carver2020-02-29 17:59:18 // 14582
Piros belsőhöz piros féknyereg jár :)
Piritu - 1.000.0002020-02-29 17:09:54 // 14581
Egyetértek, ezért is lett Júlia piros a korábbi fekete 159 ellenében.
(Mondjuk nem is annyira kényes a koszra mint a fekete. Bár arra az ezüst a legjobb.)
(Mondjuk nem is annyira kényes a koszra mint a fekete. Bár arra az ezüst a legjobb.)
Giuntini2020-02-29 16:00:58 // 14580
Ebben igazad van! A 159 részletei mások! A kilincs formája, az ind3xbúrák, és valóban a karosszérián nincsenek hajlítások, vagyis amik vannak rejtettek.
De szerintem egy fekete QV piros belsővel, sárga féknyergekkel, króm tükörházzal, nagyon adja...
De szerintem egy fekete QV piros belsővel, sárga féknyergekkel, króm tükörházzal, nagyon adja...
RomeoOne2020-02-29 15:34:05 // 14579
Más design megközelítés. A 159-nek, bármennyire elcsépelt szó is, letisztultabb a formája. A fekete is kiadja. A Giulián sok apró részlet, ív, hajlítás van, amit egy fekete szín elrejt. Nem pro vagy kontra egyik oldalon sem, csak másak.
tdemeter2020-02-29 15:20:34 // 14578
Egyetértek, valahogy a giulia nem jó feketében, nem látszanak rajta a részletek. Rondának nem ronda, pl az, ami feketében egy brera vagy 159 ad, azt nem hozza julisánál.
Fura lehet egy fekete b-tech:)
Fura lehet egy fekete b-tech:)
VKG231!!! (156+75)2020-02-29 15:16:13 // 14577
Jó. Legyen. :)))
Halesz2020-02-29 15:07:45 // 14576
GTA és GTAm változat is jöhet a Quadrifoglióból
https://www.carscoops.com/2020/02/oh-yes-alfa-romeo-is-indeed-going-to-reveal-a-giulia-gta-and-gtam/
https://www.carscoops.com/2020/02/oh-yes-alfa-romeo-is-indeed-going-to-reveal-a-giulia-gta-and-gtam/
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-29 15:05:39 // 14575
Ebben a színben is raj :)))
RomeoOne2020-02-29 15:01:01 // 14574
Pedig a Giulának nem jó a fekete, mert rejti a formájának a részleteit. A 159-nek nagyon jó, de ennél ahelyett inkább ez a vezúv szürke. Szép árnyalat.
Giuntini2020-02-29 14:45:43 // 14573
Csak a szín nem jön be! Nálam vagy fekete, vagy piros a nyeeő! A Misano kék is fantasztikus, de QV-ben nem azt választanám....
RomeoOne2020-02-29 14:16:47 // 14572
Hát ilyet mindig boldogság látni, az tény. Nem jön szembe minden sarkon.
Giuntini2020-02-29 14:12:52 // 14571
Nekem boldogság ilyet látni! Nekem a vágyam az én autóm...
RomeoOne2020-02-29 14:08:51 // 14570
2019 áprilisi autó, mint R33Z-jé. E6D már ez is akkor.
Giuntini2020-02-29 14:00:19 // 14569
960😊
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-29 13:33:27 // 14568
Az, de a Giulia az 952. A 4C a type 960 :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-29 13:25:42 // 14567
Elég raj :)))
Giuntini2020-02-29 12:34:02 // 14566
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-29 10:27:48 // 14565
De jó hogy a kormányszervóról szóló részt nem nekem kellett kirészletezni XD
Nagyjából egyetértünk, a hátratolt motor az műszakilag is szép ahogy kivitelezték (szerintem). A futómű nekem a 159 közvetlen utódjának tűnik csillapítás szempontból.
A Ti is tudja azt, hogy sokkal magasabb, puhább autóknál erződik komfortosabbnak, miközben atom stabil. Szinte nem áll össze az ember fejében, hogy ez hogy lehet. A Giuliában még azt a pici hirtelen becsillapítást sem éreztem, amit a 159-ben azért lehet. Kingám konklúziója a jobb egyről: 'hát ez ugyanolyan, csak talán mintha nem döcögne annyira' :-)
Nagyjából egyetértünk, a hátratolt motor az műszakilag is szép ahogy kivitelezték (szerintem). A futómű nekem a 159 közvetlen utódjának tűnik csillapítás szempontból.
A Ti is tudja azt, hogy sokkal magasabb, puhább autóknál erződik komfortosabbnak, miközben atom stabil. Szinte nem áll össze az ember fejében, hogy ez hogy lehet. A Giuliában még azt a pici hirtelen becsillapítást sem éreztem, amit a 159-ben azért lehet. Kingám konklúziója a jobb egyről: 'hát ez ugyanolyan, csak talán mintha nem döcögne annyira' :-)
carver2020-02-29 10:24:39 // 14564
Utolsó megjegyzésként más autók emlegetéséhez, én kevés olyan dolgot tudok mondani amit ti nem tárgyaltatok volna már meg sokszor, de egy korábbi vitára is visszautalva lehet hogy csak 70-80 aktív ember van a fórumon da ha megnézed most is 94 vendég van itt.
Persze lehet hogy ennek jelentős része is alfás, de én is sokat olvasgattam a afórumot meilőtt megvettem a Giut és ha csak 5 embernek segíthet egy ilyen poszt az Alfa mellett dönteni akkor valamelyik kereskedőnek már megvan a féléves bónusza :)
Persze lehet hogy ennek jelentős része is alfás, de én is sokat olvasgattam a afórumot meilőtt megvettem a Giut és ha csak 5 embernek segíthet egy ilyen poszt az Alfa mellett dönteni akkor valamelyik kereskedőnek már megvan a féléves bónusza :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-29 10:05:25 // 14563
Jah nálam is 140 felett de ott már zavar... a B ebben jobb :(
Piritu - 1.000.0002020-02-29 10:04:59 // 14562
" a 86os Spideremét úgy harapja a kanyarokat, mint éhező gyerek a zsíroskenyeret.." - A hét mondasa :-))
Piritu - 1.000.0002020-02-29 10:02:27 // 14561
Így van, 160 körül kezd hangja lenni, de ennyi kell mert nem veszed észre a tempót.
carver2020-02-29 09:59:58 // 14560
Ok akkor majd "M"ás autókat említek (meg "B"éseket :) nehogy emiatt vétsetek el egy kanyart...
Normál autópálya tempóig (130-140) nagyon csendes, a hangerőt sem csavarja feljebb, nekem 155-160 körül kezd olyan hangos lenni hogy már észreveszem.
Úgy tudom MY20-ban ezen is változtattak és még egy kicsit csendesdbb lett - súlynövekedés nélkül...
Normál autópálya tempóig (130-140) nagyon csendes, a hangerőt sem csavarja feljebb, nekem 155-160 körül kezd olyan hangos lenni hogy már észreveszem.
Úgy tudom MY20-ban ezen is változtattak és még egy kicsit csendesdbb lett - súlynövekedés nélkül...
Piritu - 1.000.0002020-02-29 09:59:15 // 14559
Nálam semmi szelzaj sincs
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-29 09:38:47 // 14558
60e kmként
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-29 09:37:36 // 14557
Megkérhetlek, hogy a Mazdázást ne itt erőltesd kiég a retinám, Emilnek meg leszakad :))))
Az Alfának mindig is fantasztikus futóműve volt, van, lesz... azt is mondhatjuk etalon, ha csak megnézem a 86os Spideremét úgy harapja a kanyarokat, mint éhező gyerek a zsíroskenyeret.. Az 59hez képest eltűnt a tank feeling, merev de könnyű az egész autó, a kormányzása direktebb de sokkal könnyebb forgatni, nekem ez is bejön, meg az is... megnéztem ezt a kormány korrekciót, nálam nincs ilyen, jobb kéz a könyöklőn és kényelmesen fogom a kormányt, nem kell igazgatói.. Ami nekem nem tetszik az a szélzaj igaz bumszli nagyok a tükrök ez a Giunál hogyan alakul?
Az Alfának mindig is fantasztikus futóműve volt, van, lesz... azt is mondhatjuk etalon, ha csak megnézem a 86os Spideremét úgy harapja a kanyarokat, mint éhező gyerek a zsíroskenyeret.. Az 59hez képest eltűnt a tank feeling, merev de könnyű az egész autó, a kormányzása direktebb de sokkal könnyebb forgatni, nekem ez is bejön, meg az is... megnéztem ezt a kormány korrekciót, nálam nincs ilyen, jobb kéz a könyöklőn és kényelmesen fogom a kormányt, nem kell igazgatói.. Ami nekem nem tetszik az a szélzaj igaz bumszli nagyok a tükrök ez a Giunál hogyan alakul?
carver2020-02-29 09:15:36 // 14556
A pihepuha orr több több tényezöbőll áll össze szerintem és ez is mutatja mennyit fejlődött (vagy csak változott) a technika akár csak az elmúlt 10 évben.
Az első az az hogy az Alfában a motor jó hátra van tolva - én szeretem középmotorosnak hívni a Giut :) - így lehetett megcsinálni az 50:50 súlyelosztást amit Halesz is említett.
Ennek az is a feltétele volt hogy az utascella is szépen hátra van tolva ettől olyan sportkocsis a Giu vonalvezetése annak ellenére hogy 4 ajtós. Nézd meg menbyivel nagyobb a Giu premium gapje a Mazda6-nál, de még a 3-as BMW-énél is kicsit nagyobb. Cserébe kicsit szükösebb a hátsó sor mint a Mazda6-ban.
Belejátszik amit mondtál, a kormányszervó ami egyrészt nagyon direkt (állitólag a MY20-ban kicsit visszavettek), de szerintem is elég erős és kicsit szintetikus, ennél lehetne picit keményebb is és mindenképp jó lenne több visszajelzés, cserébe oldalszélben egy kézzel is elmegy (dont try this at home) és parkolni is tudsz egy kézzel...
És az utolsó amiről mostanában kevesebbet beszéltünk az az Alfa zseniális futóműve. Én nem értek hozzá, biztos lesz itt aki el tudja magyarázni hogyan oldották meg de az új futóművek (lengéscsillapítók) egyszerre kemények és puhák. A Giulia úgy nyeli el az úthibákat mint egy régi légrugós francia autó közben viszont úgy fekszik a kanyarban mintha sínen menne, érzem hogy nem ereszti az utat de ezért nem üti szét a - hm - lágyrészeidet.
Még nem néztem utána miben más a Giu multilinkje mint más autóké de hogy zseniális konstrukció az biztos. Ha visszaülök a Jazzünkbe úgy érzem mintha egy pályaautóba ülnék olyan kemény mégis billeg mintha egy furgonnal próbálnék kanyarvadászatra menni...
Az első az az hogy az Alfában a motor jó hátra van tolva - én szeretem középmotorosnak hívni a Giut :) - így lehetett megcsinálni az 50:50 súlyelosztást amit Halesz is említett.
Ennek az is a feltétele volt hogy az utascella is szépen hátra van tolva ettől olyan sportkocsis a Giu vonalvezetése annak ellenére hogy 4 ajtós. Nézd meg menbyivel nagyobb a Giu premium gapje a Mazda6-nál, de még a 3-as BMW-énél is kicsit nagyobb. Cserébe kicsit szükösebb a hátsó sor mint a Mazda6-ban.
Belejátszik amit mondtál, a kormányszervó ami egyrészt nagyon direkt (állitólag a MY20-ban kicsit visszavettek), de szerintem is elég erős és kicsit szintetikus, ennél lehetne picit keményebb is és mindenképp jó lenne több visszajelzés, cserébe oldalszélben egy kézzel is elmegy (dont try this at home) és parkolni is tudsz egy kézzel...
És az utolsó amiről mostanában kevesebbet beszéltünk az az Alfa zseniális futóműve. Én nem értek hozzá, biztos lesz itt aki el tudja magyarázni hogyan oldották meg de az új futóművek (lengéscsillapítók) egyszerre kemények és puhák. A Giulia úgy nyeli el az úthibákat mint egy régi légrugós francia autó közben viszont úgy fekszik a kanyarban mintha sínen menne, érzem hogy nem ereszti az utat de ezért nem üti szét a - hm - lágyrészeidet.
Még nem néztem utána miben más a Giu multilinkje mint más autóké de hogy zseniális konstrukció az biztos. Ha visszaülök a Jazzünkbe úgy érzem mintha egy pályaautóba ülnék olyan kemény mégis billeg mintha egy furgonnal próbálnék kanyarvadászatra menni...
Angelo Bianco2020-02-28 21:14:27 // 14555
Mi az a km ami után érdemes cserélni olajat?
VKG231!!! (156+75)2020-02-28 19:04:03 // 14554
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-28 14:24:19 // 14553
Akkor a GTA bemutatásáig tiéd XD
Nem tudom hova vezet ez még...
Nem tudom hova vezet ez még...
Halesz2020-02-28 13:39:58 // 14552
Ezt most vitted :)
De ha bemutatják a GTA-t, visszaszerezhetem :)
Én amúgy az elektromos 500-as premierjét vártam a legjobban.
https://alfaamore.hu/hirek/gims2020
De ha bemutatják a GTA-t, visszaszerezhetem :)
Én amúgy az elektromos 500-as premierjét vártam a legjobban.
https://alfaamore.hu/hirek/gims2020
RomeoOne2020-02-28 13:08:27 // 14551
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-28 10:10:10 // 14550
Értem, hogy mit éreztem, rég vezettem hátsókerekest. Talán legutoljára USA-ban a Pontiac G6 GT-t. Nem volt ilyen emlékem, hogy ennyire pihe legyen az orra, pedig azzal két napig közlekedtem fel-alá, fánkot rajzolva fordultam meg mikor eltévedtem (jó hogy nem lőttek le érte XD) Szerintem az érzetbe bejátszik a kicsit erősre vett kormányszervo.
A kormány áttétel egyébként tökéletes.
És mire leírtam, a kormányszervo szóról beugrott, hogy valójában pár hónapja vezettem Viktor barátom 75-ösét. :-) Na hát az megmutatja mennyit puhult az autózás itt néhány évtized alatt. Mert abban nincs szervo, lehet izomból dolgozni. Kicsit a másik véglet mai szemmel, de qvajó XD
Számomra a kormányzás 70-80-as tempón állt össze amúgy. Félig hideg motorral vezettem egy dízelt, nem bántottam, igazán oda sem léptem neki, de a kis erdős nyílt szakaszon állt össze a dolog. Ott éreztem pár pillanatra azt az igazi Alfaságot.
Aztán visszaültem a 159-be és iszonyat szélsőséges ködös, szeles, esős időben hazateleportáltunk.Nyugalomban, csendben, és meglehetősen gyorsan, elzárva a külvilág hülyeségétől. És ilyenkor nagyon tudom szeretni ezt a luxusnaszádot. Aztán még gondolkodok, hogy hogy lesz ez jó :-))
A kormány áttétel egyébként tökéletes.
És mire leírtam, a kormányszervo szóról beugrott, hogy valójában pár hónapja vezettem Viktor barátom 75-ösét. :-) Na hát az megmutatja mennyit puhult az autózás itt néhány évtized alatt. Mert abban nincs szervo, lehet izomból dolgozni. Kicsit a másik véglet mai szemmel, de qvajó XD
Számomra a kormányzás 70-80-as tempón állt össze amúgy. Félig hideg motorral vezettem egy dízelt, nem bántottam, igazán oda sem léptem neki, de a kis erdős nyílt szakaszon állt össze a dolog. Ott éreztem pár pillanatra azt az igazi Alfaságot.
Aztán visszaültem a 159-be és iszonyat szélsőséges ködös, szeles, esős időben hazateleportáltunk.Nyugalomban, csendben, és meglehetősen gyorsan, elzárva a külvilág hülyeségétől. És ilyenkor nagyon tudom szeretni ezt a luxusnaszádot. Aztán még gondolkodok, hogy hogy lesz ez jó :-))
tdemeter2020-02-28 08:05:41 // 14549
Nem semmi. ehhez képes az én régi 159-em új autó volt amikor eladtam 175000-el, holott az akkor már 12 éves volt... Ez még három éves sincsen. Az ülést néztem,de az is elfogadható állapotú. Jó lenne egy ilyen autó hiba listáját megszerezni... VIN alapján nem lehet lekérdezni?
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-28 07:22:31 // 14548
Sok autóban van ZF 8HP váltó max a szoftver mindenki sajátja, mindenhol döglik, ahol nem cserélnek olajat.. ahol igen ott örök élet és valhalla
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-28 07:18:06 // 14547
Azért érezted, mert ritkán mész D-ben, én meg azért nem, mert mindig 100ast tankolok :)))
Szabolcs 1592020-02-28 04:47:07 // 14546
Szabolcs 1592020-02-28 04:45:10 // 14545
Találni azért már több mint 200 ezer kilométert futottat, hiba nincs csak mén
Halesz2020-02-27 23:36:03 // 14544
"Tetszett, hogy mintha farmotoros lenne, olyan könnyű az eleje"
Na, itt pont az 50-50 %-os súlyelosztást érzed, és a hátsókerék-hajtás előnyét. Könnyű az autó nagyon. Olyan vezetési élményt ad, hogy folyamatosan várom, hogy legyen valami alkalom, hogy mehessek valamerre, ki a városból :)
Amúgy egyre inkább azt vallom, hogy a sima Super egy teljesen más autó a Velocéhoz képest. Egészen más vezetési élményt ad. És ha igaz ez, amit írtatok, hogy nem is 200, hanem akár 220-30 lovasok is lehetnek az alap benzines G-k, akkor bizony méginkább megértem, hogy miért élvezem annyira :)
Én nem érzem zavarónak a szélvédő közelségét, engem egy dolog zavar, hogy a középső visszapillantó tükör van nagyon közel a fejemhez... (vagy az én fejem nagy??? :) )
Szóval nekem max csak ebből érződik az, hogy közel lehet a szélvédő... De a 3-as BMW-ben kb centire ugyanakkora a hely, meg minden. De ott nem emlékszem, hogy zavart volta a tükör.
Nagyon sok BMW-t vezettem az elmúlt években, de én egyre sterilebbnek érzem azokat az autókat. Tök jók az anyagok, minden egyben van, de valahogy nem jön át annyira az út bennük. Mintha egy szimulátort vezetnél. Nyilván az M-esek egy más világ...
Na, itt pont az 50-50 %-os súlyelosztást érzed, és a hátsókerék-hajtás előnyét. Könnyű az autó nagyon. Olyan vezetési élményt ad, hogy folyamatosan várom, hogy legyen valami alkalom, hogy mehessek valamerre, ki a városból :)
Amúgy egyre inkább azt vallom, hogy a sima Super egy teljesen más autó a Velocéhoz képest. Egészen más vezetési élményt ad. És ha igaz ez, amit írtatok, hogy nem is 200, hanem akár 220-30 lovasok is lehetnek az alap benzines G-k, akkor bizony méginkább megértem, hogy miért élvezem annyira :)
Én nem érzem zavarónak a szélvédő közelségét, engem egy dolog zavar, hogy a középső visszapillantó tükör van nagyon közel a fejemhez... (vagy az én fejem nagy??? :) )
Szóval nekem max csak ebből érződik az, hogy közel lehet a szélvédő... De a 3-as BMW-ben kb centire ugyanakkora a hely, meg minden. De ott nem emlékszem, hogy zavart volta a tükör.
Nagyon sok BMW-t vezettem az elmúlt években, de én egyre sterilebbnek érzem azokat az autókat. Tök jók az anyagok, minden egyben van, de valahogy nem jön át annyira az út bennük. Mintha egy szimulátort vezetnél. Nyilván az M-esek egy más világ...
Angelo Bianco2020-02-27 23:31:40 // 14543
Sziasztok!
Gyűjtögetem az infókat a (remélhetőleg) leendő autómhoz. Tudomásom szerint a Giulia automata váltója a német ZF ami elméletileg a BMW-kben is. Ott ugye a nagy számok törvénye miatt hallani elég sok váltó hibáról. (Bár ha jól tudom ott is inkább az 5-ösökbe.)
Lehet párhuzamot vonni ez ügyben a két váltó között?
Hallott már valaki sok száz ezer km-t futott Giu-ról? Lehet valahol olvasni használt autó tesztet róla? Régen (aztán lehet most is van) volt az AutoBildnek ilyen rovata...
Gyűjtögetem az infókat a (remélhetőleg) leendő autómhoz. Tudomásom szerint a Giulia automata váltója a német ZF ami elméletileg a BMW-kben is. Ott ugye a nagy számok törvénye miatt hallani elég sok váltó hibáról. (Bár ha jól tudom ott is inkább az 5-ösökbe.)
Lehet párhuzamot vonni ez ügyben a két váltó között?
Hallott már valaki sok száz ezer km-t futott Giu-ról? Lehet valahol olvasni használt autó tesztet róla? Régen (aztán lehet most is van) volt az AutoBildnek ilyen rovata...
Giuntini2020-02-27 22:32:01 // 14542
Hát erről szól az alfázás! Ezért mondtam hogy rétegautó, ami nekünk előny, amit mi szeretünk az másoknál hátrány. Közlekedő edény effektus! Ez kell a népnek! De mem vagyunk egyformák és ez a jó!
Ha minden pénzedet szeretett Alfádra költöd, ezek szemében hülye vagy. Ezeket az autókat lehet szeretni! Egy Audin mit lehet? Az érzelemmentes "tökéletességet"?
Ha minden pénzedet szeretett Alfádra költöd, ezek szemében hülye vagy. Ezeket az autókat lehet szeretni! Egy Audin mit lehet? Az érzelemmentes "tökéletességet"?
Piritu - 1.000.0002020-02-27 22:15:59 // 14541
Nekem még nem tűnt fel.
Ellenben ma a 100-as benyával áttettem D-be. Akkorát lépett előzésnél hogy még én meglepődtem. Ott érezni hogy valami más. N-ben nem igazán. A jövő héten megint lesz egy kis autópályázás, azt hiszem előtte újfent 100-as megy bele, aztán meglátjuk.
Ellenben ma a 100-as benyával áttettem D-be. Akkorát lépett előzésnél hogy még én meglepődtem. Ott érezni hogy valami más. N-ben nem igazán. A jövő héten megint lesz egy kis autópályázás, azt hiszem előtte újfent 100-as megy bele, aztán meglátjuk.
carver2020-02-27 22:12:27 // 14540
azért mielőtt túlságosan piedesztálra emelném a németeket, kicsit túlvannak a csúcsponton és az utóbbi években nemhogy elfogyott a lendület de sok helyen alulmúlják magukat, első szériás Q3 egyik leggyengébb autó a meghibásodási listán? BMW-k designban nyitnak az ázsai barokk felé a gigantikus fekete lyukakkal a hűtő helyén? Mercedes elkezd bunkereket gyártani sporautó néven? (de legalább javít a németeket megszégyenítő minőségi problémákon) stb, stb
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-27 21:59:06 // 14539
Valószínűleg te fogalmaztad itt meg jól. Mivel rövid próba, volt benyomások szintjén ért a dolog, csak a kontrasztot éreztem az autóm és a Giulia között. És tuti más is érzi ha egy német prémiumban ül nap mint nap (amihez a 159 hasonlítani akart) , és elmegy kíváncsiságból tesztkörre.
Én teljesen összezavarva szálltam ki, nem úgy, hogy 'megérkeztem'. :-) Ennek másnap az okára is rájöttem, majd egyszer elmesélem :-)
Alapvetően továbbra is szeretném ha Giulia lenne a következő Alfám. A HiFis példa nagyon jó, kicsit dilemma ez is, hogy kell e nekem rockot hallgatni, amikor a mostanin olyan szépen szól a jazz XD Van egy regi retro 'hangfalam' is, rockos karakterű, elég gyakran túltolom vele a hangerőt XD
Én teljesen összezavarva szálltam ki, nem úgy, hogy 'megérkeztem'. :-) Ennek másnap az okára is rájöttem, majd egyszer elmesélem :-)
Alapvetően továbbra is szeretném ha Giulia lenne a következő Alfám. A HiFis példa nagyon jó, kicsit dilemma ez is, hogy kell e nekem rockot hallgatni, amikor a mostanin olyan szépen szól a jazz XD Van egy regi retro 'hangfalam' is, rockos karakterű, elég gyakran túltolom vele a hangerőt XD
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-27 21:57:33 // 14538
Na ezt még nem vettem észre, megfigyelem majd...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-27 21:54:40 // 14537
Van benne valami bár az Audi gombok amik fosvágen minden csak nem prémium 100e után kopnak szépen adunk is el rendesen...
tdemeter2020-02-27 21:40:09 // 14536
Az autópályán való állandó korrigálást én is ismerem a júliusban,de már megszoktam. Az érzékeny kormány miatt van, ahogyan írod
carver2020-02-27 21:20:18 // 14535
és a mondat ami hiányzott a végéről: és ha olyan hangfalat csinálsz ami nagyon sok zenére jó akkor elveszti az egyéniségét és az esélyt hogy bizonyos dolgokra rohadt jó legyen...
Az előnye persze hogy sokan meg fogják venni...
Az előnye persze hogy sokan meg fogják venni...
carver2020-02-27 21:15:15 // 14534
A Giulia is tökéletes zen-t ad országúton, az autópályán megengedett sebességig de városban a váltója nem optimális, a start stop automatikát nem véletlenül kapcsoljuk ki a legtöbben, 160-nál elkezd hangos lenni (egy audihoz képest), a kormánya érzékeny - amit én annyira imádok de ha megnézed az Autogefühl egyébként nagyon jó videóját a Thomas azt mondja hogy autópályán nem lehet vele egyenesen menni, állandóan korrigálni kell.
Mert ő az olyan szintetikus szereken szocializálódott amik a komfortra vannak kihegyezve nem a hosszasan csiszolgatott vezetési képességekre...
És itt nehogy azt gondoljátok hogy fikázom az Audit, BMW-t, Mercedest mert kövezzetek meg de szerintem elképesztően jó autók. Csak hogy megint a HiFiből hozzak példát - egy idő után nem arról szól a dolog hogy melyik hangfal a jobb hanem hogy arra a tipusú zenére amit hallgatsz melyik a legjobb hangfal...
Mert ő az olyan szintetikus szereken szocializálódott amik a komfortra vannak kihegyezve nem a hosszasan csiszolgatott vezetési képességekre...
És itt nehogy azt gondoljátok hogy fikázom az Audit, BMW-t, Mercedest mert kövezzetek meg de szerintem elképesztően jó autók. Csak hogy megint a HiFiből hozzak példát - egy idő után nem arról szól a dolog hogy melyik hangfal a jobb hanem hogy arra a tipusú zenére amit hallgatsz melyik a legjobb hangfal...
Liquid2020-02-27 20:59:29 // 14533
Az utolsó pontod a 159-re igaz. Ha normálisan krúzolsz, akkor tökéletesen elszigetel mindentől, ezt nevezi Gyuri zennek :) Egy Q4 TI-re csak korlátozottan igaz (mivel ott azért van mechanika, aminek hangja van, meg a TI futómű is feszesebb), de egy sima TBI-re határozottan.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.