Fórum >> Típusok >> Giulia

zgi5212018-10-03 09:11:54 // 6184
egyrész a traktorozás degradáló, másrészt pedig
nem jól látod Erhard! sokkal nagyobb a különbség. R33Z cartárs hosszútávú fogyija pl. 8.5, ő írta le és biztos vagyok benne ez a B fogyi nem az A. én ültem, vezettem benzinest, soha nem láttam 10 alatt, csak Neked mondom. de lehet a Te Stelviód különleges. :)




sztem azt is említsük meg, hogy a benzines 200 pacit mindig 230 zárójelbe teszitek, akkor a 180 -as dízel is lehet (210 -ben), mert akit mértek , tuning nélkül mind közelebb volt a 200 hoz, mint a 180 hoz. :)

szóval sztem a benzin vs. dízel hasonlítgatás továbbra sem mutat releváns különbséget!

sőt, 0-60 ban a dízel győz. :)

az, meg hogy 140 felett nem megy, nem húz dízel?
könyörgöm, úgy megy , mint TGV Párizs és Lion között. :)
sztem Jani megtudja erősíteni, bár a képeit láthatjátok.. :)

Písz!
RomeoOne2018-10-03 09:08:55 // 6183
Na, közben megtaláltam a neten. Érdekes módon 225-öt ír elő minden méreten, de 19-en megengedi a staggered konfigurációt is, hátul lehet 255-ös. Mondjuk, így valószínűleg nem kéne ennél szélesebb, ha minden más esetben a 225-öt is elégnek tartja.
RomeoOne2018-10-03 08:37:53 // 6182
Persze, biztosan függ a felni átmérőtől is, de ezek a szélesség értékek maradtak meg bennem, amikor Alfacity-n nézegettem őket. Nem tudom már mekkora felnivel. De valaki befényképezhetné mondjuk a kézikönyvet, hogy konkrétan mik is a gyári előírások
RomeoOne2018-10-03 08:31:31 // 6181
Jól emlékszem, hogy az alap Giuliának 255-ös abroncsai vannak hátul, elöl meg 225? Azon gondolkoztam, hogy ha ez fel lenne okosítva 280 lóerő köré, akkor lehet hogy szélesebb abroncs is kéne hátra, akár 275-ös (ez akár új felnit is jelenthet, amire rámegy). A Veloce, emlékeim szerint 245-öst hord elöl-hátul, de ugye az 2 tengelyen teszi le a húzóerőt.
Kazes☻2018-10-02 22:36:31 // 6180
Ott meg már be is... ;)


Én ezt bármilyen sebességnél utálom... 50-nél is!
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-02 22:18:49 // 6179
160-ig ki se szállt a csomagtartómból.. amit utálok amúgy
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-02 22:17:27 // 6178
Igen, ez szerintem is így van egyébként. A prémiumsághoz kell sokhengeres dízel és hibrid rendszer is ma már a kínálatba. Gondolom külföldön is támogatott a PHEV, nem csak itthon (cégautó adó mentesség, stb). Na de mindegy, az Alfától megszoktuk, így szeretjük :-)
R33Z2018-10-02 22:16:38 // 6177
Meglepodnel, hogy megy ez a 2(3)0 lovas cucc ;) es gondolom nem csak az enyemet vaditottak meg gyarilag. Nem alaptalanul aradozok rola, tenyleg erosebbnek erzodik, mint barmelyik papiron 200 lo koruli konkurens mai vagy regebbi auto. Pappasnal es Keletpestnel is mondtak, hogy szinte minden benzinesrol jott a vevoi visszajelzes, nem gondoltak volna, hogy ennyire megy. Ki kell probalni, de nem 5km-es varosi tesztkoron, menni kell vele, kitapasztalni a tulajdonsagait, aztan lehet csodalkozni. Igaz nem mai gyerek, de pl. az Integra TypeR-tol jobban megy es jobban fordul, pedig abban sperr is volt, 200 lo es konnyebb is, es mai napig jo kis jatszosauto. Egy Q2es verziot lemerhetnenek a Laptimingban, kivancsi lennek ra.
Kazes☻2018-10-02 22:14:15 // 6176
De az is lehet, hogy szimplán csak fosósabb volt a sofőr... :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-02 22:05:49 // 6175
sajnos az Alfa megint lemaradt pár évvel, mint az 59-ben is be kellett volna már rakni a 3.0JTDm-et, az újakba is vagy legalább egy 2.2 dupla turbóval ...de hát most megy a boszorkány üldözés a fekete mágiára :P Akkor meg már hozhatnák a plug int benyásba 280+100 lóval ...nem kell ide chip :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-02 21:56:01 // 6174
Mezőföldre jó az :-DD Amúgy biztos így van, nem próbáltam még egyetlen új Alfát sem, sem a 2.2-es dízellel, sem a 2.0T motorral. A 2.2-es papíron kevéssel kéne hogy gyengébbnek érződjön. Tapasztalatom annyi van, hogy egyszer tolt egy 2.2-es Giulia az M3-mon (és nem köszönt :-S). 160-ig bírta aztán onnatól marad le. Jött egy darabon mögöttem, kellett párat lassítanunk, gyorsítanunk, mindig ugyanaz volt az eredmény :-) Végül én visszaálltam normálisabb tempóra, akkor elhúzott mellettem vagy 180-nal. Engem meglepett, azt hittem letol a p..ba, de minimum ott liheg majd végig a nyakamban. Oké hogy kevesebb ló, de kevesebb kiló is. Konklúzió? Meg kell azokat is chippelni, akkor lesz frankó :-D
RomeoOne2018-10-02 21:53:34 // 6173
Hiába nagyobb a dízel nyomatéka, ha kevesebbet forog, ezért nagyobb áttét kell ugyanahhoz a sebességhez. A plusz nyomaték elmegy arra, hogy a nagyobb áttét miatti nagyobb erőigényt kompenzálja. Ráaduásul a fordulatszámát limitálja a gázolaj égési sebessége. Nyilván nem véletlen, hogy nincs dízel sportkocsi.
Azért ilyen nagyobb teljesítményű autóknál, a felső sebesség és fordulatszám tartományban már érezhető a különbség. Persze, ahogy mondták is, a dízel meg alul tol nagyot. Kinek mi.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-02 21:43:20 // 6172
nekem csak a 200 (230) lovas van ami a Mezőföldre jó ha az Alföldre is :DDD Nem végsebességről beszélek ha nem sokkal rugalmasabb 140 felett...
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-02 21:39:21 // 6171
MIndenből van erősebb, gyengébb. Neked 280 lovas benzinesed van, helyből más dimenzió, nyilván hogy elmarad mögötte a sokkal gyengébb dízel. :-) Neked a 200 lovas benzines is harmatos lenne (egyesek szerint Alföldre jó :-)). 200 ló, ami szintén több mint a dízelé, úgyhogy nem nagy csoda, ha végsebességben a benzines jön ki jobban. A lóerőben hiszek és a nyomatékban, a benzin vs dízel az kamu vita ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-02 21:19:14 // 6170
igaz nekem Stelviom van de nem hinném, hogy az delejben elmegy 5L-rel ahogy látom a spiriten 2l különbség van a delej javára azaz 1000km-en 8 rugó, 100e km-nél 8 kiló... csak ahogy látom a használt autó piacot a delejnek jóval nagyobb az értékvesztése 100e kmnél a delej jön ki rosszabbul eladásnál hiába a csodi fogyi na ezért sem kellet trakesz ...
'''''2018-10-02 20:25:29 // 6169
Most hallottam egy 4C-ről.Az nem érdekel? :-)
Állítólag 13M-ért eladó.Bérelhető autó volt eddig.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-02 20:07:02 // 6168
megindul a benyás is csak más az élmény a delejnek mindig is az a becsapós trükkje, hogy hirtelen tol egy nagyot és azt hiszed mennyire megy ...csak annyira nem megy ... autópályán meg 140 felett meg tényleg elmarad a delej...
Jani72122018-10-02 19:56:47 // 6167
jó az az at8 :) (a lányom fényképezte, német autópályán)
R33Z2018-10-02 19:03:00 // 6165
Erre is érdemes időt szakítani:
Vályi István teszt - Giulia 2.0
RomeoOne2018-10-02 18:46:53 // 6164
A francot. Láttam Csikós tesztjét anno. Engem meggyőzött
R33Z2018-10-02 18:40:36 // 6163
Esetleges garanciavesztést nem kockáztatnám meg.

Másrészt a Ferrari élmény csomag, a QV ezt tökéletesen hozza.
zgi5212018-10-02 18:29:58 // 6162
Egyebkent, ha az upgrade jarhato ut , miert nem maradsz e mellett?
R33Z2018-10-02 18:22:18 // 6161
ALFA159 cartársnak köszönhetően, belekóstoltam az élménybe, azóta a QV-ről álmodok, hátja. ;)
zgi5212018-10-02 18:15:39 // 6160
Sztem el kell tudni valasztani a napi autozas tenyet az elmenyautozastol.
Neked mar a 2.0 keves tehat at utobbi szegmens a tied.
R33Z2018-10-02 18:09:11 // 6158
Megdöbbentően jól tol, alacsonyról építi a nyomatékot, szépen forog, jó a hangja.
27000km-re 8.5L az átlagfogyasztásom.

Dízel vs benzin vitát nem akarok indítani, lehet erőlködni, de egész más liga ez a kocsi a benzin turbóval. Főleg annak aki az autózás élményéért választja ezt modellt.
Köztudott az is, hogy könnyen upgradelhető 300 HP-ra.

Még az sem kizárt, hogy eladó lesz az enyém.
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-02 17:58:56 // 6157
A mai benzinesektől ezt ne várd :-) 6e-ig elforognak, de karakterben tök dízelesek. Nem véletlenül, a hétköznapi használatban ennek van értelme. Kevés kapcsolgatás, azonnal hozzáférhető viszonylag nagy nyomaték. Amiről Te írsz az a múlt :-DDD
RomeoOne2018-10-02 17:32:40 // 6156
Derék utazó autó. De ha valaki kicsit élvezkedni akar, akkor az a relevánsabb, hogy mekkorát húz 4-esben 3500tól 7ezerig :D
zgi5212018-10-02 17:24:21 // 6155
170 -nél 2100 -t forog nyolcadikban, hova tovább? :)
RomeoOne2018-10-02 17:21:02 // 6154
Sőt, ott kezdődik csak igazán :D
RomeoOne2018-10-02 17:19:11 // 6153
Nem hiszem, hogy egy relatíve kis benzines motortól brutál nyomatékot kéne várni alacsony fordulaton. A régi nagy disznó szívó benzinesekben volt nyomaték, de nem is két literesek voltak :)
Annyira a 2 literes dízel sem hú de nyomatékos, hogy hanyatt kelljen esni tőle sztem. Nyilván, aki folyton 2ezres fordulat alatt nyennyegteti, az a dízelt fogja erősebbnek érezni, de van élet 2000 felett is ;)
zgi5212018-10-02 17:12:26 // 6152
érdekes,
én pont ezért engedtem el, mert az AT8 -al nem hozta alsó tartományban amit elvártam volna.
végre vki kimondta :)
zgi5212018-10-02 17:10:48 // 6151
egyszerű:)
kevésbé húz, de 2x annyit fogyaszt :)
pettinke2018-10-02 17:09:48 // 6150
én ugyan dízelt hajtok, de vezettem már a 200-as benzinest párszor.
nagyon jó a motor, ami fura, hogy nem indul meg lentről, mint a dízel az őrült nyomatékával, viszont feljebb lehet forgatni jóval, és sok a ló, autózható rendesen.
a fogyasztásról majd beszél más.
tdemeter2018-10-02 16:44:51 // 6149
200 lovas, benyás Giulia tulajokat kérdezném eddigi tapasztalataikról. Milyen a motor, mennyire húz jól, dízelhez képest milyen ? Fogyasztás ?



Köszi
zgi5212018-10-01 12:56:09 // 6148
azt még nem hallottam.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-01 10:49:49 // 6147
a hátsó ajtó lecsukó gombja
zgi5212018-10-01 10:43:48 // 6146
ha a bal 1 ajtóra gondolsz, az volt már gond Geresek nek is.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-01 09:07:55 // 6145
egyébként meg mostanság elkezdett beragadni a záró gomb szóval az is cserés lesz nem sokára :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-01 08:19:00 // 6143
csak ha ott zárom be nem húzza be a tükröket igazi faxság....
Chabbi2018-09-30 22:44:18 // 6142
A Mopar-ra sikerült beregisztrálni de azt hittem a myalfaromeo-n több minden van.
Szabolcs 1592018-09-30 10:11:56 // 6141
Csak navi frissítés van rajt semmi más, én magyar email cím el és német telefon számmal regisztráltam, freemail elfogadta a Gmail nem
Chabbi2018-09-30 09:19:26 // 6140
Sziasztok!
Hogy lehet regisztrálni a "myalfaromeo"-ra? Mert valahogy minden európai országot enged regisztrálni, csak Magyarországot nem...
Próbáltam más országgal, de telefonszám hibát ír ki (ismeri az országkódot :)
Vagy egyáltalán jó az valamire?
RomeoOne2018-09-29 17:46:51 // 6139
A FERRARI motoros ALFA: Giulia Quadrifoglio S02E39
Lehet volt már a videó, de nekem még csak most dobta be a youtube. A fazon kicsit olyan, mintha kristályon lenne, bár lehet ez a Giulia hatása. A szövege amúgy jó :D
'''''2018-09-29 14:55:42 // 6138
Hörmann csak ki lett iktatva a lezuhanás gátló,hogy valahogy még működjön. :-)

Lényeg,hogy a kocsi jó helyen áll. :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-29 12:33:09 // 6136
Ne már a 350est simán nyitom kézzel :)))
Jimmi T.2018-09-29 11:26:53 // 6135
akkor nem Hörmann kapu. abban van zuhanásgátló . szerencséd volt !
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.