asszem ebben csak nem tom milyen motorok voltak
Jimmi T.2015-06-30 20:43:00 // 819
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-30 20:23:55 // 818
pedig ha a wallisnál voltál akkor tudod kéne a típushibákról, mint a szakadó vezérműlánc, főtengely törések stb, stb....a BMW 2.0-ás dejzelét csak a BMW-be rakták az 1.9-es dejzelt Alfa, Fiat, Saab, Opel, Suzuki szóval ez így szerintem kicsit több, mint 2,6mill...
GTPeti2015-06-30 20:01:08 // 817
Na, ha valami, akkor ez tényleg ON. :D
Jimmi T.2015-06-30 19:57:11 // 816
Nem jött be Ciprasz trükkje, Merkel nem hajlandó tárgyalni a görögökkel a népszavazásig
Angela Merkel német kancellár megerősítette, hogy Berlin nem tárgyal egy harmadik mentőcsomagról - amit a görög kormányfő feltehetően az időhúzás miatt dobhatott be - a vasárnapi népszavazásig.
Angela Merkel német kancellár megerősítette, hogy Berlin nem tárgyal egy harmadik mentőcsomagról - amit a görög kormányfő feltehetően az időhúzás miatt dobhatott be - a vasárnapi népszavazásig.
ASR162015-06-30 19:26:32 // 815
némi objektivitást próbálok csempészni az összehasonlításba, aztán nem offolok tovább.. a bmw az e90-es 3asból 2005 és 2012 között 2,6M felett adott el, nem számítva a kabriót és a coupét.. az Alfa a 159-ből 2005 és 2014 között 227,593-at.. innentől a "melyikből mennyi a turbó/befecskendező/egyéb hibás" összehasonlítás szerintem tévút..;) valamint imádom a jtd-t, egyelőre csak azzal vennék Alfát, de a bmw 2.0ás diesel-eit millió számra szerelik évente a különböző tipusokba, szerintem nem véletlenül, jó kis cucc az..
négy évet dolgoztam a wallis-nál, volt 1esem, 3asom, nem ülnék vissza egyikbe se' az alfák után, csak gondoltam ez is egy nézőpont..;)
a giulianak meg mindene meglesz hozzá, hogy vevőket pattintson el a bajoroktól, kulcskérdés lesz szerintem az USA, ott azért kuriózum az alfa és talán kevésbé kukacosak a vevők..
négy évet dolgoztam a wallis-nál, volt 1esem, 3asom, nem ülnék vissza egyikbe se' az alfák után, csak gondoltam ez is egy nézőpont..;)
a giulianak meg mindene meglesz hozzá, hogy vevőket pattintson el a bajoroktól, kulcskérdés lesz szerintem az USA, ott azért kuriózum az alfa és talán kevésbé kukacosak a vevők..
Haddel2015-06-30 19:11:48 // 814
Igen arra😃 a Bécs elkerülő. Ott jól lehet tesztelni ,van-e kraft a verdában 😃
GTPeti2015-06-30 18:33:05 // 813
Arra gondolsz, amelyik pl. Linz->Bp-felé útba esik Bécs előtt?
Ott engem sem szokott senki megelőzni. Vagy csak nem futottam össze eddig 320 dékkel?
Ott engem sem szokott senki megelőzni. Vagy csak nem futottam össze eddig 320 dékkel?
Haddel2015-06-30 18:27:49 // 812
Nálam is elszoktak fogyni a bécsi nagy emelkedőnél a 320d-k .😃
.......................2015-06-30 18:21:10 // 811
én pont fordítva látom,
ha az Alfa elromlik az nem szar ,csak "hisztis"
megbocsátok neki mert olyan szép..
(ismert a 320 d turbó gondok,a 330d injektor gondok ,swirl pillangók törése,stb.)
amúgy nekem is volt elég sok baja ,föleg a DPF EGR szívósor,Rail szabszelep
ha az Alfa elromlik az nem szar ,csak "hisztis"
megbocsátok neki mert olyan szép..
(ismert a 320 d turbó gondok,a 330d injektor gondok ,swirl pillangók törése,stb.)
amúgy nekem is volt elég sok baja ,föleg a DPF EGR szívósor,Rail szabszelep
GTPeti2015-06-30 18:12:04 // 810
Állítólag a kettő közül még a BMW a jobb (minőségben). Szerintem folytassuk az offosban, mielőtt kikapunk. :)
GTVili2015-06-30 18:05:10 // 809
Nyugodtan mondhatunk Mercedest is.......ott is dögivel vannak típushibák....na de az merci!
GTPeti2015-06-30 17:58:10 // 808
"Ha egy Alfánál megtörténnek, az megbocsájthatatlan, a BMW-nél minden megbocsájtható."
Tulajdonképpen ez is a preztízs egyik formája.
Márpedig, ha megtehetik (mert megbocsájták a tulajok), akkor miért ne tegyék. Szomorú világot élünk, én mondom. :(
Tulajdonképpen ez is a preztízs egyik formája.
Márpedig, ha megtehetik (mert megbocsájták a tulajok), akkor miért ne tegyék. Szomorú világot élünk, én mondom. :(
Giuntini2015-06-30 16:46:46 // 807
Volt, igen, de ez az eladó szemét húzása volt, mert ha becsületesen megcsinálják akkor ez nem történik. Ismerősnek két próbálkozása volt BMW-vel, azt mondta soha többet. Vadiúj X3 beázik, zörgött, azt mondta használhatatlan volt. A 320d-nél 1.5 órába telt a futóműves haveromnak kicserélni a levegőszűrőt. Turbó hibától kezdve minden. Mésoknál is meg vannak ezek a hibák, csak megmagyarázzák. Ha egy Alfánál megtörténnek, az megbocsájthatatlan, a BMW-nél minden megbocsájtható.
Giuntini2015-06-30 16:40:18 // 806
Nekem a haverom kipróbálta az én autómat, SL Mercije van, a feleségének 320d, és azt mondta, hogy egész más kategória, sokkal jobban megy mint a BMW, és igazán annak ellenére hogy elsőkerék hajtású, nincs semmilyen hajtási befolyás. Nem tudom, hol látod ezt a BMW-ben. Én csak a 3-as BMW-vel hasonlítom össze, és nem is a legújabbal, hanem a Bangle félével.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-30 15:49:45 // 804
akkor valami gáz van az autóddal, nekem a chipes 59-nek nem volt ellenfele a 20d....még a 3.0TDi sem :)))
Zsunior2015-06-30 15:13:11 // 803
Legyen! :)
Zsunior2015-06-30 15:12:57 // 802
Akkor már a chip előtt sem ment úgy, mint kellene :) Ja és teszem hozzá, 240nél még nem volt vége. Nem, hogy a 320d nem ellenfél, de a 330d is kikap. Végsebességre nem tudom.
.......................2015-06-30 15:12:16 // 801
ezt csak úgy tudnánk megnézni ha mennén egy versenyt a KUL on
.......................2015-06-30 15:10:37 // 800
csip nélkül sem ment jobban
Liquid2015-06-30 15:08:45 // 799
ez nagyon furcsa
Zsunior2015-06-30 15:08:31 // 798
vagy vetesd ki a csippet, mert rossz :D
Zsunior2015-06-30 15:07:36 // 797
Szosza, nézesd meg az autódat.
Chip nélkül mentem a Breraval 240et GPSel és az órával is mérve.
A 320D pedig semmilyen sebességtartományban nem ellenfél. :)
Chip nélkül mentem a Breraval 240et GPSel és az órával is mérve.
A 320D pedig semmilyen sebességtartományban nem ellenfél. :)
.......................2015-06-30 14:59:34 // 796
ja és csippes a brera !!!
.......................2015-06-30 14:55:41 // 795
Németo ban ,simán
a Brera megy 225 kmht max nagy kínlódva
többször is kipróbáltam
mentem már 120d mögött,320d mögött is
100 as tábla után padló ,és bakkaer nem tudom utolérni egyiket sem,söt a 120d még el is megy ,mert 240kmh ig húz
a Brera megy 225 kmht max nagy kínlódva
többször is kipróbáltam
mentem már 120d mögött,320d mögött is
100 as tábla után padló ,és bakkaer nem tudom utolérni egyiket sem,söt a 120d még el is megy ,mert 240kmh ig húz
Liquid2015-06-30 14:53:01 // 794
hogy tol le a 320D?
.......................2015-06-30 14:52:05 // 793
én csak azt látom,hogy az autópályán 200 körül letolja a Brerát egy 320d
ja és a brera bekap 9 et ,a 320d meg max 7 et
miért a 2,4 jtdm el nem volt rengeteg gond?
ja és a brera bekap 9 et ,a 320d meg max 7 et
miért a 2,4 jtdm el nem volt rengeteg gond?
BeeGee2015-06-30 14:40:05 // 792
Off:
156 VS 159 összehasonlítással nem értek egyet.
A 159-es nem a 156-os evolúciója, az egy tök új próbálkozás volt. Ha csak a lemez felett nézzük meg, a 156os egy könnyeden elegáns forma kívül-belül. A 159 egy direkt agresszív külsejű autó. Előtte ez nem volt divat az Alfánál. Najó, a 155 talán kivétel :). Nem is értem, hogy ez miért elvárás.
A minőségi fejlődés vitathatatlan, de vicces is lenne, ha 10 év alatt nem történt volna. Ez sztem nem mérvadó összehasonlítás.
Ha a 159 a 156 evolúciója lenne, akkor ma a 159 egy komolyan vehető BMW ellenfél lenne.
156 VS 159 összehasonlítással nem értek egyet.
A 159-es nem a 156-os evolúciója, az egy tök új próbálkozás volt. Ha csak a lemez felett nézzük meg, a 156os egy könnyeden elegáns forma kívül-belül. A 159 egy direkt agresszív külsejű autó. Előtte ez nem volt divat az Alfánál. Najó, a 155 talán kivétel :). Nem is értem, hogy ez miért elvárás.
A minőségi fejlődés vitathatatlan, de vicces is lenne, ha 10 év alatt nem történt volna. Ez sztem nem mérvadó összehasonlítás.
Ha a 159 a 156 evolúciója lenne, akkor ma a 159 egy komolyan vehető BMW ellenfél lenne.
Giuntini2015-06-30 14:38:59 // 791
Szerintem el lehet rabolni vevőket a BMW-től. Nekem sok ismerősöm van akinek BMW-je van, főleg 3-as, és a legnagyobb része azt mondta, ez az utolsó. Belül gagyi, rengeteg probléma, nehogy már akkora etalon legyen. Én is vezettem nemrég 320d-t, nagy csalódás volt. A fogyasztás pedig csak a 4 hengeres dízeleknél kiemelkedő, aminek a járáskultúrája mélyen az 1.9 Alfa alatt van, rendkívül idegesítő magasabb fordulatszámon a kerregés. Haverom most vett egy vadiúj 0 km-es 430d-t, igaz az 300 valahány lovas, de azt mondta lazán bekajálja a 10l-t 150-es tempónál. A speckóban pedig nagy kamu van. Az erőt etetni kell. Legalább az Alfa bevallja viszonylag normálisan a magasabb fogyasztást a 2.4-nél. A BMW-nek pokolian jó a marketingja, és a rosszabbat is könnyedén el tudják adni.
.......................2015-06-30 14:31:36 // 790
tudjátok ez az a motor amit ígérték ,hogy bekerül a 159 be
.......................2015-06-30 14:30:48 // 789
.......................2015-06-30 14:15:06 // 788
.......................2015-06-30 14:02:35 // 787
a Jeep Grand Cherokee nak fasza motorjai vannak
ott a frankó takarékos Pentastar
vagy a HEMI
vagy a V6 VM motori diesel
nem csodálom ,hogy azt választottad
de egy a gond a Jeep nem Alfa ,és így az nem ér
(egyébként útálom a büdös sajtot)
ott a frankó takarékos Pentastar
vagy a HEMI
vagy a V6 VM motori diesel
nem csodálom ,hogy azt választottad
de egy a gond a Jeep nem Alfa ,és így az nem ér
(egyébként útálom a büdös sajtot)
Andy2015-06-30 14:01:07 // 786
V6 dízel.
.......................2015-06-30 13:52:48 // 785
milyen motorral sikerült?
Andy2015-06-30 13:30:44 // 784
BMW X5 vagy BMW X6 esetleg Mercedes ML 350 kontra Jeep Grand Cherokee, ez volt a kérdés februárban.
A Jeep lett a befutó, toronymagasan!
Szóval akkor AC-ig már nem mosok lábat!!! ;) :)
A Jeep lett a befutó, toronymagasan!
Szóval akkor AC-ig már nem mosok lábat!!! ;) :)
ASR162015-06-30 12:25:11 // 783
ha már szóba került, akkor itt egy jó kis írás az "etalonról".. ebbe a ligába még gyártani is nagyon nagy élmény, arról beszélni meg talán tök felesleges, hogy melyik a jobb..;)
http://totalcar.hu/tesztek/2015/06/30/bmw_m3_f80_teszt/
http://totalcar.hu/tesztek/2015/06/30/bmw_m3_f80_teszt/
vm2015-06-30 12:17:32 // 782
164 is, 166 is...
Legyünk őszinték, minden középnagy kategóriás limuzin négy főre van szabva. Be lehet ugyan ülni hátul középre, de még egy 7-es Bimmer is vicces hátulról, hogy a fejtámlák milyen közel vannak egymáshoz ;-)
Legyünk őszinték, minden középnagy kategóriás limuzin négy főre van szabva. Be lehet ugyan ülni hátul középre, de még egy 7-es Bimmer is vicces hátulról, hogy a fejtámlák milyen közel vannak egymáshoz ;-)
.......................2015-06-30 11:52:58 // 781
.......................2015-06-30 11:45:21 // 780
.......................2015-06-30 11:40:24 // 779
.......................2015-06-30 11:40:03 // 778
[img1]
2,5 TD
2,5 TD
.......................2015-06-30 11:38:43 // 777
Kazes☻2015-06-30 11:26:47 // 776
Egy-két dologban talán neked sincs igazad. 159 talán nem is volt, viszont volt egy gyönyörű Brera, aminek az elejét rátették az '59-re és az ahhoz tartozó suta műszerfalkombinációt meg beletették később a Breraba is, ahelyett a csodás egység helyett, ami abba lett tervezve. Nézd csak meg a képeken, hogy mit készített Giugiaro maestro. Egy kicsit talán azért érthető, hogy miért is mondja a pulcsis azt, amit. Kicsit kilóg szvsz. :)
Kazes☻2015-06-30 11:21:04 // 775
Öthengeres dízel már a 6-osban (1979-1987) is volt.
.......................2015-06-30 09:47:33 // 773
Az 5 hengeres motorok etedetileg a Lanciától jöttek
Igazi alfában 4 vagy V6 ok voltak
A Tbi ugye Fiat power train FPT
de most a Gulia ban is a Maserral közös V6 van
A technikán megosztozik minden gyár
(A Bentley Continentalban is egy az egyben Audi motorok,váltók vannak)
Ezért kell az összetéveszthetetlen egyedi forma,stílus!
Igazi alfában 4 vagy V6 ok voltak
A Tbi ugye Fiat power train FPT
de most a Gulia ban is a Maserral közös V6 van
A technikán megosztozik minden gyár
(A Bentley Continentalban is egy az egyben Audi motorok,váltók vannak)
Ezért kell az összetéveszthetetlen egyedi forma,stílus!
mesa2015-06-30 09:43:57 // 772
Kösz, elég jók lettek, gondolom szűrővel lőttél be?!
Szerintem az eddigi legigényesebb Alfa beltér, amit alfás pályafutásom alatt találkoztam. Kifejezetten tetszenek a régi idők Alfáinak visszaköszönő jegyei, továbbá, hogy nincs térdet gyógyító vastag középkonzol, hanem a váltó ellenére is légiesen tudták kihasználni a teret.
Egy csúcs modellben ne is legyen 5 ülés!
De ha vissza emlékszem, még a 164 Superben sem volt, csak két főre kimélyítve hátul. Jó ez így!
Most már csak arra vagyok kíváncsi, a szolid sornégyesek mennyivel kevesebb kinézetet kapnak majd. Ennyi nyílást nem vágnak rájuk az zicher
Szerintem az eddigi legigényesebb Alfa beltér, amit alfás pályafutásom alatt találkoztam. Kifejezetten tetszenek a régi idők Alfáinak visszaköszönő jegyei, továbbá, hogy nincs térdet gyógyító vastag középkonzol, hanem a váltó ellenére is légiesen tudták kihasználni a teret.
Egy csúcs modellben ne is legyen 5 ülés!
De ha vissza emlékszem, még a 164 Superben sem volt, csak két főre kimélyítve hátul. Jó ez így!
Most már csak arra vagyok kíváncsi, a szolid sornégyesek mennyivel kevesebb kinézetet kapnak majd. Ennyi nyílást nem vágnak rájuk az zicher
Zotya 1642015-06-30 09:38:07 // 770
Majd jönnek. Az Alfa most arról szól, hogy a megfelelő békától kapjon egy puszit és ébredjen fel.....mint királykisasszony. Azt gondolom ,hogy a Giuliával ez megvalósult. Természetesen a piac diktál......majd........de ez a gép .....főnyeremény, annak, aki elérheti.Hogy mit hoz a jövő!?.....fene tudja....de ütős gépezetet kaptunk. :))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.