Fórum >> Típusok >> Giulia

Liquid2019-10-24 13:20:55 // 11774
Nemigazán értem a dolgot... bármely gumistól, vagy webshopból rendelsz 2-2db-ot a megfelelő méretben, mi ebben a nehéz eset? Vagy annyira kancsó a méret?
tdemeter2019-10-24 13:10:21 // 11773
Kértem ajánlatot julishoz Pirelli sottozéró gumira, elől-hátul eltérő méretben és defektállóban egy vagyonba kerül... a gumis 330.000-et kérne érte. AR-esben ugyan az a gumi pedig konkrétan nem kapható, hiába van a pirelli oldalán, a beszállító nem tud adni csak a hátsó kerékre.
Szóval agyalok az alternatívákon, de a végén lehet, hogy ez lesz majd mégis, csak még húzom a számat.
Defektállót szeretnék mindenképp, de mivel eltérő méretek vannak, emiatt - állítólag - nehéz esetnek számítok. Alig van brand amiből válogathatok:(
AlfaWatch2019-10-24 12:33:23 // 11772
Nokian wrd4 es volt tavaly egy masik offoson, jegbordan, hoval vegyitve -10foknal jo volt😀. Nekem szaraz uton volt gyengebb, mint a Dunlop wp4d.
zgi5212019-10-24 12:17:20 // 11771
sztem a NOKIAN bőven nem a mo-i viszonyokhoz fejlesztett gumi.
ettől lehet kiváló persze.
AlfaWatch2019-10-24 11:08:50 // 11770
Ha mar gumik, sztem a Dunlop wintersport 5 jo nagyon!
Dunlop telikkel meg vagyok elegedve.
Tavaly meg a Michelin Alpin6ot mutattak be, de talan kicsivel gyengebb, mint a Dunlop...

Szombaton rakatom ra a gepre a michelin ps4et, igy telre😉. Most havas es jeges utakon valoszinu pihenni fog, az offosat hasznalom, az most kapott uj Dunlopokat. Elotte Nokian volt, nekem sem jott be tulzottan🙁.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-24 10:45:13 // 11769
Ismerősöm is azt használja télinek már vagy 6 éve semmi negatívumot nem mondott róla TBi-n van ráadásul....
G-MANN🍀2019-10-24 09:41:13 // 11768
Continental WinterContact™ TS 860 S lesz, defekttűrő, 4 gyári 19-es felnin, télen egyforma 225/40 R19 méretben, mint most az első kerekek :-)

Neked akkor 2-2 különböző 18-as lesz? elől 225/45 R18 hátul 255 széles?
Piritu - 1.000.0002019-10-24 09:24:54 // 11767
Tök Furi amit írtok...
Az utóbbi pár százezret Nokianon töltöttem télen, talán egy kezemen meg tudom számolni hogy hányszor havon. Vízen annál többet autópályán vagy akár 10 fok felett is szárazon-vízen. Általában a leggyorsabban haladók közt járok, gond nélkül. Fékpróba is volt nem egyszer...
Ráadásul a WR4 vízen “B”-s besorolású, a Sotto meg “C”- s ahogy látom.
De ettől még lehet hogy tévedek :-)
RomeoOne2019-10-24 08:48:17 // 11766
Tradícionális téligumi gyártó. Téli körülményekre terveznek. Nem meglepő, ha nálunk a 0 fok körüli, sokszor csapadékmentes "téli" körülmények között nem igazán találja a helyét. Magyarországra nem a legjobb választás emiatt a Nokian, szerintem sem. Persze Piritu megy folyton ide-oda hegyekbe, neki lehet szükséges.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-24 08:33:47 // 11765
pirelli, conti, michlein, nokian, dunlop... bármelyik
zgi5212019-10-24 05:48:52 // 11764
a Pirelli Sottozero 3 -on rajta az "AR" jelölés, kifejezetten az Alfára fejlesztett gumi -állítólag. többünknek bevált.

a Nokian nem jött be, szerencsére idén lekerült az egyik autónkról. bár kifejezetten tradicionális téligumi gyártó (ezért is került fel anno) nagy csalódás volt.
lehet hóban jó, de a szimpla nedves úton borzasztóan csúszott.
Piritu - 1.000.0002019-10-23 22:22:07 // 11763
Én defekttűrő Nokian WR-t rendeltem, a Giuliettán is ez volt.
tdemeter2019-10-23 22:16:48 // 11762
Én téli gumit vennék,mit javasoltok?
'''''2019-10-23 21:00:22 // 11761
qv-n nem fér el. :-)
Piritu - 1.000.0002019-10-23 19:04:18 // 11759
Használt már valaki hóláncot Giulián? Milyen fér fel?
A könyve a 225 széleshez 7 mm-es láncot javasol.
Liquid2019-10-22 21:29:09 // 11758
rajta vagyok, hogy ne tartson soká :D
Liquid2019-10-22 21:27:51 // 11757
pár év, amíg az erre a projektre fordítható erőforrásaim és a megfelelő felszereltségű Giulia ára (újban vagy használtban) találkozik :)
RomeoOne2019-10-22 21:06:42 // 11756
Ha sokat emlegetjük neki, lehet, hogy önbeteljesítő jóslat lesz :D
Lev2019-10-22 19:06:42 // 11755
:D Köszönöm, ezt olvastam, de valahogy úgy érzem, hogy adott esetben ez a pár év lerövidülhet :)
RomeoOne2019-10-22 18:51:35 // 11754
11627 :D
Lev2019-10-22 13:06:08 // 11753
Meddig tervezel a Tibivel?
Liquid2019-10-22 12:21:29 // 11752
nekem is küldi a vadász :)
Lev2019-10-22 11:21:55 // 11751
Jogos. Megmondom őszintén, hogy annyira nem merültem bele a dologba,csak meg szoktam nézni a kínálatot kíváncsiságból és meglepődtem,hogy ennyi új hirdetés került fel,de így már érthető.
Liquid2019-10-22 11:16:08 // 11750
meg némi haszon,jelen esetben 5000EUR
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-22 11:02:05 // 11749
Mind megtalálható az autoscouton is, Így érzésre üzletileg egy ctrl+c / ctrl+v van befektetve a témába. Pl:
autoscout
ha.hu
Sporter2019-10-22 07:42:12 // 11748
Ma délután egy Mátrai karika? 🙂
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-19 18:13:30 // 11747
járnak le a lízingek ...
Lev2019-10-19 16:05:43 // 11746
Igen, ez a két cég szinte csak kinti autókkal foglalkozik.
Norby2019-10-19 15:51:36 // 11745
Ja. Csak mind kinti.
Lev2019-10-19 13:19:25 // 11744
Mennyi új Giulia hirdetés került fel ma hahu-ra
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-18 21:38:51 // 11743
Jah látom.. leves az évi 15e km...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-18 21:37:23 // 11742
Mekkora km megkötéssel?
Lev2019-10-18 20:41:42 // 11741
Itthon is működik ez a dolog,de itt szerintem 500 euróból nem jön ki egy Stelvio bérlése.
Haddel2019-10-18 20:03:21 // 11740
Itt Ausztriában vannak olyan ajánlatok,hogy 0% befizetés ,és havi dij 2-3 évig ,ami tartalmazza a szerviz díjakat is. A képen egy Giulietta ajánlat van,a Stelvio kb 500 euró lenne havonta
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-18 18:44:08 // 11738
Külföldi rendszámosnál nincs lehetőség :)))
Lev2019-10-18 16:20:01 // 11737
De itt tartós bérletről van szó és a márkakereskedés vásárolja vissza, nem a bérlő cége meg.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-18 15:54:18 // 11736
A gondok pont itt kezdődnek. Ha rögzítve van akár egy elővásárlási jog, már vélelmezhető, hogy valójában előre tudtad, hogy a céged tulajdonába fog kerülni az autó, tehát nem élhettél volna a nyílt végű konstrukció adóelőnyeivel.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-18 15:27:27 // 11735
Bocs, rossz hsz-hez kötöttem, a sima nyílt végű lizingre gondoltam. Ott merülnek fel kérdések szerintem.
Lev2019-10-18 14:58:41 // 11734
Ha nincs benne a szerződésben, hogy "A" vásárolja vissza :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-18 14:46:06 // 11733
ez így van csak ugyi a bérbe adó 3-4 év után vissza veszi az autót és újra kiadja persze kevesebb tarifával ... neki ez a biznisz 6-8 év alatt kifizetik az autó dupla árát :DDD
Rohodi Mihály2019-10-18 14:27:26 // 11732
Hogyan venné a saját cégétől? Nem volt szó ilyesmiről. A saját cége a bérlő (aki havi bérleti díjat fizet), nem pedig a tulajdonos.

Legyen 3 szereplő: A Eladó márkakereskedő, B Vevő bérbeadó flotta kezelő cég, C bérlő

Folyamat:
1.: A eladja az autót Bnek x Ft-ért, y Ft visszavásárlási árat vállalva (tekintettel a futásra, futamidőre, piaci keresettségre, stb.. stb.)
2. A visszavásárlásra születik egy szerződés A és B között.
3. B a beker ár, és az A által megadott visszavásárlási ár különbségével számol ( a futamidő függvényében) + a felmerülő havi költségelemekkel, a teljesség igénye nélkül: KGFB, CASCO, esetleg GAP, finanszírozási költség, teljesítmény adó, cégautó adó, havi ÉCS összege, esetleg beépített kötelező szerviz, fogyó-kopó szerviz, gumiváltások, csereautó, stb. igénytől függően. + a saját profitja.
4. Futamidő végén a bérlet véget ér, megszűnik, a verda leadásra kerül C által B-nek.
5. B a visszavásárlási szerződés miatt/alapján eladja A-nak.
6. A annak adja el, akinek akarja, annyiért, amennyiért akarja, vagy amennyiért tudja.

Ebben a folyamatban ezek külön-külön jogügyletek. Amennyiben a projekt elején már lehet tudni, h a visszavásárlás és ezáltal a használtkori értékesítés milyen számokkal történik, már lehet is számolni a bérleti díj egyik tényezőjét.
Előny: B nettóban aktivál, és nettóban finanszírozza a verdát (a beszerzéskor áfát igényel vissza), használt korában is nettó+Áfa számlás lesz az autó.
(ez nem nyílt, vagy zártvégű lízing.) Tehát eladható EU-n belül nettóban, újra bérbeadható, stb.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-18 13:09:41 // 11731
Ez része nem tiszta nekem, hogy hogyan lehet ez legális. A maradványérték általában köszönő viszonyban sincs a piaci értékkel. A cég tulajdonosa megveszi maradványértéken a saját cégétől az autót, majd eladja piaci értéken, akkor az adóoptimalizálás fogalmán rendesen túlszaladtunk :-) Normális esetben a cégnek piaci érték körül kellene értékesíteni, és nem biztos hogy a cég tulajnak egy nyílt végű konstrukció esetén. Ehhez képest az üzletkötők nyíltan biztatnak különböző markaknál, mondván mindenki így csinálja, teljesen okés.
Rohodi Mihály2019-10-18 12:57:42 // 11730
Láttam olyan kalkulációt, ami arra is meggyőző, hogy kp helyett miért jó.. pl. a kp-t szuperállampapírba fektetve, önerő nélküli bérlet, flotta kedvezményes díjak a biztosítások terén, stb. (De ez nem a használt autókra igaz) De az igaz, leginkább annak jó, aki magas költséget tud viselni a cégben, és a futam végén megveszi privátban az autót.
'''''2019-10-18 11:41:40 // 11729
4M körül érdekelne egy az asszonynak! :-)
Golyszi2019-10-18 10:11:40 // 11728
Állapotukra és a karbantartásukra nagyon kiváncsi lennék.
Az enyém, Üllőn volt céges. Tudnék mesélni az elvégzett és/vagy nem elvégzett karbantartásról....
pl: 53k km van az autóban miért volt 267x dpf reg? és ennek a következményei.... de ezt majd ha rendben lesz!
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-18 08:10:26 // 11727
Tartós bérlet... érdekes dolog céges szinten csak akkor éri meg ha olyan sok az áfa befizetés, amit az irreálisan magas tartós bérlet havi díja kompenzálja ... egyébként nem éri meg :)
RomeoOne2019-10-17 22:31:40 // 11726
Főleg, ha német rendszámmal is meg van fejelve a dolog :D
Lev2019-10-17 22:28:28 // 11725
Köszönöm a választ. Ha átvettem a kocsit,majd szeretnélek megkeresni.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.