Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2018-10-02 21:53:34 // 6173
Hiába nagyobb a dízel nyomatéka, ha kevesebbet forog, ezért nagyobb áttét kell ugyanahhoz a sebességhez. A plusz nyomaték elmegy arra, hogy a nagyobb áttét miatti nagyobb erőigényt kompenzálja. Ráaduásul a fordulatszámát limitálja a gázolaj égési sebessége. Nyilván nem véletlen, hogy nincs dízel sportkocsi.
Azért ilyen nagyobb teljesítményű autóknál, a felső sebesség és fordulatszám tartományban már érezhető a különbség. Persze, ahogy mondták is, a dízel meg alul tol nagyot. Kinek mi.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-02 21:43:20 // 6172
nekem csak a 200 (230) lovas van ami a Mezőföldre jó ha az Alföldre is :DDD Nem végsebességről beszélek ha nem sokkal rugalmasabb 140 felett...
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-02 21:39:21 // 6171
MIndenből van erősebb, gyengébb. Neked 280 lovas benzinesed van, helyből más dimenzió, nyilván hogy elmarad mögötte a sokkal gyengébb dízel. :-) Neked a 200 lovas benzines is harmatos lenne (egyesek szerint Alföldre jó :-)). 200 ló, ami szintén több mint a dízelé, úgyhogy nem nagy csoda, ha végsebességben a benzines jön ki jobban. A lóerőben hiszek és a nyomatékban, a benzin vs dízel az kamu vita ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-02 21:19:14 // 6170
igaz nekem Stelviom van de nem hinném, hogy az delejben elmegy 5L-rel ahogy látom a spiriten 2l különbség van a delej javára azaz 1000km-en 8 rugó, 100e km-nél 8 kiló... csak ahogy látom a használt autó piacot a delejnek jóval nagyobb az értékvesztése 100e kmnél a delej jön ki rosszabbul eladásnál hiába a csodi fogyi na ezért sem kellet trakesz ...
'''''2018-10-02 20:25:29 // 6169
Most hallottam egy 4C-ről.Az nem érdekel? :-)
Állítólag 13M-ért eladó.Bérelhető autó volt eddig.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-02 20:07:02 // 6168
megindul a benyás is csak más az élmény a delejnek mindig is az a becsapós trükkje, hogy hirtelen tol egy nagyot és azt hiszed mennyire megy ...csak annyira nem megy ... autópályán meg 140 felett meg tényleg elmarad a delej...
Jani72122018-10-02 19:56:47 // 6167
jó az az at8 :) (a lányom fényképezte, német autópályán)
R33Z2018-10-02 19:03:00 // 6165
Erre is érdemes időt szakítani:
Vályi István teszt - Giulia 2.0
RomeoOne2018-10-02 18:46:53 // 6164
A francot. Láttam Csikós tesztjét anno. Engem meggyőzött
R33Z2018-10-02 18:40:36 // 6163
Esetleges garanciavesztést nem kockáztatnám meg.

Másrészt a Ferrari élmény csomag, a QV ezt tökéletesen hozza.
zgi5212018-10-02 18:29:58 // 6162
Egyebkent, ha az upgrade jarhato ut , miert nem maradsz e mellett?
R33Z2018-10-02 18:22:18 // 6161
ALFA159 cartársnak köszönhetően, belekóstoltam az élménybe, azóta a QV-ről álmodok, hátja. ;)
zgi5212018-10-02 18:15:39 // 6160
Sztem el kell tudni valasztani a napi autozas tenyet az elmenyautozastol.
Neked mar a 2.0 keves tehat at utobbi szegmens a tied.
R33Z2018-10-02 18:09:11 // 6158
Megdöbbentően jól tol, alacsonyról építi a nyomatékot, szépen forog, jó a hangja.
27000km-re 8.5L az átlagfogyasztásom.

Dízel vs benzin vitát nem akarok indítani, lehet erőlködni, de egész más liga ez a kocsi a benzin turbóval. Főleg annak aki az autózás élményéért választja ezt modellt.
Köztudott az is, hogy könnyen upgradelhető 300 HP-ra.

Még az sem kizárt, hogy eladó lesz az enyém.
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-02 17:58:56 // 6157
A mai benzinesektől ezt ne várd :-) 6e-ig elforognak, de karakterben tök dízelesek. Nem véletlenül, a hétköznapi használatban ennek van értelme. Kevés kapcsolgatás, azonnal hozzáférhető viszonylag nagy nyomaték. Amiről Te írsz az a múlt :-DDD
RomeoOne2018-10-02 17:32:40 // 6156
Derék utazó autó. De ha valaki kicsit élvezkedni akar, akkor az a relevánsabb, hogy mekkorát húz 4-esben 3500tól 7ezerig :D
zgi5212018-10-02 17:24:21 // 6155
170 -nél 2100 -t forog nyolcadikban, hova tovább? :)
RomeoOne2018-10-02 17:21:02 // 6154
Sőt, ott kezdődik csak igazán :D
RomeoOne2018-10-02 17:19:11 // 6153
Nem hiszem, hogy egy relatíve kis benzines motortól brutál nyomatékot kéne várni alacsony fordulaton. A régi nagy disznó szívó benzinesekben volt nyomaték, de nem is két literesek voltak :)
Annyira a 2 literes dízel sem hú de nyomatékos, hogy hanyatt kelljen esni tőle sztem. Nyilván, aki folyton 2ezres fordulat alatt nyennyegteti, az a dízelt fogja erősebbnek érezni, de van élet 2000 felett is ;)
zgi5212018-10-02 17:12:26 // 6152
érdekes,
én pont ezért engedtem el, mert az AT8 -al nem hozta alsó tartományban amit elvártam volna.
végre vki kimondta :)
zgi5212018-10-02 17:10:48 // 6151
egyszerű:)
kevésbé húz, de 2x annyit fogyaszt :)
pettinke2018-10-02 17:09:48 // 6150
én ugyan dízelt hajtok, de vezettem már a 200-as benzinest párszor.
nagyon jó a motor, ami fura, hogy nem indul meg lentről, mint a dízel az őrült nyomatékával, viszont feljebb lehet forgatni jóval, és sok a ló, autózható rendesen.
a fogyasztásról majd beszél más.
tdemeter2018-10-02 16:44:51 // 6149
200 lovas, benyás Giulia tulajokat kérdezném eddigi tapasztalataikról. Milyen a motor, mennyire húz jól, dízelhez képest milyen ? Fogyasztás ?



Köszi
zgi5212018-10-01 12:56:09 // 6148
azt még nem hallottam.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-01 10:49:49 // 6147
a hátsó ajtó lecsukó gombja
zgi5212018-10-01 10:43:48 // 6146
ha a bal 1 ajtóra gondolsz, az volt már gond Geresek nek is.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-01 09:07:55 // 6145
egyébként meg mostanság elkezdett beragadni a záró gomb szóval az is cserés lesz nem sokára :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-01 08:19:00 // 6143
csak ha ott zárom be nem húzza be a tükröket igazi faxság....
Chabbi2018-09-30 22:44:18 // 6142
A Mopar-ra sikerült beregisztrálni de azt hittem a myalfaromeo-n több minden van.
Szabolcs 1592018-09-30 10:11:56 // 6141
Csak navi frissítés van rajt semmi más, én magyar email cím el és német telefon számmal regisztráltam, freemail elfogadta a Gmail nem
Chabbi2018-09-30 09:19:26 // 6140
Sziasztok!
Hogy lehet regisztrálni a "myalfaromeo"-ra? Mert valahogy minden európai országot enged regisztrálni, csak Magyarországot nem...
Próbáltam más országgal, de telefonszám hibát ír ki (ismeri az országkódot :)
Vagy egyáltalán jó az valamire?
RomeoOne2018-09-29 17:46:51 // 6139
A FERRARI motoros ALFA: Giulia Quadrifoglio S02E39
Lehet volt már a videó, de nekem még csak most dobta be a youtube. A fazon kicsit olyan, mintha kristályon lenne, bár lehet ez a Giulia hatása. A szövege amúgy jó :D
'''''2018-09-29 14:55:42 // 6138
Hörmann csak ki lett iktatva a lezuhanás gátló,hogy valahogy még működjön. :-)

Lényeg,hogy a kocsi jó helyen áll. :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-29 12:33:09 // 6136
Ne már a 350est simán nyitom kézzel :)))
Jimmi T.2018-09-29 11:26:53 // 6135
akkor nem Hörmann kapu. abban van zuhanásgátló . szerencséd volt !
AdiArsenal2018-09-29 11:10:26 // 6134
RomeoOne2018-09-29 10:34:12 // 6133
Még mindig jobb, mint ha a kocsira zuhant volna rá.
'''''2018-09-29 10:23:31 // 6132
Van egy lánc a motortól a kapuig.Az is elszakadt.
Szekcionált a kapu 420x240-es.Pont mögöttem csapódott le.Próbáltam megemelni de persze ahhoz vagy négy ember kéne.Szerencsére van bejárati ajtó is a garázs oldalán.Ott jöttem ki.Olasz csaj meg most bent pihen.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-29 08:51:14 // 6131
nyaklánc :DDD bizonyos szélesség után lánc is van ...
Jimmi T.2018-09-29 07:59:49 // 6130
torziórugók ok. de milyen lánc ?
'''''2018-09-29 07:39:01 // 6129
Tegnap leszakadt a garázskapum.Rugók eltörtek,lánc elszakadt.Kedden jönnek szerelni.
Giulia bent,Giulietta kint. :-(
zgi5212018-09-28 12:53:29 // 6128
ohh, mobilon más a bal gomb, mint a neten :o
zgi5212018-09-28 12:51:29 // 6127
értem. tehát a rücsis nyit, az oválisabb zár, mit a kilincses! köszi :)
Jani72122018-09-28 12:12:16 // 6126
A jobb oldalinak ugyanaz a funkciója mint a kilincsen lèvő gombnak. Én sokszor-pakolás utàn- azzal zàrom az egész autót
Szabolcs 1592018-09-28 10:08:20 // 6125
Az bal oldali gombnyomásra nyit, ha le csukod és ha nincs be zárt állapotban a kocsi a jobb oldali gombnyomásra be tudod zárni
zgi5212018-09-28 09:26:01 // 6124
Jani,
Neked is ilyen a csomitartón a két gomb? nem vágom mi a különbség a kettő között.. :(

A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.