Csak irigykedni tudok!
:)
Szerintem csak az árán fogunk elborzadni!
Tudja valaki már, hogy mennyi lesz az alapára?
tdemeter2016-03-22 09:42:15 // 1840
Taxi33™2016-03-22 09:33:10 // 1839
Nem is figyeltem,hogy este így letakarták.
Haddel2016-03-22 09:11:10 // 1838
Gyönyörű ebben a színben.
GT Ɨ|ѯ2016-03-22 07:48:27 // 1837
Pityukoma2016-03-21 21:22:35 // 1836
Az első randim a Giuliával:-) Ízig vérig Alfa! Nekem nagyon bejön. Remélem beváltja a hozzáfűzött reményeket. Itt randiztunk: Milano AutoClassica kiállítás
Rolee462016-03-10 15:11:43 // 1834
Majdnem sikerult😃 az keresztezi mindkettot😉
Ha az A8-on mesz Augsburg fele szoljal!
Ha az A8-on mesz Augsburg fele szoljal!
Piritu - 1.000.0002016-03-10 07:27:02 // 1833
Valahol Würzburg környékén, de lehet hogy a 81-esen Heilbronn felé.
Rolee462016-03-10 00:27:01 // 1832
Ez melyik palya volt!?A3 vagy A6 vagy rosszul tippek!?😉
En minden hetkoznap 450km-t megyek palyan,de ilyen malacka meg nem rofogott ram sajna
En minden hetkoznap 450km-t megyek palyan,de ilyen malacka meg nem rofogott ram sajna
Chianti2016-03-09 23:33:21 // 1831
Hogy te mekkora mázlista vagy!!! :o) Mondjuk nálad többet nem sokan töltenek autópályán innen a fórumról, úgyhogy a nagy számok törvénye alapján várható volt, hogy az elsők között leszel, aki menet közben randizhat Giulia-val. Gondolom nem kicsit dobta fel a napodat ez a kis affér.
Piritu - 1.000.0002016-03-09 22:49:48 // 1830
redbull902016-03-09 22:39:46 // 1829
Ugyan ezt akartam írni :D
Csöri2016-03-09 22:29:51 // 1828
Vagy a teherautót vette észre.:-D
Piritu - 1.000.0002016-03-09 21:11:35 // 1827
Kazes☻2016-03-07 21:36:06 // 1826
redbull902016-03-04 23:02:07 // 1825
Óóóóóóó Istenem!!
Itt egy kis anyag is ez már tetszik!!
La nuova Giulia 2.0 benzina 200cv con trasmissione automatica ad 8 marce accelera da 0 a 100km/h in 6,6 sec.
Alfa Romeo Giulia 2.0 benzina AT8 200cv/330Nm 6,6 sec.
Jaguar XE 20t A/T 200cv/320Nm 7,7 sec.
BMW 320i Steptronic 184cv/270Nm 7,3 sec.
Audi A4 2.0TFSI ultra S tronic 190cv/320Nm 7,3 sec.
Mercedes Benz C200 Automatic 184cv/300Nm 7,3 sec.
Itt egy kis anyag is ez már tetszik!!
La nuova Giulia 2.0 benzina 200cv con trasmissione automatica ad 8 marce accelera da 0 a 100km/h in 6,6 sec.
Alfa Romeo Giulia 2.0 benzina AT8 200cv/330Nm 6,6 sec.
Jaguar XE 20t A/T 200cv/320Nm 7,7 sec.
BMW 320i Steptronic 184cv/270Nm 7,3 sec.
Audi A4 2.0TFSI ultra S tronic 190cv/320Nm 7,3 sec.
Mercedes Benz C200 Automatic 184cv/300Nm 7,3 sec.
Haddel2016-03-04 18:51:21 // 1824
Iiiigen!! :) Kafa videó.
Haddel2016-03-04 18:25:32 // 1822
Faszbúkon az omniautó rakott fel egy röntgenfotós videót a qv-ről .Nagyon jó ,csak nem tudom ide bemásolni :(
Tedi2016-03-04 18:21:53 // 1821
Köszönjük :) Legközelebb még jobb lesz :)))
Chianti2016-03-04 17:37:41 // 1820
Tedi, Halesz, szerintem ezzel az őszinte megnyilvánulással a Pista lett a top favorit a Giulia Alfacity-s bemutatóján, mint hivatalos speaker. Vagy ha már megvan a jelölt, akkor is ott a helye meghívott vendégként... szerintem. :o)
mesa2016-03-04 10:49:46 // 1819
Magyarországon szinte már alap keverni a kelvárt a karbonnal :)
Ettől független Tediék szuper jó anyagot forgattak és a legszebb az egészben, hogy látszik, élvezik az autót és nem megjátsszák magukat, úgyhogy le a kalappal a srácok és az Alfa előtt is! ;)
Ettől független Tediék szuper jó anyagot forgattak és a legszebb az egészben, hogy látszik, élvezik az autót és nem megjátsszák magukat, úgyhogy le a kalappal a srácok és az Alfa előtt is! ;)
Giuntini2016-03-04 10:23:59 // 1818
Az Omniautósok mondták a Giuliáról, hogy a benzinesek duplakuplungos váltóval rendelhetők, a dízelek viszont hagyományos automatával. Mindkettő nyolcsebességes. Érdekes, hogy az Alfa a dízelekben jobbnak tartja a bolygóművest.
deportivo2016-03-04 05:46:25 // 1817
Kiváló a beszámoló, irigykedek rátok,de örülök hogy már van Alfás aki testközelből tapasztalhatta ezt a remek kis autót. Az utóbbi hónapok csendesebb időszaka után már ráférne a Guliara egy kis pozitív értelembe vett zajosabb időszak.
Tedi2016-03-04 01:00:41 // 1816
Ahh, ne tudd meg, bsz az ideg miatta, amikor mondtam, akkor nem vettem észre. Aztán már a szálláson néztük vissza a felvételeket, akkor esett le, hogy hoppá, el lett bazilikázva :)
A felszereltségi szintekről: mind a háromféle kint volt, bár arról gőzöm sincs, hogy melyik volt az alap verziók közül a Super és melyik a sima. :) De mindegyikből volt kint.
A felszereltségi szintekről: mind a háromféle kint volt, bár arról gőzöm sincs, hogy melyik volt az alap verziók közül a Super és melyik a sima. :) De mindegyikből volt kint.
Chianti2016-03-03 23:51:34 // 1815
Köszönjük a prezentációt, én személy szerint nagyon örülök, hogy csupa pozitív dologról számoltatok be az alapmodellekkel kapcsolatban. Ez nagyon biztató a jövőre nézve. Kíváncsi vagyok rá nagyon élőben, bár picit sajnálom, hogy SW-ről szó sincs egyelőre.
Dömpi (il dottore)2016-03-03 22:33:18 // 1814
a 3 gyerkőc közül a legkisebb 2 éves...pár évig még kényelmesen elfér. Mire nagy, addigra a nagylányomnak lesz saját alfája😀
droberto2016-03-03 21:22:28 // 1813
Köszönjük a beszámolót! Jó volt csak rövid! :) Várjuk a részletesebb verziót! :)
msd2016-03-03 21:19:15 // 1812
A kevlar és a szénszál nem ugyanaz... :)
Halesz2016-03-03 20:50:37 // 1811
Dolgozunk rajta :)
Giuntini2016-03-03 20:45:34 // 1810
Nagyon jó lett a tudósítás! Zánkán jó lenne beleszagolni!
Tedi2016-03-03 20:30:15 // 1809
Kijavítottuk a hanghibát, íme a videó újra, most már jól:
https://www.youtube.com/watch?v=qNL4YF2JFuQ
https://www.youtube.com/watch?v=qNL4YF2JFuQ
Norby2016-03-03 20:30:04 // 1808
Köszönjük a friss híreket!
A három autó milyen felszereltséggel volt? A Giulia, Super, Quadrifoglio is ott volt? Melyik-melyik volt lehet tudni?
A három autó milyen felszereltséggel volt? A Giulia, Super, Quadrifoglio is ott volt? Melyik-melyik volt lehet tudni?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-03 20:29:33 // 1807
jó lett a bemutató gratula!
Kazes☻2016-03-03 20:06:34 // 1806
Szuper! A csomit és a hátsó sort is megmutathatnátok... :)
csokagm2016-03-03 19:49:41 // 1805
Ha már Tedi a 4C-nél a kipufogóról beszél, beletehettek volna egy-két snittet róla.
Kép van esetleg ?
Kép van esetleg ?
Halesz2016-03-03 18:50:08 // 1804
Én is adtam fel lottót.
Haddel2016-03-03 18:25:20 // 1803
Én vettem ma egy nagy malacperselyt😃
Shadin2016-03-03 17:57:45 // 1802
Köszi Srácok a beszámolót!
Jó lesz ez az alap Giu is :-)
Jó lesz ez az alap Giu is :-)
Halesz2016-03-03 16:18:25 // 1801
Nyugodj meg :)
De csak az ellenségeidet ültesd középre nyugodtan ;)
De csak az ellenségeidet ültesd középre nyugodtan ;)
Dömpi (il dottore)2016-03-03 16:10:11 // 1800
Storno, lejjebb megtaláltam a választ...
...és megnyugodtam :)
...és megnyugodtam :)
Dömpi (il dottore)2016-03-03 16:08:03 // 1799
Halesz, Tedi!
Ugye ez már 5 személyes?
Ugye ez már 5 személyes?
Forsberg2016-03-03 14:14:51 // 1798
Tényleg mono!
Az irodában csak az egyik fülembe dugom a fülest, hogy halljam a telefont és pont a rosszat hallgattam. :))) Így azért más. :)
Nagyon jó lett, várom a folytatást!
Az irodában csak az egyik fülembe dugom a fülest, hogy halljam a telefont és pont a rosszat hallgattam. :))) Így azért más. :)
Nagyon jó lett, várom a folytatást!
Halesz2016-03-03 13:27:43 // 1797
Valamiért mono lett, egyelőre nem értjük, de javítjuk. Meg lesz egy nagyobb, alaposabb videónk is.
Forsberg2016-03-03 12:12:24 // 1796
Csak nálam borzalmas a hang a videóban?
Halesz2016-03-03 11:30:56 // 1795
Az első, rövidebb, összefoglaló videónk:
https://www.youtube.com/watch?v=KL8mPtcQU9Y
Néhány személyes benyomás (volt, amit röviden a videóban is elmondtam)
Kívülről nagyon működik a forma, nem érzem kevesebbnek az autót a QV-hez képest (persze a spoilerek hiányoznak, de nagyon sportos így is. Szürkében és kékben inkább elegáns, mint sportos).
Csak bőrülésekkel volt kiállítva az autó, az ülések jók, teljesen jól tartanak, egyből megvan az az érzés, ami az Alfákban, hogy ezt Rád tervezték, beülsz és minden ott van, ahol lennie kell. A kormány zseniális, szerelmes vagyok belé, csakúgy, mint a műszerfalba és a középső kijelzőbe.
Az anyagok - szemben a totalcaros cikkel - nekem nagyon tetszenek, tetszenek a műanyagok is, de ha lehetne, én úgy rendelném, hogy az ajtók tetején és a műszerfal tetején is bőr legyen.
Az automata verziók váltófülei zseniálisok, nagyon izgultam, hogy ezek ne műanyagok legyenek, mint a Giulia QV-ban, és szerencsére bejött: fém, érzed, hogy van benne anyag, jól kattannak - biztos, hogy eszembe se jutna a kéziváltó...
Bár az automata váltókarja szerintem béna, se szépnek, se jó minőségűnek nem érzem a műanyagot rajta, ráadásul az a gömbcsuklós megoldás nekem nagyon 80-as évek...
A UConnectet lecserélték valami Alfa Connect nevű cuccra, elsőre gyors, nagyon jó a felbontása és szimpatikus a menüje is.
Hátul 3 személyesek az autók, de középen ott a kardánalagút, szóval nem lesz sok helye a középen ülőnek. Mindenesetre ezen kár tovább izgulnotok :)
Összességében: nagyon kellene, de csakis a benzines verzió, és automatával. Azok a váltófülek, ááááááááááááááááááááááá :)
Szóval szerintem imádni fogjátok!
Majd még írok részleteket, de hajnalban értünk haza.
https://www.youtube.com/watch?v=KL8mPtcQU9Y
Néhány személyes benyomás (volt, amit röviden a videóban is elmondtam)
Kívülről nagyon működik a forma, nem érzem kevesebbnek az autót a QV-hez képest (persze a spoilerek hiányoznak, de nagyon sportos így is. Szürkében és kékben inkább elegáns, mint sportos).
Csak bőrülésekkel volt kiállítva az autó, az ülések jók, teljesen jól tartanak, egyből megvan az az érzés, ami az Alfákban, hogy ezt Rád tervezték, beülsz és minden ott van, ahol lennie kell. A kormány zseniális, szerelmes vagyok belé, csakúgy, mint a műszerfalba és a középső kijelzőbe.
Az anyagok - szemben a totalcaros cikkel - nekem nagyon tetszenek, tetszenek a műanyagok is, de ha lehetne, én úgy rendelném, hogy az ajtók tetején és a műszerfal tetején is bőr legyen.
Az automata verziók váltófülei zseniálisok, nagyon izgultam, hogy ezek ne műanyagok legyenek, mint a Giulia QV-ban, és szerencsére bejött: fém, érzed, hogy van benne anyag, jól kattannak - biztos, hogy eszembe se jutna a kéziváltó...
Bár az automata váltókarja szerintem béna, se szépnek, se jó minőségűnek nem érzem a műanyagot rajta, ráadásul az a gömbcsuklós megoldás nekem nagyon 80-as évek...
A UConnectet lecserélték valami Alfa Connect nevű cuccra, elsőre gyors, nagyon jó a felbontása és szimpatikus a menüje is.
Hátul 3 személyesek az autók, de középen ott a kardánalagút, szóval nem lesz sok helye a középen ülőnek. Mindenesetre ezen kár tovább izgulnotok :)
Összességében: nagyon kellene, de csakis a benzines verzió, és automatával. Azok a váltófülek, ááááááááááááááááááááááá :)
Szóval szerintem imádni fogjátok!
Majd még írok részleteket, de hajnalban értünk haza.
Bomi2016-03-02 21:15:51 // 1793
...ez nagyon jó :))
droberto2016-03-02 21:12:47 // 1792
Genfiek! Hogy tetszett nektek az ülés?
Látszatra nem sok oldaltartása van az ülőlapnak. A térdtámaszról nem is beszélve.
Minek a 0.96 G-s oldalgyorsulás, ha kiesek az ülésből?!?
Látszatra nem sok oldaltartása van az ülőlapnak. A térdtámaszról nem is beszélve.
Minek a 0.96 G-s oldalgyorsulás, ha kiesek az ülésből?!?
droberto2016-03-02 21:02:40 // 1791
Ha már nincs semmi vélemény, akkor itt egy Vályi Pista emóció! :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.