Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-04 17:51:09 // 11592
én megértelek, rengeteg kompromisszum bármelyik autót is választod viszont a sok közül nekem csak egy csal mosolyt az arcomra és ez mindent felül ír ... ezt tudja az Alfa Romeo
Bazsi2019-10-04 17:48:06 // 11591
És mind tesztautó... :) Zsolti most nem kapott.. :(
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-04 17:47:36 // 11590
Birom amikor bele akartok látni a fejembe :-) Nagyon nem igaz amit feltételezel. És nem tudomi szükség erre..
'''''2019-10-04 17:22:44 // 11587
Az a baj,hogy neked egy egyterű kéne,legalább veloce vezetési élménnyel,145 fenntartási költséggel és megbízhatósággal meg jó lenne egy vonóhorog is rá. :-)))
Értelek én csak ez kurva nehéz lesz így! :-)
Értelek én csak ez kurva nehéz lesz így! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-04 17:03:23 // 11586
én is így látom, jól írod :)))
nincs tökéletes, kompromisszum mentes autó ahogy pl nő sem... olyan aki egyszerre szép, okos, humoros, tud főzni, család centrikus, megbízható, ritkán fáj a feje és még az ágyban is jó nincs vagy ha van az már férfi :DDD
nincs tökéletes, kompromisszum mentes autó ahogy pl nő sem... olyan aki egyszerre szép, okos, humoros, tud főzni, család centrikus, megbízható, ritkán fáj a feje és még az ágyban is jó nincs vagy ha van az már férfi :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-04 16:21:41 // 11585
Három nap nekem se kéne, bár biztosan többet tudnék meg az autóról a magam szempontjaiból. Egy próba ülés családdal viszont minimum.
Piritu - 1.000.0002019-10-04 16:12:58 // 11584
Persze, figyelembe kell venni egy autókeresésénél a családot, de ehhez nem kell 3 napig hurcolászni őket :-)
Az én gyerekeim még Trabantban, Dacia-ban, Samara-ban, 146-ban, 147-ben, 156-ban jöttek velünk, és igen most felnőttként is befértek a Giuliába a Großglockner túrán tesztkör nélkül :-)
Az én gyerekeim még Trabantban, Dacia-ban, Samara-ban, 146-ban, 147-ben, 156-ban jöttek velünk, és igen most felnőttként is befértek a Giuliába a Großglockner túrán tesztkör nélkül :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-04 16:00:18 // 11583
Az azért engedtessék már meg, hogy figyelembe vegyem, hogy gyerekeim vannak. Akik a 10 év alatt, amire az autót venném felnőnek, ésr emélem sokszor és sokat utazunk együtt érdekes helyekre, sok élményt gyűjtünk együtt. Nekem ez a No. 1 szempont. Más lovon ülsz inkább. Becsukhatom a szemem , és vehetek egy 4C-t. Magamnak. Én viszont ebben nem találom örömömet. Akárhány hobbi autót vehettem volna már, de nekem nem erre van szükségem. A gyerkőcöknek, pláne a fogékonynak tűnő kicsi fiamnak szeretnék még átadni valamit a hagyományos értelemben vett autózásból. Együtt jó autózni Velük. Ezért nincs hobbi autóm, és ezért nem visz rá a lélek, hogy a hétköznapokra unalmas, de használhatót vegyek. De 10+ évre meggondolja az ember,hogy milyen kompromisszumok közé szorítsa magát. Tudom, mindenkinek a saját igazsága világít fényesen az égen, ettől más nem ül fordítva a lovon. :-)
Stef2019-10-04 15:49:55 // 11582
Nem hinném hogy fordítva ülsz a lovaidon! :) A lehető legjobb választás volt a te igényeidet figyelembe véve. Viszont napi 2x13km-hez városi vorgalomba, nem biztos hogy a Giulia a legjobb. (de ezt már kibeszéltük máshol, és igen, vannak akik fordítva ülnek a lovon és gombhoz veszik a kabátot!). A Giuliának egyik, ha nem a legnagyobb erőssége az autópályázás és a szerpentinezés. Pont neked való!
Kazes☻2019-10-04 15:41:12 // 11581
Én nem hinném, hogy te ülsz fordítva... ellenben annál többen vannak helyetted, helyettünk... nem hiába megy az autózás szép lassan a levesbe és jönnek majd az önvezető teknők. : /
zgi5212019-10-04 15:31:05 // 11580
mindenkinek más-más az igénye, tarsuk tiszteletben.
Te valszeg kompromiszumkészebb vagy :), ami pozitív nyilván.
Te valszeg kompromiszumkészebb vagy :), ami pozitív nyilván.
Piritu - 1.000.0002019-10-04 15:21:33 // 11579
Kicsit olyan érzésem van a topikot olvasva hogy fordítva ülök a lovon és a gombhoz keresem a kabátot.
Részemről adott egy autó ami tetszik és el lehet benne üldögélni. (Erre elég 20 perc + a szalonban nézegetés)
Majd elmegyek vele Rómától Párizsig és alkalmazkodom vele az adott körülményekhez. Ha valami nem fér bele akkor azt nem rakom bele. (pl. a Spider csomagtartója elég komoly logisztikát követel meg egy 2 hetes útra, mégis azzal megyünk, nem a jobban pakolható 5 ajtóssal)
Ti meg a körülményekhez kerestek autót. Szerintem bő 100e km után is lesz olyan szitu amit még nem "próbált" az ember.
De aztán lehet hogy tényleg én ülök fordítva a lovon :-)
Részemről adott egy autó ami tetszik és el lehet benne üldögélni. (Erre elég 20 perc + a szalonban nézegetés)
Majd elmegyek vele Rómától Párizsig és alkalmazkodom vele az adott körülményekhez. Ha valami nem fér bele akkor azt nem rakom bele. (pl. a Spider csomagtartója elég komoly logisztikát követel meg egy 2 hetes útra, mégis azzal megyünk, nem a jobban pakolható 5 ajtóssal)
Ti meg a körülményekhez kerestek autót. Szerintem bő 100e km után is lesz olyan szitu amit még nem "próbált" az ember.
De aztán lehet hogy tényleg én ülök fordítva a lovon :-)
Piritu - 1.000.0002019-10-04 15:06:34 // 11578
Garázs...
A Giulián meglepődtem hogy milyen patentül befér itthon. A 159-el neccesebb volt beállni, holott egy méret a kettő. Aztán mégse a garázsba való beállás miatt szabadultam tőle :-DD
A Giulián meglepődtem hogy milyen patentül befér itthon. A 159-el neccesebb volt beállni, holott egy méret a kettő. Aztán mégse a garázsba való beállás miatt szabadultam tőle :-DD
Piritu - 1.000.0002019-10-04 15:04:20 // 11577
Hát ez az, ahány mélygarázs annyiféle :-)
Németben voltam olyanban ahová az OFF Passatos be se tudott jönni mert nem fért be a kapun :-)
Németben voltam olyanban ahová az OFF Passatos be se tudott jönni mert nem fért be a kapun :-)
RomeoOne2019-10-04 15:03:43 // 11576
Nem csak. Összes Stelvio meg Giulia-ról ez a vélemény. Hogy vezetési élményben nincs párjuk a kategóriában. Talán pont hogy a QV kategóriájában vannak olyanok, amik relatíve közelebb vannak hozzá, mint az alap modellekhez más alap modellek.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-04 14:54:42 // 11575
Na ja. Te a Giulia QV-ről írsz konkrétan. Előtte meg az Alfázásról általában. Így végül is igaz mindkettő, rosszul értelmeztem. :-)
zgi5212019-10-04 14:54:17 // 11574
látom lejött a lényeg :)
ezzel az erővel az araszoláskor is lekoccolhatom nem?
egyébként casco önrészig aláírsz, vigyázni fogsz rá sztem :)
ezzel az erővel az araszoláskor is lekoccolhatom nem?
egyébként casco önrészig aláírsz, vigyázni fogsz rá sztem :)
RomeoOne2019-10-04 14:45:17 // 11573
És akkor tesztautónak vernéd inkább oda a felnijét és aztán visszavinnéd megpocsékolva, hogy hát köszi, de nem fért el?
zgi5212019-10-04 14:43:12 // 11572
részben igazat kell adjak a cartársnak. mert igen a dugóban araszolást pontosan, hogy tesztelni kell, annak akinek ez mindennapja része.
engem pl. pont az araszolás lendített a dízel felé, a nyomatékával (automatával) sztem jobban kezeli a szitut, mint a 2.0.
másrészt talán emlékszel -írtam anno- egyetlen egyszer áltam le a céges mélygarázsba és a bal hátsó felni bánta nem igen fért el a kanyarokban (15+ éves irodaház) ott ahol egyébként ismerve máskor octavia kombival szoktam kanyarogni -az sem kicsi pedig. de kissebb a tengelytávja és hátsó terpesztése :)
engem pl. pont az araszolás lendített a dízel felé, a nyomatékával (automatával) sztem jobban kezeli a szitut, mint a 2.0.
másrészt talán emlékszel -írtam anno- egyetlen egyszer áltam le a céges mélygarázsba és a bal hátsó felni bánta nem igen fért el a kanyarokban (15+ éves irodaház) ott ahol egyébként ismerve máskor octavia kombival szoktam kanyarogni -az sem kicsi pedig. de kissebb a tengelytávja és hátsó terpesztése :)
RomeoOne2019-10-04 14:34:50 // 11571
Zárójeles részben: 100%-ig. Ezt olyan egymástól független emberek erősítették meg, akiknek semmi kapcsolatuk egymással, sőt, sokszor az Alfához sem köti őket semmiféle szál.
Szóval, ahogy a telefonnal kapcsolatban is mondtad, utánanéztem minden review-nak és egyöntetű volt a review-erek véleménye, kortól, nemtől, rassztól, szexuális beállítottságtól függetlenül :DDD
Szóval, ahogy a telefonnal kapcsolatban is mondtad, utánanéztem minden review-nak és egyöntetű volt a review-erek véleménye, kortól, nemtől, rassztól, szexuális beállítottságtól függetlenül :DDD
Stef2019-10-04 14:25:38 // 11570
Pontosan!!! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-04 14:25:35 // 11569
Zárójeles rész: És ebben mennyire vagy biztos egy 159-ben ülve? :-) Csak hipotetikusan kérdezem XD
Zárójeles nélkül olvasva : Pontosan így van.
Zárójeles nélkül olvasva : Pontosan így van.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-04 14:24:03 // 11568
szokás szerint megint hülyeségeket írsz, sorolod a lényeget és egérkamion lett belőle :DDD
tdemeter2019-10-04 14:22:44 // 11566
Hahaha:)
G-MANN🍀2019-10-04 14:22:27 // 11565
Sőt legyen 4C is, hátha:-)
Stef2019-10-04 14:22:23 // 11564
Szokás szerint megint vágod a lényeget! Pffff....
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-04 14:20:54 // 11563
Milyen parkolóházban közlekedni vele, mint bármely más hasonló méretű autóval, befér e a garázsba ha nem szocreál panel garázsod van hanem 3.5m X 7m-es még egy Q7 is befér, dugóban is pont olyan, mint bármi mással menni szopás...stb, stb
Ezek a pont olyan kérdések amikre tudod a választ előre ...
és erre vettél egy BMW I3-at ha jól tudom, amibe nem fér be max a 3 kerekes csecsemő kerékpár és a roller :DDDDD Ezért tényleg érdemes volt egy hétvégére elkérni az autót ..
Ezek a pont olyan kérdések amikre tudod a választ előre ...
és erre vettél egy BMW I3-at ha jól tudom, amibe nem fér be max a 3 kerekes csecsemő kerékpár és a roller :DDDDD Ezért tényleg érdemes volt egy hétvégére elkérni az autót ..
G-MANN🍀2019-10-04 14:16:53 // 11562
😂😂👍 Mito, Giulia, Giulietta, bármi😂😂😂👍
RomeoOne2019-10-04 14:09:30 // 11561
Mert nem menni kéne vele folyton, hanem pakolgatni, meg mélygarázsokba parkolgatni :'DDD
Laciferi2019-10-04 14:04:05 // 11560
Nem akartalak nev szerint emliteni, de koszi a leirtakat :)
Piritu - 1.000.0002019-10-04 14:03:39 // 11559
Elég komoly tesztigényeid vannak :-)
A Giuliával túl vagyunk a 7e km-en, de még nem sikerült az általad írt listát végigpróbálni :-(
A Giuliával túl vagyunk a 7e km-en, de még nem sikerült az általad írt listát végigpróbálni :-(
zgi5212019-10-04 14:02:42 // 11558
a bérlésre volt a tippem, nem a konkrét kölcsönzőre, csak azt nevet könnyű leírni. :)
de pont most írták előttem, hogy kereskedésben is működő opció
de pont most írták előttem, hogy kereskedésben is működő opció
Stef2019-10-04 13:56:25 // 11557
Ja, még egy dolog. Márkát nem említve (úgyis tudjátok sokan), hiába mentem be nagyon komoly vételi szándékkal egy egyébként tesztautóktól nyüzsgő kereskedésbe, nem kaptam egy teljes hétvégére tesztautót. Viszont mivel tényleges vételi szándékom volt, kiadták egy nagyon kedvezményes bérleti díjjal. Így is megérte kipróbálni. Meg is rendeltem...
vzsiros2019-10-04 13:55:37 // 11556
Annyit emlegetted a sixt-et, hogy gyorsan meg is néztem őket, és rohadtul nem látok náluk egy alfát sem... Pedig már pont elkezdtem örülni, hogy csinálok magamnak egy teszthétvégét... :)
Stef2019-10-04 13:50:42 // 11555
Sziasztok. Ha név szerint nem is, de én is meg lettem szólítva laciferi által. Szóval én is kaptam 1 hétvégére tesztautót, és bizony nagyon hasznos volt! Nagyon sok dolog van ami csak egy hétvégi kirándulás során derül ki. Pl milyen dugóban, milyen autópályán? Milyen reggel hidegen beindítva, hogyan tűri a lámpától lámpáig start-stop-olást? Milyen egy parkolóházban közlekedni vele? Belefér-e kényelmesen 2 gyerekülés? A csomagtartójába be lehet-e tenni egy bicajt vagy egy rollert? Milyen sötétben refivel/tompítottal vezetni? Milyen egy szerpentin vele? Hogyan alakul a fogyasztása a saját vezetési stílus alapján? Befér-e otthon kényelmesen a garázsba? Ezek apró, de fontos dolgok egy olyan eszközzel kapcsolatban amit az ember több éven keresztül tervez használni. Ezek bizony nem tesztelhetőek 20 perc alatt, de egy hétvége teljesen elegendő rá! Én nagyon örültem a tesztautónak (ezúton is köszönöm az illetékesnek!) de én is kb 2 hónapot vártam rá... Ez nem probléma, ha komolyan venni akar az ember, kivárja. Sajnos engem - egyrészt köszönhetően a teszthétvégének - nem tudott teljesen meggyőzni, de ez már egy másik történet.
Hajrá Laciferi, ne add fel!
Hajrá Laciferi, ne add fel!
RomeoOne2019-10-04 13:46:17 // 11554
...neonzöld Alfa Romeo Giulia QV mellett, amely ebben a színben valami eszméletlenül jól néz ki...
Nem én fogok a feltűnősködés ellen hangosan felszólalni, de ebben a színben nem néz ki jól szerintem. Egy Lambo-nak vagy egy Porsche-nek talán jól állni, de a QV ettől túl ripacs lesz.
Az éles szemével inkább azt szúrhatta volna ki, hogy a hátsó ablak tetején is van egy légterelő, amilyet eddig még nem láttunk.
Nem én fogok a feltűnősködés ellen hangosan felszólalni, de ebben a színben nem néz ki jól szerintem. Egy Lambo-nak vagy egy Porsche-nek talán jól állni, de a QV ettől túl ripacs lesz.
Az éles szemével inkább azt szúrhatta volna ki, hogy a hátsó ablak tetején is van egy légterelő, amilyet eddig még nem láttunk.
zgi5212019-10-04 13:39:53 // 11553
nem nagyon érdekel, hogy teszt v. demo. az érdekel, hogy nincs.
ha iphone-t (vagy hűtőt) szeretnél venni sem mondják a boltban, hogy bocsi nincs
, mert éppen tesztelik...
engem nem a hétvégi elvitel érdekel, hanem az hogy nincs bent tesztautó Zsolti!
hiába írsz ódákat vmiről, ha nem kézzelfogható, és egyre inkább nem.
ugyan már, egy tizenmillás kocsit ne on line vegyek már!
ha iphone-t (vagy hűtőt) szeretnél venni sem mondják a boltban, hogy bocsi nincs
, mert éppen tesztelik...
engem nem a hétvégi elvitel érdekel, hanem az hogy nincs bent tesztautó Zsolti!
hiába írsz ódákat vmiről, ha nem kézzelfogható, és egyre inkább nem.
ugyan már, egy tizenmillás kocsit ne on line vegyek már!
vzsiros2019-10-04 13:38:01 // 11552
Úristen de melléösszevissza gépeltem :D bocsi
vzsiros2019-10-04 13:37:34 // 11551
Vezess-en cikk egy netflixes filmről - amiben egy neonzült giulia qv tolja a végén :)
Amúgy egész látványosnak tűnik :)
Amúgy egész látványosnak tűnik :)
Halesz2019-10-04 13:34:09 // 11550
De ne keverd már össze a tesztautókat a bemutatóautókkal.
Előbbiek, amiket én is megkapok, azokat nem adják oda ügyfeleknek, azok kifejezetten újságíróknak vannak. A tesztautókat az importőr kezeli, a bemutatóautókat a kereskedések.
A szóban forgó Giulia pont egy öszvér, azt újságírók és lehetséges flottás ügyfelek is megkapták, de mezei halandó ügyfél nem vezette, hiszen nem kereskedői autó.
Előbbiek, amiket én is megkapok, azokat nem adják oda ügyfeleknek, azok kifejezetten újságíróknak vannak. A tesztautókat az importőr kezeli, a bemutatóautókat a kereskedések.
A szóban forgó Giulia pont egy öszvér, azt újságírók és lehetséges flottás ügyfelek is megkapták, de mezei halandó ügyfél nem vezette, hiszen nem kereskedői autó.
zgi5212019-10-04 13:32:14 // 11549
ui:
egyébként, épp most nézem a Backstage aktuálisát. És igen, meglepő a Giulia tulajok szaporodása, szerencsére itt nem a SUV szegmens győz, mint más márkánál.
egyébként, épp most nézem a Backstage aktuálisát. És igen, meglepő a Giulia tulajok szaporodása, szerencsére itt nem a SUV szegmens győz, mint más márkánál.
zgi5212019-10-04 13:29:25 // 11548
Nyilván.
Tisztában vagyunk ezzel, amit leírtál.Főleg az, aki át is élte, nem dummy userként esik be.
Nem rád van ez kisarkítva, de tedd a szívedre a kezed. Az az x ezer km, amit csak Giuliával mentél, hány szerencsétlen tesztelsését hiúsította meg.Még1x mondom nem személyeskedni akar senki, de itt téged ismernek. A Vályi és társai is heteket punnyadnak az autókban, míg vki azért nem kap kocsit mert nincs bennt a tesztautó.. Miért nincs?Ne menjünk bele..
Sztem a teszt és demo -újságírói- autókat külön kellene kezelni.
Igen, és engem nem érdekel, hogy az FCA hogy finanszírozza meg , hogy egy Tipo dízel kombi autómatát szeretnék kipróbálni, csak legyen. De nincs!
Ezért mondtam, hogy ha vkit hosszabb távra érdekel, és tényleg komoly vevő menjen ki Bécsbe vagy béreljen a Sixtől.
Sajnos ez van, erről nem ti tehettek csak igazságtalan pl. Gyuri, v . laciferi szempontjából.
Tisztában vagyunk ezzel, amit leírtál.Főleg az, aki át is élte, nem dummy userként esik be.
Nem rád van ez kisarkítva, de tedd a szívedre a kezed. Az az x ezer km, amit csak Giuliával mentél, hány szerencsétlen tesztelsését hiúsította meg.Még1x mondom nem személyeskedni akar senki, de itt téged ismernek. A Vályi és társai is heteket punnyadnak az autókban, míg vki azért nem kap kocsit mert nincs bennt a tesztautó.. Miért nincs?Ne menjünk bele..
Sztem a teszt és demo -újságírói- autókat külön kellene kezelni.
Igen, és engem nem érdekel, hogy az FCA hogy finanszírozza meg , hogy egy Tipo dízel kombi autómatát szeretnék kipróbálni, csak legyen. De nincs!
Ezért mondtam, hogy ha vkit hosszabb távra érdekel, és tényleg komoly vevő menjen ki Bécsbe vagy béreljen a Sixtől.
Sajnos ez van, erről nem ti tehettek csak igazságtalan pl. Gyuri, v . laciferi szempontjából.
Halesz2019-10-04 13:29:01 // 11547
Igen, max elmész reggel megnézni, meg délután, hallgatózol a lépcsőházban, hogy milyen hangos a többi lakó, de nem fogsz tudi ott aludni a tulajjal, hogy kipróbálhasd, milyen az éjszaka :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-04 13:24:52 // 11546
egy lakás vagy ház dupla vagy tripla annyi, mint egy Stelvio Q... ott sem költözhetsz be 3 napra, hogy kipróbáld milyen is lenne :DDD
Halesz2019-10-04 13:21:07 // 11545
Ha már meg lettem szólítva.
Nem hiszem, hogy túl sok olyan márkakereskedés van Magyországon, ahol az utcáról beesve adnak Neked egy egész hétvégére egy autót, csak úgy. Nyilván minden kereskedés autókat akar eladni, de szerinted hogy jönne ki a matek? Tartsanak egy egész autóflottát azért, hogy minden hétvégére legyen x autójuk a tesztvezetésekre? Kezdd el kiszámolni. Akkor egy autó 52 hétvége, 52 esetleges vevő, aki lehet, hogy végül nem azt a kocsit választja. Na de nyiván egyszerre több vevő is jön, mindenkinek adni kéne...
Szerintem ez még egy VW-csoportnál sem normális elvárás, hogy elhozhass egy autót 3 napra. De lehet, hogy tévedek, annál az autómennyiségnél, amit ők pörgetnek, ott beleférhet már...
Nyilván az egészen más, amikor visszatérő vevő vagy, az adott kereskedésben vettél már mondjuk 2 nagyobb értékű autót, akkor még az is előfordulhat, hogy a kereskedő fogja felajánlani, hogy itt van az autó, vidd el, próbáld ki.
Nyilván egy ideális világban az lenne a jó, ha egy adott kereskedés minden típusból, minden motorvariánssal tartana tesztautót, de azért ez egy olyan márkánál, ahol évente 300-at adnak el összesen, nehezen elvárható. Egy kereskedés fektessen be mondjuk 50 milliát 3 autóra, hogy aztán legyen belőle 10-20 plusz vásárlója? Fizesse az adókat, az amortizációt, stb... Persze, mondhatjuk azt, hogy ez a dolga... Majd ha mondjuk 1000 Alfát adnak el évente Magyarországon, akkor talán lesz pár olyan kereskedés, aki ezt meg is fogja csinálni.
És persze, lehet azt mondani, hogy ha nincs tesztautó, hogyan adnának el 1000 autót? Kicsit 22-es csapdája, de újra hangsúlyozom, ha komoly vevő vagy, meg fogják oldani, hogy kipróbálhasd, mehess vele egyet.
Ja és a legjobb, amikor valaki tényleg csak tesztelni akar... de vásárolni nem... Én is segítettem már abszulút tuti vevőnek beállított ismerős ismerősének, abban, hogy kipróbálhassa a Stelvio Q-t. Leegyeztettük a kereskedéssel, az importőrrel, elhozták az autót, az illető elvitte, kipróbálta, aztán megvette inkább külföldön, mert ott egy kicsit olcsóbban volt egy készleten, és nem akart várni rá. Az ilyen eseteket belekalkulálva végképp nehéz elvárni egy kereskedéstől, hogy sok bemutatóautót tartson.
Nekem azért adnak tesztautót, hogy írjak róla, videót csináljak róla, megosszam a tapasztalataimat ezekról az autókról. Nem egy ismerősöm vett már Giuliát az élménybeszámolóimon felbuzdulva, de olyan is gyakran van, hogy felhívnak és kikérdeznek az adott autóról. Eddig sosem ráztam le senkit :)
Valaki írta itt korábban, hogy telefont sem úgy veszel, hogy előtte egy hétig kölcsönadják... Se kávéfőzőt, sem semmi. Nyilván itt 10+ milliókról beszélgetünk, más jellegű döntés, de jó hasonlat.
Egyébként ez nagyon jó téma, akarunk is ezzel foglalkozni majd valamelyik Backstage adásunkban.
Nem hiszem, hogy túl sok olyan márkakereskedés van Magyországon, ahol az utcáról beesve adnak Neked egy egész hétvégére egy autót, csak úgy. Nyilván minden kereskedés autókat akar eladni, de szerinted hogy jönne ki a matek? Tartsanak egy egész autóflottát azért, hogy minden hétvégére legyen x autójuk a tesztvezetésekre? Kezdd el kiszámolni. Akkor egy autó 52 hétvége, 52 esetleges vevő, aki lehet, hogy végül nem azt a kocsit választja. Na de nyiván egyszerre több vevő is jön, mindenkinek adni kéne...
Szerintem ez még egy VW-csoportnál sem normális elvárás, hogy elhozhass egy autót 3 napra. De lehet, hogy tévedek, annál az autómennyiségnél, amit ők pörgetnek, ott beleférhet már...
Nyilván az egészen más, amikor visszatérő vevő vagy, az adott kereskedésben vettél már mondjuk 2 nagyobb értékű autót, akkor még az is előfordulhat, hogy a kereskedő fogja felajánlani, hogy itt van az autó, vidd el, próbáld ki.
Nyilván egy ideális világban az lenne a jó, ha egy adott kereskedés minden típusból, minden motorvariánssal tartana tesztautót, de azért ez egy olyan márkánál, ahol évente 300-at adnak el összesen, nehezen elvárható. Egy kereskedés fektessen be mondjuk 50 milliát 3 autóra, hogy aztán legyen belőle 10-20 plusz vásárlója? Fizesse az adókat, az amortizációt, stb... Persze, mondhatjuk azt, hogy ez a dolga... Majd ha mondjuk 1000 Alfát adnak el évente Magyarországon, akkor talán lesz pár olyan kereskedés, aki ezt meg is fogja csinálni.
És persze, lehet azt mondani, hogy ha nincs tesztautó, hogyan adnának el 1000 autót? Kicsit 22-es csapdája, de újra hangsúlyozom, ha komoly vevő vagy, meg fogják oldani, hogy kipróbálhasd, mehess vele egyet.
Ja és a legjobb, amikor valaki tényleg csak tesztelni akar... de vásárolni nem... Én is segítettem már abszulút tuti vevőnek beállított ismerős ismerősének, abban, hogy kipróbálhassa a Stelvio Q-t. Leegyeztettük a kereskedéssel, az importőrrel, elhozták az autót, az illető elvitte, kipróbálta, aztán megvette inkább külföldön, mert ott egy kicsit olcsóbban volt egy készleten, és nem akart várni rá. Az ilyen eseteket belekalkulálva végképp nehéz elvárni egy kereskedéstől, hogy sok bemutatóautót tartson.
Nekem azért adnak tesztautót, hogy írjak róla, videót csináljak róla, megosszam a tapasztalataimat ezekról az autókról. Nem egy ismerősöm vett már Giuliát az élménybeszámolóimon felbuzdulva, de olyan is gyakran van, hogy felhívnak és kikérdeznek az adott autóról. Eddig sosem ráztam le senkit :)
Valaki írta itt korábban, hogy telefont sem úgy veszel, hogy előtte egy hétig kölcsönadják... Se kávéfőzőt, sem semmi. Nyilván itt 10+ milliókról beszélgetünk, más jellegű döntés, de jó hasonlat.
Egyébként ez nagyon jó téma, akarunk is ezzel foglalkozni majd valamelyik Backstage adásunkban.
RomeoOne2019-10-04 13:06:16 // 11544
Mondjuk annyiban nem értek egyet, hogy ha egy bizonyos élményt keres az ember, akkor van elképzelés. Csak nem feltétlenül tudja, hogy melyik autóban találja meg. Olyankor persze, hogy kipróbál többet.
Mondjuk ha valaki nem azért Alfás, mert ez Alfa, hanem mert a jó vezetési élményt szereti, akkor, ha egy olyan modellel jön elő a a gyártó, ami nem azt az élményt nyújtja mint eddig, akkor azt fogja érezni, hogy meg kell néznie mást is. (Ez persze most csak hipotetikus, nyilvánvaló, hogy vezetési élményben jelenleg semmi sem nyújtja azt, amit az Alfa).
Mondjuk ha valaki nem azért Alfás, mert ez Alfa, hanem mert a jó vezetési élményt szereti, akkor, ha egy olyan modellel jön elő a a gyártó, ami nem azt az élményt nyújtja mint eddig, akkor azt fogja érezni, hogy meg kell néznie mást is. (Ez persze most csak hipotetikus, nyilvánvaló, hogy vezetési élményben jelenleg semmi sem nyújtja azt, amit az Alfa).
Piritu - 1.000.0002019-10-04 12:58:01 // 11543
Hogy meg tudják csinálni megfelelő fényviszonyok és háttér mellett az a pár száz képet, amiből a cikkhez mazsoláznak :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.