Fórum >> Típusok >> Giulia

Gabor F2024-05-24 08:17:04 // 35566
Szuper, köszi!
A miénk egy érdekes konfiguráció, de néha a hirdetéseket nézve is vannak érdekességek. Azt nem tudom, hogy magánszemélyes egyedi konfiguráció vagy a kereskedő rendelte anno. Hajlok az előbbire a levehető vonóhorog miatt. Viszont, ha már valaki berendeli a barna veloce üléseket, kisebbik xenont, fém pedálokat, sárga féknyerget, stb., akkor egy tolatókamerán, a fém váltófüleken, meg a hátsó légkivezetésen miért spórol??? :(
Macky2024-05-24 07:01:40 // 35565
Szia,
Az enyémben sincs... Elég furcsa, hogy egy ilyen autónál ez ,,extra". A fészen volt erről bejegyzés: ,, ki kell venni az egész alagutat és be kell építeni még egy elemet. Ha azt akarod, hogy az USB is működjön, az meg plusz vezetékelés de valamelyik autóban benne van. A köv. alkatrészek kellenek hozzá: 50532745 + 2anya 60502080. "
Gabor F2024-05-24 05:23:26 // 35564
Nem kell ahhoz 160! Legalábbis a külsőben biztos nem. Rendszerint ott megyek 100-110-el (100-as tábla van kint) és nagyon nagyot dob majd ejt a dilatáció. 2 hetente megyek arra és mindig rosszabb lesz egy kicsit. A belső sáv sokkal jobb! Szóval óvatosan az M6 ezen szakaszán!
Gabor F2024-05-24 05:15:46 // 35563
Volna egy kérdésem, a hátsó ülésnél lévő légkivezetéssel kapcsolatban! A miénkben nincs, de vajon utólag megoldható-e? A külső műanyag elem a könyöklő végén/alatt úgy nézem simán cserélhető. De vajon a belső miskulanciával mi a helyzet ill. a klíma vezérlőben kellhet-e valamit állítani? Gyerek miatt néha jól jönne az extra levegő hátra. Van erről valami tapasztalatotok?
Gabor F2024-05-24 05:04:28 // 35562
Én is úgy vettem észre, hogy random törli (‘17 végi), bár mi még csak 10e km-én vagyunk túl.Tegnap voltam olajcserén, úgyhogy nullázom is a Trip B-t. Meglátjuk…
SanyiJTD2024-05-22 15:18:27 // 35560
igyis terveztem a reléket kicserélni, hátha lesz vele valami változás :)
SD2024-05-22 14:41:04 // 35559
Azon kellett volna nyomatékot tesztelni:D

Hát pedig nem kéne hogy reszetelje ha nem volt táp elvét.. legalább is nekem nem csinál ilyet.. '22
SanyiJTD2024-05-22 14:27:42 // 35558
Ez evidens. De én nem vettem le semmit. Többször előfordult már, hogy reseteli magától. Mondjuk állt egy hónapot szegeny a garazsba, mert az udvarbol kijövő utvonalat frissen füvesítettem és nem voltam hajlandó rajta átmenni kocsival amíg meg nem erősödik 😅
SD2024-05-22 14:16:18 // 35557
Nekem elég sokáig a nagyátlag ilyen 10-11 volt a város elmegy 13-ra is de bent lehetne tartani 10 környékén is de ki akarja:D:D:D
Az autópálya tempomattal bármennyi tud lenni, pl: 5.4 :S:D
De az is inkább 8,5 és 9,5 között reális
SD2024-05-22 14:14:45 // 35556
Akkor törlődik ha leveszed az akku-t pl.. esetleg lehet probléma test kábellel.
Én is eleinte egész sokat hagytam én is az A-t, de után amikor ilyen 13-15l fogyasztások alakultak ki néha lereszetelem valamelyiket hogy hátha jobb lesz:D
Piritu - 1.000.0002024-05-22 14:03:56 // 35555
Nekem 3x ezerig ment a “B”, aztán én töröltem ki véletlenül.
SD2024-05-22 13:40:49 // 35554
Na majd megírom a 2.0 benzint 500-ra:))):D
quash2024-05-22 13:24:49 // 35553
valamikor összel írtuk, esőben jöttem haza, körforgalomban egy kisebb gázadásra ment keresztbe a hátulja.
Ilyet előtte nem csinált! :D

Számra a 450->530nm nem tűnik olyan nagy ugrásnak.
De teljesen más a karakterisztika, főleg a gázpedál reakció, kezelés, etc ...
Upgrade óta érzem azt hogy ilyennek kell lennie az G-nek.

Ja és ennek ellenére április-májusban mentem vele ~2500 km-ert, 6.3-as fogyasztással :D És nem, nem 60-al járok!
SanyiJTD2024-05-22 12:54:10 // 35552
Az enyém is 500nm körülre van írva, a 285 ös pirelliket megúsztatja 😅
SanyiJTD2024-05-22 12:50:14 // 35551
Valakinek csinálja még azt az autó, hogy véletlenszerűen kitörli a trip adatokat? Szerintem 1500km-nél még többet nem hagyott meg :D
quash2024-05-22 10:29:02 // 35550


Mondjuk nálam is 530-ra lett írva, de ezzel még nagy problémát elvileg nem okozok.
Az biztos hogy így ég és föld a különbség a gyári és ez között, pedig LE/Nm-ben nagy eltérés nincsen.
SD2024-05-22 10:27:02 // 35549
Én azthiszem igen hátsókerekes volt, 240le körülre húzva és a tulaj szerint végtelen nyomatékkal:D

Kerék 18" és szerintem viszonylag új gumik lehetettek:)

És egy cingár fiatal sárc ami megitn tuning tényező.

Nekem az tűnt fel elősször hogy a jávorszarvas teszten én 60 majd 65, 72.. elvettem a gázt és úgy mentem át.

Ő meg beleállt a gázba és padlógázon ment át:D
quash2024-05-22 10:26:22 // 35548
FB-n keress rá: jtd-performance

Ez már tényleg építés, amit beraktam mérés, ott már turbó csere is volt.
Azzal kapcsolatban nincsen kétségem hogy normálisan megépítve, és használva, ezt a 300+Le/600+nm-rt a motor bírja, váltó nem tudom mennyire tolerálja ezt.
Igaz BMW-knél ha jól tudom eléggé váltóhatár fölé mennek ZF-eknél, és bírja.
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-22 10:00:08 // 35547
RWD volt? Amúgy nagyon nem csodálkozok, a dízel verzió könnyű, a nyomaték remapolva hatalmas, tuti recept. Pláne ha esetleg egy kis futómű keményítést és jó gumikat is kapott.
SD2024-05-22 09:40:38 // 35546
Ahha nekik más a pisztoly vagy máshogy csal/nemcsal a kút:D
Ha visszakorrigálod a német eltéréssel az egész sorozatot, akkor kijönne hogy a Giulia fogyasztásmérője nem csal hanem a magyar kutak?:D:D:D
Kérdés hogy melyik irányban?:D
SD2024-05-22 09:39:01 // 35545
Már hogy a Giulia Kakucs day-n ahol QV-k Veloce-k és Superek, egy db. Dízel ment, és. körbe is vert minket:D Medig jól meg kotladízeleztük előtte:D
Ez a tuning dolgo a giuliák élete során még sok minden eredményez majd:D
Piritu - 1.000.0002024-05-22 09:35:28 // 35544
Valószínűleg ott sikerült túltölteni a tankot. Mindegyik német tankoláskor volt.
SD2024-05-22 09:30:06 // 35543
Ezek a dízelek trükkösek:)
Valószínüleg szana-szét lesznek tuningolva mind:D
Ha ki lesznek tilva az utcáról azért ha nem akkor azért:D

A Kakucsring-en is abszolút második vagy harmadik helyet ment egy dízel?:)))
SD2024-05-22 09:28:42 // 35542
és mi az a beszakadás a grafikonon mindkét esetben? Fals mérés vagy valami utazás, speckó esemény?
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-21 22:11:39 // 35541
Hatbavágós biztos, de nem kéne olyan progi mint a piros nyomaték görbe. Az alatta lévő is követi ezt a hirtelen kókadós karaktert, pedig senki nem kötelezi a tunert hogy a gyári gorbét nagyítsa fel :-) Ide látszik, hogy 2000-3600 közt végig tudná az 500nm-t. Mondjuk 2200-ra tenném ahol eléri ezt, és onnan jöhet egy 500nm-es plató a görbére. Abszolút értékben biztos jobban megy a maxra írt kókadós, de hogy vezetni sokkal jobb a lapos görbével azt biztosra veszem. Nagyon nem forgós karakter, sokat segítene a feelingen.
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-21 21:59:08 // 35540
Ez szerintem nem Super specifikus, hanem My21 specifikus. Statisztikám nincs, de már megszokásból 2 decit levonok a kijelzett fogyasztásból, kb annyit csal.
G-MANN🍀2024-05-21 21:51:26 // 35539
620nm egy könnyebb autóval a 400nm-hez képest?😅 gondolom jobban megy 😉
Vagy csak költői kérdés volt?
RomeoOne2024-05-21 21:48:36 // 35538
*2000-es
RomeoOne2024-05-21 21:48:17 // 35537
Ez az első verzió, főleg a 2060-as, értelmesebbnek tűnik.

A másodiknál a 600+ Nm már 200-es fordulat előtt... Manky-nak lenne hozzá egy-két szava sztem :) Az a váltó/kuplung nem lesz hosszú életű.
quash2024-05-21 21:18:57 // 35536
Érdekes hogy az olaszokat mennyire nem érdekli az hogy ZF váltót 500nm-re tervezték (nem Q!).
Simán írják őket 600nm fölé:


Ezek egymástól független programozások, de van még egy csomó.

Kíváncsi lennék akár csak egy ~255Le/620nm körüli 2.2D mit megy egy 280le-s 2.0T-hez képest.
Piritu - 1.000.0002024-05-21 19:34:43 // 35535
A Super 100e km átlagában "csak" 0,13 l/100km-el mutatott többet :-)
Piritu - 1.000.0002024-05-21 19:32:21 // 35534
Egy kis statisztika:
48ezer km átlagában 0,27 liter/100km-el mutat TÖBBET tankolásonként a fedélzeti számítógép mint a tényleges, a tankolásból számított érték.

...ezt se sikerült eltalálni mint a csomagtartó méretét :-DD
Halesz2024-05-21 13:05:59 // 35533
A Backstage 100., jubileumi adását most vasárnap kora este élőben, közönség előtt rögzítjük és élőben is közvetítjük a YouTube-on. Gyere el a felvételre!

https://alfaamore.hu/esemenyek/backstage-100
SD2024-05-20 12:25:46 // 35532
Ja és utána persze vagy napon vagy garázsban kicsit lehúzott ablakokkal szárítani, de ha leeresztem én le is szoktam takarni hogy ne menjen bele a pók:)
SD2024-05-20 12:24:34 // 35531
Én már vagy 3-4x mostam vizes spricnibe bekevert mosószeres víz, jól eláztatni, Aztán súrolni egy ronggyal hogy habozzon majd, vizes porszívóval kiszívni.

Így illatosító sem kell az autóba :D
Amikor nem friss megy neki a mosás:D

A szőnyeget meg megvédi a gumitálca:)
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-20 12:07:35 // 35530
Igen, a szövet ülések hátránya, hogy előbb utóbb nagyon porolnak, érdemes tisztíttatni, kiporszívózni sem lehet teljesen. A bőr ilyet nem csinál, az majd jól kireped, kikopik, vagy megereszkedik és meggyűrődik :-) A Giulietta félbőröse is porol, az a legtutibb kombó, mert lehet a bőrt is ápolni, de a port is magába szívja XD Egyébként meg nagyon jó ülés, nekem nagyon kényelmes, jól eltalálták a formáját, anyagait.
SD2024-05-20 05:26:15 // 35529

Hátrányát érzem hogy néha ki kel takarítani...
De melyiket nem:D
Liquid2024-05-19 21:58:05 // 35528
Azt nem tudom, anno mikor a TBI utódját kerestem elvileg volt rendelhető szövetkárpit de csak a legolcsóbb dízelekhez.
SD2024-05-19 19:46:06 // 35527
A felete
Tető elsôre ellenszenves volt de meggyőzött a 4-6 millió árelőny:D és amúgy meg nagyon mokány, megszerettem, gyerekekkel a vajből az áhh hagyjuk;D
SD2024-05-19 19:44:49 // 35526
Elsőre semleges érzésem volt vele. Bem vagyok bôr mániás. A nagyon alap bőrnél amúgy jobban néz ki, az egyel jobb bőr hurkás formáját követi viszont nem szorít úgy mint a veloce bőr:D

Amúgy a gyöngyvászon kereten belül a szövet egy elsőre sprőd de marha tartós anyagnak tűnik ami amúgy nonszensz de karbon mintás, és valszeg könnyebb is mint a bűr:D

GTA ennyi:D
SD2024-05-19 19:42:13 // 35525
Igen elfogyott már valszeg az eredeti:D
SD2024-05-19 19:41:38 // 35524
‘22-ben meg már alapáron volt, radar, veloce első, dupla kipu, 8.8 érintős navi, és annyival drágább is volt az alapár :…D
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-19 15:28:52 // 35523
Az kb 21 nyarától van, hogy egységes a lökös, és szerintem még sok egyéb. A Stellantis év elején jött, és nyárra szépen egyszerűsítette a gyártást. Azóta van csak fekete belső pl.
WarbiRunner (Gyuri)2024-05-19 15:25:06 // 35522
Ami '21-től van az sem rendes szövet? Sose láttam közelről. Viszont majdnem olyanom lett :-)
leopop32024-05-19 13:23:27 // 35521
Akkor valami hasonlót kéne majd szerezzek 😉😁🍀
RomeoOne2024-05-19 12:00:28 // 35520
A tiéden Veloce lökös van elöl.
quash2024-05-19 11:17:51 // 35519
Jó, én könnyen jártatom a számat! :)
Az enyém kb. a nagyon ritka kivitelű Super, ami Veloce .... :D
2019-ben még lehetett ilyen elvetemült kombót rendelni.
SD2024-05-19 11:11:23 // 35518

Na álljál csak oda egy sima-super mellé:D

- csak hátsókerék igazi klasszikus alfa érzés
- felesleges és elromló extrák hiánya:)))
- talán még a QV-nél is alacsonyabb gyárilag:)
- szövet ülésben nem csúszkálsz a verenypályán::D
- ami kell meg megveszed hozzá utólag:))))))))
Liquid2024-05-18 22:47:19 // 35517
Ez igaz, de sajnos rendes szövet ülés nem nagyon volt kapható, csak az a gyöngyvászon szerű valami.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.