Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2019-05-23 17:46:56 // 9753
Tényleg szép :-) Nem is tudom, hogy Piros (esetleg Rosso Competizione), Misano kék, vagy Lipari szürke kéne. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-23 17:29:38 // 9752
Az egy dolog, hogy hogy néz ki, ez már pont nem zavarna. Nekem a magasabb kéne. Van itthon egy Ti és egy magas futóművű Alfa, képben vagyok nagyon a hasmagasság használati értékével :-D A barátokkal nem tudok felmenni Pádisra csak a TD-vel mert a Ti futómű annyira alacsony, hogy az első kavicson felakadna. A két utcára nyíló telkünkről csak az egyik oldalon megy ki normálisan a 159, és a reggeli/délutáni rövidítések egy része járhatatlan vele. Túl családos is vagyok már az ültetett autóhoz. Cuccolj tele egy Ti-t és élvezd :-DD Nem az igazi. Szóval értem én, hogy gyönyörű amikor kitölti a kerék a kerékjárati ívet, de ez a szempont már nagyon hátra sorolódott. Asszem pont 16.5cm az emeltebb Giulia hasmagassága, egyezik a TD magasságával. Ami pont tökéletes, azzal nincs kompromisszum, lazán mászik le a köves úton a Glavoi völgybe :-)
R33Z2019-05-23 16:42:38 // 9751
Nincs értelme, a Corsa semi slick gumi, megfelelő hőmérsékleten ez különösen jól tapad. Nem is tudom van-e ez egyáltalán ilyen specifikációban, de én soha nem tennék fel ettől gyengébb tapadású gumit.
R33Z2019-05-23 16:39:42 // 9750
Én szerettem vizen menni. Ilyen körülmények közt persze nagyon észnél kell lenni, de éppen ilyenkor tudod kitapasztalni, hogy hogyan viselkedik a kocsi. Próbálj meg lefűzni egy-egy tiszta körforgalmat, vagy egy szabad placcon nyolcasokat rajzolni, hogy megismerd a gép viselkedését.
A hajtásláncnak is kímélőbb ilyenkor.

A legjobb egyébként télire venni valami RWD bontószökevényt és azon gyakorolni a hóban, sokat segít. Ha már haladtál kontrolláltan keresztben nem lesz félelmetes ;)
Kazes☻2019-05-23 16:25:25 // 9749
Ez a peros valami gyönyörös! :)
RomeoOne2019-05-23 15:51:43 // 9748
Én nem vagyok az ültetés híve, de ez az emelés nem néz ki jól.
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-23 15:49:04 // 9747
Majd nézegesd. A 200 lovasok általában normális magasságúaknak tűnnek, eddig amiket láttam QV-k azok is. A Veloce-k pedig általában magasabbak. De ezek szerint más a szabály. Vagy nincs szabály, amilyen rugó épp akadt, olyat tettek bele :-D
Itt egy super 2017-ből.
És egy Veloce. Talán ez a két autó jól mutatja a különbséget. Sokszor a felni is becsapós lehet, de egyértelmű, hogy kétféle magasságú futómű van.
RomeoOne2019-05-23 15:39:11 // 9746
Eddig nem tűnt fel, de mintha az eleje lenne ennek megemelve. Lehet összekeverték a gyárban és hosszabb rugót raktak előre? :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-23 15:30:29 // 9745
Érdekes, ez a QV is emelt magasságú, mint a Veloce-k nagy része. Szerintem ezen kifejezetten feltűnő a kerék fölötti jó nagy hézag. MItől függhet ez? Lehet külön rendelni?
Eddig azt hittem, hogy a Veloce velejárója mondjuk az összkerék miatt és az AO fórumon is ezt írták. Eddig egy 200 lovast láttam hirdetve ami emelt volt, viszont Veloce pack-os volt. És most itt egy QV is. A Giuliaforums-on pedig évjárat függéstől kezdve mindent írnak, teljes a káosz. Ahogyan az lenni szokott XD
RomeoOne2019-05-23 15:06:45 // 9744
Amúgy gyanús nekem, hogy ez GabecFCB tagunk autója.
RomeoOne2019-05-23 15:03:28 // 9743
link
Nano kőfelverődés védő bevonat QV-re.
Érdekes ez a hátsó lámpa lesötétítés. Mindig is tetszett az ilyesmi. Emiatt kiszedhet a rendőr?
Chabbi2019-05-23 06:36:16 // 9742
Ezt már én is igazolom, főleg ha még "kopottabb" is a hátsód :)
Okozott már nekem is meglepetést RACE módban, kis gázadásra ráadásul. Esős, és 10 fok alatti hőmérséklet esetén tényleg nem szabad odatekerni.
RomeoOne2019-05-22 21:46:58 // 9741
Mit gondolsz, nem lenne amúgy érdemes szélesebb abroncsot tenni a kocsi alá hátra? 295 vagy 305? Nem fogná meg jobban?
'''''2019-05-22 18:54:30 // 9740
Az a gáz a Race móddal,hogy nagyon csalós.Kicsit hidegebb vagy koszos aszfalt és csúnyán meg tud lepni.Kicsit vizes úton meg szerintem jobb ha senki nem tekeri oda.
tdemeter2019-05-22 13:14:51 // 9739
Az nem, de sok más igen
RomeoOne2019-05-22 13:12:58 // 9738
Rengeteg ilyen sztem nincs, mert nem jön szembe minden sarkon egy QV...
tdemeter2019-05-22 12:56:19 // 9737
Szerintem totál rendben van ha valaki hozzád hasonló vesz egy ilyen autót. Ott a gáz ha valakinek csak pénze van rá, de nincs meg a kellő tapasztalata, tudása hozzá és nem fogja fel, hogy milyen felelősséggel jár ez. És sajnos rengeteg ilyen van...
R33Z2019-05-22 12:41:37 // 9736
Bízom benne. Szerintem minden túlzás nélkül mondhatom, egyike vagyok azoknak akik a legjobban vigyáznak rá. Többször mondtam már, hogy ezt a teljesítményt meg kell tisztelni, mert könnyű vele hibázni. Mondom ezt úgy, hogy éppen drift szakágban OB 2. helyezett voltam kategóriámban, amikor még versenyeztem. Szóval papíron van valami közöm hozzá, mégsem mondom azt, hogy ah ez semmi, én vagyok a király... Az alázat mindig kifizetődik.
Egyszer legalább ki szeretném vinni pályára, hogy rendesen kitapasztalhassam a határait és a viselkedését határhelyzetben, sőt még egy Nordschleife tourist fahren is szerepel a listámon, ugyanakkor én elsődlegesen nem "állatkodásra" vettem. Szeretem az erőt és a hangot, és boldog vagyok, hogy előhúzhatom, amikor lehetséges. Elég stresszes életet élek, ennyi adrenalinra nekem szükségem van.

Volt már erősebb és agresszívabb kocsim ettől is, ahol utcai teszten már tényleg nagyobb volt para, mint az élvezet.

Egy kis ízelítő autókezelésből:
AE86 ~170HP szűk pályán, gumidurranásig

550+ HP Kakucs, első teszt

Nekem egyenlőre a race mode nem tűnik félelmetesnek. Pont az van, hogy könnyen Schuminak érezheti magát az is akinek nincs gyakorlata, csak ha esetleg adódik egy váratlan helyzet, egy nem gyakorlott race driver hogyan reagálja le. Azzal kell számolni, hogy ha haladni akarsz itt elképesztő a sebesség, mert ez a kocsi lerakja az útra. Nagy tempóról pedig jóval nagyobbat lehet esni. Én azt vallom, hogy fel kell építeni ezt is, be kell tartani a fokozatokat, mint a motorozásnál. Illetve meg kell érni rá, hogy felelősséggel tudjon valaki egy ilyet használni.
RomeoOne2019-05-22 12:33:55 // 9735
Mercedes AMG C43 Coupe

Ez a tesztautó 27 milliós listaárú és ráraknak fényezetlen féknyergeket... Komolytalan. Meg mi ez a belső? A középkonzol tetejére odab@szott tablet? Stílusérzék: 0. Illatfelhőt fúj be, mert egy sportautónál az a fontos.... Hol van ez középszerűség egy Giulától, te jó ég...
tdemeter2019-05-22 11:15:18 // 9734
Szép is a vas, vigyázz rá azért ! Remélem benned megvan az ami kell 510 lóerőhöz, tényleg sok helyen írják, hogy nem vicc a race mód
RomeoOne2019-05-22 11:08:28 // 9733
Viszont igy, hogy egyre jobban ismerkedunk mondhatom, hogy nem teljesen engedi am el az elektronika itt sem.

Egyébként nem lehet, hogy ez is az újabb QV-k hozadéka? Külföldi fórumokon is rengetegen fejezték ki aggodalmukat, hogy R-ben nagyon Schumachernek kell lenni. Nem lehet, hogy ez után kapcsoltak vissza pár elektronikát, hogy azért ne egy 510 lóerős gokart legyen a kocsi? Határozottan rémlik, hogy anno pár éve azt mondták, hogy R-ben semmi nincs, csak ABS
R33Z2019-05-21 20:56:15 // 9731
Nincs problema, nagyon jo a hangja ennek is, mar 2300km korul jarok, szepen bejarattam.

N - itt a toltohang elnyom mindent es nagyokat lefuj kb. 5000 felett itt is nyilnak a pillangok, onnan mar durrog. Ebben epiti fel a legfinomabban a nyomatekot, ha van tapadas nagyon jo erzes. Ha nincs, akkor az elektronika szetbombazza a feelinget, ebben nagyon ovatos. Fordulatot nagyon alacsonyan tartja, mar-mar zavaroan, cserebe 11-12 kozt elgurul, ebbe mar 1-1 lendites is belefer.

D - kb. 3000tol nyilnak a pillangok, hangos durrogos, picit tobbet enged a menetstabilizalo, gyorsabban epit nyomast. Szinte azonnal ott a nyomas amikor csak raallsz. 2500 ala nem is igen engedi a fordulatot. Eleg agressziv, de az elektronika kontrollalja.

R - kipuff ON alapjarattol, hubamme hangok, nagyon hangos, szerencsere. Allitolag kivulrol kifejezetten durva. Viszont igy, hogy egyre jobban ismerkedunk mondhatom, hogy nem teljesen engedi am el az elektronika itt sem. Hideg gumival kis tempoval lehet bohockodni megy keresztbe szepen iranyithato.
Amugy alapvetoen ez nem drift setup, egyertelmuan grip setup. Nem azert mondom, hogy baj, lehet vele csuszni, de tapadni akar. Nagyobb utanfutas, nagyobb kormanyszog, nagyobb negativ kerekdoles es egy icipici szettartas kellene elore.

A 3 lengescsillapito fokozat kozt nagy a kulonbseg. Mar a kozepessel is nagyon fasza, de a legkemenyebbel isteni.

Szoval ilyen, eletem legjobb autoja, kulonleges, imadom.
tdemeter2019-05-21 20:25:00 // 9730
Ma tankoltam és úgy tűnik hogy a 100-as vpowerbol egy literrel többet evett. Mintha valaki írt volna ilyet már itt...
Mindenesetre nem tankolok olyat többé, hiába megy jól vele a vas...
WarbiRunner (Gyuri)2019-05-21 20:12:32 // 9729
Még az alapjárat sem feltétlen egyforma, nincs kettőstömegű pl, azt eleve nem kell hogy kompenzálgassa az ecu. A turbó geometria teljesen másképp dolgozik. Az automata váltó miatt vannak üzemállapotok, amikor nem direkt a hajtás, a motor többet forog, a konverter pedig nyomatékká 'konvertálja' ezt. A kézi váltós turbólyuk feelingje helyett itt hamar túl sok levegő lesz,hallatszik ahogy engedni el a geo, szép hang. Váltáskor pedig tényleg olyat szusszan néha, mint egy BOV. Gyönyörű hangjai vannak, az igazi élménygyár. Egy mélygarázsban garantáltan mindenki téged néz :-DD
Giuntini2019-05-21 19:33:07 // 9728
Nem! Álló helyzetben igen, de mikor elindulsz, ahogy vált az automata, mások a hanghatások. Máshogy fújtat a turbó, automatánál olyan mintha lefújószelep lenne benne.
G-MANN🍀2019-05-21 19:25:24 // 9727
Az automata teljesen másként vált, akkor álom, ahogy eldurran, gurgulázik egy jó kipufogó:-):-)
RomeoOne2019-05-21 18:52:40 // 9726
Már a végén nem voltam ott, amikor bőgettétek, mert hamarabb elindultunk. De így külön-külön nekem semmi nem tűnt fel.
'''''2019-05-21 18:51:26 // 9725
Múltkor egyébként hallhattad a hangját együtt az enyémnek meg Csabi verdájának. :-)
RomeoOne2019-05-21 18:50:05 // 9724
Már írtam neki, hátha. Ha minden igaz Chabbi is lejön, szóval aznap akkor már lenne lent 3 QV. TreOlivi-t kéne még elhívni, úgy tűnt, hogy ő is vevő lehet az ilyen talikra. Azért négy QV egy helyen már egész jól hangzik :DDD
'''''2019-05-21 18:43:12 // 9723
Szombati nap leszek a VTT-n.Csábítsd oda Zolit is és akkor meghallgathatod. a 2016 és 2019 közti különbséget. :-)
RomeoOne2019-05-21 16:59:58 // 9722
De miért nem? Intuícióm azt mondaná, hogy hanghoz csak annak van köze, hogy mi van a leömlő meg a kipufogóvég között. Egy szűrőről tudom feltételezni ,hogy beleszól, de a sebváltó? Max azért, mert más fordulattartományokon tartja, de ha odaforgatod, akkor úgy szól a manual is. Mi lenne amúgy más?
zgi5212019-05-21 16:21:38 // 9720
elhiszem neked, csak konstatáltam, h jó kis újítás :)
Jani72122019-05-21 16:09:34 // 9719
Majd hagyom, hogy lemenjen escsinalok pár képet a fokozatokról. A régi telomban vannak képek a fogyasztásrol. Amikor hazamentem családdal fullra pakolva, tempomattal normálisan 5.1-es fogyasztás volt. A trip B már bőven 35000km felett jár az 6.4-et mutat. Elég sportosan vezetek ezt mutatta is a fékek elkopása is :)
zgi5212019-05-21 15:27:22 // 9718
Jani ez érdekes, hogy színt vált a tankolás figyelmeztetés..
mondjuk nem szoktam megvárni, két szegmensnél tankolok már.
de a manuál sem írja :(
egyébként 58L a benzina, 52L a diesel térfogata :)
zgi5212019-05-21 15:23:24 // 9717
én ennyire cizelláltan még nem néztem. nagyon, nem látom értelmét.
volt benzines turbós autóm (olasz :-)) annak átlaga 7.4 volt

a nejemnek vettünk egy off autót, ezres, turbós, 101LE (nem japán :))
a Julisnál jobban fogyaszt! :) lassan lehet cserélek vele :P
droberto2019-05-21 15:12:31 // 9716
Nem baj. 🙂
Talán erről még nem volt szó.
Az 59 150 ló.
@Gps 130: ~6,3
@140: ~6,5
@150: ~6,8-7 l/100km
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-21 15:09:01 // 9715
a Stelvionak 64L-es a tankja 58L-nél még nem sikerült többet tankolni pedig akkor már pirosan világított a szintjelző...
zgi5212019-05-21 15:05:40 // 9714
az automata 8. -ban 170-nél cirka 2100-at forog :)
ha ennél lassabban mész visszatermel :P
nekem az átlagom 6.1 -re betonozódott -télen-nyáron.
BÁRMIT csinálok, BÁRHOGYAN megyek, BÁRHOL (értve pálya v. város) vele, javarészt N-ben.
zgi5212019-05-21 15:00:05 // 9713
érzékeny téma :)
Liquid2019-05-21 14:33:02 // 9712
sztem tökugyanolyan :)
Giuntini2019-05-21 14:19:11 // 9711
Minden automata váltós autónak jobb hangja van a kézi váltósnál. A 2,4 Q-tronic-nak is jobb hangja van a kézinél.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-21 14:00:35 // 9710
mert hallottuk, más a hangja az is krva bizsergető meg bőven jobb, mint bármi más de az automata még durvább...
RomeoOne2019-05-21 13:52:57 // 9709
Úgy gondolom, hogy igazad van. Sztem sincs ebben eget verő különbség, csak kíváncsi lennék, hogy konkrétan mennyi. A manual Giuliának miért nincs olyan jó hangja? Tudtommal csak annyi a különbség, hogy nem durrog annyira váltásnál, mint az AT
Erhard 242 (Pure Energy)2019-05-21 13:41:14 // 9708
elmesélem a kézi váltós QV-nak nincs olyan jó hangja, mint az automatának de nem sírnék a volán mögött egy olyannak sem szóval amin aggódsz az nagyjából kimeríti a szőrszálhasogatást csúnyábban kifejezve a fingreszelés fogalmát.... :)))
RomeoOne2019-05-21 13:31:32 // 9707
Gondoltam itt lehet a Giuliával kapcsolatos témákat feldobni, ha már Giulia van a topic fejlécére írva :)
Nyilván, ha kérdést teszek fel, akkor az olyan, amiről nem nagyon találni infot, nem olyat, amire fél perc alatt megvan a válasz :)
droberto2019-05-21 13:30:01 // 9706
Egyébként a dízel mennyit eszik pályán 130-140-150-nnél?
droberto2019-05-21 13:09:09 // 9705
A lényeg a meghúzási nyomaték. Nálam ez 110 Nm max. Igazán elégedett vagyok vele (Farad). Egy kis odafigyelést azért igényel.
A gumisoknak nem való (tisztelet a kivételnek). Azok legtöbbször rohannak és vagy nem teszik rá jól a fejet, vagy túlhúzzák a légkulccsal.
Egyszer nyúlt a 8 év alatt gumis defekt miatt az enyémhez. Még nézni is rossz volt, ahogy kapkodott. Rendesen felállt a szőr a hátamon. Aztán sikerült is rosszul rárakni a fejet, és utána nem bírta leszedni utána róla. Már nekiesett volna fogóval, azt finoman elkértem tőle a szerszámát, mielőtt összeb@szza volna és leszedtem szépen. Utána tűreszelővel otthon megigazítottam, hogy ismét jó legyen. Azóta eltelt 4 év és köszöni jól van.
Szóval a lényeg a nyomaték betartása, és hogy jól tedd rá.

Állítólag a McGuard is jó.
Piritu - 1.000.0002019-05-21 12:28:22 // 9704
Semmi különös, csak a Cartárs irigyli a problémáidat :-D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.