törlőlapátok nincsenek nyugalmi pozícióban (a szélvédő alján), a lapátok a kapcsolókar általi vezérlés (a kar elmozdítása instabil helyzetbe) után, illetve 5 km/h sebesség túllépésekor kerülnek vissza a nyugalmi pozícióba.
A szélvédőtörlő-lapátok felemelése („Service position” funkció)
A „Service position” funkció lehetővé teszi a vezető számára a szélvédőtörlőlapátok könnyebben elvégezhető cseréjét. Ennek a funkciónak az aktiválása javasolt hóesésben és mosás közben, a kefék normál támasztási zónájában esetleg lerakódott szennyeződés eltávolításához.
Bekapcsolja a funkciót
Ennek a funkciónak az aktiválásához ki kell kapcsolni az ablaktörlőt (az gyűrű
ábra 282 állítsukOhelyzetbe) mielőtt az indítóberendezést STOP helyzetbe állítjuk.
A funkciót csak a gyújtáskapcsoló STOP állásba kapcsolását követő 2 percen belül lehet aktiválni.
A funkció bekapcsolásához mozdítsuk el a kapcsolókart felfelé (instabil pozíció) legalább három másodpercre.
A funkció kikapcsolása
A funkció a következők bekövetkeztekor kikapcsol:
az indító készülék STOP pozícióba állítását, a kar felemelését követően 2 percet kell várni, így kezdődik a Service eljárási mód;
az indító készüléket állítsuk ON pozícióra,és emeljük föl a szélvédőmosó vezérlést.
Ha a funkció használata után a gyújtáskapcsolót ON állásba kapcsoljuk, és a törlőlapátok nincsenek nyugalmi pozícióban (a szélvédő alján), a lapátok a kapcsolókar általi vezérlés (a kar elmozdítása instabil helyzetbe) után, illetve 5 km/h sebesség túllépésekor kerülnek vissza a nyugalmi pozícióba.
RomeoOne2021-08-19 10:50:05 // 21453
Meg hát olyan is van, hogy rátapad egy bogár vagy hasonló a lapátra és akkor húzza a csíkot törlésnél. Akkor is felhajtod, hogy lehúzd a mocskot a lapátról :)
Kazes☻2021-08-19 10:13:01 // 21452
Én is úgy szoktam... és majd kell egyszer csak lapátot is cserélni... :)
Kazes☻2021-08-19 10:11:46 // 21451
Legközelebb ne engedjél senkit a kocsi közelébe amikor fotózod, mert csak elrontja a képet! ;)
:D
:D
Piritu - 1.000.0002021-08-19 09:59:01 // 21450
Sose hajtottam fel mosáskor...
RomeoOne2021-08-19 09:38:21 // 21449
Mosásnál fel szoktam hajtani, hogy a mocskot is lecsapassam, ami megtelepszik ott.
Piritu - 1.000.0002021-08-19 09:20:57 // 21448
Miért kell nyitni? Szeretnéd megnyújtani a rugóját?
RomeoOne2021-08-19 09:16:01 // 21447
De akkor nincs olyan gomb vagy funkció, ami oda teszi az ablaktörlőt, ahol nyitható? Nekem kell elkapni a pillanatot, amikor töröl és levenni a gyújtást? Ez olyan vicces :DDD
RomeoOne2021-08-19 08:41:32 // 21446
Na, ha tudtam volna... Lelle felől jöttél? Brutál dugó volt a komp felé abból az irányból
Kócosw2021-08-19 07:47:35 // 21445
ugy van, nemcsak ennel az autonal van igy.tobbnel is van ez a modszer hogy alapallasban nem tod nyitni.
Giuntini2021-08-19 00:01:20 // 21444
Kár hogy nem találkoztunk, én is kompoztam ma.
RomeoOne2021-08-18 23:38:50 // 21443
Fu, de imádom ezt a kocsit. Mi lenne, ha még működne is rendesen. :DDD
Ma tettem egy 300 km-es túrát a Balaton-felvidékre. Gyönyörű táj, kanyargós utakkal, komolyan mondom, élményautózásra lett teremtve.
Rájöttem, egyébként, hogy akkor hisztizik be a kocsi, ha nagyobb sebességben, 7-esben vagy 8-asban, alacsonyabb fordulatról akarok nagyobbat lépni. Ha visszaváltok 5-be, ahol 3500-4000 körül van a fordulat és padlózom, akkor probléma nélkül (és nagyon gyorsan) beleforog a tiltásba... És ugyebár egy 5-ösben vagy 6-osban is egy 5000 feletti fordulat már bőven német autópálya tempó :D
Isteni ez az autó, ahogy elkezd tolni, sosem fogy el. Ahogy a finom váltások helyett hátbarúg, ha tiprod. Ahogy a kultúrált morgásből vadállati üvöltés lesz és elkezd durrogni is váltásoknál.... Áh, de ezt a megtapasztalás nélkül hiába is írom, olyan, mint a halnak magyarázni, hogy milyen járni...
Imádom ezeket a kis vicces gag-jeit is. Pl. hogy indítás után kiírja a képernyőre, hogy tartsd be mindig a közlekedési szabályokat, ne vezess vakmerően stb. stb.
Mindig elmosolyodok rajta. Kb. olyan a dolog, hogy "Elmondjuk ezt, mert ez a kötelességünk, de na, tudjuk, hogy nem azért vettél 510 lovas szörnyet, hogy b.ziskodjál vele. Mi sem azért építettük ilyenre. De el kell mondanunk, hát elmondtuk. De most már nyomjad neki, b.zdmeg!" :DDDDD
Meg ez milyen digó dolog, hogy nem lehet az utasoldali ablaktörlő lapátot felhajtani, mert konkrétan útban van a motorháztető? Behalok rajta :DDD
Erre amúgy van valami trükk? Le kell venni a gyújtást, mikor épp töröl, hogy megálljon félúton és úgy már felhajtható?
Na pár kép a mai napról:
Ma tettem egy 300 km-es túrát a Balaton-felvidékre. Gyönyörű táj, kanyargós utakkal, komolyan mondom, élményautózásra lett teremtve.
Rájöttem, egyébként, hogy akkor hisztizik be a kocsi, ha nagyobb sebességben, 7-esben vagy 8-asban, alacsonyabb fordulatról akarok nagyobbat lépni. Ha visszaváltok 5-be, ahol 3500-4000 körül van a fordulat és padlózom, akkor probléma nélkül (és nagyon gyorsan) beleforog a tiltásba... És ugyebár egy 5-ösben vagy 6-osban is egy 5000 feletti fordulat már bőven német autópálya tempó :D
Isteni ez az autó, ahogy elkezd tolni, sosem fogy el. Ahogy a finom váltások helyett hátbarúg, ha tiprod. Ahogy a kultúrált morgásből vadállati üvöltés lesz és elkezd durrogni is váltásoknál.... Áh, de ezt a megtapasztalás nélkül hiába is írom, olyan, mint a halnak magyarázni, hogy milyen járni...
Imádom ezeket a kis vicces gag-jeit is. Pl. hogy indítás után kiírja a képernyőre, hogy tartsd be mindig a közlekedési szabályokat, ne vezess vakmerően stb. stb.
Mindig elmosolyodok rajta. Kb. olyan a dolog, hogy "Elmondjuk ezt, mert ez a kötelességünk, de na, tudjuk, hogy nem azért vettél 510 lovas szörnyet, hogy b.ziskodjál vele. Mi sem azért építettük ilyenre. De el kell mondanunk, hát elmondtuk. De most már nyomjad neki, b.zdmeg!" :DDDDD
Meg ez milyen digó dolog, hogy nem lehet az utasoldali ablaktörlő lapátot felhajtani, mert konkrétan útban van a motorháztető? Behalok rajta :DDD
Erre amúgy van valami trükk? Le kell venni a gyújtást, mikor épp töröl, hogy megálljon félúton és úgy már felhajtható?
Na pár kép a mai napról:
Anubis2021-08-18 21:40:57 // 21442
Köszi a választ Mindenkinek. Keresek valami jó szervízt. Ha lesz előrelépés, jelentkezem. Hátha tanulságos lesz a dolog másnak is.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-18 21:10:03 // 21441
dehogy kell otthagyni a régit nem felújítottat hoznak, ha nem újat... hangja lehet a turbónak de akkor van nagy gáz, ha fémes hangja van beleér a lapát a házba... amúgy egy rossz turbónál már jelentős olajfogyás is van, vidd el valami normális szerelőhöz hallgassa meg...
denil12021-08-18 20:28:38 // 21440
Igen, amiket láttam képeket ott az egész légszűrő már olajos volt, szóval ez még szerencsésen el lett kapva az elején.
Bizony bizony, max. 3 hét és nálam lesz a fenevad.
Kicsit sem várom a mostani 60LE-ős 1.3 CDTI 20 éves Corsából :DD ( kölcsön autó )
Jövő héten fotózásra megyek, aznapra kikértem 1 napra az autót de aztán viszem is vissza. Ezt a kicsit már kibírom, édes szenvedés :)
Bizony bizony, max. 3 hét és nálam lesz a fenevad.
Kicsit sem várom a mostani 60LE-ős 1.3 CDTI 20 éves Corsából :DD ( kölcsön autó )
Jövő héten fotózásra megyek, aznapra kikértem 1 napra az autót de aztán viszem is vissza. Ezt a kicsit már kibírom, édes szenvedés :)
zgi5212021-08-18 20:07:25 // 21439
igen, altalaban az elso lev.szuro cserekor veszik eszre 60k nal. de 15- 30 kozott mar megjelenik.
sztem nalam is konnyezik kicsit a lev.szuro haznal, de a lenti kep sztem nagyon kezdetleges a hiba elejen lehet. az olaszok sokkal jobban olajban tocsogo lev. szuros kepeket tettek fel.
ui
mar nem sokat alszol es erkezik a voros ordogod 😂
sztem nalam is konnyezik kicsit a lev.szuro haznal, de a lenti kep sztem nagyon kezdetleges a hiba elejen lehet. az olaszok sokkal jobban olajban tocsogo lev. szuros kepeket tettek fel.
ui
mar nem sokat alszol es erkezik a voros ordogod 😂
denil12021-08-18 19:34:43 // 21438
Valószínűleg neked is jönni fog a probléma Zoli, de olyan kevés km van a kocsidban, hogy még messze vagy tőle :)
denil12021-08-18 19:34:05 // 21437
Némi riadalmat érzek a "hangodban" de nyugalom, ez ismert típushiba ( ennek örülj! ).
Cseréld ki, most megnéztem jobban, filléres tétel.
Ezután az olajos probléma megszűnik.
A fütyülés és esetleg turbóhibát pedig úgy érdemes megnézni ahogy mondtam.
Némi teszteléssel és egy műhellyel. A megoldás a kezedben van, már csak el kell indulni az úton :)
Cseréld ki, most megnéztem jobban, filléres tétel.
Ezután az olajos probléma megszűnik.
A fütyülés és esetleg turbóhibát pedig úgy érdemes megnézni ahogy mondtam.
Némi teszteléssel és egy műhellyel. A megoldás a kezedben van, már csak el kell indulni az úton :)
Anubis2021-08-18 19:30:07 // 21436
Ezt a videót én is megtaláltam és megnéztem. Ahol utoljára voltam, ott mondták, hogy az enyém lenne a 3. amit ezzel a hibával vittek be. Mind 180 lóerős, kb. 130-140.000 km, olaj a szűrőben. Nem megúszni vagy elkerülni szeretném, hogy foglalkozzak a turbóval, de hülyeséget sem szeretnék csinálni főleg ha nem muszáj.
Nagyon nem értek az autókhoz, ezért kérdezem Tőletek....mi lehet a legrosszabb forgatókönyv? Ha jól értem a leírtakat,akkor a turbó hibát lehet diagnosztizálni valamilyen módszerrel. Miután megnéztem ezt a videót, mindenképpen arra jutottam, hogy ezt megcsináltatom. Nem hiszem, hogy az előttem lévő tulajok foglalkoztak volna ezzel.Nem árt ha az is rendbe van téve. Köszönöm a tippet, megerősített abban, hogy érdemes ezzel is foglalkozni.
Nagyon nem értek az autókhoz, ezért kérdezem Tőletek....mi lehet a legrosszabb forgatókönyv? Ha jól értem a leírtakat,akkor a turbó hibát lehet diagnosztizálni valamilyen módszerrel. Miután megnéztem ezt a videót, mindenképpen arra jutottam, hogy ezt megcsináltatom. Nem hiszem, hogy az előttem lévő tulajok foglalkoztak volna ezzel.Nem árt ha az is rendbe van téve. Köszönöm a tippet, megerősített abban, hogy érdemes ezzel is foglalkozni.
zgi5212021-08-18 19:24:02 // 21435
egyetértek Denil, és VMate kartárasakkal.Ez nem a turbó lesz nyugi :) , hanem a szegregátor hibája, amiben az egyik tömítés elhagyja magát. A lenti videóban Jani komplett cserélte az alkatrészt, tudtommal többen kérték már tőle cikkszám szerint. Nem tudom melyik műhelyben voltál, de nincs ezek szerint tapasztalatuk a témában, keress fel másik márkaszervizt.
Anubis2021-08-18 19:17:13 // 21434
Még egy dolog felmerült bennem, Ti több ilyennel találkoztatok mint én.
Az teljesen rendben van, hogy a meghibásodott turbót tokkal-vonóval ott kell hagynom és csak akkor kapok újat, amit majd beépítenek a kocsimba (új gyáriról beszélek) ?
A kiszerelt alkatrészeket meg visszaküldik, ahonnét van az új (FIAT, Garrett...).
A középrész lógását nem tudom megítélni, a fütyülő hang megint nem egy kézzel fogható dolog. Amennyiben semmilyen hangja nem kéne, hogy legyen....akkor ez sajnos nálam nem így van. Lehet el kéne vinnem egy turbóshoz, hogy Ő mit gondol erről, de attól tartok érdemben nem fog vagy nem akar majd senki nyilatkozni. A gyártók közti átfedésről én is ezt gondolom, de volt olyan aki azt mondta, hogy az Alfa "titkosította" ezt a turbót. Elég misztikusnak tűnik, hiszen egy hétköznapi forgalomba szánt autóról beszélünk. Nehezen tudom azt elképzelni, hogy csak ebbe az egy típusba tették ezt a fajtát.
Az teljesen rendben van, hogy a meghibásodott turbót tokkal-vonóval ott kell hagynom és csak akkor kapok újat, amit majd beépítenek a kocsimba (új gyáriról beszélek) ?
A kiszerelt alkatrészeket meg visszaküldik, ahonnét van az új (FIAT, Garrett...).
A középrész lógását nem tudom megítélni, a fütyülő hang megint nem egy kézzel fogható dolog. Amennyiben semmilyen hangja nem kéne, hogy legyen....akkor ez sajnos nálam nem így van. Lehet el kéne vinnem egy turbóshoz, hogy Ő mit gondol erről, de attól tartok érdemben nem fog vagy nem akar majd senki nyilatkozni. A gyártók közti átfedésről én is ezt gondolom, de volt olyan aki azt mondta, hogy az Alfa "titkosította" ezt a turbót. Elég misztikusnak tűnik, hiszen egy hétköznapi forgalomba szánt autóról beszélünk. Nehezen tudom azt elképzelni, hogy csak ebbe az egy típusba tették ezt a fajtát.
denil12021-08-18 19:15:33 // 21433
Szia!
Leszögezem,h nem vagyok autószerelő és az,h mozog a középrész az tényleg nem jó, de vettem a fáradtságot és megnéztem az angol és német Alfa fórumokat ahol úgy néz ki,h más is találkozott a hibával.
A leírások alapján a 2016/2017-es 180 Lovas 2.2-es Giukat érinti, 2018 után cserélték a problémás alkatrészt de az Alfa nem verte nagy dobra a problémát.
Szóval csak az olajproblémára fókuszálva, a hibás darab az úgynevezett olajleválasztó lesz amit viszonylag értelmes összegben lehet cserélni, amivel együtt kell cserélni a tömítéseket is.
A probléma annyira ismert, hogy még magyar videó is készült róla:
https://www.youtube.com/watch?v=_AG80rWD1XE
60k km-ként érdemes cserélni, vagy ha létezik javított kiadás belőle, akkor értelemszerűen azt rakni bele.
Én a helyedben először ezt cserélném és hagynám a turbót. Menj vele 2-3000km-ert és ha nem lesz ismét olajos a szűrő akkor a probléma megoldva és a középrészt hagynám egy kis ideig. Ha mégis zavar, akkor érdemes megnézni élő adatokkal, hogy van e bármi tapasztalható probléma a turbó körül. Ha van, akkor egyértelműen érdemes foglalkozni vele, de abban biztos vagyok, hogy a felújítóműhelyek ezt tudják orvosolni.
Ha nincs vele probléma akkor tartsd észben, hogy majd egyszer valamikor nemsokára érdemes lesz egyébként is felújítani.
Remélem tudtam segíteni.
Leszögezem,h nem vagyok autószerelő és az,h mozog a középrész az tényleg nem jó, de vettem a fáradtságot és megnéztem az angol és német Alfa fórumokat ahol úgy néz ki,h más is találkozott a hibával.
A leírások alapján a 2016/2017-es 180 Lovas 2.2-es Giukat érinti, 2018 után cserélték a problémás alkatrészt de az Alfa nem verte nagy dobra a problémát.
Szóval csak az olajproblémára fókuszálva, a hibás darab az úgynevezett olajleválasztó lesz amit viszonylag értelmes összegben lehet cserélni, amivel együtt kell cserélni a tömítéseket is.
A probléma annyira ismert, hogy még magyar videó is készült róla:
https://www.youtube.com/watch?v=_AG80rWD1XE
60k km-ként érdemes cserélni, vagy ha létezik javított kiadás belőle, akkor értelemszerűen azt rakni bele.
Én a helyedben először ezt cserélném és hagynám a turbót. Menj vele 2-3000km-ert és ha nem lesz ismét olajos a szűrő akkor a probléma megoldva és a középrészt hagynám egy kis ideig. Ha mégis zavar, akkor érdemes megnézni élő adatokkal, hogy van e bármi tapasztalható probléma a turbó körül. Ha van, akkor egyértelműen érdemes foglalkozni vele, de abban biztos vagyok, hogy a felújítóműhelyek ezt tudják orvosolni.
Ha nincs vele probléma akkor tartsd észben, hogy majd egyszer valamikor nemsokára érdemes lesz egyébként is felújítani.
Remélem tudtam segíteni.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-18 18:18:18 // 21432
Sajnos ez nem a Fiat hibája a Garrett nem ad ki alkatrészeket csak egyben cseréli a turbót ez minden autógyártónál így van aki tőle veszi...az megint másik kérdés, hogy a sok minőségibb utángyártó, mint pl a Melett stb csinál hozzá közép részt, változó geot ha van rá igény vagy átfedés márkák között, kétszer nem mondom, hogy megegyezik a Giuliaé más márkájú autóéval... de ha van valamennyi lógása és nincs hangja akkor nyugodtan mennék vele tovább lesz még nagyobb lógása is ...
Anubis2021-08-18 17:56:13 // 21431
Köszi mindenkinek a hozzászólásokat. Sajnos senki nem mondta ki egyértelműen, hogy ennek a turbónak már annyi viszont azt senki nem meri mondani, hogy lehet használni az autót. Ha látható határidőn belül lenne alkatrész akkor nem is érdekelne annyira a dolog, valahogy csak kibírom autó nélkül. Bonyolítja a dolgot még az is, hogy kötöttem egy plusz garanciát ami elvileg 750.000 ft-ig fizet és a turbó is beletartozik. Szóval ez miatt sajnos a bontott gyári és az ebay lehet egyenlőre nem opció. Viszont szomorúnak tartom, hogy egy ilyen autóhoz nem lehet alkatrészt kapni, illetve természetesen mindenki takarózik a Covid helyzettel és, hogy az Olaszok egész augusztusban szabin vannak. Csatok pár képet milyen állapotban volt a szűrő 11.000 km után és a turbó típusáról is. A Tatai bontóval is beszéltem, Ők is azt mondták nincs és csak az új játszik. A turbót a leömlővel együtt cserélik, sőt volt aki azt mondta, hogy a hozzá tartozó elektronikát is cserélni kell kompletten. Ma kértem egy FIAT szalonból ajánlatot a javításra, cserére. Még nem kaptam választ.
tdemeter2021-08-18 16:01:56 // 21430
Nekem az offos xtrailben 27000-nél tönkre ment. Sípolt mint a fene. Kicserélték gariban, de nagyon csodálkoztak rajta, nem jellemző rá. Azóta lekopogom minden okés.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-18 15:50:51 // 21429
Szerintem a gyári is kenyai, max jobb minőség. :-) De értem amit mondassz, én is a bontott OEM és az új között választanék pénztárca és kedv függvényében. De remélem nem kerül sor ilyesmire, három turbós autón már túl vagyok, egyikben se pusztult el a csiga, maradjon is ez így.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-18 15:32:45 // 21428
Majd egyszer vegyél kenyait aztán látni fogod, hogy a bronz ott vasból van nem hiába harmad annyi, mint egy normális... én nem adok kenyait nincs kedvem szopni a garival, megahgyom pl a wizardnak aki évente új Kft csinál 🤣🤣🤣🤣
VMate2021-08-18 15:16:46 // 21427
Szia, nem a turbo miatt lesz olaj a légszűrőn, nehogy kicseréltesd. Van ezekben egy un. segregator és annak a hibája okozza a légszűrő "olajosodását".
tdemeter2021-08-18 15:12:45 // 21426
Normális cég gyári beszállítók ellenorzott cuccaival dolgozik.
Ha valaki sok elégedett ügyfelet akar és kevés garanciális panaszt, akkor nincs más út.
Ha valaki sok elégedett ügyfelet akar és kevés garanciális panaszt, akkor nincs más út.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-18 15:07:49 // 21425
Kiváncsi voltam.. kis kereséssel minden is van, nem tűnik megoldhatatlannak a dolog. Amúgy a gyári Honeywell (Garrett?) turbó Romániában készül XD Gondolom kenyai alkatrészből :-P
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-18 14:43:26 // 21424
Hát a wizard biztos ezt a fost talán elmegy 1 évet, normális nem újítja fel, mert nincs mivel 🤣🤣🤣 Szóval nincs hozzá normális akkor inkább egy bontott vadászat ...
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-18 14:32:43 // 21423
Csak azt cáfoltam, hogy nincs. 1 perc netezéssel lett. A turbó felújítók szerinted mit tesznek bele? :-) Amúgy az eBayen még 1 perc ráfordítással van felújított is 200-300e közötti árban. Mondjuk én ha így járnék simán keresnék bele bontott gyárit.
tdemeter2021-08-18 14:02:36 // 21422
Szép...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-18 14:01:29 // 21421
Nah Garrett és az új 460+ fa...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-18 13:50:17 // 21420
Ha nincs középrész akkor nehezen, mi van a delejkeben gondolom nem garrett akkor már lenne hozzá közép a kkk ilyen faramuci...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-18 13:44:07 // 21419
Ezt a kenyai fost szerintem Te sem raknád be 🤣🤣🤣
tdemeter2021-08-18 12:49:19 // 21418
Szia!
Kérlek kérdezd meg az AH turbo kft-t, a srác akié a szomszédom volt évekig. Amikor megvettem juliskát, akkor ő megnézte (szakmai kíváncsiságból) és azt mondta, hogy ismeri ezt. Hátha a benzines nem sokban tér el a dízeltől.
Kérlek kérdezd meg az AH turbo kft-t, a srác akié a szomszédom volt évekig. Amikor megvettem juliskát, akkor ő megnézte (szakmai kíváncsiságból) és azt mondta, hogy ismeri ezt. Hátha a benzines nem sokban tér el a dízeltől.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-18 12:46:42 // 21417
De simán bontott gyárit is néznék, nem tipikus hiba szerintem.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-18 12:45:39 // 21416
Itt egy középrész pl.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.