Sporter2019-09-04 15:23:31 // 10909
Én tegnap jártam úgy, hogy a hidegebb időjárás miatt 2,4 bar-ról leestek az értékeim 2,1-re....de azt már sárgán jelöli és figyelmeztet a műszerfalon is, hirtelen azt hittem defekt.
Giuntini2019-09-04 14:42:00 // 10908
Nem kell aggódni! Mindegyik új motor kb. 10000 km-ig valamelyest fogyasztja az olajat.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-04 13:47:20 // 10907
3990ft
tdemeter2019-09-04 12:19:42 // 10906
Küldesz rá egy árat?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-04 12:14:08 // 10905
vegyél hozzá jobban jársz :))) ez kb 3dl....
tdemeter2019-09-04 11:53:33 // 10904
Golyszi2019-09-04 10:24:51 // 10903
sas-1592019-09-02 16:34:19 // 10902
Nekem is emelkedik kb. 0,3-at melegben autópályán.
Így teljes terhelésnél 2,9-re megy fel.
Így teljes terhelésnél 2,9-re megy fel.
G-MANN🍀2019-09-02 09:02:43 // 10901
nekem 0.1-et emelkedett eddig amikor sütötte a nap és úgy indultam el "hidegen" 2.4 helyett 2.5 volt az induló állás
RomeoOne2019-09-02 08:24:14 // 10900
Ezért írják, hogy ha keréknyomást állítasz be, akkor azt "hidegen" kell, indulás előtt. Nem a pályán 100 km múlva legurulva a kúthoz. Mondjuk érdekes, hogy még az is beleszólhat ennyire, hogy melyik oldalát süti a nap.
G-MANN🍀2019-09-01 23:17:59 // 10899
Nálam max 0.2 0.3 amit emelkedik, nagy melegben, pályán
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-01 21:33:30 // 10898
Sokat főleg ha meleg van 0.2vel emelkedik nálam menet közben
Piritu - 1.000.0002019-09-01 21:10:18 // 10897
Nézegettétek már a keréknyomást menet közben?
A múlt héten miután beállítottam 2,5-2,7-re néha ránéztem menet közben is.
Álló helyzetben mindegyik keréknél 0,1-el többet mutatott a rendszer mint amennyit a nyomásmérővel mértem.
130-as autópálya tempónál 0,3-0,4-el több lett mindegyik. Amelyik oldalon sütött a nap, ott még 0,1-0,2 jött hozzá.
150-160-as utazónál már akár 0,5-el is több volt a kerekekben.
Nem gondoltam volna hogy ennyit változik menet közben.
A múlt héten miután beállítottam 2,5-2,7-re néha ránéztem menet közben is.
Álló helyzetben mindegyik keréknél 0,1-el többet mutatott a rendszer mint amennyit a nyomásmérővel mértem.
130-as autópálya tempónál 0,3-0,4-el több lett mindegyik. Amelyik oldalon sütött a nap, ott még 0,1-0,2 jött hozzá.
150-160-as utazónál már akár 0,5-el is több volt a kerekekben.
Nem gondoltam volna hogy ennyit változik menet közben.
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-01 17:04:45 // 10896
Köszönöm! Egyelőre a contact form-on keresztül kértem információt, sms visszaigazolást is kaptam, szóval a kérdés remélhetőleg eljutott a megfelelő helyre, ahol utána tudnak nézni.
Rohodi Mihály2019-09-01 15:14:42 // 10895
Utana lehet jarni: az importornek van termekkel foglalkozo/dolgozo kollegaja, tovabbitani tudja az olaszoknak a kerdest, elvileg valaszolnak. (Mint a multkor a quadrifoglio kipufogo hang valtoztatas kerdesere)
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-01 15:02:16 // 10894
Tudom, ennyire nem bonyolítom. :-) Kezd összeállni, hogy mit szeretnék. Úgy tűnik, menthetetlenül és előbb utóbb Giulia-t, de még kicsit húzom halasztom. Azért nagyjából belőttem a keretet is amit hajlandó vagyok autóra szánni, ebből próbálok kihozni valami testhezálló optimumot hosszútávra.
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-01 14:50:28 // 10893
Itt? Annyit sem tudnak az Alfákról mint én XD A kereskedés és az eladó fogalma itt egész más mint amire gondolsz :-) De írtam az alfarmeo.hu kontakt linkre.
R33Z2019-09-01 14:47:33 // 10892
Szerkezetileg kb. nincs egy azonos alkatresz sem a ket autoban.
Piritu - 1.000.0002019-09-01 14:26:42 // 10891
Esetleg megkérdezni egy kereskedésbe az eladót? :-)
RomeoOne2019-09-01 13:17:58 // 10890
Usa import. Ott van 280 lo rwd
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-01 13:15:54 // 10889
Én is magasabbat szeretnék, az a bő 15 centi már tökéletes hasmagasság ami a Veloce - nak van. Viszont RWD-ben volna jó, ha létezik ilyen konfig. Megpróbálom kideríteni.
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-01 13:12:00 // 10888
Pontosan :-)
RomeoOne2019-09-01 13:09:00 // 10887
Kiiratod a menetstabilizatort es utana mehet körbe összezárt diffivel a körforgalomban keresztbe? :D
sas-1592019-09-01 12:42:08 // 10886
Én örülök hogy magasabb a Veloce. A 159-nél már kezdtem unni, hogy mindenhol a taknyán csúszik. Most voltam Olaszországban, a 159-nek már nem lenne eleje, olyan volt a garázs.
Szűk, meredek lejtő után egy szűk kapun derékszögben kellett beállni. 5x oda-vissza tolatás. De még a garázsban is csak becsukott tükrökkel fért be a helyére. Aztán ugyanez tolatva kifelé. Haver 3 beállásból 2x meghúzta a Ford Kugáját. Én ki sem álltam 1 hétig az 1 hetes Giuliával.
Kb 3 Giut, köztük egy rendőrt, és 3 Stelviot láttam. Olaszokat. Meg sok 159, Mito, 147-et.
Szűk, meredek lejtő után egy szűk kapun derékszögben kellett beállni. 5x oda-vissza tolatás. De még a garázsban is csak becsukott tükrökkel fért be a helyére. Aztán ugyanez tolatva kifelé. Haver 3 beállásból 2x meghúzta a Ford Kugáját. Én ki sem álltam 1 hétig az 1 hetes Giuliával.
Kb 3 Giut, köztük egy rendőrt, és 3 Stelviot láttam. Olaszokat. Meg sok 159, Mito, 147-et.
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-01 11:41:20 // 10885
Megpróbálom itt is:-)
Kroszter2019-09-01 11:39:06 // 10884
Esetleg itt tudnak valamit mondani
http://www.alfaromeo.hu/lepjen-velunk-kapcsolatba
http://www.alfaromeo.hu/lepjen-velunk-kapcsolatba
WarbiRunner (Gyuri)2019-09-01 11:35:53 // 10883
Az Alfa Romeo-nak van valami technial supportja? Vagy van itt valaki, aki ismer valakit aki ki tudja deríteni az igazságot a hasmagasságról? :-) Engem nagyon érdekelne.
Az egyértelmű, hogy a Veloce magasabb. Viszont képeken a Veloce csomagos RWD-k is mind magasabbnak tűnnek..de a kép az csak kép. A Veloce csomag tartalmaz is egy "technikai kód" nevű opciót, ami akár ez is lehet, de más is. Utána lehet ennek járni valahol?
Az egyértelmű, hogy a Veloce magasabb. Viszont képeken a Veloce csomagos RWD-k is mind magasabbnak tűnnek..de a kép az csak kép. A Veloce csomag tartalmaz is egy "technikai kód" nevű opciót, ami akár ez is lehet, de más is. Utána lehet ennek járni valahol?
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-31 15:43:25 // 10882
Tudja valaki, hogy a QV és az alap Giulia-hoz rendelhető aktív felfüggesztés ugyanaz? Mennyire tartós szerkezet egy ilyen állítható lengéscsillapító? Nem nagy vágyam, viszont a Q2 difi az, és csak együtt elérhetők sajnos. Ha elpusztul cserélhető sima mezei lengéscsillapítóra?
Golyszi2019-08-31 12:21:41 // 10881
Csak viccelek 😁
De 220 felett lesz.
De 220 felett lesz.
Golyszi2019-08-31 12:17:01 // 10880
http://www.turbochargerworld.it/alfa-giulia-2-2-180cv-300cv.html
tdemeter2019-08-31 11:52:12 // 10879
Benzinesítés?:)
Golyszi2019-08-31 11:28:50 // 10878
Nem, dehogy. Az autó marad.
Más terveim vannak. 😉
Más terveim vannak. 😉
Norby2019-08-31 10:32:56 // 10877
Már el is ment az autó?
Golyszi2019-08-30 21:21:26 // 10876
Szabolcs 1592019-08-30 20:53:29 // 10875
Szabolcs 1592019-08-30 20:51:15 // 10874
Hozza szépen Giulia automata 2016 évjárat 6,5 másodperc a 100
esvé2019-08-30 20:29:24 // 10873
VKG231!!! (156+75)2019-08-30 13:28:29 // 10872
Akkor szabad anyázni? :)))
Anyaa, anyaaa!!! :DDD
Ebben az esetben itt az ideje megalkotni :)))
Anyaa, anyaaa!!! :DDD
Ebben az esetben itt az ideje megalkotni :)))
VKG231!!! (156+75)2019-08-30 13:27:46 // 10871
Nekem Firenze meg Milánó volt a teteje, az pont egy tank a 156-tal tempomattal klimával, konkrétan csak kajálni-pisilni álltunk meg.
De ezt a 75-tel tutira nem vállalnám. Soha.
De ezt a 75-tel tutira nem vállalnám. Soha.
Kazes☻2019-08-30 13:04:31 // 10870
Ugyan (jól szétrúgtátok)... de a baltás már rég nincs... rá se pillant... meg már a csinovnyikja sem... : /
De a kisegyház érdekes lehet! ;)
De a kisegyház érdekes lehet! ;)
Giuntini2019-08-30 12:58:21 // 10869
Én sokszor Rómába, egyszer-kétszer Nápolyig toltam le egy seggel dejzellel, nincs alternatívája a hosszú távú autózásnak.
VKG231!!! (156+75)2019-08-30 12:25:16 // 10868
"Jertek őhozzá mindnyájan, kik megfáradtatok a halál völgyében az orrtolás-dpf-turbólyuk háromságban!"
VKG231!!! (156+75)2019-08-30 12:22:40 // 10867
Oké, kérjünk :D
Alfások akik lassan szeretnek menni de így is szívesen meghalnának címmel :D
Áhh, a 155 egyébként ebből a szempontból tök jó kis autó, őszinte, jóindulatú, egészenerős, jó a nyomatékgörbe... csak az érem másik oldala az, hogy mindemellett sok elektronyos nyűg alakul vele (tehát öreg és olasz), de mégiscsak elsőkerekes, meg mégiscsak fiat :) Szóval ha már szopni kell valaminek.a nyűgjeivel, az legyen egy 75-ös... :) én így álltam ehhez:)
Ma péntek van, a 75-össel jöttem melóba, ez ilyenkor mindig ünnepnap :) Ennyire vagyok zakkant... :)
Alfások akik lassan szeretnek menni de így is szívesen meghalnának címmel :D
Áhh, a 155 egyébként ebből a szempontból tök jó kis autó, őszinte, jóindulatú, egészenerős, jó a nyomatékgörbe... csak az érem másik oldala az, hogy mindemellett sok elektronyos nyűg alakul vele (tehát öreg és olasz), de mégiscsak elsőkerekes, meg mégiscsak fiat :) Szóval ha már szopni kell valaminek.a nyűgjeivel, az legyen egy 75-ös... :) én így álltam ehhez:)
Ma péntek van, a 75-össel jöttem melóba, ez ilyenkor mindig ünnepnap :) Ennyire vagyok zakkant... :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-30 12:14:41 // 10866
Megyek..
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-30 12:14:30 // 10865
Szerintem kérjünk ennek egy kisegyház topicot XD
"Nekem szerpentinen nincs benne semmi élvezet, míg pl anno a 155 2.0 8V TS-sel autóztam egy akkorát Parád közelében, hogy azt azóta emlegetem, osztán az is elsőkerekes buta-csicsafijat :)))"
Ezt én így nem merném leírni a 159 vonatkozásában, mert agyonvernek :-) Nem rossz az, a 159 legalább ad valami másféle élményt, én megtaláltam benne, lehet szeretni. Táncolni nem tud :-) De jó tudni, hogy van más is, aki nagyobbat autózik egy öreg csicsafiattal az autózás hagyományos értelmében. Mégsem én vagyok a hülye. Vagy mindketten nagyon azok vagyunk :-) Mindegy, a bolondok házában is az a lényeg, hogy ne maradj egyedül a hülyeségeddel XD
"Nekem szerpentinen nincs benne semmi élvezet, míg pl anno a 155 2.0 8V TS-sel autóztam egy akkorát Parád közelében, hogy azt azóta emlegetem, osztán az is elsőkerekes buta-csicsafijat :)))"
Ezt én így nem merném leírni a 159 vonatkozásában, mert agyonvernek :-) Nem rossz az, a 159 legalább ad valami másféle élményt, én megtaláltam benne, lehet szeretni. Táncolni nem tud :-) De jó tudni, hogy van más is, aki nagyobbat autózik egy öreg csicsafiattal az autózás hagyományos értelmében. Mégsem én vagyok a hülye. Vagy mindketten nagyon azok vagyunk :-) Mindegy, a bolondok házában is az a lényeg, hogy ne maradj egyedül a hülyeségeddel XD
VKG231!!! (156+75)2019-08-30 12:08:22 // 10864
Majd meghívlak a Szettantacsinkve-Istentiszteletre :D
VKG231!!! (156+75)2019-08-30 12:07:34 // 10863
Fasztot, kivéve a chipet :D
VKG231!!! (156+75)2019-08-30 12:07:11 // 10862
Jó, a másik véglet meg az, hogy a 175 lovas 1.9-cel (minden gyári, kivéve a turbót) simán mindenhonnan bármeddig lenyomtam egy gyári 2.4 Brerat az autópályán, pedig igyekeztek azzal is.
===>
A chipelt autót gyárival hasonlítani nem fair :P
===>
A chipelt autót gyárival hasonlítani nem fair :P
Piritu - 1.000.0002019-08-30 12:05:20 // 10861
Kérdés még hogy melyikkel akadtál össze. A 160-as és 210-es között már érezhető különbség lehet :-)
VKG231!!! (156+75)2019-08-30 12:04:43 // 10860
Figyelj, én azt tudom, hogy a dejzellel kiváló egy seggel kihúzni Firenzébe, Milánóba, tempomatklímahifi...
De nekem pontossssan arra kellett a hobbiverda, hogy legyen valami, amivel nem azt érzem, hogy jó-jó, gyors, huhú, de valami mégis hiányzik.
A 156 (1.9jtd 16-os kerekeken gyári futóművel) tök jó és tök gyors, szépen semlegesen fordul, és azért el lehet érni a határait, csak ott viselkedik kibaszott bután.
Nekem szerpentinen nincs benne semmi élvezet, míg pl anno a 155 2.0 8V TS-sel autóztam egy akkorát Parád közelében, hogy azt azóta emlegetem, osztán az is elsőkerekes buta-csicsafijat :)))
A 156 1.6 TS (fl előtti) szintén megmozgatott, az hajlamosabb túlkormányzásra természetéből adódóan. Jaaa és nincs redves VDC, amit nem lehet kikapcsolni. Jaaa és 7200-at forog... :)
Nekem a faceliftes 156-ból is hiányzik valami, a 159 meg még azt is tompítja.
A kisegyházam imádott tárgya egyébként tök jellemzően lassabban megtanulható autó, mint akár a 155 volt. Annyira a folyamat elején járok, hogy még igazán megijedni se ijedtem meg benne, a 155-tel meg folyton direkt emeltem bele a kanyarív közepén a gázba... (a 156-ot meg hiába provokálom...)
Lassabban épül fel a tökéletes bizalom, de ez így van jól.
Úgy képzelem, hogy a Giulia a 75 meg a 156 szerelemgyereke, ami kb. a legjobb dolog ami Alfából kijöhet :D
(Elmentünk annyira offtopicba, hogy hamarosan lecsap minket a moderátorok baltája... )
De nekem pontossssan arra kellett a hobbiverda, hogy legyen valami, amivel nem azt érzem, hogy jó-jó, gyors, huhú, de valami mégis hiányzik.
A 156 (1.9jtd 16-os kerekeken gyári futóművel) tök jó és tök gyors, szépen semlegesen fordul, és azért el lehet érni a határait, csak ott viselkedik kibaszott bután.
Nekem szerpentinen nincs benne semmi élvezet, míg pl anno a 155 2.0 8V TS-sel autóztam egy akkorát Parád közelében, hogy azt azóta emlegetem, osztán az is elsőkerekes buta-csicsafijat :)))
A 156 1.6 TS (fl előtti) szintén megmozgatott, az hajlamosabb túlkormányzásra természetéből adódóan. Jaaa és nincs redves VDC, amit nem lehet kikapcsolni. Jaaa és 7200-at forog... :)
Nekem a faceliftes 156-ból is hiányzik valami, a 159 meg még azt is tompítja.
A kisegyházam imádott tárgya egyébként tök jellemzően lassabban megtanulható autó, mint akár a 155 volt. Annyira a folyamat elején járok, hogy még igazán megijedni se ijedtem meg benne, a 155-tel meg folyton direkt emeltem bele a kanyarív közepén a gázba... (a 156-ot meg hiába provokálom...)
Lassabban épül fel a tökéletes bizalom, de ez így van jól.
Úgy képzelem, hogy a Giulia a 75 meg a 156 szerelemgyereke, ami kb. a legjobb dolog ami Alfából kijöhet :D
(Elmentünk annyira offtopicba, hogy hamarosan lecsap minket a moderátorok baltája... )
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.