tdemeter2021-07-27 18:24:22 // 20968
Na, mesélj, mi a baj?
RomeoOne2021-07-27 18:18:00 // 20967
Hát, aki olyan szerencsés, hogy egy működő, kész autót adnak át neki a digók, annak lehet, hogy ez a tapasztalata. De nem mindenkinek jár ez a kivàltság 🤣🤣🤣
Kócosw2021-07-27 17:22:04 // 20966
nekem a 159 minden volt csak nem Zen... 🤪
Kócosw2021-07-27 17:21:23 // 20965
abba ne menjünk bele hogy ki döntött,bár nem tudom kit értesz világ alatt.Mert itt az van amit pontosan leírtal egy lobbizas kovetkezteben a politikusok altal felhypeolt történet.Hogy ez hova vezet és a celja mi el se kezdjük mert messze vezet.Egy biztos a Giulia Stelvio kettős az első autó ahol elgondolkodom azon hogy uj autot vegyek.Utolso lehetőség gyanánt igazi alfát venni.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-27 17:16:38 // 20964
Jó lesz4 XDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-27 17:07:49 // 20963
Nemá.. a Zen az egy dolog. Nagyon tudta a 159. De a Giulia ezerszer jobban kézre áll. A 159 tele volt béna megoldásokkal, a klímapaneltől az esőszenzorig. Érdekes, ha a 159-et érzed gondtalanabb autónak :-O A Zenről csak annyit, hogy elmentünk tegnap Csengerbe, majd haza. 117 országúti km, jó forgalmas, helyenként kanyargós, tükörsima út és vacak út is van, minden is van a traktortól az ejtőernyősig azon az útszakaszon :-) A Zen 159-el is szépen haladtunk mindig, na de ez. Ezerszer kényelmesebb, ezerszer könnyebb vele előzni, és úgy mentünk 10 perccel gyorsabbat a szokásosnál, hogy nem értem, hogy hol jött az össze? Annyira nem is siettem. A 159-cel kellemetlenebb szűk úton kamiont előzni, rossz úton pláne. A Giuliával nem érzem szűknek az utat. Simán van még két centi a padkáig XDD A különbség szerintem elképesztően nagy a két autó között. Lényegesen értelmesebben van a Giuliában minden megoldva, és olyan vezetési visszajelzéseket ad, amilyet a 159 soha nem tudott és ettől sokkal könnyebb vezetni. Tényleg a szemem sarkában észrevett papírzacskót már ki is kerültük. És csak gondolkozok, hogy én voltam, vagy az autó XD Nagyon ösztönös az egész szerintem.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-27 16:52:09 // 20962
A 159 szerintem nagyon Giugaro. Az én olaszautós világomban az olasz verda vagány, különleges, de sosem agresszív. Ezért nem tetszett már a 156 facelift sem igazán. Pont azt a szelíd bájt vette le Giulgaro, és tett helyére egy egyértelműen agresszív megjelenést. Ezt a koncepciót aztán a Brera/159-nél fullosan kibontotta. Gyönyörű szép lett, de nekem egy olasz autóhoz túl sok. Túl sok izom, túl sok agresszív vonal, túl egyértelmű. Egy statikus szobor, ami mozgásban agresszív. A Giulia, vagy akár a Giulietta számomra ennél sokkal kifinomultabb mű :-)
Az olasz autó nő. A nő szép gömbölyű idomokkal rendelkezik XD És sosem egyértelműen agresszív, inkább fondorlatosan.
Az olasz autó nő. A nő szép gömbölyű idomokkal rendelkezik XD És sosem egyértelműen agresszív, inkább fondorlatosan.
RomeoOne2021-07-27 16:41:31 // 20961
Az érzésre gondoltam ezzel a dologgal, nem a kinézetre. A 159 egy gondtalan autóm volt, beültem és mentem, minden praktikus, kényelmes, nyugatató... "Zen", ahogy Gyuri mondaná :DDD
Hát, ez nem ilyen... :DDD
Hát, ez nem ilyen... :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-27 16:33:31 // 20960
Visszatérve a topichoz.. igen, 35 fokban elkeni a farát. :-) Nagyon eröltetni sem kell, semmit nem akartam, csak tempósan kikanyarodni, mert jöttek keresztben. Na én is mentem keresztben XD Ahogy a VDC megfogja az nem kellemes..
denil12021-07-27 16:24:02 // 20959
"A 159 külső megjelenésében, részleteiben olaszosabb mint a Giulia. Műszerfala pedig a régi Alfa Romeo iskolát követi. A Giulia pont sokkal elfogadhatóbb azok számára, akik nem érzik annyira sajátjuknak az olasz formatervezői világot. "
Pont ezt írtam le az előbb mielőtt olvastalak volna téged :)
Pont ezt írtam le az előbb mielőtt olvastalak volna téged :)
denil12021-07-27 16:20:04 // 20958
Láltod ezért érdekes a szubjektivitás és ezért szép a változatosság a világban :)
Én pl. pont fordítva látom.
A 159 volt a megtestesült olaszosság, a maszkulin puncimágnes ( főleg Rosso berlina Ti-ként ) ahol az olaszok szartak a világra.
A Giuban már azt látom,h ott van az olaszosság de már némi Európaiság is a kerekded formáival, vagyis itt már nemcsak maguknak akartak autót gyártani, hanem illeszkedni akartak a világba is. Ezt hívhatjuk kompromisszumnak.
Ez szigorúan a külsejére vonatkozik és csak az én véleményem.
A vezetési élmény és a belseje az echte olasz.
Én pl. pont fordítva látom.
A 159 volt a megtestesült olaszosság, a maszkulin puncimágnes ( főleg Rosso berlina Ti-ként ) ahol az olaszok szartak a világra.
A Giuban már azt látom,h ott van az olaszosság de már némi Európaiság is a kerekded formáival, vagyis itt már nemcsak maguknak akartak autót gyártani, hanem illeszkedni akartak a világba is. Ezt hívhatjuk kompromisszumnak.
Ez szigorúan a külsejére vonatkozik és csak az én véleményem.
A vezetési élmény és a belseje az echte olasz.
denil12021-07-27 16:15:29 // 20957
nem mintha nem várnám a Szeptembert,h átvehessem az autót, de azért ez most olaj volt a tűzre :D
denil12021-07-27 16:14:02 // 20956
Kicsit azért lássunk tovább az orrunknál.
Ez egy olyan technológia ami bár régóta létezik, valójában csak a Tesla miatt lett alig 10 éve ennyire közkedvelt és elfogadott. Ők voltak azok akik megmutatták a világnak,h lehet élni elektromos autóval.
Egy több mint 10 éves iparágról beszélünk, ehhez képest az elmúlt 10 évben gyökerestül fordult fel a világ ebből a szempontból és az EUs direktívák plusz az állami intervenciók ezt még fel is gyorsították.
Ha ezt mind figyelembe veszed, akkor nem nehéz belátni, hogy 10 éven belül ez a technológia pont annyira lesz elérhető és hétköznapos mint mondjuk ma egy Duster v Swift. Vagyis nem fog 10M-ba kerülni, nem lesz nehéz tölteni, nem lesz kompromisszumos ( legalábbis nem olyan értelemben mint mos ) és teljes szokványossá fog válni.
Én nem azt mondom,h ennek éljenzek. Csupán annyit állítok,h ez már itt van és a világ már döntött. Ez a jövő. Tetszik vagy sem nekünk, ez van és kész.
Ez egy olyan technológia ami bár régóta létezik, valójában csak a Tesla miatt lett alig 10 éve ennyire közkedvelt és elfogadott. Ők voltak azok akik megmutatták a világnak,h lehet élni elektromos autóval.
Egy több mint 10 éves iparágról beszélünk, ehhez képest az elmúlt 10 évben gyökerestül fordult fel a világ ebből a szempontból és az EUs direktívák plusz az állami intervenciók ezt még fel is gyorsították.
Ha ezt mind figyelembe veszed, akkor nem nehéz belátni, hogy 10 éven belül ez a technológia pont annyira lesz elérhető és hétköznapos mint mondjuk ma egy Duster v Swift. Vagyis nem fog 10M-ba kerülni, nem lesz nehéz tölteni, nem lesz kompromisszumos ( legalábbis nem olyan értelemben mint mos ) és teljes szokványossá fog válni.
Én nem azt mondom,h ennek éljenzek. Csupán annyit állítok,h ez már itt van és a világ már döntött. Ez a jövő. Tetszik vagy sem nekünk, ez van és kész.
tdemeter2021-07-27 14:49:24 // 20955
Ha ilyen minőségben érdekel a téma, akkor ez neked való oldal lesz :)
Kócosw2021-07-27 14:49:05 // 20954
😂😂😂mar minden világos...
tdemeter2021-07-27 14:35:03 // 20953
Gaggiát néztem már, ilyen full-autó cuccot, bár ahogy nézem ezek kb csavarra saeco/Philips gépek, de minimum megvette már ezeket is...
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-27 14:32:54 // 20952
Ott csak ülnek a srácok, isszák a kávét, se mobil, se laptop XDD
Kócosw2021-07-27 14:21:51 // 20951
es mar is a kaves topicban erzem magam :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-27 14:18:37 // 20950
Egy Alfás asztalán egy Bezzera mutat legjobban :-)
Amúgy meg valami régebbi, de felújított Gaggiával (Classic), Lelittel kezdeném, plusz egy jó őrlő. Sajna az új főzők belül le vannak olcsósítva. Nyilván a Bezzera árszintjén azért már jót kapsz :-)
Amúgy meg valami régebbi, de felújított Gaggiával (Classic), Lelittel kezdeném, plusz egy jó őrlő. Sajna az új főzők belül le vannak olcsósítva. Nyilván a Bezzera árszintjén azért már jót kapsz :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-27 14:08:24 // 20949
kávéfőzőt? tág fogalom a kotyogósból a Bialetti jó, olasz nincs benne semmi mozgó alkatrész :DDD Darálós kávégépből a legjobb a Jura az meg svájci :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-27 14:06:16 // 20948
Egyébként ittam már Saeco-ból finomat, de valójában minden ilyen automata gép belül teljesen műanyag. Egy műanyag csőben tömöríti a kávét, és azon nyomja át a vizet. A QuicMill teljesen fém szekezet, nekem volt egy pár hónapig egy ilyen. Felújítottban vettem meg, úgy sem volt olcsó. Nem főz rosszat...mégis eladtam, mert a karossal jobb is főzni, és finomabb is.
Nekem egy régebbi darab volt, és volt vele macera is, maradtam a kézműves kávé főzésnél :-)
Nekem egy régebbi darab volt, és volt vele macera is, maradtam a kézműves kávé főzésnél :-)
tdemeter2021-07-27 14:02:35 // 20947
Automatát kéne ja, de már hajlok rá, hogy valami kézi cucc legyen.
G-MANN🍀2021-07-27 13:51:15 // 20946
Egyes kutaknál, nem volt elég, ha jól betöltő, nálam is volt 1x 2x ilyen, picit elforgattam és ok lett
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-27 13:49:16 // 20945
Egyszer utazz egy Peking Sanghajt. Jórészt 300 fölött megy, az 1300km megvan neki picit több, mint 4 óra alatt. ;-)
Kávé főzőt, vagy automatát keresel? Ha automatát, az nehéz ügy, én a QuickMill-ről tudok kb mint egyetlen valódi espresso-ra képes automata gép. De lehet változtak a dolgok azóta.
Kávé főzőt, vagy automatát keresel? Ha automatát, az nehéz ügy, én a QuickMill-ről tudok kb mint egyetlen valódi espresso-ra képes automata gép. De lehet változtak a dolgok azóta.
Giuntini2021-07-27 13:46:45 // 20944
Igen, ugyanez a vonat jár Milano-Roma vonalon, a Freccia Rossa. Olasz vonat!
A De Longhi vagy a Saeco prémium kategóriás kávégépeiben nem lehet csalódni. Hozzá használj Kimbo Espresso Napoletano kávét, és a Mennyországban érzed magad!
A De Longhi vagy a Saeco prémium kategóriás kávégépeiben nem lehet csalódni. Hozzá használj Kimbo Espresso Napoletano kávét, és a Mennyországban érzed magad!
tdemeter2021-07-27 13:28:40 // 20943
Off:
Nemrég volt szerencsém egy ETR600-as szuper-vonaton utazni Zürichből Münchenbe.
Kicsit érdemes utánaolvasni, hogy mi is ez pontosan. 250-el megy, a kanyarban pedig 8%-al megdönti a vagont, hogy kevésbé zavarjon a fizika és gyorsabban tudja bevenni.
Nagyon jó volt, kb repülés kategória.
A neten utánaolvasva kiderült, hogy olasz vonatról van szó, a kocsit bedöntő szabvány pedig a Fiaté. Baromira nem tűnt gagyinak, nehezen lehetett volna szarolaszozni.
Tud valaki ajánlani finom kávét főző igazi olasz kávégépet?:)
ON
Nemrég volt szerencsém egy ETR600-as szuper-vonaton utazni Zürichből Münchenbe.
Kicsit érdemes utánaolvasni, hogy mi is ez pontosan. 250-el megy, a kanyarban pedig 8%-al megdönti a vagont, hogy kevésbé zavarjon a fizika és gyorsabban tudja bevenni.
Nagyon jó volt, kb repülés kategória.
A neten utánaolvasva kiderült, hogy olasz vonatról van szó, a kocsit bedöntő szabvány pedig a Fiaté. Baromira nem tűnt gagyinak, nehezen lehetett volna szarolaszozni.
Tud valaki ajánlani finom kávét főző igazi olasz kávégépet?:)
ON
Kócosw2021-07-27 12:37:11 // 20942
Talan meg kene nezni ki szallitja be az uzemanyagrendszert az autóhoz.Mert ha jol tudom (bár nem ertek hozzá... 😐) vannak a tankolási tesztek is (átáramlás etc ...).
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-27 10:33:12 // 20941
azért van némi alapja az olaszozásnak mind negatív, mind pozitív értelemben pl ha egy pizza olaszos akkor az csak a legjobb lehet vagy akár a ruha, cipő, bútor stb minősége is ha olasz akkor az a legjobb... viszont műszaki dolgokban meg pont az ellentettjét jelenti (nem is ismerek még egy olyan szinonima szót ami egyben a legjobb és a legrosszabbat is jelentheti :) ), pl gyári alkatrész ellátottság vicc ugye, az iso szabvány náluk szerintem ismeretlen fogalom, stb....
tdemeter2021-07-27 10:07:20 // 20940
Nekem eddig a julissal 2x volt olyan a 35000 alatt, hogy nem lehetett tankolni mert állandóan kikattant.
Szerény meggyőződésem, hogy az a kút hibája és nem az autóé. Persze egyből jött a kutas és közölte, hogy "az alfákkal szokott lenni ilyen". Bullshit, nekem sosem volt még ilyen, sehol.
Szerény meggyőződésem, hogy az a kút hibája és nem az autóé. Persze egyből jött a kutas és közölte, hogy "az alfákkal szokott lenni ilyen". Bullshit, nekem sosem volt még ilyen, sehol.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-27 09:47:14 // 20939
tankoltam már jó sok helyen mindegyiknél ugyan az a metódus és nincs probléma
RomeoOne2021-07-27 09:03:27 // 20938
Azt már csináltam, nyilván ha csak ennyi lenne a gond, akkor nem lenne gond :)
Amúgy lehet a pisztolytól is függ, mert nem mindenhol csinálja ezt, meg van, ahol tényleg megoldja ez a problémát. Majd kitapsztalom még.
Amúgy lehet a pisztolytól is függ, mert nem mindenhol csinálja ezt, meg van, ahol tényleg megoldja ez a problémát. Majd kitapsztalom még.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-27 08:37:32 // 20937
nem kell azt forgatni csak berakni amíg beér a töltőpisztoly aztán ennyi...
Giuntini2021-07-27 01:05:21 // 20936
Olaszosság az izlésesség, a művészetek szeretete és értése, a praktikum felaldozása a szépség oltárán, előremutató, mások által sohasem használt megoldások.
Sok olasz autóm volt, és volt olyan ahol a praktikum, a gazdaságosság volt az elsőrendű szempont olaszos részletmegoldásokkal leöntve: Fiat Marea Weekend...
Sok olasz autóm volt, és volt olyan ahol a praktikum, a gazdaságosság volt az elsőrendű szempont olaszos részletmegoldásokkal leöntve: Fiat Marea Weekend...
Giuntini2021-07-27 00:56:20 // 20935
Csak ezt ne kérlek, hogy digó. Ez nagyon negatív értelmű szóhasználat, és lekezelő! Én ismerem őket, dolgozom velük, mi az hogy digó? Valahol a digót a trógersággal azonosítják és az olaszok viselkedésben pedig inkább a kedvesség és az elfogadás jellemző.
A Giulia QV pedig pont nem a kikönyöklős karkilógatós "digó" autó. Míg ez a 75-nek mondjuk jól állt, ugyanabban az időben a 164-nek egyáltalán nem. Mas volt a célközönség. Az előbbi annak idején egy arculcsapó igazi "Dolce Vita" autó volt, az utóbbi egy konszolidált jólétet és pozíciót megmutató autó volt.
Az hogy a 159 mennyire volt olasz, az nézőpont kérdése. A 159 külső megjelenésében, részleteiben olaszosabb mint a Giulia. Műszerfala pedig a régi Alfa Romeo iskolát követi. A Giulia pont sokkal elfogadhatóbb azok számára, akik nem érzik annyira sajátjuknak az olasz formatervezői világot. Viszont viselkedésben, könnyedségben, irányíthatóságban a Giulia sokkal olaszosabb, a régi Alfa Romeo építés ujjászületése.
A Giulia QV pedig pont nem a kikönyöklős karkilógatós "digó" autó. Míg ez a 75-nek mondjuk jól állt, ugyanabban az időben a 164-nek egyáltalán nem. Mas volt a célközönség. Az előbbi annak idején egy arculcsapó igazi "Dolce Vita" autó volt, az utóbbi egy konszolidált jólétet és pozíciót megmutató autó volt.
Az hogy a 159 mennyire volt olasz, az nézőpont kérdése. A 159 külső megjelenésében, részleteiben olaszosabb mint a Giulia. Műszerfala pedig a régi Alfa Romeo iskolát követi. A Giulia pont sokkal elfogadhatóbb azok számára, akik nem érzik annyira sajátjuknak az olasz formatervezői világot. Viszont viselkedésben, könnyedségben, irányíthatóságban a Giulia sokkal olaszosabb, a régi Alfa Romeo építés ujjászületése.
RomeoOne2021-07-26 23:49:55 // 20934
Nem is negatívumként mondtam, inkább csak ahogy a programozók szokták mondani: nem bug az, hanem feature :D
Mondjuk a tankolós dolog azért idegesítő tud lenni, de majd forgatom a töltőpisztolyt, hátha megtalálom a jó pozíciót.
Mondjuk a tankolós dolog azért idegesítő tud lenni, de majd forgatom a töltőpisztolyt, hátha megtalálom a jó pozíciót.
RomeoOne2021-07-26 23:48:23 // 20933
Az a jó üléspozíció, ahol az aszfalt már kihorzsolja a farmert a hátsómon :D Jó az a Sparco, max kicsit többet nyújtogatom a nyakamat :D
leopop32021-07-26 23:46:04 // 20932
Tényleg az külföldi fórumokon is azt olvasom.
leopop32021-07-26 23:44:08 // 20931
Na most én így csináltam csak Giuiába veszélyes ez mert bármit megadnék érte XD
leopop32021-07-26 23:40:41 // 20930
Ezt esküszöm kurvajó volt olvasni 😁
Ha lesznek még ilyen élmények mindenképp írd le 🍀
Ha lesznek még ilyen élmények mindenképp írd le 🍀
R33Z2021-07-26 22:29:58 // 20929
Ja es a tankolasnal sosem volt gondom, sem a ket Giunal, sem a Stelvional.
R33Z2021-07-26 22:28:37 // 20928
Az az etel melegentarto funkcio 🙂 tekintsuk extranak, en nagyon birom. Bedobsz a kis tartoba 2-3 Zing burgert 1 ora mulva is ugyanaz az elmeny 😁.
En egyre inkabb a fekkel nem vagyok megelegedve. Egyszeruen kevesnek erzem, hetvegen is kisse elmelegitettem... Lehet a betet jarja mar a veget, pedig van meg rajta anyag, most fordult at a 21000km-en. 4C ebben sokkal jobb, persze a tomeg miatt is, de ott balanszban van az autoval.
En egyre inkabb a fekkel nem vagyok megelegedve. Egyszeruen kevesnek erzem, hetvegen is kisse elmelegitettem... Lehet a betet jarja mar a veget, pedig van meg rajta anyag, most fordult at a 21000km-en. 4C ebben sokkal jobb, persze a tomeg miatt is, de ott balanszban van az autoval.
TnS2021-07-26 22:10:04 // 20927
Valaki tarthatna egy bemutatót, hogy hogy kell egy Alfába szakszerűen tankolni, mert nekem is pont az a problémám, mint RomeoOne-nak. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-26 21:12:22 // 20926
Mikor az Alfacityn beültem full készen este a Pappasos Stelvioba a bemutató után akkor éreztem nekem ez kell 🤣
Piritu - 1.000.0002021-07-26 21:04:56 // 20925
Amikor beültem a szalonban hogy kijárjak vele, akkor jött a "megérkeztem" érzés, azóta megvan. Örülök hogy másnak is hasonló élmény a "kis benzines" :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-26 20:11:37 // 20924
van ... 1 nap
leopop32021-07-26 20:10:07 // 20923
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-26 20:04:03 // 20922
Figyi tudok adni kispárnát, az asszony is úgy vezet, hogy kilásson 🤣🤣🤣
Egyébként meg mindig be kell dugni rendesen akkor kattanás nélkül lehet tankolni, az a baj hogy a szuszogón a kifelé áramló levegő miatt akad el
Egyébként meg mindig be kell dugni rendesen akkor kattanás nélkül lehet tankolni, az a baj hogy a szuszogón a kifelé áramló levegő miatt akad el
G-MANN🍀2021-07-26 19:09:36 // 20921
Tankolásnál nem igazán a mélyre a megoldás , hanem a jobbra-balra állítani rajta, és nem engedni, hogy évfordulón, nekem így simán működik.
Ülésnek a sima Q ülést javaslom, az álom, sőt még picit magas is, a Sparco nekem való (186 cm) 😁😁
Kipufogótól valóban meleg a csomi borítás alatt (fölötte nem igazán) nálam ennél a MY21-nél már ez is kevésbé érződik.😉
Ülésnek a sima Q ülést javaslom, az álom, sőt még picit magas is, a Sparco nekem való (186 cm) 😁😁
Kipufogótól valóban meleg a csomi borítás alatt (fölötte nem igazán) nálam ennél a MY21-nél már ez is kevésbé érződik.😉
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-26 18:31:13 // 20920
Attól függ mit értünk olaszság alatt :-) Már a Giulietta is szintlépés volt a 159-hez képest műszaki szemszögből és felhasználói szemszögből is. Ez pedig valami hihetetlen. Semmibe nem tudok belekötni, minden pont úgy működik, ahogy (szerintem) kell. Az enyém persze egy békés utcai járgány, nem egy versenyautó. Nyilván kevesebb kompromisszummal jár napi használatban, mivel ezt arra építették, arra hangolták. A Tiédet versenypályára, az ott lesz kompromisszum mentes. Én csak egy jó utcai autóra vágytam, ezt maradéktalanul megkaptam, semmi "digós" begbocsátandó tulajdonságát nem találtam. Ennyire kifinomult, általánosan műszakilag jó autóról álmodni sem mertem. 100 pontból 99.
Egy pont levonás a hangjáért. Nincs vele baj, nem fárasztó, de őszintén ez a Top Gear epizód jut eszembe róla már sokadjára XD
Egy pont levonás a hangjáért. Nincs vele baj, nem fárasztó, de őszintén ez a Top Gear epizód jut eszembe róla már sokadjára XD
Kazes☻2021-07-26 18:23:48 // 20919
Hűűű... hát nem mondod, hogy ebben is van ilyen! Azt hittem csak nálam ilyen egyedi, hogy a 25 éves Bözsimnél csak úgy tudok a legtöbb kúton tankolni, hogy egy kicsit csuklóból balracsavarva tartom a pisztolyt és persze nem nyél gáz(olaj)on nyomva neki megy csak rendesebben... ááááááááááá... há-há-hááááááááááá... őrület! XD
A többi teljesen jó, ilyen egy rendes autó... a zötvenkilenchez meg fölös is hasonlítgatnod szvsz. :D
A többi teljesen jó, ilyen egy rendes autó... a zötvenkilenchez meg fölös is hasonlítgatnod szvsz. :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.