Jani72122018-05-14 22:00:16 // 4744
Jani72122018-05-14 21:59:15 // 4743
eszembe sem jutott más autó :)
zgi5212018-05-14 19:29:23 // 4742
Erdekes ez Zoli! Kulancs firkaszok fikaznak es par szazezres autokkal vagy robogokkal jarnak! Egyetertek veled, aki Giu -ba ult valaszthatott volna barmit a listadrol..:-)
Egyedul Csikos volt objektiv.
Egyedul Csikos volt objektiv.
'''''2018-05-14 19:09:45 // 4741
Nálam úgy van beállítva a kézi,hogy nekem kell oldanom vagy bekapcsolnom.Át is fogom állítani automatára.
Néha már gáznak érzem amikor visszanézek és elmélázok a kocsi arányain.Mert persze én is nézem. :-)))
Néha már gáznak érzem amikor visszanézek és elmélázok a kocsi arányain.Mert persze én is nézem. :-)))
R33Z2018-05-14 18:56:48 // 4740
Nem fullad le... szerintem simán úgy felejtette a cikk írója a kézit.
Nekem automata kézifékre van állítva, P-nél kapcsolja be magát. Van hogy szórom a kölyköket iskola/óvoda 2-3km a kör, gyök2-vel megyek, be sem szoktam kapcsolni az övemet olyankor, kézi ki és gurul.
Alapvetően nem is ír rosszat, csak olyan lesajnáló érzetet kelt... jó-jó, de azért nem kell hanyatt esni, vannak azért ettől jobbak, kiforrottabbak. Szerintem aki Giuliat vett megvehette volna Lexus/Bmw/Mercedes/Audi-ból is ezt az osztályt. Mégis vagyunk akik ezt választottuk. Mutasson valaki egy olyan autót amiben így működik a váltó, ilyen az általános balansza, ilyen a vezethetősége, ilyen könnyű és merev, ugyanakkor ha akarom a legfinomabb jármű... Mellesleg annnyira szép, hogy minden garázsba beállás után 3x nézek rá vissza. Ha a nejem viszi, bámulom ahogy elsuhan. Szóval ilyenek:) és még ősalfásnak sem kellett lenni hozzá, csak egyszerűen meggyőzött. És még a QV-t ki sem próbáltam... Ezért rajongtam így utoljára, csak ezt nem nem lehetett utcán legálisan használni: RB26 PS13
Nekem automata kézifékre van állítva, P-nél kapcsolja be magát. Van hogy szórom a kölyköket iskola/óvoda 2-3km a kör, gyök2-vel megyek, be sem szoktam kapcsolni az övemet olyankor, kézi ki és gurul.
Alapvetően nem is ír rosszat, csak olyan lesajnáló érzetet kelt... jó-jó, de azért nem kell hanyatt esni, vannak azért ettől jobbak, kiforrottabbak. Szerintem aki Giuliat vett megvehette volna Lexus/Bmw/Mercedes/Audi-ból is ezt az osztályt. Mégis vagyunk akik ezt választottuk. Mutasson valaki egy olyan autót amiben így működik a váltó, ilyen az általános balansza, ilyen a vezethetősége, ilyen könnyű és merev, ugyanakkor ha akarom a legfinomabb jármű... Mellesleg annnyira szép, hogy minden garázsba beállás után 3x nézek rá vissza. Ha a nejem viszi, bámulom ahogy elsuhan. Szóval ilyenek:) és még ősalfásnak sem kellett lenni hozzá, csak egyszerűen meggyőzött. És még a QV-t ki sem próbáltam... Ezért rajongtam így utoljára, csak ezt nem nem lehetett utcán legálisan használni: RB26 PS13
'''''2018-05-14 17:38:24 // 4739
Írja,hogy van egy sportos autó hátsó kerékkel de gáz,hogy dízel is van.3-as bömösből szerintem pont a dízelből adják el a legtöbbet és az is hátul kapar.
Egyszer tetszik neki-egyszer nem.Nem igazán tudom értelmezni így a cikket de inkább negatív érzést tükröz,nekem legalábbis.
Egyébként tényleg lefullad,ha nem kötöm be magam?
Egyszer tetszik neki-egyszer nem.Nem igazán tudom értelmezni így a cikket de inkább negatív érzést tükröz,nekem legalábbis.
Egyébként tényleg lefullad,ha nem kötöm be magam?
VKG231!!! (156+75)2018-05-14 15:54:05 // 4738
Ez az ember nem kicsit buta. Legalább az árlistát megnézte volna ülés-ügyben, de még arra sem vettr a fáradságot.
vzsiros2018-05-14 15:16:25 // 4737
kb friss teszt:
autonavigátor tesztje
autonavigátor tesztje
R33Z2018-05-14 10:14:57 // 4736
Igen, és érdemes több helyről ajánlatot kérni.
A készletesekre sokkal nagyobb kedvezményt lehet intézni. Amikor én vettem, akkor éppen a beragadt készletes dízeleket 20+% kedvezménnyel kínálták.
A készletesekre sokkal nagyobb kedvezményt lehet intézni. Amikor én vettem, akkor éppen a beragadt készletes dízeleket 20+% kedvezménnyel kínálták.
petbalog2018-05-14 08:46:26 // 4735
A Giuliettámat pár hete raktam lejjebb egy Eibach Pro Kittel, papíron -3,5/2,5 cm, mindenképp a látvány miatt szerettem volna, mert valami istentelenül magas volt. Csatlakoznék hozzád tapasztalati úton, határhelyzetben ront a autón, viszont az MX5-ömhöz képest nem vett el annyit a komfortból ugyanez a setup. Relatív olcsó megoldás volt, gátlókat majd később veszek, ha megadják magukat a gyáriak, alapból a Bilstein B12 szett Bilstein B6-okból és ebből az Eibach-ból áll, így legalább "skálázható" megoldást választottam. Sokkal jobban néz ki, sokkal közvetlenebb és sima úton jobb is a kanyarsebesség, viszont kicsiny hazánk csodás minőségű útjain nagy sebességnél butábban, pattogósabban viselkedik, bár tény, hogy a sebesség is nagyobb valamivel. Sikerült már az alját is leérinteni azóta pár helyen, padkára merőlegesen parkolva az elejére is vigyázni kell, de összességében így sem bántam meg, viszont, ha engedik az anyagiak, akkor én is mindenképp a komplett coilover szettet javasolnám.
A 10% környéki alkut mondjuk egy konfigurátorban kapott árhoz érdemes számolni?
A 10% környéki alkut mondjuk egy konfigurátorban kapott árhoz érdemes számolni?
VKG231!!! (156+75)2018-05-13 20:45:22 // 4734
(Biztos a jól elköltött 3.5 milliójának keresett igazolást :))
VKG231!!! (156+75)2018-05-13 20:44:38 // 4733
Múltkor az M7-esen egy lada vesta nem adta fel, szerintem mire Bp-re értünk, mehetett is a garis motorcserére, emberünk Fehérvártól kottázta, persze 175 táján elfogyott, de nagyon bizonyítani akart :DDD
'''''2018-05-13 20:36:29 // 4732
Hát nem de persze engem sem az igazi nagyvadak kóstolnak be.Múltkor egy dacia akart minden áron letolni. :-)
Piritu - 1.000.0002018-05-13 20:35:23 // 4731
VKG231!!! (156+75)2018-05-13 20:26:30 // 4730
De a QV-val gondolom nem is a 2.0 trédéik jelentenek kihívást az autópályán ;))))
VKG231!!! (156+75)2018-05-13 20:25:43 // 4729
150-es jtd a tiéd vagy 116-os? :) Bár ha "csak" az 5. van hátra akkor gondolom a 116-os :-)
Akkor kb úgy megy, mint az enyém gyárilag, annyi előnyöm van, hogy 6-os a váltó, 200 felett is megyeget (óra szerint).
De a 100+ kg súlyelőny a passzátokhoz (a4, oktáv stb) képest sokat jelent, bár hozzátenném, hogy a 155-ösöm anno jobban ment seggre és végsebességre is :) De az más kávéház volt.
Akkor kb úgy megy, mint az enyém gyárilag, annyi előnyöm van, hogy 6-os a váltó, 200 felett is megyeget (óra szerint).
De a 100+ kg súlyelőny a passzátokhoz (a4, oktáv stb) képest sokat jelent, bár hozzátenném, hogy a 155-ösöm anno jobban ment seggre és végsebességre is :) De az más kávéház volt.
'''''2018-05-13 20:24:48 // 4728
Spiderem kb 1-2cm-el alacsonyabb csak mint a Giuliám de nagyon sokszor sikerül odacsapjam az alját.Szerencsére annak van egy vas védő rács a motor alatt.
Szerintem ne ültesd lejjebb.
Szerintem ne ültesd lejjebb.
'''''2018-05-13 20:20:14 // 4727
Giuliának meg még ott az 5-6-7-8. :-)))
berobbantam2018-05-13 20:10:24 // 4726
Igen.Marha jó a nyomaték súly arány.Nekem van.A 190 4-be van meg😀Még ott az 5.De nincs szivem annyira rugni.Ez sem jellemző.Inkább úgy mondanám néha kikormolom.
VKG231!!! (156+75)2018-05-13 20:07:03 // 4725
Jogos. Az a baj, hogy 180-190 felett kellene még bele paripa... de elvileg hamarosan lesz benne még pár :-)))
A súlya miatt sztem jó a 156 eléggé...
A súlya miatt sztem jó a 156 eléggé...
berobbantam2018-05-13 20:04:09 // 4724
Nem csak futóműböl😀Ha 100-nál 4-be van a jtd akkor elég sok mindent képes lelépni.180-190-ig nem kell feltétlen váltani.Utolsó delikvens egy fehér a6 volt.Aztán a lassítóba begurultam motorfékkel.Ahányszor megpöcköltem a féket annyiszor ugrott ki a szélső sávba.Aztán elengedtem😊De ne nézzék már le az öreg alfit csak mert nem rugom szét folyton.
VKG231!!! (156+75)2018-05-13 19:14:11 // 4723
A passzátoktávia vonal tök igaz... ennyi kihaénnem majmot... mondjuk futóműből a 156-tal is meg lehet ütni őket ;)
Jani72122018-05-13 18:40:50 // 4722
az úttartással és a kanyarképességekkel semmi gond, sőt hihetetlen , itt Németországban maximálisan kiautózható a tudása, a jó minőségű utaknak köszönhetően. Kevesen állnak belém egyértelműen, szegény motorosok szoktak próbálkozni kanyargós utakon :) inkább a kinézet lenne a cél. Jó érzés egyébként, hogy itt is megdicsérik és elismerően nézegetik. Ritka látváány itt is, ráadásul a piros szin is feltünővé teszi. Már találtam állítható futóművet is alá, de ennyire még nem akartam megváltoztatni. A q4 159-et is simán üti az uttartása nagyon jól is megy, de szeretném egyedivé tenni a magam izlése szerint. Voltam otthon ott eszembe sem jutna ültetni, egyenesen katasztrófa az utak minősége, de itt azért bőven más a helyzet
R33Z2018-05-13 18:23:52 // 4721
A QV gyári a gyári kerékkel és gumival 1cm-rel alacsonyabb a Super-től, Veloce kicsit magasabb a hajáslánc maitt, +1,5cm a Superhez képest.
1426 / 1436 / 1450mm
Ha csak az optika számít akkor OK, viszont ha nem csak a kinézet, akkor a rugócsere félmegoldás egy ilyen autóba, összességében határon rosszabb lesz a kocsi a kezelhetősége. Inkább egy jobb minőségű komplett coilover kit, mondjuk egy Bilstein és akkor tényleg gyorsabb lesz a kanyarokban. Ráadásul te állíthatod be a magasságot és keménységet. Ha állítható futóműved van, akkor viszont felesleges bármi aftermarket megoldás. Szerintem a kezelhetőség a gyári futóművel is több, mint fantasztikus. A többi hasonló kategóriájú kocsihoz képest eleve feszesebb és sportosabb. Rá lehet hozni az emberekre a frászt. Úszik ha akarom, de kiszámítható és kontrollálható. Volt már rá példa, hogy keménykedtek hátulról, besodortam durvábban 1-2 kanyarba, azután szándékosan visszavettem a tempót lassúra és alig mernek megelőzni. Próbál az ember általában elegánsan közlekedni, ahogy illik a Giuliahoz, nem hülyegyerek autó na, de, hogy mennyi kibuzizott Skoda/VW/Seat TDIDSGRSTSI provokál az utakon, az vmi fantasztikus. Na ezek lettek az igazi hülyegyerek autók most, mint régen a Hondák. Én is hondákkal kezdtem, de az már 20 éve volt :) Nem sűrűn tudnak kihozni a sodromból, de akadt már akiknek letörtem a szarvát, aztán meg keresik rajta a feliratot, hogy mi a f@szom ez.... és me' megy ez ennyire....
Még egy érdekesség: azt tapasztalom, hogy jellemzően az összes Alfás villog, integet, jófejek, felvettem én is ezt a szokást természetesen. Ellenben eddig akármennyi Giu jött szembe (jó hát nem sok :) de akadt néhány.) egyik sem intett vissza. Vagy nepper fejűeket láttam eddig vagy idősebb hölgyeket.
Miért hurcolják be külföldről a használtakat, tényleg van erre kereslet? Biztos nem vennék ilyen értékű autót használt kereskedésből. Hibátlan alkupozíció van gyári rendeléshez, szerintem még rohadtul nem éri meg a külföldi, esetleg bizonytalan használt. 10% alku alap a gyárira, és azt még lehet finomítani, nem beszélve a garanciáról.
1426 / 1436 / 1450mm
Ha csak az optika számít akkor OK, viszont ha nem csak a kinézet, akkor a rugócsere félmegoldás egy ilyen autóba, összességében határon rosszabb lesz a kocsi a kezelhetősége. Inkább egy jobb minőségű komplett coilover kit, mondjuk egy Bilstein és akkor tényleg gyorsabb lesz a kanyarokban. Ráadásul te állíthatod be a magasságot és keménységet. Ha állítható futóműved van, akkor viszont felesleges bármi aftermarket megoldás. Szerintem a kezelhetőség a gyári futóművel is több, mint fantasztikus. A többi hasonló kategóriájú kocsihoz képest eleve feszesebb és sportosabb. Rá lehet hozni az emberekre a frászt. Úszik ha akarom, de kiszámítható és kontrollálható. Volt már rá példa, hogy keménykedtek hátulról, besodortam durvábban 1-2 kanyarba, azután szándékosan visszavettem a tempót lassúra és alig mernek megelőzni. Próbál az ember általában elegánsan közlekedni, ahogy illik a Giuliahoz, nem hülyegyerek autó na, de, hogy mennyi kibuzizott Skoda/VW/Seat TDIDSGRSTSI provokál az utakon, az vmi fantasztikus. Na ezek lettek az igazi hülyegyerek autók most, mint régen a Hondák. Én is hondákkal kezdtem, de az már 20 éve volt :) Nem sűrűn tudnak kihozni a sodromból, de akadt már akiknek letörtem a szarvát, aztán meg keresik rajta a feliratot, hogy mi a f@szom ez.... és me' megy ez ennyire....
Még egy érdekesség: azt tapasztalom, hogy jellemzően az összes Alfás villog, integet, jófejek, felvettem én is ezt a szokást természetesen. Ellenben eddig akármennyi Giu jött szembe (jó hát nem sok :) de akadt néhány.) egyik sem intett vissza. Vagy nepper fejűeket láttam eddig vagy idősebb hölgyeket.
Miért hurcolják be külföldről a használtakat, tényleg van erre kereslet? Biztos nem vennék ilyen értékű autót használt kereskedésből. Hibátlan alkupozíció van gyári rendeléshez, szerintem még rohadtul nem éri meg a külföldi, esetleg bizonytalan használt. 10% alku alap a gyárira, és azt még lehet finomítani, nem beszélve a garanciáról.
Jani72122018-05-13 17:27:53 // 4720
Jani72122018-05-13 16:39:45 // 4719
az a gyári adat? viszont ezek szerint egyforma a magasságuk, ami rossz hír, mert nem ajánlatos ültetnem
pettinke2018-05-13 14:55:34 // 4718
QV minimum hasmagasság 10 cm. És azzal már fenn lehet akadni.
'''''2018-05-13 11:11:33 // 4717
Jól nézne ki de túl alacsony lenne,legalábbis itthon.Sokszor így is felemelem a seggem egy-két hirtelen bucka előtt. :-)
Jani72122018-05-13 09:38:37 // 4716
szóval kb egyformák, érdekes... mindenesetre az enyém -25mm-t ülni fog :)
Jani72122018-05-13 09:37:06 // 4715
Nem tudom, hogy hogyan fogom kivitelezni még :)
Jani72122018-05-13 09:36:08 // 4714
na megmértem az enyémet: elöl 68 hátul 70cm
gecsa2018-05-13 08:49:56 // 4713
Ez az a kérdés, ami miatt az asszony biztos megöl majd! :D
'''''2018-05-13 07:37:42 // 4712
Mármint a QV-n.
Gondolom a többi Giulia mind kicsit magasabb.
Gondolom a többi Giulia mind kicsit magasabb.
'''''2018-05-12 16:54:53 // 4711
Hátul a kerékív teteje 69cm, elöl 68cm.
Jani72122018-05-11 20:29:03 // 4709
a qv alacsonyabb, mint a super, szerintetek?
G-MANN🍀2018-05-11 13:15:02 // 4708
rendelhető, kérhető hozzá plusz extra is :-)
Jani72122018-05-11 11:46:04 // 4707
Nèha nekem is csinálja, èn is belevàltogatok olyankor
zgi5212018-05-11 10:50:12 // 4706
azért, mert sehol nem olvasom, hogy a Giulia vetítős halogén lenne. ahol fellelem ott a lent említett fényszóróház van.
pettinke2018-05-11 09:47:54 // 4705
miért lenne fura? már a 166-ban is lencsés halogén fényszóró volt.
zgi5212018-05-11 08:18:12 // 4704
zgi5212018-05-11 08:15:08 // 4703
zgi5212018-05-11 08:10:42 // 4702
nem igazán értem egyébként.
a Giulia-n eddig kétfajta xenon -ról tudok ill. az alapverzión a hallogénről.
fura, sima hallogén vetítőlencsével :(
a Giulia-n eddig kétfajta xenon -ról tudok ill. az alapverzión a hallogénről.
fura, sima hallogén vetítőlencsével :(
zgi5212018-05-11 07:57:58 // 4701
nem.
talán próbálj meg ilyenkor a DNA-n módot váltani és x ideig másik progiban használni.
talán próbálj meg ilyenkor a DNA-n módot váltani és x ideig másik progiban használni.
zgi5212018-05-11 07:56:14 // 4700
félreértessz :) nem, én örülök, hogy árban közeledik a vevők felé.. de nem tudom, hogy ezek rendelős vagy készletes limitált autók. jelenleg a hahu-n nekem szimpibb szalon és készletautók vannak.
G-MANN🍀2018-05-10 21:55:55 // 4699
Pont a múlt héten, csak nálam a Giulietta QV TCT csinálta ezt...
G-MANN🍀2018-05-10 21:54:16 // 4698
:-):-)
G-MANN🍀2018-05-10 21:53:50 // 4697
Látom semmi nem jó :-) a dízel eddig volt akciós... :-)
'''''2018-05-10 20:32:11 // 4696
Volt már veletek,hogy automatában használva kigyorsításkor nem akart felváltani csak nagyon későn?Párszor már csinálta nálam,hogy vagy háromszor is ledadog amíg egyszer felrakja.Még ha belenyúlok kézzel,akkor sem váltott fel.Ritka de idegesít.
berobbantam2018-05-10 19:57:20 // 4695
Szia
A vetítőlencse nem egyértelműen xenon.
A vetítőlencse nem egyértelműen xenon.