Fórum >> Típusok >> Giulia

Piritu - 1.000.0002021-08-13 13:08:26 // 21265
álnokról = álmokról
Piritu - 1.000.0002021-08-13 13:07:15 // 21264
Az egész lista érdekes, a legelsőt és a legutolsót nyugodtan kiveheted ahogy pontozásoknál a sportban.
Az eloszlás érdekes. A lista elején vannak az "olcsó" autók a végé a drágák Ennyi :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-13 13:03:52 // 21263
ugye árulkodó ...Brera főleg a felső szegmensben az uccsó 4 egy szentségtörő dízel, meg egy echte szentségtörő Alfa TB :DDDD
Piritu - 1.000.0002021-08-13 13:01:14 // 21262
A TiBi azért drága mert nincs és annyit kérnek érte amennyit akarnak.
Pár éve a Spider cserekor szóba jött a 939 Spider, de a keresés fél éve alatt egyet se találtam. Aztán a JTS-ek közt néztem szét, arra meg a szerelőm mondta hogy akkor nem szívesen fogadna, mert éppen előtte sz@p@tt egyel.
Szóval történet van, azok miatt nem kell lemondani az álnokról...

Mondjuk a Júlia turbó benzinese felvillantja hogy mit tudhat a TiBi...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-13 12:59:34 // 21261
szerintem én több horror sztorit tudok mesélni ha kíváncsi vagy rá a hulladék láncos szarról :P
Nincs mesterséges ár, az az ár van amit egy autóért kifizetnek próbáld meg a JTS-ed eladni 4 milláért nem fog menni, a TBi-t meg viszik horror áron is... na ez a valóság :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-13 12:57:57 // 21260
jah látom egy JTS :DDD Svájcba is az megy huggyér nem kell bemutatni az autó árakat köszi :DDD
leopop32021-08-13 12:56:58 // 21259
linkelés=linkeled
leopop32021-08-13 12:56:09 // 21258
Azt mielőtt linkelés megnézheted volna hogy ne egy szakad üléses lógó lőkhárítós bontó szökevényt linkelje be.....
leopop32021-08-13 12:54:36 // 21257
De mostmár abba hagyhatjuk a topik offolást vagy menjünk át a Brera topicba :DD
Piritu - 1.000.0002021-08-13 12:54:04 // 21256
A legolcsóbb brera a 2.4 csak mondom....hmmm
leopop32021-08-13 12:50:44 // 21255
A legolcsóbb brera a 2.4 csak mondom....
Tbi-nek mesterségesen van olyan ára csak.
Sétálj be a szerelőmhöz Czanbán Berciékhez tudnának mesélni Tbi típushibákról.
Horror sztori volt rendesen ide is valaki bemásolta asszem fél éve...
leopop32021-08-13 12:22:07 // 21254
Hát igen ugyanezeket gondoltam én is
leopop32021-08-13 12:18:59 // 21253
Annyira igazad van nagyon jól gondolod, mondom rendesen kiismertél ami valahol félelmetes de jó is ;)
Viszont nekem több sem kell a Breránál sőt nem is az hogy több vagy más nem kell hanem kell más is, de barmi más úgy kell hogy ott van mellette a Brera a tulajdonomban a garázsban és úgy ahogy mindig is megálmodtam remélem így érthető ;)
leopop32021-08-13 12:13:10 // 21252
Így van 🤪
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-13 12:11:16 // 21251
az a baj bármennyit költesz egy 2.2JTS-re az csak az marad, nem hiába a legolcsóbb Brera-ban egy 1.8Tbi 5-6 milla... na miért
Giuntini2021-08-13 11:57:57 // 21250
Nem tudom mennyire lenne jobb a Busso V6 mint a Holden blokk. A Holden blokk papíron még egy kicsit erősebb is! Aztán ki tudja, lehet hogy egy Busso motorral be lehetne bizonyítani hogy nem a súly volt a fő probléma, hanem a motorok teljesítménye!
Mekkora lenne, ha valaki megépítené azt a GTA-t, ami a Nürburgringen szaladgált prototípusként, V8 szívó Ferrari motorral, 450 lóval (a 8C motorja).... Na arra lennék kíváncsi!!
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-13 11:53:26 // 21249
A motorcseréről fantáziálni jó :-) Én végigcsináltam egy ilyen projektet, és még nem is mondhatom hogy én csináltam, mert a Trabis haverok művelték a nehezét, ők tudtak hegeszteni :-) Egyetemistaként ennyi volt az elérhető álom, a meglévő Wareszból gombokért sok munkával kihozni a legjobbat. Így is indokolatlanul sokba került, de sosem annyiba amennyiből át tudtam volna ülni egy bármilyen normálisabb autóba. Sajnos arra esély sem volt. Egy Ascona B volt az álom. Vicces, de ma is kéne. Ez volt a majdnem elérhető.. Majd egy e30-as BMW és egy 164-es Alfa. Aztán egyik se lett, én is monomániásan csinálgattam a Wareszt, nagyon más opcióm nem is volt. Te se látsz tovább a Breránál, viszont neked úgy érzem meg volna a lehetőséged ennél többet kipróbálni. Akár egy régebbi Alfát, vagy bármi érdekeset. Én megtenném amíg lehet, mert a Brera az Brera marad akármennyit költessz rá. Új tapasztalatot ez attól nem ad, ha pirosabb lesz, vagy több benne a karbon betét.
Kócosw2021-08-13 09:26:33 // 21248
ahogy vidéken mondankák : ollant kő vennyi amiben benne van a véjhat 🤪
leopop32021-08-13 09:08:15 // 21247
Hát nem csodálom, én is :DD
Liquid2021-08-13 09:07:13 // 21246
ezen fantáziáltam én is, de nem nyertem sehol nagyobb összeget, hogy be merjem vállalni :D
leopop32021-08-13 09:04:15 // 21245
Olasz haverom is azt mondja amúgy ha neki meghal benne egyszer a 2.4 ezt fogja csinálni.
Mellette van egy GTV 2.0 V6 Turbója.
leopop32021-08-13 09:02:42 // 21244
Köszönöm szépen hogy ismeretlenül véleményezel :))))
Liquid2021-08-13 08:13:26 // 21243
Megmondom én is tutit :) Bele kell rakni egy rendes arese-i V6 - ot. Az olasz is, szívó is, szép is meg erős is. Szopás azzal is van annyi mint a kompresszorral, az eredmény meg szerintem jobb.
Zolibácsi2021-08-13 06:39:31 // 21242
Gondoltam hozzá szólok én is az autó építéshez, de 5x is kitöröltem a mondani valóm. Ezért csak ezt így itt hagyom mint vélemény:
" A világon az ész van legjobban elosztva, mindenki azt hiszi neki van a legtöbb."
leopop32021-08-12 22:19:05 // 21241
Na azért nem végtelen a keret de ha finanszírozod mehet :DD
Kócosw2021-08-12 21:23:25 // 21240
csekkendzsineset? 😂 bocs aljas vagyok tudom 😆
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-12 20:01:48 // 21239
Annak sem lenne sok értelme ... sosem értettem ezt a tuningoljuk agyon az autót ha nagyobb teljesítmény kell olyan autó kell venni az gyárilag bírja
RomeoOne2021-08-12 17:21:09 // 21238
Vegyél bele egy 2.9T motort. Az nem is kicsi, olasz is ízig-vérig, igaz turbós, de azért nem olyan rossz az. Erhard berendeli neked, ha megkéred, csak lehet le kell tenni majd egy kis előleget :DDD
leopop32021-08-12 16:49:40 // 21237
értentő=érthető
Csak megint az autocorrect de ezt nem tudom hogy hozta össze 🤣
leopop32021-08-12 16:46:09 // 21236
Mondom jól ismersz már ;)
Semmi bajom a motorral csak szerintem nem a Brerába való, 159 ben meg Giuliettában oké, erre gondoltam.
Az Autodelta nem kevés éve tuningol Alfát és JTS motorokat tudják hova kell nyúlni :) Érdemes róluk kicsit olvasni, de beszélgettem velük már telefonon is ezért ;)
A gyári turbós megoldás azért nem tetszik mert álatálban nem szokás turbós motort tenni egy Grand turismoban. Legalábbis az én nézeteik alapján biztos nem. Sok másik Brera tulaj is így van ezzel nem csak én.
Hát tudom én is szeretnék mellé egyet de majd csak ha készen van ez a project, ettől érzem magam jól valahogy nehéz ezt az érzést elmondani, vagy átadni de szerintem azért látszik az öröm a videókban miután egy-egy upgrade-t megcsinálok a kocsin.
Ha kész lesz hátha jobban értentő lesz úgy 😁✌🍀
És természetesen viszlek egy körre ha kész ez nem vitás ;)
Ezt a mostani hangot sem tudja egy 1.8 Tbi hát még majd a kompresszor hangját :P
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-12 16:38:32 // 21235
VM motori igen Alfa...
leopop32021-08-12 16:32:32 // 21234
van=vagy
Csak telefon állandóan kijavit
leopop32021-08-12 16:31:19 // 21233
Alfa dízel persze.... Fiat dízel így már igaz...
Alfában dízelt pedig hát aki kívánja annak egészégére....
Grand Turismoban és Brera bódéban meg főleg szívó benzin van kompresszor
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-12 16:25:18 // 21232
Azt sejtettem hogy ilyesmi lesz a válasz...Biztos szép lesz, jó lesz. :-)
Az 1.8 Tbi-t hogy miért nem kedveled azt nem értem, az egy nagyon jó, és főleg rendes olasz motor. Egy 1.8 turbó nem kis köbcenti, és amúgy egy 2.2 szívó pedig nem túl nagy :-)
Hogy egy utólagos és elképesztően drága kompresszor mitől lesz jobb egy gyári turbós megoldásnál azt sem igazán fogom megérteni. De elég ha te érted.
Ezerszer inkább pakolnám félre a filléreket egy Giuliára. Legyen az 952-es vagy 105-ös. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-12 16:00:01 // 21231
Hát tudod egy igazi Alfásnak a legnagyobb szentségtörés a típusidegen blokk, mint az összes holden opel fostarály hulladék szar...ezerszer bármely alfa dízel a Tbi meg a legjobb abban a bódéban
leopop32021-08-12 15:44:34 // 21230
Na de így is szét offoktuk a Topikot 😆
Szóval ha valakit érdekel privátban szívesen kérdezhet 😁😊
leopop32021-08-12 15:40:42 // 21229
Az előbb pont részleteztem Warbinak, hogy a V6-ot miért nem.
1.8 Tbi-t sem kedvelem, egy grand turismoban ne legyen kis turbó benzin, csak szívó benzin vagy kompresszoros!! (Persze jobban megy nyílván a Tbi de egyszerűen nekem szentségtörés lenne, úgy mint az is hogy csináltak dízel Brerát 🤮)
Így az utóbbit a kompresszorost meg is építeni magamnak ;)
Szerintem ezzel semmi baj nincs ha kész az egész Project szívesen megmutatom nektek 😁😊
City-n is nagyon sokan kérdezték hogy áll és merre tart a project 😁😉
leopop32021-08-12 15:34:06 // 21228
Ráért a srác plusz ő a sajátját akarta olyanra megcsinálni mintha makulátlan lenne.
És sikerült neki hiszen egy második világháborús régi autókat restauráló cég csinálta az övét. Patika lett hidd el.
De amúgy ő sem és én sem venném meg az Independent Brerát.
Nekem egyrészt azért sem mert csak Rossoban szeretném, illetve a sajátomat akarom megcsinálni álom szépre amilyenre kigondoltam :) Lentebb leírom milyenre ;)
Ha tudnád eddig is mennyi mindent kapott hidd el. És még mennyi hátra van 😅😁
Eddig cserélt dolgok listája: (és ezek csak szépészeti dolgok karbantartás nincs benne)

Ti felnik
Ti kormány
Ti pedálszett
Carbon Center Console
Carbon gear piece
Carbon steering wheel piece
Paris 5 garage egyedi olasz kipufogó
Andorid 10 fejegység Apple Carplay-el
Fékfestés (fúrt mart tárcsák hamarosan)
Most a telifény
Jövőre motorhoz is hozzá nyúlunk a kompresszor előtt
Illetve a Brera S Prodrive teljes futóművét is megkapja.

Ja meg a másik a 3.2 V6 Holden abból én nem kérek köszi! Ismerem az összes hibáját nem véletlen nem azt vettem. Beszerezhetetlen hozzá bármi. Plusz úgy tolja az orrát hogy azt köszi nem, és a Q4 miatt még kurva nehéz is.
A faceliftes 2.2 a legkönnyebb nem véletlen vettem ezt.

Ha nem tartanám meg örökre el sem kezdtem volna ezeket.
Nekem azokkal a dolgokkal amiket megcsinálok rajta így lesz teljes ahogy mindig is szerettem volna. Prodrive S-t nem kapott Európa csak Anglia így megcsinálom magamnak sőt még picit jobbra is 😁🥰🍀
carver2021-08-12 14:22:56 // 21227
én meg apám Zsiguliját később Ladáját hajtottam (sokszor tudott is róla)... Biztos ott égett be a hátsó kerekes élmény :) Életemben először a vizsgán csúsztam meg (az is Zsigulival) amikor hegyen felfelé kellett bemutatni egy kézifékes indulást - előző éjjel lefagyott aszfalton. Megfogtam, megkaptam :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-12 14:10:29 // 21226
Volt nekem is keleti verdám XDD Azt szét kellett szedni, az egészet újra kitalálni, áttervezni, megépíteni és akkor lett jó :-)
carver2021-08-12 14:03:46 // 21225
az előbb két Giuliát is láttam az Apor Vilmoson mindkettő Monte Carlo kék volt (és lakik még egy a Németvölgyin is). Szóval nehezen hihető hogy ne vitték volna ezt a színt és ezért szűnik meg...
Piritu - 1.000.0002021-08-12 11:47:02 // 21223
" sosem szétszedett, gyárias állapotú autó, mint egy csavarjaira szedett és újra összerakott." - anno meg a MERKUR telephely mellé költöztek akik a zsírúj kocsit atomjaira szedték és újra összerakták. Azoknak a kocsiknak bolt "értéke". :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-12 11:34:10 // 21222
a passiót meg kell hagyni azoknak, akik azt választják...
Nasuto2021-08-12 11:22:24 // 21221
Magam sem írhattam volna le jobban. Leo, egy V6 Brera-t (bár nem Busso, de azért nagyon szépen szól) vagy akár egy 1.8TBi-t (ha találsz,,,) szerintem simán ki tudnál hozni a mostani eladásából, a full fény és egyéb rengeteg ráfordított időd árából.
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-12 10:38:18 // 21220
Biztos ráér a srác, eszembe nem jutna ennyit felújításra költeni. :-) Ha ilyen autót szeretnék, simán vennék egy gyárias állapotú, keveset futottat. Lehetőleg különleges darabot. Egy ilyen ha sokáig megtartom sokkal értékesebb is lesz mint egy összefújkált darab. A veteránosok közt is egyre többen állnak hozzá úgy, hogy jobb egy kicsit használtas, kicsit patinás, de sosem szétszedett, gyárias állapotú autó, mint egy csavarjaira szedett és újra összerakott. Nyilván minél öregebb szerkezet, erre annál kisebb az esély.

A helyedben elgondolkoznék egy cserén. Most úgy gondolod, hogy örökre megtartod a 2.2-t, aztán ez majd egyszer megváltozik. Rengeteg pénzért lefényezteted, s ennek az összegnek búcsút mondhatsz. Ha majd egyszer eladnád, még hátrány is lehet. Ha csinálsz egy cserét, és bevásárolsz egy olyan darabot ami ritka, jól felszerelt, és még v6-os is, igencsak jó értéktartásra számíthatsz. Ha egyszer úgy gondolod, hogy kipróbálnál valami mást, egy értékes autód lenne, amiből biztosan jól tudsz kiszállni. Eladod a 2.2-t, hozzáteszed amit a fújkálásra szántál, és van egy komolyabb, értéktartóbb és különlegesebb Brerád. :-)
leopop32021-08-11 23:29:12 // 21219
*tudom
leopop32021-08-11 23:28:38 // 21218
Hát igen ezt rudom de ilyen a szerelem 😅🤣🤣✌
Plusz mindenki ezt mondja de én meg vidáman csinálom a Brera projektet 😁
leopop32021-08-11 23:18:52 // 21217
Azon kívül hogy körbe karcos mindenhol mert az olasz idős tulaj gépi mosó a vitte mindig, az első lököst komplett fújni kell, géptetőt is lakk hiba miatt, hátsó lököst is illetve a két hátsó sárvédőívet is ahol a keréknél a védő matrica van mert az egyik oldalt nem tették vissza mikor az előző tulaj fújta. Valamint a két első sárvédő elemet szintén lakkhiba, valamint a 2 ajtóéleket is. És a két visszapillantót is.
De amúgy a fényező srác szerint sem kene telifényt, szerinte polírral sok elem menentő lenne képek alapján de majd ha élőben látta akkor tud többet mondani.
Én úgy vagyok vele ha egyszer most ezt csináljuk akkor csináljuk meg rendesen legyen szép az egész.
RomeoOne2021-08-11 23:15:47 // 21216
És ráköltenél több 10ezer eurót? Lehet hamar meglenne a Giuliàd, ha inkább arra raknád félre🙃
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.