Fórum >> Típusok >> Giulia

leopop32021-08-11 23:28:38 // 21218
Hát igen ezt rudom de ilyen a szerelem 😅🤣🤣✌
Plusz mindenki ezt mondja de én meg vidáman csinálom a Brera projektet 😁
leopop32021-08-11 23:18:52 // 21217
Azon kívül hogy körbe karcos mindenhol mert az olasz idős tulaj gépi mosó a vitte mindig, az első lököst komplett fújni kell, géptetőt is lakk hiba miatt, hátsó lököst is illetve a két hátsó sárvédőívet is ahol a keréknél a védő matrica van mert az egyik oldalt nem tették vissza mikor az előző tulaj fújta. Valamint a két első sárvédő elemet szintén lakkhiba, valamint a 2 ajtóéleket is. És a két visszapillantót is.
De amúgy a fényező srác szerint sem kene telifényt, szerinte polírral sok elem menentő lenne képek alapján de majd ha élőben látta akkor tud többet mondani.
Én úgy vagyok vele ha egyszer most ezt csináljuk akkor csináljuk meg rendesen legyen szép az egész.
RomeoOne2021-08-11 23:15:47 // 21216
És ráköltenél több 10ezer eurót? Lehet hamar meglenne a Giuliàd, ha inkább arra raknád félre🙃
leopop32021-08-11 23:10:36 // 21215
Amúgy azt nem is értem pedig élőben látszik, úgy néz ki képek ennyire nem adják vissza.
Hidd el kell sajnos.
Tudtam mivel olasz volt ugye de cserébe mindenhol rozsdamentes.
De az a gond nagyon maximalista vagyok az autómmal szóval ha nem kéne is ezzel foglalkozom állandóan 🤣🤣🍀
leopop32021-08-11 23:07:14 // 21214
Igen lassan 2 éve ezen gondolkodom.
Egy holland Brerás srác 3.2 automatával csinálta meg sőt ő teljes felújítást csinált. 30-40 ezer euróért...
Képekkel dokumentálta az egészet illetve 2 éve beszélgetek vele erről, pont ezért hogy mikkel jár a folyamat ugyhogy tudom mire kell számítani. Viszont jól esik hogy figyelmeztetsz rá!
Illetve szerencsére olyan emberhez kerül akire rá merem bízni, illetve sok dolgot magam fogok csinálni majd a kiszereléssel.
Piritu - 1.000.0002021-08-11 22:19:14 // 21213
Nekem megy.
DrB2021-08-11 21:30:32 // 21212
így próbáltam, ez nem működik, pedig azt írja: "Sikeres adatmódosítás"
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-11 21:16:33 // 21211
A turbó Garrett Gt2056KSZ.
RomeoOne2021-08-11 20:56:25 // 21210
Adataim -> Bemutatkozás:

Aztán "Mentés", működnie kéne, nekem működött.
DrB2021-08-11 20:28:41 // 21209
Hogy lehet a bemutatkozó sorokat a `Saját oldalam` alatt megváltoztatni (ideje lenne)? Ha beadom az új szöveget, annak ellenére, hogy "Sikeres adatmódosítás" üzenetet ír, mégis a régi szöveg marad. Több böngészővel is kipróbáltam...
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-11 20:10:28 // 21208
Ezen van mindkettő. :-)
zümi1662021-08-11 19:56:33 // 21206
Ezt én is megjátszhatnám, már nem lehet rendelni pasztell lakk feketét, meg világos alu színű Performance felókat se.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-11 19:18:01 // 21205
A korábbi modellekhez képest a my21-nek változott a légmennyiség mérője. Egy fura szerkezet került fel. A helye a korábbi verziókon is meg volt a szívócsövön.
Szerintem a gpf-től is jönnek bele csövek, valami kombinált szenzor lehet?


A turbó méretén sem tértem még napirendre. Hatalmasnak tűnik. És simán behallatszik alacsonyabb fordulaton D-ben amikor elkezd betölteni.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-11 17:39:22 // 21204
Szerintem úgy általában ez a jó megoldás. A 159-en nekem volt kormányon lévő, próbálj meg azzal kormány átfogás közben váltani. Nem tuti XD Szerintem jobban kézre esik a kormányoszlopon lévő. Aki összekeveri a kezeit, az végezzen koordinációs gyakorlatokat :-) Nyilván ergonómiailag egy utcai autón szinte indokolatlan, utcán az index és az ablaktörlő fontosabbak. Kivéve egy rendes olasz autóban, ahol a fentiek másodlagosak, és a vezetési élmény számít.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-11 17:25:20 // 21203
Várkonyi Gábor mai képe :-) Szintén Gandini.
A rendszáma alapján ez az én céges autóm XDD
Giuntini2021-08-11 16:08:42 // 21201
Valószínűleg a Giulián ez volt a jó megoldás. Végül is a Ferrarik is utcára tervezett autók, nem versenypályára. Viszont a 4C-nél szerintem a kormánynak olyan az áttételezése, hogy ott ez volt a kézenfekvőbb. Szervo nélkül, és szerintem egy kitekerésnél már el is fordult az autó.
RomeoOne2021-08-11 15:41:06 // 21200
Igen, de még mindig ott van az, hogy van, hogy át kell fognod a kormányon. És akkor hamar belezavarodsz, hogy hol-melyik váltófül van. Megszokás kérdése, mindkettővel lehet élni. Nekem jobban tetszik így :)
aranytl2021-08-11 15:11:29 // 21199
Réges-régen is kanyarodtak gyorsan, akkor alakult ki ez a séma. Manuális váltóval kanyarban nem váltasz, különben oda az egész. Tempót és időt veszítesz, rosszabb esetben kisodródsz, mert egy kézzel fogod csak a kormányt, vagy a nyomatékváltozás megtréfál :)
Ezzel az automatával lehetne kanyarban is váltani, mert egyszerű és gyors. Talán nem dobja el a farát. Viszont ha jól vezetsz nem érdemes.
aranytl2021-08-11 15:03:02 // 21198
Én a különálló kézifék nyereg magyarázatát nem értem. Alap, hogy a forró féket visszahűtöd és utána állsz meg. A forró tárcsának se a meleg se a hideg betét szorítása nem jó.
Simán azért van külön nyereg, mert a 4 dugattyús brembo csak hidraulikus, és nem alkalmaztak dobféket mint a többi gyártó.
RomeoOne2021-08-11 14:36:45 // 21197
Figyelj, erre van tervezve a kocsi. A lényeg, hogy ha nem tudsz úgy váltani, akkor nem a váltókar a hibás. Ezt kéne megtanulnia az újságírónak :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-11 14:27:58 // 21196
szeretem ezeket az elméleti kanyarvételeket :DDD
RomeoOne2021-08-11 14:25:55 // 21195
Meg, ha kanyarban akarsz beleváltogatni, ott, ahol nagyon ki van tekerve a kormány, már rég elrontottad...

Giuntini2021-08-11 14:19:58 // 21194
+ a fixen álló váltófülek téma, mikor már ezerszer el lett magyarázva, hogy miért így ideális! Az összes Ferrarinál így van! Sohasem kell keresni kanyarban, hogy hol van a váltófül!
Halesz2021-08-11 14:17:18 // 21193
Nagyon jó teszt!

Már már azt érzem, hogy az "anyaghasználat és a kidolgozás" csak azért került az ellenérvek közé, mert nem volt mit odaírni...
Giuntini2021-08-11 14:05:04 // 21192
De miért? Nem tenném! A gyári fényezést semmi sem pótolhatja! Ha nem vagy elégedett a fényével, vagy karcos, miért nem viszed el egy normális és szakszerű gépi polírra?
Nasuto2021-08-11 13:46:30 // 21191
Nasuto2021-08-11 13:45:13 // 21190
Hát a helyedben én nem tenném. Képek alapján teljesen rendben van tiéd. Szerintem aludj rá még. ;)
Liquid2021-08-11 13:31:26 // 21189
Pontosan így van. Az ilyen mutatvány után csak akkor lesz jó újra ha magad csinálod ahogy leírtad, vagy az Isten pénze is kevés megfizetni az embert aki megcsinálja.
Én is csak akkor vágnék bele ha tényleg nagyon muszáj.
Piritu - 1.000.0002021-08-11 11:54:54 // 21188
... pont ezek miatt gondokodom fóliázásban a Spidernél ugyan ilyen metál feketére.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-11 10:30:06 // 21187
Húú..ezt jól átgondoltad? Ennyire rossz állapotú már a fényezése? Remélem nagyon jó fényezőt és még annál is jobb és gondosabb embereket találtál a szétszedés/összerakásra. Tudnék mesélni, de gyárias zörgésmentes belteret nagyjából akkor várj összerakás után, ha te magad csináltad és te magad raktál vissza minden patentot csavart. És te magad cserélted ki a kicsit hajlott, kicsit törött darabokat újakra. Nagyon jelen kell lenni a folyamatban. Saját szememmel láttam ahogy jónevű műhelyben a saját munkájukat vágták haza. Egy gyönyörűen fényezett fekete autót még felpolíroztak, hogy szebb legyen. Olyan karcos lett, mintha gépi mosóba hordanák naponta. És szerintük szép lett.. Szintén láttam, hogy mi történik a műanyag elemekkel amikor sietnek a szakik és nem jön ki, nem megy a helyére.. szerinted? Azt a saját autómon tapasztaltam meg, hogy mennyire kéne szétszedni a belteret. Teljesen! Nekem bent maradtak az ülések, szőnyegek, csak az ajtók lettek kipakolva. Hogy mennyire lett minden koszos mire elkészült, arra szavak nincsenek. A belteret alig győztem kitisztítani, rendbetenni. Szóval vannak járulékos macerák, erre készülj fel, az autó pedig a gyárias érzetéből veszíteni fog. Nem vészmadárkodni akarok, csak tudj ezekről, úgy vágj bele.
leopop32021-08-11 09:10:00 // 21186
Köszi pont ezt akartam kérdezni mert augusztus végén megy telifényre Bella 😁
zgi5212021-08-11 07:07:07 // 21185
én is filóztam anno a Monte Carlón.. de külső -belső szín kombó nem teljesen opcionális volt akkor. pl. a Monte -n levő turbina felni egy liparin sem volt/lehetett. :(
RomeoOne2021-08-10 23:25:14 // 21184
PBali2021-08-10 22:18:53 // 21183
Kiràly, remélem lesz róla videó is! :-)))
Meg azt is, hogy egyszer a közeljövőben eljutok én is Aresebe ;-)
DrB2021-08-10 22:16:42 // 21182
Kösz a tippet! Hogy vmilyen szenzor problèma lehet, nekem is megfordult a fejemben.
DrB2021-08-10 22:08:58 // 21181
Kösz, ezt mèg kipróbálom!
Piritu - 1.000.0002021-08-10 22:03:08 // 21180
Lehet hogy ki kellene olvasni a vezérlőt, lehet hogy valamelyik hőmérője vagy a napfény érzékelő feladta a küzdelmet...
Még egy tipp, kapcsold át A-ba, ott valamit a klíma vezérlés is másképp csinál, lehet hogy segít.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-10 21:25:13 // 21179
Sajnos a Stelvioba ugyan az a rendszer, mint a Giuliaba a légm3 meg ugye nagyobb... alul van méretezve ...
carver2021-08-10 21:20:26 // 21178
nekem egész jól működik az "okos" belső keringetés, pl büdös autó kipárolgását általában nem engedi be, de nem is álmosodtam el egyszer sem az oxigénhiánytól, akkor sem ha öten ültünk benne sokáig...
carver2021-08-10 21:13:33 // 21177
na nem mintha ezért vette volna itt bárki 🤣🤣🤣
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-10 21:11:53 // 21176
Ez ilyen engem annyiszor kérdeznek "láttalak füreden, voltál Siófokon, M7en száguldoztál stb" szóval nem egy alibi biztos autó 🤣🤣🤣
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-10 21:08:48 // 21175
A balos belső keringtetést kapcsold ki sokat ront a helyzeten, amúgy meg jól kellene hűtenie nálam semmi gond
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-10 20:17:15 // 21174
Na és az opciókat. Olyan autó mint a Tiéd már nem rendelhető. Nincs olyan felni, nincs olyan belső. És szerintem itt nagyjából bárkiét megnézzük, kicsit különbözik a többitől és már pont olyan nem rendelhető. Addig kavartak az opciókkal , rendelhető extrákkal, hogy az a néhány eladott Giulia az kb mind különbözik :-) A darabszám csak esik, az opciók kopnak, lassan tényleg ott jár az egyediségük mint a manufakturálisan készülő autóknak. És az értékük is..
Az a durva, hogy engem pl. felismertek az autómról. Egy ismerősöm látta Debrecenben a zöldet, és eszébe jutottam róla. Felhívott, és el is újságolta milyen autót látott. Kicsit meglepte, hogy jól asszociált, és engem látott :-) Úgyhogy ennyi, ezek egyediek, és túlságosan is beazonosítanak. Ha huligánkodok, tudják, hogy nem egy hülye Alfás volt, hanem Gyuri. Úgyhogy ennek megfelelően illik közlekedni XD
DrB2021-08-10 18:49:00 // 21173
Amikor nem hűt elèggè, akkor sem Autón, sem manuálban nem hűt rendesen. Max. hűtèsre állítva sem kèpes kellemes hőmèrsèkletet csinálni. Ès a Sync ki-/bekapcsolása sem segít. Volt, hogy a jobb oldalon mind elöl, mind hátul kellemesen hűvös levegőt fújt be, míg baloldalt elöl csak épp hogy hűvösnek mondhatót, bal hátul pedig inkább melegnek èreztem a kezemmel. Aztán legközelebb jónak tűnt, igaz, nem volt akkora meleg. Ma meg megint a fenti problèma…
carver2021-08-10 18:25:59 // 21172
kezdem azt gondolni hogy az AR így tornássza fel a Giuliák értékmegőrzését, hogy 2-3 évente kivezeti a színeket :)

Nekem pl Monte Carlo kék van, nehéz elképzelni hogy ne vitték volna, nálunk sok szalonban láttam, tesztvideókon is sokszor lehetett látni, meg a hivatalos reklámfilmeken is, de legalább ráírhatom egyszer majd ha el akarnám adni hogy egyedi kivitel :)
zgi5212021-08-10 18:07:40 // 21171
a fazonnal kb. együtt vettük a Julist, az elsők között volt Ő is a nemzetközi fórumon.
a nagy huhogás (ááá, Alfa értékvesztése) ellenére igen jól tartja az árát és még mindig az egyik lexebb a lipari ;)

link
carver2021-08-10 17:20:33 // 21170
Majd biztos válaszolnak azok is akik értenek is hozzá, de ha azt érzed hogy hátul hűt csak elöl nem akkor ott nem szivárgott el semmi, 3 év alatt nem is szabadna.

AUTO-n használod? Nekem az általában jobban működik mint ha én akarom beállítani... Én kikapcsolnám a Sync-et, megnézném hogy minden beömlő ki van-e nyitva teljesen és egyesével végignézném a beömlőket (felső, középső, alsó befúvás) és ha mindegyik ok akkor csak az AUTO funkcióval lehet gond.

Itt nem emlékszem hogy az elmúlt két évben bárki panaszkodott volna a klímára, külföldi fórumokon sem találtam szériaproblémára utaló visszajelzéseket, csak légszűrő cserét javasolnak, meg "gyenge AC-ra" panaszkodnak
DrB2021-08-10 16:44:26 // 21169
Mivel a Stelvio topik nem igazán èl, s ebből a szempontból is ugyanaz a kèt típus, itt kèrdezlek meg titeket:

Az elmúlt napok az elsô, hogy 30 fok körüli időjárásban használom a Stelviót. S elèg hektikusan hűt. Sokszor nem kèpes kellően lehűteni a belteret, mindegy, hogyan állítom be. Van, hogy az egyik oldalon (elől ès hátul is) csak langyos levegőt fúj, miközben a másikon hűvöset, aztán meg fordítva. Az autó 2,5 èves MY19 (2018. májusi gyártás). A kereskedőnèl, ahol vettem, valszeg több, mint fèl èvet is állhatott. Szóval, valszeg csak fel kellene tölteni.

Van vmi ismert szèriahibája a klímának?

Kell valami speciális dologra figyelni a feltöltèsnèl vagy bármelyik normális szervíz/autóklímás megfelel?

Tud valaki Szentgotthárdon vagy környèkèn vki megbízható szakembert ajánlani!

Köszi!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.