Nem először rontják el az oldalt. Sajna bármit is változtatnak, az kettő hibát okoz. Utóbbi 2 hónapban azt hiszem ez a 4edik ilyen v. hasonló hiba.
Minden kapható amúgy, csak a konfigurátor rossz adatokkal van feltöltve. Iszonyú bénák. (Itt jegyzem meg, h ilyen és ennyi hibát egy skoda sem enged meg magának...)
vzsiros2018-04-24 23:18:14 // 4658
Stef2018-04-24 22:41:28 // 4657
Időnként ránézek az alfaromeo.hu-s Giulia konfigurátorra. Ma ismét meglepetés ért. Minimum 14 millió egy csupasz Giulia? Mire teszek bele valamit, már 16,5! A Super változat eltűnt? Már csak Veloce létezik?
'''''2018-04-24 21:18:52 // 4655
Nekem tetszik ez a felni.
Jani72122018-04-24 20:55:48 // 4654
Jani72122018-04-22 09:22:46 // 4653
Garis, de én 10 ezrenként cserélek olajat, ezért minden második lesz szervizes a közteseket meg megcsinálom én
'''''2018-04-22 09:15:32 // 4652
Egyébként nem garis a gép?Te cserélsz olajat?
Jani72122018-04-22 09:13:53 // 4651
sok hagyományhoz ragaszkodnak az Alfáéknál, pl a szűrő elhelyezése ennél is k. sz@r helyen van :)
'''''2018-04-22 09:08:14 // 4650
Az a matricamaradvány az asszonyén hat év után is ott van ahogy a tiedén is elöl a lökös alján. :-)))
Jani72122018-04-22 09:05:37 // 4649
olajat cseréltem :)
Jani72122018-04-21 21:07:10 // 4647
Jani72122018-04-20 21:41:57 // 4645
zgi5212018-04-20 21:07:13 // 4644
Kazes☻2018-04-20 20:54:08 // 4643
Jani72122018-04-19 17:02:27 // 4642
Na igen, tipikus modern dizel, tèlen nem akart melegedni, de most jol èrzi magàt :)
zgi5212018-04-19 15:11:27 // 4641
másik..
végre egy olyan autó, ahol álló helyzetben nem bömböl a hűtőventillátor. nyilván ennek is lesz (a forróságban) több fokozata, de most még elég diszkrét. jó pont az olaszoknak. :)
végre egy olyan autó, ahol álló helyzetben nem bömböl a hűtőventillátor. nyilván ennek is lesz (a forróságban) több fokozata, de most még elég diszkrét. jó pont az olaszoknak. :)
zgi5212018-04-19 15:09:38 // 4640
nekem a dízelnél 4 egységnél áll(t) középen és időnként most az 5.
R33Z2018-04-19 14:37:57 // 4639
Télen 3 egység fölé nem ment, most 3-4 közt váltakozik. Én is rögtön észrevettem ahogy jött a jobb idő.
zgi5212018-04-19 12:29:25 // 4638
..az ingre csatolt órával :ooo
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-19 12:15:13 // 4637
Elengedett kormánnyal 250-nel :-)
pettinke2018-04-19 12:14:15 // 4636
aki sokat látott Alfettát :-)))
zgi5212018-04-19 11:42:49 // 4635
hát igen..! akinek jó a szeme :)
zgi5212018-04-19 11:42:08 // 4634
@Jani
a meleg beköszöntével nem csak a gumi melegszik jobban.. :) az eddigi konstans olajhőmérséklet középről fel-fel kúszik időnként egy szegmenst, ha nagyobb a terhelés. aztán visszahűl. Te hogy látod?
a meleg beköszöntével nem csak a gumi melegszik jobban.. :) az eddigi konstans olajhőmérséklet középről fel-fel kúszik időnként egy szegmenst, ha nagyobb a terhelés. aztán visszahűl. Te hogy látod?
pettinke2018-04-19 08:55:30 // 4633
hát a bal oldali az egy Alfetta, nem egy régi Julis :-) de a kép jópofa
zgi5212018-04-19 07:15:05 // 4632
Jani72122018-04-18 14:01:57 // 4631
Itt a nèmet bamba szakemberekkel nehèz, a gumis csàkònak fèl óràba telt felfogni mièrt van kèt szelep lyuk, aztan elsőkènt a keskenyebb gumit rakta a szèlesebb felnire...
'''''2018-04-18 12:58:32 // 4630
Há mer szarolaszra megy! :-)
Jani72122018-04-18 12:10:51 // 4629
Ès akkor mèg nem beszèltem a csavarokròl :) mert ehhez csak torx fejű csavarok fèrnek el a normàl nem :)
zgi5212018-04-18 11:52:13 // 4628
rákerestem a neten az ackermann-szögre , már legalább képben vagyok. :)
thx
thx
'''''2018-04-18 10:51:23 // 4627
Vannak ám problémák! :-)))
zgi5212018-04-18 09:50:59 // 4626
köszönöm! ez érdekes. :)
hol publikálják ezen dolgokat hivatalosan egyébként? én nem kapok bulletin-t :(
hol publikálják ezen dolgokat hivatalosan egyébként? én nem kapok bulletin-t :(
'''''2018-04-18 08:30:20 // 4625
Köszi!
Egyébként kurv@ szar érzés ahogy pattog.
Kollégáim mindig kérdőn néznek ilyenkor én meg csak pislogok,hogy ez ilyen.
Egyébként kurv@ szar érzés ahogy pattog.
Kollégáim mindig kérdőn néznek ilyenkor én meg csak pislogok,hogy ez ilyen.
Jani72122018-04-18 08:29:44 // 4624
R33Z2018-04-18 08:27:13 // 4623
Ha ilyen jelenséget tapasztalsz, alacsony sebességnél előre-hátra menetben az teljesen normális. A futómű geometria és a nagy teljesítményű gumik okozzák ezt a "pattogós" jelenséget teljesen eltekert kormányállásnál, parkolásnál. Az alfa TSB-n is felvetődött a kérdés, de teljen normális jelenség az első futómű ackermann-szöge miatt. Kb. ennyi.
Jani72122018-04-18 08:25:00 // 4622
Mindkettő 40, de elol lesz 10 mm nyomtav oldalankènt, a felnik hatul 9.5" elol 8.5"
RomeoOne2018-04-18 08:23:17 // 4621
Csak elcsodálkoztam, de látszik, hogy sokat nézegettem anno felniket, mert egyből felismertem képről :DDD
Én is nézegettem ezt a felnit a 159-re, de aztán más mellett döntöttem. Ez milyen ET-vel van?
Én is nézegettem ezt a felnit a 159-re, de aztán más mellett döntöttem. Ez milyen ET-vel van?
'''''2018-04-18 08:19:00 // 4620
Minek kell rá kettő?
WarbiRunner (Gyuri)2018-04-18 08:18:51 // 4619
Az autódban alig van kilométer, még fel se keményedhetett az a gumi. Ezek szerint lehet hogy nekem is eleve vacak volt a Conti? Ugyanez volt a bajom vele, hogy nagyon műanyag szerűen kemény volt a felülete. Jól tapadt oldal irányban, viszont viszonylag könnyen kipörgött. És autópályán hangos, morog.
Tegnap tettük fel az új szettet (Vredestein), hát az pihepuha párduc tappancs. Városban mentem csak vele még , ott jobb. Kellemesebben is döccen, érződik, hogy puhább. Viszont nem kizárt, hogy kopni is fog és üzemanyagban is többet kér. Bár kitudja.
Tegnap tettük fel az új szettet (Vredestein), hát az pihepuha párduc tappancs. Városban mentem csak vele még , ott jobb. Kellemesebben is döccen, érződik, hogy puhább. Viszont nem kizárt, hogy kopni is fog és üzemanyagban is többet kér. Bár kitudja.
Jani72122018-04-18 08:17:36 // 4618
A hàtsò a nyàri lesz az első a tèli, csak az előre rendelt felnit elcsesztèk, mert csak egy szelep lyukat raktak rà, a hàtsón kettő volt ahogy rendeltem azzal nincs is gond. Most azon szarakodok, hogy megoldòdjon :) Nekem is a hàtsò a favorit egyèbkènt :)
R33Z2018-04-18 08:16:30 // 4616
Igen:
If you experience a thumping noise when making tight turns in reverse or forward in a low-speed situation, this is normal. The suspension geometry and high performance tires on these cars causes somewhat of a crabbing effect when the wheel is turned for hard left or hard right parking situations. Alfa Romeo has issued a technical service bulletin (TSB) on this phenomenon and it is normal due to the ackerman angle of the front suspension.
If you experience a thumping noise when making tight turns in reverse or forward in a low-speed situation, this is normal. The suspension geometry and high performance tires on these cars causes somewhat of a crabbing effect when the wheel is turned for hard left or hard right parking situations. Alfa Romeo has issued a technical service bulletin (TSB) on this phenomenon and it is normal due to the ackerman angle of the front suspension.
csokagm2018-04-18 08:11:47 // 4615
Nem gáz, nekem is a hátsó. Olyan turaautos kinézete van így a gepnek.:)
Jani72122018-04-18 08:09:13 // 4614
Egèszen pontosan olyan èrzès, ahogy leìrtad! Tùl merev ez a gumi
'''''2018-04-18 08:05:53 // 4613
Nekem lassú fordulásnál (pl ha parkolóból kitolatok) pattog a gumi.Olyan mintha nagyon tapadna és néha arrébb ugrana vagy nem is tudom,hogy írjam le.Mintha ugrálna arrébb lassú kikanyarodásnál a gumi.
Nálad is ilyen?Én ezt másik autóba még nem éreztem sehol pedig jó párral mentem.
Nálad is ilyen?Én ezt másik autóba még nem éreztem sehol pedig jó párral mentem.
'''''2018-04-18 07:57:17 // 4612
Az gáz ha nekem a hátsó jobban tetszik? :-)
Jani72122018-04-18 07:37:53 // 4611
Jani72122018-04-18 07:35:14 // 4610
Azaz, teljesen olyan mintha laza lenne a felnicsavar
zgi5212018-04-18 05:46:49 // 4609
azt lehet, a videokon kb 15 perc 1.5 bar autogumi eseten ;)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.