zümi1662020-02-08 19:26:48 // 13878
	Egyenlőre két vidéki szalonban jártam, amik hozzám relative közel vannak, Győrben és Kecskeméten. Mindkét helyen nagyon pozitív hozzáállással találkoztam, mindkét hely olyan, ahova szívesen visszamennék. De még két pesti helyet is le akarok tesztelni, az OAH-t, meg a Rácz Kelet Pestet. Március közepéig el kell döntenem, melyik csapat a győztes :-)
	
Giuntini2020-02-08 16:05:37 // 13877
	De miért???? Mert a Ferrari nem.akar nekik már adni motort. Az Alfával ezt nem csinálják. A Maser mindig is ellensége volt a Ferrarinak, csak a konszernházasság miatt volt az egybeborulás.
	
Morfiusz Cédula2020-02-08 15:59:30 // 13876
	Pedig már a Maserati is készül a full elektromos változattal.
	
Giuntini2020-02-08 14:22:56 // 13875
	Tegnap este unalmamban megnéztem a Youtube-on az Auto Motor und Sport a Laptimeing-hoz hasonló tesztjét. Szégyen és gyalázat!!!!! Egy reptér két hosszú egyenessel, ahol a QV erőfölénye még jobban kijön, mégis 2-3 mp-et kapott az M4, C63 AMG, RS5 trimvirátustól. Ezt hogy merik megcsinálni a németek? Mindenhol elverte ezeket Olaszországtól Amerikáig, csak a németek tesztjén bukik el. Biztos az olaszok szándékosan rosszabb autókat adnak🤣. Még a 2 tonnás M5 is rávert a Giuliára! Hihetetlen, ha már nem tudnak gyorsabb autót gyártani, akkor hamisítanak. Aztán az űber hülyék el is hiszik.
Még a BMW szemüveggel tesztelő Lapetimeing brigádnál is győzött a QV!
A 4C két mp-el lassabb volt a QV-nél. Legalább viszont a német nem cikizte azt le, mint az itteniek. Davide Cironi viszont a 4C-ből mindent kihozott, és megmondta, az igazi pályaautó, ha hibázol nem bocsájt. Mikor Borsi Gergővel beszélgettem Alfa City-n, ő mondta, hogy nem mond a kollégákra semmit, de először meg kellene tanulni vezetni....
	
Még a BMW szemüveggel tesztelő Lapetimeing brigádnál is győzött a QV!
A 4C két mp-el lassabb volt a QV-nél. Legalább viszont a német nem cikizte azt le, mint az itteniek. Davide Cironi viszont a 4C-ből mindent kihozott, és megmondta, az igazi pályaautó, ha hibázol nem bocsájt. Mikor Borsi Gergővel beszélgettem Alfa City-n, ő mondta, hogy nem mond a kollégákra semmit, de először meg kellene tanulni vezetni....
Halesz2020-02-08 08:30:31 // 13874
	Tiéd volt :)
Én sem láttalak. :(
Mondjuk én csak kerékőröket vettem és azt rakták fel.
Illetve nézegettük, hogy néha nehezebben indul, az akksira gyanakodtunk, de azzal nincs gond, így lehet, hogy korábban valami gagyibb üzemanyagot tankoltak bele...
	
Én sem láttalak. :(
Mondjuk én csak kerékőröket vettem és azt rakták fel.
Illetve nézegettük, hogy néha nehezebben indul, az akksira gyanakodtunk, de azzal nincs gond, így lehet, hogy korábban valami gagyibb üzemanyagot tankoltak bele...
'''''2020-02-08 07:17:58 // 13873
	Lehet az enyém akár.
Voltam tegnap szervizben.Lejárt megint egy év de semmi más gond nem volt.
Haleszt nem láttam! :-)
	
Voltam tegnap szervizben.Lejárt megint egy év de semmi más gond nem volt.
Haleszt nem láttam! :-)
RomeoOne2020-02-07 23:26:04 // 13872
	A taggelés a szövegben sokatmondó :)
	
Lev2020-02-07 23:12:52 // 13871
	Szerintem az övé:)
	
Giuntini2020-02-07 22:21:49 // 13870
	Ez nem tomi QV-je?
	
Halesz2020-02-07 22:01:46 // 13868
	
	
Rohodi Mihály2020-02-07 21:31:06 // 13867
	:-) köszönjük a jó döntést :-)
	
Golyszi2020-02-07 19:25:57 // 13866
	
	
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-07 11:58:49 // 13864
	Értem értem.. :-)))
Köszi az infókat :-)
	
Köszi az infókat :-)
Golyszi2020-02-07 11:15:13 // 13863
	hát most ezt hogy mondjam :) 
Berakod a másik DNA-R kapcsit. Proxit átírod. Ha szerencsés vagy művelet DONE.
Kb 30perc, max 1 óra.
Ha jön az időszakos szerviz. DNA kapcsi vissza, proxy vissza. a kutya nem mondja meg hogy neked ez benne volt...
De, ha mindenképp akarsz picit csapatni és nem akarod "bántani" sehogyem az autó elektronikáját. MES-ben ABS menü alatt van ám Dyno mode is, ahol manuálisan ki tudsz kapcsolni mindenit (x) indításig :)
	
Berakod a másik DNA-R kapcsit. Proxit átírod. Ha szerencsés vagy művelet DONE.
Kb 30perc, max 1 óra.
Ha jön az időszakos szerviz. DNA kapcsi vissza, proxy vissza. a kutya nem mondja meg hogy neked ez benne volt...
De, ha mindenképp akarsz picit csapatni és nem akarod "bántani" sehogyem az autó elektronikáját. MES-ben ABS menü alatt van ám Dyno mode is, ahol manuálisan ki tudsz kapcsolni mindenit (x) indításig :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-07 10:18:14 // 13862
	Megszaladt a fekete festék... amúgy a beltérben az apró változások jól néznek ki. :-) És az a Maser is ott jobbra mellette, kár hogy nem nagyon mutatja a kamera XD
	
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-07 09:32:25 // 13860
	Squadra-ból csak a vdc off érdekes, a tuning boxokat félmegoldásnak tartom, sosem igazi. Viszont ha úgy alakul, gar. idő alatt nem illik belenyúlni a vezérlőbe. Pedig ..egy olyan race módos kapcsoló, R állásban 280 lovas programmal, egy stop/start offolás és nekem meg is felel XD
	
Golyszi2020-02-07 08:09:19 // 13859
	már nyüstöltek, hogy csináljak egy videot is, de az operatőr még nem állt kötélnek :D
	
Golyszi2020-02-07 07:57:13 // 13858
	totál, abs van. de ha NAGY blokkfék van akkor vissza is kapcsol D-be és aktíválja  ujra a ESP-t
	
carver2020-02-06 22:40:43 // 13857
	ravasz dealer, "A"ba rakja hogy nagyobb legyen a kontraszt :D pedig N-ből átrakva is érezhetően felélénkül...
	
carver2020-02-06 22:38:56 // 13856
	és Race módban kikapcsolja a menetstabilizátort?
	
carver2020-02-06 22:30:55 // 13855
	Próbáltam én is, A-N között nincs különbség, D-ben minimálisan engedi (1,5-2 mp), de hát az is édeskevés. És szerintem is túl durván fogja meg, erőből visszafogja a kipörgő keréket
	
Golyszi2020-02-06 21:26:33 // 13854
	Tapasztalatok vannak. De "csak" 2.2jtd 6mt. Más a benzin, más a 8at, más a Q4 CAN és perifériákat tekintve. Már változott a MES is, nem kell custom proxyban átirogatni a biteket. Már legördülő menüből kiválaszthatod a dynamic kapcs típusát. Aktíválva az qv kapcsolót valamilyen szinten változnak az eredeti dna beállítások. Mivel mi felhúztuk az enyém, a motor karakterisztika inkább hasonlít egy tbre mint egy dezsőre, így majdnem hogy mindegy az A N.... D.
Squadra annyit csinál ezeknél, hogy a D beállításokat átmásolja Ara és Nre is. (mi meghagytuk a gyárit)
... Mégvbőven tudnám folytatni... 🤗
	
Squadra annyit csinál ezeknél, hogy a D beállításokat átmásolja Ara és Nre is. (mi meghagytuk a gyárit)
... Mégvbőven tudnám folytatni... 🤗
Fornitore2020-02-06 20:29:24 // 13853
	Mindenhol voltam mindenkit megkérdeztem , de végül az Olaszautók háza lett a befutó nálam.Remélem jól döntöttem mert a szervizelést is itt akarom majd megoldani.
	
RomeoOne2020-02-06 18:17:00 // 13851
	Most akkor ez hogy került beépítésre? Kicserélted a kormányt egy QV karbonkormányra?
	
Szabolcs 1592020-02-06 17:52:12 // 13850
	
	
Szabolcs 1592020-02-06 17:50:00 // 13849
	Légzsák akart lenni a kormány helyett
	
Szabolcs 1592020-02-06 17:49:00 // 13848
	


Na végre ma volt egy kis időm és be építés re került a távolság tartó tempomat, tökéletesen működik teszteltem fékez tartja a távolságot megál, a légzsák kiszedés egy szempillantás alatt alul van egy luk es egy fémet kell megnyomni és ki ugrik a kormány utánna már adja magát sorba, multiecuscan proxy sorba rendezés be kapcsolni acc+ ot le fut várni 5 percet és utána abs be is vissza állítani mindentzümi1662020-02-06 17:45:37 // 13847
	Ezek a leggyönyörűbb felnik a választékból, az enyém alatt is ilyenek lesznek :-)
	
zümi1662020-02-06 17:40:09 // 13846
	Melyik kereskedésnél voltál?
	
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-06 16:36:45 // 13845
	Engem érdekelnek a részletek :-) Esetleg ha lesz időd,egy kisokost erről összedobhatnál a blogodban.Vagy bárhol.Melyik miért jobb, vagy mik a hátrányok.
	
Golyszi2020-02-06 16:12:53 // 13844
	Elovastam a squadra-s leírást. Illetve a DnaR kapcsi leírását is és beszéltem is az "öreggel".
OBDs megkerüli a CAN protokolokat.
A kapcsolót egy picit fenntartásokkal kell kezelni. Rengeteg mindennel kommunikál. Valami nem klaffol, az CAN kom hibára fut. Ezt meg tudta oldani a squadra, hogy witechel a perifériákat átprogramozza, hogy legyen rendes kommunikáció. Részleteket nem fejteném ki ✌️
	
OBDs megkerüli a CAN protokolokat.
A kapcsolót egy picit fenntartásokkal kell kezelni. Rengeteg mindennel kommunikál. Valami nem klaffol, az CAN kom hibára fut. Ezt meg tudta oldani a squadra, hogy witechel a perifériákat átprogramozza, hogy legyen rendes kommunikáció. Részleteket nem fejteném ki ✌️
RomeoOne2020-02-06 15:31:43 // 13842
	Beépített egy DNA kapcsolót egy QV-ből, így oldotta meg. (Azaz egy DNA-R kapcsolót... Hívja így valaki vagy levédethetem? :DDD )
	
Piritu - 1.000.0002020-02-06 15:22:47 // 13841
	Van ilyen kütyüd?
	
Golyszi2020-02-06 15:07:27 // 13840
	úgy átb@ssza a CAN-t ahogy kell.. A QV kapcsolós megoldás sokkal kifinomultabb.
	
Golyszi2020-02-06 15:05:10 // 13839
	gyakorolni kell :)
	
Golyszi2020-02-06 15:04:14 // 13838
	megcsináltuk :)
	
esvé2020-02-06 13:41:25 // 13837
	nem most készült..még vmikor nyár végén:)
	
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-06 13:37:11 // 13836
	Az igaz.. A Squadra-nak van ilyen terméke.
	
Piritu - 1.000.0002020-02-06 13:31:49 // 13835
	Valahol láttam az ODB-re dugható “tuningot” is, azzal nincs gond.
	
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-06 13:28:31 // 13834
	Fene tudja. Az alapmotoros gép 200 ló, RWD és könnyű. Paramétereiben egy e36 328i és az akkori M3-mas közt van! Súlyra, lóerőre. 
Nyilvánvalóan nem átlag usernek tervezték, feleslegesen ölik meg vele azt, amiért egy ilyen autó kompromisszumait vállalja az ember. Az átlag user kiaszídet vesz, vagy tojotát. :-) Az utólagos tuninggal az a gond, hogy garancia időn belül problémás.
Az alap Juli sperr difivel vdc off lehetőséggel elég mókás autó lehet.
	
Nyilvánvalóan nem átlag usernek tervezték, feleslegesen ölik meg vele azt, amiért egy ilyen autó kompromisszumait vállalja az ember. Az átlag user kiaszídet vesz, vagy tojotát. :-) Az utólagos tuninggal az a gond, hogy garancia időn belül problémás.
Az alap Juli sperr difivel vdc off lehetőséggel elég mókás autó lehet.
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-06 13:12:37 // 13833
	Hátramanetben megesik az ilyen XDDD
	
RomeoOne2020-02-06 12:55:46 // 13832
	Te a múltkor nem épp arra panaszkodtál, hogy R-ben majdnem leestél az útról? :DDD
	
Piritu - 1.000.0002020-02-06 12:54:49 // 13831
	Szerintem jó ez így. Ha driftelni akartok be kell szerezni hozzá a szükséges tuningot. Létezik. Alaphelyzetben, átlagusernek ilyenre nincs szüksége egy alapmotoros gépben, ezért nem is tették bele. Ha meg lehetne kilinccsel előre fordulni, akkor meg az lenne a baj hogy nehezen kezelhető.
	
Lev2020-02-06 12:42:25 // 13830
	Ráadásul idegesítően is csap rá a kezedre,szerintem. Sajnos.
	
Golyszi2020-02-06 12:05:40 // 13829
	nem tudom hogy vagytok vele, de "D"ben sem hagy sok "játékteret" És én ugy gondolom hogy nincs fenék kitőrés szempontjából különbség A-N-D között...kár. Épp hogy megindul és már rá is csap a kezedre....
	
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
		
					  Online tag
0
		Vendég0
388
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 


