Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2024-01-10 19:10:35 // 33430
Gyönyörűen meg lehetne írni 360Nm-re végig. Mindig ez volt a mániám, a dízeleimmel is ezt csináltam. 280 ló lenne ugyanúgy, csak egy nagy lapos nyomaték görbével. Mivel a mienk nem összkerekes, lehet elég is neki letenni ennyi nyomatékot az aszfaltra. Érzete biztos hogy nagyon jó lenne, olyan sose fogy el feeling az így megírt autó.
Shadin2024-01-10 18:46:59 // 33429
Ilyen világos ami a jobb oldalon van:



Hasonló konfig mint az enyém az eredeti Turbine dark felikkel:



Csak szerintem lenne jobb a világosabb felnivel, vagy jó lenne a dark-kal is?
Shadin2024-01-10 17:37:45 // 33428
Összeadódik a katalógusadat, a homlokmagassága :-D
SD2024-01-10 17:11:12 // 33427
Lehet csoki is volt benne, csak azt valaki már megette?:D
SD2024-01-10 17:10:38 // 33426
szuperek ezek a szuperek, ez van:)))
én ciki de még nem mentem vele nem tudom mennyivel megy:D



Golf-os cimbora is 250-el csapatja erre én meg mondom hát a 200-ba belekóstoltam de már nagyon üvöltöttek velem...
Pedig tök egyenesen ment, előttem senki mögöttem meg már lemaradtak:D

Kiskerékkel, kikönnyített lomokkal, hifi stb. még a tükröt is becsukom, ki tudja mit lép a kis huncut.D 142-őt:D:D:D
SD2024-01-10 17:06:52 // 33425
Másrészről dinamic módban 120-130 körül kapcsol föl 8-asba. Tehát ha az 2000RPM akkor 4000-nél már 240-260-nál kéne járjon.. 6000-nél meg:P Lehet nem 8-asban futja a végsebességet?:D

nyomaték görbe 4000-től már kókad, tehát hiába prögeted, a lóerő valahogy a nyomaték x frodulat miatt növekszik már, 4k-körül a leg izmosabb?
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-10 16:53:45 // 33424
Igen úgy tudom, hogy korlátozva van. A 200 lovas is, de valami varia lehet a szoftverben fl után, mert az enyém már kétszer ment gyorsabban mint a gyári adat. Elvileg meg kéne ott állnia.
Liquid2024-01-10 16:26:15 // 33423
ki kell időnként kapcsolni az akusztikus menetstabilizátort :)
SD2024-01-10 15:08:04 // 33422
Nem tudom nekem már 200-nál kúrvaanyáznak:D az enyém végsebesége 142:D de az megvan az autópályafelhajtón;D

Amúgy a karakterisztikát figyelv ez lgellenállás téma lesz mert ott már bazira útban lehet a levegő:) 110-120 után ugrik a fogyasztás

Lehet 200 fölött már a hang kúpot tolja:D

Másrészről meg
A QV megfutja a 330-at is pöckölve és látok simán 250-es fotókat szóval szerintem ez csak olyan adat:)
Piritu - 1.000.0002024-01-10 14:26:13 // 33421
Meg tudja valaki mondani hogy a Veloce vége le van-e korlátozva?
Furi hogy a 200 LE-s Super katalógusadata 235, a 280 lovasé meg csak öttel több ….
Szabba2024-01-10 11:41:38 // 33420
Tegnap este ez a kedves meglepetés csomag fogadott a Sasad Liget mélygarázsban parkoló piros Giulia QV-m szélvédőjén.
Köszönöm szépen, bárkitől is kaptam. :)
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-10 11:29:51 // 33419
George-nak volt ilyen felni világosabbra fújva sötétszürke Giuliettán, az szerintemnagyon jól nézett ki. Ő biztos tudja a színkódot, ha az tetszik neked. Az oldalán azzal van fotózva a szürke QV.
Ennek a Sport 5 lyukú felninek ez a matt festése télen nem igazán adja ki, én is figyeltem.
Shadin2024-01-10 10:57:57 // 33418
keresek "világos" ezüst Giulia felni színkódot. A 18" turbine dark és silver verzióban is választható volt, nekem a dark nem elég kontrasztos az autó ill. az ablakkeret színéhez, ezért ha már úgyis fel kell újítani, a világosabb ezüstre fényezném. Sötét felni nem jött be ebben a színkombinációban úgy ahogy most van, mindent is sötétíteni kellene az én ízlésemhez, ablakkeret, maszk, emblémák, de abba nem akarok belemenni, az elfogadható kompromisszum, ha a felniket pl. GT 18" Jetfions (multispoke?) színűre fényezem, vagy ha meglenne valamelyik gyári világos Giulia felni kódja.
SD2024-01-10 08:40:51 // 33417
Tegnap vittem fogászati kontrollra a családot, keresztül a városon:)
4db. Giuliával találkoztam és egy Stelvioval, egy Giu-val együtt araszoltuk végig a Pesti rakpartot:)

Népautó, jelentkezzenek az elkövetők.
Azért a petőfin jót léptünk, félgázon;)
SD2024-01-08 14:26:23 // 33416
hát itt 76-al majd kétkerékre áll, egyik kollégámnak amúgy van egy ilyen 1.6D Xtrail-je és egész könnyű kis értelmes autó mint egy kombi kis golf... érzetere ez lehet akulcs, de attól még felborul ezis:D

RomeoOne2024-01-08 13:03:35 // 33415
Ezért írtam, hogy videót nem találtam. A Citroen-re megvan a magyarázat, az más módszertan volt még, de a 2019-es már biztos, hogy az aktuális módszertan szerint lett mérve. Kár, hogy nincs róla videó. Vagy legalább valami cikk. Mindenhol csak ez a lista jön szembe.

Egyébként meg egy jávorszarvas teszt nem feltétlenül annak mércéje, hogy mennyire jó egy autó futóműve, kanyarképessége, stb. Nyilván van egy erősebb öszefüggés, de í]y nem is meglepő, hogy ha néhány meglepő eredmény születik. Ahogy az intelligencia teszt sem azt mutatja meg, hogy ki mennyire okos, hanem, hogy ki mennyire jól tud IQ tesztet kitölteni. Egy jávorszarvas teszt sem azt mutatja meg mennyire gyors, agilis egy autó... hanem hogy mennyire alkalmas a jávorszarvas tesztre.

Egyébként, ha ezt a tesztet vesszük alapul, magasan ez a legjobb autó ár-érték arányban: link
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-08 10:23:37 // 33414
Ez urban legend-nek hangzik, a 2017-es még ezt tudta, a 2019-es pedig ugyanez a széria még. Van akik szerint meg az 1999-es Citroen Xantia V6 van a lista élén :-) Persze ez is eltorzított igazság, itt a magyarázat. Szóval ha összehasonlítunk, érdemes azonos körülmények közt végzett teszteket figyelembe venni. Amúgy meg valóban vannak meglepően jó eredmények oda nem illő autóktól.
RomeoOne2024-01-07 19:28:57 // 33411
Ezen a teszten elvileg a 2019-es Nissan Qashqai teljesített a legjobban, 84 km/h-val, bár videót nem találtam róla.
G-MANN🍀2024-01-07 14:33:01 // 33410
Bárcsak 1500 lenne N-ben, én már azzal is beérném.
Liquid2024-01-07 13:01:29 // 33409
Szerintem is jobb neki a 2000 környéke :)
Ennek szerintem igen kis hatása van a fogyasztásra önmagában, persze a mérésnél a 0.1dl is számít.
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-07 12:25:07 // 33408
Igen, csak D-ben használom, az N mód az N-emjósemmire. Az 1600 egyébként elviselhetőbb már, de itt is inkább alá fékezem, visszakapcsol és máris 1900-on gurulunk. Az utcánkban meg (lakó-pihenő övezet) yess, legtöbbször kézzel visszateszem kettőbe. Tényleg nem szeretem az alacsony fordulatokat, 2000 környékén nyugodt a lelkem, nem tehetk róla. Fogyasszon bármennyit, nekem így jó. Az 1500 az egy egészséges alapjárat XD
Liquid2024-01-07 12:14:31 // 33407
jó akkor legyen 1600 :)
Mondjuk te D-ben használod, ott lehet magasabban tartja, majd megfigyelem. (2017-ben még használható volt az N is)
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-07 12:03:40 // 33406
Értem hogy kétségbe vonod, de nem nem hagyja :-) 1600 körül visszavált. Városi 55-tel csorgás az meglepő módon 4-esben 2000 fölött van egy hajszállal.
G-MANN🍀2024-01-07 12:02:25 // 33405
My 21 Veloce Giulia nagyon hamar felvált N-ben, kb 1200-ra is leejti a fordulatszámot és úgy csorogna, nem komfortos nekem
SD2024-01-07 11:21:39 // 33404
Az a diffuzor, nem túl egészséges:D szegény gép.. milyen sora lehet:/
SD2024-01-07 07:45:02 // 33403
No flame: Merc GTR vagy mi :) Pontos de csak 79-ig:)

QV:82km/h ngyon ok de én látni vélem a súly különbésget

Azért egy 70 milliós sport hépet oda verni:))) Szerintem nem rossz:)

Vagy épp: a 911 is 83-ig futotta:)))

Azért ezek nem szar összehasonlítások:D
SD2024-01-07 07:34:55 // 33402
Lehet hogy az irányváltásnál egy orrkerekes agilitását hiányolja?

Pont ez a különbség kb. az orrkerekes egy kikeményített futóművel, ha még rá is rúgsz a gázra ugrik mint kalapos suzukis a sávváltánál :D

De a Giulia ezt pont elkerüli, mert ha belesimítod a kanyarba akkor csodákat művel, ha rángatod, akkor meg gondolom előbb utóbb betilt az elektronika.

Ezt lehet tényleg gázzal fordítani, és utána ha megcsúszott gázelvéttel vissza is venni az irányítást, még az elektronika előtt:)))

Ez a legjobb móka, de én már több mint egy éve tanulom és még épp csak kapizsgálom szóval nem kéne ezt erőltetni, majd kialakul:)

Mármint ez a tanácsom a novice cartársnak:)))
SD2024-01-07 07:26:10 // 33401
Nekem olyankor szokott ilyet művelni, új kora óta, ha pl: megyek tojásgázon gyorsítva és utána meggondolom magam és elveszem még alacsony fordulaton.

De nekem nem konzekvens és nem rendszeres inkább bemelegítés üzemnél jellemző.

Olyankor át is rakom gyorsan D-be és akkor már nem jut a fordulatszám ebbe a mezőbe:D
Liquid2024-01-06 19:02:15 // 33400
Ha csorogsz mondjuk 55-tel (nem tudom pontosan hogy vannak az értékek) simán hagyja 1500-on. Vagy városban mindig manuál 2-ben mész? :D
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-06 12:58:45 // 33399
A futóművet még nyúzd kicsit :-) Bírja az a hirtelen irányváltást is.
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-06 12:35:23 // 33398
Szerintem a multiair modul mód váltása és az automata váltó konvertere (lockup) is okozhat apró rántásokat.Az előbbi inkább hidegen, az utóbbi bármikor. Én ezekre tippelnék. Érezni nem éreztem még, mert 1500-on tojásgázon én semmilyen körülmények közt nem használom az autóimat.
Azt azért gondolom lehet érezni, ha a hajtás lóg, mert gázra és gáz elengedésre is kéne hogy reagáljon egy ütés szerű rántással. Ha a váltó csinálja, akkor inkább olyan pillanatnyi elbizonytalanodás, mintha a gyújtás hagyna ki. És igen, pont olyankor, amikor nem tudja eldönteni mi legyen. Zárjon, ne zárjon.
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-06 12:20:55 // 33397
Oké, csak televeri hibakóddal az ecu-t minden leválasztás után. Mondjuk egy előnye van, nem kell ténylegesen levenni az akksi sarut egy esp off-hoz :-)
RomeoOne2024-01-05 20:38:12 // 33396
Reggel és délután is bemértek egy száguldozó Ferrarit Nógrádban

Én nem is merek a 21-es felé menni, ott mindig posztol egy kamerás civil rendőrautó...
SD2024-01-05 20:27:38 // 33395
Hát én tényleg bíztam az Audistában hogy fog haladni? Akkora nagy magabiztossággal előzte végig a sort a faluban:D

Aztán a szerpentinen hamar utólértem de úgy voltam ha tart egy 60-80-at csak sportból most minek előzgessek:D erre 47-el ment:D kicsit közelebb mentem akkor megpróbálta hegyezni:D de akkor meg majdnem a fák közé esett. Na mondom:D

Ha nincs mögöttem a család megelőztem volna, de így tök lájtosan sokkal szórakoztatóbb volt nézni mekkora egy tohonya szar az a gép:D
Piritu - 1.000.0002024-01-05 20:26:32 // 33394
A múltkoriban téma volt hogy hogyan lopják a Júliákat...
Ha valakit érdekel itt van akkukapcsoló dögivel :-)
SD2024-01-05 20:24:03 // 33393
Régebbi gyártásokon volt a szervíz szerint hardy tárcsa csavar lelazulás, gyártási hiba miatt, ilyen tekintetben lehet ne baj ha ránézel.

Nekem a 8V TS 2.0 csinált elég durva rángatasokat, és kiderült hogy a vezérlésmódosítóm rögzítő zéger gyűrűje távozott, valahova, és az ott fotyegett. Gyenge gáznál meg nem tudta hogy megfeszüljöm vagy arrébb menjen.

De a vezérlés alapból is csinálhat ilyet egy hegyes motornál. Ez olyan mint amikor a paripa prüszköl hogy menjünk már baszki:D
Piritu - 1.000.0002024-01-05 20:21:36 // 33392
Pedig a zöld napellenző megy a kocsi színéhez :-)
RomeoOne2024-01-05 19:49:11 // 33391
Nyugi, nem az én garázsom ez a disznóól, még mielőtt valaki félreértené 😅
RomeoOne2024-01-05 19:41:43 // 33390
Elmentem végre a gumishoz, hogy nézzük meg azt a csavart az abroncsban. Vajon javítható vagy vehetek egy újat?

Szerencsére egyenesen ment keresztül egy viszonylag kisebb facsavar és nem roncsolta nagyon szét a szövetet. A legkisebb, 3 mm-es gomba is szinte még nagy volt hozzá.

Így megúsztam 7 ezerből 150k helyett :D



Ezt meg csak úgy, mert szép :D
Shadin2024-01-05 17:31:14 // 33389
Holnap felemelem és kap egy új hardytárcsát mint legegyszerűbb megoldást ;-)
Shadin2024-01-05 17:30:13 // 33388
Köszi! ;-)
Shadin2024-01-05 17:29:35 // 33387
Olyasmi igen.
RomeoOne2024-01-05 16:59:03 // 33386
Az Audi azért van, hogy legyen Alfával mit leelőzni. :D

tdemeter2024-01-05 16:55:08 // 33385
Enyém is 19-es és az is ránt. Igazából kicsit fura nekem is, mivel az autót kb nem használom, így amikor végre beleülök, akkor az elektromos és a toyota után fura érzés ez, de szerintem ez normál. Ha mégsem az, akkor majd értesíts róla :)
tdemeter2024-01-05 16:53:04 // 33384
Szerintem engedd el:) Évekig nézegettem a giuliaowneren ebben a témában indított fórumot, a legjobb válasz az volt, amit az egyik fószer kapott az Alfától: "Megvizsgáltuk a felvetetett problémát, és úgy találtuk, hogy a rendszer úgy működik, ahogyan azt terveztük"
:) Na ebbe kössél bele :)
Szerintem vegyél szifont és wireless-donglet (ez utóbbit én megléptem, nekem bevált droiddal) és akkor majd kezd hasonlítani egy mai autó színvonalára.

BTW, gratulálok az autóhoz ! :)
SD2024-01-05 16:42:25 // 33383
Kis rántás nekem is van, de inkább olyan motor tüsszentés érzetű, nem nem mindig csak ritkán a tojás gáz alacson fordulat, nem tudja eldönteni hogy most menés lesz vagy az alapjáratot kapcsolgassa:D

Nekem tök olyannak tűnik mint amit a TS is csinált.

Ha erre gondolsz.
Shadin2024-01-05 16:30:56 // 33382
Shadin2024-01-05 14:02:11 // 33381
Kocsikáztam kicsit, kezdem megszokni. A hirtelen irányváltást nem nagyon szereti, de valóban, ha terelgetve van akkor teszi a dolgát. Normálisan vezetve nem nagy a dőlése. Inkább komfortos a futómű mint sportos, de szeret kanyarodni az biztos és mellette igazi buckavadász :-)

Volt szervizben, megkapta ami jár neki, pecsét is van a szervizkönyvben és újra ketyeg a korábban már lejárt szerviz intervallum.

Ígértem, hogy kérdezek, hát most megint van egy.
Magasabb fokozatban, alacsony, ~1500 fordulaton konzekvensen csinál olyat, hogy amikor elveszem a lábam a tojásgázról, ránt egyet az autó, nem tudom mely része.
Ilyesmit "élményt" élt meg más is? Nem nagy rántás, de érezni. Olyanra gondolok, mint pl. a GT rossz külső féltengelycsuklóval kis gázadásra, majd elvételre ránt egyet.
Továbbgondolva, lehet-e már gond pl. a kardáncsillaggal?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.