nekem ugyanilyen
neked miben más?
Jani72122018-11-03 20:27:14 // 6671
zgi5212018-11-03 20:19:43 // 6670
Erdekes, teljesen mas a kijelzod..
Piritu - 1.000.0002018-11-03 19:25:52 // 6669
A felénk található utakhoz képest inkább jónak mondanám amerre jártunk :-/
Stef2018-11-03 19:22:53 // 6668
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-03 17:49:53 // 6667
Tegnap Pakson és környékén jártunk egy kis összeröffenésre, csak országút, katasztrófa az útminőség kB 50%-a... egyáltalán nem bánom, hogy Stelvio lett, ennek mindegy :)))
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-03 17:41:39 // 6666
Nem, dehogy, senkiben és semmiben :-DD Nekem majd 3 literrel több, 700km 8.1l.
Mondjuk oda és vissza is 1 órát hoztam a waze saccolt menetidején :-) 700km bő 6 óra alatt. Oda országúton, vissza pályán.
Áhh.. varázslat ahogy morajlik ez a dög ha kicsit megrángatom a bajszát. Egy finom fenyegető morajlás, és 30-cal máris fentebb a mutató. Aztan újra csend :-)
Mondjuk oda és vissza is 1 órát hoztam a waze saccolt menetidején :-) 700km bő 6 óra alatt. Oda országúton, vissza pályán.
Áhh.. varázslat ahogy morajlik ez a dög ha kicsit megrángatom a bajszát. Egy finom fenyegető morajlás, és 30-cal máris fentebb a mutató. Aztan újra csend :-)
zgi5212018-11-03 17:21:46 // 6665
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-03 10:17:37 // 6664
Hát.. pedig ez a realitás. Vadi új dízelekre elég komolyat lehet alkudni, TC cikk is volt erről. Ilyen a közhangulat. Aki most vesz dízelt, annak ez jó, az árkülönbség nem feltétlen tükröz műszaki hátrányt.
Egyébként a demo autókat nem rúgják le nagyon? Sosem voltam tesztvezetésen, de gondolom a pilóta jelöltek nem melegítik a vasat, csak megnézik hogy megy. Ha minden tesztpilóta csak 20km-t megy, többsége hidegen odaver egyet a gépnek, lehet nem annyira egészséges. De nem tudom hogy megy ez :-DD
Az árengedmény elég erős már egy 900km-t futott teszt/demo autóra is, ami viszont csábító.
Egyébként a demo autókat nem rúgják le nagyon? Sosem voltam tesztvezetésen, de gondolom a pilóta jelöltek nem melegítik a vasat, csak megnézik hogy megy. Ha minden tesztpilóta csak 20km-t megy, többsége hidegen odaver egyet a gépnek, lehet nem annyira egészséges. De nem tudom hogy megy ez :-DD
Az árengedmény elég erős már egy 900km-t futott teszt/demo autóra is, ami viszont csábító.
zgi5212018-11-03 06:05:36 // 6663
zgi5212018-11-03 06:01:48 // 6662
RomeoOne2018-11-02 22:26:32 // 6661
Én is tettem néhány képet a Találkozások topikba.
Nagyon jó hangulatú kis összejövetel volt, én nagyon jól éreztem magam. Szerettem volna mindenkivel váltani pár szót, de ha valakivel leálltam beszélgetni, azt sosem tudtuk rövidre fogni :D
Így végül nem sikerült mindenkit megkérdezni, hogy mi újság, de majd legközelebb bepótoljuk.
Alfásnak lenni jó :D
Nagyon jó hangulatú kis összejövetel volt, én nagyon jól éreztem magam. Szerettem volna mindenkivel váltani pár szót, de ha valakivel leálltam beszélgetni, azt sosem tudtuk rövidre fogni :D
Így végül nem sikerült mindenkit megkérdezni, hogy mi újság, de majd legközelebb bepótoljuk.
Alfásnak lenni jó :D
'''''2018-11-02 19:12:20 // 6660
RomeoOne2018-11-02 16:01:48 // 6659
Mivel QV, ezért elvileg csak Vesuvio szürke lehet. Pedig elsőre az Imola titaniumot mondtam volna.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-02 09:50:48 // 6658
Engem nem érdekelnek az itthoni árak Svájcból szaladnak be a használt autók, tudom biztos kint is mókolnak és ezért van 8e chf különbség... ez a valóság ez által a véleményem is
'''''2018-11-02 09:40:11 // 6657
Mi a hátsó szürke színe?Egész jó nekem ebből a szögből.
zgi5212018-11-02 08:36:51 // 6656
(ha jól megfigyeled a szélvédőn a 3. matrica rsz sincs fent. kintről behozott regadó előtt álló beetetés)
zgi5212018-11-02 08:34:31 // 6655
sejtettem, hogy a standard dízel lehúzással jössz :) de nem értek egyet.
amelyik szóba jöhet a 48db eladó hahus autóból az a második oldalon kezdődik 9M magasságában.
nyilván a benzines tartja az árát, mert másfél évvel később jelent meg. :)
nem akarok vitát csiholni, de 8.3 eladási áron mennyi volt a beszerzés és mekkora a haszonkulcs..
nekem sántít, kérdeztek. ez a vélemyényem.
én biztos nem venném meg a Méta utcából. :)
Geresek árulta az övét, én nála érdeklődnék inkább, meg van e még..
az OAH ugyanilyen dízel demoja 8.7 (...)
amelyik szóba jöhet a 48db eladó hahus autóból az a második oldalon kezdődik 9M magasságában.
nyilván a benzines tartja az árát, mert másfél évvel később jelent meg. :)
nem akarok vitát csiholni, de 8.3 eladási áron mennyi volt a beszerzés és mekkora a haszonkulcs..
nekem sántít, kérdeztek. ez a vélemyényem.
én biztos nem venném meg a Méta utcából. :)
Geresek árulta az övét, én nála érdeklődnék inkább, meg van e még..
az OAH ugyanilyen dízel demoja 8.7 (...)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-02 08:26:45 // 6654
nincs furcsán lent az ára, ennyi az ára, ennyit tud egy dízel verzióban 7,5-8,5 millát 2 évesen 20-60e km-rel, a benyás 10 felett van ugyan ezen paraméterekkel... erre mondtam oda a fogyi különbség ha az ár beszakad.
zgi5212018-11-02 08:24:47 // 6653
zgi5212018-11-02 08:19:59 // 6652
nekem spec. nem szimpi hirdetés.. tele tartalom és helyesírási hibákkal.
másrészt furcsán lent van az ára.. (mennyibe van neki..?)
a lekövethető demo autókat Budaörs vagy Pappas miért nem mozgatnak meg?
árban hasonlóan mozognak.
a használtautó mindig kompromisszum. :(
másrészt furcsán lent van az ára.. (mennyibe van neki..?)
a lekövethető demo autókat Budaörs vagy Pappas miért nem mozgatnak meg?
árban hasonlóan mozognak.
a használtautó mindig kompromisszum. :(
'''''2018-11-02 06:45:26 // 6651
Én nem nem ismerem de képekről szép.
vzsiros2018-11-02 00:09:15 // 6650
Elindultak lassan lefelé a használt árak? Ezen elgondolkodtam:
Giulia a hahun
Ismeri valaki?
Igazabol meg kellene vennem ;)
Giulia a hahun
Ismeri valaki?
Igazabol meg kellene vennem ;)
G-MANN🍀2018-11-01 21:13:16 // 6648
Ilyen:-)
R33Z2018-11-01 21:09:15 // 6647
Nekem a Lipari élőben olyan semmilyennek hatott, sem szürke, sem kék valami meghatározhatatlan. Trofeo fehéret csak mesterséges fényben láttam, ott b@szott gyönyörű. Élőben a Silverstone ezüst csalódás, viszont a Competizione Rosso az büntet. Nagyon láthatóvá tesz minden formát és élt, ez a szín viszi át a legtöbb infót a szemnek, illetve a Misano kék.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-01 20:57:26 // 6646
Kinek mi a stílusa :-) Láttam már Grigio Lipari-t, de napfényben még nem. Ha tényleg ilyen
Akkor nálam ez a teli találat :-)
Akkor nálam ez a teli találat :-)
'''''2018-11-01 20:44:35 // 6645
Szép belül de kívül elveszik a feketében a sok kis részlet meg ív.
RomeoOne2018-11-01 20:17:25 // 6644
Nem is az, hogy kisebbíti, inkább kicsit rejti a formákat, meg ugye a fekete beömlők í]y nem válnak el a karosszéria többi részétől... De szerintem élőben nem lehet olyan rossz.
Szintén piros féknyereg és piros belső, bele tudnék szeretni :D
Szintén piros féknyereg és piros belső, bele tudnék szeretni :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-01 20:08:58 // 6643
Veloce-t láttam már feketében sárga nyereggel ... nagyon állat volt
'''''2018-11-01 19:56:19 // 6642
Egyszer egy fekete qv-t megnéznék élőben.Szerintem az is kisebbíti ezt az autót.
Tegnap láttam egyet Pesten de az is olyan színű volt mint az enyém.
Tegnap láttam egyet Pesten de az is olyan színű volt mint az enyém.
RomeoOne2018-11-01 19:38:49 // 6640
Nem, az másféle kisugárzást ad a kocsinak. Az élénk színek inkább temperamentumot, féktelenséget közvetítenek, az a Vesuvio szürke inkább ilyen csendes fenyegetést.
Persze nem fekete, hanem szigorúan piros féktárcsával kellene. Meg piros belsővel.
Jól nézne ki nagyon.
Persze nem fekete, hanem szigorúan piros féktárcsával kellene. Meg piros belsővel.
Jól nézne ki nagyon.
'''''2018-11-01 19:24:36 // 6639
Nekem nem elég élénk.
DKori2018-11-01 16:00:11 // 6638
OFF
Nekem is hasonló a véleményem, hosszú távú tapasztalatra alapozva: a, khm, erősen megosztó külsejű nagytestvére bő egy éve és 21e km óta van nálam. Akkor még nem volt 1.4-es a Vitarában (csak Vitara S-ként, jelentős felárral), plusz a közepes GL+ felszereltség gazdagabb (ebben van LED fényszóró, kulcsnélküli indítás, eső/fényérzékelő, el.behajtható tükrök stb...) , ezért esett erre a választás, gyakorlatilag azt tudom mondani, hogy a döntés érzelmi részét kizárva. Nem kevés évődés után egyszerű lett a képlet: mindenképp nagyon fiatal, ha nem is új, autót akartam, pár éves Alfából sajnos nem volt olyan ami az árához képest annyira megnyomta volna a must have gombot (gyakorlatilag csak Giuliettaból és MiTo-ból áll a kínálat..), ami meg igen (talán ismersz ilyet ;) ) az meg új és távol állt a tervezett büdzsétől, így azt mondtam, hogy ha már nem lesz érzelmi alapon Alfa amire vágynék akkor le*-om a Focusokat, Astrakat, Mokkákat, Captur-t stb., mert csak félmegoldás (ehhez képest drágábban) és abból is pont ugyanúgy vágyódnék a CuoreSportivoba. Szóval arra mentem, hogy ~hideg fejjel (relatíve, hisz ettől független az autó vásárlás valahol mindig szubjektív döntés lesz) mi az ami jó ár/érték arányú lenne, jól felszerelten (mert el lehet lenni egy manuális klímával is, de 2017-ben már vágytam arra, hogy ha X millió HUF-ot elköltök akkor kicsit érezzem azt is, hogy ez már egy modernebb cucc), jól motorizálva, jó szervizhálózattal és lehetőleg nem hisztisnek hírlő márkából. Szóval így lett ez, racionális oldalról tudom ajánlani (a Vitarával egy kutya csak ez kicsit felszereltebb az meg szebb :)) ), amolyan szürke eminenciás aminek nincs különösen kiemelkedő jó tulajdonsága, de annyira rossz se (!!!). Éppen ezért megkedvelni meglehet (sztem én is itt tartok most kb :) ), de rajongani érte nem (ahhoz kell a CuoreSportivo, :))) ez hiányzik :) ).
ON
Nekem is hasonló a véleményem, hosszú távú tapasztalatra alapozva: a, khm, erősen megosztó külsejű nagytestvére bő egy éve és 21e km óta van nálam. Akkor még nem volt 1.4-es a Vitarában (csak Vitara S-ként, jelentős felárral), plusz a közepes GL+ felszereltség gazdagabb (ebben van LED fényszóró, kulcsnélküli indítás, eső/fényérzékelő, el.behajtható tükrök stb...) , ezért esett erre a választás, gyakorlatilag azt tudom mondani, hogy a döntés érzelmi részét kizárva. Nem kevés évődés után egyszerű lett a képlet: mindenképp nagyon fiatal, ha nem is új, autót akartam, pár éves Alfából sajnos nem volt olyan ami az árához képest annyira megnyomta volna a must have gombot (gyakorlatilag csak Giuliettaból és MiTo-ból áll a kínálat..), ami meg igen (talán ismersz ilyet ;) ) az meg új és távol állt a tervezett büdzsétől, így azt mondtam, hogy ha már nem lesz érzelmi alapon Alfa amire vágynék akkor le*-om a Focusokat, Astrakat, Mokkákat, Captur-t stb., mert csak félmegoldás (ehhez képest drágábban) és abból is pont ugyanúgy vágyódnék a CuoreSportivoba. Szóval arra mentem, hogy ~hideg fejjel (relatíve, hisz ettől független az autó vásárlás valahol mindig szubjektív döntés lesz) mi az ami jó ár/érték arányú lenne, jól felszerelten (mert el lehet lenni egy manuális klímával is, de 2017-ben már vágytam arra, hogy ha X millió HUF-ot elköltök akkor kicsit érezzem azt is, hogy ez már egy modernebb cucc), jól motorizálva, jó szervizhálózattal és lehetőleg nem hisztisnek hírlő márkából. Szóval így lett ez, racionális oldalról tudom ajánlani (a Vitarával egy kutya csak ez kicsit felszereltebb az meg szebb :)) ), amolyan szürke eminenciás aminek nincs különösen kiemelkedő jó tulajdonsága, de annyira rossz se (!!!). Éppen ezért megkedvelni meglehet (sztem én is itt tartok most kb :) ), de rajongani érte nem (ahhoz kell a CuoreSportivo, :))) ez hiányzik :) ).
ON
RomeoOne2018-11-01 15:47:06 // 6637
Egyre jobban tetszik ez a Vesuvio grey
'''''2018-11-01 15:24:15 // 6636
Igen. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-01 15:11:01 // 6635
ehhh persze, hogy Julisé abban van görbület :)))
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-01 15:02:28 // 6634
Az a barna fekete belső, az a szürke Julis bele? Jól néz ki!
'''''2018-11-01 13:48:49 // 6633
Béci Ɨ|ѯ2018-11-01 13:01:31 // 6632
Azért a Mazda nem is az az árkategória, mint egy Tipo...
'''''2018-11-01 12:39:35 // 6631
Pécsiek olvasták ki először.Mondták,hogy egyszer egy Giuliánál már rossz sorrendben kezdtek hozzá és elbaszták az egészet.Nem is indult a verda.
Ezért vittem inkább Rohodi Misiékhez! :-)
8-kor adtam le és 2-kor vettem át.A valós munkaidőt nem tudom de szerintem 2-3óra volt.
Ezért vittem inkább Rohodi Misiékhez! :-)
8-kor adtam le és 2-kor vettem át.A valós munkaidőt nem tudom de szerintem 2-3óra volt.
zgi5212018-11-01 11:42:41 // 6630
az upgrade , frissitesek kb mennyi ido mert riogatnak h nem egyszeru sztori
'''''2018-11-01 11:19:54 // 6629
5 percig tekergettem a gombokat,hogy elindítsam a navit amikor leesett,hogy érintő képernyős! :-)
'''''2018-11-01 11:18:47 // 6628
Nekem asszem 42 oldalnyi frissítést nyomtattak ki előzőleg.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-01 10:43:01 // 6627
A Tipot nézegettem én is, (nem vezettem) jó kis autó. Pofás kívül, nagy belül, abban is minden benne van ami használati szempontból kell. A bele az olyan amilyen, egy műanyag halmaz. De ebben az árkategóriában a Mazdán kívül más nem ad értékelhető minőségű anyagokat a beltérbe (nem belekötni, magánvélemény :-)))
Külsőre viszont szerintem kategória bajnok, jó a megjelenése.
Külsőre viszont szerintem kategória bajnok, jó a megjelenése.
RomeoOne2018-11-01 09:54:45 // 6626
MAK felni, ahogy látom :)
zgi5212018-11-01 07:41:32 // 6624
azt tudod, hogy a frissítések mit tartalmaznak? nekem is lesz 2db tudtommal.
'''''2018-11-01 07:22:21 // 6623
'''''2018-11-01 07:05:39 // 6622
Tegnap voltam az olaszautókházában frissíttetni a qv-t. Nem találtak hibát csak a frissítés hiányzott.
Kaptam egy Fiat Tipó 1.6jtdm-et csereautónak.Nem használtam sokat de tök jó autó.
Egyetlen hátrány a sok kemény műanyag volt az adott példánynak de volt benne érintő képernyős navi,négy elektromos ablak,állítható ülés és kormány,tempomat....
Nagyon nagy belül.Mind elől a szélessége,mind hátul a lábtér.Sedan volt de a csomitartója is nagy.
Szóval tök jó autó.
Kaptam egy Fiat Tipó 1.6jtdm-et csereautónak.Nem használtam sokat de tök jó autó.
Egyetlen hátrány a sok kemény műanyag volt az adott példánynak de volt benne érintő képernyős navi,négy elektromos ablak,állítható ülés és kormány,tempomat....
Nagyon nagy belül.Mind elől a szélessége,mind hátul a lábtér.Sedan volt de a csomitartója is nagy.
Szóval tök jó autó.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.