Fórum >> Típusok >> Giulia

Piritu - 1.000.0002019-09-12 13:29:34 // 11126
Fogalmam sincs, de az biztos hogy a 159 2.0 gyári olaja 5W volt. Az ugyan ilyen motoros, startstoppos Giuliettáé 0W.
AlfaWatch2019-09-12 13:26:44 // 11125
Ezt tudom, de nekem a felig offosban 5w van. Szoval ezeknel mi a helyzet?
RomeoOne2019-09-12 13:22:08 // 11124
Vagy gyorsan bemelegszik :)

A Mazdaban tuti van olyan, hogy mikor elindítod, az elején tolhatod a padlógázt, akkor sem adja le a teljesítményt. Gyakorlatilag nem lehet üvegelni. Hülyebiztosra van csinálva.
zgi5212019-09-12 13:21:04 // 11123
annyi mindent említ a user manual, (motor hőm, kabin hőm., aksi állapot stb) mégsem aszerint teszi. októberben elindulok majd 100m után első lámpa és leáll. (pedig dízel, annak még több idő kellene emlegedni :))
G-MANN🍀2019-09-12 13:19:53 // 11122
Ha csak a ló kell, akkor igen😎 ha a Veloce komplett extrasor és q4 is, akkor nem lesz elég a 70 ezer 😉👍
Piritu - 1.000.0002019-09-12 13:15:35 // 11121
A garázsból kiáll a simén leállítja a motort a sarkon, ami 100 méter sincs. Szarik a hideg motorra.
Piritu - 1.000.0002019-09-12 13:14:39 // 11120
Az egyik Égéstér adásban volt a MOL olaj szakija, ő mondta hogy a 0W16-30 olajnak a startstop miatt kellenek igazából. Így van gyakorlatilag azonnal olajozás a rendszerben.
RomeoOne2019-09-12 13:14:32 // 11119
Biztos, hogy ilyeneket végiggondoltak. Legalábbis többnyire. Ugyanúgy, ahogy hidegen nem használja a start-stop-ot, gondolom intenzív pályázás után sem, amíg valamennyit vissza nem hűl. Persze prioritások vannak (emisszió), meg véges fejlesztési költség, szóval nem garantált, hogy tökéletesre van csiszolva, hogy a legkisebb kárt se okozhassa a szerkezetben, de azért valószínűleg jóval okosabban csinálja, mint sokan feltételeznék.
G-MANN🍀2019-09-12 13:09:18 // 11118
Ez így van :-)😎
AlfaWatch2019-09-12 12:22:58 // 11117
Nekem az is kerdes meg, hogy az olajkeringes mennyi ido utan all be, vagyis egy lampanal gyors startkor megfelelo a kenes vagy sem.
zgi5212019-09-12 12:17:55 // 11116
el nem tudom képzelni mérnöki szemmel, hogy támasztják alá, hogy 100méterenként leállítva mit okozunk a hajtásláncnak, egyebeknek. főleg, ha pályáról beérve izzó turbóval áll le. :(
Piritu - 1.000.0002019-09-12 11:36:54 // 11115
Felénk nem sok lámpa van, inkább az zavar ha a stop-nál megállok akkor is leállítja a motort. Innentől a gyors kiugrás nem mindig jöhet szóba.
TtK2019-09-12 11:33:02 // 11114
Én is kikapcsolgattam egy ideig, de mostanában hagyom, mert főleg városban járok vele és itt (Köln) iszonyú hosszúak a lámpaváltások, minimum kétszer annyi ideig piros, mint Bp-en. Érezhetően csökkenti a (városi) fogyasztást.
TtK2019-09-12 11:31:02 // 11113
Tiszta haszon, nem ég le nyáron, nem fázik télen..;))))
Piritu - 1.000.0002019-09-12 11:21:36 // 11112
A tied már meg lett reszelve?
Vagy tudsz valakit aki már megcsinálta?
Piritu - 1.000.0002019-09-12 11:20:34 // 11111
Szerintem is nagyon kulturáltan teszi a dolgát. Más kérdés hogy miért kell minden indítás után kikapcsolni. A Giuliettánál egyszer kikapcsolták aztán úgy volt végig :-)
A diesel kerregést meg megoldottuk mésként :-DD
Piritu - 1.000.0002019-09-12 11:18:24 // 11110
Nincs fülem :-D
zgi5212019-09-12 10:59:06 // 11109
azért az egy elég komplex folyamat, amikor a start-stop le(be)kapcsol és állsz a féken. majd lelépsz róla és vált, majd indul. sok tesztelő fikázza, pedig elég simán történik.
persze továbbra sem liblingem a s&s, de ügyes mindenesetre.
ráadásul a dízel kerregést sem hallod.. :P
zgi5212019-09-12 10:55:15 // 11108
..majd pár FCW AI beavatkozás után is lesz majd kérdés :)
TtK2019-09-12 10:41:42 // 11107
Azt már próbáltad, hogy a váltókart manualba húzod, aztán a fülekkel üresbe váltasz?
Vagy menet közben húzod üresbe a fülekkel?
:)
TtK2019-09-12 10:34:01 // 11106
Ezt a ZF váltó magától megteszi, azaz nem terheled azzal se ha hagyod D-ben:

https://www.zf.com/products/en/cars/products_29289.html

Hogyaszongya:
Automatic idle shift system at vehicle standstill and engaged service break (stand-by control)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-12 10:19:54 // 11105
szerintem tök felesleges, reteszel a váltó...
Piritu - 1.000.0002019-09-12 10:19:41 // 11104
Az eGolf visszatáplálós féke után fel se tűnt :-DD
Piritu - 1.000.0002019-09-12 10:18:14 // 11103
Ez a szolgáltatás pl tetszik, nem kell vele foglalkozni.
A hagyományosan is mindig használom.
'''''2019-09-12 10:03:21 // 11102
Féket már megszoktad?
zgi5212019-09-12 09:08:25 // 11101
sőt, ha jár a motor, kikapcsolod magad mert tolatni szeretnél és miközben kinyitod az ajtót (mert fihgyelnéd a padkát pl.) kidobja üresbe. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-12 09:02:01 // 11100
a kéziféket kikapcsoltam idegesített....
Piritu - 1.000.0002019-09-12 08:58:24 // 11099
A múltkor nem hagyott kijárna a garázsból (ki akartam tolatni). Egyszerűen nem indult el.
Aztán rájöttem hogy ha nincs bekötve az öv az automata kézifék nem enged ki. Kézzel kiengedte simán megy.
Nagyon unom már ezeket a biztonságtechnikai izéket...
Piritu - 1.000.0002019-09-12 08:54:19 // 11098
Hmmmm....
Még nem tűnt fel, majd figyelem.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-12 08:46:32 // 11097
nem, kirakja magát d-ben is pár mp múlva...
Piritu - 1.000.0002019-09-12 08:37:28 // 11096
Ki szoktátok tenni a váltót üres be a lámpánál? A start stop eleve ki van kapcsolva, így folyamatosan terheli a váltót. A TC-T-t ki szoktam tenni.
Piritu - 1.000.0002019-09-12 08:28:46 // 11095
“Optimalizálni” :-DD
Piritu - 1.000.0002019-09-12 08:27:37 // 11094
Az első 156-ösöm is egy 20ezer km-és bemutatóautó volt, amit vissza tekertek 12ezerre. Csak sok bosszantó apróság volt vele...
Piritu - 1.000.0002019-09-12 08:26:02 // 11092
Igen is meg nem is :-DD
Bő fél milla gázolajozás után elsőre természetes volt hogy azt keresek. Aztán az árak alapján elérhetők lett a benzines így az lett.
Elvégre a személyautó üzemanyaga a benzin, a traktoré meg a gázolaj :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-12 08:16:22 // 11091
maximalizálni :)))
Kazes☻2019-09-12 08:15:08 // 11090
augmentálni... ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-12 07:50:55 // 11089
Akinek nem elég a 200 ló 70 rugó fejében 280-310-re lehet redukálni...
sas-1592019-09-12 07:15:15 // 11088
Javaslatom, hogy aki 200 lovas benzineset akar venni, az ki se próbálja a Veloce-t. Bennem legalábbis hiányérzet maradt volna ha végül "csak" azt veszem, miután mindkettőt próbáltam.
Igaz én elsőre Veloce-t próbáltam és utána Supert. Szóval nem volt jó a sorrend. Lentről kell felfelé haladni vagy könnyen elveszel.
A QV-ról meg nem is beszélve.
G-MANN🍀2019-09-11 23:24:42 // 11087
Zsoltiiiiii, majd viszlek egy kört, hamar rájössz, hogy mit szeretnél😂😂😎😎👍👍
Halesz2019-09-11 21:59:35 // 11086
Ott volt AlfaCityben :)
Lev2019-09-11 21:29:22 // 11085
Ezt én is néztem, valóban jól tartják az árukat eddig, mondjuk ez újkorában sem lehetett olcsó
Erhard 242 (Pure Energy)2019-09-11 21:22:18 // 11084
Én nem bántok senkit, simán vettem volna használt Stelviot csak nem volt...
Norby2019-09-11 21:16:22 // 11082
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulia/alfa_romeo_giulia_2_0_super_automata_vaj_bor_qv_szarny_38100km_el_ulesek-14758781' target='_blank'>Giulia 2.0

Azt nézegetem, de sok még.
Anno 3 évesen 120 lovas jtd 159est vettem 67000 km el kevesebb mint az új ár feléért.
Ehhez képest most jobban tartják az árukat a Giuliak.
Dévid2019-09-11 21:12:33 // 11081
Kb. 10-15 év múlva én is szeretnék egy ilyen pirosat venni, talán addigra már lemegy annyira az áruk, hogy jut rá. :D Vonz a hátul hajtós technika, munkahelyi ártalom. :D
RomeoOne2019-09-11 21:05:42 // 11080
Neked amúgy mindegy volt, hogy benzin lesz vagy dízel?

Egyébként anyámék iylen bemutató autót vettek, Nissan Note-ot, sztem még 2016-ban. Valahogy msot járt le a garija, ha jól emlékszem. Abban is volt tizen-valahányezer. Gondolom nagyon azt sem kímélték, de nincs ennek sem semmi baja. Pedig downsize diesel. És nem is kimondottan ideális dízeles üzeme van, sok a hidegjárás városon belül.
Kazes☻2019-09-11 20:57:21 // 11079
Nagyon szépek! :)
Piritu - 1.000.0002019-09-11 20:50:10 // 11078
Valahol egy messzi-messzi galaxisban Júliácska és Júlia :-)
Halesz2019-09-11 20:41:45 // 11077
Ennyi szerintem is. De majd ha odaérek, akkor meglátjuk mi lesz. :)

Őszintén, tényleg nagyon szívesen vennék új autót, de most nem tehetem meg, nem is akarom.

A Jeep is 1 évesen került hozzám, 16 ezerrel, azt sem bántam meg, abban is lehetett volna kockázat. Eddig nem derült ki róla semmi rossz, bár volt már rajta garis javítás.

Szerintem amúgy hamarosan nagyon sok használt Giulia tulajdonos lesz itt, szóval ne bántsátok őket előre azzal, hogy csak az új Alfa a jó Alfa. Volt már új Alfám, kettő is, tudom milyen ez is, az is :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.