mindegyik ponttal egyetértek :-)
az elsőhöz annyit azért hozzátennék, hogy a dízel nyomatéka símán megcsóválja a segget akár 90-nél is egyenes latyakos úton...
a radarral ez van, a nedves koszon nem lát már keresztül a mikrohullám, a fizikával nehéz vitatkozni.
a parkradar szenzor valóban beérzékenyül az eső / hó hatására, és megállva elkezd hamisan riasztani, de legtöbbször megnyugszik.
pettinke2018-02-21 11:17:19 // 4150
'''''2018-02-21 11:06:50 // 4149
Osztom a véleményed.Amióta felraktam a téli gumikat még gyorsulgatni is tudok.Teljesen jól használható télen is.
Parkradar nekem furcsa,hogy alap helyzetben be van kapcsolva.Garázsnál beállva mindig félek,hogy akkor most figyel vagy nem de eddig mindig magától tette a dolgát.
Parkradar nekem furcsa,hogy alap helyzetben be van kapcsolva.Garázsnál beállva mindig félek,hogy akkor most figyel vagy nem de eddig mindig magától tette a dolgát.
zgi5212018-02-21 09:42:51 // 4148
kicsit a téli közlekedésről..
-a nagy károgás ellenére a Giulia sztem nagyon jól kezelhető és vezethető síkos, latyakos körülmények között is. a napokban bőven lehetett tapasztalatot szerezni. :-) a DNA kapcsolót N állásban használva (is) teljesen stabil az autó. (most normál vezetési körülményre gondoljunk, nem parkolós huligánkodásra :-)) nálam eddig még nem jelzett be az ESC. más fronthajtásos márkáknál nekem sokkal könnyebben elpörgött a kerék, bejelzett az ESC. volt hárombetűs autóm és előfordult , hogy a parkolóból alig tudtam kiindulni, a Julisnál nincs ilyen jelenség. :-) sztem -a komoly menetstabilizáló rendszereknek köszönhetően- nagyon stabil és megnyugtatóan jól vezethető a Guilia. ha vkinek volt ezzel kapcsolatban félelme nyugodtan elhesegethető. nekem az a tippem, hogy az elektronika figyeli -sok minden mellett- a kinti hőmérsékeletet is, ennek megfelelően veszi vissza a nyomatékot.
-télen az FCW rendszer gyenge pontja a lökhárítón lévő radar lapja, ez kb. 3 perc alatt elkoszolódik és kikapcsolja magát. szerencsés körülmények között, volt ilyen is, letisztul és aktiválja magát
-szintén őszi, téli gyenge pont a a parkradar szenzorok elől. mondjuk ez egyéb márkánál is.
-az esőérzékelő nálam jól müxik. pályán, városban is.
-a nagy károgás ellenére a Giulia sztem nagyon jól kezelhető és vezethető síkos, latyakos körülmények között is. a napokban bőven lehetett tapasztalatot szerezni. :-) a DNA kapcsolót N állásban használva (is) teljesen stabil az autó. (most normál vezetési körülményre gondoljunk, nem parkolós huligánkodásra :-)) nálam eddig még nem jelzett be az ESC. más fronthajtásos márkáknál nekem sokkal könnyebben elpörgött a kerék, bejelzett az ESC. volt hárombetűs autóm és előfordult , hogy a parkolóból alig tudtam kiindulni, a Julisnál nincs ilyen jelenség. :-) sztem -a komoly menetstabilizáló rendszereknek köszönhetően- nagyon stabil és megnyugtatóan jól vezethető a Guilia. ha vkinek volt ezzel kapcsolatban félelme nyugodtan elhesegethető. nekem az a tippem, hogy az elektronika figyeli -sok minden mellett- a kinti hőmérsékeletet is, ennek megfelelően veszi vissza a nyomatékot.
-télen az FCW rendszer gyenge pontja a lökhárítón lévő radar lapja, ez kb. 3 perc alatt elkoszolódik és kikapcsolja magát. szerencsés körülmények között, volt ilyen is, letisztul és aktiválja magát
-szintén őszi, téli gyenge pont a a parkradar szenzorok elől. mondjuk ez egyéb márkánál is.
-az esőérzékelő nálam jól müxik. pályán, városban is.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-20 20:43:25 // 4146
inkább 3 hónap... és még ki is? :D
tirex2018-02-20 20:10:56 // 4145
Miért nem lepődök meg? :))
'''''2018-02-20 20:05:50 // 4144
Már néztem hozzá boxot! :-)
tirex2018-02-20 20:01:55 // 4143
Igazából egy Ferrari az álom de mióta kijött a qv már nem érdekel. Hála az Alfának új álom lett ami elérhetőbb. Az a brutál 500 ló, na az kell! Ezt már nem kell tuningolni! :)))
'''''2018-02-20 19:47:00 // 4142
Én is úgy vettem,hogy csak ott láttam meg. :-)
Egyébként egy veloce ésszerűbb döntés lenne de persze az alfa nem arról szól.
Egyébként egy veloce ésszerűbb döntés lenne de persze az alfa nem arról szól.
tirex2018-02-20 19:37:37 // 4141
Jövő nyárra lenne aktuális de csak a qv érdekel. Fogyi nem számít, amit ad cserében gondolom kárpótol! Mondom úgy hogy még nem is láttam élőben! :::))
'''''2018-02-20 19:25:00 // 4140
Két hónapot mondtak minimum.
Február közepén terveztem a megrendelést én is de olyan mákom volt,hogy rámtalált a mostani vas és olyan jó áron,hogy egyből el is hoztam.
Gondolkodsz egy QV-n?Én egyre jobban imádom.Minden nap azon gondolkodom,hová kéne menni csak,hogy beülhessek.Minden kézre áll nekem és imádom a hangját.Egyetlen negatívuma a fogyija ami most vegyesben 16.5liter.Csak városban és végig gyepálva 28liter. :-)
Február közepén terveztem a megrendelést én is de olyan mákom volt,hogy rámtalált a mostani vas és olyan jó áron,hogy egyből el is hoztam.
Gondolkodsz egy QV-n?Én egyre jobban imádom.Minden nap azon gondolkodom,hová kéne menni csak,hogy beülhessek.Minden kézre áll nekem és imádom a hangját.Egyetlen negatívuma a fogyija ami most vegyesben 16.5liter.Csak városban és végig gyepálva 28liter. :-)
zgi5212018-02-20 19:13:28 // 4139
tirex2018-02-20 18:31:51 // 4138
Hali! Nem kérdezted anno mennyit kell várni egy új qv.re?
RomeoOne2018-02-19 09:09:11 // 4136
Vagy a modell csaj ül az ölünkben, miközben megyünk pár kört. Kreatívnak kell lenni :DDD
'''''2018-02-19 08:44:33 // 4135
Akkor változtatok rajta! :-)))
Akkor a VTT-re mindenkinek kell hozni magával egy modell csajt,hogy tudjam helyettük vinni egy kört! :-)
Akkor a VTT-re mindenkinek kell hozni magával egy modell csajt,hogy tudjam helyettük vinni egy kört! :-)
RomeoOne2018-02-19 08:11:39 // 4134
Az a kocsi arra való, hogy az 50 kilós modell csajokat furikázd vele, akik elég hajlékonyak ahhoz, hogy egy 30 cm ne jelentsen nekik akadályt :DDDD
Felhasználóbarát kocsi az, csak nem rendeltetésszerűen használod :DDDDD
Felhasználóbarát kocsi az, csak nem rendeltetésszerűen használod :DDDDD
'''''2018-02-19 07:57:23 // 4133
Na majd próbálkozom még.
Ma épp a küszöböt fóliáztatom mert kb 30cm széles és senki nem tudja átlépni beszálláskor.Nagyon jól néz ki de úgy kell beleesni terpeszállásból az ülésbe kintről.
Kiszállás meg nagyobb testű embereknek elég macera.Kagylós ülés-nagy küszöb kombó nem épp felhasználóbarát. :-)
Ma épp a küszöböt fóliáztatom mert kb 30cm széles és senki nem tudja átlépni beszálláskor.Nagyon jól néz ki de úgy kell beleesni terpeszállásból az ülésbe kintről.
Kiszállás meg nagyobb testű embereknek elég macera.Kagylós ülés-nagy küszöb kombó nem épp felhasználóbarát. :-)
pettinke2018-02-18 22:23:21 // 4132
Hát nemtom... Nekem az első stekkerre (ami a középkonzol alján van) a Zasszony iphone-ját feldugva elkezdett lelkendezni a hifi, hogy jajdejó, műsorforrás, és zenélt róla. Meg tölti is. De ugyanúgy megy pendrive is onnan. A könyöklő alatt a dobozban pendrive-ot szoktam használni. Én a telómat a könyöklő alatti 12V-os aljzatból töltöm egy extragyors töltővel, úgyhogy arról BT-on zenélek.
A hátsó biztosan csak tölt.
A hátsó biztosan csak tölt.
'''''2018-02-18 21:01:04 // 4131
Elől nekem van stekker meg hátul is de ott csak tölt.Viszont elöl nem csatlakozott kábelen a telómmal.Pendrive-ról viszont lejátsza a számokat.
Jani72122018-02-18 20:49:42 // 4130
na azt nem tudtam :) az enyémben a stick csak a belső steckerrel megy
pettinke2018-02-18 20:45:34 // 4129
nem pont, az elöl lévő USB (HA megrendelted) is teljes értékű, a hátsó sorban lévő viszont tényleg csak töltő.
Jani72122018-02-18 20:14:47 // 4128
csak a boxban lévő stekkerrel tudsz kapcsolódni, a többi csak töltő áram
'''''2018-02-18 18:28:47 // 4127
Köszi a segítséget.Ma átállítottam mindent a saját szájízemre a menükben.
Érdekes,hogy bluetooth-on sikerült kapcsolódjak a kocsihoz de kábellel valamiért nem.Lényeg,hogy kapcsolódtam.Egyébként a fényképeket is meg lehetne nyitni a képernyőn?Névjegyzék,üzik,telefon hívásokat látom rajta de mást nem.
Érdekes,hogy bluetooth-on sikerült kapcsolódjak a kocsihoz de kábellel valamiért nem.Lényeg,hogy kapcsolódtam.Egyébként a fényképeket is meg lehetne nyitni a képernyőn?Névjegyzék,üzik,telefon hívásokat látom rajta de mást nem.
'''''2018-02-17 11:53:21 // 4126
A fehér szín sárga féknyergekkel nekem kicsit furcsa.
zgi5212018-02-17 09:29:18 // 4125
droberto2018-02-15 21:14:33 // 4124
Számomomra hihetetlen, hogy Giuliettábók 30%-al adtak többet el, mint Giuliából.
droberto2018-02-15 21:05:06 // 4122
Valamiért a TC mindig torzítja a valóságot az Alfa eladásokkal kapcsolatban.
A Marchionne tavalyi belsősök szerinti optimista 170 ezres eladásából 150 ezer jött össze. Ez nagy fejlődés az előző évekhez képest. Két éve volt vagy 60 ezer.
Igaz az USA eladások húzták szépen a számokat.
Európában pedig a prémium D szegmensben a három német után a negyedik lett az Alfa. Ami nagy szó, főleg, hogy megelőzte a Jag-et.
A baj az, hogy idén megint csak 2 modellre apad a kínálat. Kis/nagy SUV sehol , D kupé sehol, zászlóshajó sehol.
Sajnos valódiak a számok és elég kevés ez a 24.679 db Giu európában. Ha lett volna SW ez simán lehetne duplája. Persze ez lehet elvett volna a Ste eladásokból 10-20%-ot.
Tavaly kevesebb Giu fogyott az mint a valáság után 159.
Ha feljebb kattintotok akkor minden Alfa, sőt más márkák eladásait megnézhetitek. Érdekes nézni, hogy 1990-től, hogy csökkent a piaci részesedés.
Az USA, ne adj isten a Globális típusonkénti Alfa eladásokat nem tudja valaki linkelni?
A Marchionne tavalyi belsősök szerinti optimista 170 ezres eladásából 150 ezer jött össze. Ez nagy fejlődés az előző évekhez képest. Két éve volt vagy 60 ezer.
Igaz az USA eladások húzták szépen a számokat.
Európában pedig a prémium D szegmensben a három német után a negyedik lett az Alfa. Ami nagy szó, főleg, hogy megelőzte a Jag-et.
A baj az, hogy idén megint csak 2 modellre apad a kínálat. Kis/nagy SUV sehol , D kupé sehol, zászlóshajó sehol.
Sajnos valódiak a számok és elég kevés ez a 24.679 db Giu európában. Ha lett volna SW ez simán lehetne duplája. Persze ez lehet elvett volna a Ste eladásokból 10-20%-ot.
Tavaly kevesebb Giu fogyott az mint a valáság után 159.
Ha feljebb kattintotok akkor minden Alfa, sőt más márkák eladásait megnézhetitek. Érdekes nézni, hogy 1990-től, hogy csökkent a piaci részesedés.
Az USA, ne adj isten a Globális típusonkénti Alfa eladásokat nem tudja valaki linkelni?
Tedi2018-02-15 20:41:03 // 4121
Erre annyit tudok mondani, hogy az Alfa Romeónak nincs a tőzsdéken forgó részvénye. A Fiatnak sincs, a Lanciának sincs. Mi több, a befektetők nem ezekbe a márkákba öltek lóvét. Hanem az FCA-ba, amit viszont jegyeznek a tőzsdén. Az FCA pedig tavaly rekord pénzügyi évet zárt, mint ahogy arról beszéltünk a kettővel ezelőtti Backstage-ben. Úgyhogy ne féltsd a befektetőket :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-15 20:38:30 // 4120
jah a 84000 db autó 1 milla már értem :DDD szegény részvényesek megyek sírni :DDD
RomeoOne2018-02-15 20:31:38 // 4119
Hát csak az a 35% is csak leíva néz ki jól :)
Ha kapsz 1 millió forintra 35%-ot, még azért nem kell nyugdíjba menni, de én 2%-al is beérném, csak azt 10 milliárdra kapjam ;)
Magyarul kis bázison könnyű nagy relatív növekedést produkálni.
Ha kapsz 1 millió forintra 35%-ot, még azért nem kell nyugdíjba menni, de én 2%-al is beérném, csak azt 10 milliárdra kapjam ;)
Magyarul kis bázison könnyű nagy relatív növekedést produkálni.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-15 20:01:27 // 4118
a részvényeseknek a pénz számít így van, tavalyhoz képest 35%-ot hoztak növekedésben ha minden évben csak ennyivel tudnám a forgalmamat növelni most aláírnék 5 évre aztán nyugdíj :P
RomeoOne2018-02-15 19:54:58 // 4117
Nincs itt semmilyen baki szerintem. A befektetők, részvényesek hozamot várnak a pénzükért cserébe. Ha kaptak egy pénzügyi tervet, hogy ennyi meg ennyi lesz az eladás és ennyi meg ennyi osztalék meg kifizetés lesz, akkor az bukta, ha még mindig mínuszban van és nem tudnak pénzt kivenni belőle. Ha te befektetsz valamibe, hogy megforgasd a pénzed, akkor elégedett vagy, ha 5-8 év alatt sikerül 0-ra kihoznod?
Pénzügyi szempontból, sajnos, nem látszik, hogy hülyeséget mondanának. Persze, sztem eleve hülyeség volt azt várni, hogy egyből annyit adnak el, mint a BMW vagy az Audi. Idővel lehet róla szó
Pénzügyi szempontból, sajnos, nem látszik, hogy hülyeséget mondanának. Persze, sztem eleve hülyeség volt azt várni, hogy egyből annyit adnak el, mint a BMW vagy az Audi. Idővel lehet róla szó
Putyesz2018-02-15 19:45:54 // 4116
Nekem is ilyen érzésem van feléjük.....
Én régen bírtam őket,de hogy ejthetnek ekkora bakit???főleg hogy nem ma kezdték az autós újságírást!!...nagyon gáz
Én régen bírtam őket,de hogy ejthetnek ekkora bakit???főleg hogy nem ma kezdték az autós újságírást!!...nagyon gáz
petbalog2018-02-15 19:44:16 // 4115
Az egyik kommentelő is megjegyezte a FB oldalukon, hogy VW termék nem nagyon van benne, és írta rá egy másik, hogy miért is lenne, hisz Sciroccoból is eladtak 10 év alatt 100 ezret. Nos, az szerintem kevés és direkt rá is kerestem arra és a Giuliettára, mert azt szintén lefitymálták ebben a cikkben. Sciroccoból elment 11 év alatt 185 ezer, Giuliettából 8 év alatt 375 ezer. No comment.
Tedi2018-02-15 19:24:20 // 4114
Hát tavaly 85. 700 Alfa fogyott Európában. Nem tudom, hogy milyen adatokból dolgoztak, de valid lehet. Nem is ez a baj, hanem az, hogy buktának titulálják. Számomra ez a vérlázító. Akkor tituláljon BÁRMILYEN autót buktának, ha az életciklus végén mínuszos a számla. Addig kusspicsa. Komolyan leszokom a TC-ről, mert lassan dilettánsok gyülekezete lesz egy-két kivételtől eltekintve.
Putyesz2018-02-15 18:45:28 // 4113
Jani72122018-02-13 18:35:50 // 4112
Akkor nagyot nem tèved az èn applikàciòm sem :)
Jani72122018-02-13 18:33:13 // 4111
A 159 nehèz ès ràadàsul összkerekes, nekem megfelelő èrtèk volt. Ugyanazzal az applikàciòval mèrtem a julist is.
'''''2018-02-13 17:48:42 // 4110
Na,én is így nézek vidiket mostanában! :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-13 17:41:33 // 4109
Egyébként ez a legegyszerűbb módszer, videóra fel kell venni a gyorsuláskor a műszert. Ha tudod mennyit csal 100-nál, akkor azért elég pontosan meg lehet mérni utólag akár stopperrel is a 0-100-at.
Egyébként Youtube-on két videót néztem meg így hirtelen, 8.5-9 közt gyorsult mindkettőn a dízel.
A 159-nek 3.2-es motorral viszont 7 körül kellene szaladnia 100-ra.
Egyébként Youtube-on két videót néztem meg így hirtelen, 8.5-9 közt gyorsult mindkettőn a dízel.
A 159-nek 3.2-es motorral viszont 7 körül kellene szaladnia 100-ra.
'''''2018-02-13 17:30:57 // 4108
A 159 3.2-nek 8.1-et mértél gyorsulást?Sokkal jobbnak kellett volna lennie annak is?
Mivel méred te ezeket? :-)
Neten szoktam belső kamerás vidiket nézni gyorsulásokról.Ott pörög a másodperc számláló és 100-nál megállítva látom,hogy mennyi volt a gyorsulás.Persze ez csalós de ott sem téved 2-3 másodpercet.
Kénytelenek leszünk tesztelni és mérni valamelyik talin! :-)
Mivel méred te ezeket? :-)
Neten szoktam belső kamerás vidiket nézni gyorsulásokról.Ott pörög a másodperc számláló és 100-nál megállítva látom,hogy mennyi volt a gyorsulás.Persze ez csalós de ott sem téved 2-3 másodpercet.
Kénytelenek leszünk tesztelni és mérni valamelyik talin! :-)
Jani72122018-02-13 14:16:48 // 4107
159 es alfa 3.2 jts motorral
Jani72122018-02-12 21:58:47 // 4105
ugyanezzel mértem egyébként a 3.2-öt, annak 8.1 volt a gyorsulása, ami érzetre is jobb volt
Jani72122018-02-12 21:57:10 // 4104
D-ben volt és egy gyorsulásmérővel mértem, persze lehet hiba is, de érzetre sem megy úgy ahogy a könyvben le van írva. Igaz még bejáratos, majd kicsit késöbb teszek még egy próbát. D ben egyébként sok minden változik, beleértve a váltóreakciót is.
'''''2018-02-12 21:52:00 // 4103
Nem lehet,hogy csak nem érzed?Én sem érzem soha annyinak mint amennyivel megyek.
9 és 7.2 között túl nagy a különbség.D-ben is próbáltad?Bár kíváncsi lennék,hogy a D állásban nem-e csak a gázpedál érzékenységét állítják.
9 és 7.2 között túl nagy a különbség.D-ben is próbáltad?Bár kíváncsi lennék,hogy a D állásban nem-e csak a gázpedál érzékenységét állítják.
Jani72122018-02-12 21:40:58 // 4102
a gyári adattól sajnos elég messze az igazság, kb 9
'''''2018-02-11 20:19:01 // 4101
Én nem mentem vele de a gyári adatok sokkal jobbak mint az 59-é.Lehet,csak nem érezni a sebességet benne.Most valahol épp 7.2mp írnak a százas sprintre.Az nagyon jó.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.